neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
Začína revolúcia v počítačových hrách, DirectX začína renderovať ray tracingom


Diskusia k článku: Začína revolúcia v počítačových hrách, DirectX začína renderovať ray tracingom

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Spominam si, ako som kedysi pred 30-tmi rokmi robil raytracing na 20MHz 386-ke. Jeden frame trval asi 8 hodin ak si spravne pamatam. Spustil som to, isiel som spat, a rano som mal obrazok hotovy. A to bolo rozlisenie iba 640x480 pixelov. Takychto obrazkov treba za sekundu povedzme 30, tak jedna sekunda videa by sa vtedy renderovala 10 dni. :-)





Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".