|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
este ze tak
Od: Damsky Vibrator
|
Pridané:
3.3.2022 9:53
ostava este zablokovat / zrusit / vyhostit do ruska ludi z infovojna.sk, slobony-vysielac.sk, ludova-strana-nase-slovensko, a vela vela FB, YT uctov. Uz ja pochybujem ci to ma zmysel nahlasovat na FB, vzdy to bolo zamietnute, YT raz obmedzil pristup k videu.
|
|
Re: este ze tak
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
3.3.2022 9:56
Čím viac sa tieto informácie blokujú, o to viac si myslia, že sa im niekto snaží cenzúrovať pRaUdU
|
|
Re: este ze tak
Od: jeden
|
Pridané:
3.3.2022 10:13
Tu ide asi o to aby sa novy "lahko ovplyvnitelny" ludia nedostali tak jednoducho k falosnym spravam.
Ludia veria vsetkemu co citaju lebo nie su zvyknuty citat nepravdive informacie. Nevedia posudit ci clanok co nema autora alebo zdroj informacii je zalozeny na pravde. Bohuzial ani tu clovek nevidi kto clanok napisal :(
|
|
Re: este ze tak
Od: x3m
|
Pridané:
3.3.2022 10:20
Tak to by museli zablokovat vsetky mainstreamove media, na cele s dennikom, skrz sme a potom aktuality.
|
|
Re: este ze tak
Od: ah-ah-blah-blah
|
Pridané:
3.3.2022 20:17
hned by ste vsetci vsetko len blokovali. to snad ine moznosti ani nesu? co tak zablokovat aj propagandisticke dezorientujuce weby, ktore klamu a programom zavadzaju od roku 1991 ? s***-sd.sk , atd...
|
|
Re: este ze tak
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2022 10:37
No ja som na HS dost casto objavil clanky, ktore sa na prvy pohlad javili ako hoax ale v kratkom case sa potvrdila ich pravda. Vlastne prvy krat som tam myslim siel, vedy ked som nasiel nejaky link ako migranti rozbijali nejaku ulicu v Taliansku (tusim Milane) a smial som sa, ze aky hlupy clanok a ze to je isto zaber z nejake Afriky. Neskor som sa dosmial. Na druhej strane mainstreamove media sa o problemoch s migrantmi zaoberali len uplne okrajovo.
Nevravim, ze tam boli vzdy kvalitne clanky ale bolo fajn mat aj informacie a pohlady z dalsieho zdroja. Hoaxy bolo treba vyvracat a nie vzdy sa to mainstreamu podarilo. Teraz uz nebudu musiet nic vyvracat lebo vsetko bude "pravda". O to viac neverim mainstreamu a politikom a myslim, si ze to takto citia aj ini.
|
|
Re: este ze tak
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2022 10:37
Podla mna blokovat aj vyslovene klamstva je hlupost. Klamstvo sa da vyvratit a vtedy je to klamstvo alebo neda a potom ... Nic im nebranilo oznacit HS za hoax a nechat ich na pokoji. A ze su financovani z Ruska? No su financovani aj z EU na co sa tiez stazoval (tusim dennik N). Takze ked su vynancovani z Ruska je to zle a ked z EU je to tiez zle. Tymto si pravdu nevynutia. Toto presne robili komanci.
|
|
aký je prečin hoax?
Od: Jeliman
|
Pridané:
3.3.2022 10:57
Čo sa furt s koronou namnožilo používanie slova "hoax"? Ešte za písacích strojov v 70-80tych rokoch sa šírili tzv. hoaxy napísané na písacom stroji.
|
|
Re: este ze tak
Od: cerni baroni
|
Pridané:
3.3.2022 14:35
jak z filmu Cerni Baroni: "To co je pekne, rozhoduje strana" :D
|
|
Re: este ze tak
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
3.3.2022 16:26
A teraz, liberálni fašisti. Tí majú patent na pravdu.
|
|
sloboda slova
Od: StalinGulag
|
Pridané:
3.3.2022 17:06
ale tvrdia to len pravi fasisti
sloboda slova sa nevztahuje pre jej popieracov
|
|
Re: este ze tak
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 19:45
Liberalny fasista neexistuje. Viete vy totalitariani vobec odkial vlastne pochadza moderna sloboda slova a tlace?
|
|
Re: este ze tak
Od: windowsak
|
Pridané:
3.3.2022 13:28
Dezinformácie su postavene na miesani niecoho co jebscasti pravdive a pomiesane s fekaliami.
Jednoduchší clovek ako napr ajbty sibto vysvetli, a hentam mali pravdu tak maju vo vsetkom pravdu.
|
|
Re: este ze tak
Od: Jeliman
|
Pridané:
3.3.2022 10:54
Čo sú to "falošné" informácie? Tie ktoré nekorešpondujú s blondínami?
|
|
Re: este ze tak
Od: patrikaaaa
|
Pridané:
3.3.2022 15:22
niekto tu asi veri na "alternativne fakty" :D
|
|
Re: este ze tak
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2022 10:22
Presne.
|
|
neste
Od: _kubo_
|
Pridané:
4.3.2022 3:50
chlapčeky, pamätám si, ako ma mama budila
"X vstávaj, Rusi sú tu!"
koľko miliónov ukrajinských matiek budilo svoje deti
touto vetou???
btw - keby namieste Gorbačova a Jelcina bol Putin,
nemali by ste si kde otvárať svoje smradľavé huby,
Rusi by boli TU! a vy by ste im lízali riť,
alebo by ste si konšpirovali v base...
btw2 - samozrejme, že blokovanie na nete nemá zmysel
- každý dement si svoju žumpu nájde...
btw3 - kto z vás bol protestovať proti ruským atómovym raketám (pri Zohore)???
Jáááj to ste ešte neboli na svete... ;=(((
Howgh.
|
|
Re: neste
Od: djdjkd
|
Pridané:
4.3.2022 21:45
Tvoje exemplarne znalosti historie su priam uchvatne ale chutky na lizanie rite mas odporne, fekalny kokot jeden. Hladnemu sa predsa len o chlebe sniva.
|
|
Re: neste
Od: Anatolij
|
Pridané:
5.4.2022 17:37
Ešte že ty si našiel svoju žumpu. Tam si sa totiž narodil. Foter a mater boli súrodenci a mater ťa porodila do žumpy, ty fekal tupy.
|
|
Re: este ze tak
Od: no jasne
|
Pridané:
3.3.2022 9:56
A po voľbách zasa zablokvať dezinfoweby ako aktuality, sme, dennikn... Vytvorili s týmto precedens
|
|
Re: este ze tak
Od: Zelenýpatizón
|
Pridané:
3.3.2022 11:06
Na základe čoho sú spomenuté weby dezinformačné? Skús kľudne konkrétne s porovnaním ich článkov.
|
|
Re: este ze tak
Od: ITckar
|
Pridané:
3.3.2022 11:16
Napriklad dnesny clanok na SME, ktory oznacuje USA ako mierotvorcov v Lybii, Syrii, Iraku, ...? To je joke dna.
|
|
Re: este ze tak
Od: Kloklot
|
Pridané:
3.3.2022 13:06
Ked ta bude Putinov rezim mlatit obuskom po hlave. Na Irak si ani nespomenies.
|
|
Re: este ze tak
Od: Kelišová
|
Pridané:
3.3.2022 13:13
Nemyslím žeby spomínal Putina...
|
|
Re: este ze tak
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
3.3.2022 13:19
Majster ačohentizmu 4maniak sa ozval. Úsmevné.
|
|
Re: este ze tak
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2022 16:03
Nie je jedno, ktory rezim ta bije obuskom po hlave?
|
|
ultraumiernený pacifizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
3.3.2022 16:11
Pokiaľ ide o úsporný režim, jedno by to priekazne byť nemalo.
|
|
Re: este ze tak
Od: maxos
|
Pridané:
3.3.2022 13:51
Vidis pekne ojebavas nikde sa v tom clanku nepise ze su ako mierotvorcovia. Boli tam zhrnute fakty ako a na zaklade coho zasahovali. Vo valnej pripade to bolo na zkalade mandatu OSN. Ruszasahoval kde chcel ako chcel a vzdy bez mandatu.
|
|
čo ste všetci popzabúdali aj na prvý konflikt Iraku s Kuvajtom?
Od: Kelišová
|
Pridané:
3.3.2022 13:57
Rečičky
|
|
Re: este ze tak
Od: ITckar
|
Pridané:
3.3.2022 14:09
OSN ma mandat vpadnut do suverennej krajiny a zabijat collateral damage aj miestnych obyvatelov? OK teda, vyhral si!
|
|
Re: este ze tak
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2022 14:30
Tak zasahovali aj v Iraku, ze? Tiez mali mandat OSN a dokazy ze su tam zbrane hromadneho nicenia.
|
|
Re: este ze tak
Od: maxos
|
Pridané:
3.3.2022 20:23
Zbrane hromadneho nicenia tam boli.
https://dopice.sk/qAL
"Největší najednou získané množství bylo 150 leteckých raket, tedy taktických chemických zbraní. Odměněn byl finančními prostředky v neznámé výši, jinak řečeno, rozvědka od něj zbraně prostě kupovala."
|
|
Re: este ze tak
Od: 33jkl33
|
Pridané:
3.3.2022 13:27
Na základe tých sračiek čo tam prezentujú ako jedinú pravdu? Chvalabohu ešte stále existujú stránky kde sa celkom úspešne snažia robiť objektívne spravodajstvo a nie blbú propagandu.
|
|
Re: este ze tak
Od: no jasne
|
Pridané:
3.3.2022 13:30
Na základe čoho? Však sa už museli x-krát ospravedlniť za to čo sami tvrdili, že to nebola pravda
|
|
Re: este ze tak
Od: Keblb
|
Pridané:
3.3.2022 13:34
aj to je napr rozdiel mezdi slušným spravodajským mediom a prokremelskou sračkou. Tie sa totiž zo zásady za klamstvá neospravedňujú lebo by nič iné nerobili.
|
|
Re: este ze tak
Od: no jasne
|
Pridané:
3.3.2022 14:33
Oni sa ale ospravedlnili preto že museli, lebo bolo na nich tres.ozn.
|
|
Re: este ze tak
Od: dik
|
Pridané:
3.3.2022 13:58
Ako asi môžem porovnať a posúdiť, keď ten web zablokovali?
|
|
Re: este ze tak
Od: frante pette
|
Pridané:
3.3.2022 16:43
Napriklad do EU prichadzaju desiatky tisic obyvatelov Afriky, Azie a vsetko komplet to su studenti z Ukrajiny. :-)))
|
|
Re: este ze tak
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 18:36
Ano, predstav si, aj v Ukrajine ako celkom civilizovanej krajine (narozdiel od Ruska) boli imigranti a zahranicni studenti. A ano, aj ti imigranti maju pravo na zivot, a teda aj na utek pred vojnou.
A tento hoax je sireny rydzo slovenskymi nacistami, aby sa z toho stihol vytlct lacny politicky kapital u ludi co si nevedia nic overit. Lebo keby si overili, vedeli by, ze ti ktori nemali v Ukrajine obcianstvo tak u nas zostat nemozu, ale sa vracaju do povodnych krajin.
|
|
Re: este ze tak
Od: bizén
|
Pridané:
3.3.2022 19:06
Ďalší tupec, čo naletel mainstreamu.
|
|
Re: este ze tak
Od: xjxkdk
|
Pridané:
4.3.2022 21:50
On nenaletel, on je plateny propagator ktpry nam prisiel otvorit oci. Kkt, bodaj by ho aj jeho celu familiu nahradili nejaki migranti a on musel odcestovat niekam na zapad, to mu z duse prajem!
|
|
Re: este ze tak
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
5.3.2022 8:24
To ze cez hranice preslo 90k migrantov a o statut poziadalo 2k nam nenahradi straty 300k hlav ktore vznikli za vlad smeru a hzds. Zostava tu percentualne tolko ludi kolko cca zarvalo z nakazenych covidom. Takze asi tak.
|
|
Re: este ze tak
Od: ITckar
|
Pridané:
3.3.2022 19:09
Zostat nemozu znamena, ze k nam neprichadzaju? Pretoze oni prichadzaju. Ci uz su to studenti z afriky, alebo utecenci, proste prichadzaju. A dovod je jednoduchy, vidno ich viac, lebo z UA sa bezny dospely muz teraz kvoli mobilizacii nedostane. Cize vidno najma tych, co nie su obcania UA. Problem solved. Ale klamat, ze neprichadzaju, to by som si netrufol :) To ze tu (mozno/zrejme) neostanu, je druha vec. Na druhu stranu, kto by chcel dobrovolne ostat na Slovensku, ked ma otvorenu celu europu, ze....
|
|
Re: este ze tak
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 19:50
Ked prichadzaju a hned aj odchadzaju tak povedat len ze prichadzaju je vyslovene zavadzajuce.
A nie, neodchadzaju do europy, lebo na to nemaju povolenie. Docasne povolenie k pobytu dostavaju len obcania Ukrajiny. Ti co nie su sa musia vratit do krajiny povodu. A slovenske ministerstvo zahranicnych veci uz aj rokovalo s vladami krajin kde sa ti ludia budu vracat, aby dohodli napriklad odvoz.
|
|
Re: este ze tak
Od: branibor
|
Pridané:
3.3.2022 20:22
Jasne, preto sa ich po Kosiciach potuluje stovky...
|
|
Re: este ze tak
Od: monopol
|
Pridané:
3.3.2022 10:03
Nechceš tým povedať, že asi najjednoduchšie riešenie bude blokovať facebook?
|
|
Re: este ze tak
Od: faszbug
|
Pridané:
3.3.2022 10:21
Este lepsie je , ze faszbug ma byt vraj u nas zruseny, nebude treba blokovanie, hura...Ja navrhujem zablokovat kompletne vsetky informacne weby a vratit sa k prvotopospolnej spolocnosti, zacat polovat na mamutov. a tak :)
|
|
Re: este ze tak
Od: Stryko
|
Pridané:
3.3.2022 13:43
„vláda, ktorá sa bojí nechať svojich občanov, aby súdili pravdu a lož otvorene, je vláda ktorá sa bojí svojích občanov.“
|
|
prauda vitazy
Od: StalinGulag
|
Pridané:
3.3.2022 13:51
pravda sa rieši na súdoch, nie na ulici
|
|
Re: prauda vitazy
Od reg.: andin
|
Pridané:
3.3.2022 15:21
Spravne, ku kazdemu clanku na dsl treba ziadat sudne vyjadrenie
|
|
Re: prauda vitazy
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 18:51
Nie tak celkom. To by sme mohli rychlo dopadnut ako v niektorych statoch v USA kde dlhu dobu bolo zakonom stanovene ze pi je 22/7 lebo iracionalne cisla neexistuju.
Na sudoch sa ale riesi ci je nieco vylozene klamstvo, a hlavne ci je to klamstvo take nebezpecne ze porusuje zakon, alebo rovno niekoho poskodzuje ci ohrozuje.
|
|
Re: prauda vitazy
Od: !jupiii
|
Pridané:
3.3.2022 20:05
Ako mozem niekoho sudit, ked je blokovany alebo zakazany?
To uz budeme sudit na zaklade domienok?
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
3.3.2022 14:16
Práveže im dôveruje natoľko, že ich stavia na úroveň, kde je pre vyzdvihovanie synergetického efektu dostupný priekazne len kontext užších súvislostí!
|
|
Re: este ze tak
Od: Xyrko
|
Pridané:
5.3.2022 14:54
Mysloel som si, že ľudia ktorí sa hrdia tým, že vedia narábať s počítačmi majú aký taký svetový rozhľad. Ale z komentárov tu som zhrozený kde sa dostala táto krajina. Je mi smutno z tohoto.
|
|
Re: este ze tak
Od: dweller
|
Pridané:
5.3.2022 17:14
Detto :(
|
|
.....
Od: ,,,
|
Pridané:
3.3.2022 9:53
a zasa sme o krok bližšie k Čine
|
|
Re: .....
Od: esterse
|
Pridané:
3.3.2022 14:05
Naopak, zas sme o krok ďalej od Číny.
|
|
Re: .....
Od: xtcxtc
|
Pridané:
3.3.2022 14:14
idem na sever na sever a uz idem na juh na juh :D
|
|
Sposob
Od: Ja SOM
|
Pridané:
3.3.2022 9:59
Spôsob ako to obist sa vždy najde :DDDDDDD
|
|
Re: Sposob
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2022 10:23
Onion. Ten zablokuju tazko.
|
|
Re: Sposob
Od: w4gwg5
|
Pridané:
3.3.2022 10:39
uz to vidim, ako moj preddochdnovy tatko instaluje tor, aby si precital svoje hlavnespravy :D
|
|
Re: Sposob
Od: verwtbr
|
Pridané:
3.3.2022 10:40
*preddochodkovy
|
|
Re: Sposob
Od: Jeliman
|
Pridané:
3.3.2022 10:55
TOR je už dávno o ničom, sotva čosi načíta.
|
|
Re: Sposob
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 18:41
Neviem odkial mas informacie, ale ja pisem tento komentar cez TOR. A v pohode funguje.
Skor je problem ze skurveny skoromonopol cloudflare TOR hromadne blokuje za captchu. Ale da sa to vecsinou obist pouzitim nejakeho web proxy.
|
|
Re: Sposob
Od: Kolomano
|
Pridané:
6.3.2022 20:04
aj sa prihlásiš do Gmailu?
|
|
Re: Sposob
Od: anonymous2743
|
Pridané:
6.3.2022 22:57
Isteze nie. Ked chcem byt anonymny a/alebo obchadzat cenzuru, preco by som pri brade darwinovej pouzival sluzby google?
|
|
Re: Sposob
Od reg.: C.O.B.R.A
|
Pridané:
4.3.2022 0:20
Nemusí nič zvláštne inštalovať. Daj mu do PC prehliadač Brave a tam je možnosť otvoriť v režime Súkromné okno s TORom.
|
|
Re: Sposob
Od: martinccc
|
Pridané:
3.3.2022 10:50
Orion vasa cokoladova hviezda
|
|
Bratska pomoc z ruska
Od: 2v1
|
Pridané:
3.3.2022 10:03
Na mieste rusov by som lepsi plan ani nemohol vymysliet. Namiesto toho aby zaskodnikov zazalovali a zavreli im docasne vypnu weby, cim ziskaju reklamu zadarmo a novy mucednicky narativ.
Cenzura je neakceptovatelna v akejkovek podobe.
|
|
Re: Bratska pomoc z ruska
Od: 65432122
|
Pridané:
3.3.2022 11:41
Súhlasím. Vieme s tým niečo urobiť? Dáka petícia alebo niečo?
|
|
Re: Bratska pomoc z ruska
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2022 15:10
A to ti je naco? V tomto stade demokracia neplati a je jedno co je napisane v ustave. V ustave je napisane ze cenzura sa zakazuje rovnako ako je tam napisane o com sa referendum konat nemoze. Staci ale spravny US a ustava je zdrapom papiera. Peticie sa budu ignorovat. Obcania nemaju pravo na nazor, ktory sa odlisuje od nazoru politikov. Ako povedal isty pan "vyhraj volby a mozes vsetko".
|
|
Re: Bratska pomoc z ruska
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 18:48
Ale plati. Taka peticia od polovice slovenska, ale nie od tych hlupych rusofilov ale od normalnych ludi, v zmysle: "nechceme cenzuru, ked ich chcete dat dole tak ich riadne obzalujte" by fungovat mohla.
Alebo treba poprosit prezidentku, aby vladu poziadala nech to aspon casovo obmedzia, alebo rovno aby to dala k ustavnemu sudu. Navzdory vsetkym hoaxom a antikampani vedenej nasou slavnou opoziciou je to dobra prezidentka a ked uvidi ze toto znepokojuje aj normalnych ludi nie len nackov, urcite to prehodnoti.
|
|
Re: Bratska pomoc z ruska
Od: marvin
|
Pridané:
3.3.2022 12:16
What? Cize zavriet ludi co zverejnuju informacie ktore niekto urci ze su "zavadove informacie" nie je cenzura?
|
|
Re: Bratska 'pomoc' z ruska
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 19:59
Nie je. V prvom rade no nie je ziadny niekto, ale sud, vratane toho ustavneho, ktory skontroluje ze prava neboli porusene.
A v druhom, tym ze niekoho zavru tak to vidi cela spolocnost, a kedze rozsudky musia byt verejne, tak cela spolocnost vidi aj za co. Naprkilad tie Kotlebove srandovne ciselka ...
Kdezto pri cenzure nevies kto, nevies co, a nevies ani koho maze. A kedze je to predsa 'len mazanie' tak to ludia nevnimaju ako taku hrozbu, a nedavaju na to taky pozor. Preto napriek tomu ze sa zda miernejsia, je cenzura daleko nebezpecnejsia.
|
|
Re: Bratska pomoc z ruska
Od: maxos
|
Pridané:
3.3.2022 13:54
Ked mas spolocnost ktora veri ze zem je plocha zial ine ako cenzura ti nezostava. Nastuduj si ako ceskoslovensko prislo o zakarpatsku rus. Presne tak teraz a dlhodobo funguje Putin. Zaseje do spolocnosti klamstva naslubuje kktiny a nasledne pride a pripoji si uzemie ktore zdrancuje.
|
|
Re: Bratska pomoc z ruska
Od: dkdkx
|
Pridané:
4.3.2022 21:55
A potom si sa zobudil s rukou v serbli, ty pravdo-vravic
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
3.3.2022 10:11
Ide o to, že nespochybniteľná ústavná oprávnenosť blokovania, nie je priekazne závažná dezinformácia, čím sú mantinely priekazne jasne vymedzené.
|
|
nubsr123
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
3.3.2022 10:19
Ak by sa Hlavné správy šupli do zahraničia a ja sa šupnem na zahraničnú VPN, môže ma NBU bozať?
|
|
Re: nubsr123
Od: xyx
|
Pridané:
3.3.2022 10:23
môžu...
|
|
cinsky Adibas
Od: kgb vrah taxikar
|
Pridané:
3.3.2022 10:33
a docitas sa tam, ze savo lieci rakovinu a lekari z toho zuria :D my na nu pomreme a ty sa za-chra-nis
|
|
Re: cinsky Adibas
Od: diktatorJarko
|
Pridané:
3.3.2022 14:00
Aký máš prehľad. Pravidelný čitateľ..
|
|
Re: cinsky Adibas
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2022 15:14
Hmm prilis citas dezinformacne weby ;)
Kazdopadne docitat sa tam mozes co chces a porovnavat. Ze je nieco dezinformacia sa da overit. To ale netreba ked ziadna (dez)informacia nemoze vzniknut, ze? Tak to robili za komancov.
|
|
sloboda slova
Od: kgb vrah raxikar
|
Pridané:
3.3.2022 17:14
porovnavat sa da aj medzi informaciami a informaciami, netreba bludo-zacie
nie, za komancov bola len jedna TV, jeden zdroj informacii, ostatne boli zakazane
|
|
Re: sloboda slova
Od: Modifikovaný šrób
|
Pridané:
3.3.2022 20:20
V Rakúsku boli súkromné rádiá zakázané do roku 1997 a súkromné TV o ďalších 10 rokov dlhšie.
V Západnom Nemecku 1. súkromná TV (RTL, v skutočnosti vlastnená luxemburským veľkovojvodom - čiže tiež de facto štátna, len zahraničná) začala vysielať až v roku 1985.
Vo Veľkej Británii 1. súkromná TV (ITV) začala vysielať v roku 1984.
Dalo by sa pokračovať...
Tam za to tiež mohli KOMUNISTI?
|
|
Re: nubsr123
Od: ...
|
Pridané:
3.3.2022 11:02
Moze, ale statu nejde o teba a 5 dalsich co to dokazu, ale tych 300k lahko ovplyvnitelnych, ktori to uz nedokazu. A nemusia nadalej verit oficialnym spravam ci mainstream mediam no odpadne kvantum siriacich sa sprostosti.
|
|
Re: nubsr123
Od: _xyz
|
Pridané:
3.3.2022 12:44
Ano momentalne je takto dostupnych niekolko webov ktore akoze EU zakazala. Robime to co sme kritizovali na Cine a Rusku, staviame novu zeleznu oponu. Skoda ze blizky vychod nemal taku moznost ked tam boli "demokraticke vojny".
|
|
Re: nubsr123
Od: viliam2
|
Pridané:
3.3.2022 13:15
clovek,ktory si vie nainstalovat a zaplatit vpn pristup na 95percent takym blbostiam neuveri..a ten zvysok musime chranit,lebo nepriamo chranime aj seba...
|
|
Re: nubsr123
Od: _xyz
|
Pridané:
3.3.2022 13:21
Ten zvysok ma prave novu zbran. Tymto krokom sa prave siri este viac hoaxov preco to stat spravil ;) Dosiahol sa presny opak.
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
3.3.2022 11:14
Tato vlada vytvorila neskutocny precedens... myslia si, ze ked budu cenzurovat nejake medium, tak ludia zrazu uveria len verzii z druheho media.. opak je pravdou. Ked si chce niekto vytvorit svoj nazor na akukolvek vec, tak si pozhana informacie z roznych stran, a pravdu najde vzdy niekde uprostred. Nasa vlada jednoducho zabudla, ze nemozno niekoho sudit, bez zistenia informacii z obidvoch stran konfliktu. Toto vam priekazne potvrdi kazdy jeden sudca na Slovensku. Ludia su v tomto pripade ako sudcovia, ktori si len chcu spravit svoj nazor na vec, a nie je im to umoznene.
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
3.3.2022 11:19
Pokial ma vlada vyhrady ohladom zverejneni podla nej falosnych informacii, ma paky na to, aby mohla v tomto mediu tieto informacie vyvratit.. Pokial ich vyvratit nevie, tak sa priekazne uchyluje k tej jednoduchsej verzii, k CENZURE, pricom lavo zadnou porusuje ustavu k ktorej je jasne napisane, ze CENZURA SA ZAKAZUJE.
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od: ...
|
Pridané:
3.3.2022 11:22
a precitaj si dalsi odsek hned za tym zakazom, ty ustavny znalec.
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od: ffdf
|
Pridané:
4.3.2022 0:19
Však to je tá ústava! Preto tam dali negačný druhý bod! Na smiech!
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.3.2022 23:12
Nie.
Dezinformacie nie su o vytvarani nazoru - su o manipulacii, sugestivne podsuvane: "a toto vam zapredane media nepovedia, lebo elity nechcu, aby ste poznali pravdu!". A ked uz niekto pozna "praudu", nebude sa zaujimat o standardne media, ktore za overene a nie tajne informacie dokonca casto vyzaduju platbu.
Ako to riesit, netusim... zaviest skolenie a test kritickeho myslenia, rovnako ako vodicak, aby cloveka pustili na internet?
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
4.3.2022 8:57
No ked andrusko dostane ban a zuzova nie, je ten pohlad na to co je overena a co neoverena informacia , comu verit a comu nie take neiste.
A ked tie sudy dostanu siroku podporu a nie je ich potrebne ani len menit, moze zmiast uz kadekoho...
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od: anonymous2743
|
Pridané:
4.3.2022 20:19
Riesenim je trestat priamo tych ludi co tie hoaxy vytvaraju, prip orgranizuju to sirenie. Ono ich nie je az tak vela.
Je to lepsie poriesene uz existujucimi zakonmi (prip. by sa dali lahko upravit), neobmedzi to tak slobodu slova, a celkovo je to dlhodobo bezpecnejsie nez cenzura.
|
|
prečo u nás nie sú správy z "divných" krajín kde policajti obstavia dvojicu a sledujú ako muž dobije svoju "ženu..."
Od: Hententík
|
Pridané:
6.3.2022 20:03
Pošli tento email ďalším 5 známym, aby si im urobil radosť. Pyramída. Podľa Teba hoax? Nie, zábavka ktorá je tu s ľuďmi odkedy vedeli medzi sebou komunikovať.
|
|
Bezpečnostný koncept
Od: črevo
|
Pridané:
3.3.2022 11:21
Píšte všetci modrým perom iná farba nébúdé
píšte včetci rovnakó rovnaké aaaa rovnaké oooo
Rovnaké písmo rovnaké vzdialenosti
Kúpte si všetci modrý atramént...
|
|
Google cache
Od: Cpx
|
Pridané:
3.3.2022 11:29
Staci si zadat URL do google a pozerat cached verziu bez obrazkov.
|
|
Re: Google cache
Od: Cpx
|
Pridané:
3.3.2022 11:38
Tak nasiel som este lepsie riesenie
https://web.archive.org/web/ 20220301230142/https://www.hlavnespravy.sk/
|
|
CENZURA
Od: CENZURA
|
Pridané:
3.3.2022 11:50
C E N Z U R A
a kde sa dozviem co take zavadne bolo na tom webe????
NIECO sa nehodilo vladnym garnituram?
fajn, takze ak vlada ci min. zdravotnictva napise na web stranke ze ockovacie latky pridu napr. do konca februara a 1.3. nebudu tu, mozem pozadovat zablokovanie webu pretoze siri "závažné dezinformácie" ??????????
|
|
Re: CENZURA
Od: vojna na Ukrajine
|
Pridané:
3.3.2022 11:59
len oficilane stranky pisu oficialne spravy,
neoficialne su samizdat,
moj nazor tiez pisem len ja, a nie niekto iny
|
|
Re: CENZURA
Od: think+
|
Pridané:
3.3.2022 12:31
ze bol plateny putinovym rezimom
|
|
Cenzura ked dojdu argumenty
Od: Brajtandrat
|
Pridané:
3.3.2022 12:32
Namiesto toho aby sa pokusili "nepohodlne" prispevky vyvratit argumentmi, tak zavedu hromadne cenzuru, cim vlastne sami priznavaju kto ma pravdu... Ten kto cenzuruje resp. neodpoveda, mlci tak nema argumenty, to vie aj male dieta v skolke...
|
|
Re: Cenzura ked dojdu argumenty
Od: ...
|
Pridané:
3.3.2022 12:37
Na toto uz odpovedali vyvracaci hoaxov. Problem toho argumentovania spocival v tom, ze kym clovek vsetky tie grcky vyvratil ubehol nejaky cas. Takze proti tvrdeniu niecoho bez dokazov sa neda bojovat efektivne tym, ze zacnes v ten moment overovat informacie ak to hned z fleku a hlavy nevies - aj so suvislostami. Takze to trva privela casu a kym si to stihol vyvratit, uz nikoho dana diskusia/tema nezaujimala, pretoze zila uz svojim zivotom alebo uz bola "tyzden" stara. Takze vyvracanie takych sprav co zabera cas nie je ziadna cesta. Ma nulovy efekt.
|
|
Re: Cenzura ked dojdu argumenty
Od: _xyz
|
Pridané:
3.3.2022 12:47
A kto povedal, ze sa to sirit nebude ked zakazu predmetne hoaxy ;). Ludia si cestu najdu.
|
|
Re: Cenzura ked dojdu argumenty
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.3.2022 23:21
Tych par blokovanych stranok to asi nezachrani, taky fb je riadna stoka a zije vlastnym zivotom. Ale zase, tito konzumenti si cestu nehladaju, beru, co pride. Keby nemali dezinfo, stacila by im k orientacii v zivote aj nova seria Farmy.
|
|
Re: Cenzura ked dojdu argumenty
Od: chorobaUSA
|
Pridané:
4.3.2022 22:08
Presne. A preto som sa z fb odstranil. Prilis mnoho oviec, tupcov, prilis vela prejavov solidarity s modrozltou vlajeckou v profilovkach, vela nahlaseni... a medzicasom uz nejaky kokot stihol pisat ze telegram je darkweb, zlo, raj konspiratorov atd atd... v skutocnosti kokotov len jebe, ze nad telegramom nemaju kontrolu a bonus bol, ked moxie marlinspikeprotein, tvorca akoze-bezpecneho signalu, ktory je tak fajn, ze dostal milionove dotacie
od CIA povedal, ze telegram je nesifrovany a nebezpecny... na to sa ho elon opytal, ci ten jeho signal je teda bezpecny... a moxie odpovedal vyhybavou odpovedou, ze signal bol robeny tak a tak... ludia, neverte signalu ze je bezpecny. V skutocnosti je to presne naopak: ludia pod domnienkou falosnej bezpecnosti zdielaju svoje velmi citlive data cez signal a myslia si aki su hype cool ultra tutti frutti in... ale najlepsie contenty mozu hladat fasisti nq civilistov prave v signale...
|
|
Re: Cenzura ked dojdu argumenty
Od: ITckar
|
Pridané:
3.3.2022 13:34
China approves!
|
|
Re: Cenzura ked dojdu argumenty
Od: diktatorJarko
|
Pridané:
3.3.2022 14:12
Snáď môže súd vydať predbežné opatrenie a skúmať ako pri iných porušeniach zákona a nie že úradník dá príkaz vypnúť celý web bez oddôvodnenia. Vyvracač hoaxov nech si zasiera facebooky svojimi paranoidnými teóriami, ale toto ohrozuje slobodu a právny štát. Momentálne skupina pri moci presadila totalitný zákon a oni hovoria o ohrození.
|
|
Re: Cenzura ked dojdu argumenty
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 19:13
Presne. Taketo veci musia byt kontrolovane sudmi. A aj to len na zaklade presne vymedzeneho a dobre zdovodneneho zakona.
Inak vyzera to ze ten zakon je iba blbo napisany. Su tam totiz 2 moznosti, NBU blokuje bud z vlastnej iniciativy, alebo 'na ziadost ineho subjektu' (to je preboha co za formulacia).
Ked je to z vlastnej iniciativy, je to casovo obmedzene do 30. juna. Na ziadost ineho subjektu to ale uz obmedzene nie je. A da sa proti tomu podat ziadost o preskumanie sudom, cize aspon nejaka ochrana tam je.
Cize je to len taky klasicky slovensky diletnatizmus, nie aktivna snaha o cenzuru. Niet cudo ked to bolo prijate v zrychlenom konani.
|
|
/* --- */
Od: esterse
|
Pridané:
3.3.2022 14:06
Tlieskam. Konečne.
|
|
Uz len cakam
Od: Hmmmmmmmm
|
Pridané:
3.3.2022 14:44
Uz len cakam kedy zacnu blokovat vybrane politicke strany. Teda opoziciu.
Ta stranka mi nechyba, ale je pravda ze principialne to nieje dobre a je to nebezpecne.
Je to proste cenzura nech je dovod akykolvek.
|
|
Re: Uz len cakam
Od: StalinGulag
|
Pridané:
3.3.2022 14:50
no ked tie strany nevedia vysvetlit svoje financovanie, som za
vid. duhovy Pele a jeho "transpanentny ucet" smerohlasu, alebo garzonkovy dochodca co dal 11 milionov HZDS, vsetci tusime, ze to nedal on
|
|
5 znakov
Od reg.: andin
|
Pridané:
3.3.2022 15:30
Hm, ok zablokovali web ktory kritizuje vladnu koaliciu. Takze ked buduce volby vyhra smer, tak zablokuju sme?
Nie ze by sa mi to chcelo hladat, ale podla akych kriterii urcia ze je web dezinformacny? Jasne, logicky vsetci vieme ze hs pise bludy, ale na zakaz netreba pravne osetrenie? Su tu urcite kriteria ktore je potrebne splnit aby sa takto web zablokoval?
|
|
RF (ruski f@sisti)
Od: xtcxtc
|
Pridané:
3.3.2022 15:58
nie, klameš
ani Kkotlebu neodsudili za čísla ako opakuju lož hovničkári
|
|
Re: RF (ruski f@sisti)
Od reg.: andin
|
Pridané:
4.3.2022 14:16
Ktora z mojich otazok ti prisla ako klamstvo? Kotlebu sice odsudili ale ako sa stale pretrca po parlamente. Skor som narazal na to, ze nemozes len tak nieco zakazat bez ohladu aka je to sracka. Ked s zmeni rezim (co nam zial hrozi) tak to vystrelit zo zleho konca.
|
|
predpoved na tyzden
Od: SHMU
|
Pridané:
3.3.2022 16:21
Putler prekrocil liniu ostrelovanim skol, nemocnic a naslednym popretim, NATO zasiahne. Bankrot Severneho Mongolska je na spadnutie. Putler zabija vlastne deti a schovava sa v bunkri. Izolacia na 100 rokov.
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: Modifikovaný šrób
|
Pridané:
3.3.2022 18:55
Ak NATO zasiahne, je po Tebe aj Tvojich deťoch - budete skremovaný zaživa, ako nevinní civilisti v Hirošime a v Nagasaki; rovnako ako po nich, aj po Vás zostanú len mastné fľaky na chodníkoch.
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: Modifikovaný šrób
|
Pridané:
3.3.2022 19:02
OPRAVA: skremovaní (v množnom čísle)
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 19:16
Tak nasi pocerni bratia skoncia v cokoladovom kreme, a my biely priekazne iba vo vanilkovom. Diskriminacia!
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: SHMU
|
Pridané:
3.3.2022 19:17
putlerovska armada je v troskach, nic nestihne
vinny je ten kto prvy zautocil na Ukrajinu a to je Putler! vo svojej paranoi ze priniesol mier
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: Modifikovaný šrób
|
Pridané:
3.3.2022 19:58
USA a NATO šíria MIER a DEMOKRACIU. Ich LÁSKU zatiaľ ocenilo >20 000 000 MŔTVOL.
List of countries the USA has bombed since the end of World War II
https://www.globalresearch.ca/ list-of-countries-the-usa- has-bombed-since-the-end-of-world-war-ii/ 24626
U.S. Regime Has Killed 20-30 Million People Since World War II
https://www.globalresearch.ca/ u-s-regime-has-killed-20-30-million-people- since-world-war-ii/ 5633111
pozn.: V odkauzoch (URL) odstráňte medzery - systém obmedzuje "dĺžku slova".
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: StalinGulag
|
Pridané:
3.3.2022 20:38
Putler: mne sa nepaci NATO, zbombardujte skoly nemocnice Ukrajiny
Bravo vojnovy zlocinec. Staci aby sa ti nieco nepacilo a mozes strielat.
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: Modifikovaný šrób
|
Pridané:
3.3.2022 20:52
Len USA a NATO majú právo strieľať, bombardovať a vraždiť.
Preto ani USA neuznávajú Medzinárodný trestný súd v Haagu a vyhradzujú si právo "VOJENSKEJ INTERVENCIE" v Holandsku, ak by sa niekto opovážil zatknúť a uväzniť tam "demokrata a humanistu" USA.
https://www.spiegel.de/politik/ ausland/internationales-strafgericht-us-kongress -droht-niederlanden-mit-invasion -a-200430.html
pozn.: Medzery v URL odstráňte.
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: StalinGulag
|
Pridané:
3.3.2022 20:55
aha, na ospravelnenie útoku - však aj iný strielali, ale už nepovedia dôvody, asi len tak, však? Filipíny by už boli japonské keby USA nezasiahlo
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: Modifikovaný šrób
|
Pridané:
3.3.2022 21:03
Tvoja LOGIKA:
"Ukrajina by už bola americká, keby Rusko nezasiahlo."
"Slovensko by už bolo ruské, keby Tretia ríša nezasiahla."
"Slovensko by už bolo nemecké, keby ZSSSR nezasiahol."
"Vietnam by už bol ruský, keby USA nezasiahli."
Svet sa stal veľkou PSYCHIATRIOU.
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: StalinGulag
|
Pridané:
3.3.2022 21:29
Ano, Filipiny by uz neexistovali, keby USA nezasiahli. Hovorilo by sa tam japonsky.
a čo vadilo čečencom na Ukrajine? nie je to ich štát!
Ukrajina je ukrajinska, nie ruská!
Slovensko je slovenské s ochranou NATO práve pred ruskými raketami. Inak by už aj tu "oslobodzovali" so svojou paranoiou ukrivdenosti
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: Buran
|
Pridané:
3.3.2022 20:42
Mna USA ani NATO nebombarduje. Ale Putler sa ku mne priblizuje so zbranami.
Ziadam aby bolo Severne Mongolsklo NEUTRALNE!
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: Buran
|
Pridané:
3.3.2022 21:31
NATO nebombardujke Rusko.
Putler sa stazuje na posielanie zbrani Ukrajine (na obranu) a sám posiela nie zbrane ale celú armádu a rakety.
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: anonymous2743
|
Pridané:
3.3.2022 21:58
Prosim diskutujucich aby neurazali Mongolsko.
Je to priekazne civilizovana a mierumilovna krajina ktora v modernej historii na nikoho nezautocila.
|
|
Re: odpoved za tyzden
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
3.3.2022 22:12
ale pred tym tam mali Dzingischana...
|
|
Re: odpoved za tyzden
Od: anonymous2743
|
Pridané:
4.3.2022 20:26
Ano, ale to bolo v dobe ked nasi predkovia upalovali carodejnice. Civilizacia medzi tym pokrocila.
Teda, u vecsiny narodov. Prirovnavat Mongolsko k Rusku, alebo horsie tvrdit ze Putin je mongol, je hlboka urazka vsetkych mierumilovnych mongolov.
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: SHMU
|
Pridané:
3.3.2022 19:19
podla tvojej logiky moze bombardovat ktorykolvek stat a vyhrazat sa skremovanim, ja nemam stokholmsky syndrom
|
|
ultraradikalny psychoanalyticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
3.3.2022 20:00
Tak pred kým máš potrebu sa obhajovať, že priekazne nemáš stokholmsky syndrom?
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: Modifikovaný šrób
|
Pridané:
3.3.2022 20:06
Nič z toho sa nemuselo stať!
Stačilo, aby NATOreristi prestali vojnovo tlačiť na Rusko a obkľučovať ho.
NATO–Russia security talks
https://en.wikipedia.org/ wiki/2021–2022_Russo-Ukrainian_crisis #NATO–Russia_security_talks
pozn.: Z URL odstráňte medzery.
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: ...
|
Pridané:
3.3.2022 20:12
Nic z toho sa nemuselo stat. Stacilo keby Rusi sedeli doma na zadku. Chod do pice prorusky kokot.
|
|
Re: predpoved na tyzden
Od: Modifikovaný šrób
|
Pridané:
3.3.2022 20:23
"Som hrdý na to, že po boku najmocnejšej armády sveta pomáhate vytvárať novú Európu. Oči celej planéty sa upierajú na vás: ste súčasťou širokej medzinárodnej koalície, ktorá bráni hodnoty západnej civilizácie pred východným terorom."
- Vojtech TUKA
https://sk.metapedia.org/wiki/Vojtech_Tuka
|
|
Vlada
Od: frante pette
|
Pridané:
3.3.2022 16:48
Tato vlada si mysli, ze ked zablokuje HS, citatelia pojdu hufne nakupit pristupy na dennikn za 60€ na rok. :-)))
|
|
Re: Vlada
Od: Plocházemlja
|
Pridané:
3.3.2022 18:22
ako konšpirátor pochybujem, že HS zablokovali! ak mi niekto ukáže screenshot je to fotošop
|
|
Rusko chce vojnu
Od: Modifikovaný šrób
|
Pridané:
3.3.2022 20:12
Pozrite, ako blízko k vojnovým základniam USA umiestnilo svoju krajinu
https://mtic.us/ wp-content/uploads/2015/11/ RussiaWantsWar.jpg
pozn.: Z URL adresy odstráňte medzery.
|
|
Re: Rusko chce vojnu
Od: StalinGulag
|
Pridané:
3.3.2022 20:44
aktualne 1 milion ukrajincov Putler vyhnal zo svojej krajiny, je to hrdina z bunkra :(
|
|
Re: Rusko chce vojnu
Od: djdjxjdf
|
Pridané:
4.3.2022 22:19
A biden chodi na zachod menit plienky a na fronty s macetou v ruke. Ostatne, vsetci americki prezidenti boli velki bojovnici v prvych liniach... :)
|
|
Re: Rusko chce vojnu
Od: Radko2003S
|
Pridané:
3.3.2022 20:48
Všetko zakázané zvyšuje popularitu. Dnes som zachytil že ľudia začali sťahovať prehliadač Thor. Hlavne správy frčia len na stále meniacej sa IP.
A aj spolužiaci čo vôbec nečítali hlavne správy dnes vo veľkom sa tam prihlasovací cez prehliadač Thor pretože majú pocit že vláda im tají skutočne informácie.
|
|
Re: Rusko chce vojnu bude ju mať
Od: StalinGulag
|
Pridané:
3.3.2022 20:53
jasné Matovič nám tají spiknutie mimozemšťanov, už je to vonku, som hrdina?
|
|
Re: Rusko chce vojnu bude ju mať
Od: sjsjsj
|
Pridané:
4.3.2022 22:21
Si mimozemstan
|
|
choďte už preč z dsl hľadať iného vinníka ako putina
Od: ja som to zistil
|
Pridané:
3.3.2022 23:32
Je to jasné, za vojnu môže USA, lebo biden vládne v Rusku a putin je len jeho bábka. Spravil iba čo NATO - biden prikázal.
A už dajte pokoj s politikou na dsl.sk, založte si HS2, tam si onanujte.
|
|
od WWII.
Od: ffdf
|
Pridané:
4.3.2022 0:27
ušáci bombardovali 30 krajín!!! Je to vraj málo :-))
|
|
test ci to funguje v praxi
Od: m€n0
|
Pridané:
4.3.2022 0:44
932 * 48 - 4 = 22366 / 4 * 8 + 5
4 * 3 = 15
2 + 2 = 5
1 + 1 = 2
|
|
Titulok
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.3.2022 4:40
Nasa mudra vlada ide na zas z opacneho konca. Dezinfo je problem a vacsi ako vacsina ludi mysli, ale blokovanie webov ho nevyriesi. Realita je, ze bludy siria snad vsetky media (zamerne len obcas). Riesenim by mala byt kvalitna informacna kampan o tom ako funguju dezinformacie, aku ulohu hraju emocie (hnev) a ako pracovat so zdrojmi.
Drukose a BMG prinutili
Mne to pripomina casy, ked tu bola nulova financna gramotnost prisli BMG a Drukos. Teraz mame nulovu dezinformacnu gramotnost a mame tu antivax a Putina.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.3.2022 4:43
ooops, "Drukose a BMG prinutili" je navyse :)
|
|
Re: Titulok
Od: kdekkd
|
Pridané:
4.3.2022 22:24
ty antivax podme si este raz zrekapitulovat co ten trnavsky hajzlik robil s coronou dva roky, ako vsakovako prepocitaval a navysoval cisla, ty pandemicky genius tu chces tocit o pandemii ktora bola leda tak v mediach, ktore robili medvediu sluzbu a ludi v strachu nicili. ach pane boze, zatvarat takych ako ty a hlavne izolovat.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.3.2022 23:18
To, ze zijes v bubline a ze ten trnavsky hajzlik je naozaj kkt este neznamena, ze pandemia bola len mediach.
Ale vdaka za reakciu, bol to nazorny priklad preco sa treba naucit ako nebyt tupa ovca.
|
|
Re: Titulok
Od: kdekkd
|
Pridané:
5.3.2022 7:15
Na o teraz co pan myslitel, teraz ti nevadi kolko mutacii nam sem ukrajinci mozu doniest? Preverejes ich covid pasy, ci maju aspon sputnika, hmm?
|
|
Re: Titulok
Od reg.: yanick
|
Pridané:
7.3.2022 19:05
Svet nie je bipolarny ... alebo si troll ;) Ale vdaka za pripomenutie, na nich som skoro zabudol.
|
|
Re: Titulok
Od: x3m
|
Pridané:
6.3.2022 15:22
No ona ta pandemia naozaj bola len v mediach. Ani samotne WHO v ziadnom oficialnom dokumente pandemiu nevyhlasilo, taktiez ani podla zakonov SR nie je covid-19 nebezpecna nakazliva ludska choroba.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: yanick
|
Pridané:
7.3.2022 18:41
WHO 12.3.2020:
"The meeting follows the announcement yesterday by Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus, WHO’s Director-General, that COVID-19 can be characterized as a pandemic."
Napr. zakon 62/2020:
"z 25. marca 2020
o niektorých mimoriadnych opatreniach v súvislosti so šírením nebezpečnej nákazlivej ľudskej choroby COVID-19 a v justícii a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony(...)"
Ale nie som pravnik, nedokazem posudit ci toto staci
|
|
Titulok
Od: Hakuna Comeback
|
Pridané:
4.3.2022 9:43
tak, po cechoch mame ministerstvo pravdy uz aj my. hlavne ze nas tu vedu ludia co si nevedia napisat ani vlastne diplomovky. a stado bude len spokojne beeekat dalej.
|
|
Hry o Truny kanadsko - korejsko - venezuelská romanticko -dramatická telenovela - 2020 - 2050 - 2100 - 2160 - Zbigniew Brzezinky - Grande Chessboard - velká hra, na velkej šachovnici
Od: Hochbatnica a 3Rybas
|
Pridané:
4.3.2022 13:34
..eh, ja nejak tú sk.politiku a politikov nesledujem, ba takmer ani nvm., kto sú to, čo sú to, ich mená a tváre.., -ale
viem, že svetové dianie, menšie, "operačné" udalosti, akcie, deje, aale aj tie vačšie, trendy a procesy, na celom svete, - sú ovplyvnované a riadené zopár, len niekolkými - ajž maximálne niekolkými, zopár desiatkami (velko-rodov, a rodín, rodov.klanov.. resp.ich najužšími a najváženejšími, najvplyvnejšími členmi..
..takže to, či nekde "vypukne" nejaká vojna, (a aká), - začína v dalekosiahlej retazi príčin a následkov, -ale zvyčajne u úplne iných mocennských kruhov, a osob, - teda napr.o tom, či nekde, v menšom - strednom štáte retaz príčina riešení vyústi do vojny (a akej presne), -či to bude len lokálna, "vnútroštátna vojna", - alebo medzi 2 štátmi, 1 menším, druhým velkým, - sa rozhoduje, pravdepodobne nekde úplne inde, a už úplne inokedy, - teda už skor, hodne skoršie.. ~
|
|
Re: Hry o Truny intrigy, plány a konšpirácie v sieti a vnútri dalších plánov a intríg - 2020 - 2050 - 2100 - 2160 - Zbigniew Brzezinky - Grande Chessboard - velká hra, na velkej šachovnici
Od: Hochbatnica a 3Rybas
|
Pridané:
4.3.2022 13:36
~ napr.u nejakej anonymnej, random, 88-ročnej starej pani baronk, na jej starom, vidieckom sídle, nekde v škótskej vrchovine, abo v severo-írských horách, ktorá má ale mladú vnučku,
abo aj u nejakého mladého, takmer -jediného dediča multi-milionára, - majitela, správcu mnohých, miliardovch firiem a korporácií, čítajúceho práve list od starej paní, - hlavy rodiny, a popíjaúceho svoje danquirirí, vo svojom manori, / - mezonetovom apartmáne, nekde v Singapúre - City, abo v Kuala - Lumpure, /Tokyu /Pekingu...
..že ak si on nechce zobrat jej vnučku, (alebo, ak jej on nevráti isté, ukradomky vzaté, kompromitujúce fotky a dokumenty, - tak ona neodsúhlasí sobáš vnučky, a/alebo prevod 1klúčového kontrolného balíka, a hlavne schválenie dodatku k Shannonovmu zákonu, v Kanadskom senáte (hej, kanadskom..), o povolení dotácí pre ~~pod-povrchové dolovanie bridličných plynov, hornín a nerastov, strusiek, metodou natlakovaných kyselých kvapalných zmesí..
|
|
Re: Hry o Truny intrigy, plány a konšpirácie v sieti a vnútri dalších plánov a intríg - 2020 - 2050 - 2100 - 2160 - Zbigniew Brzezinky - Grande Chessboard - velká hra, na velkej šachovnici
Od: Hochbatnica 8-Hlavatá-nohatá
|
Pridané:
4.3.2022 13:38
..a za tým všetkým, - za 8. a Devátou Bránou, - sedia ešte tí
- *Nosatí, za velkými červenými závesmi,
a spoza opony potahujú za nitky svetových dejín, udalostí a osudov, celých národov, postáv, a vývoja diania..
|
|
Intel kuratenka
Od: od: reg. Pjetro de je
|
Pridané:
4.3.2022 22:32
Som zistil ze sa bojuje vazeni, intel funguje na p*cu pretoze AMD je AMD a na ukrajine lietaju rakety hore a dole, doprava a dolava, sikmo aj kolmo a niekdo strelil do reaktoru ale pozor, nic sa nestane pretoze sa prave kupem v 120%-om roztoku jodidu draselneho spolu s mojou plastovou kacickou vystruhanou z africkych bambusov, made in poland, assembled in ukraine. Je ovladana arduinom a je pohanana solarnym panelom spolu s vrtulkou na hlave kde v pripade elektriny fukam a nezanehavam tak uhlikovu stopu. Obcas je pripojena na wifi cez bluetooh a pouzivam ju na tazbu bitcoinov, realne peniaze smrdia a su plne bakterii, virusov, spor, chemikalii, koksu...
|
|
co je skodlivy obsah? - znenie
Od: zakon
|
Pridané:
5.3.2022 23:03
Podla toho znenia, ktore ste tu vypichli.
Skodlivy obsah je aj sirenie informacii o zranitelnostiach.
To znamena, ze ak napisem nejake informacie ( udaje ) o tom ako "hacknut" ( SW /HW ) alebo nebodaj by som poskytol SW ako dokaz. Tak som porusil zakon.
Lenze ako si pouzivatel toho zranitelneho SW /HW moze overit, ze dana zranitelnost naozaj funguje?
Podla tohto zakona, kazdy kto by chcel taku informaciu poskytnut je kriminalnik. A tymto krokom vlada iba viac podporuje NEzabezpecovanie systemov a ochranu pouzivatelov internetu pred ozajstnymi hrozbami.
Este ze mozeme citat spravy v inom jazyku. Ale, tento krok vedie k negramotnosti ludu o bezpecnosti a o tom ako sa spravne chranit.
-- Tiez tym podporuju cenzuru, ako spominali viaceri.
Zaver :
Teraz kazdy bezp. technik nemoze rozpravat o praci a najma to nesmie dat na web.
" Gratulujem Vlade "
|
|
moj nazor
Od: met
|
Pridané:
21.3.2022 13:22
rusko a cina, vror, akoze tychto demokratov pri moci. dufam, ze po volbach, na zaklade tohto zakona povypinaju dezinfo weby ako dennikn, sme, aktuality atd.
|