|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kkt
Od: kkt
|
Pridané:
26.12.2007 18:33
dlhe to je :-D
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
26.12.2007 18:34
este by to chcelo knihu k novej jave ;)
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
26.12.2007 18:40
javu mam rad len v mobile
|
|
nikto
Od: nikto
|
Pridané:
26.12.2007 20:51
ja dokonca ani taku nemam rad. na jednom mobile aplikaciu spustis a na druhom to nejde napriek tomu ze vsetci strasne propaguju to, ze co je napisane v jave, to pojde vsade... srat na javu, odkedy je flash dominantny, tak aj trailery na imdb kukam vyhradne z flash stranok a serem na qt aj wmv. aj java pojde niekam, flash je lepsi.
|
|
ty lol
Od: ty lol
|
Pridané:
26.12.2007 21:32
ze ti nejde java aplikacia na inom mobile nie je problem javy ale mobilu samozrejme. problem je v tom, ze sa nevedeli dohodnut softweraci mobilov a teraz je to takto posrate, pre kazdy mobil potrebujes inu implementaciu plus kazdy mobil ma iny filesystem a ine licencie. a keby nebolo javy tak ti na mobile nebezi asi nic.. mozes byt rad aspon za aku taku rozsiritelnost vdaka javy. a co sa tyka flashu tak je tazko porovnavat plnohodnotny programovaci jazyk s "programom pre editovanie movie clipov". flash je len dalsi otrasny program od adobu, ktory prerazil len preto, ze pouziva vektorovu grafiku a je to vsetko krasne ked sa to pusti.. ale vyvoj pod flashom je nulovy.
|
|
435463542566
Od: 435463542566
|
Pridané:
26.12.2007 21:48
Je to problem Javy, pretoze namiesto toho aby predpisala co maju vsetci implementovat sa na to vys..., ze nech si kazdy dorobi a tak to dopadlo. A managed jazyk nie je plnohodnotny.
|
|
rudyment
Od: rudyment
|
Pridané:
27.12.2007 10:56
Nez bych vypustil podobny nesmysl do eteru, tak bych se nejprve presvedcil, ze mam pravdu. Java Micro Edition je samozrejme naprosto pruzracne definovana, ale jak bylo receno, kazdy vyrobce mobilu si vymysli nejake vlastni pseudogenialni rozsireni a vyvojari, kteri chteji vyuzit onech novych vlastnosti, pak toto rozsireni pouzivaji. Pro jina telefon, ktery dane rozsireni nepodporuje, pak museji napsat jinou verzi programu. Je to vsechno marketingova zalezitost vyrobcu mobilu, kteri si neuvedomuji, ze tyto jejich extravagance jsou kontraprodkutivni.
|
|
5342532452
Od: 5342532452
|
Pridané:
27.12.2007 12:14
No, robil som v tom len chvilu, ale keby mala predpisanu poriadnu podporu vsetkeho potrebneho, tak by to predsa vyrobcovia implementovali pod tym a nemuseli by si vymyslat vlastne package, napr. z wikipedie:
MIDP 1.0 has no active rendering APIs
MIDP 1.0 has no support for direct access to image pixels (RGB data)
MIDP 1.0 has no support for full screen mode
MIDP 1.0 has no support for audio.
MIDP 1.0 requires only HTTP support.
MIDP 1.0 cannot query key status (although key events are supported)
Ano, po novsom je to uz asi lepsie, ale ked to povodne chybalo a vznikli package od vyrobcov, ktore sa "zabehali", tak to ostalo...
|
|
Uzivatel
Od: Uzivatel
|
Pridané:
27.12.2007 12:19
MIDP 1.0 ? Nie je to nahodou niekolko rokov stara verzia, kvoli ktorej nasledne vysla verzia 2.0 aby to napravila ? (To uz je nejakych 3-5 rokov)
Ak ano tak potom placas nezmysli. A ze to vyrobcovia telefonov nechali kvoli podpore starych applikacii a tvorcovia softu sa toho chytaju nie je chyba technologie, ale hluposti ludi.
|
|
32546346346
Od: 32546346346
|
Pridané:
27.12.2007 15:11
Hlupost ludi je napisat "nezmysli", inteligentni ludia ovladaju aspon zakladny pravopis...
Cize ked technologia uz pocas MIDP 1.0 narobila bordel a ostalo to ako "dedicstvo", tak to skutocne nie je jej chyba... Keby od zaciatku tvrdo povedali "toto bude implemenovane vsade takto", resp. by aj vyrobcovia spolupracovali, tak by nenastal takyto bordel.
|
|
Uzivatel
Od: Uzivatel
|
Pridané:
27.12.2007 16:03
Hlupost ludi je poukazovat na chyby druhych, pravopisna hrubka nie je sposobena hlupostou nybrz. inteligentnostou sa v rychlosti vyrovnat s presnym znenim slova, alebo nepozornostou.
Ty si musis uvedomit, ze dovtedy s niecim podobnym nedosli. Technologia bola nova, poucili sa a napravili to. Ze to zostalo uz nezostalo na ich pleciach.
|
|
Della [URL=http://www.dailygmattips.com] medici villa sta [/URL] cosa http://www.dailygmattips.com/the-o-c essere [URL=http://www.dailygmattips.com/sex-party] sex party al [/URL] puu.
Od: Jamelia
|
Pridané:
6.3.2008 1:32
Della [URL=http://www.dailygmattips.com] medici villa sta [/URL] cosa http://www.dailygmattips.com/the-o-c essere [URL=http://www.dailygmattips.com/sex-party] sex party al [/URL] puu.
|
|
Lukas
Od: Lukas
|
Pridané:
27.12.2007 12:30
Dalsi otrasny program od Adobu ? Ktore su dalsie otrasne ? Napriklad jeden z najlepsich programov na 2D grafiku Photoshop ? Asi sa inac do flashu velmi nevyznas, lebo by si nenapisal, ze je to program na editovanie movie clipov... MovieClipy to sice vyuziva, ale casy, kedy si vytvaral movieclipy a nahadzoval ich do timeline su uz za nami... pomocou ActionScriptingu vies napisat komplet webovu aplikaciu.
Este by som chcel dodat, ze niektore velke softwarove spolocnosti prechadzaju na technologiu flash ( aby som bol presnejsi , na technologiu FLEX .. ale v konecnom dosledku je to aj tak FLASH ) pretoze im to prinasa vela vyhod (hlavne urychluje vyvoj).
Java je sice krasny jazyk, mam ho rad, ale suboj s Flashom zatial prehrava (imho). Mozno ze by sa na tomto mieste zislo nieco napisat aj o technologii Flex (dsl.sk nemyslite?), nech sa nepropaguje len jedna strana mince...
|
|
ARny
Od: ARny
|
Pridané:
28.12.2007 15:44
Nemas pravdu a pleties si pojmy a dojmy. Java urcite neprehrava suboj s flashom, pretoze java je urcena na nieco ine nez flash. Flash sa dnes primarne pouziva iba na vizualizaciu. Na nic ine som ho pouzit este nevidel. Java sa pouziva na tvorbu backendu webovej aplikacie a java nieje len jazyk ale cela platforma.
|
|
HEHEEEEE
Od: HEHEEEEE
|
Pridané:
20.1.2008 18:35
jj, aj my prechadzame na flex.
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
26.12.2007 19:24
Ja nemam rad ani javu ani flash, ale keby som si mal vybrat, tak je to java. Ich jvm je predsa len premakanejsi, ako interpreter flashu, existuje milion kniznic a vobec, je to praxou preverena technologia. ;-)
|
|
cruise
Od: cruise
|
Pridané:
26.12.2007 19:36
mne to je tak jedno
hlavne je nech to funguje ci uz flash alebo java
ale nikdy silverlight
|
|
ARny
Od: ARny
|
Pridané:
26.12.2007 22:27
preco nie silverlight? mas s nim nejake zle skusenosti?
|
|
duro
Od: duro
|
Pridané:
26.12.2007 23:02
nema s tym zle skusenosti, lebo s nim nema ziadne skusenosti, ale je to od Microsoftu, a tym padom je to na pi...to je poslednych par rokov in...
IMHO silverlight je 100x lepsi ako flash, koncepcia je sto krat lepsie uz minimalne kvoli tomu, ze nemusis pouzivat actionscript, ktory som sa niekolkokrat pokusal brat vaznejsie, ale je to masochizmus. pri silverlighte pouzijes napr c# a spoko spoko... :)
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
27.12.2007 2:19
ja len tak kratko.
na priklade OS a dalsich produktov vidiet, ze na co MS sahol, to do*ebal a silverlight, len preto ze ho chce MS silou mocou a zadarmo presadit nebude iny.
ale to nieje hlavny problem. problem je, ze hned ako sa to zavedie vsade, tak pre ostane os a potom aj prehliadace zrusia podporu. viva monopolizm
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
27.12.2007 18:15
vies mi uviest aspon jediny historicky znamy priklad toho, kedy MS zrusil "podporu" pre akykolvek produkt tretej strany v svojej technologii ??? ... podla mojho subjektivneho nazoru ma tvoj prispevok vo svojom kontexte rovnaku informacnu hodnotu ako je hodnota tvojich skusenosti a vedomosti o Silverlighte ...
|
|
Uzivatel
Od: Uzivatel
|
Pridané:
27.12.2007 12:17
ActionScript je "nadupanejsi" JavaScript,kedze je normovany ECMAScriptom.
AS 4.0 a JS 2.0 bude pod taktovkou ECMAScriptu 4.0 a spolocneho noveho interpretera vyvijaneho v Mozille dost velka pecka.
Osobne sa trochu bojim toho, ze mam na web pouzivat technologiu, ktora nepodlieha standardu nejakej vyznamnejsej organizacie. Ano mame tu Mono, ale dokedy ? Viem si predstavit situaciu, kedy sa pri vacsom rozsireni inych OS ako je Windows v ktorych bude podpore ich technologii sa zatrhnu tieto forky.
|
|
ARny
Od: ARny
|
Pridané:
28.12.2007 15:41
No sice pekne pises ale neverim cloveku co napise ze je nieco 100x lepsie, pretoze to znamena ze to vobec nepozna. Ja som sa trochu o silverlight zaoberal a aj s Java FX, ku ktoremu sa budu dostavat postupne (toto je prvy krok). Obidve technologie su dobre. Silverlight je iba povedzme v nejakom prerelease mode kedze sa onedlho pride jeho velke vylepsenie. To vylepsenie sa bude tykat zahrnutia samotnych jazykov do silverlight technlogoie na klientovi a teda aj na linuxe (aspon uz viem preco Novel podpisal dohodu s MS).
Java FX som pozeral iba tak stroho a uz davno. Videl som ze pripravili novy jazyk ale osobne sa mi velmi nepacil. Bola to taka divna zmes CSS a javascriptu alebo coho, kazdopadne mna osobne nejak neohuril ale to sa snad zmeni uvidime. Inak pokial viem tak aj Adobe (tvorca flashu) pripravuje (mozno uz aj pripravilo) novu technologiu podobnu Java FX a silverlight myslim ze pod nazvom apollo, takze myslim ze sa mame na co tesit (pozn. pre vyvojarov: alebo plakat :)).
|
|
dumbass
Od: dumbass
|
Pridané:
26.12.2007 19:40
hh ked si uz aj porovnate : hra v jave a hra vo flashy :
vitaz urcite JAVA (lepsia grafika... atd) ibaze takych hier je malinko ... vyvojari racej vsetky online hry davaju do flashu
nefim proc ale java je dobra vec len sa malo pouziva v hrach ... :p
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
26.12.2007 20:19
no mal som moznost hrat jednu "uzasnu" hru robenu v jave - nejake zavody aut a poviem ti, ze to nestalo za nic... bolo to asi tak pred 2 rokmi - hra sa ladovala nehorazne dlho, grafika dokopy ziadna a zaberalo to niekolko GB... proste uplne o nicom, kazda druha hra by hentu strcila do vrecka... proste java je na hry prilis zbytocne robustna...
|
|
435678906t5432
Od: 435678906t5432
|
Pridané:
26.12.2007 22:10
Coze to bolo za hru?
|
|
adsf
Od: adsf
|
Pridané:
1.1.2008 15:30
sam nevie co dava
|
|
kane77
Od: kane77
|
Pridané:
26.12.2007 19:54
flash nemam velmi rad.. predsa len java mi je o nieco blizsie kedze v nej programujem... ale ani java ani flash zatial nejak neakceptovali existenciu x64 platformy.. tak snad s tym nieco spravia
|
|
valdik
Od: valdik
|
Pridané:
26.12.2007 20:34
no minimalne viem o J2SE JDK pre x64 (konkretne pre AMD64 implementaciu)
|
|
NA1
Od: NA1
|
Pridané:
26.12.2007 19:56
NA OPERE VAM IDE VSETKO RYCHLO
|
|
r
Od: r
|
Pridané:
26.12.2007 19:58
Nic v zlom, aleOMFG ako keby flash nespomaloval prehliadace...
|
|
sdh
Od: sdh
|
Pridané:
26.12.2007 20:18
zeby spomaloval ani nie, skor stabilita je biedna, opera+flash pada furt
samozrejme chyba flashu
|
|
que?
Od: que?
|
Pridané:
27.12.2007 14:37
opera+flash pada furt?
napis flashovy web, ktory ti pada, lebo mne sa to zatial nestalo a to O pouzivam dost dlho
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
27.12.2007 23:35
napriklad hry.markiza.sk a skus hrat napriklad piskworky viac ako hodinu bez toho aby sa daco nestalo
|
|
Brano Mojsej
Od: Brano Mojsej
|
Pridané:
4.1.2008 20:11
Najskor bude chyba medzi klavesnicou a stolickou...
|
|
PRECO?
Od: PRECO?
|
Pridané:
26.12.2007 20:20
Mam nastaveny defaultny prehliadac Firefox. A ked nejaky program od Microsoftu chce otvorit daku stranku otvori ju vo Internet Explorery :( Alebo som sa chcel regnut na MSN Gaming Zone s Firefoxom neslo, len s IE :(
|
|
Robo
Od: Robo
|
Pridané:
27.12.2007 7:04
Tiež ma to sere a že vraj máme možnosť voľby prehliadača. Mimochodom vie niekto kde nastavím v registroch aby sa mi po stlačení tlačidla pre spustenie prehliadača na klávesnici spustil stále Firefox a nie Internet Explorer. Podarilo sa mi nastaviť spustenie Firefoxu keď mám vybranú plochu alebo nejaký program, ale keď mám vybraný adresár vždy sa pokúša v tom okne spustiť Explorer!
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
27.12.2007 8:10
skus odinstalovat explorer :)
alebo START/PRISTUP A VYCHODIZE NASTAVENIA PROGRAMOV/ VLASTNE NASTAVENIA a jupíí :)
|
|
Robo
Od: Robo
|
Pridané:
27.12.2007 16:53
Internet Explorer občas potrebujem takže ho nemôžem odinštalovať.
To s tým "Přístup a výchozí nastavení programu" poznám a nerieši to môj problém. Potrebujem zmeniť správanie Složiek vo windows aby my neotváral Internet Explorer v okne kde mám súbory ale namiesto toho spustil Firefox.
Aj tak vďaka za snahu.
|
|
RoboT
Od: RoboT
|
Pridané:
27.12.2007 18:00
IE>Tools>Internet Options>Programs>odklikni-IE check default...>Apply>OK
FF>Main>zaklikni-check FF default>Check Now>Yes
|
|
Robo
Od: Robo
|
Pridané:
27.12.2007 21:24
Tak to mám nastavené ale nepomáha to :-(.
|
|
groundtm
Od: groundtm
|
Pridané:
28.12.2007 1:53
len tak na okraj, IE mozes v klude odinstalovat aj ked ho potrebujes. hadam si si nemyslel ze sa ho len tak lahko zbavis??? :)
|
|
JonnY
Od: JonnY
|
Pridané:
26.12.2007 20:20
ja mam skorej pocit, ze flash je technologia od intelu na zvysovanie predaja novych cpu.
aby mi na 2ghz cpu sekalo flash, ktory by "normalne" naprogramovany behal aj na 486, to je nanmna dost :)
|
|
32534653465
Od: 32534653465
|
Pridané:
26.12.2007 21:59
A co si predstavujes pod "normalne" naprogramovanym? Vies ono akosi Flash nepouziva graficky akcelerator a teda vsetko rata procesor.
Nech sa paci, skus to "normalne" naprogramovat tak, aby to bezalo na 486 pan programator...
|
|
solaris
Od: solaris
|
Pridané:
26.12.2007 20:46
ja nepouzivam ani jedno ani druhe ani tretie to su veci pre male deti.
|
|
riscos
Od: riscos
|
Pridané:
27.12.2007 1:52
No a co pouzivas?
|
|
cho
Od: cho
|
Pridané:
26.12.2007 21:09
opensolaris cmuk :D
|
|
ggg
Od: ggg
|
Pridané:
27.12.2007 0:11
Java? ten nepodarok od Sunu, ktory zapadne coskoro prachom? :p
|
|
ehm
Od: ehm
|
Pridané:
27.12.2007 1:15
asi si este nekodil enterprise aplikaciu v jave
|
|
leni
Od: leni
|
Pridané:
27.12.2007 12:09
a internet banking a podobne aplikacie na com ficia? vacsinou na jave, ludia neveite o com tu tocite
|
|
Uzivatel
Od: Uzivatel
|
Pridané:
27.12.2007 12:22
Tazko im to vysvetlis, ked s tym nikdy nerobili a len si precitali jeden pripevok typu "java sux" a idu sa rozkrikovat.
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
27.12.2007 18:28
pokial som si dobre vsimol, tak naozajstne internet bankingy nepouzivaju java a vobec nijak nevyuzivaju klienta na ine nez zobrazenie dat a odkazov na dalsie data ... vykonavat v IB kod u klienta je asi ako chodit preratavat pokladnu na namestie ;) ... maximum co sa pouziva, to je snad javascript na reload dat, aby nebolo potrebne reloadovat celu stranku kvoli nejakej minoritnej zmene v zobrazeni, ale naozajstny internet banking naprogramovany naozajstnym programatorom bezi aj bez podpory Javy a JS ...
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
27.12.2007 23:40
suhlas
|
|
Uzivatel
Od: Uzivatel
|
Pridané:
28.12.2007 0:39
SLSP - Java
TB - Java
UniCredit - Java
Dexia - .NET
Postova - Java
CSOB - .NET
ING - Java
KB - Java
Tvoje prispevky sledujem uz dlhsiu dobu. Naozaj som horsie vyjadrovania sa k temam u jedneho cloveka nebadat.
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
28.12.2007 2:39
tvoje prispevky nesledujem, ale mal by si sa naucit rozlisovat medzi Java a Javascriptom ... ked dostudujes, prid si po sebe precitat tento prispevok a vykonaj korekciu formou reakcie na tento moj prispevok ... je to naozaj pre tvoje dobro a pomozes tym aj ludom, co ta s doverou citaju ...
|
|
Uzivatel
Od: Uzivatel
|
Pridané:
28.12.2007 9:29
:D:D
Akoze skriptujem stranky uz 3 roky, viem co je javascript a viem co je java. Kedze s tym jednym aspon robim.
A urcite viem, ze skratky .JSP, .DO, Servlet nepatria JavaScriptu.
Co to hulis ? To je z Holandksa ? :D
Otazka na telo, vazne si sa este nehanbil za take bludy co pises alebo si myslis, ze ti to vsetko budu verit ludia ?
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
28.12.2007 14:54
tak napriklad TB pouzivam denne a vyzaduje len Javascript a ostatne banky som nemal cas testovat, lebo mam kopec inej dolezitejsej prace nez sa natahovat s adolescentom, ktory sa bucha do prs pre nejake ubohe tri roky kodenia v Jave (alebo v JS? nejak to nie je jasne, ze s cim jednym vlastne robis) ...
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
28.12.2007 15:05
jaaaaaj ... mne to az teraz vlastne cele doslo ... ty tu tocis cely cas uplne offtopic o pouzivani Java na serveri ... lenze ono ti akosi uslo, ze tento clanok a aj diskusia sa tykala noveho Java runtime a teda pouzivania Java na strane klienta ... no vidis ... keby si poriadne cital clanok, nemuseli sme sa tu natahovat a pisat ja o voze a ty o koze ... pekny den prajem ...
|
|
Uzivatel
Od: Uzivatel
|
Pridané:
28.12.2007 17:49
No nechapavy si najskor ty, ked odporucas bankovnictvo aby sa vykonavalo na klientskom stroji.
A nebucham za do prs, nemam na to dovod. Len hovorim z oblasti v ktorej pracujem, a teda si mozem dovolit mat trefnu poznamku, pretoze ty v tejto oblasti zjavne nepracujes inak by si vedel ze Java a Java Applet vs NET a Silverlight je uuuplne ine.
Takze prosim, vyjadruj sa k temam, ktorym ako tak rozumies.
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
29.12.2007 11:01
ta teraz uz mi je to uplne jasne ... ty si nie len neprecital poriadne clanok, ale neprecital si si poriadne ani moje prispevky ... diskusia s tebou nema zmysel ...
|
|
Uzivatel
Od: Uzivatel
|
Pridané:
29.12.2007 23:20
:D
|
|
Mato
Od: Mato
|
Pridané:
27.12.2007 11:45
To co prinieslo Adobe s novym actionscriptom 3 Java tak rychlo neprekroci, co sa tyka webovych objektov. Neznasam stahovanie x MB velkeho runtime aby som si nieco spustil, to je podobna pakaren ako velky dot Net.
|
|
ARny
Od: ARny
|
Pridané:
28.12.2007 15:51
cital si clanok poriadne? Tam sa jasne pise, ze Java bude podporovat novu jvm o velkosti 3-4mb a to sa ma v buducnosti este zmensit pokial viem.
|
|
Yuri_
Od: Yuri_
|
Pridané:
29.12.2007 12:37
Adobe a Flash rulezz, aspon co sa webovej grafiky tyka:) alebo skusite robit interaktivnu reklamu v Jave?
|
|
jaa
Od: jaa
|
Pridané:
30.12.2007 22:21
no to je asi to iste ako keby si chcel naprogramovat informacny system vo flashi. tieto dve veci su tak odlisne, ze je zbytocne hadat sa co je lepsie ked su urcene na ine veci. Ale myslim si, ze keby v Sune spravili nejaky pekny graficky framework tak by flash nemal sancu, lenze to urcite neni ich priorita.
|
|
Brano Mojsej
Od: Brano Mojsej
|
Pridané:
4.1.2008 20:14
Bratu, FLEX je bomba.
|
|
l00ser
Od: l00ser
|
Pridané:
4.1.2008 22:16
No ako to vidim ja SUN velmi zaspal co sa tyka takehoyo poriadneho frameworku pre graficke aplikacie. V tomto je FLASH uz neprekonatleny. Vynikajuce rozhranie pre grafikov kde sa animacia robi vlastne sama ( antialiasing vsetkeho, vsetky vektorove tvary, animacie , video ) vsetko ingrovane do jednoducheho rozhrania bez nutnosti nejak rozmyslat nad tymito zakladnymi funkciami. Java na druhu stranu nic taketo namala a bolo to vzdy problematicke spavit. Co je omoho lepsie v JAVAe vyriesene je bezpecnost ( v tej technologii sandboxov sa SUN fakt vyhral ). Pokial viem FLASH nic take nema. A takisto je naskodu lebo JAVA na webe je o dost univerzalnejsia ako FLASH kedze je to komplet OO jazyk Flash mi prijde ako jednoucelova vec.
|