|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Be-eS
Od: Be-eS
|
Pridané:
1.12.2007 12:56
Noo... konecne si to priznali :)
ale nielen mikrosekundy su to podla mna :)
|
|
mato
Od: mato
|
Pridané:
1.12.2007 13:10
su to hodiny zivota stravene cakanim.. na druhej strane v tomto by mala byt vista lepsia s dostatocnou pamatou. Pomalsia je napr pri kompresii suborov a pod to uz nikoho netrapi ci to trva minutu alebo minutu 10 sec
|
|
linksysmax
Od: linksysmax
|
Pridané:
1.12.2007 23:38
to nie su ziadne mikrosekundy. pri testoch medzi xp a viastou bola viasta pri kopirovani suborov na usb kluc niekedy pomalsia az o 100 a z 200 percent, a to napriek tomu, ze pocitac s vistouo mal viac ako 2x tolkko operacnej pamate, vykonnejsi procesor a pamat taktovanu o 50 percent rychlejsie.
takze vista je prapadak, treba to priznat na plnej ciare. netreba hovorit o energetickej narocnosti procesov.
na realne pokusy stacia predsa 2 identicke pc s vistou a xp, a nejake merace, tiez merace realnej spotreby elektriky.
|
|
abc
Od: abc
|
Pridané:
2.12.2007 9:34
a ty sa prosim ta nauc pisat.. vsetci dobre vieme ze vista stoji za velke H ale ajtak vela ludi jej predsalen prislo na chut. tak isto to bolo s kazdym novym windowsom. nikdy sa nepriznavalo ze sa "zlepsil" prave naopak.. koniec koncov bolo to presne tak isto aj s XP a teraz si ho vsetci ospevujete..
|
|
linksysmax
Od: linksysmax
|
Pridané:
2.12.2007 22:25
neviem, kto vsetci to ospevuju. vyhoda xp je snad vacsie mnozstvo ovladacov, mozno stabilita, ale to by boli programatori snad dorobili aj na win98se, alebo 95. zatial idu od tisica ku stu, akurat sme minule skonstatovali, ze naprik sialenemu rastu vykonu procesorov, pamati a spol, sa realna rychlost prace v mnohych zakladnych oblastich znizila.
napr. od startu pc k napisaniu a vytlaceniu listu uplynie viac casu ako predtym.
s rychlostou to ide nadol aj pri vyhladavani. skus si vyhladat nieco na win98, potom na xp a nakoniec na viste. garantujem ti, ze pri rovnakom vykone bude s odstupom najrychlejsi win98.
ps. sorry za preklepy, nie su vzhladom na info relevantne.
|
|
palino
Od: palino
|
Pridané:
2.12.2007 23:49
sak nepouzivatjte windowsy.. ale nejake efektivnejsie OS ktore viac setria vykon (a pamet) a neplytvaju nim ako tieto microsoft systemy..
|
|
JJJ
Od: JJJ
|
Pridané:
5.12.2007 16:49
Niekto ma namysli MAC co???...som cital jeden test a tam boli vysledky: Ked dame vedla seba 2 stolove PC jeden bude z klasickych komponentov s OS MS WindowsXP a druhy na 99,9% vykonovo rovnaky ale od MAC s OS MAC 10.5...Vysledkom je to ze MAC bude o 25% rychlejsi vo vsetkych operaciach od jednoduchych po zlozite vypocty, od spustania aplikacii az po hranie hier a preco??? Lebo maju komplet vlastne technologie a vedia ako to spravit tak aby z toho vytlacili maximum...niesu lamy ako v MS...je to to iste ako ked Europania spravia auto ktore je 6-valec, 2.0 liter a ma 450hp a Americania spravia 12-valec, 4.0 liter s 400hp a cuduju sa ako toto my dokazeme...
|
|
JJJ
Od: JJJ
|
Pridané:
5.12.2007 16:43
noo rychlost prenosu dat nezavisi len od procesora a jeho taktu, velkosti pamate a jej taktu, ale aj od typu HDD disku, jeho velkost cache, citacou rychlostou, rychlostou prenosu, rychlostou zbernice a aj od rychlosti USB...alebo ineho media...napr. mam doma HDD disk ktory ma prenosovu rychlost 300MB/s, lenze zbernica co ide od neho do USB ma prenosovu rychlost len 3MB/s...tzn. aj keby to slo po zbernici na 100% tak to vzdy bude kopirovat len 3MB/s...potom to ovplyvnuje este procesor aku ma cache kolko je bitovy, kolko jadrovy a potom RAM-ka a jej takt...atd.
|
|
One
Od: One
|
Pridané:
2.12.2007 2:16
pozri testy. 2GB RAM nie je dostatocna pamat, a zrejme ani 4 nie.
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
2.12.2007 13:00
co si cakal od zle nakodeneho OS? predstav si to z pohladu MS. naco by sa trapili kvalitou, ked to aj tak plno blbeckou kupi. zbytocne investovane peniaze, ktore sa daju utratit inak, nie?
|
|
BigLama
Od: BigLama
|
Pridané:
3.12.2007 9:42
Bill Gates(1981): "640 kB operačnej pamäte by malo stačiť každému." :D
|
|
JJJ
Od: JJJ
|
Pridané:
5.12.2007 16:50
ked das do PC 4GB RAM tak ti cele 1GB nepouziva lebo s ni mnevie pracovat...mas to to iste ako keby si mal 3GB RAM...ked ces vyuzivat 4GB RAM tak si kup najnovsiu maticnu od Gigabyte a najnovsi procesor od AMD tak v Januari 2008...
|
|
Beta
Od: Beta
|
Pridané:
7.12.2007 12:05
Moc ti nerozumiem. Preco by nevedela vyuzivat 4GB RAM? Staci mat 64bit OS a akukolvek maticnu cca tak 1-2 roky staru s podporou RAM viac ako 3GB. Pri najhorsom staci ked v biose zadefinujes ze ide o 64bit OS a hned mozes pouzivat max limit maticnej. Mam pocit ze sa v tom moc neorientujes.
|
|
JehoVista
Od: JehoVista
|
Pridané:
1.12.2007 13:11
aj babky vo vydlakove uz davno suskaly ze stou Jeho-Vistou nieco nieje vporiadku:P
|
|
ehm
Od: ehm
|
Pridané:
1.12.2007 15:09
Dost trapne...
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
1.12.2007 13:24
Microsoft by mali zakazat a hotovo :)
|
|
ReS
Od: ReS
|
Pridané:
1.12.2007 15:47
Kazdy jeden tvoj prispevok je skutocne hodnotny.
Hladas zmysel zivota?
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
1.12.2007 18:26
Hovori z teba cista zavist :)
|
|
m.es
Od: m.es
|
Pridané:
1.12.2007 17:39
Kurva, ked ich nemas rad, tak necitaj veci o nich a nepouzivaj ich produkt.Kua
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
1.12.2007 18:28
vidim ze si XeS kompatibilny ;) Myslim ze je moja vec co pisem a co pouzivam. Halo uz je demokracia ;) :-p
|
|
qwertzuiop
Od: qwertzuiop
|
Pridané:
1.12.2007 21:01
Sefe kedze uz je demokracia, tak preco by mali zakazat win??? lebo debilkovy ako ty sa nepaci???
|
|
a3a3a3
Od: a3a3a3
|
Pridané:
2.12.2007 11:09
trefa
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
2.12.2007 11:31
qwertzuiop - nauc sa najprv pisat a potom aj citat a precitaj si co som napisal a POZRI HLAVNE CO SOM DAL NA KONIEC VETY. A ked nemas IQ na to aby si odpisoval slusne a hlavne k teme tak ani neodpisuj
|
|
Yxus
Od: Yxus
|
Pridané:
1.12.2007 21:33
pochybujem ze si zazil nieco ine. okrem mamickinho zakazu...
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
2.12.2007 11:49
To si akoze myslel na babku mojich deti? ;)
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
1.12.2007 20:56
A ty odkial vies, ze pouziva ich produkt?
|
|
y0g
Od: y0g
|
Pridané:
1.12.2007 19:09
Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty internety a počítače zakázala :D
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
1.12.2007 19:59
Tak je :D
|
|
max
Od: max
|
Pridané:
1.12.2007 22:23
Predpokladam ze si to napisal len zo srandy.
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
2.12.2007 9:08
potom by detom ako ty ostali uz iba konzoly a nemohli by vypisovat take kraviny na dsl fore.
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
2.12.2007 11:44
A ty kolko ze to mas rockov? Ukazes mi to na prstikoch? Das si cokoladku? :)
|
|
Suhlas
Od: Suhlas
|
Pridané:
5.12.2007 16:51
Suhlasim, premenovat na Mrkvosoft a tlacit stavy z ovocia a zeleniny...to im urcite pojde lepsie...
|
|
ujo imro
Od: ujo imro
|
Pridané:
1.12.2007 13:33
Hmm. Umele testy? Naco tam to skriptovanie vobec je? Vobec to nejsu umele testy, potreboval som nieco porobit s velkym mnozstvom doc suborov, tak som si napisal skript, robilo to sice pol hodinu, ale lepsie ako to robit rucne.
A konecne som mal moznost odskusal vistu, sice len vo virtualnej masine, ale na XP sa to nechyta, ked si dam XP na fullscreen, tak vobec necitit spomalenie, vista bola na tom podobne ako nejaky linux, mozno este pomalsia.
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
1.12.2007 13:56
aky virtualizacny softver si pouzil ? ... mal si nainstalovane ovladace pre virtualnu graficku kartu v tom virtualnom stroji ? ...
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
1.12.2007 14:40
Stiahol som tu skusobnu vistu z microsoftu, co implikuje virtualpc a predpokladam ze si to vytunili aby to bolo tip-top, ale uz som to zmazal, potreboval som miesto na disku. Ono to nebolo vyslovene pomale, normalne sa to dalo pouzivat, co by bolo dost blbe kebyze nie, ale proste XP su rychlejsie (v beznom pouzivani).
A to ja som zvyknuty na ine pomalosti, teraz pisem z pII 300MHz (linux+opera, bez flashu a v pohodicke si surfujem, stary nb spotreba 10W, mam ho zapnuty v kuse..).
|
|
32562346
Od: 32562346
|
Pridané:
1.12.2007 15:59
Akoze porovnavat rychlost starsieho OS a novsieho OS vo Virtual Machine... Ty musis byt ina lama...
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
1.12.2007 19:47
Preco, starsi os vo virtualnej masine a novsi os vo virtualnej masine, zda sa mi to celkom fer nie? Skor sa mi nezda fer porovnavat vykon os na inych konfiguraciach a verziach softwerov.
A do lam si nadavaj svojim spoluziakom na zakladnej, pretoze tam to mozno je frajerina, tu si akurat tak trapny.
|
|
3245423654325
Od: 3245423654325
|
Pridané:
2.12.2007 0:52
Tak:
a) Pisal si o XP bez VM a Viste na VM.
b) VM moze byt odladena na dlho pouzivany system a na novy nie, respektive naopak, na OS mozu vyjst patche zrychlujuce beh vo VM.
c) Novy OS nemusi pouzivat VM rovnakym sposobom ako starsi a pritom na cistom HW moze bezat neporovnatelne rychlejsie.
d) Novy OS ma vyssie HW naroky a zatial co cisty HW vyuzije nadoraz, tak ked mu na svojej trapnej konfiguracii s 1 GB RAM a Celeronom (alebo ak uz aj dvojjadro, tak zasadne bez podpory virtualizacie, vsak je to o 300 Sk lacnejsie) vydelis 512 MB RAM, tak sa necuduj.
"Secteno, podtrzeno", testovat vykon OS na virtualnom stroji je blbost na entu; lamou si a lamou ostanes.
Bonusove rypnutie: ta Vista bola urcite legalna, ze... Lamka si stiahne nejaku l00l-crackz0red verziu s dobou behu 2 hod bez padu a tonou preinstalled badware, ale podla nej to je horsi a pomalsi system... Skus sa prihlasit ked bude opat dsl robit nabor autorov, zapadnes..
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
2.12.2007 2:32
a) tak na toto si ako dosiel, ked napisem, ze ked si dam XP na fullscreen, tak ako mozes usudit, ze je to bez VM?
b,c) ciste spekulacie, navyse OS nepouziva VM, lebo VM je o tom ze OS nevie, ze v nom bezi, preto sa to vola virtualny stroj, chapes? Asi si myslel bezat pod VM, takze sa nauc vyjadrovat. A drivre nemam ani pod (VM)XP, aj ked existuju a som si takmer isty, ze prave v tej viste boli.
d) mam konfiguraciu ktora by vistu zvladla lavou zadnou aj s aerom, ale naco si spomalovat PC? Inak si nasraty ze ti rodicia kupili len celeron, co? Ja nejsom taky bohaty aby som si kupoval lacne veci.
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
2.12.2007 2:32
Bonusovo si sa strapnil: ta vista bola legalna zo stranok MS, uz som to pisal, nauc sa citat. Keby si bol MS vedomy toho, ze je toto vyrazne pomalsie ako v reali, tak by taketo demo na prilakanie zakaznikov neuvolnil.
Ty budes ten 12 rocny mudrlant, co vsade bol a vsetko videl a o PC vie uplne vsetko, lebo si sam instaloval OS a vsetci co s tebou nesuhlasia su strasne lamy a vista je naj super, lebo je to najnovsie a maju to vsetci kamosi. Dalej nebudem na tvoje primitivne somariny reagovat, jedine ze by si bol uhlik, pretoze on sa v tom aspon trochu orientuje a je z fachu.
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
2.12.2007 11:47
No podla mojho nazoru kazdy test stoji za to aj ked vela krat nic neprinesie nove, ale aspon sa to potvrdi ;)
|
|
eternal_noob
Od: eternal_noob
|
Pridané:
2.12.2007 16:06
d) no vidis a sam si to priznal. vyssie hw naroky => os zoberie viac systemovych prostriedkov => aplikaciam zostane menej systemovych prostriedkov => znizi sa vykon aplikacii
aka jednoducha rovnica, mal by ju pochopit kazdy s iq nad 70... je pravda ze aj iste zmeny na urovni systemu ako napr. lepsia sprava pameti mozu aplikacie zrychlit (v pripade visty by som to nazval skor opravena sprava pameti)... ale taketo zazraky sa vo velkej miere nedeju hlavne v komercnych firmach, ktore to potrebuju predavat BFU, ktorich najviac uputaju omalovanky...
je pravda ze na xp sa nadavalo podobne pri prechode z win2000, lenze koho uz dneska zaujima ci cista instalacia OS potrebuje 128mb ram, alebo 96mb ram... nehovoriac o tom ze win2000 uz microsoftom nie je podporovany, co ho tiez umelo ubera o pozicie na trhu...
ked bude standard 10GB ram, potom sa bude dat hovorit o tom ze spomalovanie vistou je minimalne, dovtedy len tazko...
|
|
palino
Od: palino
|
Pridané:
2.12.2007 23:59
no ale preco by mali tym ze standardy su RAM 10GB programatory programovat xujovo, ked to mozu nakodit vynikajuco (tak ako predtym) len samozjreme s nvoymi funkciami (a v MS pripade halvne opravenymi a funkcnymi funkciami).. ved to by nam pouzvtelom poskytlo kopec volneho vykonu pre nase pouzitie (aplikacie.. atd).. ? podla mna je to vsak obrovskou korupciou, kedze vyvoj sa nezastavi a kazdy chce peniaze tak vpozadi je plno uplatkov a mozno aj umelo navysuju vykon (aspon u hrach to tak je) aby ti vyrobcovia HW mali odbyt.. a navyse sa to tym SW spolocnostiam oplati, kedze zlozitejsi kod sa zvycajne napise ryxlejsie ako jednoduchsi (mam na mysli jednoduchsi akoze na nizsej urovni).. (WARNING pre idiotov): moj nazor
|
|
mudrost
Od: mudrost
|
Pridané:
1.12.2007 13:54
viete aky je rozdiel medzi jablkami a windows ?
jablka padaju iba na jesen
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
1.12.2007 14:13
tak toto je stare a uz od veci. Windows uz su najstabilnejsim OS na trhu. Neexistuje stabilnejsi OS. Zatial ;o)
|
|
forcer
Od: forcer
|
Pridané:
1.12.2007 14:32
nekecaj :) robil si nejaku studiu? alebo poznas len 2 operacne systemy?
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
1.12.2007 15:18
Hovoril som o stabilite, nie o bezpecnosti. :-)
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
1.12.2007 15:19
A samozrejme o kategorii PC.
|
|
apocalypz
Od: apocalypz
|
Pridané:
1.12.2007 15:40
to je dobre pretoze widle su najnebezpecnejsi system aky doteraz kto vytvoril ... :-)
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
1.12.2007 21:01
Nebezpecniejia je uz iba atomova bomba.
|
|
thriller
Od: thriller
|
Pridané:
2.12.2007 10:09
Zabudol si spomenúť seba, popr. Odee...;=
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
2.12.2007 12:00
thriller - Myslim ze v tejto teme mam prispevkov viac ako je dobre :D zbytocnosti nekomentujem pokial ma to nejak extra neuraza :)
|
|
palino
Od: palino
|
Pridané:
3.12.2007 0:00
on sa ta pytal na nieco ine?? boha nevies citat? polozim otazku este raz: pozna len dva operacne systemy?
|
|
apocalypz
Od: apocalypz
|
Pridané:
1.12.2007 15:38
imho rofl ...
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
1.12.2007 22:11
To by sme na tom boli zle :-S
|
|
teta debian
Od: teta debian
|
Pridané:
2.12.2007 2:35
Tak to chcem vidiet ake su stabylne, moj linux fici 4,5 roka a to som menil 2x cpu, 2x grafiku a 3x hdd. bezi bez padu. to chcem vidiet ako to zvlada win. je stabilny aj 5 rokov pokial po naistalovano ho nepouzivas :)
|
|
ono
Od: ono
|
Pridané:
2.12.2007 8:42
rado, buc rada, že si rado. Ak chceš aj písat, tak radsej básničky
|
|
stab
Od: stab
|
Pridané:
1.12.2007 14:23
tak pocas tejto jesene mi nepadli ani raz ...
|
|
ono113
Od: ono113
|
Pridané:
2.12.2007 17:41
Netrep somariny. XP síce padá dosť často, ale Vista je stabilný OS. Či najstabilnejší to neviem ( je tu ešte MAC ) ale žiaden zakomplexovaný magor nebude tvrdiť nezmysly na verejnom fore....
|
|
palino
Od: palino
|
Pridané:
3.12.2007 0:02
..pch "je tu este MAC" boha to tu by mali fakt vydat nejaku registraciu aj s nejakym kratkym IT testom, nex tu neprispievaju lamy dpc..
|
|
sam12
Od: sam12
|
Pridané:
3.12.2007 8:40
+5
|
|
ono113
Od: ono113
|
Pridané:
4.12.2007 20:52
čo si tým myslel...? Máš pocit že MAC nieje OS. Ten IT test by mali dať asi tebe (ale inač je to dobrý nápad, je tu kopec komentárov, pri ktorých sa človek dokonale rozčúli). MAC je dobrý OS spolu s Win a Lunuxom. Záleží na tom pre aký sa rozhodne užívateľ, a aké požiadavky vyžaduje... . To že Ty máš pre nejaký dôvod predsudky pred týmto OS je tvoja vec, ale mňa si týmto komentárom iba vytočil.... .
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
4.12.2007 21:43
+5 ja so dufal ze na to niekto odpise. Aj ked po dlhsom case, ale dockal som sa.
|
|
jojo
Od: jojo
|
Pridané:
1.12.2007 15:01
tak mne nepadol windows najmenej dva roky a to ide aj 10 hodin denne
|
|
gusto
Od: gusto
|
Pridané:
1.12.2007 15:12
sak ani mne nepadol. ale po 4 mesiacoch bol taky spomaleny ze som bol nuteny, z vlastnej iniciativy, ho preinstalovat.
|
|
head
Od: head
|
Pridané:
1.12.2007 15:19
treba defragmentovat
|
|
apocalypz
Od: apocalypz
|
Pridané:
1.12.2007 15:38
na linuxe netreba defragmentovat ... preco myslis ??? zeby lepsi filesystem ako ntfs ???
|
|
pali
Od: pali
|
Pridané:
1.12.2007 16:07
staci si rozdelit disk na viac particii a nehadzat vsetko na jednu kopu, idem tak 3 roky a vyrazne spomalenie som do teraz nepostrehol
|
|
qwerty
Od: qwerty
|
Pridané:
1.12.2007 22:52
tak si preinstaluj pc a zpozorujes zrychlenie :)
|
|
head
Od: head
|
Pridané:
1.12.2007 16:41
teraz preto ze netreba defragmentovat huraaaa vsetci na linux
|
|
Yuri_
Od: Yuri_
|
Pridané:
2.12.2007 17:48
nehnevajte sa, ale keby ten vas lunex bol taky vynikajuci, tak by ho asi pouzivalo vyrazne viac ludi;) nie kazdy je programator a nie kazdy chce roky studovat prikazy do konzoly, a niekto je napr. aj grafik:) poznate niekoho kto by robil grafiku na tom vasom skvelom linuxe? ja teda nie. Pretoze to ani nejde;) Presvecte Adobe o kvalite svojho systemu, a potom sa mozeme bavit:) Kto sa vie o widle starat a nenecha si ho zasrat tak sa nema preco stazovat...
|
|
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
3.12.2007 8:36
Poznas pojem "monopol"? Nie? Chod si to nastudovat.
Poznas nejakeho profesionala, kto by robil grafiku na Widlach? Ja nie. Profesionali pouzivaju MAC.
Grafiku na Linuxe robit IDE, netvrdim, ze profesionalne, ale pre vacsinu ludi dostatocne dobre. Nie kazdy chce vyhodit 30000 za Photoshop, ked je GIMP zadarmo.
Na forach je napodiv aj plno pisalkov, ktori maju kradnuty Photoshop a su velki frajeri, pritom pouzivaju ho na odstranenie cervenych oci z fotiek, a nadavaju, ze pod Linuxom sa vraj neda robit grafika.
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
3.12.2007 13:13
+5
|
|
Grafik
Od: Grafik
|
Pridané:
4.12.2007 16:16
Našťastie sa grafika dá robiť aj v Linuxe.
Tam sa nemusím starať o legálnosť OS a
grafického software.
P.S. dúfam že Adobe máš legal.
|
|
grafik
Od: grafik
|
Pridané:
4.12.2007 16:44
USA, Hollywood: Spoločnosti Disney Pixar a Dreamworks používajú Linux na vytváranie animovaných filmov a špeciálnych efektov.
=== www-05.ibm.com/sk/e-business/linux/everywhere.html ==
|
|
4376457345
Od: 4376457345
|
Pridané:
2.12.2007 1:11
A co take zasadne ma filesystem s fragmentaciou? Predchadzat fragmentacii moze OS, bud robit priebezne defragmentaciu na pozadi, ale to blbost a navyse na to existuje software aj na NTFS alebo nejako optimalizovat alokovanie suborov, atd.
Navyse, mam povedzme 3 GB volneho miesta, zmazem napriklad tridsat stomegovych suborov a chcem alokovat stvorgigovy subor.
OTAZKA: Akou metodou Linux filesystem predide fragmentacii?
a) konstantne pouziva /dev/vestica a pred tromi tyzdnami ked som vytvaral tie stomegove subory, tak predpovedal, ktore z nich sa dnes rozhodnem zmazat a teda vsetky boli ulozene pekne pri sebe a k fragmentacii nedojde.
b) v momente alokacie toho 4 GB suboru si Linux zastavi cely casopriestor, spusti defragmentaciu tak aby si to uzivatel nevsimol a po odblokovani casoveho kontinua v pohode alokuje v defragmentovanom priestore.
|
|
34254325325
Od: 34254325325
|
Pridané:
2.12.2007 1:12
c) Linux posle vsetky data na disku Torvaldsovi a on ich v noci ked spis poprehadzuje a rano posle naspat, takze samotnu defragmentaciu nepostrehnes, ze sa vykonala.
Ktoru moznost zeto implementovali?
Navyse, povies si ze priklad, ale ak realne denne pracujes s mnozstvom mensich suborov, tak fragmentacia sa tak ci tak dostavi. A to ze defragmentaciu nepotrebujes je sebaklam linuxakov, ktorym nevadi ze im vrci disk ako sialeny uz pri skladani jedneho jedineho 100 MB suboru...
|
|
apocalypz
Od: apocalypz
|
Pridané:
2.12.2007 12:51
oka, dajme tomu ... Zo mna hovori skor vlastna skusenost, neviem popisat ako presne pracuju linuxove fs. Ale to neznamena ze neviem o com hovorim ...!!! Btw na pracu s velkym mnozstvom suborov mozno pouzit napr. reiserfs pokial viem ... totizto fs pre linux je viac, mrkvosoft sa zmohol len na ntfs ... presiel som vsetky windowsy pocnuc 3.11 for workqroup az po XP (3.11/95/98/98se/2k/Me/XP) a taktiez nepreberne mnozstvo linuxovych distribucii. Ziaden windows z hladiska bezpecnosti,stability,rychlosti nesiaha linuxu ani po clenky ...
|
|
apocalypz
Od: apocalypz
|
Pridané:
2.12.2007 12:59
Tym som neskoncil. Preco napr. akykolvek user (aj restricted) ma pravomoc vidiet a editovat zlozky ako napr. windows, program files, otvorit si regedit ...? Predstav si windows, ktory pouzivaju sucasne 4 pouzivatelia ... mozes robit co chces,udrzivat,spravovat ho aj tak to nepomoze!Oka, Web. Na widlach potrebujes antivir, antispyvare, antiadware a ktovie co este ... aj tak behom mesiaca mas vyrusov, advaru, spyveru, ze nevies co s tym ! Kto tvrdi ine, pouziva inet na max 5-10 stranok a icq.Preco som na linuxe po dvoch rokoch nemal jediny virus ???
|
|
apocalypz
Od: apocalypz
|
Pridané:
2.12.2007 13:02
nejde ti nieco na windowse, mozes sa pretrhnut aby si zistil pricinu problemu ... Co sa linuxu tyka, ftipne povedane:ak nastane chyba, bash vypluje nieco v style type this ****** to repair it. A ked aj nie chybova hlaska v style napr. libcrypto.so.5 is missing ti urcite dava vacsi zmysel ako windowsacke access violation on memory 456aeg89ae18d18g198aer1g8rae1g89era18 ... :-) pretoze tu kniznicu nasledne doinstalujem jednym prikazom a wow ! aplikacia ide.
|
|
apocalypz
Od: apocalypz
|
Pridané:
2.12.2007 13:06
mohol by som pokracovat donekonecna ... obvikle sa tu na tych prispevkoch len pousmejem, ale mrkvosoft mi ide nehorazne na nervy ... nemam nic proti pouzivatelom MS. Aj ja som bol dlhe roky pouzivatelom MS, ale bol by som rad, aby sa vam konecne otvorili oci. Ved samotny Mrkvosoft stoji proti pouzivatelom mrkvosoftu, ked si necha zaplatit za maximalne chybny software ... Ked som cital, ze novy windows 7 na ktorom by sa uz malo pracovat ma byt mesacne spoplatnovany, alebo o tom aspon uvazuju ... myslim, ze k tomu uz nieje co dodat !!!
|
|
apocalypz
Od: apocalypz
|
Pridané:
2.12.2007 13:19
jo, este k tym "ukradnutym" patentom od MS, ktore MS ukradol, odkupil od inych firiem... Preco sa mi zda, ze MS chce byt jedina monopolna firma s jedinym OS na trhu ?!? Takze ked si patentujem napr. mp3 player winamp, tak mam pravo stihat vsetky ostatne konkurencne firmy ktore maju prehravace podporujuce mp3 ???
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
2.12.2007 14:06
jeeej nebudem tu jediny koho tu dnes ukamenuju :D
|
|
MaTW
Od: MaTW
|
Pridané:
2.12.2007 21:01
Ono v podstate mas pravdu,ale zober si to z tejto stranky:mas na starosti firemne kompy,za kt. sedia baby,kt. s nicim inym okrem win nerobili.Mas firemny soft napisany pre win.Uz kombinacia baby a win je dost nebezpecna (cest vynimkam:) Mnohe z nich mali problem si zapnut IE(Ine nepoznaju),nie to este surfovat.
|
|
MaTW
Od: MaTW
|
Pridané:
2.12.2007 21:10
Este som zabudol:niektore webove aplikacie priamo vyzaduju win a ie kvoli activex prvkom (napr. Samsung a jeho sialene zabezpecenie web aplikacie,kt. este samotny samsung nezvykne mat odladene a zrazu nemozes pracovat )
|
|
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
1.12.2007 17:14
jj mám podobný problém aj s XP, rozdiel je v tom že čerstvá Vista mi beží ako spomalené XP... 1,73GHz Centrino, 1GB RAM.
A pre rýpalov - defragmentujem, mám antivír aj antispyware :)
Vista je fajn, ale lenivá ;)
|
|
43262436432
Od: 43262436432
|
Pridané:
2.12.2007 1:17
Tak ja mam Core Duo 1.83 GHz, 2 GB RAM a 7200 otackovy HDD s kolmym zapisom (dvojnasobne zrychlenie proti 5400 ot. s klasickym zapisom) - rok a pol stary a Vista bezi ako namydleny blesk.
Jednak jednojadro je uz prezitok, 1 GB RAM dnes stoji 600 Sk, takze 2 GB davaju aj do najlacnejsich notebookov a tu Vistu najviac brzdi ubohy 5.4k otackovy 2.5" disk...
Vista je fajn, ale je to NOVY operacny system, urceny hlavne pre NOVY hardware.
|
|
eternal_noob
Od: eternal_noob
|
Pridané:
2.12.2007 16:19
ubuntu 7.10 je tiez NOVY operacny system a bezi aj na radovo starsom hardware...
|
|
eternal_noob
Od: eternal_noob
|
Pridané:
2.12.2007 16:20
sry mam tam chybu ubuntu 7.10 je takmer o rok novsi operacny system...
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
1.12.2007 20:07
Kua preco stale spominate defragmentaciu? S tou to nema takmer nic spolocne!!! Povypinajte si v nom pico***y a nespomali sa Vam ani po dvoch rokoch (Indexovanie suborov, Automaticke obnovenie systemu, atd...). To ste fakt take lamy, co si myslia, ze pokial dokazu nainstalovat linux, alebo windows do defaultu tak su guru?
|
|
tomas
Od: tomas
|
Pridané:
2.12.2007 2:46
Keby len defragmentaciu, problemom win su jeho uzasne registre a praca s nimi, kt. ma na rit. casom sa sami zahlcu a potom je vstko pomalsie.
|
|
šamot
Od: šamot
|
Pridané:
2.12.2007 10:21
Povedz mi tomáš, ty predsa všetko vieš,
ktorý system nedefragmentuje?
Tipujem, že zuby si čistíš raz za dva týždne.
Keď odložíš zubnú pastu, vyčisti si aj registre.
Programov na to je minimálne toľko ako zubných pást.
Smrdí ti z huby!
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
2.12.2007 12:15
kamoo tak odporuc nejaky program ktory by cely os win nedodrbal
|
|
Matko
Od: Matko
|
Pridané:
1.12.2007 16:13
Linux porusuje tolko patentov Microsoftu ze uz len z moralneho hladiska by som ho nemohol mat na PC. Inak chcel by som vidiet stabilneji OS ako je XP....
|
|
Daniel
Od: Daniel
|
Pridané:
1.12.2007 17:20
a prosím, můžete mi nějaké konkrétní uvést? Nebo stejně jako Balmer pouze FUDujete (viz http://cs.wikipedia.org/wiki/FUD ) a nejste ochoten nic konkrétního a ověřitelného uvést?
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
1.12.2007 18:37
Matko mava zvlastne nazory :)
|
|
picho
Od: picho
|
Pridané:
1.12.2007 19:11
Veru, uz minule tu tento student IT mal trosku skresleny pohlad na svet. Ale poklonim sa ti Matko, ked uvedies co i len jediny priklad, ty IT-ckar :). Nech sa paci, linux ma zdrojaky na webe, mozes mi dat priklad. Alebo niekto z Microsoftu uz nieco nasiel? No povedz.
Nevies, lebo trepes.
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
1.12.2007 20:11
Myslis konkretne ako reverse engineering wine? Vies kde je chyba? Linus Torvalds povie : "To nie je sucastou Jadra". Lenze pravda je taka, ze je sucastou lubovolnej distribucie. Microsoft netvrdil, ze JADRO porusuje patenty, ale Linux ako taky aj s jeho distrami. A v tom ma pravdu. Takisto citanie a ukladanie suborov .doc v Open Office je porusovanie patentov MS.
|
|
Daniel
Od: Daniel
|
Pridané:
2.12.2007 9:50
Já jsem ale prosil o konkrétní a ověřitelné označení patentů a ne Váš názor, co "linux" porušuje. Jinak pokud budu rýpal, tak Linux (http://cs.wikipedia.org/wiki/Linux ) já jádro, správné označení ve Vašem případě by bylo GNU/Linux, ale to opravdu není podstatné.
|
|
picho
Od: picho
|
Pridané:
2.12.2007 10:31
Ono to mas tak. Ohladom reverzneho inzinierstva vo vine. Vine je aplikacia vyvinuta jednou konkretnou softwarovou firmou. To, ako tato firma vytvorila tento software je jej vec. Ked napriklad ina softwarova spolocnost nakodi software pre Windows, ktory porusuje milion patentov, tiez nepovies, ze Windows porusuju patenty. Ze jo?
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
2.12.2007 21:17
Presne tak, ale si nepochopil moj prispevok. Pokial nejaka spolocnost porusi patenty a nakodi nieco pre Win, tak Microsoft to neda do svojej distribucie, tak ako to spravi RedHat, Mandriva, Novell, atd... Kapis to?
|
|
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
3.12.2007 8:40
Microsoft ukradol tolko kodu, ze uz len z moralneho hladiska by som ho nemohol mat na PC. Pozri si historiu mimosudnych vyrovnani a pokut. Stacker, WordPerfect, Apple, Digital, a zoznam pokracuje..
Ty si vsak este stale neuviedol JEDINY patent, ktory podla Teba Linux porusuje. Takze len kecas alebo klames.
Ak chces stabilnejsi system ako XP, tak sa pozri na MAC alebo lubovolnu distribuciu Linuxu z tohto tisicrocia.
|
|
jv.
Od: jv.
|
Pridané:
3.12.2007 20:12
To, ci linux porusuje/neporusuje patenty nie je Tvoja zodpovednost. To je zodpovednost vyvojarov a Microsoft ich kludne moze zazalovat.
ALE!!! Tvoja priama zodpovednost je, ak pouzivas nelegalne ziskany software.
|
|
rego
Od: rego
|
Pridané:
1.12.2007 16:55
dost neprehladne napisany clanok
celu cast kde mr. white hovori o tom aky je ms os suprovy som musel preskocit lebo mi to zamotalo havu
presne ako M$ system urobme to tak zlozite a zamotane aby neboli schopny viest diskusiu k teme a ani dat otazku ci odpoved
|
|
maros71
Od: maros71
|
Pridané:
1.12.2007 17:15
je to len ich obchodny tah,potrebuju sa zbavit prebytkov windowsXP,tak blokuju vistu
|
|
PepoBB
Od: PepoBB
|
Pridané:
1.12.2007 17:49
fuuu sak WINDOWS ja najveci virus na svete...on je nebezpecny sam pre seba...a kto si mzsli ye windows je NAJ tak preboha OTVORTE OCI !!! lebo tie klapky ktore mate na ociach a hadam aj na usiach nie su normalne...Win je najrozsirenejsi OS na svete ale od sameho zaciatku boli problemi s nimi..podla mna win95 je najlepsi win aky mohli spravit a ten zbytok co spravil gates company je riadny shit...a mimochodom ten kdo odsudyuje linux...zamzslime sa vsetci nad jednim faktom ktory si myslim je dost podstatny na linuxa sa zatial nenahekoval ziaden heker pokial viem ... a virus sa tam tiez tazko hlada.tot vsetko co som chcel vyjadrit aj tak ma bude mat vecina ludi za riadnu rit takze tiaden dalsi koment odomna ...do zwindowsenia
|
|
dobreeeeeee
Od: dobreeeeeee
|
Pridané:
1.12.2007 17:51
perfektne si to vystihol pres s mrkwosoftom
|
|
siri
Od: siri
|
Pridané:
1.12.2007 19:17
Vazne si myslim, ze clovek ktory toto pisal, je psychicky chory, alebo ma diagnostikovanu miernu debilitu.
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
1.12.2007 20:31
Presne tak, ako tristvrtiny linux pozitivnych blbcov. Daj si linux. Sice Ti tam nic nebude korektne slapat, ale nedostanes don virus. To iste mas aj v DOS-e, akurat ho nemusis tak dlho instalovat ;-)
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
1.12.2007 21:51
Ze vraj nic ti tam nebude korektne slapat. To myslis asi Internet explorer a Windows media player pripadne este Microsoft Outlook. sa zobud. Asi si o linux videl iba na obrazku.
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
2.12.2007 8:33
Moj zlaty ... na Linuxoch mam odjebane viac ako ty odchodene. ;o) A to, ze tam vsetko chodi podla toho ako sa pomodlis, je svato svata pravda. ;o)
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
2.12.2007 12:57
konkretizuj, mne ide vsetko oka
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
2.12.2007 16:15
Tak v tom pripade bude chyba niekde u vas doma medzi pc a stolickou. ;-)
|
|
dobreeeee
Od: dobreeeee
|
Pridané:
2.12.2007 17:19
ten rado asi v zivote nevidel kompa:D riadny lol to je
|
|
dobreeeeeeeeeee
Od: dobreeeeeeeeeee
|
Pridané:
2.12.2007 10:27
ty si uz robil dakedy s linuxom? me sa este nestalo ze by som tam nerozbehal daco vedsom nemal tam problemy s programamy jedine posraty windovs media player a windovsacke sracky
|
|
:-D
Od: :-D
|
Pridané:
1.12.2007 21:39
sam sice linux pouzivam a dost dlho, ale toto je ozaj perla :D len tak mimochodom da sa uplne lahko spravit velmi lacny virus zarucene fungujuci na ubuntu. teda ani nie virus, ale skor spyware, ktory odchyti heslo roota. preco? lebo je tam diera ako svet. a preco ju nikto neodhalil? lebo vsetci, co nieco vedia linux zlepsuju a nepisu pren virusy a inu haved. btw skript, ktory zaznamena heslo roota ma cca 100 riadkov kodu a na jeho cinnost nie je potrebne spustenie cez roota.
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
1.12.2007 21:53
Ok tak ho tam skus dostat remotne, z local mashine to doinstaluje aj blbec.
|
|
Uchylny Bozz
Od: Uchylny Bozz
|
Pridané:
2.12.2007 11:45
Dieru ma tvoja sestra...
|
|
apocalypz
Od: apocalypz
|
Pridané:
2.12.2007 13:39
mohol by si hodit link ... som zvedavy ...
|
|
KocuR
Od: KocuR
|
Pridané:
2.12.2007 0:40
No tak ty musíš byť bohami expert. Ja napríklad považujem Win XP za podarený OS, mám ho nainštalovaný odkedy mám v kompe aktuálny disk (takmer rok) a všetko fičí ako má, štart je rýchly a systém beží stabilne. Zato do toho bohovského podareného Linuxu musím veci ozaj hľadať. Čo ma potom že pre neho nie su víry keď mi v ňom nepôjde čo potrebujem. Na druhej strane ale musím uznať že na slabšiu mašinu používanú na multimédiá/internet to je pre mňa lepšia voľba. No na svoj novší komp nemám dôvod linux inštalovať.
|
|
3476457
Od: 3476457
|
Pridané:
2.12.2007 1:08
"zamzslime sa vsetci nad jednim faktom ktory si myslim je dost podstatny na linuxa sa zatial nenahekoval ziaden heker pokial viem"
Ololololol. Zijes v neuveritelnom sebaklame. Pozri si napr. knihu "Kukucie vajce" (ano je to sice fest stare a je to o Unixe, ale nezabudajme, ze Linux je len prepisany Unix a principialne podobne problemy sa stale vyskytuju).
Navyse, myslis si, ze vsetky tie miliony security issues na lubovolny operacny system nikto nikdy nepouzil a stale nepouziva?
|
|
jv.
Od: jv.
|
Pridané:
3.12.2007 20:14
Linux NIE JE prepisany unix.
|
|
MiNo
Od: MiNo
|
Pridané:
6.12.2007 23:16
to uz znie ako Gnu is Not Unix :-D
|
|
DeboPP
Od: DeboPP
|
Pridané:
2.12.2007 10:26
Kto by sa už len babral so systémom, ktorý má viac distro než užívateľov? ;)
0.8% ;=)
|
|
ono113
Od: ono113
|
Pridané:
2.12.2007 17:35
chlapec spamätaj sa...!!! To že doteraz Linux nikto nehekol je blbosť, jediný rozdiel je v tom že pod win bežia programi, ktoré ti to zistia, čo sa o linuxe nedá povedať...
Čo sa týka win 95 - na tú dobu dobrý os, ale už ho radšej nespomínaj...
Linux nieje až natoľko dobrý aby si mohol Windows takto zmietnuť. Ak si nejakí informatik, alebo programator tak by si mohol porovnávať objektívne, a nenapísať takú frašku. A ak nie, tak buď radšej ticho. Iba rozčuľuješ, a vytváraš chaos.
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
3.12.2007 13:21
Toto si skadial nabral? Z casopisu kamarat? :D Prosim ta linux si nastavis v pohode tak aby pri uz len dacom podozrivom ti prisla esemeska na mobil, sa zobud ty expert a nauc sa pisat najprv. Nie som zastanca winu ci linuxu ale taketo prispevky ma vedia vytacat
|
|
ono113
Od: ono113
|
Pridané:
4.12.2007 20:41
To je pravda. Linux nastaviť takmer dokonale. Nenarážal som na to žeby bol Linux zlý OS, skôr ma rozčúlilo to, že ten hore predo mnou zmietol Windows akoby nič. Tiež nie som zástupca win ani linuxu a ani macu. Hore som sa nepresne vyjadril, táto diskusia ma totiž príliš rozčúlila. Ak som niekoho zmietol ospravedlňujem sa.
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
7.12.2007 19:42
peace
|
|
JonnY
Od: JonnY
|
Pridané:
1.12.2007 19:26
cize ak tomu spravne chapem, v nenarocnych aplikaciach kde ma vykon nezaujima je vista rychlejsia
v narocnych aplikaciach, kde je vykon podstatny je pomalsia.
tak neviem. prijde mi to nejake podivuhodne
|
|
ujo
Od: ujo
|
Pridané:
1.12.2007 20:25
preco by sa niekto trapil s pisanim skodliveho kodu na system ktory nieje niejak extra rozsireny...teda ked vezmeme jednotlive distribucie linuxu ktorych je asi milion a rozhodne nieje zriedkave ked su medzi sebou nekompatibilne...
|
|
qwerty
Od: qwerty
|
Pridané:
1.12.2007 20:25
kupil som si laptop s vista a browsoval som na nom 3 mesiace. Vcera som potreboval editovat video tak som povypinal vsetky cacky macky .... A cuduj sa svete, mam dvakrat rychlejsi pocitac :) - a musim potvrdit ze to nie su milisekundy je to viditelne sviznejsie
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
1.12.2007 20:33
Bol by si prekvapeny, ako Ti milisekundy dokazu vyrazne zrychlit pocitac ;o).
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
1.12.2007 21:50
JJ, 500x milisekunda za sekundu je dost blbe :).
|
|
max
Od: max
|
Pridané:
1.12.2007 22:27
Ja ked si kupim laptop tak si tu vistu tak trochu oťuknem nejaky tyzden a potom tam najebem taky format aby sa ten laptop z toho spametal a nahodim tam pre laptop pohodlnejsie XP.
|
|
53243246
Od: 53243246
|
Pridané:
2.12.2007 11:55
Teraz je moderne k notebookom s Vistou neposkytovat (ani download na stranke) ovladace pre XP, takze ak sa uspokojis s polovicou funkcii/zariadeni nefunkcnych, tak mozes zacat formatovat...
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
2.12.2007 12:29
je to bohuzial pravda
|
|
qwerty
Od: qwerty
|
Pridané:
3.12.2007 9:36
tiez by som to spravil ale ako presne ako povedali pochybujem silne o tom ze zozeniem drivre na vsetko.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
1.12.2007 21:40
Podla mna je to pomalsie ako NAnoseKUNDA
|
|
plukovnik
Od: plukovnik
|
Pridané:
2.12.2007 16:24
Určite je Vista pomalšia a na to aby vôbec išla spoľahlovo potrebuje oproti XP náročnnejší hardware a viac pamäte. Ztiaľ osobne presadzujem XP aj vuhľadom na to, že na Vistu chýba veľa ovládačov a pre strašie prídavné zariadenia sa už ani v budúcnosti s podporou pre Vistu nepočíta.
|
|
ono113
Od: ono113
|
Pridané:
2.12.2007 17:16
Ako to tu čítam, mám pocit že celý tento článok je tak trochu fraška...
Test OS na VM je zaručene blbosť. Každý software, ako aj OS je závislý na HW, a to že jeden test uhému pomalší o nejaké tie hovori že jeden OS je oproti drms. rep. s. a druhý test tvrdí opak je logické.
Možno je Vista pomalšia ako XP, ale je zaručene flexibilnejšia, a stabilnejšia. Pri bežnej práci na PC sú práve toto tie prvoradé požiadavky, a nie to či Ti OS nabotuje o pár sekúnd skôr, alebo či Ti zobere o viac HW prostriedkov, alebo či sa ti program spustí o 2,3 s neskôr. Skok z požiadaviek XP a Visty je síce dosť veľký, ale dalo sa to čakať. Je tam totiž pár rokov rozdiel, ak si to niekto nevšimol... To že teraz každý zúri a hľadá dôvod prečo odsúdiť Vistu a oslavovať XP je to isté ako pred piatimi rokmi, keď väčšina ľudí odsudzovala teraz ospevované XP .
|
|
toto
Od: toto
|
Pridané:
2.12.2007 18:22
To, ze je stabilnejsia je otazne, mne XP este ani raz nespadlo. Ze je flexibilnejsia neviem naco myslis. A pre mna prave to ci mi pusti program o 2,3s neskor je dolezite, nerad mam pustenych naraz 20 programov, zle sa v tom orientuje a tak a keby sa pustala kalkulacka tak dlho ako firefox tak pouzijem normalnu kalkulacku a nie tu v pc. Ja chcem aby tie HW prostriedky vytazovali aplikacie a nie OS na kotrolovanie ci si nestahujem mp3.
|
|
ono113
Od: ono113
|
Pridané:
2.12.2007 22:02
Ak používaš iba kalkuačku a firefox, tak ti môže byť jedno aký OS používaš, nemyslíš...?
|
|
toto
Od: toto
|
Pridané:
2.12.2007 23:33
Ved to bol len priklad, tuto na dsl.sk treba pisat vsetko polopatisticky, strasne.
|
|
uplink
Od: uplink
|
Pridané:
2.12.2007 18:23
bääääääää [ako tak citam, tak moj prispevok je v tejto mele asi najhodnotnejsi :)]
|
|
amico
Od: amico
|
Pridané:
2.12.2007 18:42
Navrhujem premenovat Windows Vista na Windows SHITSTA
|
|
ono113
Od: ono113
|
Pridané:
2.12.2007 22:08
Chlapče, vieš čo je to nakodovať nejaký OS..? Viem že Microsoft je firma, a za programi má skušné prachy, ale aj tak... Ak niesi programátor, tak radčšej mlč... A ak si, tak aj ty môžeš napísať vlastný os, ktorý ľudia taktiež pošlú do hajzlu, ako všetko... .
|
|
too
Od: too
|
Pridané:
2.12.2007 19:42
nanic diskusia, nikde ziadna OPERA ......
|
|
dobreeeee
Od: dobreeeee
|
Pridané:
2.12.2007 20:02
mas daco proti opere?
|
|
Mato
Od: Mato
|
Pridané:
2.12.2007 20:54
ja mam radsej balet
|
|
BigLama
Od: BigLama
|
Pridané:
3.12.2007 10:15
:D
|
|
fú....
Od: fú....
|
Pridané:
2.12.2007 21:32
tomu mudrlantovy tam hore:ja používam WINDOWS !!! a nie:MS.
zaujímalo by ma,ako sa dá používať MS..??
ty kokso...
|
|
ono113
Od: ono113
|
Pridané:
2.12.2007 22:15
...je tu niekde admin.? Ak hej tak mám prosbu. VYMAŽ TÚTO DISKUSIU!!! Polovica ľudí čo tu píše nevie o čom točí, a tá druhá polovica je zakomplexovaná na vlastný OS. Sem, tam nejaká výnimka, ktorá to zhodnotí ako tak objektívne....
|
|
DEATH
Od: DEATH
|
Pridané:
2.12.2007 22:19
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
too
Od: too
|
Pridané:
3.12.2007 9:14
Podla coho pouzivas y a i?
Je v tom nejaky system, alebo to nechavas na nahodu?
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
3.12.2007 13:57
Tak som sem nahodou zavital po odporucani kamosa (ako celkovo na dsl.sk) a mam taky pocit, ze uroven diskusii je tu tak na urovni 5. cenovej pod zive.sk (cz)
Tak infantilne nazory a v takom mnozstve, to clovek davno nevidi;) Cudujem sa, ze tu este nie su reklamne bannery na transformerov a ine zrudy od mattela :)
|
|
stew
Od: stew
|
Pridané:
4.12.2007 0:17
k tejto teme by som povedal len tolko že
|
|
Eyvindr
Od: Eyvindr
|
Pridané:
27.12.2007 22:47
ked uz tu je taky bordel tak sa pridam aj ja :)
Vista je pomalsia, no a ? vyzera trochu lepsie teda ma na to pravo. uz davno sa hovorilo ze jej jedina "vyhoda" bude DX10. ak mas slaby komp, nepouzivaj. ak mas komp dobry, pouzivaj.
ja pouzivam WinXP uz pekne dlhu dobu. nikdy nedefragmentujem, nepouzivam antivir ani antispyware, mam zapnuty WinXP firewall, ako web browser pouzivam len a len operu. urcite mam na pc trojany aj virusy ale este sa mi nikdy nic take nestalo aby som musel reinstallnut system. v zivote som nevidel na mojom PC bluescreen a to svoje PC v podstate ani nevypinam, len ked ho prenazam z domu na intrak a naopak :) podla mna je teda WinXP dost stabilny system a ak si to niekto nemysli tak nech radsej skusi haldat chybu v sebe alebo nech prestane navstevovat freexxxporn stranky :)
no a k linuxom, nech sa paci :) ak sa vyznate, pouzivajte. ak sa nevyznate a chcete pouzivat, pouzivajte desktopove linuxy ako napr Ubuntu ale nedufajte ze to bude 100% stabilne.
GL HF, prajem stastne a vesele
|
|
fishbone
Od: fishbone
|
Pridané:
28.12.2007 14:10
debilnu jehowistu by som nechcel ani zadarmo,je to nepodareny komplikovany odpad,dufam ze coskoro dopadne ako win me
|
|
ujo_burizoon
Od: ujo_burizoon
|
Pridané:
31.12.2007 4:14
tak preto uz kupuje bill piwowary :)
|
|
Microsoft priznáva nižší výkon operácií vo Windows Vista
Od: mlhos
|
Pridané:
18.3.2008 19:35
dost som sa pousmial na vete ze celkovo sa zvysi vykon pc pouzitim os vista no samozrejme staci sa pozriet na hw naroky win XP a hw naroky win Wista
|