|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Musím zaklopať
Od: xvzf
|
Pridané:
24.8.2024 16:01
Výborný na také to domáce žuvanie...
|
|
marhatoto
Od: martinccc
|
Pridané:
24.8.2024 16:09
To sú tie o ktorých som tu čítal 15 rokov dozadu?
|
|
Re: marhatoto
Od: tvoj foter
|
Pridané:
25.8.2024 17:16
15 rokov dozadu si cital leporelo s plnou plienkou
|
|
Re: marhatoto
Od: kvok
|
Pridané:
26.8.2024 18:42
naco je leporelu plna plienka?
|
|
načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: Alfonz Duchna
|
Pridané:
24.8.2024 17:11
Myslím si, že oveľa prijateľnejšie je riešenie nehnať sa za absurdnými výkonmi všakovakých mobilných zariadení, vôbec to už dávno nie je potrebné.
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
24.8.2024 19:46
Vynimocne, ale len pre tento pripad, rozhoduje o tom trh a nie komentujuci na dsl.sk.
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: Gertrudo
|
Pridané:
24.8.2024 20:19
A co tak to nechat na trh aby sa rozhodli ludia ci to chcu alebo nie?
Alebo sa to bude pouzivat napr v profi veciach s ktorymi sa ani nestretnes.
Tam je to tiez zle?
A ked nahodou to aj tak zlyha a nebude sa pouzivat tak co?
Vyvoj je plny slepych vetiev produktov.
|
|
ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
24.8.2024 22:37
Veď o tom už predsa ľudia rozhodli. EU má predsa podporu slobodného trhu priamo vo svojich princípoch, takže eliminácia tvorcov podprahovej reklamy je jej povinnosťou. Ale účastniť by sa toho bežný občania nemali, nakoľko za službu už platia v rámci daňových odvodov a potom by nesedelo účtovníctvo a rast HDP, nakoľko by emisie obeživa priekazne nezodpovedali dodaným službám.
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: Yebdb
|
Pridané:
25.8.2024 19:56
Trh rozhodol o tom, ze "fast fashion" je super. Ale pre zivotne prostredie a ludstvo dlhodobo to az tak super nie je. Nie vsetko je nutne nechat na "trh", ale toto asi ano.
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: ejkjlk;jlk
|
Pridané:
26.8.2024 0:49
Ved to si jednoduchy neuvedomia, ze regulacia je potreban ale ma byt presne cielena a len vynimocna
Nema sa regulovat to kolko posahanych pohlavi ma byt v ucebniciach, ale naprikald standard zavitu na rure v kupelni (a aj to az po urcitej dobe kedy sa vychytaju hlavne problemy)...
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: nezmar
|
Pridané:
26.8.2024 8:53
pohlavia su iba dve, to len tupi jedinci nevedia rozdiel medzi rodovostou a pohlavym.
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: no jasne
|
Pridané:
26.8.2024 17:06
Ani rodov nie je viac...tých 70 či koľko toho aktuálne je, sú mentálne poruchy
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: miro0000000
|
Pridané:
27.8.2024 8:20
tvoje pohlavia sú tiež len dve - jedno medzi nohami, druhé na krku!
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: masculine girl
|
Pridané:
26.8.2024 12:12
nato su predsa regulacie
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: dasasda
|
Pridané:
25.8.2024 23:01
Drz <> Erik
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: ehkjhkj
|
Pridané:
26.8.2024 1:06
Problem je ze to je cielene. Dnes uz nekupis cenovo dostupny (do 500e) stredne vykonny herny notebook (6jadro/12vlakien RTX3060/4060 ), vsetko 880E+ (a aj to vacsinou v lacnom obale, slaby/priemerny display)
co je v dnesnej dobe moderny pocitac - na ktorom by si mohol teoreticky robit takmer vsetko od hrania, po architekturu, po slabsie AI....
Megakorporacia tlacia na to aby si mal len jeden prehliadac -CHROME kde je kopa nevyziadaneho kodu (a nie alternativy su ubohe a casto krat umyselne nefunkcne prave vdaka dosahanym frameworkom, ktore ked zistia ze nemas chrome tak ti ukazu len cistu obrazovku...)
a podobne je to aj z mobilnymi zariadeniami, este stara NOKIA bola viac customizovatelna nez su dnesne adroid/iphone sracky
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: Berg
|
Pridané:
26.8.2024 8:35
Stredne výkonný herný notebook do 500 EUR?
Komediant. To bolo kedy?
WOW, megakorporácia Indian Airlines na mňa tlačí, aby som mal iba Chrome. A megakorporácia British Petroleum zámerne znefunkčňuje alternatívy Chrome.
BTW, to čo sa dá považovať za herný notebook mám ja. Nie je na ňom nápis Ideapad.
Je na ňom nápis EUROCOM a stál 3000.
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: ...
|
Pridané:
26.8.2024 9:14
Presne tak, ked som svoju G550 kupoval ako cisty lowcost bez OS, tak stal tusim 420. To hovorime o roku 2009 a bol to jeden z najlacnejsich ntb. Uz len inflacia za tie roky musi znamenat, ze za dnesnych 500 kupis tak ultralowcost.
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: LytaRyta Hochbatnica 3-ryba
|
Pridané:
26.8.2024 11:55
EUROCOM ?
za 3000 ?
mno, uz len ten samotny nazov moc duvery nevzbudzuje :/
esteze, divzenie, tam nema modelove meno Brusel! fuuuuj!
ale zaujalo, ozaj mozes pls napisat k nemu neco blizsie, model, strucne parametre, predajcu ?
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: golllopuo
|
Pridané:
26.8.2024 12:06
On myslel, ze stal kedysi 3000 korun. Takze pravdepodbne sa jedna o nejaku refurbished konzolu na styl nintendo entertainment system.
|
|
Re: načo chladiť, znížte výkony a tým aj príkony
Od: ehjhjkhkl
|
Pridané:
29.8.2024 9:48
Eurocom je custm vyrobca notebookov z nemecka tusim...
3000 nieje nerealne, pretoze robia exluzivne stroje
ja som skor riesil beznych velkovyrobcov ako hp/dell/asus/acer....
Inflacia sice bola, ale nie taka vyrazna a bola sposobena hlavne covidom
Mne skor islo o to ze vykon neak dramaticky nerastol a tak musela ist zakonite dole cena produkcie, kedze stroje(a pociatocne naklady na tovaren ) su uz davno preplatene (amortizacia...) , dizajn notebookov sa dramaticky nezmenil
Jediny extra naklad bol stroj/tovaren na mensie CPU. GPU.
Vadne obrazovky v notebook su tiez len umyselne zle, pretoze retina obrazovky su tu uz neaku dekadu...
|
|
ultraradikálny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
24.8.2024 17:16
Hmmm...a odkiaľ sa zoberie tých 39 centimetrov kubických vzduchu? Bude k tomu priekazne i taký malý vrtáčik, ktorým sa navŕta dierka do smartfónu?
|
|
Re: ultraradikálny fakticizmus
Od: frforefore
|
Pridané:
24.8.2024 17:33
take potrubicko tam bude prichodne. Na jednom boku bude nasavat a na druhom vyfukovat. Ked bude na vzduchu bude to chladit vzduchom a ked vo vode, tak vodou. A raz za cas to bude treba zobrat na wapku :P
|
|
Re: ultraradikálny fakticizmus
Od: xkfkfsl
|
Pridané:
25.8.2024 18:43
A vo volnom case mozes do neho fukat a bude funkovat ako dynamko s vykonom 0.0005mW, vhodnym na napajanie jedneho pixelu displeja, ktory bude sluzit ako Always-On signalizator doslych SMS sprav.
|
|
empiricky
Od: Alfonz Duchna
|
Pridané:
24.8.2024 17:51
Zrátajte plochu, v ideálnom prípade x2 a cca 10cm2 treba na 1W pri pasíve. Toto je čiastočne aktívne, možno tomu bude stačiť 5cm2/1W. To sú empirické čísla pre hliník. Meď je na tom lepšie a striebro ešte lepšie a diamant najlepšie.
|
|
alfonz duchna ma pravdu
Od: bcdefg
|
Pridané:
24.8.2024 20:43
noazaj, spolocnost sa ubera velmi zlym smerom. neskutocne preplytvane navesane nemotorne konstrukcie softverov, kde na napisanie 1 listu potrebujete pomaly vykon lietadlovej lode. ked nasa pristavala na mesiaci, vsetky pocitace nemali spolu vykon ani len jedneho pocitac x286, dnes ma mobil bezny mnohonasobne vacsi vykon. a co s nim mudre urobia ludia?
zazil som mini pocitace psion, kde na 256kb pamate bol implementovany textovy editor, tabulkovy editor, databaza, kalkulacka, vytacanie hovorov a dalsie a este tam bol aj priestor na na data. bolo to v dobe, ked rovnaky excelovsky subor na pc zobral az 1mb a pri konverzii do psiona mal zrazu iba 2kb.
realita - psion zmizol v minulosti a megalomanske projekty ziaria. ako kometa a nenormalne sa prehrieavjuca planeta.
hovori sa, ze najlepsi odpad je ten, ktory nevznikol a najlepsie chladenie to, ked sme nepotrebovali na pracu vyrobit teplo, ktore bolo treba odviest.
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: OriginalnyKoumakSK
|
Pridané:
24.8.2024 22:10
Ano, lenze kedysi programi programovali seriozni programatori, kdezto teraz ho zliepaju suflikanti, co vcera ukoncili kurz rychleho svista.
A vysledok potom vsade vidime - nenazrane systemove poziadavky, kopec bugov, pomalost.
Kto si pamata ma 4kb dema na PC, tak ten vie o com bolo programovanie. Teraz skus po nejakom "programatorovi" chciet aby nieco podobne zbuchal ... pouzije X frameworkov a kod bude mat v lepsom pripade par megabyte.
Celkov v casoch PSIONov a PDA to bolo uplne o inom ako teraz. Smola, proste dobre bolo, uz len k horsiemu smerujeme.
|
|
Gideon 4000
Od: wakeupnow
|
Pridané:
24.8.2024 22:46
aj dnes ma os len par mega, ostatne su neuronove siete. Vyzera to, ze pocitace ovladli cloveka. Znie to hrozivo ale ved pozrite na tie ubohe bytosti, co sedia lezia aj chodia vo vsetkych polohach s obrazovkou pred xichtom. Zachvilu im antena potrci z hlavy a interfejs sa bude zobrazovat v zornom poli. Ale to uz aj dnes vacsine ludi sefuje umela inteligencia a snazi sa mozno nie o redukciu populacie ale o celkove vyhladenie. krajne medze family values v cestine rodinny zivot sa vola ten diel (ten robot gideon 4000) ludia netusili, ze ked si kupuju takyto stroj (ako je aj dnesny smartphone) tie stroje uz vladnu
|
|
Re: Gideon 4000
Od: ako stroje ovladli ludstvo
|
Pridané:
24.8.2024 23:07
The Outer Limits (1995) - 7x01 - Family Values
ten diel je pod tymto nazvom v cestine na ok.ru/video
|
|
Re: Gideon 4000
Od: ejkljkl
|
Pridané:
26.8.2024 0:30
Otazka znie preco musim ist na FUJ FUJ rusky SLOBODNY internet a nemozem pouzit PEKNUCKY EUropsky????
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: oty4jyi45
|
Pridané:
24.8.2024 22:49
ano kod pisu ludia po kurzoch, vysoke skoly tiez uplne netlacia na efektivitu a algoritmy. Ale keby vsetci mal kazdy pisat vsetko odznovu, tak by sme mali miliony programatorov, ktory by kodili blbosti. A nestihali by produkcne veci, lebo to IT je uz aj v posratej chladnicke. No a tak tu mame namiesto toho frameworky, ktore nam to tu drzia na nejakej uzivatelsky privetivej forme s bordelom na backende. Takze si vyber - par monstroznych, ale funkcnych frameworkov verzus custom code, ktory by napisal ten isty clovek ktory zlepi ten framwork :D
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ekljklj;lk
|
Pridané:
26.8.2024 0:37
A co tak ist cestou FreeBSD , tam sa sustredia na jednu oblast a snazia sa ju vymakat do dokonalosti a nasledne uz skladas skladacku z odladenych kvalitnych dielov...
Problem frameworkov je ze kazdy po case zakape alebo sa doyebabre (ako napriklad Python 2 vs Python 3)
V minulosti to boli prave univerzaity ktore prinasali celospolocensky prospesny kod, dnes uz to tak nieje
vid napr https://www.win.tue.nl/sequoiaview/
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ehjkhjk
|
Pridané:
26.8.2024 1:53
alebo cestou kombinacie kvalitnych mikroframeworkov, kniznic a custom code (ktory splna ale urcite standardy, to znamena ze ked programatora zrazi auto tak po nom hned nastupi bez problemov dalsi ktory dokaze bez problemov kod precitat a pouzivat)
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: SadloPC
|
Pridané:
25.8.2024 17:36
Stebou by som isiel na pivo/nealko
lebo psionov som mal dom a 3ks (3a a pod)
Designovo to bol kusok ale HW to bol hnus..
inak 4kB dema neboli 4096bajtov lebo Crinker :P
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
25.8.2024 8:30
Ano, ale všetky tieto veci boli určené na profesionálne použitie ľuďmi, ktorí to vedeli používať a rozumeli tomu. Dnes je tento ,eko systém' iný, počítače a mobily sa stali súčasťou prakticky každej ľudskej činnosti, či už je to vzdelávanie, práca v administratíve, tvorba alebo sledovanie multimediálneho obsahu a pod. Progamy sú zbúchané vysokoúrovňovými kompilátormi pretože potrebuješ mať grafické rozhrania, ktoré môže začať používať každý aj bez toho aby vedel ako funguje PC. To je jediný spôsob ako bolo možné prilákať viacej užívateľov a vytvoriť továrne na peniaze ako sú Instagram, Twitter, Facebook, Tinder a pod. Číže áno, ten kód nie je efektívny čo sa tyká využívania hardwarových prostriedkov ale je vizuálne pohľadný, intuitívny a jednoduchý pre neznalého užívateľa a to je to čo chceš. Ty chceš aby tvoj program mohol používať každý a nie len hardcore geeks. Ak je to príliš náročné a otravné nikto to nebude používať a nájde si alternatívu, ktorých je dnes plno.
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: hekt0r
|
Pridané:
25.8.2024 14:20
Pravdu mas, je to tak. Ja to vravim tak, ked vysvetlujem niekomu ovladanie nejakeho specializovanejsieho softu, ked dotycny dopredu povie, ze pracu s PC ovlada na vyssej urovni, ale je mi jasne, ze neovlada: "predstav si ten program, ze je v modrych farbach ako facebook, ale tlacitka robia ine veci, ty sa naucis, ktore slovo na tlacitku urobi aku akciu"
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ehjkhkjhkj
|
Pridané:
26.8.2024 2:05
CELE ZLE
UserInterface (UI) v poslednych dvoch dekadach neskutocne ZDEGENROVALO
Vsetko musi byt tlacitkove a zdegenerovane "dostupne" pre male deti
Ako je predsa rozdiel , detska kalkulacka a je rozdiel plnohodnotny pracovny softver
To co som mal predtym na obrazovke je dnes skryte za 3-5 obrazovkami cez ktore sa musis preklikavat
Uzivatelmi ziadane funkcie su ucelovo skryte alebo znefunkcnene
Klasicky pripad degeneracie je Windows alebo Reddit(old.reddit.com).
Vsetky USER INTERFACE frameworky su neskutocne anti-PC, vsetko len mobile alebo game console oriented
a neskutocne tupo neoptimalizovane
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ekhjkhkj
|
Pridané:
26.8.2024 2:26
Kopu veci ak su logicky a zdravo nadizajnovane tak sa ich ludia naucia pouzivat
Vid priklad Klasicky Ovladaci Panel a "novy" ovladaci panel vo windows (na klasickom si vedel uzivatela normalne navigovat)
Pocty sa dramaticky nezmenili, je predsa jedno ci mas 1 milion alebo 100 milionov pouzivatelov, od urciteho poctu uzivatelov je to uz fuk.
Vysokourovnovy kompilator nemusi byt problem pokial je kvalitny a ma aj kvalitny vstup.
Viacej uzivatelov netrebalo lakat, stacilo ze dostatocne zlacnel hardver a bolo na nom dostatok obsahu (sice kvalita isla drasticky dole a androidovy obsah stoji za hovno oproti ere PC)
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ehjkhlksa
|
Pridané:
26.8.2024 2:26
Dalsi hlavny motivator bola honba za mocou, PC/notebook nema kazdy no mobil si moze dovolit takmer kazdy dokonca aj v afrike, migranti ho dostanu zadarmo, a predstav si ze ma aj GPS spehovacie zariadenie ktore sa neda vypnut (ani mikrofon/kamera nema fyzicky vypinac!!)...
Uspech americkou vladou dotovanych "socialnych sieti", cinskou vladou sponzorovany "TIkTok"
Ozaj, preco zatkli autora TELEGRAMU????
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: Durexov
|
Pridané:
26.8.2024 10:32
PretoZe Telegram je dobra appka a fejsbukari stracaju uvedomelych obcanov, odtrhavaju sa ovecky zo stada. To ich serie. Ale Durov ma francuzske obcianstvo, tak uvidime, ako sa to vyvinie. Mozno zas len divadielko a inak nic.
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: Mek
|
Pridané:
26.8.2024 13:53
Kvoli detskemu pornu. Vsetky konspiracie o "likvidacii slobody slova" su zbytocne. Ci ak je niekto nahodou autor telegramu, nesmie byt nikdy stihany?
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: skfkdkskd
|
Pridané:
26.8.2024 15:58
Preco by mal byt stihany ked autorom toho tvojho detskeho porna neni on? Fejsbug robi svojou necinnostou a mampicizmom este viac zloby, su na to aj fundovane studie. Vies o nejakej detskej porno stranke?
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ...
|
Pridané:
26.8.2024 17:22
Pretoze sirenie a prechovavanie je rovnako nelegalne ako vyroba? Vsak tvojou logikou ani diler drog nie je vyrobca, takze preco by mal byt stihany ze? Suhlasim len s tou necinnostou FB, tie ich "ochranne mechanizmy" su na smiech.
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: skfkdkskd
|
Pridané:
26.8.2024 18:05
A nejake dokazy su, alebo to je cele len o tom ze "podme si kopnut do telegramu, ked ma rusky povod"?
Volodymyr Z. odporuca pouzivat Telegram.
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ...
|
Pridané:
26.8.2024 18:36
Nie, lepsie je predpokladat, ze je to komplot, lebo to nezapada do mojho videnia sveta ze ...
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: miro0000000
|
Pridané:
27.8.2024 8:36
liberálni blbečkovia budú aj o sorošovi hovoriť, že jeho chobotnica neexistuje! takže áno, je to komplot nezávislý od naivity blbečkov ako ty a s detským pornom to má spoločné menej, ako anglická kráľovská rodina so zneužívaním detí! tvoje videnie sveta je smiešne hlúpe a naivné a to je pre zdegenerovaných opičích potratov ovládajúcich naivných a hlúpych liberálnych fašistov bliakajúcich po námestiach na Slovensku jedine žiadúce!!!
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ...
|
Pridané:
27.8.2024 9:22
vygrcky jebnuteho kokota ako si sam ma velmi netrapia.
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: skfkdkskd
|
Pridané:
27.8.2024 11:18
Zjavne ano, ked si mal potrebu vyjadrit nazor na vec. Mas fakt divne videnie sveta.
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ...
|
Pridané:
27.8.2024 12:02
Ja som ti odpovedal na tvoju mylnu analogiu. Zbytocne budes otacat nieco na mna, nema to ucinok.
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ehjkhlk
|
Pridané:
29.8.2024 9:37
Dosli argumenty, nevies diskutovat k veci???
Treba ti odobrat diplom zo zakladnej skoly...
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: skfkdkskd
|
Pridané:
26.8.2024 15:59
Podme stihat aj vyrobcov fotoaparatov, pretoze bez fotakov by nebolo detske porno na webe. Ich snimace to umoznuju.
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
26.8.2024 18:47
Aj assange mal na krku sexualne obtazovanie. Ci sa mylim? A s Epsteinom bolo kolko ludi odsudenych? Takze ti uplne neviem ....
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: seriem do misy
|
Pridané:
26.8.2024 19:10
Ty si celkom dobry sudca - amater. Teraz, si svojou vysoko nadpriemernou logikou odhalil...
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ehjhjke
|
Pridané:
3.9.2024 23:10
Ty si dobry kokot profesional
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: hekt0r
|
Pridané:
27.8.2024 11:23
Da sa teda ocakavat, ze kazdy, kto ma na ucte aspon 1'000'000 usd trpi nejakou sexualnou deviaciou? Takze chudaci su zahojeni :D
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: LytaRyta Hochbatnica 3-ryba
|
Pridané:
27.8.2024 16:31
yo, childs porn & abuse
oblibenejsi §, obzvlste na Zapade, je uz len z knihy, kapitoly Dane, Tax, danove uniky a podvody
na tieto 2, - 3 § mozu dostat a sunday hocikoho si spomenu a zmyslia, ci AlCaponeho,
v kazdom 2 - 3 mystery thrillery su spomenute a pouzite, tieto sues, obvinenia.. (napr.Akty X, 1.film, aale aj seros ), takmer vsetky mobs-movies, gangsterky, mafianske filmy, apod
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ehjkhkjhjk
|
Pridané:
26.8.2024 1:37
Suhlasim. Najvacsim porblemom je samostny OS ci uz je to Android s otrasnym API, alebo Windows.
Vsak sa len pozri kolko zbytocnyh servisov ktore ani nemozes lahko vypnut bezi na pozadi OS
Zisla by sa regulacia z EU ktora by prinutila vyrobcov harveru aby instalovali len cisty OS bez zbytocnych "features"
Aby si nemohol monopolny Microsoft na Windowsoch robit co chce
Pomohlo by rozpustenie Mikrosoftackych a Intelovskych patentovych prav na klucove oblasti aby aplikacie bez problemov mohli bezat na Linuxe (hlavne direct x)
a hovorim o velkych apliakciach ako su produkty od Adobe alebo aj vsetky velke popularne hry , ci dokonca MS Office (oddelit Office od OS divizie)
Chcelo by to nieco ako open source windows 7 s updatovanym DirectX a bezpecnostnymi certifikatmi (kedze vacsina komercneho softu je prave pre windows).
Ukazka KVALITNEJ modernej optimalizacie je hra Battlefield 3.Ta hra dokaze bezat len na dvojadrovom CPU s 0.5GB VRAM!!!
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ehjkhkjlhlkj
|
Pridané:
26.8.2024 1:38
https://www.youtube.com/watch?v=-3_g3N0TqV8
Len na porovnanie,ze ked sa chce tak sa da optimalizovat ...
|
|
alfonz duchna ma pravdu
Od: bcdefg
|
Pridané:
24.8.2024 20:43
svet je doslova na hlavu, mlade zaby fotia fotia fotku ani nie dokumentacnej hodnoty na 20MP a niekedy aj viac, bohate by stacilo 2MP. tazko mi bolo vysvetlit klientke co sa rozculovala a kricala, ze ma na p...u mail, lebo nemoze ani len po...e 4 ci 5 fotiek poslat, az do momentu, ked som zistil, ze fotky s umeleckou hodnotou toaletaku fotila na najvyssie rozlisenie a mlada dama lavou zadnou prekrocila vtedajsi limit 20MB na 1 jediny mail. keby mala trosku ponatia o technologiach a primeranosti, tak to foti na 2MP maximalne, a pripadne prezenie este nejakym resejvom v irfan view ci inom sw, a z neposlatelneho mailu sa razom stalo 500-700kB subor, kde v pohode preniesla uz dany obsah. ludia fotia blbosti, minaju uplne zbytocne gigabajty dat a zbytocne ich ukladaju, na obrazovke drviva vacsina fotiek staci c beznom obrazovkovom rozliseni tiez pod 2MP, lenze to cteni vyrobcovia fotakov uz dnes takmer nepodporuju, pretoze svet ovladol mamon a nie zmysluplnost.
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: HorkyCukrik
|
Pridané:
25.8.2024 20:09
To iste 4k video z youtube a pocuva to na pozadi ako hudbu.
Nevysvetlis mu ze zapni si plugin a daj si to novideo
alebo si to stiahni a nepotrebujes Spotify+Data platit
Este sa ti vysmeje ze si SOCKA ze na to ma 5eur/mes
ale ked si vypytas za svoju pracu alebo doneseny obed
4eura kuka na teba ze on nemaa.....
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ehjkhlkjkj
|
Pridané:
26.8.2024 8:12
Tak ju posli do pice ak vrieska, alebo sa je vysmej ty a odpovedz jej ze nech sa obrati na dodavatela fotoaparatu nech jej tam zapne email friendly rezim :D
|
|
alfonz duchna ma pravdu
Od: bcdefg
|
Pridané:
24.8.2024 20:44
zabudame, ze kazdy 4k prenos ma nasobne vacsie naroky na hardver na prenosovych cestach, co sposobuje aj energeticky vyssie zatazenie. neuzili by sme si hokej ci olympiadu aj v pohode pri nizsom rozliseni? takto sa berie uver a to extremne drahy abolestivy, a budeme ho splacat vsetci zanedlho v podobe horucav a znicenej planety, v utrpeni, akom si nie vsetci vieme predstavit. co to napoveda sicilia, kde si robia uz roky podzemne zasobniky vody, lebo jej jednoducho niet, alebo irak ci afganistan, kde su uz niekedy take horucavy, ze sa ludom pali koza. spomente si na to, ak toto stoji za tie 100MP fotky, ci sialene 3d hry vo vysokych detailoch, prenos cez internet, ze vidno este aj neoholeny chlp alebo nedokonaly mejkup. ak ano, tak sa vyhrajte a uzite si to, kym este mate cas. vela ho uz totiz nie je. ten ventilator urcite je inac dobry vynalez, len by mal byt vysostne zmysluplne nasadeny, nie pre dalsiu podporu sialeneho mamonu.
|
|
ultraradikálny ohľaduplnizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
25.8.2024 7:42
Nevarujú náhodou pred horúčavami a globálnym otepľovaním tí istý, čo už strašili nukleárnou zimou? Lebo šak keď majú tak zaručene presné informácie o tom, čo príde, mohli by namiesto toho ich vzájomné vybalansovanie priekazne jednoducho vypočítať a v záujme vyššieho dobra pre blaho ľudstva tých pár hlavíc konštruktívne odpáliť.
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: Alfonz Duchna
|
Pridané:
25.8.2024 7:45
A to sme krajina, kde ľudia pitnou vodou splachujú hajzle, umývajú autá, polievajú trávnik a podobne. Rok na púšti by bola každému asi dobrá skúsenosť. Ako píšem aj v tom 3-om príspevku zhora. Ak sa nezmyselne chceme hnať za číslami, nemá to dobré riešenie. A niekto to tu pomenoval NESKROMNOSŤ, s jedlom rastie chuť a narástli nám PAPULE. Alebo: Išla na hajzel - 32 fotiek, išiel na Mesiac - 5 fotiek.
|
|
ultraradikálny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
25.8.2024 9:34
To iba lebo voľakedy sa verilo, že nad zemou je to len po firmament, tak ľudia pomaly odždibkávali, to tak vyzerá, ale vďaka priekazne vedeckým dôkazom, že vesmír je nekonečný, máme v skutočnosti PAPULE V DEFAULTE.
|
|
Re: alfonz duchna ma pravdu
Od: ehjhjkhlkj
|
Pridané:
26.8.2024 8:20
Sme krajina ktora sa nepreludnuje, a ak by sme zakazali aj dovoz imigrantov tak nam kludne vystaci voda aj do buducna
Na pusti, afganistane sa nemaju co opice kotit, alebo maju prisposobit svoje pocty aktualnemu stavu prirody v ich okoli (kondomy sme boli ochotny rozdavat ZADARMO!!)
Irak sa vyhrazal a bol to ajtak posahany rezim, to ze ho nahradil iny posahany rezim je smutne ale mozu si za to sami....
|
|
Presne
Od: Ugufufuf
|
Pridané:
24.8.2024 20:50
Pre cip na sata port multiplieri by sa to hodilo... ale o aj na mikrokontroler ako rp2040, ked to clovek pouziva na povali pod skridlou v lete na ovladanie chladenia v dome, ci zavlahy...
|
|
Re: Presne
Od: Alfonz Duchna
|
Pridané:
25.8.2024 2:58
Na také sprostosti sú nalepovacie hliníkové chladiče, nie takéto 1mm sprostosti.
|
|
OC CCCCC
Od: Khacofonic
|
Pridané:
24.8.2024 21:27
Tak nakoniec nam nebudu dochut baterky ale chladenie super napad!
|
|
Re: OC CCCCC
Od: ventilator equator
|
Pridané:
24.8.2024 22:06
https://dopice.sk/sYY
|
|
Re: OC CCCCC
Od: ejkljlk
|
Pridané:
26.8.2024 8:28
Vsak nove kurvitko treba, podobne ako z ventilatorom na notebookoch,
Alebo SSD ktore po case degeneruju a stracaju vykon pri zaplneni
Prestali tam na kryt loziska davat gumu ale je to cele uzavrete napevno, takze sa to neda jednoducho opravit ked robi hluk , ale musis zhanat po par rokoch neaky repas alebo neaku smradlavu napodobeninu z aliexpresu
|
|
Stellaris!
Od: LytaRyta Hochbatnica 3-ryba
|
Pridané:
25.8.2024 3:07
slepa cesta vyvoje jak vrata!
festovniym riesenim je "vypocetni vykon, AI~ vedomie, realizovanie ne na elektrickej baze,
( ale na cisto optickej, /spintronickej, /kvantovej, atd. )
|
|
Re: Stellaris!
Od: Jaaasom
|
Pridané:
25.8.2024 16:38
A na akej báze keď nie leketrickej je skutočné ľudské vedomie? Elektrické impulzy medzi bunkami - neurónmi. Rovnako aj pamäť.
|
|
maniake, vsade same maniake - vsetci tu umrieme!
Od: LytaRyta Hochbatnica 3-ryba
|
Pridané:
25.8.2024 3:47
dpce, jako vidim tusim sa staremu, ciim-daal-starsimu maniakovi o5 zhorsil stav
(psychicky), zas tu depresivne, defetisticky vyplakava v x komentoch
trochu zivota do toho umierania,
a trochu sa "vzmuzit" by sa zislo!,
(aspon kus trochu)
"vsetci tu umrieme" memecko!
|