|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nechapem
Od: asdfa
|
Pridané:
24.1.2017 12:59
tomuto ja vobec nechapem...preco zeny tlacit do IT ked proste to neni pre nich (vynimky potvrdzuju pravidlo)...to aj na kadernicke skoly lakaju chlapov?
ci uz treba vsade tlacit genderovu rovnost? teda iba tam kde sa to hodi samozrejme
|
|
Re: nechapem
Od: kekeket
|
Pridané:
24.1.2017 13:02
presne tak, zeny su dobre na varenie a muzi na programovanie
|
|
Re: nechapem
Od: Murkoslav
|
Pridané:
24.1.2017 13:46
Nemáš pravdu. Najlepší svetoví kuchári sú väčšinou muži.
|
|
poriadok v kuchini
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
24.1.2017 14:04
Presne tak. Dokonca maju i vlastne televizne relacie a priekazne su nezriedka i odbornikmi v IT oblasti.
|
|
Re: poriadok v kuchini
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
24.1.2017 16:19
mne sa pacilo ako p. Macko minule s dvb-t antenou spinavu kuchynu vyzametal.
|
|
Re: poriadok v kuchini
Od: Dankot
|
Pridané:
24.1.2017 16:27
Expertizu pana Macka mozno vidiet tu, tu a tu. https://www.youtube.com/watch?v=F0NsRxzC7fI
Mentor Billa Gatesa a Elona Muska sa da spoznat na prvy pohlad.
Budme radi ze ho mame, inak by bolo Slovensko v 6 neandrtalsko-svetovej zone a nie na spici technologickeho vyvoja!
|
|
Re: poriadok v kuchini
Od: čitateľ
|
Pridané:
24.1.2017 17:47
Kapitán Macko!
|
|
Re: škoda že chlapi nemôžu mať deti
Od: škoda že chlapi nemôžu
|
Pridané:
25.1.2017 0:09
Na materskej sa parádne programuje.
|
|
Re: nechapem
Od: repcik zlodej deti
|
Pridané:
24.1.2017 14:05
Zeny by sa mali castejsie zaujimat otechniku a IT. Potom by nemai cas na na deti,lebo deti su brzdou vyvoja a uspesnosti. radsej cestujte a vzdelavajte sa,zeny.deti vam nedaju dobru pracu a slobodu
|
|
Re: nechapem
Od: ...
|
Pridané:
24.1.2017 16:46
Tento oxymoron tazko okomentovat inak ako: si kvalitne jebnuty.
|
|
Re: nechapem
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
24.1.2017 16:55
Prdele, to je celá komunita DSL.sk naozaj len znôška takýchto primitívnych kokotov?
Chlapci, sklamali ste ma...
|
|
necha pen
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
24.1.2017 17:17
Nie.
|
|
Re: nechapem
Od: think+
|
Pridané:
25.1.2017 8:45
Ano, je to tak, vacsinou totalni nerdi, ktori rozumeju IT, ale nerozumeju zivotu.
|
|
Re: nechapem
Od: vgy
|
Pridané:
25.1.2017 9:08
DOTAZ :
Dobrý den, loni jsem provedl upgrade Přítelkyně 1.0 na verzi MANŽELKA 1.0 a nový program nečekaně spustil proces Děti, s mimořádně velkou potřebou paměti a systémových zdrojů. V manuálu není tato funkce zmiňována. Mimo to Manželka 1.0 také zasahuje do ostatních programů a natahuje se už při bootování systému. Ostatní programy, jako například Hospoda 1.8, Fotbal 1.3 a Pivo 2.5 od té doby přestaly fungovat, při jejich spuštění se systém zhroutí. Zdá se, že Manželku 1.0 nemohu odstranit ze systému, jelikož nemá funkci remove. Uvažoval jsem o návratu k Přítelkyni 1.0, ale restore skončil neúspěšně a systém byl zablokován. Můžete mi někdo poradit?
|
|
Re: nechapem
Od: vgy
|
Pridané:
25.1.2017 9:09
Vážený uživateli, toto je velmi častý problém. Mnoho lidí přechází z Přítelkyně 1.0 na Manželku 1.0, domnívajíc se, že je to jen neškodný upgrade. Ale Manželka 1.0 je operační systém navržený tak, aby sám spouštěl ostatní aplikace. Nepouštějte se do instalace! Dodatečné odstranění Manželky 1.0 vede k vážnému poškození systémových zdrojů. Někteří se pokoušeli instalovat Přítelkyni 2.0, resp. Manželku 2.0, ale narazili na více problémů, než v původním systému. Jiní zkoušeli spouštět Přítelkyni 2.0 paralelně na pozadí. Bohužel, Manželka 1.0 detekuje přítomnost Přítelkyně 2.0, což zapříčiňuje konflikty s následným kolapsem systému. Jediná možnost, jak se vyhnout problémům, je vůbec neinstalovat software Manželka, ale používat jen verze Přítelkyně. Verze Přítelkyně 1.0, 2.0, 3.0 atd. jsou navzájem kompatibilní, dokonce se mohou provozovat paralelně.
|
|
Re: nechapem
Od: vgy
|
Pridané:
25.1.2017 9:09
Ve Vašem případě je již pozdě, můžete jen varovat své známé. Jestliže jste tedy již nepromyšleně provedl upgrade na Manželka jakékoli verze, důsledky částečně zmírníte utilitkou Kutil 2.1. Softwarová záplata Podpantofel není doporučena, přináší riziko Spyware Milenec. Stejný problém může někdy ale přinést i instalace Kutila. Ještě varujeme: dejte si velký pozor na nedokumentovanou parazitní instalaci virového programu Tchýně 1.0 !!
|
|
Re: nechapem
Od: Palinoo
|
Pridané:
24.1.2017 14:43
http://dopice.sk/iZC
|
|
Re: nechapem
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
24.1.2017 15:44
mas pravdu muzi so vo vsetkom lepsi, vsetci v matkinom bruchu zaciname ako zeny, ale iba priblizne polovica jedincov sa upgradne na muza. Klitoris je len nevivinuty miniaturny penis.
|
|
Re: nechapem
Od: wtf???
|
Pridané:
24.1.2017 16:44
Si cital na SMEcku ten clanok o "zbytocnostiach" v ludskom tele a narazas na bod 4? :)
|
|
Re: nechapem
Od: AlbHert
|
Pridané:
24.1.2017 13:49
a preto su svetoznami kuchari hlavne chlapi?
|
|
Re: nechapem
Od reg.: luke peterson
|
Pridané:
24.1.2017 13:57
to ale nevylucuje prvotne rozdelenie.
|
|
Re: nechapem
Od: Goldstein
|
Pridané:
24.1.2017 14:42
lebo varenie je de facto aplikovana chemia a fyzika.
|
|
Re: nechapem
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
24.1.2017 15:07
Presne tak. Uz od pradavnych casov.
http://dopice.sk/iZD
|
|
Re: nechapem
Od: kpt.it
|
Pridané:
24.1.2017 13:10
nemyslim si, ze tymto su zeny nejakym sposobom tlacene do studia technickych smerov.
proste len tym historickym rozdelenim na "muzske" a "zenske" profesie maju mladi v hlavach, ze ja nepojdem za kadernika lebo to je zenske povolanie - ja nepojdem na IT odbor lebo to je pre muzov.. pricom na to mozu mat 2x vacsi talent ako hocikto z opacneho pohlavia
|
|
Re: nechapem
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
24.1.2017 13:25
na kadernika musis byt teply, a nie kazdy na to ma :-D
|
|
Re: nechapem
Od: ja som tu
|
Pridané:
25.1.2017 7:26
Však hovoril že musíš mať talent.
|
|
Re: nechapem
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
25.1.2017 8:26
Eventuálne, z hľadiska rešpektovanie výlučne absolútne slobodnej voľby invariancie časopriestorovej otvorenosti vyznávajúcich, byť talentovaná/ý/é.
|
|
Re: nechapem
Od: dusan2
|
Pridané:
24.1.2017 14:24
A v tomto sa velmi mylis. V 60-tych rokoch bolo programovanie vysadou zien, drviva vacsina programatorov salovych pocitacov boli zeny, programovanie bola spolocenska udalost, ladovanie diernych stitkov, spolocne cakanie na vystup, spolocne ladenie, neustaly pokec okolo toho.
Potom prisli terminaly, kazdy sa zavrel kdesi do tmaveho kanclu a cely den sam v tichosti cumel na bednu. A zeny toto prestalo bavit.
|
|
Re: nechapem
Od: Meno:
|
Pridané:
24.1.2017 14:56
zeny tam robili sekretarky, kmitali hore dole, robili repetitivne cinnosti a kod vymyslal chlap, ved je to zrejme
|
|
Re: nechapem
Od: meheh
|
Pridané:
24.1.2017 18:54
a aby to neprestalo bavit chlapov tak vymysleli tlacenie cez wifi vo velkom kancli :)
|
|
Re: nechapem
Od: zxcvbn
|
Pridané:
24.1.2017 20:58
Nasiel si pricinu. Bravo ako jednoducho si to popisal.
|
|
Re: nechapem
Od: Degens
|
Pridané:
24.1.2017 18:20
Bežné ženy proste technické myslenie nemajú, a tie ktoré majú sú podivné monštrá. Aj tu práčku, želičku, mikrovlnku vymyslel chlap.
A to že nejaký zaprdený šulin vymyslel že kedysi ženy dominovali programovaniu - chobotina. Chlapy navrhovali a udržiavali, ženy behali s batohom elektrónok a vymieňali... to je všetko. Programujúca žena nemôže byť nič iné ako teplý chlap s dlhými vlasmi.
Na niektoré profesie sa ženy kvôli nízkemu intelektu nehodia. Tých profesí je veľmi veľa.
|
|
Re: nechapem
Od: Goldstein
|
Pridané:
24.1.2017 19:25
tu ta sklamem, bebe, prve programatorky boli fakt zeny.
v davnych casoch si za pisacim strojom malokedy videl chlapov - aj u nas, obchodky boli vylucne zenske, ucili sa okrem strojopisu, stenografie, uctovnictva aj napr. zenske prace... ale nie to som chcel.
totizto bola tu delba prace - chlapi mali na starosti vacsinou tu tazku a narocnu (ci fyzicky alebo psychicky) a zeny skor lahsie, podporne funkcie, alebo pracu vyzadujucu si isty stupen empatie, ked uz sa rozhodli robit.
a pisat na stroji, ci uz nejake dokumenty alebo jednoduchy obsluzny kod masiny bola vyslovene zenska robota.
masiny sa vyvinuli, technicka uroven stupla a s nou aj poziadavky na poziadavky na kod. funkcii pribudlo uz kvantum, jazykov tu tiez nie je len par, narocnost riesenych uloh stupa v poslednych rokoch geometrickym radom...
je len logicke, ze zeny s novymi vyzvami nevedia drzat krok...
|
|
Re: nechapem
Od: Degens
|
Pridané:
24.1.2017 19:44
Je úplne irelevantné kto to natuka, napíse, nakeca na pásku... Ide o to kto v tom chodí. Mal si to tak uz v jaskyni: ženy doma, chlapy na love. A aby bol lov efektívnejší, hadaj kto zlepšil nástroje.
A je to tak stále. Nechcem byť sexista, ale stovky reálnych situaci ukazujú aké rozdiely sú medzi chlapmi a ženami. Zas sem nemiesaj ale tupych chlapov štýl pivo, futbal, rezeň, poriadne nezvladajucich ani materinský jazyk.
|
|
Re: nechapem
Od: Goldstein
|
Pridané:
24.1.2017 20:56
chapem, kam mieris...
bte, toto sa tiez vykrystalizovalo rokmi.
v prvopociatkoch lovili vsetci.
potom, ked sa zenska okotila, ostala na chvilu stiahnuta z obehu. ak aj niesla sebou potomka na lov, hrozilo, ze korist ulovi ich oboch. z praktickeho hladiska ostali s potomstvom v bezpeci a starali sa on. ako bonus im pribudli "domace prace".
situacia si vyziadala zmenu, ludia sa zmene prisposobili a fungovali.
rovnako aj v it - kod pisali zeny, lebo to bolo efektivnejsie (ucili sa strojopis a pisali rychlejsie a s menej chybami ako chlapi). zadania sa zmenili, s nimi aj poziadavky...
ps: to, ze su rozdiely medzi zenami a chlapmi je logicke. evolucia je svina. co znamena, ze dokial ide o zdravie, mozem zakazat zenam nieco robit. lebo su zeny. ale dokial ide len o skill, nech ukazu karty a ak zahraju dobre, kludne, "for me, behind me", idc... ak netrafia notu, maju smolu...
ziadna patriarchalna konspiracia...
pure skill based hodnotenie...
|
|
Re: nechapem
Od: dnes má meniny Gejza
|
Pridané:
25.1.2017 9:17
neserte ma, na psa som uz dlho nepocul povedat pes, stale iba psik, v zoo sa narodi zviera, je potravu (ustami?), porodi potomstvo a zomrie... a na zenu povies, ze sa okoti, hajzel! Zvierata sa kotia, vrhaju, liahnu, zeru, paria, kryju, dochnu, uhynaju, kapu. To nie su vulgarizmy, to je slovencina. Vulgarizmus je, ked to povies na cloveka.
|
|
Re: nechapem
Od: čitateľ
|
Pridané:
26.1.2017 1:02
Ach, môj God...
|
|
Re: nechapem
Od: Koumak
|
Pridané:
24.1.2017 13:13
Neboj, zien bagristiek/traktoristiek spocitas na jednej ruke, pri krompaci a lopate som zenu este nikde vonku muklovat nevidel, ani tahat mury a omietky, ale zato na teplych miesteckach, kde si mozu posediet/pokavickovat a pol dna pokecat na FB (ale kde nemusia moc rozmyslat) by si pri dobrom plate nestihal skartovat tie ziadosti o zamestnanie a CVcka...
Ked som robil programatora, tak tiez tam bola sefka zena, aj jedna specialistka z timu, obe velmi fajn zeny a sikovne, ale to bola len telesna schranka pri rozdavani rozumu omylom zle dana, lebo inak prave na zenske veci boli absolutne lave (aj caj prihori...).
Smutne, ze terajsie baby (ehm.. zeny) su od malicka vychovavane zo vsetkych stran len v predstave, ze treba byt pekna a vediet sa dobre "predat".
|
|
Re: nechapem
Od reg.: luke peterson
|
Pridané:
24.1.2017 13:58
v indii je to bezne ze zeny stavaju domy a behaju s krompacom.
|
|
Re: nechapem
Od: 78569822365
|
Pridané:
24.1.2017 14:55
V Indii je hlavne bežné, že sa pár desiatok tisíc žien ročne nedožije ani prvého roku života - spoločnosť chce chlapcov.
|
|
Re: nechapem
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
25.1.2017 0:03
To sa deje aj u muzov toto, uz kazdy mlady chalan by dnes chcel v ruzom svetri sediet v kancelarii, manazovat nieco co ani neexistuje za 4 cisleny plat, s 30 dnami dovolenky rocne a home officom 10x mesacne. Doma mu nahucia somariny o tom ze si staci ist spravit nejaky titul a potom ho v praci budu nosit na tron kazde rano. To je jedno ci si zena alebo muz, ak nic nevies, ano mohol si byt v nejakom zamestnani kde ta niekto dosadil, potom si sa ale musel spolihat len nato ze ta nikto nevyhodi alebo nahodou vyhodia niekoho ineho. A ked ta po niekolkych rokoch aj tak vyhodia, inu pracu si tazko najdes, kedze na CV budes mat bezpredmetny titul a X rokov praxe v odbore ale aj tak nebudes nic vediet. Ale nevadi v McDonalde beru, drive-in je predsa 24 hodinovy. Ak pri rodicoch donesies domov 280 eurovu vyplatu bude to stacit, sak na zivobytie sa nejak poskladate.
|
|
Re: nechapem
Od reg.: Vajcak
|
Pridané:
24.1.2017 13:14
Nikoho netlacia. Skor ide o to ze zeny tam z principu nechcu ist lebo si myslia ze "to je pre chlapop". Ono vypovednejsia by bola statistika kolko zien sa prave z tohto dovodu rozhodne pre nieco ine.
|
|
Re: nechapem
Od: NooN
|
Pridané:
24.1.2017 13:17
No ty si mi cisty ko..t. Dufam, ze mas este aj hlavu vyholenu...
|
|
Re: nechapem
Od: asdfa
|
Pridané:
24.1.2017 13:21
jasne, a som rovno aj xenofob, fasista a rasista...skus si este raz precitat moj prispevok inteligent
|
|
Re: nechapem
Od: NooN
|
Pridané:
24.1.2017 13:24
Precital som si to znova a moj nazor to nezmenilo...
Skus si to znova precitat ty, co si napisal...
|
|
Re: nechapem
Od: asdfa
|
Pridané:
24.1.2017 13:26
no co som take hrozne napisal? ze nevidim zmysel v tej kampani? Pochybujem ze zenu su neni programatorky preto lebo sa boja alebo co...
Co by si povedal na kampan kadernikov aby sa chlapi nebali ist za kadernika? ze je to cista kktina...
|
|
Re: nechapem
Od: neviem meno
|
Pridané:
24.1.2017 13:53
Čo kaderníka (holiča), ale za vizážistu (či jak sa to bola píše). Čo "módna ikona" to buzerant
|
|
Re: nechapem
Od: NooN
|
Pridané:
24.1.2017 14:07
"tomuto ja vobec nechapem...preco zeny tlacit do IT ked proste to neni pre nich " toto hovori za vsetko
|
|
Re: nechapem
Od: asdfa
|
Pridané:
24.1.2017 14:25
za co to hovori? ked zena bude mat o IT zaujem, myslim ze sa vie na skolu prihlasit a ziadna kampan na to nebude mat vplyv...ci si myslis ze vdaka tej kampani vzrastie zaujem zien o IT a techniku? nebud smiesny...
|
|
Re: nechapem
Od: NooN
|
Pridané:
24.1.2017 15:34
Tak zasa zuzim citat tvojej myslienky aby si to mohol aj ty s tvojou dutou hlavou pochopit co vlastne pises....
"...ked proste to neni pre nich..."
|
|
Re: nechapem
Od: asdfa
|
Pridané:
24.1.2017 16:11
nadavat to ti ide vidim, a vypichovat casti vety, gratulujem :) sam si sa ukazal ako k*k*t s dutou hlavou
|
|
Re: nechapem
Od: Choccolatex
|
Pridané:
24.1.2017 19:08
Nereaguj na neho, je to diletant a slepy primitiv
|
|
Re: nechapem
Od: NooN
|
Pridané:
25.1.2017 8:29
Bud sa naucit vyjadrovat, alebo budes medzi ludmi za k.k.ta.
|
|
Re: nechapem
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
25.1.2017 8:37
S tym by mohlo byt i protichodne nesuhlasenie kontraproduktivne.
|
|
Re: nechapem
Od: NooN
|
Pridané:
24.1.2017 15:35
Alebo ti to radsej vysvetlim co si napisal...
Ze IT nie je pre zeny...
|
|
Re: nechapem
Od: NooN
|
Pridané:
24.1.2017 14:07
Len si honis ego...
|
|
Re: nechapem
Od: arch_bastard
|
Pridané:
24.1.2017 13:32
Ako presne specificky to nie je pre ne?
A ako presne nie je pre chlapa byt holicom/kadernikom?
Liberaly to naozaj prehanaju niekedy, napr zeny v prednych liniach armady ked nie su schopne prejist identickym vycvikom ako muzi...
Ale kodit a technicke smery su o niecom inom. Tak sa pekne osprchuj lebo uz je 2017, ohol si krk, zloz si fedoru, a skus akceptovat ze zeny v technickych smeroch nie je nejaka hlupost.
|
|
Re: nechapem
Od: asdfa
|
Pridané:
24.1.2017 13:45
no neviem co tam vidite napisane vy, ale asi to je zlozite pochopit...
ja som nenapisal ze zeny by nemali (nemozu) byt programatorky a mali by stat za sporakom, ale ze ich vzdy bude vyrazna mensina lebo na to proste nemaju bunky alebo ako to napisat (nie v zlom) ale je to tak, kolko mas v okoli zien co ti vie opravit PC, nastavit satelit, a podobne technicke veci, asi ich vela nenajdes, tak ako aj je mensina kadernikov...tak ze ta kampan nema vyznam a je zbytocna..
ale kazdy si pochopi a zoberie z toho co chce
|
|
Re: nechapem
Od: Murkoslav
|
Pridané:
24.1.2017 13:55
Presne tak. Plus, tam ani tak nejde o to, že ženy by to nezvládli či zvládli. Tam ide o to, že ich programovanie nebaví. Samozrejme, vždy sa bavíme o väčšine žien. To malé percento programátoriek sa iste nájde. Pokiaľ robí škola len takú (hlúpu) kampaň, tak je to OK. Horšie bude, ak štát/škola určí kvôty pri prijímaní. A bude očakávať 50 % žien, aj keď budú slabé.
|
|
Re: nechapem
Od: arch_bastard
|
Pridané:
24.1.2017 13:55
doslova si napisal ze sa tam nemaju co tlacit
teraz mas zase blbosti ze na to nemaju bunky
z kade mas zase tu ludovu mudrost?
ak nechapes ze spolocnost tlaci rozdielne ulohy na zeny a muzov tak bude tazke vysvetlit ti ze to nie je v bunkach
|
|
Re: nechapem
Od: asdfa
|
Pridané:
24.1.2017 14:01
no jasne, aky ma vyznam tlacit zeny ktorych to nebavi a nemaju na to?
a ano, za tym si stojim ze na to nemaju bunky (vo vecsine), ak sa ti to nezda pozri sa po svojom okoli a spocitaj zeny co ti vedia v niecom technicky pomoct (tv, internet, pc, satelit...cokolvek technicke)
|
|
Re: nechapem
Od: arch_bastard
|
Pridané:
24.1.2017 14:12
bunky - genetika
hovoris ze zeny nie su geneticky schopne programovat alebo byt v technickych smeroch, doslova
Stale nechapes ze spolocnost tlaci urcite ocakavania a zamerania.
Pred ~150 rokmi by si hovoril ze kedze zeny nie su v ucitelskych poziciach tak oni nie su schopne ucit, kedze vacsina ucitelov boli muzi.
|
|
Re: nechapem
Od: asdfa
|
Pridané:
24.1.2017 14:24
na teba nemam slov :D zbytocne
|
|
Re: nechapem
Od: Goldstein
|
Pridané:
24.1.2017 14:52
na programovanie, etc... potrebujes mysloet abstraktne. co vyzaduje iq vo vyssich medziach.
zeny maju inak stavane mozgy - vid. evolucia a genetika. tym padom aj gaussova krivka rozptylu iq je mierne odlisna ako ta chlapska - vid. smerodajna odchylka je u zien mensia.
co znamena, ze je mdzi nimi menej vysoko inteligentnych. napr. pri iq 130 je 3x viac chlapov ako zien, iq 145 uz 9x viac...
tldr: spolocnost moze tlacit co chce - genetika a darwin nepustia. zeny dokazu robit to co chlapi ak to nevyzaduje velmi mysliet a/alebo fyzicky makat. cest par vynimkam...
|
|
Re: nechapem
Od: arch_bastard
|
Pridané:
24.1.2017 16:21
wow
veselo citaj tu, hlavne historicky uvod - prior to 20th century, lebo je to ako keby si z tej doby pochadzal
https://en.wikipedia.org/wiki/ Sex_differences_in_intelligence
O tej krivke si zabudol povedat ze zeny maju celkovo vacsie IQ ako muzi, aj ked o variacii si sa rozpisal...
ale ak si myslis ze ked pojdes po nasich skolach a studenti informatiky budu mat IQ 130+ tak to mas velmi ale velmi ruzove okuliare.
|
|
Re: nechapem
Od: Dankot
|
Pridané:
24.1.2017 16:31
Ako pravia odbornici, "Wikipedia nie je zdroj". Prestuduj si http://dopice.sk/iZG
|
|
Re: nechapem
Od: arch_bastard
|
Pridané:
24.1.2017 17:01
ako vravia ludia s IQ nad 80
wikipedia ma zdroje svojich tvrdeni pod ciarov
https://en.wikipedia.org/wiki/ Sex_differences_in_intelligence#References
|
|
Re: nech a pemza
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
24.1.2017 17:21
Jaj, tak to je hned ine, ako keby inde.
_______________
syntaxterrorXXX
|
|
Re: nechapem
Od: Goldstein
|
Pridané:
24.1.2017 17:37
nemylis si nieco?
tvoj wiki clanok spomina 3.6 bodov viac v prospech mladych chlapov a 3 body plus napriec celym spektrom...
tak isto potvrdzuje tvoj clanok to, co pisem - vyssia variacia a smerodatna odchylka - co v konecnom dosledku sposobuje viac chlapov na oboch stranach spektra.
ci si to myslel tak, ze vacsie zastupenie priemernych == viac iq?
vzhladom, ze programovanie (a stem ako take) je oblast iq 130+ (s vynimkou klobaskovych skol) sa nemozes cudovat, ze chlapov je v tech smeroch viac a ze zeny proste kus na kus nestihaju...
|
|
Re: nechapem
Od: Dankot
|
Pridané:
24.1.2017 16:18
To mi chces ze su schopne ucit? Cim viac zien, tym lepsie skolstvo, amirite? Le leddit army has arrived!
|
|
Re: nechapem
Od: čitateľ
|
Pridané:
24.1.2017 17:49
Dnes tie ženy učia, a v akom stave máme školstvo?
Ja som za vyvážené zastúpenie.
|
|
Re: nechapem
Od: čitateľ
|
Pridané:
24.1.2017 15:26
Ani ja tomu nerozumiem, prečo je úroveň vyjadrovania taká biedna.
|
|
Re: nechapem
Od: knjiCdo
|
Pridané:
25.1.2017 4:24
Toto nemá s feminizmom nič spoločné. Podla mňa to urazilo iba teba. Mal som tú česť pracovať s viacerými programátorkami a programátormi a neexistuje žiadna predispozícia jedného oproti druhému. Sú to dobre vzdelaný ľudia, s dobre vyvinutím logickým myslením, čistím a prehľadným písaním kódu atď. V tomto ohľade súhlasím s VÚT, existuje sociálny tlak, ktorý tlačí konkrétne pohlavia do konkrétnych pracovných pozícií a v mnohých prípadoch na to nie je dôvod. Nemyslím si, že vyšší počet žien v IT nejak ovplyvní toto odvetvie alebo, že je to nejakým spôsobom priamo prospešné či neprospešné. Ale zbavením sa týchto podivných sociálnych pravidiel, ktoré sme si zabehli, by aspoň mohlo v budúcnosti pomôcť vyhnúť sa ďalším zbytočným diskusiám. všetky takéto normy sú založené na chybných štatistikách a rekurzívne sa potom navzájom viac degenerujú...
|
|
Re: nechapem
Od: Lalecek
|
Pridané:
25.1.2017 18:17
Vzdelani,vyvinutym,cistym,vut,
|
|
Re: nechapem
Od reg.: michal6103
|
Pridané:
25.1.2017 16:58
pretoze budeme potrebovat omnoho viac IT ludi a kedze je polovica ludi zeny, je uplne najjednoduchsie zacat verbovat medzi nimi.
|
|
Re: nechapem
Od: goldstein
|
Pridané:
26.1.2017 5:41
hej, dokial it ostane skill based...
ovsem zenske vacsinou takuto robotu dojebu - nezvladaju stres, spravaju sa prilis emotivne, beru kritiku velmi osobne, zduvaju sa...
ked robotu nedaju a nestihaju, tak fnukaju, aby sa znizili normy a limity, a aby sa zamestnali dalsie zeny (lebo chlapska konspiracia, muzsky klub, etc...)
|
|
sgsdfgsdfgsd
Od: morho777
|
Pridané:
24.1.2017 13:02
moja matka robila programátorku ešte za totáča (študovala ekonómiu). Ale dnešné mladé ženy sa sťažujú že málo zarábajú a keď im poviem že nech sa naučia programovať tak ohŕňajú nosom neni to nič čo by nezvldli. Každá chce byť len modelkou alebo si nájsť frajera ktorý ju bude živiť.
|
|
Re: sgsdfgsdfgsd
Od: Koumak
|
Pridané:
24.1.2017 13:05
Pravdive a smutne.
|
|
Re: sgsdfgsdfgsd
Od: arch_bastard
|
Pridané:
24.1.2017 13:38
A kolko to mladych zien presne poznas ze robis tieto uvahy?
Vlastna matka je mu prikladom ale on si stale dokaze najist sposob ako zaskatulkoat vsetky ostatne zeny.
|
|
nototok
Od: Mr X
|
Pridané:
24.1.2017 13:08
"mít sex sama ze sebou", tak to zabilo v tej prvej reklame
to smrdí gender lgbti... toto už prekračuje hranice
|
|
yestotok
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
24.1.2017 14:11
Pokial pri vyrobe nedochadza k pouzivaniu prostriedkov statneho rozpoctu ci propagacii statnej institucie, sloboda umeleckeho vyjadrovania umoznuje, pri zachovavani principov genderovej rovnosti, nahliadanie na vysledne dielo z roznych uhlov.
|
|
Re: yestotok
Od: slecna.l
|
Pridané:
25.1.2017 1:00
Suhlasim, aj ked tie spoty su hlavne hlupe a ako latentne inteligentnu zenu ma urazaju.
|
|
kokotiny
Od: sadsadasdad
|
Pridané:
24.1.2017 13:24
Mate vobec skusenost s programatorkou ?
My mame vo firme je dobra na matiku a programuje rovnako dobre ako chlapi, cize to vobec nieje o tom.
|
|
Re: kokotiny
Od: grigorij
|
Pridané:
24.1.2017 13:30
sice moze byt, ale vobec to nie je u zien standard.
Zena je utvorena trochu inak ako muz. Napr: niektora macka moze mat vlastnost ako pes-ale psy su stale psy a macky mackami. A dobre vieme ake su typicke-obvykle vlastnosti pre psov i pre macky...
|
|
Re: kokotiny
Od: arch_bastard
|
Pridané:
24.1.2017 13:42
heh, Napr. je skratka - napriklad
ked neuvedies priklad ale snazis sa o retardovanu analogiu tak to mozes rovno zabalit so svojim iq 80
|
|
Re: kokotiny
Od: vkr
|
Pridané:
24.1.2017 13:46
Alebo podobne to je v romskej problematike.
Vzdy take debaty skoncia, ze ja poznam aj slusnych. Jasne, aj ja ale to je ta spominana vynimka 1 z 10.
|
|
Re: kokotiny
Od: asdfa
|
Pridané:
24.1.2017 13:48
no to si ich troska precenil :) ja to vidim tak na 1 zo 100
|
|
Re: kokotiny
Od: tomibojko1
|
Pridané:
24.1.2017 15:38
cize jeden z rodiny?
|
|
Re: kokotiny
Od: dkasldklaskdlak
|
Pridané:
24.1.2017 17:27
Toto je problem co maju IT (niekedy) myslite si ze ste zozrali mudrost sveta ?
|
|
Re: kokotiny
Od: asdfa
|
Pridané:
24.1.2017 13:46
v poriadku, aj my mame asi 2 kolegyne programatorky, ale na 50 programatorov pripada asi 1 zena, preco asi???
|
|
Re: kokotiny
Od: p.r.o.g
|
Pridané:
25.1.2017 21:42
Ano, mal som tu moznost pracovat naraz s 2 programatorkami a z vlastnej skusenosti neodporucam. Zle znasali stresove situacie (zacali plakat) :/
|
|
Re: kokotiny
Od: goldstein
|
Pridané:
26.1.2017 5:54
poznam.
vzdy, ked sa nieco zmenilo a bolo treba spravit nieco operativne, hned prisiel plac a nervy. stres.
ak nieco dojebali - hned milion vyhovoriek, ako to je kazdeho ineho chyba a ako to nemienia po 'niekom inom' opravovat.
nadcasy nehrozili - rodina, frajer, kamaratka v kaviarni, pes, plany, pilates.
plus nemozes so zenou jednat ako s clovekom. ku cloveku prides, jebnes fakty na stol. u zeny? tu najprv musis pripravit na to, ze jej chces nieco povedat a uistit, ze to neni nic pre nu zleho. potom jej nieco povies, ona sa naserie. musis ju zase dlho skludnit, ze vazne je to treba. a este jej to minimalne 2x zopakovat znovu.
keby tam nemali lubu, co ich davala do laty, tak nic nezrobia.
|
|
123...
Od: bt4w
|
Pridané:
24.1.2017 13:47
krásne percentá! za našich čias bolo na fei/fiit tak max. 3% žien
|
|
Spominam na odovzdavanie zadani z C/C++ na vyske:
Od: dusan2
|
Pridané:
24.1.2017 14:19
Ona: (odovzdala subor s jedinym riadkom: #include <stdio.h>)
Cviciaci: To ste robili sama?
Ona: Ano!
Cviciaci: Urcite!?
Ona: No, trochu mi pomahali...
Cviciaci: Dajte index!
|
|
Titulok cvut
Od reg.: cylonsvk
|
Pridané:
24.1.2017 15:05
Hej chlapci české vut je v Prahe v Brne je len VUT v Brne. To len taky detail. Inak študujem tam a tých pár ženských co mame vedia lepšie matiku a iné technické predmety ako polka chalanov :-D problém je že sa na ne ťažko pozerá alebo sú ľavé do varenia ako tu bolo spomenuté
|
|
Re: Titulok cvut
Od: asdfa
|
Pridané:
24.1.2017 15:12
no sak to su chlapi len vyzeraju inak :D
|
|
Re: Titulok cvut
Od: asdadasd
|
Pridané:
25.1.2017 8:57
skor vyzeraju ako chlapi
|
|
Re: Titulok cvut
Od: goldstein
|
Pridané:
24.1.2017 16:56
po pravde, naco ti je zenska, co ani integrovat nevie?
|
|
Programatorka
Od: Programatorka
|
Pridané:
24.1.2017 15:31
Programatorka je ako morske prasa ani morske, ani prasa.
|
|
Re: Programatorka
Od: čitateľ
|
Pridané:
24.1.2017 17:52
Presne tak. Ženy by mali programovať hlavne deti.
|
|
Re: Programatorka
Od: meheh
|
Pridané:
24.1.2017 19:07
a debugovat ich bude kto?
|
|
Re: Programatorka
Od: slecna.l
|
Pridané:
25.1.2017 0:49
Tu som sa skoro nasla. :)
|
|
Zeny v IT
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
24.1.2017 20:35
Vsetci vedia ze nikdy nebude vela zien pracovat v technickom inzinierstve pretoze ich to nezaujima. Uvital by som ale viac zien v tejto sfere pretoze potom vsetka ta muzska chamrad prestane robit bordel a vsade naokolo rozhadzovat odpadky, zejmena flasky od coly a krabice od bic macov a pizze.
|
|
Re: Zeny v IT
Od: slecna.l
|
Pridané:
25.1.2017 0:44
Zeny potrebuju veci, ktore funguju alebo su pekne alebo su v akcii. Ked zena zacne prehodnocovat moznosti, znamena to, ze je nespokojna, ale ak sa da, zase siahne po niecom overenom. Nemusi to byt najrychlejsie ani najefektivnejsie riesenie vo vesmire, nemusime mu do detailov rozumiet, no kym sme spokojne, staci to. (Samozrejme, zena nie je nikdy uplne spokojna a v mozgu sa na pozadi paralelne prehodnocuju dalsie moznosti a rozhodnutie casto zavisi od toho, v akom momente k nemu dochadza.)
IT sa vsak tvari skoro ako kasta, kde su vsetci od prirody neskutocne inteligentni a vynaliezavi, kam sa neda len tak dostat, ak to clovek nema v krvi. To odradza najviac. V pripade zien sa navyse vacsinou v okoli vyskytuje inteligentny a vynaliezavy hrdina, ktory vie vsetko nainstalovat, v horsej verzii aj s vysoko sofistikovanou prednaskou. A, ano, potom nas to nezaujima, aj ked by mohlo.
P.S.: Tiez som prekvapena, kolko inteligentnych ludi nie je schopnych umyt si po sebe hrncek alebo hodit smeti do kosa.
|
|
Re: Zeny v IT
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
25.1.2017 1:10
Asi ta sklamem ale elitizmus(kastovanie atd) mas v kazdom odbore kde su hlavnym prenosom informacii fakty(napriklad inzinierstvo, medicina, ekonomika,prirodne vedy atd nie vsetky ale vela odborov a zamestnani). Ak sa zamestnas hoc aj na dobrom fleku v nejakej technologickej firme, musis len verit ze ta nedaju pracovat medzi 5 chlapov, ktori su faktami posadnuti curaci a ked povies hocico co len trochu vybocuje z ucebnicovych/normovanych veci tak ta dobre ze nevyhodia z okna, tvrdo ponizuju a nedopustaju nic, pritom sami nic nejak viac nevedia. A ked uz ich tam bude 5 tak treba este dufat ze nikto z nich nebude tvoj nadriadeny.
|
|
Biely Gauč
Od: hmm
|
Pridané:
24.1.2017 22:01
Nieje vam niekomu velmi znamy? hmm :D
|
|
dasdasd
Od: fdsadas
|
Pridané:
24.1.2017 23:06
Dooobry goj, uvolni miesto utlacanym zenam, ty privilegovany mizogyn.
Roxorova revolucia nemoze prist dostatocne skoro.
|
|
Re: dasdasd
Od: dvojicakontrolor
|
Pridané:
25.1.2017 19:55
ty budes z popradu,vsak?
|
|
VUT FIT NIKDY
Od reg.: DakuHonoo
|
Pridané:
25.1.2017 2:57
NECHOĎTE, OPAKUJEM NECHOĎTE NA FIT VUTbr
ako študent danej fakulty Vám všetkým vravím, ani sa tam neukážte, učia sa dekády zastaralé veci, hardware, choďte robiť niekde len na zaučenie a máte viac za mesiac, pomaly všetci spolužiaci, ktorých poznám, odchádzajú pred ukončením robiť, lebo tá škola Vám nič nedá, skôr zoberie
|
|
Haha 5 znakov
Od: Prpr
|
Pridané:
25.1.2017 3:44
Taka FEI STU vraj spravi z chlapca muza!z dievcata zial tiez.
|
|
Re: Haha 5 znakov teraz uz posledny
Od: Prpr
|
Pridané:
25.1.2017 3:45
Citat programatorky:
"Dievca programatorka je ako morske prasiatko. Ani morske, ani prasiatko"
|
|
Re: Haha 5 znakov teraz uz posledny
Od: čitateľ
|
Pridané:
25.1.2017 6:40
Ani dievča, ani programátorka? To musel byť strašný pocit.
|
|
Re: Haha 5 znakov teraz uz posledny
Od: slecna.l
|
Pridané:
25.1.2017 9:17
Je, ale da sa zvyknut.
|
|
Re: Haha 5 znakov teraz uz posledny
Od: čitateľ
|
Pridané:
26.1.2017 1:20
Zvyk je železná košeľa.
|
|
logika
Od: think+
|
Pridané:
25.1.2017 8:50
Tak ono je to logicke, vacsina nerdov ma zženštilú postavu, takze sa to len snazia nejak zjednotit.
|
|
Re: logika
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
25.1.2017 9:12
Eventualne i viac a potom staci jeden memory leak a postava z GTA ci NFS je zrazu vo Witcherovi aj s nabuchanym sportiakom so znizenym podvozkom.
|
|
Titulok:
Od: Meno:
|
Pridané:
25.1.2017 10:22
Pokial chce zazit dobry gangbang tak urcite intrernaty CVUT su dobrym miestom. To tam mali dat do reklamy :D
|