|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
einstein
Od: einstein
|
Pridané:
8.10.2007 22:31
zaujimavo vyzerajuce veci,ale nic z toho ku stastiu nepotrebujem.takze dakujem,neprosim.
|
|
PCnity
Od: PCnity
|
Pridané:
9.10.2007 2:04
Compiz Fusion je podobným riešením ako Windows Aero vo Windows Vista.
Tuto vetu mate opacne... Ja som beryla skusal davno pred uvedenim Visty. (Compiz bol moc viazany na Gnome) Windows toto copyroval... Nie opacne.
|
|
Slavius
Od: Slavius
|
Pridané:
9.10.2007 8:13
No velky rozdiel oproti Berylu nevidim, aby som to zhrnul tak:
Reflection plugin (cube a workspace), Horizontal workspace view, Dodge, Firepaint, Group/Tab.
Z toho jedine Group/Tab a mozno este Horizontal workspace view stoji za to... Ostatne su imigovky.
|
|
PCnity
Od: PCnity
|
Pridané:
9.10.2007 9:01
Daj si trochu divinorky a haned sa ti tie imageovky budu pacit viac ;)
|
|
PCskrutky
Od: PCskrutky
|
Pridané:
9.10.2007 11:32
Nočo su mi take čačky,mne stačí aj Vista bez Aera
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
9.10.2007 16:28
KOCKA ?!
ČO TAM NEDAJU NAPRIKLAD NEJAKU GUĽU ALEBO TROSEČNIK
|
|
marco
Od: marco
|
Pridané:
9.10.2007 17:49
o co je vista bez aera lepsia ako XP?
|
|
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
9.10.2007 18:29
to nemoze nikto, kto vie nieco take napisat, brat vazne
//nie som fanusik MS ale OMFG!
|
|
Borec
Od: Borec
|
Pridané:
9.10.2007 18:57
Omfg, myslis si ze ma vistu nekto kvoli tomu ze je tam aero? zabudni
|
|
stic
Od: stic
|
Pridané:
16.10.2007 21:44
Myslis si ze niekto normalny pouziva Vistu? kto chce vyuzit pc nie na 50% pouziva bud lin alebo XP
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
9.10.2007 10:49
Mas pravdu, toto je sakra stara vec
|
|
pete
Od: pete
|
Pridané:
9.10.2007 11:15
ako si prosim ta odvodil ze "je podobným riešením ako" znamena ze je to novsie ako Aero?
|
|
len na upresnenie
Od: len na upresnenie
|
Pridané:
9.10.2007 15:43
Prvy s efektami prisiel Mac OS X, takze linux a win vlastne kopirovali od neho.
|
|
jabko
Od: jabko
|
Pridané:
9.10.2007 15:52
prva bola Eva co dala Adamovi jablko a tym posrala celu IT buducnost.
|
|
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
9.10.2007 19:06
"linux" chudak nevie co je efekt, a ty chudak nevies co je GNU/Linux
|
|
Zvonček
Od: Zvonček
|
Pridané:
10.10.2007 18:34
Efekt je keď mi niekto prijebe a zazvonim
|
|
jahny
Od: jahny
|
Pridané:
8.10.2007 22:32
Tak tu krásne vidieť aký smer možeme čakať vo vývoji plochy ako takej....a nie to čo ponúka vista a jej aero! Aero totiž nemá žiaden praktický význam narozdiel od compizu alebo staršieho berylu. Fusion mám na ubuntu linuxe a som spokojný! Už teraz sa teším na dalšie pluginy a efekty :-)
|
|
siri
Od: siri
|
Pridané:
8.10.2007 23:40
Pouzivam Windows Vista, aj Ubuntu 7.04 + Compiz Fusion, z Teba mam ale pocit, ze si Vistu s Aerom videl iba na obrazku. Bohuzial mozem potvrdit, ze Vista je ergonomicky lepsia. Ono fakt neviem, preco si vsetci "skalni" zastancovia linuxu myslia, ze v Microsofte tie dolare splachuju do hajzlu...
|
|
pete
Od: pete
|
Pridané:
8.10.2007 23:50
no dovolim si nesuhlasit. windows xp su najergonomickejsi system, vistu som skusal pol roka a ergonomicka sa mi vo vela veciach nezda. mozno ma na to nabeh ale vela veci je tam skratka ako keby nedokoncenych.
|
|
nanuk
Od: nanuk
|
Pridané:
9.10.2007 22:53
skusat a pouzivat je rozdiel, efekty aera narozdiel od kompozitnych window managerov v *nixovych systemoch neposobia rusivo, cize ergonomia vo viste je na vysokej urovni, vyssia nez na xp, pozrite sa na to z cisto nezaujateho ergonomickeho hladiska ako ja, a pridete k rovnakemu zaveru
|
|
steve
Od: steve
|
Pridané:
8.10.2007 23:50
a bill gates vlastni hovnocuc
|
|
averton
Od: averton
|
Pridané:
9.10.2007 6:16
siri;
napriklad ja som Vistu s Aeorom videl v praxy a popravde nejako mi prakticky zmysel toho nepodarku usiel.
|
|
siri
Od: siri
|
Pridané:
9.10.2007 9:10
Asi co clovek, to nazor. Kazdopadne, pre mna je Vista najergonomickejsia a to som ju do nedavna tiez odsudzoval.
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
9.10.2007 10:51
Vista sa zacina podobat na linux
|
|
JJJ
Od: JJJ
|
Pridané:
14.10.2007 10:14
lebo oni to aj fakt robia...citaj dennu tlac viac by si sa dozvedel...
|
|
wzlo
Od: wzlo
|
Pridané:
9.10.2007 9:13
Typicky linuxak... Vo Viste je to zbytocna omalovanka a v Linuxe je to prepracovana sprava ploch a tesime sa na nove efekty.
|
|
clovek
Od: clovek
|
Pridané:
9.10.2007 16:52
asi hej...vo viste je to zbytocne,ked mas tych efektov dokopy 3, ale v linuxe su ich desiatky a preto je to prepracovana sprava ploch
|
|
jas
Od: jas
|
Pridané:
10.10.2007 19:34
Prosím neurážať linuxákov.
Ako dôkaz použijem dôkaz sporom.
Čiže existuje taký typický linuxák, ktorý považuje aj Aero aj Compiz Fusion za omaľovánky. Používam jedine fluxbox(a popri tom by som sa dal označiť za typického linuxáka). Týchto typických linuxákov existuje viac. Osobne by som povedal, že ich je niekoľko násobne viac, nez tých vašich typických linuxákov.
|
|
poldo23
Od: poldo23
|
Pridané:
11.10.2007 17:49
to si nadarmo povedal on ani netusi co fluxbox je
|
|
maros
Od: maros
|
Pridané:
8.10.2007 22:32
pekne pekne, aj som to chivlku pouzival, ale aj tak sa mi zda ze je to stale skor o tych efektoch ako o pouzitelnosti... mne osobne to pri praci na PC liezlo na nervy a tak som to vypol :-)
|
|
Applista
Od: Applista
|
Pridané:
8.10.2007 22:36
MacOS X to uz vie daaavno... A to vsetko na dneska uz riadne low-end grafike Radeon 9000 Pro
|
|
maros
Od: maros
|
Pridané:
8.10.2007 22:39
jo, svata pravda ;)
|
|
Miroslav Bakos
Od: Miroslav Bakos
|
Pridané:
9.10.2007 6:14
mac os x to stiha pri intel gma ...
|
|
Sugyi
Od: Sugyi
|
Pridané:
9.10.2007 7:35
Takisto Ubuntu...
|
|
Applista
Od: Applista
|
Pridané:
9.10.2007 7:58
Sice som videl OS X bezat aj na 500MHz G4 (alebo G3? - si nepamatam) procesore s celkom slabou grafikou (Rage 128, alebo podobne) trocha to sekalo (ako Aero vo Viste s GeForce 7100) ale pre porovnanie je to dobre.
|
|
Thim
Od: Thim
|
Pridané:
18.10.2007 14:44
Keby len to. Typický príklad, ako je Linux ekonomický: mne Beryl bez problémov a veľmi rýchlo beží na takej karte ako ATI Radeon 7500 s pamäťou len 32MB. Pre Windowsáka niečo nepredstaviteľné, nevhodné, shit a čokoľvek iné, ale takáto karta skutočne stačí na to, aby celý desktop, ktorý beží pod OpenGL, zvládol 3D, tiene, priesvitné objekty - dokonca zvládne aj video v prehrávačí, ktoré je v Xine živo priesvitné, t.j. vidím, čo sa pod videom na ploche deje.
|
|
Re: Applista
Od: REONxsp
|
Pridané:
8.5.2008 8:38
Compiz Fusion je pruznejsi, menej narocny na hardware a komu sa nepacia funkcie ako vlnenie okien alebo kocka, daju sa vsetky povypinat a moze vyzerat uplne ako Aero. Co sa mi ale paci najviac, je jeho pruznost a nenarocnost na hardware. Pouzival som ho s kartou GeForce 5200 64 bit a 512 MB RAM (chvilku dokonca aj s 256 MB RAM).
|
|
woww
Od: woww
|
Pridané:
8.10.2007 22:43
ja neviem, mam aj linuxa, bo treba, ale aj XP SP2, vista zatial neuspela, blbne pri niektorch veciach. mam vzdy vypnute vsetky efekty, este aj tiene textu pri ikonkach, sice 512MB grafika a dva giga ramky a dual procak po dva gigaherz, ale aj tak, z principu, ked spustin corel a vektorizujem pol gigovy obrazok a pri tom spustim postoveho klienta a mailov po milu jarmilu kontrolue antivir a firewall vkuse hlasi napadnutia ftp na ktorom som nonstop a podobne cipoviny, tak neviem, spustim si tieto hracicky pre deticky a stracam cas. Kto podla mna pracuje na kompe tak pracuje, a este v jednom okne samozrejme spusteny putty a ahojte :D
|
|
Giany
Od: Giany
|
Pridané:
8.10.2007 22:50
nevidim na tom takmer nic prakticke okrem toho, ze 4 plochy mozu sprehladnit okna a nemusim mat vsetko v jednej. Taka ista zbytocnost ako AERO. btw mam Vistu (bez AERA)
|
|
Slavius
Od: Slavius
|
Pridané:
9.10.2007 8:22
No ja neviem, ja osobne mam radsej live nahlad na okno ako hladat cez Alt+Tab kde mam ten konkretny excelovsky dokument (medzi tymi piatimi otvorenymi); alebo si rad rozdelim browser na fullscreen na jednu plochu, ssh na druhu, thunderbird na tretiu a nemusim maximalizovat, minimalizovat, presuvat; alebo si zapnem AddHelper a mozem sa sustredit na konkretnu pracu v konkretnom okne.
Samozrejme ostatne pluginy ako Water effect, Firepaint, Wobbly windows, Window animations, atd su len na image alebo nanic...
|
|
Thim
Od: Thim
|
Pridané:
18.10.2007 15:08
Budem oponovať. Takéto klasické Windowsowské zábavky sú veľmi obmedzené a sú viac pre efekt, aby sa na začiatku lepšie predávali. V Linuxe mám veľmi veľa možností, napr. pomocou pluginov, ako chceš s plochou a efektami pracovať, aby ti uľahčili prácu. Aero prácu neviem ako uľahčuje, ale ako keby to bolo veľmi užitočné, keď to beží na drahších a legálnych Vistách s drahším high-end hardvérom.
Tým chcem povedať, že keď si na Compiz či podobné deriváty raz zvykneš, za Windows by si to nevymenil, mal by si potom vo Windowse pocit, že máš zviazané ruky.
|
|
hhhhh
Od: hhhhh
|
Pridané:
9.10.2007 0:17
skywalker671 ? : D
|
|
Feri
Od: Feri
|
Pridané:
9.10.2007 5:40
Výborný článok, musím pochváliť!!!
|
|
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
9.10.2007 8:35
+1
|
|
edkis
Od: edkis
|
Pridané:
9.10.2007 9:11
Je to absolutna kopia 3D grafickych moznosti MAC OS X ktory ma dane moznosti uz roky. Compiz v Linuxe a Aero vo Viste /cela Vista/ okopirovali co sa len dalo.
|
|
peter
Od: peter
|
Pridané:
9.10.2007 10:32
No Linux este berem, ten je zadarmo, ale za Vistu sa tvrdo plati, tam by sa kopirovat nemalo. Tam by mali nieco za tie prachy aj vymysliet nove.
|
|
still
Od: still
|
Pridané:
9.10.2007 12:34
heh... tak to veru hej.. uz konecne by aj nieco vlastne mohli vymysliet.
A teraz nemyslim, len Aero.. ;-)
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
9.10.2007 10:55
edkis no neviem, paci sa mi mac os ale nebol by som si isty ze to bolo na melmaku skorej ako na linuxe
|
|
nana
Od: nana
|
Pridané:
6.12.2007 12:42
akoze ked uz tu ideme zabrdat do os x ka tak treba podotknut ze to je tiez iba premakany unix a to ze mal graficke efekty ako prve mu na funkcnosti velmi neprida
|
|
jjjj
Od: jjjj
|
Pridané:
9.10.2007 10:55
si pamatam linuxakov zhadzovat namakane graficke prostredie vo viste a tu to mate..vyvojari linuxu ocividne investuju ovela viac usilia do tychto 'nepotrebnych' vizualizacii len aby priblizili linux viste..vista udava tempo a linux sa snazi dotahovat..naco tri sposoby prehliadania okien????vo viste ste nadavali na jeden pekny!!dobre rano
|
|
zbl
Od: zbl
|
Pridané:
9.10.2007 11:23
"aby priblizili linux viste..."
No dovolim si oponovat... ked o tych ficurkach na Viste len reklamne hovorili, ja som to na linuxe bezne pouzival (Compiz a potom Beryl).
"naco tri sposoby prehliadania okien..."
ta velka parametrizovatelnost a system pluginov je velkou vyhodou. Dovolim si tvrdit, ze na svojom desktope riadne makam - a predsa stale pouzivam akcelerovany desktop (teraz Beryl). Len som si vybral tie pluginy, co mi v praci vyhovuju a nastavil som si ich podla mojich potrieb.
|
|
bleee
Od: bleee
|
Pridané:
9.10.2007 11:39
Naco mi je system s 3D omalovánkami, ked mi ten sistem je na dve veci.
|
|
bleee
Od: bleee
|
Pridané:
9.10.2007 11:39
*Systém
|
|
Ja
Od: Ja
|
Pridané:
9.10.2007 15:54
of Dawn
|
|
unknown
Od: unknown
|
Pridané:
9.10.2007 14:45
no ja tiez musim oponovat, lebo taketo podobne graficke prostredie v linuxe uz bolo davno pred Vistou. Ja som pouzival Beryl a teraz uz dlhsie Compiz fusion. A to ze niekto vyrobi 3D akcelerovany deskop je to jeho vec, aj to kto ho bude pouzivat. Proste nema to nic spolocne konkretne s linuxom, je to len "program". A vista k tej sa ani nevyjadruje na HW... A Linux je daleko popredu oproti Viste. Skor by som povedal ze Vista sa snazi dohanat Linux, len mrkvosoft este nevie ako a co ma robit:)
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
9.10.2007 15:23
1.) Radsej drzh hubu ako ma vyst hovadina alebo smrad
2.) Compiz je osobitny projekt a s linuxom spolocne asi tolko ako corel s windowsom
3.) Vista sa snazi priblizit, respektive odkopirovat vsetko dobre co vidi v linuxe.
4.) maloktory linuxak zhadzuje graficke prostredie. Co sa tyka windowsu ma pekne graficke prostredie, my zhadzujeme to, ze graficke prostredie je na windowse jedine dobre.
|
|
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
9.10.2007 19:08
n1 :)
|
|
averton
Od: averton
|
Pridané:
9.10.2007 15:49
pre jjjj
ty si neskutocny blbec - doslova by sa dalo povedat blbost osobne :D
|
|
Thim
Od: Thim
|
Pridané:
18.10.2007 14:51
Aby som ti to ujasnil: to namakané grafické prostredie vo Viste vôbec nie je namakané, je iba 2D a ešte aj musíš tvrdo investovať do hardvéru. ...a ešte je aj drzo opajcnuté od Apple.
...druhá vec: vyvojári linuxu nie je žiadna firma. Tam prispievajú užívatelia linuxu sami a vyvýjajú, na čo majú chuť a čo sa im chce a čo vedia vyvýjať. Pričom v Microshite všetci programujú aj to, čo programovať nevedia, lebo musia ako príkaz od šéfa a potom to tak vyzerá, napr. posledný triviálny škandál Excel 2007.
|
|
wee
Od: wee
|
Pridané:
9.10.2007 13:02
dost stara vec si myslim ...
|
|
One
Od: One
|
Pridané:
9.10.2007 15:18
ja som si ten 3d desktop neoblubil z toho dovodu, ze ked ho nemam v linuxe sa mi okna otvaraju pekne vedla seba usporiadane a nehadzu sa jedno na druhe a vselikam ako vo win a zaroven si ich mozem 'prilepit' jedno k druhemu alebo k okraju, co je velmi uzitocne. ak napriklad mate sirokouhly display, na ktorom je zbytocne mat prehliadac na celu obrazovku (stranky su ovela uzsie vacsinou), ale zaroven to chcete mat prilepene na dalsie 3 okraje. to je priklad.
|
|
Tomas
Od: Tomas
|
Pridané:
9.10.2007 17:23
No ja som pouzival dlho winXp a aj Vistu ale Linux najme Ubuntu je zatial najlepsie co som kedy mal. Je sice pravda ze s kompatibilitou s windowsackimi aplikaciami je problem ale je aj kopu opensource alternativ takze stym nemam problem a co sa tyka Aera a Compizu tak pri aere je jedina vec na co sluzi skraslenie okien ale co sa tyka compizu tak sa mi pri praci osvecila kocka a tiez viac sposobou na rolovanie okien konkretne ten expo plugin ktori dokaze velmi zefektivnit pracu. Ked som aj skusal nedavno nieco vo windowse tak som stym mal dost problem hlavne kvoli iba jednej ploche a systemovej narocnosi pri viste. Nechapem preco Vista musi zaberat GB ram a na mojom AthloneXP a radeone 9600xt ide pomaly a Linux ktorý je free mi ide som vsetkymi praktickimi efektami plynulo.
|
|
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
9.10.2007 18:11
Len maly detail pre windowsakoch, mam ibm thinkpad R50 s 1,5 GB procesorom centrino, ramkou 768 MGb a grafikou ati 7500 radeon 32 MGb,
skuste si pustit na tejto masine aero vo viste a skuste si pustit beryl na ubuntu :)
vistu asi ani nenabootujete :)))))
|
|
Vologya
Od: Vologya
|
Pridané:
12.10.2007 7:46
V prací(ZSR ZT) mame 1.5GHz s 512MBov RAMky, starý šrot na ,ktorom beží Vista Busines a testujeme všetky naše aplikácie. AERO nie je aktívne kvôli graf. karte, ale inač 7 z 11 programov ide rýchlejšie ako po XP. A najme DOS -ovske aplikácie nezaťažia procesor na 100% ako to zvykne pod XP (aspoň tu u nás). Inač ja používam XP a s Linuxom nemám skúsenosti. Grafické nadstavby nepoužívam vôbec, lebo programujem rôzne aplikácie pri ktorých potrebujem vidieť to, čo budú vidieť užívatelia.
|
|
SedyMrak
Od: SedyMrak
|
Pridané:
26.10.2007 9:27
No neviem....
Svagor kupil HP 530 a celeronom 1.6G a 512 RAM , intel grafikou na doske tak som ho mal na vikend doma, skusal som co tam ako rychlo poslape, poradie XP ako cista instalacia boli rozhodne najrychlejsie nabootovane ,ale potom co sa tyka ostatnych veci, vista vyhravala,dokonca aero bezalo ako hodinky.No a nakoniec som skusil ubuntu a to som bol len ocareny :)
Rychle , efektne a hned vsetko ficalo,ziadne ovladace, nic .
|
|
Than
Od: Than
|
Pridané:
9.10.2007 19:13
Stale len blablabla... A co konstruktivne z toho plynie..?
Nic. Ako vzdy. Nechapem, preco si vzdy zacnete porovnavat dlzku penisu.
Kazdy ma iny vkus, niekto to chce pre image, niekomu pri beznej praci vyhovuje viac Aero, niekomu Compiz Fusion a niekomu DOS.
Tak si tu prestante honit ego, zacnite svoje debaty rozvadzat medzi kamaratmi cez velke prestavky a nechajte slusnych ludi diskutovat k veci tak, aby im to bolo aj trochu uzitocne.
|
|
Than
Od: Than
|
Pridané:
9.10.2007 19:16
Dodatok: Ti, ktorym ten predchadzajuci komentar nepatril sa snad z toho mnozstva blbcov odfiltruju sami a dufam, ze sa na mna pren nebudu hnevat...
|
|
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
9.10.2007 20:02
ja som len chcel napisat ze je sice pekne ze nejaka vista ma nejake aero ale pokial nemas nadupany stroj jak svina je ti to na hovno pretoze ti to bude len skapinat a nie poriadne fungovat, proste u windowsu funguje 3D desktop manager len na nadupanom stroji u linuxu to funguje aj pri beznych konfiguraciach hardwaru a je to teda pristupnejsie pre viac ludi, proste aero nebude bezat ked si kupis normalny priemerny notas niekde v datarte alebo kde pretoze ani gigova ramka a 64 megova grafaren to neutiahnu, proste to je fakt.
|
|
ToWas
Od: ToWas
|
Pridané:
9.10.2007 21:05
Za prve: 64 mb grafika uz nieje velmi priemerna a za druhe: mam vistu na notasi z 1024 mb Ram a ide mi vsetko v pohode a to mam zapnute vsetky efekty typu Aero atd. tak neviem co trepes ked si ani fakty neoveris.
|
|
Than
Od: Than
|
Pridané:
9.10.2007 23:24
S tym suhlasim, tiez som doma robil podobne, sice neobjektivne, ale cosi predsa len hovoriace testy...
Moj komentar nebol reakciou na tvoj, len to tak vyzeralo, ospravedlnujem sa.
|
|
SedyMrak
Od: SedyMrak
|
Pridané:
26.10.2007 9:30
NO veru nemas pravdu,ako som pisal vyssie, na svagrovom 1.6 celerone, pol giga ramky a intelacka integrovana grafika, bezalo vsetko hned aj s aerom ,akurat ked som otvoril viac aplikacii tak to dlho trvalo bo furt swapoval disk a ramka bola plna furt heh
|
|
Be-eS
Od: Be-eS
|
Pridané:
9.10.2007 21:06
Mna aj tak najviac sere, ze tu na DSL.sk neni registracia a upozornovanie na nove prispevky !!!!
|
|
maco
Od: maco
|
Pridané:
9.10.2007 22:42
vsade citam len to ze na x1k rade nejde compiz na aiglx to je sice pekne no nikde sa nedocitam ako ho prepnut do xgl ... som zaciatocnik na forach som hladal no mozno som brzda ale nenasiel som tak nejak ak by bol niekto tak dobry spravit clanok alebo aspon navod napisat dik
|
|
Dusan
Od: Dusan
|
Pridané:
10.10.2007 20:24
Hm xgl by mal byť samostatný balík pre XORG v rpm.
|
|
Kiwi
Od: Kiwi
|
Pridané:
10.10.2007 1:05
Ci je to Dos a Norton, alebo Linux a terminal,
alebo neviem co graficke, stale to je len okno
na dvojrozmernej ploche, ta plocha je virtualna
a mozete si ju rozdelit na n monitorov.
Ale kedy uz budem pred sebou vidiet skutocny
realny 3D obraz, napr. 2 x 2 x 2 metre ?
|
|
Mr.Freeman
Od: Mr.Freeman
|
Pridané:
10.10.2007 7:55
Najlepsi efekt bol v DOSe ;) ked Vam blikalo c:\ _ <- blikal podciarovnik :D to je efekt a ne take cackanice
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
10.10.2007 18:31
To bolo aby si nezaspal.
|
|
KULUTOM
Od: KULUTOM
|
Pridané:
10.10.2007 21:15
ide ten compiz aj na KDE jadre?
|
|
Thim
Od: Thim
|
Pridané:
18.10.2007 15:20
Nemyslím, že o tom rozhoduje správca okien. Dôležitá je kompatibilita medzi Xorg a OpenGL (mesa) a aby 3D podporoval Xorg video driver ku karte.
|
|
ropman
Od: ropman
|
Pridané:
10.10.2007 21:27
treba si ozrejmit par objektivnych faktov a cloveku je hned vsetko jasne
1. compiz s hocijakym linux distrom ma ovela nizsie hw naroky ako vista s aerom
2. compiz ma este k tomu ovela viac moznosti a efektov
3. compiz tu bol skor ako vista a aj v tej dobe bol na tom lepsie
tak a teraz som zvedavy ako to odargumentuju zastanci aera.
|
|
Norwaiz
Od: Norwaiz
|
Pridané:
11.10.2007 10:15
odporucam Compiz Fusion - kombinacia Beryl a Compiz
Aero? to je co? to je akoze 3D GUI? to k 3D ma hodne daleko...
|
|
unknown
Od: unknown
|
Pridané:
12.10.2007 18:14
ja ked som mal obidve hodene tak mi to robilo problemy sa mi vacsinou nastartoval iba beryl a compiz vzdy padol:( aj ked beryl som vypol
|
|
rrrrr
Od: rrrrr
|
Pridané:
12.10.2007 1:35
Windows=trojsky kon
|
|
JJJ
Od: JJJ
|
Pridané:
14.10.2007 10:18
Mozno poznate: Dvaja sa rozrpavaju:A-Aky pouzivas firewall?? B-Ten z Windows... A-Ani ja nepouzivam ziaden... kto pochopil vie co mam na mysli
|
|
unknown
Od: unknown
|
Pridané:
15.10.2007 17:58
urcite pochopila aspon vacsina ludi. ale vzdy sa najde niekto kto bude oponovat:)
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
16.10.2007 17:08
Presne.Opera RULEz.
|
|
Thim
Od: Thim
|
Pridané:
18.10.2007 15:24
Tak to to je sila: dávať Operu do súvisu s témou firewall. Ako keby tu mal niekto mozgovú mŕtvicu.
|
|
Thim
Od: Thim
|
Pridané:
18.10.2007 15:22
Windows Firewall nie je firewall. Je to len 4D efekt.
|
|
Archangel
Od: Archangel
|
Pridané:
16.10.2007 14:38
JAj loolovia toto je tema pre ******* ked chcem mat windows tak mam windows ked chcem mat linux mam linux ked chcem mat dos tak mam aj dos ked chcem mat holy ko**t tak mam holy ko**t
to je jedno co pouzivas ked ti to vyhovuje a postacuje tak no problemo nikto nikoho nenuti pozivat dany OS
ale ako som to cital tak sa tao debata mierne odklonila od clanku (ako to byva vzdy pri linuxe a windowse) a porovnava sa kto ma lepsi nazor a co je pre mna lepsie pre teba moze byt horsie
Fakt to nema uroven a bodka.
|
|
Archangel
Od: Archangel
|
Pridané:
16.10.2007 14:38
BTW pouzivam linux aj windows
|
|
empee4
Od: empee4
|
Pridané:
17.10.2007 2:33
heh, nexapem o co tu vacsine ludi ide:D uplne sa cela debata odklonila od povodnej temy. to aky kto pouziva OS je predovsetkym o zvyku, co vie asi kazdy kto uz cosi aj vyskusal. druhou vecou je, ze kradne kazdy ked moze a nikto nema na patent na vsetko, a to plati vsade, pretoze aj mrkvosoft musi obcas nieco vymysliet, a ani linux nie je jediny kto prinasa novinky aby sa na nom mohli ostatni prizivit a nakoniec ix aj sam uplatni. ja mam oba a nemozem povedat ze by niektory bol na celej ciare bezkonkurencny...
a k povodnej teme - osobne si na taketo veci nepotrpim a je to pre mna k zivotu nepotrebne, skor pre image ako pre nejake prudko prakticke vyuzitie, no vypada to zaujimavo a raz to mozno aj ja vyskusam;)
|
|
uzivatel
Od: uzivatel
|
Pridané:
17.10.2007 22:44
LINUX a UNIX je urcite super,, ale len pre tych co maju kopu casu, lebo pre nas blbych uzivatelov predstavuje XP komfort a aspon viem kde co nastavim,, ale UNIX....LINUX parada hrajte sa s tym dalej.
|
|
Thim
Od: Thim
|
Pridané:
18.10.2007 15:00
Neporovnávaj jednoduchosť používania Unix s Linuxom a Linux s Windowsom a Linux z pred piatich rokoch s Linuxom dnes. Dnes sú najpoužívanejšie distribúcie ako Ubuntu a PCLinuxOS nainštalované za 10 minút stým, že máš tam všetko bezplatne. Windows sa inštaluje aj tri hodiny, vrátane akože updatov, Office, napaľovacieho softvéru, DVD a iných esenciálnych zábaviek, vrátane vyhrabovania produktových kľúčov prípadne crackov, pre niektorých dôležitá aj konečná defragmentácia. Ja som si istý, že viac času zaberie Windows. Mám oboje. Viem porovnať.
|
|
Feri
Od: Feri
|
Pridané:
20.10.2007 18:08
Tomuto sa hovorí "Wow". Windows Aero je len slabý odvar!
|
|
Feri
Od: Feri
|
Pridané:
20.10.2007 18:12
Tu by uz len priama implementácia podpory Windows aplikácií do jadra chýba a už by to aj bolo. Aby sme nemuseli emulovať cez emulátory Win, ale aby bola natívna podpora integrovaná priamo do jadra, či sa to dá to neviem, pretože na svete sú patenty Microsoft
|