neprihlásený
|
Sobota, 23. novembra 2024, dnes má meniny Klement |
|
Značky:
DirectX
|
Začína revolúcia v počítačových hrách, DirectX začína renderovať ray tracingom
Pondelok sa stal významným dňom v histórii počítačových hier, keď tieto začnú pre renderovanie 3D scén používať metódu sledovania lúča, viac známu pod anglickým termínom ray tracing. Jeho podpora totiž pribúda do rozhrania pre programovanie 3D grafík DirectX 12 pod označením DirectX Raytracing, DXR. Pri tejto metóde sa scéna renderuje reálnou simuláciou lúčov svetla, ktoré nakoniec ľudské oko vníma.
20.3.2018 09:33, DSL.sk 73 komentárov, 21.5. 10:54
|
|
DirectX 12 podľa prvej hry výrazne zvýši výkon AMD, Nvidiám nepomáha
Grafické karty od AMD dokážu využiť novú verziu grafického rozhrania DirectX 12 pre programovanie grafických procesorov na výrazné zvýšenie výkonu oproti DirectX 11. Nová verzia naopak ...
21.8.2015 09:26, DSL.sk 153 komentárov, 25.8. 13:42
|
|
Microsoft predstavil DirectX 12, je rýchlejšie
Spoločnosť Microsoft vo štvrtok na Game Developers Conference predstavila novú verziu svojho grafického ...
21.3.2014 09:33, DSL.sk 31 komentárov, 25.3. 14:54
|
|
Novšie správy
|
|
|
|
|
|
|