|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 Tabletov týždenne
Od: Juraj Alzak
|
Pridané:
20.5.2022 9:26
100 Tabletov týždenne.....
https://www.youtube.com/watch?v=SSaCo5Lm2p0
|
|
Re: 100 Tabletov týždenne
Od: do ygelitu
|
Pridané:
20.5.2022 23:49
genocída neurónov
|
|
Re: 100 Tabletov týždenne
Od: dnxjozksnssn
|
Pridané:
24.5.2022 8:10
za tymto kseftom je kradez EU projektu od jedneho slovaka, ktoreho odpocuvaku slovenske spravodajske zlozky. verim, ze tento tunel bude napadnuty na NAKA
|
|
verzia
Od: werwe
|
Pridané:
20.5.2022 9:33
bude to verzia tabletu s nizkym rozlisenim, aby nemali dochodcovia text prilis maly, bude to mat s najvacsou vacsina ceny pojde na zaskolenie a distribuciu nemenovanej firme z Trnavy
len tak premyslam:
dochodca bude potrebovat bud internet alebo pausal s internetom
ak ho ma, zrejme nejake zariadenie uz ma od svojich deti
ak ho nema tak mu stat da tablet a povie nech pouziva vladne ficury a nech si k tomu dochodku na ktory mu nechce prispiet este zaplati internet
bananova republika by to mala zmaknute asi lepsie
|
|
Re: verzia
Od: 31337
|
Pridané:
20.5.2022 9:48
Originalne bol pristup na internet k tabletom sucastou tohto projektu. Neviem ako sa to vyvijalo potom dalej.
|
|
ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
20.5.2022 15:05
Tak ten nový mediálny tím, čo sa rozcvičuje pri lavičke ministerstva informatizácie, ako bude seniorov strašiť, že im tie tablety kyberzločinci hacknú, sa hádam nepripravuje len tak priekazne zbohzdarma.
|
|
Re: verzia
Od: ajtacka
|
Pridané:
20.5.2022 9:50
Raz som bola v jednom domove seniorov a mali tam dokonca aj wifi a káblovku... Akurát heslo nevedel nikto a telku nebolo počuť a ešte im tá telka aj blbla...
Ale možno to bola obrana voči diverzantom :D
|
|
zavislaci
Od: postreh_
|
Pridané:
20.5.2022 9:34
Super napad, ludia nebudu mat co zrat ale tablety bude mat kazdy. Ale zasa s tabletami mozu starsich lepsie zmanipulovat a zmagorit, sice hladni ale na 1Gbit / nete.
|
|
Re: zavislaci
Od: Asdf3
|
Pridané:
20.5.2022 10:16
Krasna premisa, ze nebudu mat co zrat. Vies podporit toto Tvoje tvrdenie?
A domyslel si, ako budu manipulovat ludi ked umru od hladu? Ci stat je taky sprosty, ze manipulovat vie ale domysliet si ze nebude mat koho uz nie?
|
|
Re: zavislaci
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
20.5.2022 10:29
Ako ty sa popozeraj po svete okolo sveta, necakaj, kym ti veci oznami markiza.
Co myslis, ze sa asi deje okolo teba? Na, tu mas, aj zapadne media uz nadhadzuju tuto temu: https://dopice.sk/qP0
|
|
Re: zavislaci
Od reg.: andin
|
Pridané:
20.5.2022 12:23
Co uz, ale mozno to poniektorym vyriesi obezitu
|
|
Re: zavislaci od jedla
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.5.2022 13:17
Ten clanok je o hladomore v afrike a na blizkom vychode, nie o nasich dochodcoch. Ano, Ruska blokada Odesy a ciastocne aj sankcie proti Rusku su problem. Ale s tym my ani nasa vlada moc nespravi.
S cim ale nasa slavna vlada moze pohnut je aby sa to nasich najchudobnejsich nedotklo. Ved to im aj odporucali ekonomovia, este minuly rok pred vojnou. Preco s tou pomocou tolko otalaju ked je to urgentna situacia, nechapem. Totalny diletanti. Uz len muka a cestoviny ako za Radicovej, a nasadia tomu korunu ...
|
|
Re: zavislaci od jedla
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
20.5.2022 13:24
Ty si myslis, ze ked v afrike a na blizkom vychode bude hladomor, ze u nas ceny nestupnu? Vid ceny benzinu a nafty.
Uz teraz dochodcovia pocitaju centy, aby im vyslo na kurenie aj stravu. Ked stupnu ceny, su v prdeli.
No a nasa vlada s pomocou otala, lebo to nema citlivo navnimane ako problem. Oni sa maju dobre, rozkradacky idu, protestuju len dezolati, tak preco by nieco riesili?
|
|
Re: zavislaci od jedla
Od: 31337
|
Pridané:
20.5.2022 14:26
Celý olejový priemysel hlasi rekordne zisky za prvy stvrtrok 2022. Ceny benzínu su vysoké lebo rafinérie sú nenazrane (kupujú olej za oveľa nižšie ceny ako doteraz a výrobky predávajú za oveľa viac). S hladomorom to vôbec nesúvisí.
|
|
Re: zavislaci od jedla
Od: djvdjvdkv
|
Pridané:
20.5.2022 23:54
Oné, a prečo má nafta tak vysoké ceny oproti benzínu? Chýbajú mi dáta.
|
|
Re: zavislaci od jedla
Od: Asdf3
|
Pridané:
21.5.2022 9:20
Lebo jej je nedostatok. EU ju vacsinou dovaza. A teraz je problem kvoli vojne. Dovazala sa aj z Ruska. Plus z Ruskej ropy sa dalo vyrobit viac nafty ako z tych lahsich arabskych. Cize funguje ruka trhu.
|
|
Re: zavislaci od jedla
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.5.2022 14:46
Hladomor a rast cien su ale rozne problemy. Vyssie ceny sa daju riesit, ked je krajina dost bohata (a Slovensko je). Ked mas v obchodoch prazdne regaly lebo ti do krajiny nikto potraviny ani len nedovezie, mas uplne iny problem. S afrikou sa naozaj porovnavat nemozeme.
'vlada ... to nema citlivo navnimane ako problem' - no a to je prave to co nechapem: problem to je ak chcu byt znovu zvoleny. Co by som tak nejak u politikov ocakaval, dokonca aj ten debil Blaha to chape. Este aj Sulik pred volbami hovoril ze treba tym dochodcom pomoct, hotovy socialny liberal z neho ... a po volbach skutek utek. To robia ako keby sa silou mocou snazili o navrat smero-hasu.
|
|
Re: zavislaci od jedla
Od: MzKzM
|
Pridané:
20.5.2022 19:36
Co dristas Ty debil? Ukronackovia si Odessu a dalsie pristavy zablokovali sami tymm, ze ich zaminovali. Sprosty a hovno vies.
|
|
Re: zavislaci od jedla
Od: Jaaasom
|
Pridané:
20.5.2022 22:03
Ešte si zabudol, že si sami na seba strieľajú rakety, ktoré ani nemajú, že sa sami znásiľňujú, potom si polámu ruky, strelia si guľku do hlavy a ešte sa aj sami zakopú do plytkého hrobu na svojom dvore.
|
|
Re: zavislaci od jedla
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.5.2022 22:58
Debil sprosty si priekazne ty, ked si nevies ani precitat clanok ktory je linknuty v predchadzajucom prispevku a na ktory odpovedam.
|
|
Re: zavislaci od jedla
Od: rambo4000
|
Pridané:
22.5.2022 20:54
hotovy kokotistan
|
|
Re: zavislaci od jedla
Od: rambo4000
|
Pridané:
22.5.2022 20:56
hotovy kkstan to slovensko
|
|
Re: zavislaci
Od: sensei-san
|
Pridané:
20.5.2022 12:24
Manipulovať sa dá teraz. Umieranie bude potom. A ukáž mi niekoho, kto sa stará čo bude "potom".
|
|
Re: zavislaci
Od: Nezavislak
|
Pridané:
20.5.2022 12:41
Jedlo je hoax!!!
|
|
Re: zavislaci a ine zvery
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
20.5.2022 14:36
No tak sa podme napit!
|
|
Re: zavislaci
Od: slecna.l
|
Pridané:
20.5.2022 17:12
V suvislosti s rastucimi cenami potravin som na fb citala clanok vyzyvajuci na prechod na pranicku stravu. Ludia su vynaliezavi. :)
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
20.5.2022 17:27
Bohužiaľ pránickú stravu, podobne ako brethariánstvo, zráža na kolená absolútny nedostatok dizajnových reštaurácií, kam si je možné zaskočit po práci za stravné lístky priekazne len tak nejesť a nepiť.
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
20.5.2022 9:53
Ide o súčasť spoločného projektu s Ministerstvom práce. Kto sa v tom neprestane vŕtať, je na svojej pozícii evidentne podalokovaný, takže dostane priekazne naložené dodatočné úlohy.
|
|
tablety
Od: jalala
|
Pridané:
20.5.2022 9:56
To uz vsetkym jebe? Senior si bude musiet prejst skolenim, aj ked povie, ze je digitalne zrucny? Skolitel dostane 200eur na hlavu kazdeho dochodcu? Je to pravda?
|
|
Re: tablety
Od: vajko
|
Pridané:
20.5.2022 10:10
https://www.youtube.com/watch?v=yOOr0dLyugQ
|
|
Re: tablety
Od: trftenifou náftenku uplnykral
|
Pridané:
20.5.2022 14:42
Aj senior programator ?
|
|
Re: tablety
Od: kebab
|
Pridané:
20.5.2022 19:38
Ten dostane 2 tablety denne namiesto platu
|
|
Zakon 211 ...
Od: Soused
|
Pridané:
20.5.2022 9:59
...o slobodnom pristupe k informaciam ...
Informacie, pokial nie su v rezime utajenia (osobne udaje, RC, mzdy, ..), sa zverejnuju pod hrozbou zaujimavych pokut ..
Cudujem sa, ze sa to viac nevyuziva ...
|
|
Re: Zakon 211 ...
Od: lololol
|
Pridané:
20.5.2022 14:26
stále máme výnimočný stav, alebo mimoriadnu situáciu alebo alebo... len využívajú/zneužívajú možnosti
|
|
Re: Zakon 211 ...
Od: hhlvv
|
Pridané:
21.5.2022 0:00
To by nikdy neurobili, su tu predsa pre ludi!
|
|
Titulok
Od: raz100raz200
|
Pridané:
20.5.2022 10:05
Tablety Celaskon
|
|
Re: Titulok
Od: Adrique1
|
Pridané:
20.5.2022 10:23
skôr Lexaurin, aby neboli sťažnosti...
|
|
podvod???!!!
Od: pacal
|
Pridané:
20.5.2022 10:47
Asi to budu tablety s predinstalovanym softom na manipulaciu elektronickej casti volieb,.. Ked Remiska si nevaha poslat 2,9mil. € na vraj skolky v Rakusku do St. Poltenu,...100km za vieden,..tak co cakat,..len odrb,..
|
|
Re: podvod???!!!
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
20.5.2022 12:19
je to tak ako hovoris. Na tie tablety sa bude instalovat klient pre system dominion na elektronicke volby. Ten dominion ktory zmanipuloval americke volby ze vyhral Biden. Samozrejme vsetko pojde v zrychlenom konani, novela zakona o volbach a hlasovat sa bude palcom hore. Dochodcom sa rozdaju tablety s netom. Dovtedy fixnu login na slovensko.sk bez potreby EID. Rovno im to bude jednoducho fungovat z toho vladou kontrolovaneho tabletu aby mohli odvolit aj tupe opice. Hlasy si alrgoritmus prekalkuluje podla svojej potreby podla prednastaveneho preferovaneho kandidata...
|
|
Re: podvod???!!!
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
20.5.2022 12:22
samozrejme v case volieb vide v mediach novy variant kovidu ktory strasne masakruje dochodcov a bude obmedzene ich volebne pravo a budu moct volit iba z tabletu z domu.
|
|
Re: podvod???!!!
Od: 31337
|
Pridané:
20.5.2022 12:58
Kde vy chodíte na všetky tie konšpiračné teórie?!
|
|
Re: podvod???!!!
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
20.5.2022 13:18
zdravy sedliacky rozum, spajanie si suvislosti, sem tam uniky informacii a mas mozny nahlad do buducnosti. Nemusi vist vsetko presne do bodky, ale ide to takym smerom.
|
|
Re: Trump je podvodnik!
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.5.2022 13:29
Uniky informacii leda tak z Trumpovej chorej hlavy.
Ten americky volebny softver nie je sice ziadny zazrak (na to uz upozornuju bezpecnostny analytici roky), ale tento blud bol davno vyvrateny auditom.
Navyse sa vo viacerych statoch robilo manualne prepocitanie hlasov, ktore potvrdilo ze Biden vyhral legitimne. Len prerastene decko Donald sa nevie zmierit s tym ze prehral, tak siri taketo hoaxy.
Ale je to pekny priklad dalsieho celkom neintuitivneho dovodu preco byt proti elektronickemu hlasovaniu: aj keby bol ten system bezpecny, ludia si to nevedia overit, a to sa da zneuzit na nastrbenie dovery verejnosti v legitimitu volieb. Je lepsie zostat pri papieri.
|
|
Re: Trump je podvodnik!
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
20.5.2022 13:32
a vies presne ako fungoval ten audit? Ze pozreli si zdrojovy kod? A napadlo ti vobec ze maju verziu ktora je akoze ok ktoru poskytli auditorom a okrem toho maju fork so svojimi backdoormi? Aj keby isli auditovat runtime verziu na ich serveroch, aj to sa da ojebat na X sposobov.
|
|
Re: Trump je podvodnik!
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
20.5.2022 13:33
ale suhlasim ze treba zostat pri papieroch. Digitalne volby mozu fungovat len vtedy ak by informacia kto koho volil bola verejna. Aby sa dali auditovat samotne vysledky volieb jednotlivcami.
|
|
Re: Trump je podvodnik!
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.5.2022 14:37
Ten audit robili experti priamo plateni Republikanmi na zabavenych strojoch, mali velku motivaciu nieco najst, a aj tak nenasli nic. Ale dolezitejsie bolo to prepocitanie, lebo tam boli zastupcovia oboch stran aj verejnosti, cize je to dost doveryhodne.
Ano, kompletnu dovera v system (aj papierovy) moze byt len ked je verejny, lenze prave to nechceme. Potom by totiz bolo mozne nutit ludi volit urcitym sposobom, alebo kupovat hlasy.
Spravny volebny system ma mat overitelnost a zaroven tajnost hlasovania. Take systemy existuju, ale ked su elektronicke, ludia im aj tak neveria. Ale existuju aj papierove varianty, v Marylande pouzili Scantegrity 2 svojho casu, a fungovalo to celkom dobre. Zrusili to tusim preto lebo malo ludi vyuzivalo moznost overit svoj hlas. Mozno by to mali zaviest znovu napriec celymi spojenymi statmi.
|
|
Re: Trump je podvodnik!
Od: old
|
Pridané:
20.5.2022 17:15
cenzúra nie je len u nás, aj samotný tramp bol zcenzúrovaný.
V štáte, kde existuje cenzúra, môže povoleným správam veriť len blbec - výrok V. Havla
|
|
Re: Trump je podvodnik!
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.5.2022 23:08
Trump nebol zcenzurovany, bol vyhodeny z facebooku koli navadzaniu na trestny cin.
Keby americke sudy neboli z neho take posrate, uz by sedel v base najmenej 5x, vsak k niektorym trestnym cinom sa priznal priamo pred kamerami, idiot jeden.
|
|
Re: Trump je podvodnik!
Od: djdjdjd
|
Pridané:
21.5.2022 0:03
No tak ja som napriklad trumpa nemusel kedysi. Ale potom som uvidel toho zasrateho deda gerojskeho joea a tie sracky co pusta z oboch otvorov...
|
|
Re: Trump je podvodnik!
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.5.2022 14:13
To je dost divna logika. Toho co som nemal rad zrazu mam lebo nastupil iny o ktorom si myslim ze je horsi?
Predstav si ako by sa vyvijala situacia na Ukrajine keby bol Trump stale na cele USA. Po tom co zradil Kurdskych spojencov, uzavrel 'dohodu' s Talibanom ktora znicila moznost primeria (Biden urobil chybu ze tu dohodu dodrzal), a zadrzal kongresom uz odsuhlasenu vojensku podporu Ukrajiny lebo Zelensky sa nechcel nechat dotlacit k vykonstruovanemu politickemu vysetrovaniu Bidenovho syna.
Co by asi tak robil teraz? Nechal Ukrajinu napospas Rusku, a este viac oslabil NATO a europu, a mali by sme realnu moznost vojny tu na Slovensku.
|
|
Re: Trump je podvodnik!
Od: Kristen
|
Pridané:
22.5.2022 14:34
Jááj, takže tie praktiky pašerákov sú už preč?
|
|
Re: Trump je podvodnik!
Od: si na smiech
|
Pridané:
22.5.2022 14:48
:D :D "vykonstruovanemu politickemu vysetrovaniu Bidenovho syna" :D :D
tuto debata s tebou zacina aj konci :D :D
|
|
Re: Trump je podvodnik!
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.5.2022 17:10
Ked politik jednej krajiny podmienuje pomoc inej krajine zacatim vysetrovania rodiny jeho politickeho protivnika, nazyva sa to skorumpovany politicky proces. Taketo praktiky sme tu mali za komunizmu.
Vsetci vy prorusky troli utocite na USA ked sa motaju do politiky inych krajin (pravom), ale zrazu ked mate priamy dokaz takeho zasahu vam to nevadi? Preco?
Ja aplikujem rovnake standardy na kazdeho. Nech je to Biden alebo Trump, cert alebo diabol, korumpovat prokuraturu v cudzej krajine je nepripustne.
|
|
Re: Trump je podvodnik!
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
20.5.2022 13:42
Hehehe, ze auditom. To je ako ta pani z ministerstva pravdy, co tvrdila, ze pravicove nazory nie su na socialnych sietach cenzurovane, ze mnoho studii dokazuje opak, ze prave progresivne nazory su cenzurovane. Politik jednoducho dokaze povedat akukolvek loz, ktora sa mu prave hodi.
Si pozri 2000 mules.
|
|
Re: Trump je podvodnik!
Od: kzkxkx
|
Pridané:
21.5.2022 0:08
Ja vzdy premyslam, preco napr. fyzici nechodia do politiky. Do politiky chodia len typy ludi, ktori to nevidia ako neobmedzenu moznost manipulacie a obohatenia sa. Napriklad teraz som velmi spokojny ze nam tu, tu a tu sefuju ludia ako superinteligentna pani caputova, genialny minister obrany, ktory ma pohlad do oci cistejsi nez lalia alebo pan matovic. Skvela praca, mam rad spravnych ludi na spravnych miestach.
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
20.5.2022 14:29
Keby legitimne znamenalo skutočne, netrebalo by kvôli tomu priekazne zavádzať nový pojem.
|
|
Re: podvod???!!!
Od: 31337
|
Pridané:
20.5.2022 14:34
S týmto komentárom úplne súhlasím. Ale neviem skade si zobral informáciu že Biden ovplyvňoval nejakým spôsobom voľby a jeho protivník nie. Proti Trumpovi je milión reálnych dôkazov ako ovplyvňoval všetko čo sa dalo (napr. Cambridge analytica). Naznačovať že vírusy sa šíria iba kvôli nejakej politickej vôle mi tiež nepríde najrozumnejšie. Ja tiež len používam rozum a spájam si veci ktoré sa ku mne dostanú, ale snažím sa aby tie informácie boli overené a pochádzali od odborníkov, nie z nejakého random príspevku na Facebooku či YouTube.
|
|
Re: podvod???!!!
Od: dedö_jözef
|
Pridané:
23.5.2022 9:23
U Vas, obavam sa ide o uniky ine, uniky logiky...
konspiracie vznikaju presne tak ako popisujete, davanie veci do suvislosti, ktore spolu vobec nesuvisia. Vami vnimana korelacia v skutocnosti nenastava, ale pre vas to je nezlomny dokaz. Sedliacky rozum poukazuje prave na schopnosti taketo pomyselne korelacie identifikovat a nebrat ich ako fakt.
|
|
Re: podvod???!!!
Od: thablet
|
Pridané:
20.5.2022 20:37
Presne tak , bude tam Dominon a tablety dostanú akože zdarma, no neber to , po Covide ďaľší podvod…inak už pomaly tlačia ďaľšiu opičiokiahňovú pandémiu, vakcíny sú už prekvapivo pripravené.Gates sa teší
|
|
Re: podvod???!!!
Od: Kristen
|
Pridané:
22.5.2022 15:49
Mesiac čítam, ako nezaočkovaní môžu za problémy s kokovidom zaočkovaných. Celé zle!
|
|
Treba konať!!
Od: ajajaj
|
Pridané:
20.5.2022 11:01
Zdá sa mi, že táto vláda nadobudla pocit, že národ slovenský je špina za nechtami a netreba jej sa s ním obťažovať.. Asi by sme mali dať o sebe vedieť, bratia!
|
|
Re: Treba konať!!
Od: Klávesnice
|
Pridané:
20.5.2022 11:27
Tak naskoč s "nimi"! Revolúcia nepočká, drbnuty Joško, Ferko a ich 2 ochechule už netrpezlivo očakávajú mladú krv vo svojich radoch.
Neochvejne vpred súdruh!
|
|
Re: Treba konať!!
Od: saoklo
|
Pridané:
20.5.2022 12:59
Tebe jebe
|
|
Re: Treba konať!!
Od: ajajaj
|
Pridané:
22.5.2022 13:34
s nimi? vidím, že teba sa to, čo sa tu deje, netýka. ak si tak to nad vecou, prosím ,neodpisuj. od ľudksej bytosti by som skôr očakával reakciu na prvú, príčinnú časť môjho príspevku, no od teba som nedostal ani na prvú, ani na žiadnu inú.. vyzerá to, ako keby tvoj príspevok bol naozaj od klávesnice, zrejme si na ňu niečo vylial, alebo položil, v tom prípade ti ja, a určite aj všetci čitatelia, odpúšťame.
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
20.5.2022 11:13
Z tradične dobre informovaných zdrojov začínajú na verejnosť presakovať zatiaľ neoverené informácie, že tablety budú mať navzdory všetkým pochybovačom a dezolátom údajne priekazne všetky parametre!
|
|
tablety
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
20.5.2022 11:30
Budu to mozno tieto tablety:
www.aliexpress.com/item/1005004221224630.html
Ale s patricne navysenou cenou ;)
|
|
Re: tablety
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
20.5.2022 11:34
... povodne vsak urcite rozmyslali nad tymto:
www.aliexpress.com/item/1005003129821926.html
|
|
Re: tablety
Od: ppeter
|
Pridané:
20.5.2022 12:00
fotak nesplna parametre :)
|
|
Re: tablety
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
20.5.2022 12:21
preto som napisal minuly cas, ze povodne ;)
Si zober, ze co moze viac potesit dochodcov, ako tablet s windows 10, ktory sa bude stale aktualizovat a rychlostou sa po par mesiacoch bude znacne priblizovat rychlosti chodze dochodcu uzivatela :D
Honenie sa za megapixlami je absolutna hlupost na n-tu, vie to kazdy normalny ITckar, ale kazdy bezny user si povie viac paskov, viac adidas a preto cim vacsie cislo na Mpix, tym je urcite podla nich lepsi. :) A nase ministerstva su plne takychto odbornikov.
|
|
Re: tablety
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
20.5.2022 12:40
Treba si uvedomit, ze aj na nasich ministerstvach to funguje tak, ze ak sa najde odbornik, ktory poukaze na nieco, ze je to blbost a jeho nazor je problematicky z pohladu zobchodovaneho biznisu verchosky, tak dany odbornik bude vymeneny za ineho, s kompatibilnym nazorom.
No a kedze nasi odbornici radsej platia svoje hypoteky ako by curali proti vetru, tak to u nas vyzera tak, ako vyzera.
|
|
Odhadujem, že...
Od: Bežný užívateľ
|
Pridané:
20.5.2022 11:31
Stačí si uvedomiť, že zariadenia budú mať bezprecedentný pomer cena/výkon, to by malo upokojiť všetkých maloverných.
|
|
Re: Odhadujem, že...
Od: 33jkl33
|
Pridané:
21.5.2022 22:34
Hej, za veľa peňazí málo muziky.
|
|
Dnbdjddjjffj
Od: Nxnxnxifjdhdd
|
Pridané:
20.5.2022 12:16
low cost Chujahej v cene iPadu Pro
|
|
chybička
Od: sensei-san
|
Pridané:
20.5.2022 12:29
Na celom nápade mi vadí to, že takýto HW veľmi rýchlo zastaráva. To platí o tabletoch pre dôchodcov ako aj o tabletoch do škôl. Ako dlho je taký HW použiteľný? Tri roky? Štyri? Ako dlho budú garantované aktualizácie?
|
|
tablet
Od: half life
|
Pridané:
20.5.2022 12:33
Tablety pre seniorov... Doporučujem hlavne vitamín D+K; kľudne 5000 IU; krátkodobo aj viac. Ďalej napr. B1, C, zinok, Omega 3 a magnézium bisglycinát. Niektoré sú ale výrazne lacnejšie v prášku ako v tabletách.
|
|
xxxxx
Od: xxxx__
|
Pridané:
20.5.2022 12:40
To bude zase tunel jak dvoje Visnove . . . .
|
|
Re: xxxxx
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
20.5.2022 12:43
A popri tom sa strati aj mensi tunelik, ako nasa Veronicka Najmudrejsia dohodla, ze zaplati J&T nejakych skromnych 27 megaeur za 10 rokov podnajmu.
|
|
Re: xxxxx
Od: Adrique1
|
Pridané:
24.5.2022 10:21
J&T, to je nejaký telekomunikačný operátor ako napr AT&T? :D
|
|
Re: xxxxx
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
24.5.2022 11:34
Ty si tu na Slovensku novy? Vysiel si prave z jaskyne? Ako sa spalo?
|
|
Daňovo odvodová totalita populizmu
Od: Populous
|
Pridané:
20.5.2022 12:48
Ty len dri jak otrok spor si na dôchodok z vlastného nad-minima. Ale všetko čo zarobíš navyše rozdáme starcom ktorí si nesporili a pankhartom z rozvrátených rodín. A že populisticky a na hlúposti ? OK veď o takej kontroverzii predsa populizmus je :)
|
|
Re: Daňovo odvodová totalita populizmu
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
20.5.2022 12:55
Ale ti starci si sporili... ale co nasporis, ked inflaciu mas rychlejsiu ako vynosy zo sporenia. A to nehovorim o tom, ze aj poplatky za vedenie dochodkoveho uctu su vyssie, ako vynosy.
Aj ty si skontroluj vypisy svojho dochodkoveho sporenia; je dost mozne, ze tam mas menej penazi, ako si tam vlozil. Osobne povazujem odvody na dochodok za vyhodene peniaze, ktore su len na rozkradnutie.
Ale aj tak doteraz povazujem za najviac fascinujuce to, ze ten, kto cely zivot robil za minimalnu mzdu ma dochodok z minimalnej mzdy, ale ten kto v zivote nerobil nikdy, ten ma z priemernej.
|
|
Pravicovy populizmus je tiez populizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.5.2022 13:41
Ako si mali sporit za sociku? Ako si mali sporit napr. 50 rocni so zhorsujucim sa zdravim za Meciarovskej nezamestnanosti? Alebo nekvalifikovany pracovnici zijuci z minimalnej mzdy?
A k tomu pridaj uplne debilnu valorizaciu dochodkov zavedenu za Dzurindovej vlady, ktoru Fico za 12 rokov vobec nezmenil, a prave starodochodcovia ktory poctivo odmakali 30-40 rokov dnes dostavaju 350-400 eur.
Niet divu ze potom volia populistov, ked 'reformne' vlady im pravidelne seru na hlavu.
|
|
Re: Daňovo odvodová totalita populizmu
Od: Máme pocit kriudY~O.o
|
Pridané:
20.5.2022 14:38
Aj odvádzanie do sociálnej je vlastne sporenie. Za socíčku zľatučkého totalitného občanov vraždiaceho, sme sa ale tak nenadreli, normy sa podliezli, pichačka sfalšovala, všetky sviatky poriadne v práci zapili. Komančéros kávičkovali a mrdali viac než terajší manažment penty. Keď si mal známeho lekára postavil si popri práci dom svojpomocne za rok na PNkách.
|
|
a samozrejme
Od: luke peterson1
|
Pridané:
20.5.2022 13:19
nezabudnut zapnut parental control.
|
|
tablet pre vas ...
Od: klan magorov
|
Pridané:
20.5.2022 13:36
na tablete pojde otvorit iba stranka OLANO, a na pozadi bude fotka vysmiateho psychopatovica ....
|
|
Rýchla účinná pomoc vždy tam kde treba
Od: Kaziwar
|
Pridané:
20.5.2022 14:48
Ja mám super nápad, štát naštartuje všetky helikoptéry. Naplní ich 50 eurovkami a tie bude zhadzovať v lokalitách častého výskytu premnožených dôchodcov.
|
|
tablety
Od: ZX Spectrum
|
Pridané:
20.5.2022 15:07
Tablety a kokotiny, ale cibuľu doma nemá byte !!!
|
|
Re: tablety lopáre nože
Od: Duo Chodca
|
Pridané:
20.5.2022 21:57
Cibuľu už má a krája ju na tablete.
|
|
Piatok, 20. mája 2022, dnes má meniny Bernard
Od: BolaveKoleno
|
Pridané:
20.5.2022 16:12
Z praxe vieme, ze dodavatel bol vybrany davno pred tym, ako to slo oficialne. Este ma zaujma, kto to bude skolit. Vsadim sa, ze nejaka novovzniknuta srocka :)
|
|
Bazoš.
Od: ZX Sectrum
|
Pridané:
20.5.2022 16:23
To zas bude tabletov na predaj na Bazoši.
|
|
Snažme sa o konsenzuálny prístup.
Od: Mediátor
|
Pridané:
20.5.2022 16:25
Všimnime si, že oni chcú dobre.
|
|
Nepomoze
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
20.5.2022 16:43
Aj ked sa rozkrajaju, komunistu z dochodcovskej duse nevyzenu. Vzdy budu volit akoze lavicu. Z pohladu volieb vyhodene peniaze. Radsej zlepsit skolstvo, nech top 15 percent neuteka do prec.
|
|
Re: Nepomoze
Od: ZX Spectrum
|
Pridané:
20.5.2022 16:49
áno, preto treba voliť narkomanov a úchylov z Progresívneho Slovenska.
|
|
Re: Nepomoze
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
20.5.2022 18:22
Na slovensku drogy nie su, aj plackova je vonku. Na slovensku nie je ani korupcia, ba ani problemy zo sudmi. Jediny problem je ze nevieme ci ma vacsi sulik ci matovic. V polovici volebneho obdobia treba robit a nie nahanat volicov.
|
|
Re: Nepomoze
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
20.5.2022 18:50
Isty podlaficanarkoman zarobil pekne peniaze vlastnou hlavou, bez statnych zakaziek. A to hranaty dobytok, ktory nikdy nepracoval NEDOKAZE rozdychat. Tak osiera.
|
|
Re: Nepomoze
Od: sfjm
|
Pridané:
24.5.2022 6:05
lebofico este zabera aj na niekoho ineho, ako na matelkovce?
btw ak myslis Riska, tak ten mal kopu statnych zakazok.
|
|
Re: Nepomoze
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
24.5.2022 8:05
Sulik je PS? Odkedy? Ziadne lebo fico, fico patri pred sud, ved sam chcel ist na sud.
|
|
Re: Nepomoze
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
24.5.2022 11:38
Poliacik niekedy nieco zarobil? Okrem penazi co pretiekli cez mimovladky?
Truban je fetak podla vlastnych vyjadreni, sam sa tym chvalil, fico nemusel povedat nic. A hej, na webhostingu zarobis vlastnou hlavou velke love, nikdy nic k tebe tunelovat nemusia, haha. Teraz tu o cervenej karkulke.
Fico patri pred sud, jasne. Len s dokazmi je akosi problem, par rokov uz nie je pri vesle a dokazy stale ziadne. Sa necuduj, ze ludia si zacnu mysliet, ze to vsetko bol len brechot, aby sa ho zbavili, bez akehokolvek zakladu v realite.
|
|
Re: Nepomoze
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
24.5.2022 11:48
Ano na webhostingu za 4e, bez statnych zakaziek. Ci o com tocis, slapes na drogach? Lebo tak sa mi zda z tvojich vyjadreni..
Chcel by som byt fetak a troska ako Truban, uplne vazne. Tak zlyhat v zivote, ze predam vlastnorucne vybudovanu firmu za par drobnych milionov. O tom moze demagog a cigan ako Fico len a len snivat. Ten poctivou pracou predpokladam nezarobil nic. Len baksise a zlodej kryje zlodeja. Preto este nesedi... Este ze je mafko Borisko vo vlade aj SIS. To sa da co to zbrzdit.
|
|
Re: Nepomoze
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
24.5.2022 12:26
Ano, na webhostingu za 4 euro, na Slovensku urobil trzby 4 mega rocne. Wedos nema take trzby a to maju vacsi trh. To kazdy dospely pracujuci Slovak tam mal hosting? A teraz tu o zlatej rybke.
Urcite to nebude tym, ze tam mal investorov ako Stefunko, ktory nikdy nic od statu nezobral, cestne pionierske.
Inak ako dopadla ta pozicka, co dal Truban PS-ku? Uz ju vratili? Z coho, ked prepadli vo volbach?
|
|
Re: Nepomoze
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
24.5.2022 12:40
Ked som sa niekedy niekoho spytal kde ma web, tak som mal pocit, ze ina firma ako Websupport neexistuje. Takze asi tolko k tomu. Ako to, ze ani hranaty ich biznis nespochybnil? To uz moze napadnut aj pekarne, ze podozrivo vela zarabaju. Znova, hranol je zlodej ktory cely zivot nahanal len provizie od kamaratov, ktorych kryl a ktori s jeho pozehnanim robili kseft.
|
|
Re: Nepomoze
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
24.5.2022 13:20
Lebo si zil v bubline a stale zijes v bubline. Je a aj bolo tu kopec webhostingov, s lepsim pomerom cena/vykon. Ale to sa v bubline nedozvies, ked treba podporovat nasich ludi, vsak.
Zaujimave, ze hnanol cely zivot nahanal len provizie od kamaratov a robil ksefty, akurat sa mu to neda dokazat, vsetok svoj majetok ma vydokladovany. Na rozdiel od jeho Igorodia, ktory sice je danovy podvodnik, ale ma to premlcane a vsetko aj tak vlastni Pavlinka.
|
|
Re: Nepomoze
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
24.5.2022 13:49
Ach ty ale kecas. Koniec debaty.
|
|
Re: Nepomoze
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
24.5.2022 14:12
Ja kecam, lebo ty tu len verklikujes, co ti roky pchali do hlavy a ty si si to nevsimol? Nice.
|
|
Re: Nepomoze
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
24.5.2022 14:31
Kto mi co pchal do hlavy? Porovnal som 2 veci ktore su velmi lahko porovnatelne. Lowcostovy ale masovy biznis bez mega zakaziek vs zarabanie hranol bandy na mega zakazkach. Ci vsetci co predavaju sluzby za par EUR su zlodeji, ked na tom zarobia? Len ti velki, co tocia statne zakazky a dostavaju z nich provizie, su OK? WTF? Pouzivajme vlastny rozum a nie to, co ti hoaxomety napchaju do hlavy ze si mas mysliet. Pouzivajme elemetarnu logiku a zijme v realnom svete.
|
|
Re: Nepomoze
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.5.2022 14:22
Zaujmave ze tu rozpravku o narkomanoch propagoval hlavne Smer. Ten isty Smer ktoreho (nastastie uz byvaly) minister vnutra Kalinak bol natoceny ako bol uplne sfetovany pred kamerami. Je to na youtube, pozri si sam kto je narkoman.
|
|
Re: Nepomoze
Od: Kristen
|
Pridané:
22.5.2022 15:54
Prečo tu zreza koľkým kvapká na karbid, keď všakovaké "maste" a čo ja viem čo, sú najlepšie iba a len práve z nejakého konope? To už fakt nič iné nepotrebujeme, len napchať drogy do každodenného života? Nestačí že sopliaci na školách pijú kávu ako neviem akí dospeláci, z pitia si len nejaké sladké umelé lepidlo či energetičák kúpia. Len 1 zo 100 sa v tiesni napije vody z vodovodu!!!
|
|
Re: Nepomoze
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.5.2022 17:21
No, konope hlavne tlmi bolest. Co som cital vo vedeckych casopisoch, funguje to podobne ako opium ktore sa pouziva v silnych liekoch proti bolesti, a to konope je predsalen bezpecnejsie.
Nejake pitie kavy ti vadi. Ale ze kazdy druhy mlady, hlavne na severe a vychode slovenska je kazdu chvilu nacengany ako rus, to ti nevadi? Si aj za zakaz najrozsirenejsej drogy na slovensku - alkoholu?
A ak nie, potom preco sa tresta menej skodliva droga 10 rokmi vezenia a prepadnutim majetku, kym skodlivejsia droga nie len ze by mala miernejsi trest, ale je dokonca uplne legalna? Ako toto vysvetlis?
|
|
Re: Nepomoze
Od: jpm
|
Pridané:
24.5.2022 6:07
Ked moze byt neo-jezis Zelenstein nafetovany, tak moze byt aj Kali.
Socka, co nema na kokain sa nezapre :P
|
|
Re: Pomoze
Od: anonymous2743
|
Pridané:
24.5.2022 12:26
Cize tebe vobec nevadi ze x obycajnych mladych ludi ma zniceny zivot, 10 rokov stravia v base koli tomu ze niekde zasadili priblblu rastlinku, a zatial papalas Kalinak ktory je na videu natoceny nafetovany niecim horsim (asi tym kokainom) si v pohode beha po slobode?
Nema snad zakon platit rovnako pre vsetkych?
|
|
Prečo tablety?
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
20.5.2022 18:51
Rozdávajte radšej tepelné čerpadlá.
|
|
pocty
Od: matikar
|
Pridané:
20.5.2022 20:09
to mi vychadza priemerne 404 eur za tablet neni to moc?
|
|
Re: pocty
Od: thablet
|
Pridané:
20.5.2022 20:38
Nie je to moc, je tam predinštalovaný Dominion
|
|
Re: pocty
Od: anonymous2743
|
Pridané:
20.5.2022 23:15
Ten Dominion, to su nove nanocipy?
Lebo pokial viem u nas elektronicke hlasovanie priekazne nemame a ani sa ho nikto nechysta zaviest, takze cely Dominion by bol asi taky uzitocny ako Blahovi prirucka logiky.
|
|
Re: pocty
Od: romale in da klub
|
Pridané:
21.5.2022 9:37
Alebo cigani ciganikov sada pracovnych nohaviciek.
|
|
Re: pocty
Od: 33jkl33
|
Pridané:
21.5.2022 22:40
To tebe podobní písali aj o covid pasoch, alebo o fajzerovskom boostrovaní, alebo... príkladov je viac než dosť.
|
|
Re: pocty
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
22.5.2022 7:55
Aky je prosim ta rozdiel medzi farizejovskym a len takym obycajnym? Lebo nepoznam to cudzie slovicko.
|
|
Re: pocty
Od: otvor oči
|
Pridané:
22.5.2022 14:53
nauč sa čítať, až potom sa môžeš hrať na chytrého z príspevkov iných. pochopiť ale nemusíš ani pôvodný príspevok, ani tvoj vlastný.. to od teba žiadať nemôžem..
|
|
Re: pocty
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.5.2022 14:30
Aki mne podobni? Ja som vedel hned na zaciatku ze nieco ako covid pasy, a preockovanie bude nutne, a priekazne som nikdy netvrdil opak.
A vedel to kazdy kto si kedy dal namahu a precital vedecky casopis, alebo pozrel video kde vedci vysvetluju ako to cele funguje (napr. Flegr to pekne popisal).
To len neschopny Zmatkovic a jemu podobni hlasali 'vakcina je sloboda' a podobne kreteniny, a konspiratori sa toho chytili. Nikto pricetny nic take netvrdil.
|
|
Re: pocty
Od: dosť!
|
Pridané:
22.5.2022 14:55
chlapci, nehádajte sa, pri ďalších voľbách sa uvidí, či sa konšpiračná teória zhmotnila o mesiac, alebo o pol roka ;) ak teda nejaké voľby budú, preotže na to je už tiež konšpiračná teória..
|
|
Re: pocty
Od: Kristen
|
Pridané:
22.5.2022 15:48
Prosím??? Takže Ty si pichnutý a debilinu ako nejaký "očkovací pas" považuješ za niečo normálne? Fúha, to sme to dopracovali... A Ty si to vedel, no ešte lepšie.
|
|
Re: pocty
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.5.2022 16:58
Samozrejme ze ockovaci pas je normalny. Si si nevsimla ze ked ides do cudziny, bez celeho zoznamu ockovani ta tam nepustia? Alebo ked idu cudzinci k nam? Este to by chybalo aby nam tu zaostali imigranti roznasali nakazlive choroby. Akurat ze tentoraz sme boli ti zaostali imigranti my Slovaci.
Je to ten isty princip preco Slovensko v prvej vlne zavrelo hranice, a vdaka tomu (v kombinacii s prisnym lockdownom) sme sa jej takmer uplne vyhli.
A samozrejme ze som to vedel, ako kazdy clovek co sa riadi rozumom a nie konspiraciami. Kazdy vedec alebo seriozny lekar by ti povedal to iste.
|
|
Re: pocty
Od: ty vole..
|
Pridané:
22.5.2022 22:33
Tak za prvé, očkovanie bolo vždy dobrým biznisom. Do niektorých zahraničných krajín sa očkuje proti chorobám, ktoré sú skutočné vážne a nebezpečné, nie proti inak pomenovanej chrípke, na ktorú si cez leto nemusíš ani spomenúť, ale v zime (zaujímavé, že aj v Austrálii, kde je vtedy leto..) sú potrebné 4 očkovania a mikroténový sáčok cez hubu, nos aj oči. Ale toto si sa asi vo vedeckom časopise nedočítal..
|
|
Re: pocty
Od: ty vole..
|
Pridané:
22.5.2022 22:33
Za druhé, Slovensko sa hovno a nie vyhlo prvej vlne, tak tu netrep kokotiny! Prvá vlna bola nie prekvapivo najmiernejšia v Švédsku, ktoré sa vyhlo prísnym opatreniam. Toto si môžeš dohľadať, napríklad John Hopkins institute má štatistiky od začiatku meraní v 2020 stále online. Asi si tvoja nefunkčná pamäť už nespomína na tie náreky pseudoodborníkov, aké plné sú nemocnice umierajúcich koroňákov a stavanie poľných nemocníc vojakmi, zomieranie ľudí s ozajstnými chorobami kvôli nedostatku zdravotnej starostlivosti, lebo všetky oddelenia boli prerobené na boj s pandémiou. Tak aspoň netrep pičoviny stále!!
Jedinou pandémiou na Zemeguli si ty, tvoj zamestnávateľ a tvoji kamaráti!!!!
|
|
Re: pocty ti nejdu
Od: anonymous2743
|
Pridané:
23.5.2022 0:12
Pocuj, ty si fakt myslis ze na technickom fore si nikto nevie najst a skontrolovat data? Alebo sa iba spoliehas ze vsetci su lenivy a nikto to naozaj nespravi?
Chod dopice.sk/qPi
Su tam data prave z Univerzity Johna Hopkinsa. Dal som ti tam este aj porovnanie Svedska s ostatnymi severskymi krajinami, a aj Nemeckom ako reprezentantom priemernej zapadoeuropskej krajiny.
Mozes z toho grafu vidiet, ze Svedi boli v prvej vlne (a vlastne aj v dalsich) suverenne najhorsi z celej severnej europy (10 mrtvych denne na milion obyvatelov, pre porovnanie Dani mali < 3). Prave koli tomu ze nemali prisne opatrenia, a spekulovali o premorovani a vyvazovani potrieb ekonomiky s opatreniami. Nie prekvapivo to dopadlo katastrofalne.
Pre porovnanie, Slovaci boli jedni z najlepsich v europe. Samozrejme, v 2 a 3 vlne uz sme boli najhorsi, teda ked zrovna neboli najhorsi Cesi. Lebo duchom posadnuty minister zdravotnictva zaspal na vavrinoch a riesil obmedzenie potratov namiesto pripravy opatreni.
|
|
Re: pocty
Od: anonymous2743
|
Pridané:
23.5.2022 0:30
Ano, to som sa vo vedeckom casopise naozaj nedocital, lebo su to nehorazne bludy odtrhnute od reality.
Chorobu na ktoru u nas za 2 roky zomrelo 20000 ludi, co je najviac od 2 svetovej, nazyvat 'chripkou' moze iba uplny idiot.
A ano, na tak nebezpecnu nakazlivu chorobu sa bezne vyzaduje ockovanie pred vstupom do krajiny.
Iba blaznivy antivaxeri radsej nakazia ostatnych a zomru nez by sa nechali ockovat bezpecnou a ucinnou vakcinou. Preto maju Dani 82% zaockovanost, a sprosti Slovaci iba 50%. Co si myslis ze nas caka na jesen?
|
|
Re: pocty
Od reg.: miggg
|
Pridané:
23.5.2022 9:16
Ak musis ist do australie v zime zaockovany, tak asi preto, aby si im to tam nedovliekol... Im moze byt jedno ake maju pocasie, ked z krajiny, kde je to prepuknute, ku nim niekto cestuje... pzn.: Neviem ako to je s tym ockovanim realne - reagujem len na tvoj logicky nezmysel...
|
|
Re: pocty
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
22.5.2022 17:57
Velki frajeri idu na dovolenku do dubaja, a tam bez pripomienok aj kontrolu telesnych dutin zvladaju, vratia sa na Slovensko a niet nad nich a ich prava.
|
|
Re: pocty
Od: 33jkl33
|
Pridané:
23.5.2022 15:11
To je argument hodný voliča olajno. :) Dokonca aj z nich tí chytrejší vedia aký je rozdiel ísť do nejakej cudzej krajiny a prijať ich podmienky a aký je keď ti doma niekto nasilu a protizákonne chce niečo nanútiť.
|
|
Re: pocty
Od reg.: miggg
|
Pridané:
22.5.2022 20:37
Dnes je ockovaci pas normalny, tak ako uz davno bol normalny u zvieratiek. Ked sa jedneho dna o tisic rokov ludia prestanu chovat ako zvieratka, uz normalny nebude... Ved dnes sa nepovazuje za normalne ani to, aby si chory clovek s kaslom nasadil sam od seba rusko a castejsie umyval ruky, ked dostane nutkavu potrebu ist sa prejst po nakupnom centre...
|
|
Re: pocty
Od: 33jkl33
|
Pridané:
23.5.2022 15:18
Nie, rozhodne to nie je normálne. Ty si kľudne daj na papuľu aj 5 respirátorov naraz, ale mňa to takých úchylností netlač.
|
|
Re: pocty
Od reg.: miggg
|
Pridané:
23.5.2022 23:02
Ja, ako zdravy jedinec, by som respirator nemusel mat, keby si ho mal ty, ako chory jedinec. A ide o to, ze tym tvojim pristupom sa do toho plosneho nosenia ludia v podstate dotlacili sami... Ale necudujem sa, viem preco som napisal o tisic rokov. Kedysi ludia nechceli pouzivat mydlo, stale su ludia, ktori si pri kaslani nezakryvaju usta a este dlho tu budu taki ako ty, ktorym nezalezi na tom ci niekoho nakazia (akoukolvek) chorobou. Ved co, ak mi to prejde, ostatni to tiez zvladnu a ak zomriem, ostatni ma uz nebudu trapit, ale nech smoklim, kycham, brhlem, na papulu si to nikdaj nedam...
|
|
Re: pocty
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
24.5.2022 11:41
Ockovaci preukaz je normalny u zvieratiek, ano. Aj nastreleny cip pod kozu. Ked sa zaradis k dobytku, mozes mat aj ty, jedno aj druhe. Normalnych ludi nechaj na pokoji, pre ludi nie je normalne ani jedno, ani druhe.
Neviem ako teba, ale ja ked som bol maly, tak ma ucili kaslat alebo kychat do kapesnika. Ale chapem, dobytok toto nezvlada.
|
|
Re: pocty dobytka
Od: anonymous2743
|
Pridané:
24.5.2022 13:00
Veru mas pravdu, dobytok to priekazne nezvlada.
Dobytok s ruskom pod bradou, chrchlajuci a kasluci v ausobuse plnom ludi. Dobytok co si v predajni potravin da dole rusko aby sa vysmrkal v rade ludi. Dobytok co si neumyje ruky, a potom holymi rukami chnape pecivo. A este by som vedel dat prikladov ...
Na zaciatku pandemie som isiel po namesti v dost sychravom pocasi, a oproti isli dvaja aziati s riadne nasadenymi ruskami, kamennymi vyrazmi v tvari, uprene hladiac pred seba, tvariac sa ze nevidia ludi okolo. Tak som sa obzrel, a videl som preco: stvrtina ludi rusko nemala vobec, dalsia stvrtina pod nosom alebo bradou, jednej okoloiducej zene viselo rusko z laveho ucha, par ludi ho iba drzalo v ruke.
Napadlo ma, co si o nas ti aziati asi musia mysliet? Ze sme tak neschopny narod ze ani ruska si nasadit nevieme? Ze nam nezalezi na starsich ludoch? Alebo, aby som si pozical tvoj vyraz, ze sme necivilizovany dobytok.
|
|
Re: pocty dobytka
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
24.5.2022 13:25
Stale sa nejako fixujes na ruska.
Ruska ti v nicom nepomozu, akurat mozu ublizit. Ti, co ich nemali nasadene spravne, sa spravali svojim sposobom racionalne.
Ruska su dobre len na jednu vec - na divadlo, ze nieco robime. Inak su uplne nanic.
Radsej sa sustred na to umyvanie ruk.
|
|
Re: pocty dobytka
Od: anonymous2743
|
Pridané:
25.5.2022 16:26
Ruska aj respiratory funguju, je to po ockovani druha najucinnejsia metoda ochrany. Bola pomerne velka studia co dokazala ze asi o 25% znizuju rychlost sirenia cinskej pliagy.
Ale vies preco ich ludia nechcu nosit? Lebo rusko chrani primarne nie teba, ale hlavne ostatnych, a ked ho nosia aj ostatny tak si chraneny aj ty.
No a slovak v zivote neobmedzi svoje pohodlie pre druhych. Dokonca ani ked im tym moze zachranit zivot. Toto je najvecsi problem nasej spolocnosti, a dovod preco je tu taky vychodoeuropsky bordel.
Nedokazeme tahat za jeden povraz, nedokazeme sa na nicom dohodnut, pre spolocnu vec dokazeme nieco urobit tak mesiac, mozno dva. Potom sa vrati anarchia. Dokonca aj azijci su v tomto civilizovanejsi nez my, preto zvladli epidemiu omnoho lepsie.
|
|
Re: pocty dobytka
Od: slecna.l
|
Pridané:
27.5.2022 10:24
Len doplnim, ze spravne pouzivany respirator chrani pred nakazou ovela ucinnejsie ako ockovanie. (Len sa to statisticky tazsie vyhodnocuje, a mnozina ruskarov/ockovanych sa do velkej miery prelina. Osobne si myslim, ze vysledna "ucinnost" vakcin bola zvysena tym, ze ockovani viac dodrziavali aj ine opatrenia.)
|
|
Re: pocty dobytka
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
24.5.2022 13:58
Ty si dobre vytrety clovek pan Anonymny. Tebe radost vladnut. Ty by si si strelil aj do nohy, ked ti nakazu. Vacsiu ovcu ako teba nepoznam.
1000 hospitalizovanych a ruska nikde. Ked bolo 10 lockdown. Nedocvaklo ti to? Akcie ludia sa zhromazduju polovica ludi nieje stepena a cuduj sa svetu nic sa nedeje.
Si naletel ojebu.
|
|
Re: pocty dobytka
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
24.5.2022 19:34
Komu nedocvaklo po videu z polovnickej chaty je zaplatenym stazistom od bodora.
|
|
Re: pocty dobytka
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
24.5.2022 19:53
Lebo Matovicova sukromna konverzacia bude na 200 percent ina.
|
|
Re: pocty dobytka
Od: anonymous2743
|
Pridané:
25.5.2022 17:02
Ze Zmatkovic je kreten priekazne neznamena ze Ficiak nie je. Svet nema len 2 strany.
|
|
Re: pocty dobytka
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
25.5.2022 10:40
Co s tym ma bodor? Z videa z polovnickej chaty sme sa dozvedeli, ze:
- fico ma rad slaninu
- tato vladna junta sa nazastavi pred nicim, zakony su len inych, nie pre nich a budu ich porusovat, ked sa im hodi a nikto na nich nemoze. A ovcanom je to jedno, lebofico.
|
|
Re: pocty dobytka
Od: anonymous2743
|
Pridané:
25.5.2022 16:59
Tak to si nedaval pozor. Z videa sme sa priekazne dozvedeli, ze Ficiak je psychopat, ktory dobre vie ze covid je nebezpecny, a aj tak zorganizoval protesty kde starsi ludia testne pri sebe bez rusok hulakali a sirili to.
Jeho vlastnymi slovami: '...viac si nepametam. Prebral som sa ze po mne skace nejaky doktor na hrudi ... covid v kombinacii s teplom a nizkym tlakom, ma normalne jeblo na zem ... ale tak chlapci, ze takto nejako vyzera smrt.'
'...mal som uz 5 testov PCR, som v poriadku, ale stale nie som zdravy ... necvicim ... nevladzem nic ... neviem sa zbavit dutin ... mna tak zlomilo vo stvrtok, som cely piatok lezal ... unava, stale mam plechovu chut v ustach ... arytmie srdcove stale ... To je strasna choroba, strasna.'
Ficiak sfalsoval test aby nam tu strasnu chorobu mohol priniest: '... a po 11 dnoch som sfalsoval test ... Tak som usiel nacierno z Grecka domov ...'
|
|
Re: pocty dobytka
Od: anonymous2743
|
Pridané:
25.5.2022 17:10
Zato ty by si si priekazne strelil do nohy ked ti to zakazu. Lebo nie si ovca.
Jasne, nic sa nedeje, len tych 20000 mrtvych nejako treba vysvetlit nemyslis? A hlavne treba vysvetlit to, ze krajiny kde sa dodrziavali opatrenia, a zackovali sa skoro vsetci (napr. Dansko) maju vyrazne menej mrtvych. Raketova fyzika ...
|
|
Re: pocty
Od reg.: miggg
|
Pridané:
24.5.2022 14:24
By ma zaujimalo ako si predstavujes takeho normalneho cloveka - cim ho definujes... Lebo normalny (standardny, bezny) != idealny, neomylny, nesebecky... A potom tvoja logika -> ja kaslem do vreckovky, tak predsa vsetci ludia kaslu do vreckovky ma pobavila - lebo to je jediny dovod preco by si chcel aby chori ludia chodili bez ruska... Kde je jasne, ze ked zakasle do ruska ma uplne iny "rozstrek" ako ked kasle len tak do vzduchu... A aby si to cele pochopil, tak ruska nosime vsetci preto, ze ich niesu ochotny nosit len chori ludia, sami od seba... Plosny prikaz, je jediny sposob, ako ich nasadis tym, ktori uz pocituju priznaky, behaju von a nepotrebuju este liecbu...
|
|
ake tablety
Od: Damsky Vibrator
|
Pridané:
20.5.2022 23:36
Urcite by tam mali byt tablety na vysoky krvny tlak
|
|
..radsej keby im dali nejaku uzitocnejsiu, pre nich praktickejsiu ..dotku, , nie zas takato akcia, ked nekdo (Datart?), potrebuje sa takto zbavit starych lezaakov, a vypratat sklady..
Od: LytaR.
|
Pridané:
21.5.2022 1:42
..1 skupine seniorov takuto dotaciu, vo forme gratis tabletov by ani nebolo treba, - lebo ich uz davno maju, alebo aj pc-desktopy, ntbky, a vedia s nimi robit lepsie jak ja..
(..alejo, ovsem-ze, vyuzili by ich tiez.. )
..a druhej casti dochodcov, ozaj netreba, -lebo ozaj na nich budu krajat ozaj jen tu cibulu.. (po tom, co to paar krat zapnu, a ked nebudu vedet kudy-kam, a co dalej, a co vubec s tym, jako to vyuzit, tak rychlo stratia zaujem aj nit.. myslienky..
|
|
My uz ich doma mame
Od: sonousbo
|
Pridané:
21.5.2022 10:16
jeden na maso, jeden na zeleninu a jeden na pecivo, namiesto stylusu sada nozov, pri pomysleni na politikov je krajanie zabavnejsie
|
|
jjhgfvbb
Od: jhhgjbg
|
Pridané:
21.5.2022 19:50
Bukekela vianoce
|
|
milovanie
Od: khejml
|
Pridané:
23.5.2022 15:10
ja som sa najviac krat miloval s telefonom, dedky babky budu mastit kacice na porne,,,juchuchuu
|
|
Tablet je prezradený
Od: _Julo_
|
Pridané:
27.6.2022 21:43
Len pre informáciu. Tablety, ktoré sa rozdávajú seniorom sú:
Huawei MatePad T, 64 GB Flash, 4 GB RAM, HUAWEI Kirin 710A, 1920*1200, bez Google Play, len s pochybným obchodom (ani som nekontroloval či tam je napríklad Skype, predinštalovaný nebol).
Predinštalované sú blbosti, ako aplikácie napríklad pre podnikanie. Jedna z predinštalovaných aplikácii pri spustení na mňa dokonca začala hovoriť jazykom, ktorý som ani nebol schopný identifikovať (nebola to (na 100 %) ani slovenčina, ani čeština, ani angličtina, ani nemčina, ani španielčina, ani portugalčina, (na 90 %) ani maďarčina, ani francúzština, nebola tam diakritika takže zrejme ani nórčina, nevylučujem, že by to mohol byť jazyk ako waleština, ale v tomto jazyku som zatiaľ videl len jednu vetu, tak to ani neviem potvrdiť, ani vyvrátiť).
|
|
Re: Tablet je prezradený
Od: _Julo_
|
Pridané:
27.6.2022 21:43
(pokračovanie)
Okrem tabletu sa rozdáva aj klávesnica SBOX BT-05. Pri rozdávaní ale (zatiaľ) nedali tu sľubovanú kartu s pripojením na internet.
Pred tým celým rozdávaním bolo školenie, ktoré bolo zamerané viac na počítače a obsahovalo staré a zbytočné veci. (Napríklad presné rozlišovanie koncoviek, vrátané mini USB B, rozoznávanie pre logá operačných systémov, pričom o dvoch z tých OS (Linux distribúciach(?)) som sa dozvedel až z tých "učebníc". Jedno z logo bol Tučniak Tux, ale bol priradený len k jednej špecifickej distribúcii.)
V podstate celé školenie bolo pre tento tablet prakticky nepoužiteľné.
|