neprihlásený Piatok, 17. januára 2025, dnes má meniny Nataša
Krabicový MS Office 2007 pre domácnosti v SR za 550 Sk na PC

Spoločnosť Microsoft oficiálne od 1. októbra prináša pre domácnosti a študentov na slovenskom trhu zlacnenú verziu edície Home and Student 2007 najpoužívanejšieho kancelárskeho balíka Microsoft Office. Novou odporúčanou predajnou cenou je 1 990 Sk s DPH, ktorá zahŕňa inštaláciu na tri PC. U veľkých distribútorov začína jej cena na úrovni 1 650 Sk s DPH.

DSL.sk, 4.10.2007


Spoločnosť Microsoft od prvého októbra na Slovensku a v niekoľkých ďalších krajinách uvádza zlacnenú verziu edície Home and Student kancelárskeho balíka Microsoft Office 2007.

Odporúčaná predajná cena bola znížená o viac ako 50% na 1 990 Sk, u viacerých predajcov je možné nájsť ešte nižšiu cenu.

Zlacnená edícia Microsoft Office Home and Student 2007 je dostupná v slovenskom jazyku, obsahuje aplikácie Word 2007, Excel 2007, PowerPoint 2007 a OneNote 2007. V edícii tak chýba Outlook 2007, ktorý sa nachádza vo všetkých ostatných edíciách.

Ako pre server DSL.sk potvrdila Miriam Madrová zo spoločnosti Microsoft, zahrnuté programy sú v plných verziách a konfiguráciách: "Funkčnosť aplikacií je rovnaká ako u edícii Office Standard, Office Small Business a Office Professional."

Krabicová verzia produktu umožňuje používanie na troch PC alebo notebookoch v jednej domácnosti a tak ponuku možno označiť za mimoriadne cenovo atraktívnu.

Edícia Microsoft Office Home and Student 2007 je určená len pre nekomerčné účely, obchodné spoločnosti a fyzické osoby podnikatelia na podnikateľské účely ju nemôžu používať.

K dispozícii je aj zlacnená OEM verzia, ktorej cena má byť o niečo nižšia, určená je ale len pre jedno PC. V prípade rovnakej akcie u českej edície, ktorá je už od začiatku októbra aj reálne dostupná, je OEM verzia lacnejšia o približne 25%.

Distribútori budú môcť objednávať krabicovú edíciu v takejto cene do konca februára. "Cena sa po skončení akcie pravdepodobne vráti na pôvodnú úroveň, ktorá sa líši u jednotlivých predajcov, rádovo ide o cenu cca 4500 Sk," uviedla Miriam Madrová.

Zlacnená edícia by mala byť u jednotlivých predajcov dostupná do dvoch týždňov. V stredu sa už objavila v ponuke jedného predajcu ako dostupná za 1 909 Sk s DPH, dnes tu je ale už možné nájsť len nezlacnenú nedostupnú pôvodnú verziu. Ako najnižšiu cenu sme doteraz našli u jedného veľkého distribútora, ktorý ale priamo nepredáva koncovým užívateľom, 1 650 s DPH, teda 550 Sk s DPH na jedno PC. Aj v tomto prípade je ale zlacnená verzia ešte nedostupná.

Spolu so Slovenskom je zlacnená edícia dostupná aj v ďalších krajinách, v Európe ešte v Čechách a v Litve. Českú verziu je už v súčasnosti možné zakúpiť aj na Slovensku s cenou začínajúcou na približne 1 920 Sk.

Cenovo atraktívna ponuka kancelárskeho balíka od Microsoftu pre domácnosti prichádza v čase, keď spoločnosť začína čeliť výrazným tlakom konkurencie aj jednej z najzaujímavejších skupín zákazníkov, vlád a štátnej správy.

Hoci Microsoft Office je všeobecne považovaný za výrazne najlepší kancelársky balík a konkurenčné softvéry zaostávajú najmä pri práci so zložitejšími dokumentami vytvorenými v Office, hlavnému open-source konkurentovi Officu OpenOffice.org pribudla v septembri oficiálna významná podpora IBM.

Zároveň vlády viacerých krajín, jedna z najzaujímavejších a v prípade Officu najdôležitejších skupín zákazníkov, začínajú na Microsoft vyvíjať tlak a plánujú požadovať kancelársky softvér pracujúci s dokumentami v štandardizovaných ISO formátoch.

Microsoft sa tak v súčasnosti pokúša štandardizovať svoj formát dokumentov Open XML používaný v Office 2007 ako ISO štandard. Prvé neúspešné hlasovanie ale naznačuje, že ak bude štandard prijatý, o jeho prijatie sa zaslúžia najmä z pohľadu IT rozvojové krajiny.

Office 2007 má za sebou aj prvý veľmi vážny problém, keď v Exceli 2007 sa nachádza chyba, pre ktorú Excel vo výpočtoch veľmi výrazne chybuje. V prípade dvanástich reálnych čísel blízkych 65 535 a 65 536 tieto zobrazuje ako 100 000 a 100 001, čo u mnohých jeho používateľov viedlo ku kontrole dôležitých dokumentov vytvorených alebo používaných v Office 2007. Detailom chyby sme sa venovali v tomto článku.

Viac informácií o edícii Microsoft Office Home and Student 2007 je možné nájsť na tejto stránke.


      Zdieľaj na Twitteri


Používate Microsoft Office? (hlasov: 726)

Áno      73%
Nie      27%


Najnovšie články:

Vydaný Linux Mint 22.1
Slovensko vyexportovalo v minulom roku 2.9 TWh elektrickej energie
O2 oznámilo ďalšie zlepšenie pokrytia 5G
Raketa New Glenn konkurujúca SpaceX úspešne odštartovala
Úrad katastra si najal právnu kanceláriu
Starship má letieť dnes, New Glenn vo štvrtok
O2 výrazne zdražilo paušály, zlepšilo v nich dáta
České železnice získajú špeciálnu Starlink anténu pre vlaky, začnú ho testovať na jar
Kataster má poslednú zálohu z 3. januára, útočníci žiadali za odšifrovanie 12 miliónov dolárov
Vydané OpenZFS 2.3 s podporou pridania ďalších diskov do RAID-Z


Diskusia:
                               
 

konkurencia je dobra vec.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne tak, mozno OO nie je tak super pre profikov, ale aspon pomaha znizovat ceny. Par rokov dozadu stala studenstka verzia pre 1 PC "len" asi 7 tisic a normal okolo 20. Vtedy som bol prave v obchode, ked tam niekto kupoval asi 30 licenci MO za pol miliona. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja chcem windows xp home za tie prachy na 3 masiny.budem prvy v obchode co si to kupi.a potom z dobreho rozmaru si na to mozno kupim aj ten office za tie prachy.staci aby sa traja kamosi dohodli,dali kazdy po 550 a kazdy si to legalne nainstaloval.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale plati to len pre pocitace v domacnosti a nie aj pre "kamaratov".... Ja si ten MS Office aj tak nekupim za taku dobru cenu. Ja si stiahnem Open Office a nemam problem s cenou a licenciou...
Odpovedať Hodnotiť:
 

zamery ms su zasa jednoznacne.
v clanku pisu velmi dobre, prichadza vyznamna podpora v podobe ibm a dalsich firiem pre open office, este podstatne rozhodujucejsim faktorom je zatial neprijatie open xml za iso standard pri uz existujucom iso standarde open document,o ktore sa microsoft snazil uplne katastrofalnym sposobnom, ked bola znevazena cela hodnota iso noriem, kedze na niektore narodne rokovania zabranili vstupu technikov ibm alebo sun - napr. v portugalsku alebo sa prevalil skandal s kupovanim hlasov vo svedsku. nespominam uz ani rozvojove krajiny, uvadzane v clanku, a ani vec, ze 6000 stranova dokumentacia k open xml mala byt prijata v skratenom konani za par mesiacov, oproti 600 stranovej dokumentacii open xml, ktorej to trvalo cele tri roky.

Odpovedať Hodnotiť:
 

ale niektore veci nenajde ani google google.sk/images?q=pracuj%C3%BAci+r%C3%B3mov%C3%A9
Odpovedať Hodnotiť:
 

tento boj o otvorenost formatov v podobe zachovania naozaj otvoreneho iso standardu open document ako vseobecneho standardu pre ukladanie dokumentov je jednou z najzavaznejsich veci pre liberalnost celeho softveroveho a hardveroveho trhu za poslednych 20 rokov.
ak sa ale microsoftu podari presadit oepn xml, zasa nam bude vsade hrozit hegemonia microsoftu a jeho vyrbokov. toto je boj o slobodou a demokraciu v pocitacovom svete.
preto sa microsoft uchyluje k dalsej zbrani, pokusa sa ziskat tzv. zvykovych uzivatelov office z lacnej home user a student skupiny, ktori potom vyzaduju alebo pouzivaju tieto softvery aj v praci a tu ich zakupuju uz zasa za drahe peniaze zamestnavatelia alebo oni sami.
je to prehladny marketingovy trik, niektori ludia uvadzaju, ze kedysi sa z toho isteho dovodu trpela vysoka miera piratstva ms.

Odpovedať Hodnotiť:
 

ak by totiz microsoft uz konecne tak ako ostatni uznal platne medzinarodne iso standrady formatov dokumentov a implementoval tam tieto formaty funkcne, dostal by a do realnej trhovej konkurencie a to ako s office, tak neskor aj windows, ale toto microsoft zjavne nechce.
takze jedinou schodnou cestou je ukazat formou odporu verejnosti, ze uz otvoreny format maju - teda opemn document a microsoft sa musi prisposobit jemu a nie naopak.
niektore vladne isnstitucie ako napr. cely francuzsky parlament presiel tiez na linux a open office, a pouzivaju otvoreny iso standard open document ako prioritny format.
jeho vyhodou je to, ze je uplne nepodstatne, ci pouzivate open office, k-office, 602 office alebo dalsie officy, ktore su na trhu, vsetky totiz ukladaju data v rovnakom otvorenom standardne, ktory si nik nemoze privlastnit, rovnako, ako si nik nemoze privlastnit format papiera A4 alebo A5 na ktory piseme a ani tvar pismen, ktore pouzivame.


Odpovedať Hodnotiť:
 

MS mal vzdy vrcholny marketing.
Odpovedať Hodnotiť:
 

marketing nemarketing, open-source neopen-source, vyzera to ako celkom dobra ponuka...
Odpovedať Hodnotiť:
 

si dost mimo pokial to nie je open source, kludne to moze byt aj freeware ale co v pripade, ze na to budes prilis naviazany? co ked si jedneho pekneho dna spolocnost zmysli ze budes platit pol miliona? budes mat "len" problem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prečo sa mi nedá hlasovať za nie?? To je fakt dobrá anketa.
Odpovedať Hodnotiť:
 

co to trepes prosim ta. bolo to tu rozoberane uz x-krat, niektorym ludom sa neda hlasovat vobec, kvoli ochrane proti jednoduchemu opakovanemu hlasovaniu. a niektori su az taki trotlici, ze si neuvedomia, ze odkedy si clanok otvoria dokedy zahlasuju moze zahlasovat x dalsich ludi. komentare takych su najvtipnejsie...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mas povolene cookies. ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

je to fajn, za takuto cenu som ochotny si to kupit a si to aj kupim
Odpovedať Hodnotiť:
 

ale odpoj sa od netu alebo neotvaraj dokumenty, dalsi zombie pocitac na nete nepotrebujeme. spamu je aj tak dost
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty co trepes chalan?
Odpovedať Hodnotiť:
 

trepe o .doc wormoch
Odpovedať Hodnotiť:
 

to je už minulosť
Odpovedať Hodnotiť:
 

naivita
Odpovedať Hodnotiť:
 

by sa cudoval .. mam par takych starsich v pc neposleme mu do pc bez antiviraku nech si to otvori ?

Odpovedať Hodnotiť:
 

keby dali namiesto PowerPointu Access, tak by to bolo este lepsie. Ale inak aspon je vidiet, ze konkurencia je najlepsie, co moze byt. Nuti totiz k zlepseniu a aj nizsim cenam.
Odpovedať Hodnotiť:
 

najlepsi budu aj tak ludia co si to kupia a ostatne aj s widlami budu mat na ciernotu... :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja si to nekupim . nevidim nijaky dovod dat peniaze za nieco co nepotrebujem. MS-O aj s formatom .doc nepotrebujem.

a beznu rodinku co ma doma jedno PC je toto fakt skvela ponuka :-P LOL
Odpovedať Hodnotiť:
 

Suhlas
Odpovedať Hodnotiť:
 

OEM Office Home and Student 2007 Slovak 1pk MLK - 1334 Sk s DPH
Odpovedať Hodnotiť:
 

ani sa necudujem ze to davaju za polovicnu cenu, ved to nevypocita spravne ani priklad 77,1 * 850. Teda vysledok zobrazi uplne iny :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

práve si objavil Ameriku...
Odpovedať Hodnotiť:
 

neviem o com tocis... mne to pocita bez problemov...
Odpovedať Hodnotiť:
 

žeby to bolo tým, že nemáš Office2007? ;

Odpovedať Hodnotiť:
 

http://dsl.sk/article.php?article=4581
Odpovedať Hodnotiť:
 

"Krabicový MS Office 2007 pre domácnosti v SR za 550 Sk na PC"

nech pocitam ako pocitam, tak:
1PC = 1650Sk
2PC = 1650Sk
3PC = 1650Sk, v ziadnej moznosti som sa nedostal k tomu, aby som zaplatil len 550Sk za tento office!!! Jo, keby bola moznost instalovat to na 100PC, tak nadpis by bol: "Krabicový MS Office 2007 pre domácnosti v SR za 16,50 Sk na PC" - inak clanok sam o sebe ok, iba to klamstvo v nadpise je grc
Odpovedať Hodnotiť:
 

problemy s malou nasobilkou ci teda delitelkou? ak mas 3 PC, mas to "za 550 Sk na PC"
Odpovedať Hodnotiť:
 

a kolko domacnosti ma asi tak 3 pc?
a kolko domacnosti potrebuje MS office, ked je tu open office? a to nehovorim, ze MSoffcie nejde na linuxe
Odpovedať Hodnotiť:
 

to by si sa divil, kolko domacnosti ma viacero kompov...staci ked je jeden doma, jeden ma dieta=student na internate a ak robi niekto z rodiny v zahranici (surodenec, otec)...to mas uz 3
Odpovedať Hodnotiť:
 

nie je problem kolko domacnosti ma viac pc (len ja sam mam 3) ale problem je v tom, ze nadpis navodzuje dojem, ze MS office sa da kupit za 550Sk, co v ziadnom pripade nie je pravda!
Minimalna cena je 1650Sk v kazdom pripade! Alebo skuste si to objednat za 550! Potom napiste jak budete uspesni!
Odpovedať Hodnotiť:
 

nadpis sa snazi v prvomrade uputat pozornost, co sa urcite podarilo...ja osobne povazujem tu ponuku za velmi zaujimavu, pretoze je rozdiel ked sa v tej cene ponuka licencia pre 1 PC a pre 3...proste je to vyhodne pre tych co maju kompov viac...a podla mna je zbytocne sa hadat ze je nadpis zavadzajuci pretoze zavadzajuce su takmer vsetky reklamy co chodia napr v TV a nestoji to za to aby sa clovek nad tym rozculoval lebo tym aj tak nic nezmeni len si nici nervy :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

co je na tom vyhodne, ked to stoji viac ako open office?
povedz mi 1 vec, ktoru neviem spravit v open office a MS office ano a vyuzijem to v domacnosti
Odpovedať Hodnotiť:
 

vela ludi ani nevie ze cosi take existuje
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak prestante trepat o MS office a propagujte open office, instalujte znamim a hned to bude ine
Odpovedať Hodnotiť:
 

to hned mohli napisat ze je zadarmo ak si nedate ani na jeden komp.
Ok, diskusiu o MS Office som si odbil uz inde. Podla mna to nie je az tak vyhodna ponuka vzhladom k tomu, ze ak by to clovek vyuzival jedine v sulade s licenciou, tak v tom nesmie robit nic, z coho by mal prijem. Takze ani prepisovat texty do skoly za nejaku uhradu. Vziat si z prace nejaku excel tabulku a doma ju upravovat - pretoze to je biznis, praca, za kt. som plateny..
Vyhoda tohto balika je jedin epre microsoft. Ziska aspon nejake peniaze od ludi, kt. by inak mali crack a budu v tom robit vsetko mysliac si, ze ked to maju doma a zaplatene, mozu s tym naozaj robit legalne vsetko.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Perfektne si to vystihol.....sám to neviem lepšie....xixixi....:-)) A tí, čo to majú nelegálne....z P2P alebo podobne.....aj tak nekúpia, keď im to vlastne nepomôže. Veď aj takto to majú......len na hranie....;-) nemaju legal, a ked kupia, nemaju komerc.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a este - kolko beznych ludi pouziva linux? myslim takych co su LEN uzivatelia a do PC sa vobec nevyznaju...a taki tiez budu radsej pouzivat MS Office lebo je to "standard" ktory najdes v podstate vsade...je to smutne ale je to tak
Odpovedať Hodnotiť:
 

coraz viac ludi pouziva linux. to nieje fraza, to je fakt a ti ludia maju automaticky uz nainstalovany office, takze tam MS neuspeje
Odpovedať Hodnotiť:
 

ok ale aki ludia pouzivaju Linux? myslis ze uzivatel ktory je rad ze sa nauci robit aspon s win by prechadzal na Linux? nehovoriac o problemoch s kompatibilitou ovladacov a SW
Odpovedať Hodnotiť:
 

mylis sa, v domacnostiach sa pomaly presadzuje, vista mu pomaha (aj ked je to dobry system, zdaleka nie pre vsetkych)

ja mam vistu, ale frajerke dam linux. na internet a icq, staci, oo tam staci. hw je stary a tym padom asi podporovany.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nemal som zatial problem s hw a fungoval na prvy sup vsade na rozdiel od win. Nasadil som ho u viacerych uplnych zaciatocnikov a nikto nemal problem s prechodom, vysvetlovat nebolo potrebne vela. snad to, ze tu je domovsky priecinok a tam si vytvarajte adresare a ukladajte subory (samozrejme instalujem slovensky preklad, a pod instalaciou mam na mysli vsunutie CD a odklikanie slovensky, dalej, dalej, hotovo)
Odpovedať Hodnotiť:
 

je velmi vela domacnosti co ma 2 a viac PC, nezabudaj, ze sa rataju aj notebooky. je to napriklad prave takmer kazda rodina, co ma dieta na vysokej skole a casto uz aj na strednej...
Odpovedať Hodnotiť:
 

neviem o com tu kazdy toci mozno vy v blave aj hej ale tu v presove (bez urazky) ma 80% z domacnosti ku ktorym chodim robit somariny typu "nainstaluj mi dajaky dobry antivirak" ci "nejde mi internet" iba jeden PC. fakt ma teraz napadaju v rychlosti dvaja co maju dve pc a jeden co ma tri pc a to tiez jeden stary smejd ktory sa neda pouzivat...

tri pc... ufff to fakt moze tvrdit len ten ze je to bezne ktory zije mimo reality
Odpovedať Hodnotiť:
 

problemy mas asi Ty!
teda mozno nie, ak Ti niekto ten office na 1 pc preda za 550Sk, inak calujes min. 1650, ci skor 1999Sk.
Odpovedať Hodnotiť:
 

myslim si, ze by to redkcia mala opravit! Nikdy, naozaj nikdy to nebude 550Sk na Pc, bude to vzdy len 1650 na jedno az 3 Pc. Kto chce, moze si to zpriemerovat, ale tak ci tak, je to zavadzanie spotrebitela, navodzovanie dojmu ze je to lacnejsie ako to v skutocnosti je. Ze by zakon na ochranu spotrebila?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Krabicový MS Office 2007 pre domácnosti v SR za 1650 Sk az na 3 PC. Ted by to bolo ok!

Odpovedať Hodnotiť:
 

presen ! tento nadpis by bol ovlea vystiznejsi... ale uz sa tym tolko netrap toto je viac menej bulvar it news
Odpovedať Hodnotiť:
 

ved hej..al kolkoludi na tom nachytaju.. vraj lacny ofice, a ejhla ono to stoji aspon 3x viac:D
Odpovedať Hodnotiť:
 

jj a na margo toho ja si vobec nemyslim ze je lacny :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

v podstate nie je drahy. ked vezmes priemerny slovensky plat tak bezny slovensky clovek na ten office zarobi v priebehu par dni, student za tyzden (50SK/h *8hodin *5dni) a pouziva ho roky..
Zial, uz i na Slovensku je doba, kedy vyhovorka - je to drahe - nebude platit ci uz neplati (napr. DVD v casakoch od 43 do cca 120Sk)
Krasne vsak je, ze som zatial nenasiel ziadnu inu web stranku, kde by tak primitivne napisali, ze 1PC = 550Sk/kc. Vsade napisali full cenu. V tomto ma dsl.sk sklamalo!
Odpovedať Hodnotiť:
 

jj a na margo toho ja si vobec nemyslim ze je lacny :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

No ty si ale kokot.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Veľmi dobre, aspoň niekomu to tu došlo :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

aj keby stal 3sk bolo by to vela za nieco co kupovat nemusi ani ten najmenej zrucny uzivatel PC.

kolko domacnosti ma linux.? no zatial malo. ale len a len preto ze pouzivaju windows ktory nemaju kupeny. to je cele . rovnako tie domacnosti nemaju kupeny ani MS-Office a kym nekupia windowsa za 3litre minimum.tak nekupia ani MS-Office.

uplne suhlasim s tym ze MS-Office stoji na jedno PC 1600 Sk .. a ze ho mate povolene nainstalovat na tri kompy v jednej domacnosti je zobracka palica.:-D lebo v Domacnosti byvaju manzelia a deti. a deti je tazke povazovat zapotencionalnych zakaznikov.. tak aspon nech sa to tvari ze uz to nestoji nekrestanske prachy..:-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je to jedna z vecí, ktorá sa naozaj vyplatí kúpiť :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

balik ma 3 chyby:
namiesto onenote by tam mal byt outlook a access
licencia by nemala byt iba na nekomercne ucely
excel nevie pocitat


ak by toto bolo splnene, tak by som bol ochotny kupit to do 3000 Sk
Odpovedať Hodnotiť:
 

Fiha to akoze MS naznacuje ze sa boji konkurencie?

Odpovedať Hodnotiť:
 

LOL ze "vyhodna ponuka" ... keby k tomu pridali aspon outlook, access a visio tak by som si to za 500 MOZNO kupil
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vidno, že nevieš, čo hovoríš. Je to veľmi dobrá cena za tie aplikácie. Ale ty si asi radšej kúpiš rifle od vietnamca s pudlom až pod kolená za 1600,- :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty hovado dementne polointeligentne ked si niekedy v zivote robil nieco s officom tak by si urcite vedel, ze slovensky office je v praxi nepouzitelny kvoli kompletne inym nazvom funkcii a tak je SK edicia degradovana na "prehliadac" officovskych dokumentov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ten access tam naozaj chyba. Podla mna, by mali nahradit ten powerpoint accessom. Visio ani nevim co je poriadne :D a outlook je sracka...das si Thunderbird a si zahojeny :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Outlook? Naco. Opera rulezz..
Miesto access daj MySql :D
Mne sa to na windowse podarilo rozbehat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako pozerám tak na Slovensku máte samé výhody.. Maďarov, Lunik IX a teraz aj lacnejšie programy :-)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Hned idem kupit pol kila maďara, desať deka z lunika 9 a jeden oficc, to vseto prosim zabali do fóólie.

A jeden ORBIT bez cukru..... na domáááce žúúvanie
Odpovedať Hodnotiť:
 

MS Office za 7000 sk ?
nevadí! lidl je lacnejší!
Odpovedať Hodnotiť:
 

je to dosť lacné.

www.obecplavnica.sk
www.zsplavnica.edupage.org
Odpovedať Hodnotiť:
 

Edícia Microsoft Office Home and Student 2007 je určená len pre nekomerčné účely, obchodné spoločnosti a fyzické osoby podnikatelia na podnikateľské účely ju nemôžu používať.


Urcite? Cize fyzicka osoba - zamestnanec, ked bude na takom Office robit doma pracu, tak to nie je komercny ucel? A clovek tvoriaci na zmluvu o diele (teda bez zivnostenskeho listu/firmy)?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pokud máš ten komp napsanej na firmu, tak nesmíš, pokud je tvůj, tak tam můžeš robiť aj veci pro SISku kluďne a v pohodě.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja to vravim ze TEX je naj :)

ale inak je ta cena office dobra a kupim si ju. mame 3 pc doma, 2x notebook, 1x desktop
Odpovedať Hodnotiť:
 

My máme doma počítače 2. Bratranec býva vo vedlajšom vchode a má notebook. Dohodneme sa a kúpime to za 550Sk/PC a hotovo. Za tie prachy mi to stojí. Outlook nepotrebujem, budem mať končne aktuálnu verziu office, nebude problém s updateom a podobne a mám čisté svedomie a legálny SW v PC.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Iste pre ludi ako ty, ktory novu verziu vyuziju je to vyhoda, ale ludom ako ja, ktorym staci OO, je to jedno. Napr. ja ano neviem aky je rozdiel medzi Excel 95 a 07, okrem GUI. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

A sakra. Ja by som to tiez chcel, vyzera to dobre, ale bohuzial mam doma len jeden comp a zijem iba s priatelkou. Takze jedine, ze by sme kupili aj jej PC a potom by sa mi to uz vyplatilo viac. Inak fajn ponuka
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vys...rte sa na majkrosoft kde sa len dá a nedajte im uz ani halier. Ide to aj bez nich. (A viem co hovorím - robím v IT uz 16 rokov.)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

mohli v článku ešte uviesť, kde sa software môže objednať
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mal som doma Office 2007 ale sestra ktora robi s Officom najviac s nim nebola spokojna, aj ked tato ponuka ma dost zaujala ale ma to vzdy nevyhodu! Chcel som aby sme sa poskladali traja kamarati na to kedze je to instalovatelne na 3 PC lenze problem je v tom ze to je len pre 1 domacnost a na 3 PC v tej jednej domacnosti! Takze Micrsoft mi nic nepomohol a zase ostanem ilegal lebo nac si to budem kupovat ked mam doma len jeden PC. Keby som mal aspon 2 tak by som nad tym realne uvazoval ale pri 1 sa mi to myslim neoplati...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zober si sestru tvojho kamarata , nech si druhy kamarat zobere tvoju sestru a ste rodina a teda mozete kupit office na 3 pc
Odpovedať Hodnotiť:
 

ROFL :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

abo sa vyser na kupovanie ked to mas doma tak ci tak a penaze posli mne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kua. Bolo by to fajn, keby tam bol Outlook. Kludne by som ozelel PowerPoint namiesto Outlooku....
Odpovedať Hodnotiť:
 

Cena je dobra ale mne zatial staci OpenOffice.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ach ludkovia, trochu sa zamyslite, kam to vsetko speje, naco je to dobre si nieco kupovat ked je take nieco podobne a hlavne free ako (Oo). Aspon sa treba podakovat za usilie a namahu ludom ktory sa snazia takyto soft sirit zadara a vypracovat ho ku kvalitam softu za peniaze, a coskoro uz aj kvalitou lepsou ako soft za peniaze. Ja aspon z vdacnosti pouzivam vsetok free software, ked uz niesom prispievatelom z programatorskeho hladiska. Ku comu je dobry takyto Micro$hit software, prispieva vobec ku lepsej spolocnosti, ani z daleka!!! Dokosa s nim!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uplny suhlas, len dodam, ze by nezaskodilo aspon semtam v niektorom tom free programe kliknut na tlacidlo Donate, nemyslis.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Strčte si to...
MS Office 2007 CZ aj SK som stiahol z internetu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

To si akoze velky cechoslovak, alebo na aku p... su ti obe verzie? Inac mne staci MSO 2003 SK Std, aj tak ho pouzivam minimalne, ved kto potrebuje doma office? Akurat nejaky velky workoholik.
Odpovedať Hodnotiť:
 

kua.....ms 550....kolko casu ste stravili nad touto debatou??? jebat cely marketing aj skaladacky znamych na"legalny" software. podla mna zavadzaju, ved koniec koncou laznikou, ktory sa na to chytia sa najde dost...obchod je obchod....otazka dokedy....a debaty, kto ma kolko kompou doma...chcel by som vidiet tie kopy legalnych registrovanych verzii software pre kazdy pocitac zvlast....no comment....
Odpovedať Hodnotiť:
 

urcite to bude viazane na geňoizaciu win... taze len zistia kolko je kde nelegalu... teplobonzaky sa aktivuju a budu robit svoju robotu ... a kto si dovoli nepokryte nainstalovat na nelegal legal office?.. aj ja si myslim, ze openoffice dokaze vsetko co potrebuje normalny user..
NEX ZIJE PIGVINIZACIA ..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Navrh: Pri clankoch o Microsofte, by som okrem IP pridal aj, ze z akeho OS bol pridany prispevok :-D)))
Odpovedať Hodnotiť:
 

»Hoci Microsoft Office je všeobecne považovaný za výrazne najlepší kancelársky balík a konkurenčné softvéry zaostávajú najmä pri práci so zložitejšími dokumentami vytvorenými v Office...«

No to je fakt demencia non plus ultra!
Takže "konkurenčné softvéry" vraj "zaostávajú" pri práci s (binárnym) bordelom vytvoren=ym v Office...

Mňa by len zaujímalo, ako "exceluje" taký Office pri práci so *štandardizovanými* otvorenými formátmi, ako napr. ODT...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Našli ste niekde lepšiu cenu za tento soft ako na http://www.elicencie.sk ?
Stale hladam ...
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár