|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rododendrom
Od: FIITkár
|
Pridané:
20.3.2018 9:44
Konecne si mozem vyrendrovat...
|
|
Re: Rododendrom
Od: portvis22
|
Pridané:
20.3.2018 10:00
A uz ta prichytili renderovat ?
|
|
Re: Rododendrom
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
21.3.2018 5:14
Stihol zazipsovať render.
|
|
Re: Rododendrom
Od: 0dee
|
Pridané:
23.3.2018 8:48
Pellegriny uz slubuje nastenkove rendre
|
|
Re: Rododendrom
Od: CirrusLogic
|
Pridané:
23.3.2018 8:11
Som sa vyraytracingoval do záclony
|
|
Re: Rododendrom
Od: testerovac
|
Pridané:
20.3.2018 10:04
Nie je umenim vyrenderovat ale len tak porenderovavat
|
|
Re: Rododendrom
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
20.3.2018 11:27
Pravdepodobne jeden z tvoj komentarov, ktory mi ostal v pamati, ale namiesto renderovania tam islo o "ceske nahananie". Preco je prave ta priebezna cinnost umenie? Co na to prostata?
|
|
Re: Rododendrom
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
14.4.2018 2:38
Svätá prostata...!
|
|
Re: Rododendrom
Od: prdlajs
|
Pridané:
20.3.2018 11:10
...na tlaciaren cez wifi vo velkom kancli, a prijst si po hotovy papier.
|
|
Re: Rododendrom
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
21.3.2018 5:15
*render
|
|
Re: Rododendrom
Od: Palinoo
|
Pridané:
20.3.2018 16:57
Mozno PICA PICA naznacuje novy 3d testovaci model, ktory bude znamejsi ako utah teapot, stanford bunny, suzanne, ...
|
|
Re: Rododendrom
Od: Hmmm
|
Pridané:
21.3.2018 11:09
Páči sa mi ten úvodný titulok videa:
PICA PICA
Plne súhlasím
|
|
Dobrý projekt
Od: Hmmm
|
Pridané:
20.3.2018 10:12
Názov projektu PICA PICA sa mi pozdáva...
|
|
Re: Dobrý projekt
Od: xyz.
|
Pridané:
20.3.2018 10:41
https://youtu.be/SObrK0DIuhU
|
|
Re: Dobrý projekt
Od: lihiyh
|
Pridané:
20.3.2018 11:39
PICA je latinsky nazov pre straku...
Takze opat nieco ukradnute a vydavane za svoje.
PICA politicus slovakus.
|
|
Re: Dobrý projekt
Od: hdfksz
|
Pridané:
20.3.2018 15:20
takze kazdy kto ebal PICU je zoofil
|
|
Re: Dobrý projekt
Od: Mxxl
|
Pridané:
20.3.2018 19:11
Príde generál do tábora:
- "Chlapi, dopočul som sa že ste tu minulú noc je**li straky. To už fakt nemáte čo je**ať že musíte straky? Vám úplne preskočilo?! Odpovedajte mi! Vy! Ako sa voláte?!"
- "Desiatnik Straka pán generál"
|
|
Titulok musi mat aspon 5 znakov. Stastny?
Od reg.: asdasdasd
|
Pridané:
20.3.2018 10:14
Od projektu PICA PICA som cakal viac.
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov. Stastny?
Od: prdlajs
|
Pridané:
20.3.2018 11:11
Rybie prsty s kecupom?
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov. Stastny?
Od: Aladin Fik
|
Pridané:
20.3.2018 12:25
Ja milujem kepuč!
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov. Stastny?
Od: blablabla
|
Pridané:
20.3.2018 15:22
a ja pakučino do kavy
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov. Stastny?
Od: awwda
|
Pridané:
20.3.2018 22:04
akoby povedal Čibo: "Pakuj do pi.."
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov. Stastny?
Od: blablabla
|
Pridané:
21.3.2018 12:27
Pakuj do čičiny
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov. Stastny?
Od: Tom87
|
Pridané:
22.3.2018 12:52
ked tak iba kapicku kecupicku
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov. Stastny?
Od: sgsg
|
Pridané:
20.3.2018 14:55
Chod sa pozriet na svoju mamu a babku. Projekt PICA PICA hotovy.
|
|
fsafas
Od: Robo11111
|
Pridané:
20.3.2018 10:27
A naco je to dobre ked aj tak vsetko brzdia konzole. Ved vacsina hier dnes vyzera horsie ako cysis z roku 2006.
|
|
Re: fsafas
Od: Pravda pravdaže
|
Pridané:
20.3.2018 10:40
Pravda. Herne konzoly sú ako mentalne retardovani spolužiaci na ZŠ v jednej triede s normálnymi deťmi. Učitelia potom prispôsobujú učivo a tempo tak aby vsetci stihali a normálne deťom niekdy preto nedosiahnu svoj plný potenciál.
|
|
Re: fsafas
Od: bdfyghdyhgdy
|
Pridané:
20.3.2018 11:04
inklúzia je zlo, číre zlo
|
|
Re: fsafas
Od: lockator
|
Pridané:
20.3.2018 12:00
To nie je zlo, zle to robia iba u nás. Škola u nás si dá žiadosť, že by potrebovala 20 asistentov, dostanú 2. Alebo aj žiadneho.
|
|
Re: fsafas
Od: koumak
|
Pridané:
21.3.2018 16:16
Za mojho mladi bol v kazdej rodine asistent len doma - tatko. Ak decko vymyslalo, ze nieco nejde, rucne strucne mu vysvetlil, ze to ide, alebo proste to pojde... :)
To len teraz lenive decka zaujate TV a hrami sa nevedia ani polhodinu sustredit na latku a v skole este ani nesadnu na stolicku a uz sa nevedia dockat kedy skonci vyucba, aby sli znovu stracat cas pokecovanim a instagramovanim... a potom zo vsetkych stran len pocuj, ze im treba asistenta, individualny pristup, psychologa atd.
|
|
Re: fsafas
Od: Hahahahwerf
|
Pridané:
21.3.2018 12:45
To ti povedalo GTA 4 vsakze?
|
|
Re: fsafas
Od: ehhhhhhhhh
|
Pridané:
20.3.2018 11:26
Presne tak, ale konecne aspon nieco, hoci si myslim ze toto uz malo byt davno sucastou grafik 10 rokov dozadu...
|
|
Re: fsafas
Od: koumak
|
Pridané:
21.3.2018 16:22
Nizke ceny silno zabrzdili vyvoj IT v niektorych smeroch.
Kedysi aplikaciu programovali mesiace az roky, teraz na to maju tyzdne, alebo to zvladnu cez obednu prestavku v skole (slovensko.sk) ...
Rovnako u elektroniky, kde zvytazilo v kritickom obdobi lacnejsie a horsie riesenie, ktore na dalsie roky sposobilo utlm koli hladaniu barliciek.
|
|
Re: fsafas
Od: Kams
|
Pridané:
21.3.2018 17:55
Karty vedia RT od roku 2006 s príchodom dx10 a CUDA jazyka ...
Na stránke nvidia sú pekne dema.. len teraz to prichádza oficiálne do hier.
|
|
Re: fsafas
Od: bitboy
|
Pridané:
20.3.2018 19:23
Problem je, ze tie konzoly zaplatia vyvoj hier. Na PC je predaj herneho softu v porovnani s konzolami zanedbatelny. A vyvoj hier nie je charita.
|
|
Re: fsafas
Od: mnooooo
|
Pridané:
21.3.2018 4:55
NEOIEBAVAI...
https://www.tweaktown.com/news/55607/
pc-generated-442-more-revenue-consoles
-2016/index.html
http://dopice.sk/l9E
|
|
Re: fsafas
Od: bitboy
|
Pridané:
22.3.2018 2:04
NETREP
https://www.vgchartz.com/
|
|
Re: fsafas
Od: Keket
|
Pridané:
20.3.2018 19:46
Môžete si za to sami,chátra písičkárska. Keby všetko nekupujte na torentoch,tak by sa aj vývojárom oplatilo optimalizovať hry pre tie vaše krámy.
|
|
vulcan
Od: tali
|
Pridané:
20.3.2018 10:39
treba to dostat do Vulcanu a directX poslat na smetisko, kam patri
|
|
Re: vulcan
Od reg.: guitarman
|
Pridané:
20.3.2018 11:27
preco? (by mal ist directx na smetisko)
nevenujem sa grafike, tak ma to zaujima. Stala sa z neho pliaga ako v inej oblasti IE? alebo?
|
|
Re: vulcan
Od: tali
|
Pridané:
20.3.2018 11:36
je to jedna vrstva navyse.
cez vulcan pristupuje aplikacia (hra) priamo k hardware, cez directX ides zbytocnou obklukou cez Windowsacky balast
|
|
Re: vulcan
Od: Windosak
|
Pridané:
20.3.2018 13:54
To nie je pravda.
|
|
Re: vulcan
Od: siirii
|
Pridané:
20.3.2018 14:36
DirectX 12 je rovnako low levelový ako Vulcan.
|
|
Re: vulcan
Od: tali
|
Pridané:
20.3.2018 15:22
OK, ak to v DX12 pridali tak sorry za dezinformaciu
ale aj tak by som bol rad, keby sa cely zabavny priemyvel vyda cestou vulcanu. hlavna deviza je, ze pobezi aj na cinskej kalkulacke, kdezto DX12 len na Win10
|
|
Re: vulcan
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
20.3.2018 16:32
Akurát, že GPU podpora Vulkanu je omnoho horšia, než DX12.
|
|
Re: vulcan
Od: tali
|
Pridané:
20.3.2018 17:55
fakt? rozbehas ho na kartach od amd, nvidia, intel, dalej na vsetkych snapdragonoch a vacsine mediatekov
kdezto dx12, len na novych grafikach, ktore maju drivere pre win 10
|
|
Re: vulcan
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
20.3.2018 21:10
AMD má podporu pre DX12 pre HD6000 (GCN 1.0) a vyššie, u nVidie je to od GTX200 (Tesla) a vyššie. Lenže zatiaľ čo AMD má podporu pre Vulkan tiež od HD6000 (GCN 1.0), u nVidia je to len od GTX700 (Maxwell) a vyššie. Trošku rozdiel, nemyslíš?
|
|
Re: vulcan
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
14.4.2018 2:52
Radeony radu HD 6000 – Caymany – sú TeraScale 3 (s VLIW4), nie GCN.
|
|
Re: vulcan
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
20.3.2018 20:35
Drogy jsou spatny, anooo?
Vulkan bezi na Windows 7+, Linuxe, Androide, dnes uz aj na macOS a iOS (MoltenVK). DX12 iba na poslednych GPU vo Windows 10.
|
|
Re: vulcan
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
20.3.2018 21:09
AMD má podporu pre DX12 pre HD6000 (GCN 1.0) a vyššie, u nVidie je to od GTX200 (Tesla) a vyššie. Lenže zatiaľ čo AMD má podporu pre Vulkan tiež od HD6000 (GCN 1.0), u nVidia je to len od GTX700 (Maxwell) a vyššie. Trošku rozdiel, nemyslíš?
|
|
Re: vulcan
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
20.3.2018 22:18
Nie, pretoze neporovnavame len AMD a NVidia, ale aj Snapdragon, Mali, Imgtech apod. Grafika nie je len diskretna GPU vo Windows 10, ale tych zariadeni je troska viac.
A co sa tyka Nvidii, tak GTX200 je beznadejne zastarala vec, ktoru davno predbehli aj grafiky od Intelu. Inak mam v jednom nettope Ion, jeho podpora je tiez nic moc, posledny driver pre neho je 340.
|
|
Re: vulcan
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
20.3.2018 22:26
Ani všetky mobily nepodporujú Vulkan, pretože sa vyžaduje podpora na úrovni OS. Ten podporuje až Android 7.0, čo nie je veľa zariadení.
|
|
Re: vulcan
Od: benee
|
Pridané:
21.3.2018 0:59
chalpci jeden o koze druhy o voze. jeden hovori o relevantnom highende druhy hovori ze vulcan mu pobezi aj na kalkulacke z roku 1985 (logika to sice nema ale budiz). ked sa porovnavaju hry z roku 2018 tak ludia hovoria o AAA hrach nie o srandach ktore si 3rocne deti pustaju na telefonoch aby zavbili cas ked cakaju na autobus do disnylendu
|
|
Re: vulcan
Od: tali
|
Pridané:
21.3.2018 7:56
pre AAA tituly je dobry DX12 aj vulcan s tym rozdielom ze pri vulcane mas o xx% viac frames
|
|
Re: vulcan
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
21.3.2018 12:41
Ti, co drtia AAA hry, to nemaju vyspelostou v hlave daleko od 3 rocnych deti, co cakaju na autobus do disneylandu. Tie deti aspon maju vymedzeny cas, ze ho zabijaju len pri cakani na autobus, ale seriozni teenage gameri ho zabijaju len tak bohapusto.
A newsflash, 3d grafika nie su len hry.
|
|
Re: vulcan
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
14.4.2018 2:53
Radeony radu HD 6000 – Caymany – sú TeraScale 3 (s VLIW4), nie GCN.
|
|
kokooos
Od: ananananas
|
Pridané:
20.3.2018 10:39
pamatam ked som okolo roku 2000 dal renderovat zrkadlo s raytracingom v lightwave 5.6 v 320x240 na mojom celerone a na par hodin som si ani mp3jky nemohol pustat
|
|
Re: kokooos
Od reg.: Domer.PDo
|
Pridané:
20.3.2018 13:36
No, tak teraz to bude trvat o par minut kratsie. :D
|
|
raytracing nie je realisticky
Od: dnesJa
|
Pridané:
20.3.2018 12:00
Raytracing funguje presne naopak ako sa siri svetlo a aj ked dokaze urobit vierohodne mnohe opticke javy, nie je realisticky. Aj ked je lepsi ako shading, pre maximalnu kvalitu sa raytracing nepouziva.
|
|
Re: raytracing nie je realisticky
Od: bitboy
|
Pridané:
20.3.2018 19:21
Netrep. Samozrejme, ze sa pouziva ale sa doplna aj o radiosity. Radiosity riesi problem ambientneho svetla a makkych tienov a naopak raytracing zvlada lom svetla a zrkadlenie. Obe techniky sa vzajomne kombinuju. A to plati pre oba v sucasnosti pouzivane top renderery mentalray a renderman.
|
|
Re: raytracing nie je realisticky
Od: dnesJa
|
Pridané:
20.3.2018 19:52
ano jasne pan sa vyzna "RenderMan currently uses Monte Carlo path tracing to generate images."
|
|
Re: raytracing nie je realisticky
Od: bitboy
|
Pridané:
21.3.2018 8:11
Monte carlo path tracing je prave jednou z typických ukážok spojenia rt a radiosity, ty trkvas.
|
|
Re: raytracing nie je realisticky
Od: dnesJa
|
Pridané:
21.3.2018 11:50
Path tracing sampluje svetlo od zdroja svetla ku kamere, teda naopak ako raytracing, mojko.
|
|
Re: raytracing nie je realisticky
Od: bitboy
|
Pridané:
22.3.2018 2:03
A co je radiosity. mojko?
|
|
Re: raytracing nie je realisticky
Od: iExploder
|
Pridané:
20.4.2018 13:17
chalani zoberte si izbu
|
|
Steve Balmer
Od: Developers
|
Pridané:
20.3.2018 12:32
existuje uz aj teraz voxel technika sledovania svetla a jeho odrazov, ktora je rychla ale nie dost aby sa to pretavilo. preto sa v starsich fps pouziva staticky pred-raytracing sceny a jeho svetelna mapa je prilepena na objekty.
aktualne sa pouziva zdvojene pocitanie sceny raz z pozorovaneho uhla a raz z uhla svetla, tak sa robia tiene. nasobky renderovania pribudaju podla poctu zdrojov svetla ktore maju vrhnut tien a zrkadlenych 2D ploch (voda), ktore sa pre lepsi vykon robia v nizsom rozliseni alebo sa pouziva jednoducha mapa ako zrkadliaca plocha na zakrivenych objektoch.
dalej sa pridava sede priehladne rozostrenie okolo objektov v priestore. co vyuziva hlavne DICE.
A nakoniec 2.5D tiene, ako jednoducha tmava rozostrena priehladna plocha pod objektom.
|
|
NAHODA
Od: ehhhhhhhhh
|
Pridané:
20.3.2018 12:49
NAHODA
https://www.anandtech.com/show/
12552/amd-announces-real-time-ray-
tracing-for-prorender-and-radeon-gpu-profiler-12
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
20.3.2018 13:11
je to na PICU ;)
|
|
hehehehe
Od: luke peterson..
|
Pridané:
21.3.2018 13:33
mrtva platforma ide udavat trendy? hehe.
|
|
pppppppppp
Od: ujoray
|
Pridané:
21.3.2018 17:56
je za tym ten isty ujo ray ako za blurajom ten isty ray!
necakane ze.
|
|
Re: pppppppppp
Od: Oh La La
|
Pridané:
24.3.2018 7:24
blueraytracing
|
|
A Blue Oyster je kde?
Od reg.: Serverus Snake (R)
|
Pridané:
26.3.2018 13:02
ta de si
|
|
Rytracing v realnom case ?
Od: mgr
|
Pridané:
21.5.2018 10:54
Spominam si, ako som kedysi pred 30-tmi rokmi robil raytracing na 20MHz 386-ke. Jeden frame trval asi 8 hodin ak si spravne pamatam. Spustil som to, isiel som spat, a rano som mal obrazok hotovy. A to bolo rozlisenie iba 640x480 pixelov. Takychto obrazkov treba za sekundu povedzme 30, tak jedna sekunda videa by sa vtedy renderovala 10 dni. :-)
|