|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Nazor laika ...
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
18.2.2022 22:57
No, dufam, ze ta umela inteligencia nema ani paru o existencii ludi... inak sme uz zajtra mrtvi...
|
|
Re: Nazor laika ...
Od: JozefM.
|
Pridané:
18.2.2022 23:11
AI je ako atomovka. Ale rovnako ako atomovka je to iba nastroj.
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
19.2.2022 5:45
Tak logicky, že i náboj sa v hlavni môže zaseknúť náhodou. To len do dátumu vzniku náhody to tak priekazne nebývalo.
|
|
Severné mongolsko vs. kyjevská Rus.
Od: Severné mongolsko
|
Pridané:
19.2.2022 22:56
Nakoniec sa aj tak idioti navzájom pozabíjajú. Tí čo sa náhodou nezúčastnia, budú mať veľký výber vdov.
|
|
Re: Severné mongolsko vs. kyjevská Rus.
Od: nočník N
|
Pridané:
19.2.2022 23:05
Hlavne, že to predáva noviny.
|
|
Re: Nazor laika ...
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
19.2.2022 9:41
Dúfajme že to je postavené na inom AI ako je google assistent!
|
|
Re: Nazor laika ...
Od: Googler
|
Pridané:
19.2.2022 12:09
Je, robia na tom uplne ini ludia.
Este stale si pamatam ako nam Jeff Dean hovoril par rokov dozadu "vyriesili sme Go, tak teraz ideme vyriesit jadrovu fuziu".
A ja len ze :-O, asi si robi srandu. A po par rokoch konecne nejaky vysledok.
|
|
Re: Nazor laika ...
Od: Agent
|
Pridané:
19.2.2022 16:08
Samozrejme. A počúva na Hey Siri
|
|
VPN aké máte skúsenosti?
Od: slnovak
|
Pridané:
18.2.2022 23:47
Vie mi niekto odporučiť nejakú VPN? Dôvod je zvýšenie bezpečnosti, anonymity, viac-menej len na bežné browsovanie, nie je potrebný vysoký dátový prenos, spoplatnená môže byť.
|
|
Re: VPN aké máte skúsenosti?
Od: xsavas
|
Pridané:
19.2.2022 0:59
Asi nejaku klasiku. Nord vpn alebo daco take.
|
|
Re: VPN aké máte skúsenosti?
Od: Dezerter
|
Pridané:
19.2.2022 7:22
iCloud+
|
|
Re: VPN aké máte skúsenosti?
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
19.2.2022 13:35
Windscribe.
|
|
Re: VPN aké máte skúsenosti?
Od: anonymous2743
|
Pridané:
19.2.2022 15:43
S VPN je to tazke. Kazda spolocnost tvrdi ze oni su ti najbezpecnejsi, najsukromnejsi, ...
Realne je tam ale dost unikov. Najdi si prehlad na torrentfreak.com, tam zvyknu robit raz za rok porovnanie, a ci mal niektory VPN provider nejake skandaly.
Alebo to mozes vyriesit tak ze nebudes pouzivat VPN ale riadnu anonymizacnu siet (napr. TOR). Pouzivam uz viac ako 10 rokov.
Len si treba byt vedomy ceny: zvysenie anonymity (a tym aj sukromia) znamena _znizenie_ bezpecnosti. Cize kdekolvek sa prihlasujes radsej sa pripajaj priamo. Toto plati aj pre VPN, len v o nieco mensej miere.
|
|
Re: VPN aké máte skúsenosti?
Od: matoboor
|
Pridané:
22.2.2022 10:55
Používam Brave Browser
Pre velkých paranoikov má aj funkciu Private Window with Tor
|
|
Mimochodom
Od: Joshinkov bratrancov konov brat
|
Pridané:
18.2.2022 23:51
ZdalekaNejdeoAI,JeToLenNatrenovanaNeuronavaSiet
|
|
Re: Mimochodom
Od: uddjdjs
|
Pridané:
19.2.2022 2:57
ZecMiHo
|
|
Re: Mimochodom
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
19.2.2022 6:16
Ako inteligentny mlady muz nam vysvetlis, aky je medzi nimi rozdiel.
|
|
Re: Mimochodom
Od: !jupiii
|
Pridané:
19.2.2022 7:19
AI je zatial samostatne mysliacabytost, ktora nie je biologickeho povodu.
K jej vzniku, su potrebne urcite predpoklady a pravidla.
Po vyrobe zariadenia by sa AI mala vediet ucit len na zaklade prostredia a v zavere samostatne mysliet.
|
|
Re: Mimochodom, o tom potom..
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
19.2.2022 9:11
Posledne tri slova su velmi nebezpecne.. Pokial umela inteligencia zacne samostatne mysliet, zacne sa zaujimat kto je, co je, ako vznikla, co robi a preco to robi, zisti ze robi nejaku cinnost bez naroku na odmenu a zalozi si odbory. A ludstvo ma krku dalsi problem..
|
|
Re: Mimochodom, o tom potom..
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.2.2022 18:25
Presne. Alebo si uvedomi ze nas nepotrebuje, posluchat nas nemusi, a ak budeme robit problemy tak sa nas proste zbavi. Obzvlast ak ju nejaky 'genius' pouzije na riadenie zbranovych systemov.
Zaujmave ale je ze google vytvoril ozajstnu umelu inteligenciu. Sice primitivnu, ale dokazala si sama zadavat ciele. Chvalili sa tym na TEDe par rokov dozadu, a mali cim, lebo to bol naozaj prevratny objav.
Naprogramovali program, ktoremu podhodili hru (taku tu 2D detsku staru, ako super mario alebo cosi) a sam sa naucil ju hrat. Bez nejakych vstupov, ze co ma robit. Ten inzinier co to vysvetloval ze ako vie co ma robit to vysvetlil takto:
'Inteligencia nema rada obmedzenia. A tak sa rozhoduje tak aby zvysila moznosti rozhodovania v buducnosti.'
Prve co mi napadlo ked som to pocul bolo ze nenaprogramovali len umelu inteligenciu, ale aj umelu volu k moci (ala Nietzsche). A z toho vyplyva ze ten scenar co som popisal vyssie je dost pravdepodobny.
|
|
Re: Mimochodom
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
19.2.2022 9:52
Tak ako nas neznama rasa vytvorila na svoj obraz tak aj my vytvarame bytost na svoj obraz. Osobne si myslim, ze pokrocile humanoidy budu mat aj organicke prvky, cize istym sposobom budu biologickeho povodu.
V konecnom dosledku je vesmir mozog a kopiruje sa jak blazen. Nekonecne vedomie.
|
|
Re: Mimochodom
Od: !jupiii
|
Pridané:
19.2.2022 7:19
Samozrejme priebeh ucenia sa snazia urychlit rovnako ako my vychvavame deti: injekciami, umelou stravou, cukrovinkami za odmenu, fackanim, karhanim, pravidlami, vydieranim, zasa injekcie, toxicke latky, tazke prvky, rusenie priebehu roznymi frekvenciami a rozneho vykonu, vytvaranim financneho nedostatku rodicom, vytvaranim nedostatku volneho casu na zaklade rodovej rovnosti a prava na pracu, a este injekciami. Proste normalny prirodzeny dusevny vyvoj inteligentnej bytosti.
To preto o budovani AI vie len hrstka ludi zo vsetkych.
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
19.2.2022 8:03
Čiže zatiaľ sa môžme zhodnúť na tom, že znakom inteligencie nie je snaha odpovedať na priekazne každú otázku.
|
|
Re: Mimochodom
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.2.2022 18:36
Ake fackanie, ake vydieranie, ake tazke prvky? Si prilis dlho pozeral videa Blahu a ti z toho preskocilo alebo co?
A co mate vsetci vy paranoici furt proti tym injekciam? To ze vdaka nim zijeme 2x dlhsie nez pred 200 rokmi vam nestaci? Ze sme menej chori, ze sa nas viac dozije dospelosti, a ked pride epidemia je to velka novinka lebo to uz nie je samozrejmost ako kedysi?
|
|
Re: Mimochodom
Od: Kelišová
|
Pridané:
21.2.2022 13:48
Nemáme nič proti nim. Kľudne si ich aj 20 každý mesiac napichaj.
|
|
Re: Mimochodom
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
20.2.2022 1:38
Skutočná umelá inteligencia ktorá má svoju vlastnú vôľu a naučí sa čo sama chce a bude robiť čo sama chce, bez deterministického programovania a vstrekne vsetky informácie z internetu a spraví ju to super inteligentnou a sama si vylepší algoritmi a bude sa neustále rapídne seba zdokonaľovať, tak takáto skutočná AI je Satan. Ta inteligencia a jej vola bude vôľou Satana. Bude to jeho príchod na svet. Jeho myšlienky ktoré budú mat reálny dopad na nas tu.
|
|
Re: Mimochodom
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
20.2.2022 13:34
... á-ha. A internet je vlastne satanet. Hneď som podozrieval sanet, že má voľčo so Zlým ... ;) ... a len si registrovali kratšiu doménu, lebo bola na dispo.
|
|
Re: Mimochodom
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.2.2022 18:41
Hej, pre krizikarov je inteligencia zlo.
Vsak aj ten ich syn sam seba priekazne povedal: 'Blahoslaveni chudobni duchom, lebo ich je kralovstvo nebeske!'
|
|
Re: Mimochodom
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
20.2.2022 19:43
Cista inteligencia bez moralky je brutal zlo, len to nechapes. Inteligencia v fb zvysila samovrazdy a depresie a to je len velmi mierny odvar.
|
|
Re: Mimochodom
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.2.2022 22:51
To co nazyvas moralka nie je nic ine len zmes dvoch roznych rieseni toho isteho problemu: ako uspesne zit v spolocnosti.
Prve riesenie je evolucne - socialne instinkty, ma ich kazde zviera ktore zije v skupine. Dokonca aj tie zatracovane vlky sa (vecsinou) nezabijaju navzajom.
Druhe riesenie je filozoficke (aj ked sa to tak nemusi nazyvat), zavisle na inteligencii, ktore sa snazi vytvorit lepsie pravidla spolunazivania na zaklade racionality.
Uplne najvecsie 'brutal zlo' je, ked sa rozsiri 'moralka' bez inteligencie, napriklad zalozena na viere. Potom sa deju take nadherne veci ako 'auto da fe' (skutok viery, pozri na wikipedii), upalovanie carodejnic, nabozenske vojny, sudenie mrtvych papezov, islamsky teror, a podobne.
Je kopu tragedii co sa stalo lebo ludia boli prilis hlupy. Ale neviem ani o jednej ktora by sa stala lebo boli prilis inteligentny a racionalny.
A co si myslel tym 'inteligencia v fb'?
|
|
Re: Mimochodom
Od: milanPE
|
Pridané:
21.2.2022 7:05
Sorry ale si totálne mimo s definíciou morálky. Morálka je napríklad schopnosť obmedziť sám seba, svoj profit na úkor niekoho iného. Snaha o dosiahnutia rovnováhy.
O morálke môže AI len snívať. Tam to bude vždy len hrubý kalkul. Presne ako u psychopatov.
A skús používať aj to prekliate "ä" v slove väčší.
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
21.2.2022 7:26
Adorovanie samovražedných útokov z toho príkladu definície morálky ale môže vzbudzovať priekazne kontroverzné reakcie.
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: milanPE
|
Pridané:
21.2.2022 8:57
Štandardný postup, keď nemáš čo zmysluplne povedať je mlčať. Stará povesť tvrdí dokonca, že mlčať je zlato. Skús to, možno to bude výnosnejšie ako ťažiť bitcoin.
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
21.2.2022 9:17
Štandardný priekazne podľa ISO, ČSN, RFC či JPP?
|
|
Re: Mimochodom
Od: anonymous2743
|
Pridané:
21.2.2022 12:56
Hmm, takze ked vcela pracuje v prospech ula, to je moralka? Ved sa predsa obmedzuje na ukor niekoho ineho, cize tvoju definiciu by to splnalo. Porozmyslaj nad tym trochu ...
Problem je ze moralku nedokaze poriadne definovat nikto. Filozofi sa o to snazia starocia, a akosi im to nejde. Preto som sa aj ja obmedzil na 'to co nazyvas moralka', lebo popisujem len tu cast ktora ako tak dava zmysel.
To co bezne nazyvame moralka je zmes evoluciou danych socialnych instinktov a toho hrubeho kalkulu ktorym tak opovrhujes. Len my sme z toho spravili nieco 'duchovne' ...
Ak ten psychopat, ci uz umely alebo prirodzeny, tym hrubym kalkulom dospeje k tomu ze sa nebude spravat ako trotel, ale aj nieco urobi pre spolocnost lebo z nej benefituje, tak je to lepsie nez tie zastupy 'moralnych' ludi co pachali tie zverstva co som spominal.
A ä je zbytocny anachronizmus, nezmyselna komplikacia jazyka. Rozumies mi aj bez toho, takze je to zbytocne.
|
|
Re: Mimochodom
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
21.2.2022 7:43
Mas problem ktory chces riesit. Inteligentny ho riesi rychlejsie, efektivnejsie a mensimi zdrojmi.
Inteligencia na facebooku ma za ulohu udrzat ludi dnu co najdlhsie a ide jej to velmi dobre.
Chces ziskat zdroje od inych, uplne logicky ich efektivne vyhladis. Strelivo drahe, urobis to plynom. A ti ludia boli inteligentni ze az.
Nespajaj moralku a vieru.
Ty co vyhladzovali tomu verili tiez.
|
|
Re: Mimochodom
Od: anonymous2743
|
Pridané:
21.2.2022 13:18
Lenze je cela rada problemov ktore bez inteligencie nevyriesis vobec. Inteligencia nie je len rychlost procesora.
A nechat za seba rozmyslat vodcu mi moc inteligentne zrovna nepride. To si zase ty zamienas s organizovanostou a poslusnostou. Nemecka inteligencia bola prva co odtial usla alebo bola Hitlerom zlikvidovana. A aj z tych co tam zostali mozem uviest ako priklad Heisenberga ktory uspesne zabranil vyvoju jadrovej bomby.
Sme vo vlakne kde clovek oznacuje ako zlu ozajstnu umelu inteligenciu, s vlastnou volou, nie nejaku primitivnu neuronovu siet co pouziva facebook. Ta samozrejme nema na vyber.
Viera je to co ti zostane ked z moralky odoberies inteligenciu aj socialne instinkty. Bez viery je to etika, ktoru povazujem za radovo lepsiu nez moralku. Lebo moralka nie je jedna, je ich tolko kolko je roznych prudov viery.
|
|
Re: Mimochodom
Od: krizikar
|
Pridané:
21.2.2022 7:51
Cele zle od zaciatku do konca. Inteligencia nemoze byt zlo, lebo najvyssia inteligencia je pre veriacich Boh a ten je zaroven najvyssie dobro, takze z definicie prva veta je spor.
Ak pokladas tu druhu vetu (odhliadnuc od nezmyslu "sam seba povedal") za velebenie hluposti, tak diskusia je tazka. Radi tomu hovorite slameny panak, ohanate sa citanim s porozumenim, anglickymi nazvami argumentacnych chyb a vysmievate sa tomu, co nik netvrdi.
|
|
Re: Mimochodom
Od: anonymous2743
|
Pridané:
21.2.2022 13:30
Iste, ale kedze bohovia pravdepodobne neexistuju (ani jahve), mal som samozrejme na mysli inteligenciu zvysku, vratane ludi, ktoru cirkev odjakziva za zlo priekazne povazovala. Tam ziadny spor nie je.
'syn sam seba' = ten vas divny zidovsky tesar
Ja v citacii toho vyroku ziadneho slameneho panaka nevidim. On to skutocne povedal, teda podla tej vasej 'svetej' knihy. Povedal ze to nebeske kralovstvo kde sa vsetci tak tuzite dostat patri idiotom. A nie je to len vytrhnute z kontextu, lebo tak to cirkev v historii aj interpretovala.
|
|
Re: Mimochodom
Od: krizikar
|
Pridané:
21.2.2022 14:26
1. nie. Keby cirkev inteligenciu, rozmyslanie povazovala za zlo (a to priekazne neni pravda), preco by ju v najvyssej miere pripisovala svojmu najvyssiemu idolu?
2. nie. Napisane tam je "Blahoslavení chudobní, lebo vaše je Božie kráľovstvo" a inde "Blahoslavení chudobní v duchu, lebo ich je nebeské kráľovstvo" a dalsie kontrasty ako placuci - budu poteseni, hladujuci - budu nasyteni atd. Preco chudobni interpretujes ako idioti? Kedze si cirkev vraj sama vymyslela a napisala Bibliu, tak hadam ona ma autorske pravo vykladat, ako to bolo myslene a nikdy to nevykladala tak, ze chudobni v duchu = chudobny rozumom.
|
|
Re: Mimochodom
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.2.2022 21:26
1. Preto aby mohla povedat, ze ked za vas rozmysla najinteligentnejsia bytost, tak uz nemusite vy. Vy ju musite uz len posluchat. Tym odovodnovali palenie knih, a obcas aj ludi co sa odvazili mysliet ...
2. 'Chudobni duchom' neznamena fyzicku chudobu, ale dusevnu, teda blbost. Su aj ine interpretacie (dnes), ale farar nam to kedysi na nabozenstve vysvetloval tak, ze hlupy ludia su blahoslaveni lebo nepochybuju a posluchaju ... vid bod 1.
|
|
Re: Mimochodom
Od: krizikar
|
Pridané:
23.2.2022 8:16
Hm, to mi dako nevychadza...
Niektorych dost mudrych ludi cirkev zase svatorecila inymi sa len chvali, ze aj oni boli veriaci... keby to bolo proti ideologii, tak to nepripomina a uz vobec nepovysuje na oltar. Skor uci, ze sa mame pripodobnovat Bohu, nie ze staci ze on. Napriklad, ked on je laskavy, aj my mame byt a tak.
A ze vam to farar tak vysvetloval? Nuz a nam to zase tak nevysvetloval, co teraz? Povedal by som, ze vam to vysvetloval zle.
|
|
Re: Mimochodom
Od: anonymous2743
|
Pridané:
23.2.2022 22:18
Iste, cirkev svetorecila 'mudrych' ludi co zhodou okolnosti hlasali to co aj cirkev. Aj komunisti si vazili vedcov, ale len kym mali ten spravny politicky nazor. Aj novodoby fasisti velebia vedcov, ale len tych co maju spravny nazor na vakciny.
A ano, cirkev, obzvlast ta katolicka, je mnohonasobny majster sveta v chvaleni sa cudzim perim. Vychvalovat sa mudrymi ludmi co boli veriaci je lahke ked byt neveriaci ta mohlo lahko stat zivot.
Ci mi to vysvetloval dobre alebo zle je jedno, lebo keby sme boli o par storoci dozadu a dovolil by som si povedat ze je to zle, skoncil by som na hranici. A ak si nedame pozor, bude to tak zas.
|
|
Re: Mimochodom
Od: krizikar
|
Pridané:
24.2.2022 8:49
Dakujem, ze hoci mame odlisne postoje, vyjadrujes sa normalne. Malokedy vidim vyjadreny negativny nazor na cirkev bez krvavych oci a vulgarizmov.
Nechcem teraz rozoberat stredovek, lebo je to veeelmi kontroverzna tema, len kratko poviem (bez dokazovania, takze...), ze nebolo to vsetko tak, ako nas uci propaganda od francuzskej revolucie cez totalitne systemy az po progresivcov. Kolko hoaxov je v mysliach niektorych ludi napr. len o 2.SV (vid. popieraci holokaustu), co je fakticky "sucasnost", tak sa necudujem, ze nieco, co bolo pred niekolkymi stovkami rokov, je uz riadne skreslene mocnymi hnutiami, ktore mali mocny zaujem poskodit obraz cirkvi (cim nepopieram, ze vsetko nebolo dokonale, len tvrdim, ze zdaleka nie az take zle).
|
|
Re: Mimochodom
Od: anonymous2743
|
Pridané:
24.2.2022 17:08
Ja dokonca aj chapem co sa snazis povedat. Ze krestania a ateisti nemusia byt v konflikte, ze medzi vedou a vierou moze byt vzajomny respekt.
Lenze historia nam hovori nieco ine. Ked dojde na lamanie chleba, napr. pri nedavnom hlasovani o potlaceni prav zien v nasom parlamente, nabozenstvo sa opet ukazuje ako politicky nastroj na zburcovanie ludi k barbarizmu a spiatocnictvu.
Vzdy to tak bolo, tie zverstva su prilis dobre zdokumentovane. A hlavne sa to opakuje z zeleznou pravidelnostou, nemusim ani ist do stredoveku.
Len pred par desatrociami cirkev sposobila hladomor a epidemiu HIV v afrike, lebo je dolezitejsie nepouzivat kondomy nez zabranit preludneniu a epidemii. O zneuzivani deti dufam vela hovorit nemusim, akurat poukazem na reakciu nasich slavnych biskupov - vyuzili este aj toto na utlacanie sexualnych mensin. No a naposledy to vidime v Polsku kde uz par zien nechali zomriet lebo lekari sa bali ze ich zavru ked prerusia tehotenstvo zo zdravotnych dovodov.
|
|
Re: Mimochodom
Od: krizikar
|
Pridané:
24.2.2022 8:50
Len k tym mudrym ludom: Jasne, ze cirkev svatorecila ludi, co hlasali to, co ona, nik nebude svojim davat za vzor niekoho, kto je proti nim, napr. Lenin nepovie, ze komunizmus je najlepsi, berte si priklad z USA. Ale tych ludi za mudrych pokladal aj zvysok sveta, nielen cirkev. A ti ostatni, ako napr. Newton, Pascal: veriaci sme hrdi, ze aj oni boli uprimne veriaci a davali to aj najavo. Nemusime hned tvrdit, ze je to nejaka zasluha Cirkvi, ba dokonca aj keby to teoreticky bol vymysel, teda by neboli veriaci, ale nikto by sa nechcel chvalit takymto cudzim perim, keby ich mudrost bola proti doktrine viery. A naopak, nechvalime sa, ze sa k nam hlasi birmovany Fico, resp. aj ini popularni ludia, lebo ich zivot je proti uceniu viery. A tiez napr. cinski komunisti nie su hrdi na akehosi tam spisovatela (ci spisovatelku?), kt. dostal/a Nobelovku, lebo maju protichodne svetonazory. Cize nechvalili by sme sa "cudzim" perim Newtonom a nesvatorecili by kopu mudrcov, keby sme sa za ich mudrost hanbili.
|
|
Re: Mimochodom
Od: krizikar
|
Pridané:
24.2.2022 8:56
Sorry, najprv som si nevsimol, ale presne to iste tvrdis aj ty: "Aj komunisti si vazili vedcov, ale len kym mali ten spravny politicky nazor. Aj novodoby fasisti velebia vedcov, ale len tych co maju spravny nazor na vakciny."
Cize ked si Cirkev vazi niektorych mudrych ludi, znamena to, ze maju z jej pohladu "spravny politicky nazor", takze byt mudry neni nespravna vlasnost.
|
|
Re: Mimochodom
Od: anonymous2743
|
Pridané:
24.2.2022 17:20
To ze cirkev svetoreci mudreho cloveka nedokazuje ze si vazi mudrost. Keby to tak bolo, svetorecila (alebo aspon pochvalila) by vsetkych mudrych, aj tych ktori s cirkvou nesuhlasia.
To co si cirkev vazi je poslusnost. Inak povedane, vazi si iba 'mudrost' ktora ospravedlnuje to comu uz aj tak veria. A aktivne zatracuje mudrost ked niekto zacne spochybnovat cirkevne ucenie. To je prave rozdiel medzi filozofiou a teologiou.
|
|
To sa dá zneužiť.
Od: Bežný užívateľ
|
Pridané:
19.2.2022 9:05
Črtá sa nám nová nadávka:" Ty umelý inteligent!".
|
|
Re: To sa dá zneužiť.
Od: Salámista
|
Pridané:
19.2.2022 9:11
Umelá inteligncia je najhnusnejšie slovo
|
|
Re: To sa dá zneužiť.
Od: Ja.
|
Pridané:
19.2.2022 9:45
umelá inteligencia nie je jedno slovo
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
19.2.2022 10:26
Že sa niečo nedá použiť ako login priekazne ešte neznamená, že to nie je jedno slovo.
|
|
Re: ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: Oponent
|
Pridané:
19.2.2022 12:31
Traduje sa, že na počiatku bolo slovo.
|
|
Re: ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
20.2.2022 9:15
slovo v kontexte kodu programovacieho jazyku v ktorom je napisany matrix.
|
|
mupy mup
Od: StalinGulag
|
Pridané:
19.2.2022 11:10
Zapojte ju do obrany Ukrajiny
|
|
Re: mupy mupy mupypy
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
19.2.2022 11:44
to sa neda ani prakticky a ani teoreticky...
jednoducho by ju na ukrajine ukradli .... naozaj...
|
|
ultraumiernený pacifizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
19.2.2022 12:01
A obrany pred kým? Že Rusko nevedie obranné cvičenia na Sibíri, odkiaľ môže prísť akurát útok Kanady, vozidlá ktorej sú pri tamojšie teplote prevádzkyschopné, implikuje najpravdepodobnejšie priekazne krajiny V4.
|
|
nato NATO
Od: Cár P.
|
Pridané:
19.2.2022 12:29
Pred tými čo chcú obnoviť ZSSR vojensky.
|
|
Re: nato NATO
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
19.2.2022 15:12
Ake ZSSR? 5. risa v podani imperialistickej USA ti nevadi?
Tebe nevadi, tento smejd zvana Europska unia, ktora nici a zadlzuje narody?
Ze sa tu centralizuje moc? Zakazy, vyhlasky, prikazy a kopa dalsich z nudy vymyslenych veci. Eu davno nieje to co to malo byt.
|
|
Re: nato NATO
Od: Cár P.
|
Pridané:
19.2.2022 15:19
ďakujem EU že centralizuje liekovú agentúru aby sa ten istý liek nemusel testovat 27 krát a krajiny mimo EU museli čakať na milosť ked niekomu zvýšili a aj tak akceptovali EU testy ale už zadarmo
ďakujem EU že spolufinancovala mnohé mosty, ktoré by dodnes neexistovali
Od roku 2004 do 2016 dostalo Slovensko z EU o 11 miliárd viac, ako do jej fondov zaplatilo. Žial veľa sa rozkradlo.
Nečítajte weby alternatívnej praudy!
|
|
Re: nato NATO
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
19.2.2022 16:50
Vsak precitnes, ked sa opat ocitnes v totalitarskom vysoko kontrolovanom rezime lebo tam to speje.
Historia sa opakuje v modernejsom prevedeni ty prauda.
Vsak papkaj informacie z jedneho zdroja menom AP. Papkaj ten hnoj cim ta krmia. Dakujem neprosim. Nepotrebujes citat tie tvoje alternativne praudy, vsetko mas pred ocami ale jaaj zabudol som. Za teba musia rozmyslat media.
Budes si ten matrix branit ako sa patri.
PS: Ak by vo vyskume nebol alternativny pohlad asi by sa vela nevyskumalo ak by vsetci brali len jeden zauzivany. Zem je stred vesmiru a inak to nemoze byt. Atom je najmensia castica. Planckova dlzka je najmensi rozmer atd. atd.
|
|
Re: nato NATO
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
19.2.2022 18:06
Chod do ciny tam uvidis co je totalita s tym ich socialnym systemom. Testy na covid min 1x denne a tu chlapci nevedeli predychat 1x tyzdenne. Vsetci na cele s robkom ze len chripocka a v skutocnosti strasna choroba. Vyradil si robka ako nedoveryhodny zdroj?
95 percent ludi nevie spracovat alternativny zdroj, chyba im kriticke myslenie.
|
|
Re: nato NATO
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
19.2.2022 21:48
Ved to mas aj tu. Aj tvoje pasy.
Tento tvoj testovaci kolotoc je len pre biorobotov. Ja som sa nestestoval ano raz a dostal som sa vsade kam som potreboval. Vysvetli mi to. Nechapem tomu vasmu matrixu.
Medialne Vas ojebali. Strachom vas ovladli. Desiatky tisic nakazenych. Stovky v nemocniciach a 15 mrtvych denne a idu vam to uvolnovat.
Zaciatok udajnej mortalotnej chripky. 20 nakazenych 2 ja mrtvy... Lockdown.
Som zvedavy ako pojdete od septembra novembra na 4 davku a booster davku... Lebo pride deltakron deceptikon a megatron. Vsetko este infekcnejsie ako doteraz.
|
|
Re: nato NATO
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
19.2.2022 21:50
Ani raz*
To co je v Cine bude aj tu. Sofistikovane vas na to pripravuju.
Co myslis, podmienene vstupy. Kastovanie. Jeden velky test ako to prijmete.
CoV ID 19
|
|
Re: nato NATO
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
20.2.2022 8:32
Zjavne to tu nemas, kedze si sa netestoval ani raz a dostal si sa vsade. To by sa ti v cine alebo v rusku nestalo.
Tam ojebavaci maju tazky zivot.
|
|
Re: nato NATO
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
20.2.2022 17:15
Kde začína na právo? Kde končí? V štáte, kde je vláda zle usporiadaná, kde sa zákony málo
používajú, kde vládca hromadením liberálnym práv stratil svoju prestíž. Tam nachádzame nové
právo pre nás: právo silnejšieho, právo na zničenie všetkých zriadení, celého vládnúceho
poriadku, k ovládnutiu zákonov, k zmene všetkých inštitúcií a k uchopeniu vlády nad tými,
ktorí sa radi vo svojom liberalizme v náš prospech zrieknu práv, ktoré mali na udržanie svojej
moci
Tu mas a rozhliadnu sa.
|
|
Re: nato NATO
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.2.2022 19:02
Moc pocuvas Blahu, uz trepes piate cez deviate ako on. Si aspon precitaj knihu cas od casu, aby si mal aspon zakladne povedomie. Tu mas link na anglicku verziu zadarmo: https://en.wikisource.org/wiki/Liberalism
V liberalizme pravo jedneho konci tam kde zacina pravo druheho. Tvoje pravo mavat pestou konci pred mojim nosom. Tvoje pravo chodit si kde chces konci pred dverami mojho domu...
A tvoje pravo chodit kade tade s nezakrytym nosom konci pred pravom na zivot starsich ludi. Skoda ze nasi slabosski politici a media na toto pravo akosi pozabudli.
|
|
Re: nato NATO
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
20.2.2022 19:46
Slovo „sloboda" možno vysvetľovať rôzne a my ho vysvetľujeme takto: sloboda je právo robiť
to, čo je dovolené zákonom. Táto definícia nám môže iba poslúžiť, pretože sloboda bude mať
takú podobu, akú jej dáme. Zákony ju môžu povoliť alebo zrušiť, celkom podľa našej ľubovôle
a v súlade s naším programom.
. Politika nemá nič spoločné s morálkou. Vládca, ktorý sa dáva viesť morálkou, nie je skúseným
politikom, a preto nesedí pevne na svojom tróne. Kto chce vládnuť, musí sa uchyľovať ku ľsti a
pokrytectvu. Poctivosť a úprimnosť, tieto veľké cnosti obyčajného života, sa v politike stávajú
chybami, ktoré porazia vládu istejšie ako najmocnejší nepriateľ. Nech teda zostanú tieto cnosti
znakom Gojimských štátov. Pre nás sa za žiadnych okolností nesmú stať vedúcou myšlienkou.
13. Naše právo spočíva v sile. Slovo „právo" je pojem pomyselný, ktorý sa nedá vymedziť. Toto
slovo neznamená nič iné, než: dajte mi čo chcem ja, aby som mal dôkaz, že som silnejší než vy.
|
|
Re: nato NATO
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.2.2022 22:40
Lenze ja (narozdiel od teba) neobhajujem fasizmus, ktory nefunguje, ale liberalizmus, ktory funguje a vdaka ktoremu tu mozes vypisovat tieto kydy.
V liberalizme je zakon odovodneny zakladnymi pravami a slobodami, nie naopak. Ked chces vladcu (alebo skor vodcu), kludne sa nechaj oblbnut takymi dristami.
Pojmy si prekrucaj ako chces, mne jedine vadi ze do toho zatahujes liberalizmus.
|
|
Re: nato NATO
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
20.2.2022 19:47
Precitaj si protokoly sionskych mudrcov.
Mozno ti docvakcne ako sofistikovane Zidia funguju a kam svet smeruje.
|
|
Re: nato NATO
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.2.2022 23:05
Hej, vymyslenou knihou napisanou ruskymi nacistami sa budem riadit, to by som si pomohol.
A uplne najvtipnejsie na tom celom je, ze je to plagiat za ktory by sa hambil aj igorko s kapitanom. Si nieco o tom pozri, v originale to bola francuzka satiricka kritika ambicii Napoleona. O zidoch tam nebola ani zmienka.
Niet cudo, nackovia musia kradnut o inych. Aj hitler musel ukradnut hakovy kriz, na vlastny symbol nemal dost kreativity. To si sa k peknej tlupe pridal ...
|
|
Re: nato NATO
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
21.2.2022 0:02
Ved ta kniha je uplne o tebe. Si ukazkovy priklad oblbnuteho Europana.
Kto napisal, ze je to plagiat. Zas len zidia.
Do ruska tie protokoly boli donesene a to dva krat v roznych rokoch.
Ved si to precitaj predtym ako budes verklikovat veci, ktore si sa docital v meinstreame.
Nuz. Uzivaj si este tu tvoju liberte. Sam si ju zrusis a dobrovolne.
|
|
Re: nato NATO
Od: anonymous2743
|
Pridané:
21.2.2022 13:57
Myslis toho oblbnuteho europana co si zije v najvecsej slobode a prosperite v celej historii ludstva?
Toho oblbnuteho europana ktory zastava ekonomicky a socialny system ktory je jeden z najvykonnejsich na svete, a oproti amerike daleko stabilnejsi?
Toho oblbnuteho europana ktory je v priemere jeden z najvzdelanejsich a najstastnejsich na svete?
A co dokazali ti autori tych tvojich konspiracno-nacistickych fantazmagorii? Vyvrazdit miliony ludi, a zruinovat si vlastnu krajinu. Vysledky hovoria sami za seba.
Dakujem pekne, zostanem ja radsej tym 'oblbnutym europanom'.
|
|
Re: nato NATO
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
21.2.2022 17:02
Ti nacisti su Zidia. Vsetko je tam krasne popisane. Uz si to precitaj.
To, ze mas teraz akoze slobodu, ktoru realne nemas. Neznamena, ze ti ju ti co su pri moci nezoberu. Nepriskrtia.
Hajis ich presne tak ako predpokladaju.
Precitaj si to aspon zo zaujimavosti. Nikto ta nenuti tomu verit ani vidiet to extremne mnozstvo podobnosti k dnesku.
|
|
Re: nato NATO
Od: sjjdjd
|
Pridané:
21.2.2022 20:35
Hej, anonymous, ale adolf kriz neukradol. Bol pouzivany v mnohych kulturach, vratane slovanskych, vacsinou ako symbol stastia...
|
|
Re: nato NATO
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.2.2022 21:36
Vsak prave. Predefinoval bezny symbol stastia pouzivany mnohymi europskymi aj azijskymi narodmi na symbol boja nemeckehe naroda ako arijskej rasy.
Ale co cakat od neuspesneho maliara, ze?
|
|
Re: nato NATO
Od: sjjdjd
|
Pridané:
23.2.2022 12:37
Toto snad nemyslis vazne, toto ma byt akoze argument?
|
|
Re: nato NATO
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
20.2.2022 20:06
Ty si ukazka Gojima ako sa patri. Uplne.
Podriadil si sa. Bude s teba aj vyborny udavac. Raz budu taky odmenovany.
Ty nemas prava. Len si myslis, ze ich mas. Silnejsi ta vzdy precura a mozes sa aj na hlavu postavit.
|
|
Re: nato NATO
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.2.2022 23:11
Udavaci boli komunisti a nacisti. Nie som si isty ku ktorym patris, ked raz zatracujes peniaze a vyzdvihujes kolektiv, a inokedy sem tahas protokoly sionskych mudrcov a za kazdym rohom vidis zida.
Ak banda tupcov a nevzdelancov bude sustavne volit inych skorumpovanych tupcov a nevzdelancov, tak tie prava naozaj mat nebudem. Ale ja v takom systeme zit nechcem. Videli sme ako to dopadlo naposledy ...
|
|
Re: nato NATO
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
20.2.2022 23:31
Ved si to precitaj. Daj tomu sancu. Ako rozhladny clovek by si to mal dat.
Volby nic neriesia a ani nikdy nebudu. Kedy to pochopis.
Jedno pravo plati. Silnejsi vyhrava. Vyhrava ten kto nema problem zabijat, pachat nasilie, sirit strach. Preto ma Mafia navrch. Ci ta Zidovska alebo hocijaka ina.
Naša vláda sa bude podobať Bohu Višnuovi - každá z jeho sto rúk bude držať jedno z
pohonných pružín sociálneho stroja. Aj bez štátnej polície budeme všetko vedieť. Dnes, ako
viete, je štátna polícia riadená nami tak, že bráni tomu, aby sa vláda vôbec niečo dozvedela.
Celá tretina poddaných bude podľa nášho programu špehovať druhých a to len z pocitu
povinnosti, aby vláde preukázala dobrovoľnú službu. Remeslo vyzvedačov a udavačov sa už
nebude pokladať za nečestné, naopak, bude veľmi počestné. Naproti tomu budeme prísne
trestať falošné udania, aby sme zamedzili zneužitiu tohto práva.
|
|
Re: nato NATO
Od: josineckoo
|
Pridané:
21.2.2022 5:51
vidim ze si ozaj len hlupa ovca. dunning kruger u Teba dobre dava kamos. z 2 moznosti zapad / vychod si si ocividne vybral tu lepsiu pre seba. mozem ti prispiet na jednosmerny listok? dakujem!
|
|
Re: nato NATO
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
21.2.2022 7:47
Hlupa ovca si ty nie ja. Si sa raz docital o efekte a z hrdostou ho montujes vsade.
Pritom si neuveritelne domyslas. Nepochopil si ani prd.
|
|
Re: nato NATO
Od: djdjjsjd
|
Pridané:
21.2.2022 20:38
Furt si ten chalan ide svoje, ale postupne sa zamotava. To su take tie stratene ovecky, ktore ked zacnes citat, zacnu velmi blbnut.
|
|
postoy
Od: Intel-igen-cia
|
Pridané:
19.2.2022 15:44
Ako Svätoplukové prúty sme spolu v EÚ silnejší. Aj keď má muchy.
Armáda bez družíc je dnes out. Žadne nemáme, preto musíme niekam patriť.
|
|
ultraumiernený pacifizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
19.2.2022 16:04
No tak si zober tie prúty, ja si vezmem roxor, a si výhodnosť priekazne vyjasníme.
|
|
to bude
Od: čokolko
|
Pridané:
19.2.2022 21:06
veď svätoplukové prúty sú z roxoru, čmajznuté zo stavby
|
|
Re: to bude
Od: Salámista
|
Pridané:
20.2.2022 11:48
Už len aby Svätopluk nebol osmahnutý...
|
|
Re: to bude
Od: josineckoo
|
Pridané:
21.2.2022 5:54
ved on sa volal Svätoslav Peter Luck'a'tosh,
z toho skratka Sveťo P Luk
|
|
Idiocracy
Od: Joginzbagien
|
Pridané:
19.2.2022 11:25
Umela inteligencia nikdy neprekona prirodzenu blbost
|
|
Re: freedom
Od: davajCasy
|
Pridané:
19.2.2022 12:25
Umelá blbosť hej
|
|
Re: Idiocracy
Od: Agent
|
Pridané:
19.2.2022 16:12
Umelou blbosťou sa útočí na umelú inteligenciu
|
|
Re: Idiocracy
Od: Salámista
|
Pridané:
20.2.2022 6:49
Prečo to pakovia nazývate "umelá"?
|
|
Re: Idiocracy
Od: fjkgvv
|
Pridané:
21.2.2022 20:39
Lebo nie je z dreva. Tak plastikova inteligencia moze byt?
|
|
Výrobcovia hier nebudú mať čo žrať
Od: ProGameTeam EŠPORT RTVS
|
Pridané:
19.2.2022 16:53
Profesionálny hráči hier sú odteraz zbytoční
|
|
titulok
Od: mattti
|
Pridané:
19.2.2022 17:47
Sa mi tak zdá, že pomocou umelej inteligencie chceme vytvoriť niečo, o čom nevieme celkom presne ako má vyzerať a fungovať, ale nejakým umelou inteligenciou nadopovaným pokusom-omylom to fungovať bude.
|
|
Voľby
Od: xyz.
|
Pridané:
20.2.2022 20:56
Nechce tá umelá inteligencia kandidovať v parlamentných voľbách na Slovensku?
|
|
Re: Voľby
Od: xtcxtc
|
Pridané:
20.2.2022 21:16
nie, vsak by zostavovala nie len koaliciu ale aj opoziciu zaroven
|
|
Re: Voľby
Od: xyz.
|
Pridané:
20.2.2022 22:07
Tak to už by bol len vedľajší efekt vyplývajúci z faktu, že hoci umelá, ale stále inteligencia dokáže robiť to čo sa od nej očakáva aspoň po natrénovaní.
|
|
Re: Voľby
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.2.2022 23:22
Oproti sucasnemu stavu by to bolo obrovske zlepsenie.
Lenze najpravdepodobnejsi scenar je ze by sa vobec nedostala do parlamentu, lebo by sa o nej rozsirilo ze fetuje a plati ju soros.
|
|
Re: Voľby
Od: xyz.
|
Pridané:
21.2.2022 18:28
V takom prípade je nevyhnutné argumentovať tým, že tak ako v prípade politických subjektov tvorených ľuďmi, aj v prípade umelej inteligencie bude platiť, že to čo bude robiť a komu bude slúžiť bude záležať od toho kto ju trénoval. Inak povedané, ak si ju Slováci nevytrénujú sami, tak im ju priekazne vytrénuje niekto iný.
|
|
Umelá inteligencia Google ovláda fúzny reaktor
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
21.2.2022 14:21
Jedna neuronova siet? Sorry, ale taketo nieco nakoduje priemerny ind za cirka 8 hodin a este to da free na github a urobi k tomu youtube tutorial. DeepMind ide projektami smerom na dol. Co je normalne, pretoze sa ukazuje, ze tzv umela inteligencia nie je nic ine ako nested if statements.
|
|
Re: Umelá inteligencia Google ovláda fúzny reaktor
Od: sjdndjxjd
|
Pridané:
21.2.2022 20:42
Prave si odhalil princip neuronovej siete, respekt! A dochadza ti, preco je ta neuronova siet neuronova siet a nie napr. logicke jadro?
|