|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GoogleFillaz
Od: 0dee
|
Pridané:
2.9.2008 6:06
Takze od kazdeho prehliadaca daco skopcili a maju jeden cely
|
|
Re: GoogleFillaz
Od: pikatchy
|
Pridané:
2.9.2008 7:37
a to logo ukradli pokémonom! :(
|
|
Gúgl špiónom?
Od: pichatky
|
Pridané:
2.9.2008 8:46
"Chrome bude umožňovať full textové vyhľadávanie vo všetkých v minulosti navštívených stránkach"
"Chrome po otvorení nového tabu ponúka voľbu deviatich najčastejšie navštevovaných stránok v podobe ich náhľadov"
...
|
|
Re: Gúgl špiónom?
Od reg.: wavevlna
|
Pridané:
2.9.2008 20:58
ja sa len bojím aby nebol dizajn taky na pi..cu ako vzdy od glgouo
|
|
Re: GoogleFillaz
Od: 0dee
|
Pridané:
2.9.2008 8:47
a fakt, to je ta lopticka ked si stlacil ten modry gombik tak odtial vyletel pokemon pripraveny na suboj
|
|
Re: GoogleFillaz
Od: Lokofoko
|
Pridané:
2.9.2008 16:38
Pokelopta bola iba dvojfarebna - hore cervena, dole biela... ich logo je viacfarebne.
|
|
Re: GoogleFillaz
Od: odstrante medzery:)
|
Pridané:
3.9.2008 2:02
http://www.google.sk/search?hl=sk&q=pokemon+ ball&btnG=H%C4%BEada%C5%A5+v+Google&meta=
ja tam vidim 3 farby...
|
|
Re: GoogleFillaz
Od: Martin777
|
Pridané:
3.9.2008 10:09
Exituje viac druhov pokelopt, roznych farieb :)
|
|
Re: GoogleFillaz
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
3.9.2008 13:22
kokoz kolko odbornikov na pokemonov :D
|
|
Re: GoogleFillaz
Od: Lokofoko
|
Pridané:
2.9.2008 16:40
Samozrejme... ty by si snad vymyslel daco revolucne? Kazdy keby robil novy browser tak by zobral to najlepsie z konkurencie...
|
|
Re: GoogleFillaz
Od: szaga2
|
Pridané:
3.9.2008 20:29
Ako maju len nie celi. Napriklad ani zaboha som nevedel prist na to ako sa tam instaluje java plugin. Takze mi tam nefinguje chat irc cez java.... Inac je paradny a dost richly. Vcera celu noc som hon trapil. Je tam este dost veci na vyladenie ale no neviem. U mna je jednotka IE7. uffff
|
|
hmmmmmmmmm
Od reg.: fafkac
|
Pridané:
2.9.2008 6:32
ja osobne nevidim dovod, preco by som menil hlavny prehliadac, ako vedlajsi mozno, ked vyjde finalna verzia urcite ho odskusam, ale to by ma musel veeeeeeeeeeeeeeeeelmi prakvapit aby som ho dal ako hlavny
|
|
Hmm...
Od: MirecU - II
|
Pridané:
2.9.2008 7:13
Ked to bude ako s gmailom, tak to bude beta este strasne dlho. :) Ale tak vyskusame, uvidime.
|
|
comment01
Od: LK001
|
Pridané:
2.9.2008 8:06
"Veľký problém napríklad Firefoxu tak Google vyriešil technicky pomocou využitia virtualizácie pamäte realizovanej procesorom." - ako je to myslene, ze velky problem napr. Firefoxu?
btw: stabilnost <--> stabilita ?!
|
|
Re: comment01
Od: neprihlásený
|
Pridané:
2.9.2008 8:38
Tým problémom bola zrejme myslená fragmentácia pamäte.
|
|
Re: comment01
Od: LK001
|
Pridané:
2.9.2008 16:19
Hmm, stale nerozumiem preco problem napr. FF ...vysvetli.
|
|
Re: comment01
Od: neprihlásený
|
Pridané:
2.9.2008 17:06
Snáď nebude vadiť odkaz na jednu stránku v anglickom jazyku: http://tinyurl.com/3xxnte a problém napr. FF to bol v tom, že ostatok konkurencie to zvládal lepšie. Alebo fakt netuším o čo potom ide :)
|
|
Re: comment01
Od: Tupcek
|
Pridané:
2.9.2008 18:56
ono asi necitate pravidelne dsl.sk a podobne stranky, lebo ak by ste citali, tak by ste vedeli, ze ff je pomalsi oproti opere a spotrebovava viac RAMky (ak dobre pametam) koli tomu, ze je tam prilis fragmentovana pamet...a na to sa prislo asi tak tusim pol roka dozadu...predtym si to nikto nevsimol a tusim sa ani nedefragmentovala
|
|
Re: comment01
Od: neprihlásený
|
Pridané:
2.9.2008 20:53
argh. Prekročená max. povolená dlžka komentára.
V skratke:
Firefox mal problém s fragmentáciou, už vyriešený. Vznikal po zavretí tabu- neuvoľnovaľ, alebo ďalej efektívne nevyužíval už pridelený adresný priestor.
Rozdiel medzi týmto (GB) a FF:
-spustenie: FF aj GB sa spustia bežne, je im priradený priestor v pamäti. Oba predstavujú jeden proces.
-otvorenie tabu: GB- vytvorí proces- procesu sa pridelí miesto v pamäti- už je to počettabov+1 komunikujúcich procesov.
FF- prehliadač si vyžiada dodatočne naalokovanie priestoru v pamäti.
-zatvorenie tabu: GB- ukončí proces ->uvoľní sa pamäť
FF- kedysi(zjednodušené): zavrie tab, pritom zabudne riadne uvoľniť pamäť
- dnes: zavrie tab, uvoľní predtým používanú pamäť.
Snáď som to nepoplietol...
|
|
Re: comment01
Od: LK001
|
Pridané:
3.9.2008 14:40
No mne ide o to, ze sa pise "problem" firefoxu - co vobec nie je pravda...ja som tu uz davnejsie niekde pisal o managmente pamete v FF3. Jednoducho je fakt, ze to nie je moc stastne tvrdenie, ze FF ma problemy s managmentom pamete!
|
|
dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od reg.: Ziggy Stardust
|
Pridané:
2.9.2008 8:11
tak.
a firefox to ma konecne spocitane.
typujem tak do roka si ani nikto nespomenie na nejaku hrdzavu lisku.
btw, opera je najlepsia! :-D
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od: majky20
|
Pridané:
2.9.2008 8:16
opera shit , google chrome rulez
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od: Rival-e
|
Pridané:
2.9.2008 8:37
to si myslis len ty, opera je totalny shitt.
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od: mrkva
|
Pridané:
2.9.2008 19:20
aj ja si to myslim :P
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od: Klolok
|
Pridané:
2.9.2008 14:12
Google Chrome sa vdaka silnemu menu Google urcite aj silno presadi, hadam aj vdaka kvalite.
Ziggy Stardust - k tvojej ustipacnej poznamke, ak si do roka nik nespomenie na Firefox, tak potom davaj pozor aby sa nestalo za na Operu si nik nespomenie uz do pol roka, vzhladom na jej mensiu rozsirenost. Ale nespochybnujem jej kvality, aj ked pouzivam "Cervenu lisku"
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
2.9.2008 18:59
1. tipovat je s makkym I
2. firefox je panda cervena a nie liska
3. chrome a opera maju este dohanat tych 30% firefoxu
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od: MCGayny
|
Pridané:
2.9.2008 19:24
a preco je v tom logu liska?
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od reg.: kane777
|
Pridané:
2.9.2008 19:27
v tom logu je panda cervena..
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
2.9.2008 20:34
je tam tento tvor
http://animals.nationalgeographic.com/staticfiles/ NGS/Shared/StaticFiles/animals/images/1024/ red-panda-in-tree.jpg
(zmazat medzeru pri NGS a red)
vidis tu podobizen s liskou? tak je dobre
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od reg.: gonzi
|
Pridané:
3.9.2008 15:58
po prve neni to panda keby to bola panda tak by sa to nevolalo Firefox (Ohnivá líška) ale firepanda nezda sa ti
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od: fpr
|
Pridané:
3.9.2008 16:11
http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Panda
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od: KocuRniak
|
Pridané:
3.9.2008 16:36
http://en.wikipedia.org/wiki/Fox
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od: KocuRniak
|
Pridané:
3.9.2008 16:38
BTW: vidíš tú podobizeň s líškou? Tak je dobre.
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
9.9.2008 14:07
Trochu pogoogluj a nájdeš pár článkov ( http://www.mozilla.sk/firefox/vznik-firefoxu/ ) kde sa píše o tom, že FireFox je slangový názov pre pandu červenú, ktorá poslúžila ako predloha k logu.
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od: kukoax
|
Pridané:
3.9.2008 15:08
Preco konece FF to ma spocitane? Ti sibe? sak konkurencia je dobra, Ja pouzivam aj operu aj FF a nemam problem o co Ti ide? neznesies iny nazor? opera ma lepsi managment pamate FF ma lepsie blokovanie reklam, pouzivam to co mi vyhovuje a nikoho nepresviedcam o svojej pravde. Aj IE pouzijem rza za mesiac, ale velmi sa tesim , ze FF mu ukrajuje z kolaca, lebo zaspal dobu
|
|
Re: dnes má meniny Linda, zajtra Belo
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
9.9.2008 14:23
Nechaj ho chudáčika. Používa Operu a závidí FF jeho podiel:D
|
|
co tym sleduju
Od: asd
|
Pridané:
2.9.2008 9:05
Pokial jeho najvyssim cielom je byt co najjednoduchsi, tak to vobec nie je nic pre mna... kazdopadne ma nejake tie zaujimave ficuriny, hlavne pokial bude naozaj rychly - to by mohla byt jeho prednost... Trosku mam ale strach ze ak bude optimalizovany na to aby na nom bezali ryhlejsie google webovske sluzby... A ak sa tato kombinacia G-sluzieb a G-prehliadaca masivne presadi, tak to moze viest k velmi silnemu upevneniu uz tak hodne monopolneho postavenia v tejto oblasti (toboz nie, ked si do toho zacnu sami pridavat nejake tie "super" bonusy ktore nebudu standardizovane... ako kedysi MS v IE... Samozrejme netvrdim ze to tak bude, google mam rad, len sa trosku obavam)
|
|
prosiiiiim uz nieeee
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
2.9.2008 9:40
dalsi prehliadac nieeee
v google asi nemaju radi webovych programatorov :( ved nam uplne staci ze musime robit aplikacie pre styri prehliadace a tam je prace viac nez dost, prosiiim nepouzivajte ho
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
2.9.2008 9:53
este ani nevies co a aky bude a uz nabadas ludi, aby ho nepouzivali. najskor si otestuj betu a potom pis bud hluposti pripadne empiricke skusenosti s nim
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od: sjghakd
|
Pridané:
2.9.2008 10:26
moju sestru betu ty nechaj na pokoji!
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
2.9.2008 10:32
a just nie :D
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
2.9.2008 16:53
Ocividne si nepochopil moj prispevok. Ja ten prehliadac nehodnotim z hladiska pouzivatela ale z hladiska vyvojara. V praci mame dost roboty s tym aby sme spravili web aplikaciu pre najpouzivanejsie 3 resp 4 prehliadace a dalsi pokial sa stane siroko pouzivany tak nam len spravi dalsiu pracu navyse.
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od: Metanovy smrad
|
Pridané:
2.9.2008 17:05
A kto ti kaze pchat vsade javaskripty?
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od: ty šikula
|
Pridané:
2.9.2008 18:47
a kto tu hovorí o javascripte?
počul si o tom ako každý prehlaidač odlišne berie CSS vlastnosti? O IE ani nehovorím
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od: Tupcek
|
Pridané:
2.9.2008 18:58
a pocul si o tom ze to ma rovnake renderovacie jadro ako safari? tj ak optimalizujes pre safari, tak nemas problem...a okrem toho, aj keby to tak nebolo, odkial vies ze si na 100% bude tie CSS vlastnosti brat odlisne? co ked sa zameraju na to, aby ich nebralo odlisne?
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
2.9.2008 19:03
aj maxthon ma renderovacie jadro IE a zobrazuje trochu inak
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od: Peto2
|
Pridané:
2.9.2008 10:17
Ale však teba nemusí nezaujíma , že vznikol nový prehliadač. To čo vytvorili je iba grafický frontend (klikátka) nad webkitom.
Webkit používa kopec prehliadačov : Mindori , Arora , Konqueror , Safari .
A vo všetkých fungujú stránky v poriadku.
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od reg.: Nakashima
|
Pridané:
2.9.2008 10:28
Neni to nahodou Midori?
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od: Peto2
|
Pridané:
2.9.2008 11:25
Áno , moja chyba.
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od: jet
|
Pridané:
2.9.2008 11:49
konqueror pouziva KHTML, ale viem, je to skoro to iste
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od: Peto2
|
Pridané:
2.9.2008 12:08
Ja som bol v tom , že už má podporu aj webkitu.
Síce ja ho mám v KDE4.1 bez webkitu , ale zkompilovať sa dá už z podporou.
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od: jet
|
Pridané:
2.9.2008 17:36
no ja som zas v tom, ze webkit je len odnoz KHTML, ktory je starsi, ale mozno sa uz toho vela zmenilo, nebudem sa hadat. ale zeby podporoval 2 renderovacie jadra to sa mi nezda
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od: Peto2
|
Pridané:
2.9.2008 20:04
Áno , webkit je odnož khtml , zobral si ho Apple a prerobil.
www.abclinuxu.cz/zpravicky /khtml-a-webkit-se-sjednocuji
Čo sa týka toho , že v konquerore je si možné vybrať , tak som to hľadal ale nenašiel .Možno som si to pomýlil z prehliadačom v Gnome.
www.abclinuxu.cz/zpravicky /epiphany-prejde-na-webkit
Ps: V odkaze za "zpravicky" odstráňte medzeru.
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
2.9.2008 16:54
Aha sorry nevsimol som si ze je to robene nad webkitom. Tak to sa snad bude dat.
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od: asdasvscvqdefqwefasd
|
Pridané:
2.9.2008 10:29
Ak to nie je MSIE, tak to podla mna vobec nevadi. Ja sice robim vzdy stranky pre 4 prehliadace, ale to su IE5, IE5.5, IE6, IE7 a ostatne.
Okrem IE vsetky prehliadace zobrazuju stranky spravne aj bez uprav. V IE to vzdy po dlhej praci, ale bez hackov dohram k tomu, ze je akurat nejaky element o 5px nizsie, coho si malokto vsimne.
|
|
Re: prosiiiiim uz nieeee
Od: quix_
|
Pridané:
2.9.2008 15:10
no ty si bukvica, pozri sa ake to planuje pouzivat jadro, vobec nejde o to, ze to bude dalsi browser.
|
|
juuuu
Od reg.: TheXijo
|
Pridané:
2.9.2008 10:08
Ty kokso :) sa tesim. vyyera to na vaznu pecku jeee xD dajte link >)
|
|
Re: juuuu
Od reg.: TheXijo
|
Pridané:
2.9.2008 10:27
http://blogoscoped.com/archive/2008-09-02-n72.html
screenshoty >} pozor, preyazeny server >}
|
|
Brr....
Od: Matooooo
|
Pridané:
2.9.2008 10:41
Snazim sa od Google pouzivat cim dalej tym menej SW. Zacina sa z neho stavat pomaly ZSSR.
|
|
Re: Brr....
Od: Tupcek
|
Pridané:
2.9.2008 19:02
snazim sa byt cim dalej od ludi co maju predsudky... nikto ta nenuti pouzivat google vyrobky, ale ak su dobre tak preco nie? ak by robili zadarmo veci a udrzali si vysoky standard aj potom ako by sa stali uplnym monopolom na internete, tak by mi to vobec nevadilo kym by to nevyuzivali
|
|
omg...
Od reg.: H@wk
|
Pridané:
2.9.2008 10:51
co to trepes
|
|
omg...
Od reg.: H@wk
|
Pridané:
2.9.2008 10:52
ked to bude take ako sa pise tka prechadzam z FF na chrome
|
|
Google vladne svetu
Od: anonymouse
|
Pridané:
2.9.2008 10:59
Google bude vládnuť elektronickému svetu ochvíľu nám prinesú Operačný systém a windows bude minulosť :D
|
|
Re: Google vladne svetu
Od reg.: TheXijo
|
Pridané:
2.9.2008 11:03
Voobec by som nebol proti.. taky opensorce OS xD
|
|
Re: Google vladne svetu
Od: Peto2
|
Pridané:
2.9.2008 11:28
Trebárs taký Android :-)
|
|
Re: Google vladne svetu
Od: risototh
|
Pridané:
2.9.2008 22:54
ze by zrovna google nejako ovplyval open source...
|
|
Re: Google vladne svetu
Od: TradeMark
|
Pridané:
3.9.2008 21:29
Jasne ved projekty ako Google Code alebo ta sutaz pre najlepsi open source projekt, kde vitazovi vyplatia 10,000 dolarov to je zanedbatelne.
|
|
Re: Google vladne svetu
Od reg.: kane777
|
Pridané:
5.9.2008 9:36
alebo Summer of Code :) (som sa toho roku zucastnil)
|
|
opera 9.52
Od: opera 9.52
|
Pridané:
2.9.2008 11:27
inac opera 9.50 bola dost shit kvoli tomu, ze mala vela chyb, ale teraz ten novy release 9.52 je dost vydareny, odporucam vyskusat ...
|
|
Re: opera 9.52
Od: Metanovy smrad
|
Pridané:
2.9.2008 17:07
Prdpokladam ze si predtym vychvaloval 9.50 .
|
|
Google - prehliadač
Od: VaMat
|
Pridané:
2.9.2008 11:41
Da sa uz niekde stiahnut ?????
|
|
G Chrome vs FF OP IE atd,
Od reg.: gabiX
|
Pridané:
2.9.2008 12:04
G Chrome sa lisi od ostatnych prehliadacov, odporucam si toto prezriet http://www.google.com/googlebooks/chrome/# urcite to ma co povedat, nechajme sa prekvapit ...
"just as we adopted good ideas from others"
"we want others to adopt ideas from us"
- pre tuto f-ciu by som to uz len hned pouzival !
- stava sa mi ,ze mi padne browser kvoli flashu ,QT pluginu ,alebo inemu pluginu ked ich mam x-krat otvorene (dost blbe niekedy)
"when one tab goes down you get "sad tab" but it doesn't crash the WHOLE BROWSER"
- dalsia uzitocna f-cia , pre dev-ov napr.
"Google Chrome's Task Manager"
|
|
Re: G Chrome vs FF OP IE atd,
Od: Tupcek
|
Pridané:
2.9.2008 19:04
kebyze tie funkcie nepisali aj v clanku, tak by som mozno aj chapal naco si daval ten link
|
|
Re: G Chrome vs FF OP IE atd,
Od: ehm
|
Pridané:
3.9.2008 0:13
heh potom som si to uvedomil ,chcel som ZMAZAT svoj prispevok ,ale taka funkcia tu nie je ,alebo EDIT ... a tie l4my my este k tomu dali zakaz prispievat do diskusii pfff
|
|
Chudak vyvojar
Od: Koder
|
Pridané:
2.9.2008 12:06
uz teraz to ladim pre IE FF Operu Safari a teraz este aj henta google haluz :(
|
|
Re: Chudak vyvojar
Od reg.: kane777
|
Pridané:
2.9.2008 12:16
vies co je webkit? ak nie tak sup zistit a potom kecat..
|
|
Re: Chudak vyvojar
Od: mylankooo
|
Pridané:
2.9.2008 13:30
Ja neviem, co robia niektori webdizajneri co tu pisu o optimalizacii. Ja vytvaram stranky pod Firefoxom, prejdem to verziami 1,2,3, v Opere, v Safari, v Camino... a cuduj sa svete, vsade sa mi to zobrazuje uplne rovnako ako vo Firefoxe. Pre Internet Explorer 6,7 robim len minimalne zmeny - par riadkov kodu navyse.
Navyse, ako tu uz bolo spomenute Chrome je postaveny na WebKit-e, tak neviem preco sa vam tu hned kuceraveju vlasy.
|
|
Re: Chudak vyvojar
Od: zevraj koder ^^
|
Pridané:
2.9.2008 20:02
Vysvetlovat blbcovi je ta nazbytocnejsia cinnost ;-)
|
|
omgrofl
Od reg.: homeless nekrofil
|
Pridané:
2.9.2008 15:17
zkade sa to da stiahnut? chcel by som to vyskusat
|
|
Re: omgrofl
Od reg.: TheXijo
|
Pridané:
2.9.2008 15:21
Ešte sa neda.
neviem či toto je pravda.... http://www.freechromethemes.com /DownloadGoogleChrome.php
|
|
Re: omgrofl
Od: Mirecu-II
|
Pridané:
2.9.2008 19:44
Ono to odcitavanie je divne. Pred par hodinami to ukazovalo 12 hodin, potom 10 a teraz pozeram a 18. :)
Keby bol 1. april, tak by som aj myslel, ze Google si urobil velku prcu z ludi. :)
|
|
Dufam
Od: asdfasdfv
|
Pridané:
2.9.2008 15:30
Len aby to nebolo stylom dneska ovladnut internet potom PC dalej zrusit opensource a potom nasadit vselijakych spybotov...
|
|
Re: Dufam
Od: Sedemhlavá mačka
|
Pridané:
2.9.2008 16:42
http://www.expelledthemovie.com/
|
|
wthlmanoabbqwth
Od: onameno
|
Pridané:
2.9.2008 18:07
UI je uplna Opera. Samozrejeme to pod kapotou je "zcela" nove. Tesim sa jak na Vianoce kua. Cize som uplne kludny. lol
|
|
adlamd;
Od: DeeerDance
|
Pridané:
2.9.2008 18:45
hmmm asi sa rozlucime s ctrl+z ak nahodou zavrieme tab
|
|
Re: adlamd;
Od: gggggggggggggggggggggggggggggggg
|
Pridané:
2.9.2008 19:18
wow, diky za super tip :P
|
|
Re: adlamd;
Od: asdfasfd
|
Pridané:
2.9.2008 21:14
ze:D
|
|
juj2122
Od: juj
|
Pridané:
2.9.2008 19:10
ja to chcem maaaat
pls link na download
|
|
maxthon
Od: AlbHert
|
Pridané:
2.9.2008 19:32
ked prehliadac tak Maxthon : ) aj s ctrl+z a gestikulaciou
|
|
Google Chrome
Od reg.: Nakashima
|
Pridané:
2.9.2008 20:26
http://en.wikipedia.org/wiki/ Arora_(web_browser)-kuknite sa dole to je browserov. Esteze staci optimalizovat iba pre ich jadra.Pozor medzera
|
|
Uz je dostupny
Od: yanick (offline)
|
Pridané:
2.9.2008 21:24
Uz je dostupny, toto pisem z neho :-) Prvy dojem ... WOOOOOW
|
|
Google Chrome (BETA) pre systém Windows
Od reg.: Peter Jankaj
|
Pridané:
2.9.2008 22:17
"Prehľadávač Google Chrome pre systém Linux sa momentálne vyvíja a tím inžinierov pracuje s nasadením, aby vám ho mohol poskytnúť čo najrýchlejšie.
Prosím zadajte nižšie vašu e-mailovú adresu. Dáme vám vedieť, kedy bude vydaný."
Je to milé, že sa mi gogoľ snaží povedať, že mám linux, ale ja by som si ho chcel skúsiť pod wine a nikde tu nie je okno, kam mu to mám vysvetliť...
"Your search - Chcem spustiť Google Chrome pod wine! - did not match any answers in this Help Center.
Please edit your search terms and try again."
|
|
Najrychlejsi browser aky je....
Od: George Baker
|
Pridané:
2.9.2008 22:22
Tak už ho mám tiež a prvý dojem bol - "k**** to je rychlé", prehliadač je naozaj vynikajuci, tak jednoduchy a čisty design je naozaj pútavý (veľmi mi pripomina niektoré prehliadače na floppy-linux distro).
Dostali ma aj rôzne featurky ako zmena veľkosti viacriadkového boxu do ktorého som písal tento príspevok ;). Sem tam zbadam drobné chybky zobrazenia.
BTW: Acid2 naplno nie je a 3 nespusti, ale je to predsalen BETA...
|
|
Re: Najrychlejsi browser aky je....
Od: George Baker
|
Pridané:
2.9.2008 22:28
Inak testoval som aj spotrebu pameti, treba si dat pozor a uvedomit ze kazdy panel je spusteny ako dalsi proces, takze 25 panelov rozneho obsahu vcetne youtube a uzral si cca 160MB ram, firefox 3.0 s tym istym 180MB
|
|
Re: Najrychlejsi browser aky je....
Od reg.: TheXijo
|
Pridané:
3.9.2008 11:22
acid 2 JE naplno, a acid ide na 76 %
|
|
chrome
Od: mnn
|
Pridané:
2.9.2008 22:36
taky "chromy" prehliadac som este nevidel, google sa teda POORIADNE strapnil, ked ani nejde nainstalovat. Booze zase sa snazi google hrat na spasitela (a samozrejme to nedopadne inac ako na h_o*v_no)
|
|
Re: chrome
Od reg.: kane777
|
Pridané:
2.9.2008 23:35
inak strapnil si sa ty tymto prispevkom.. myslim, ze nainstaloval ho kazdy kto nema IQ hojdacieho konika..
|
|
Re: chrome
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.9.2008 1:43
tak si predstav, ze ked som instalacku stiahol cez operu, tak sa instalacia nespustila, vypisalo ze "nieje aplikacia win32" Musel som ho stiahnut cez ff a potom to slo. Takze pani v gugl tam maju nejaku chybu.
|
|
Re: chrome
Od reg.: Hatatitla2
|
Pridané:
3.9.2008 16:29
tak si predstav, ze ja som ho stiahol tiez cez operu a spustil sa bez problemov :)
|
|
Re: chrome
Od: Eth
|
Pridané:
4.9.2008 8:46
LOL si neskutocny expert , instalujes cez Operu? hmm ako vidim dalsia featura s ktorou sa moze tento super prehliadac chvalit :)
|
|
jo jede to
Od: dibd
|
Pridané:
2.9.2008 23:42
zatial som s tým spokokný... sem tam sa mi zdá, že hlce moc z CPU hlavne na youtube.. a nefunguje mi tu ping meter neviem ako zapnuť java applety inak fajn
|
|
zatial nanic
Od reg.: ako_Vanok
|
Pridané:
2.9.2008 23:54
kym to nejde na linuxe alemo mac os tak je to nepouzitelne :)
|
|
aadasad
Od: dsfasdfdas
|
Pridané:
3.9.2008 1:36
Akurat z toho pisem a mozem zodpovedne prihlasit ze pri rovnakych otvorenych oknach to zerie polovicu pamate co firefox, ted pri 4 mi firefox zral 46MB a toto 24MB.
|
|
Re: aadasad
Od: NOjA
|
Pridané:
3.9.2008 10:18
panebože haloooo dnes stoji giga ramky 400korun si natlač do mašiny 4alebo rovno 8giga a volaké MB ta nebudu zaujmať
|
|
Re: aadasad
Od: lenco_
|
Pridané:
13.9.2008 23:41
a ked mas Eee PC? Pri mozille ma naviac brzdil flash disk, ale chrome je na tom lepsie.
|
|
čochvíľa
Od: M3G
|
Pridané:
3.9.2008 11:44
čochvíľa bude mať vlastný webový prehliadač aj George Bush
|
|
Re: čochvíľa
Od: miig
|
Pridané:
3.9.2008 17:08
ano a bude to Goorge
|
|
betaa
Od: ervejs
|
Pridané:
3.9.2008 12:14
no tak uz estujem betu a vyzera pekne :P teda pekne vzhladom :D
|
|
chrome
Od reg.: idead
|
Pridané:
3.9.2008 17:11
nj dost rychle renderovanie stranok az na ten pre mna decky design/ale genialne jednoduchy, jednoducho genialny (slogan BOSCH) a btw sa dost som bol zaskoceny ako vyzera web s reklamou a podobnymi chujovinami ktore filtrujem
|
|
EULA na Chrome
Od: fpr
|
Pridané:
3.9.2008 17:45
V EULA si google narokuje pravo na akykolvek text, ktory poslete cez chrome.
Urcite si to kvoli tomuto nenainstalujem :) Radim vam, precitajte si licenciu a velmi pozorne, je to tazky pruser.
|
|
google chrome
Od: KRBorc
|
Pridané:
3.9.2008 17:52
je to fakt rychly prehliadac ,...... speedmeter na dsl.sk s google chrome: Rýchlosť Vašeho pripojenia je 51576.1 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 6447.0 KB/sec (Kilobytov za sekundu). s FF 3.01: Rýchlosť Vašeho pripojenia je 28234.5 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 3529.3 KB/sec (Kilobytov za sekundu). to je max co to da , a nielen na tomto serveri
|
|
Re: google chrome
Od reg.: TheXijo
|
Pridané:
3.9.2008 19:30
ta ty si lol, to je meranie rychlosti netu, nie browsera Oo
|
|
Re: google chrome
Od: dfasfasdfasdf
|
Pridané:
3.9.2008 20:38
co hubujes, zdvihol mi naladu :D :D :D :D
|
|
Re: google chrome
Od reg.: TheXijo
|
Pridané:
3.9.2008 22:31
Však aj mne zdvihol :D:D:D:D sa mi to strašne pačilo :D ja som len tak zahuboval :_D zda si mi to kranse :D
|
|
A uz tu mame privny DoS
Od: s3xy
|
Pridané:
3.9.2008 20:27
http://milw0rm.com/exploits/6353
|
|
schvalne:)
Od: PAdAM
|
Pridané:
3.9.2008 21:55
precitajte si terms of services :D
|
|
hardware bug
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
5.9.2008 8:52
na synaptic drivery na HP (a mozno aj inych) notebookoch nejde scrollovat hore, riesilo sa to na google groups ale v podstate ziadne riesenie zatial nie je. To je jedine negativum toho prehliadaca inak chrome ftw!
|
|
Chrome
Od: CyberFairy
|
Pridané:
7.9.2008 8:58
Je to super prehladač, ale ja mám problém s tým, že sa mi nevysúva spodná lišta...pretože mám ju nastavené na automatické skrývanie :(((
|
|
chrome
Od: lenco_
|
Pridané:
13.9.2008 23:36
Je hlavne rychlejsi ako mozilla, menej pouziva disk a menej zerie RAM
|
|
kktina
Od: kapy
|
Pridané:
15.9.2008 9:08
nooo skusil som a nic moc ...... mozila je best
|