|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cena...?
Od: FMG.sk
|
Pridané:
10.6.2008 13:08
Super cena len dufam ze to nebude na pausal Podnikatel 600 alebo Podnikatel 1000 a podobne... Alebo inak povedane za 2500,- mesacne.. Co myslite...?
|
|
Re: Cena...?
Od: PCnity2
|
Pridané:
10.6.2008 13:19
Aj kebyze mam dat 10.000 SK + pausal okolo 100... Po 4 rokoch pouzivania MDA s Windows mobile, kludne. Znenavidel som tie zariadenia. To uz je lepsie mat nejake UMPC a normalny mobil.
Ale cele to ma jednu podmienku. NIE JE NORMALNE ABY SOM SI NEMOHOL INSTALLOVAT LUBOVOLNE APP NA SVOJ MOBIL.
Od Series60 som zvyknuty ze ked mi nieco chyba, na nete to urcite najdem. Nechapem preco sa iJobs takto stavia proti voli uzivatelom.
|
|
Re: Cena...?
Od: Robo8
|
Pridané:
10.6.2008 13:25
instalovat aplikacie ide, bud cez App Store, kde sa aplikacie daju kupit a tie co su zadarmo len stiahnut, alebo potom cez itunes, cez ktory sa bude dat nahrat akakolvek aplikacia. toto je oficialny system
dalsia moznost je cez installer, a v takom pripade nieje potrebny pocitac.
|
|
Re: Cena...?
Od: PCnity2
|
Pridané:
10.6.2008 16:10
Cize to je ta "otvorenost voci aplikaciam 3. stran"?
Pretoze v case ked bol iPhone novinka, dost ludi nadavalo na nemoznost instalovania app... Potom dosli tie unlocky a srandy ako skompilovany apache 2 na iPhone :)
|
|
Re: Cena...?
Od: PCnity2
|
Pridané:
10.6.2008 16:14
BTW: Niekto dole spomina HTC Diamond. Velmi pekna hracka... Az na ten OS. Uplne idealne by bolo mat phone po HW stranke iPhone 3G alebo HTC diamond a na nom OS na styl Antroid alebo nejaku inu Lightweight linux distribuciu s podporou GSM (volania, SMS, etc...).
|
|
Re: Cena...?
Od: szaga2
|
Pridané:
11.6.2008 19:45
PCnity2.... a zabudol si este WIFI!!!
|
|
Re: Cena...?
Od: szaga2
|
Pridané:
11.6.2008 19:46
Uz nikdy ziadne datove sluzby od nasich operatorov okradacou!!!!
|
|
Re: Cena...?
Od: szaga2
|
Pridané:
11.6.2008 19:43
Inac na MAC OS je velmi vela programov na nete na stiahnutie... Nezabudnite ze toto neni Windows Mobile....
|
|
Mne vyhovuje
Od: deks
|
Pridané:
10.6.2008 13:39
Tento vynovený iPhone mi absolútne vyhovuje. Má presne tie funkcie, ktoré potrebujem a nemá tie, čo nechcem. Spolu s dobrou cenou je to paráda. Jediným problémom je... aký paušál nám k nemu operátori ponúknu... Viac ako 120 totiž skutočne nielenže nepotrebujem, ale ani nevyužijem.
|
|
Re: Mne vyhovuje
Od: oldskool
|
Pridané:
10.6.2008 15:13
Mne aboslutne nevyhovuje, pretoze nema ani polovicu funkcii ktore nielen chcem ale potrebujem.
|
|
Re: Mne vyhovuje
Od: deks
|
Pridané:
10.6.2008 17:34
Pre inšpiráciu prípadných výrobcov telefónov by si mohol niektoré z nich uviesť ;)
|
|
Re: Mne vyhovuje
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
10.6.2008 19:40
iPhone? To je co? Ja potrebujem telefon na parcu nie na image. (Mam nokiu E61i) A tebe staci iphone to bo znamenalo ze t staci aj nokia 3310. Instinkt je na nic pocuvaj image - iPhone.
|
|
Re: Mne vyhovuje
Od: deks
|
Pridané:
10.6.2008 20:57
Nie, to nie je pravda. Ja práve potrebujem zariadenie, čo mi poskytne push mail, push contacts a push calendar, rýchly prístup na internet, možnosť prehrávania videa a samozrejme - aj telefón.
|
|
Re: Mne vyhovuje
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
10.6.2008 22:31
Ale v tom pripade bi bola lepsia volba BlackBerry. Resp. pokial nutne potrebujes aj videa tak to dokazu aj nokie S60 3.1. (A predpokladam ze vetsina fonou z otvorenim OS) Tak isto predpokladam ze maili iba necitas ale aj na ne odpisujes. Skusal si uz na iPhone pisat? Ja hej a pisat na nom dlchsie texty ako par znakou je cista katastrofa.
|
|
Re: Mne vyhovuje
Od: PCnity2
|
Pridané:
11.6.2008 1:18
Odporucas dakomu black berry? Umri pomalou smrtou!
Dopraj si 3 dni s tym telefonom a vyskocis z okna.
|
|
Re: Mne vyhovuje
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
13.6.2008 14:27
Za prve to bi som uz davno viskocil. Za druhe ti si viskisaj iPhone a viskocis uz po 2.
|
|
Re: Mne vyhovuje
Od: deks
|
Pridané:
11.6.2008 7:15
To už je subjektívne. Klávesnica na iPhone je v pohode. Aspoň pre mňa, nemám "drevorubačské" prsty. Čo chápem, že niektorí majú trochu väčšie ;)
|
|
Re: Mne vyhovuje
Od: Sedak
|
Pridané:
12.6.2008 10:55
Potřebuje pracovat a má Nokii E61i. To je výbornej fór. Tuhle Nokii jsem měl před iPhonem. Mastodont z pravěku. Podpora takřka pro všechny formáty se musí nainstalovat, ne všechny PDF to zvládne v pořádku otevřít, mail je hrůza, kvantum zbytečných hlášek všude, HW klávesnice žádný zázrak i v porovnání se SW iPhonu, systém a ovládání je tak o osm tříd za iPhonem. HW zpracování stojí také za starou belu.
Poslední věci, co mi chybí, odstraní FW 2.0 (nativní Exchange).
Nokia E61i je parodie na pracovní nástroj. Ze zpětného pohledu to bylo opravdu utrpení.
|
|
Re: Mne vyhovuje
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
13.6.2008 14:35
Tak ked niekto zo sybianom nevie robit tak sa necudujem. Co sta tika sprcovania tak mozno neni az na takej urovny ako u iPhonu ale nestazujem si. Klavesnica pdla mna ok, pise sa na nej ovela lepsie ako na iPhone kde tukam do hladkeho skla. Ohladne podpori formatou zatial sa mi nestalo ze bi neotvorilo nejake pdf. A niesom si isti ale dokaze iPhone otvorit xls doc a ppt?
|
|
Re: Mne vyhovuje
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
15.6.2008 14:34
Pisanie na je sila zvyku.. mne iPhone vyhovuje na 100%
A ANO... iPhone dokaze otvarat XLS, DOC a PPT
|
|
Re: Mne vyhovuje
Od: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
|
Pridané:
12.6.2008 12:46
veru tak. Ja potrebujem dobry image a iphone si zozeniem.
N95 a podobne by som v zivote nevyuzil
Pre man ako stvoreny. Uz sa tesim, ako budem machrovat :))
|
|
Re: Mne vyhovuje
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
13.6.2008 14:37
Vsak ten telefon ani na nic ine neni dobry. Vela stastia.
|
|
Mobil
Od: aleluja
|
Pridané:
10.6.2008 13:42
Ja mam mobil tak na obcasne volanie (1x za 3 dni) a budik, ale ani neviem kde ho mam prave teraz.
Pri ;ferovosti" nasich operatorov to bude vyzerat, no hadajte ako :)
K tomu "logistickemu" programu Apple, uz vidim ako sa kamosi dohodnu, zoberu pausal na 2 roky, simku hodia do stareho mobilu a budu na ebay dalej predavat, to je fakt taky problem ?
|
|
Re: Mobil
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
10.6.2008 13:45
Je, výrazne väčšia položka sú poplatky za 2 roky za dátové programy, ktoré sú k dispozícii. iPhone väčšinou nie je možné používať s bežnými dátovými programami v ponuke. Takýto postup sa tak neoplatí, k využívaniu týchto programov tak či tak potrebujete nejaký kvalitný mobil.
|
|
revolucia v podobe HTC diamond
Od: tnt
|
Pridané:
10.6.2008 14:00
jablko a ich produkty su zname tym ze su "imidžové" a drahe. Ale co uz teraz dokazuju tym ze hned nedali podporu softu tretich stran to je moc. Rovnako su tu aj dalsie velke minusy ako napr. nemoznost pouzit inu siet ako je v USA(vyriesene az ked pridu ku nam) teda s tym suvisi volny predaj, bluetoth? si robia prdel ze nemozno prenasat data cezen?, rozlisenie displaya je katastrofalne... samozrejme je to brane s ohladom na cenu. iphone je skratka hracka ktora sa ani neda pouzivat, preco radsej za cenu 8000sk+pausal60 neuvedie orange alebo t-mob. nejake slusne PDA? HTC diamond ma vsetko(gsm,3g,wifi,bt,fm+rds,gps,vga disp.,.....)tak sa pytam PRECO???
|
|
Re: revolucia v podobe HTC diamond
Od: Robo8
|
Pridané:
10.6.2008 14:18
k takymto "rozumnym" prispevkom od odbornikov sa snad netreba vyjadrovat.
najviac ma dostalo to katastrofalne rozlisenie displaya :)
|
|
Re: revolucia v podobe HTC diamond
Od: lkj
|
Pridané:
10.6.2008 14:44
no tak sa nevyjadruj
|
|
Re: revolucia v podobe HTC diamond
Od reg.: hl2run_
|
Pridané:
10.6.2008 14:59
Tiez som sa dobre zasmial :)
|
|
Re: revolucia v podobe HTC diamond
Od: PCnity2
|
Pridané:
10.6.2008 16:30
Rozlisenie diplaya iPhone-u je 480x320. Je to "dostacujuce" rozlisenie. Ale treba dodat ze su aj mobili s vysim ppi.
|
|
Re: revolucia v podobe HTC diamond
Od: Tupcek
|
Pridané:
11.6.2008 14:55
ale mensim displayom nie? a este pridam moj nazor na ifone: super vec, co som videl tak fakt intuitivne vyrieseny touch display narozdiel od niektorych inych phoenoch (napr moj akutalny SE P1i)a funkcie? az na to 1% technidov to kazdemu staci....a su niektory, ktorych zaujimaju technologie a tiez im to staci, ako napr ja :) ale nedoporucat siroko-prstym :)
|
|
Re: revolucia v podobe HTC diamond
Od: kraskaAzviera
|
Pridané:
10.6.2008 19:03
No v niecom ma pravdu. Ja to strasne neznasam ked mi na zariadeni ktore si kupim nieco zakazuju. Preco? Je moje. Ked chcem tak si ho rozoberiem do posledneho sroubu. A, ze tam nieje BT a POZOR pani nieje tam slot na pamatovu kartu a poriadny fotak. Tak to vsetko je premna dovod hladat nieco ine. Tak ako sa vela ludom zdal super iPod tak podla mna nosit zo sebou zbytocne 30GB hudby a nemat ani len radio je za taku cenu zderstvo. Takze asi tak.
|
|
Re: revolucia v podobe HTC diamond
Od: PCnity2
|
Pridané:
11.6.2008 1:19
Mas tam wifi... FTP klienta najdes urcite tiez :)
|
|
Tomuto nerozumiem
Od: palino-original
|
Pridané:
10.6.2008 14:46
Podobnú funkčnosť je samozrejme možné dosiahnuť aj pri používaní čisto webových aplikácií napríklad od Google, ktoré ale samozrejme majú nevýhody oproti desktopovým aplikáciám napríklad v podobe potrebnej dostupnosti neustáleho pripojenia a prípadnej rýchlosti práce najmä z mobilného zariadenia.
Ved email aj calendar google normlane rozsiruje stanndardmy.. proste k emailu sa da pristupit cez POP3 a ku kalendaru cez iCal. myslim ze toto je to gro, co potrebuju ludia ktori si kupia taky telefon.. ake sluzby ste teda mali na mysli, ktore maju spominane nevyhody? (nechcem sa hadat, a ani zastavat toho monopola googla, ale darmo, ma to lepsie vymyslene ako ludia od MACu.. najma preto ze sa snazi pouzivat standardy a hlavne zhe je to zadarmo)
|
|
tnt - co je zle s displayom ?
Od reg.: fixxxer
|
Pridané:
10.6.2008 14:48
Na com prosim Ta "slapes" ? Aha, uz vidim... Win mobile... :-D Videl si niekedy display ifonu ? Asi nie, ked si sa na jeho adresu tak vyjadril.
|
|
Re: tnt - co je zle s displayom ?
Od: gnu
|
Pridané:
10.6.2008 16:14
a ty si videl niekedy display imate ultimate series alebo nejakeho obycajneho looxa c550/n560?
Iphone ma rovnake rozlisenie ako stare palmy tungsten t1 atd
Jedine co je na tom displ. dobre je ten Multitouch a ten naozaj stoji minimalne za vyskusanie
|
|
Re: tnt - co je zle s displayom ?
Od: tnt
|
Pridané:
10.6.2008 19:32
185 ppi je fakt vela na taky display a mda za ta vela penazi - htc diamond ma 280ppi a to je este lacnejsie Iphone=hracka toť vše
|
|
JavaScipt
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
10.6.2008 15:59
Je zaujimave, ze na zvysenie vykonu javascriptu v safari je potrebne upgradnut operacny system... :)))
|
|
Re: JavaScipt
Od: deks
|
Pridané:
10.6.2008 17:46
Rozhodne netradičný uhol pohľadu. Faktom je, že JavaScript bude vďaka SquirrelFishu neskutočne rýchly. Apple však v novom systéme predsa nezlepšuje iba výkon JavaScriptu, ale výkon celého systému vôbec. Zlepšujú efektívnosť (čo Viste veľmi chýba, uvidíme aká bude 7) a okrem iného pridáva plnú podporu ZFS.
|
|
iphone or windows mobile 6?
Od: brudo
|
Pridané:
10.6.2008 16:00
osobne si planujem kupit nejaky fon s win.mobile alebo nejaku nokiu s qwerty klevesnicou so symbianom,, ale urcite by som si chcel aj vyskusat tuto stylovku:) mozno by ma to dostalo mozno nie, este som to nedrzal v ruke, takze nechcem zaporne hodnotit,,
|
|
iphone? lol !
Od reg.: mr.Kecup
|
Pridané:
10.6.2008 16:05
mne sa ten iphone fakt ze moc paci ale je to proste len cista imidzovka...si to tu zastavaju len ludia co este stale frcia na starych siemensoch a nokiach...ten fotak 2mpix? ostuda za mobil tej ceny...povedzte si ze vy aj tak nefotite...kto ma na mobile dobry fotak ten ho aj pouziva a je jedno ci ste fotograf ci nie , vzdy sa najde prilezitost...dalej tu mame napriklad rozlisenie displaya...480-by-320-pixel...ved uz aj k800i ma 320x240 a to je pritom 2-3x mensi display...tu vasu kvalitu o ktorej kazdy basnite ste videli len na obrazkoch...neni to ten zazrak ako si vsetci myslia...funkcie?prosim vas , ake? jedine tak veci ktore kde si kupujete apple aplikacie a hudbu z itunes...sice uz pridali podporu aplikacii tretich stran ale ta kompatibilita tam velka nebude...je to proste cista imidzovka ktora sa da ovladat tym ze s nou zatrasete a ma dotykovy display...
|
|
Skola zivota.
Od: kraskaAzviera
|
Pridané:
10.6.2008 19:10
Tak je. Ale vies co? Aj ja chcem vediet predavat s takou noblesou a tak dobre ako apple. Je to device ktore si nevyziadalo miliardy do vyskumu len na oko vizera dobre a predaju toho miliony. To je biznis. Asi tak ako Vista. A asi tak ako Fico. :-D Skola zivota.
|
|
Re: iphone? lol !
Od reg.: Sirih
|
Pridané:
10.6.2008 22:44
2mpx su slabe ? :D Ale no. S mobilnym fotakom tak ci tak peknu fotku neodfotis. Ziadny fotograf ( ak nefoti takto naschval ) ti mobil nebude fotit aj keby mal 10 mpx. Kazdy kto vie trochu viac o fotakoch ako ze sa ma stlacit to tlacitko na vrchu vie ze dolezite niesu megapixle ale optika, zoom, snimac atd... rozlisenie je vedlajsie.
Display je fakt krasny. Mam iPod Touch (rovnaky display) a je velmi pekny. Od citania ebookov, surfovania na nete, cez hranie 3D hier az po pozeranie filmov. Farby, jas atd. su velmi pekne.
A kompatibilita aplikacii tretich stran bude dokonala. Vzhladom na to ze vsety tie apps budu vyvijanae na oficialnom SDK ( na tom istom ako original apps od apple ).
A skus si to dotykove ovladanie. Pochopis ze nic lepsie nieje :)
|
|
iphone? lol !
Od reg.: mr.Kecup
|
Pridané:
10.6.2008 16:05
wow! padnem z toho na zadok!!!!!!!!.... hovorim vam , je to fakt pekny mobil , dokonala imidzovka ale nic viac...a to vase ma to vsetko co chcem...lol...co? telefonovanie,sms a mms? je vidno ze ste neskusili ziadny lepsi mobil asi...ako som uz spominal , ten mobil sa mi paci , aj by som ho bral ale je to cisto len imidzovka tak tu nehovorte o tom aky je super spraveny...je to PEKNA SKATULKA S DOTYKOVYM DISPLAYOM a OVLADA SA TRASENIM xD tj vsetko
|
|
3G IPhone a bateria
Od reg.: Paulxp
|
Pridané:
10.6.2008 16:08
Vsetko by bolo OK len keby ta bateria vydrzala viac... Momentalne mam iPod Touch ale nie je to ziadna slava (co sa tyka vydrze baterie). Ja potrebujem telefon ktory vydrzi dlhsie a nie aby som ostal niekde v riti s vybitym iPhonom. Staci kuknut nejaky filmik, nieco stiahnut a bateria je vystavena. Keby som ten iPhone vyuzival iba na telefonovanie tak by to stacilo no uz ked si ho kupim tak je pravdepodobne ze na nom budem robit aj nieco ine ako telefonovat. Takze fakt u mna hlavnym nedostatkom je vydrz baterie...
|
|
Re: 3G IPhone a bateria
Od reg.: Sirih
|
Pridané:
10.6.2008 22:49
iPhone ma lepsiu bateriu ako iPod Touch ( aj preto je iPod tensi ). A iPhone 3G ma este kvalitnejsiu bateriu ako 1st gen iPhone.
A vsetky smartphonny apod. su zariadenia na jeden az dva dni. Potom baterka skape ( samozrejme ak ho clovek naozaj pouziva a nenosi len vo vrecku ). Proste to je dan za vsetky tie pokrokove funkcie.
Ale ak clovek ma rozum tak mu baterka vydrzi dost dlho ( napr. vypinat wifi ked ho netreba, ak idem niekde kde budem mobil velmi potrebovat tak urcite nebudem pozerat predtym 5 dielov oblubeneho serialu atd. )
|
|
Displej
Od: deks
|
Pridané:
10.6.2008 17:39
Nechápem, čo tu polovica príspevkov pretriasa "slabé" rozlíšenie. Možno - určite tu tá šanca je - keby ste odlepili oči od papierových špecifikácií a skúsili ste sa pozrieť na to, ako vyzerá takto "slabé" rozlíšenie v skutočnosti, tak by ste prišli na to, že na displeji je raster pozorovateľný možno tak pod lupou.
|
|
Re: Displej
Od: gnu
|
Pridané:
10.6.2008 17:44
schvalne si to porovnaj s imate 8150. potom budes vraviet nieco o jemnosti :P
|
|
Re: Displej
Od: deks
|
Pridané:
10.6.2008 17:50
Viem, že sú aj displeje s vyšším rozlíšením. Ale jemnosť rasteru veľmi nebadať. A to z jednoduchého dôvodu - keby sa používali menšie písma alebo menšie obrázky, potom by ho bolo vidno. Avšak potom by už lupa bola potrebná aj na obyčajný text ;) Displej iPhone-u je naozaj veľmi, veľmi kvalitný aj čo sa jasu, farieb a kontrastu týka, rovnako aj rozlíšenie je úplne vyhovjúce.
|
|
Re: Displej
Od: gnu
|
Pridané:
11.6.2008 16:30
Ja vravim o jemnosti nie pouzitelnosti. ajfon display patri medzi tie kvalitnejsie co sa da kupit
|
|
Iphone
Od: M@iky
|
Pridané:
10.6.2008 19:30
no hh skus to dako prepocitat a urcite to bude stat 4000skk ale na ten najvyssi pausal aky je :D
|
|
Pay&go
Od: Mimoo
|
Pridané:
10.6.2008 19:56
UK O2 ponuka iPhone aj na predplatene sluzby ale momentalne tam cena nieje.Dufam ze to bude aj u nas. Co sa tyka skeptikov alebo zarytych MS WIN skuste zajst do Apple store "inkognito" ked sa hanbis, pohraj sa a uvidis tu "IMIG-OVKU". http://www.o2.co.uk/iphone/paygo
|
|
hahaha
Od: mh604
|
Pridané:
10.6.2008 20:04
tymto tempom orange aj tmobile....mozme cakat ten foon tak v decembri za super mega bomba akciu...4000sk+2roky+pausal 1000...
|
|
AppleShit
Od: HugoBoss
|
Pridané:
10.6.2008 21:02
na telefonovanie mam samsung soul, ma ovela krajsi design a skutocnu klavesnicu takze sa s nim da aj smskovat a pisat, a ked budem chciet hlupytelefon tak si radsej pockam na nieco znackove napr. Sony Ericsson Xperia X1 abo Samsung F700 a nie trapne cinske znacky ako Apple
|
|
Re: AppleShit
Od reg.: Sirih
|
Pridané:
10.6.2008 22:52
looool :D Co je na Apple cinske ? :D
prave tebou spomenuta spolocnost Samsung - juzna korea
|
|
Re: AppleShit
Od: HugoBoss
|
Pridané:
11.6.2008 8:07
je velky rozdiel medzi cinou a koreou, v cine ziju malomocni cinania v jurtach a zemlankach a vozia sa na drozkach zatial co korea je technologicky na urovni japonska. A co je cinske na Apple? Vsetky komponenty.
|
|
Nechapem
Od: bubok
|
Pridané:
11.6.2008 10:18
Nechapem preco sa okolo tohoto multimedialneho prehravaca, ktoreho doplnkovou funkciou je telefonovanie robi taky rozruch? Ved to nedokaze ani MMSku prijat a kvalitu fotoaparatu to ma na urovni telefonu strednej triedy. Tusim to nedokaze nahrat ani video. Je to len cista imidzovka pre zazobane deticky.
|
|
Re: Nechapem
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
12.6.2008 12:25
To co pises, su uplne hluposti. MMS mozes jednoducho prijimat a odosielat. Video mozes takisto nahravat... tak neviem co tu riesis... Milujem ludi co len tak hadzu svoje "uzasne" myslienky do sveta a pritom ani nevedia o com to cele je... Si predtym najprv over nez nieco zase trepnes!
|
|
Poradte mi
Od: Filipus
|
Pridané:
11.6.2008 11:10
Nooo ako tak citam tak ma velmi tesi ze sa tu rozviedla takato diskusia, ja by som velmi rad na konci roka si vzal nejaky ten telefon na pausal kedze mi niekedy pred vianocami konci akcia, ale neviem sa rozhodnut uvazoval som na iPhonom alebo LG viewty, iPhone sa mi velmi paci, co sa tyka dizajnu nema chyby, len ma troska mrzi ten OS ktory donho dali, kedze ako som sa dnes docital nema to ziadnu podporu v prenose cez BT, fotak? ten 2Mpix moze robit zazraky ale necakam ich, ale o to tu ani nejde, jedine co sa mi na tom telefone paci je to ze to ma zabudovane Wifi, to velmi potrebujem uz len pre pracu, nie to este pre oddych doma :), podpora softu? nechapem preco to nespravia tak ako Sony Erricsony doinstalujes vsetko co potrebujes a nemas problem, .. pokracovanie dole
|
|
Re: Poradte mi
Od: Filipus
|
Pridané:
11.6.2008 11:11
ale zasa na druhej strane LG ma super fotak to sa neda popriet tak isto dotykovy dyspley a take hracky, co sa tyka softu to neviem to by som potreboval poradit od niekoho kto tento telefon ma, ale v konecnom dosledku sa aj tak neviem rozhodnut ze ktory telefon si mam vybrat.
Mohol by mi niekto poradit kto skusil oba telefony, alebo popripade poradte nejaky iny takto zalozeny na takych funkciach telefon ktory by bol v ponuke v Orange. Najradsej by som bol kebyze Orange vopchal do ponuky nejake kvalitne PDA, ale tak asi toho sa nedockam tak skoro.
|
|
Re: Poradte mi
Od reg.: xxar3s
|
Pridané:
11.6.2008 16:11
aj na ajfoun si mozes doinstalovat dalsie aplikacie ale musi ti ich schvalit apple, a za kazdu im musis zaplatit. je to taky komunisticky system. u apple sa plati za vsetko takze u mna tato hracka ktora sa tvari ako telefon nema sancu. a co sa tyka designu mal som v ruke ajPod Touch co je vlastne ajFoun bez telefonnej casti a nic moc teda, jednoducha skrinka s displayom, mne osobne sa ajFoun vobec nepaci mozno by som ho kupil detom na hranie.
|
|
Re: Poradte mi
Od: deks
|
Pridané:
11.6.2008 19:04
Nie, nemusíš im zaplatiť za každú...
P.S. Chcel by som byť tvoje dieťa ;)
|
|
Re: Poradte mi
Od: darcek od steva pracu
|
Pridané:
11.6.2008 23:24
http://www.tuaw.com/2008/06/11/ survey-70-of-all-iphone-apps-may-be-free/
(treba z odkazu vyhodiť medzeru)
|
|
apple iPhonee
Od reg.: Lubo Hrobar
|
Pridané:
11.6.2008 18:03
look what we got here: its the new iPhone. And Its RUBBISH!
|
|
faakt???
Od: gant
|
Pridané:
11.6.2008 20:02
..preco sa o iphone neustale pise??? preco sa o iphone vedu tak dlhe diskusie??? preco sa iphonu predalo tolko kusov??? preco je to mobil,ktory v sucastnosti poznaju snad "vsetci"??? pretoze je jedinecny!!!
|
|
Re: faakt???
Od reg.: janc1
|
Pridané:
12.6.2008 9:06
pretoze tomu vedia urobit skvelu reklamu?? marketing robi divy... aj o viste sa vsade pise a pre vela ludi nie je jedinecna.
|
|
iphone nazor
Od: mac user
|
Pridané:
13.6.2008 7:11
Iphone je jedinecny , to je fakt, len tento novy 3G by ma Apple predavat odblokovany, aj tak by do konca roka predal 10 000 000 kusov ako ma v plane.Uz teraz predal viac ako 6 000 000ks.
|
|
ako bolo vyssie spomenute^
Od: pacman
|
Pridané:
15.6.2008 19:26
iphone je imidzovka ako cely i*, ;> nic viac nic menej.
|
|
titulok musí mať niekoľko znakov
Od: Filip M.
|
Pridané:
19.6.2008 16:56
všetko od Apple je imidžové, ale aj spĺňa účel a využíva výkon naplno...samozrejme 1000 najnovších technológií k tomu ;)
|
|
Re: titulok musí mať niekoľko znakov
Od: iqlogic2
|
Pridané:
26.6.2008 23:34
produkty od apple nevyuzivali nikdy dostupny vykon naplno ... su to len predrazene imidzove hovadiny ... boze ved moj iriver T10 ma lepsi zvuk ako ktorykolvek iPod ... apple chce len za vsetko platit ... keby iPhone nemal multitouch tak si ho nik nekupi ... to je jedina vec ktora ho derie dopredu ... technologicky je zastaraly ... to co je v EU uz par rokov nasli v Apple az teraz ...
|