|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wardo
Od: wardo
|
Pridané:
7.11.2007 9:14
fuj slovanet
|
|
Slavius
Od: Slavius
|
Pridané:
7.11.2007 14:26
Nejako som nepochopil tu viazanost pri programe Zadarmo. To akoze musim vyuzivat ten internet zadarmo 3 roky, inak co? :D
|
|
Mums
Od: Mums
|
Pridané:
7.11.2007 15:10
Ak ho nebudeš platiť tak ťa odpoja a musíš platiť pokutu. 8D
Znamená to len toľko, že na 3 roky to máš "zaručene" zadarmo.
"Zaručene" preto, lebo aj ja som mal od Slovanetu "Zaručene na dva roky neobmedzený internet." A jedného sinského mesiaca som sa na DSL dočítal, že budem mať FUP. Preto bacha na Slovanet.
|
|
Mena bossov slovanetu
Od: Mena bossov slovanetu
|
Pridané:
8.11.2007 8:53
Ing. Juraj Kováčik - člen predstavenstva
Hany Meličkovej 11
Bratislava 841 05
Ing. Peter Máčaj - predseda predstavenstva
Lipová 15
Ivanka pri Dunaji 900 28
Ing. Michal Navrátil - podpredseda predstavenstva
Bednárova 9/14
Myjava 907 01
Ing. Ivan Kostelný - člen predstavenstva
Staničná 21
Trenčín 911 05
Ing. Peter Tomášek - člen predstavenstva
L. Novomeského 2
Martin 036 01
|
|
A teraz dozorna rada :D
Od: A teraz dozorna rada :D
|
Pridané:
8.11.2007 8:56
Ing. Erik Lehotský - člen
Partizánska 19
Valaská 976 46
RNDr. Jozef Klein
Trstínska 51
Bratislava 841 06
Ing. Martin Morávek
Bartoškova 6
Bratislava 831 04
Ing. Peter Ličko
Potočná 7A
Brezno 977 03
Jacek Duch
Profesorska 3
Waršava 00-433
Poľsko
|
|
Ty somarik
Od: Ty somarik
|
Pridané:
10.11.2007 21:27
si objavil stranku obchodneho registru............
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
12.11.2007 18:56
To su mena Bozzov slovanetu
|
|
Kveri
Od: Kveri
|
Pridané:
8.11.2007 19:46
Dobre ten Peter Macaj byva o 2 domy vedla odo mna xDxD
|
|
inspe
Od: inspe
|
Pridané:
12.11.2007 9:56
taze to mas neta zadara heh
|
|
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
9.11.2007 11:11
Mena bossov slovanetu, si male decko ktoremu dvolia rodicia pristup na par hodin k PC a net a aj vtedy pises sprostosti.... zobud sa!!! DECKO MALE!!!!
|
|
dagi
Od: dagi
|
Pridané:
13.11.2007 7:53
szaga ty si genius, podla teba su mena bossov slovanetu sprostosti? :)
|
|
Aniy
Od: Aniy
|
Pridané:
12.11.2007 15:43
keby nebolo slovanetu tak sluzby od koknetu su take ake doteraz, na hovno.
ale je (žiaľ) pravda že kondornet ponúka najlepšiu službu so svojím OH programom
|
|
Kazekage
Od: Kazekage
|
Pridané:
7.11.2007 9:30
Ako by ma zaujimalo kto klikol na 50? Ja na 10.
|
|
unknown
Od: unknown
|
Pridané:
7.11.2007 17:33
napr. ja:)
|
|
jeremy
Od: jeremy
|
Pridané:
7.11.2007 19:54
ja na 10
|
|
unnamed
Od: unnamed
|
Pridané:
15.11.2007 21:23
ja nad 100 ;)
|
|
kevin66
Od: kevin66
|
Pridané:
7.11.2007 9:37
som zvedavy ci este niekto uveri slovanetu...uz vidim ze okolo tych 64Mbit to ani bezat nebude...
|
|
halo
Od: halo
|
Pridané:
7.11.2007 23:52
preco by nebezalo? myslis ze je problem aj do PO si doviest 1Gbit linku? neje a tym padom problem nemas.
ale 64 mbit mas problem vo vacsine pripadov dosiahnut, problem su zdroje, nehovorim ze sa neda, ale len cez p2p veci, takmer ziadny verejne dostupny web,ftp server ti tolko neda..
|
|
Kveri
Od: Kveri
|
Pridané:
8.11.2007 19:48
1GBit ? to by si objednalo 500 ludi a uz by boli mega problemy, aspon 10Gbit ved slovanet ma blizko k sixu
|
|
halo
Od: halo
|
Pridané:
10.11.2007 22:08
si pozri web sixu, kolko providerov ma 10gbit konekt a kolki ho potrebuju..
|
|
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
7.11.2007 9:47
zaujmava anketa, bohuzial priamo zo serverov je problem tahat dostatocne rychlo =(
|
|
jkl
Od: jkl
|
Pridané:
7.11.2007 10:17
Treba si precitat poriadne otazku v ankete.
|
|
Sherpa
Od: Sherpa
|
Pridané:
7.11.2007 21:56
to sa tazko taha aj ked mas 100MBit upload :D
|
|
supi
Od: supi
|
Pridané:
7.11.2007 9:48
slovanet zase nachyta plno zakaznikov co sa zaviazu, a potom si kludne znizi rychlost popripade zavedie likvidacne FUP
|
|
jjjj
Od: jjjj
|
Pridané:
7.11.2007 13:25
Tak, tak. A este tie ich pri.ebane marketingove tahy, vzdy maju o nieco rýchlejsi a o par korun lacnejsi net ako konkurencia, len aby nachytali ludi. A potom ked sa zaviazes tak si u nich iba ho.no, len aby co najviac na tebe usetrili. Ja mam od nich net este rok, a potom fijuuuuu co najdalej od nich
|
|
rich
Od: rich
|
Pridané:
8.11.2007 14:26
a aj uz len mesiac :-)
|
|
roflmao
Od: roflmao
|
Pridané:
7.11.2007 10:06
LOLEC to je demencia na entu ze 64/4 32/2 16/1 s FUPom,omg
|
|
runner47
Od: runner47
|
Pridané:
7.11.2007 10:18
Nemoze existovat trapnejsie FUP ako toto to je na quinnesovu knihu pod clankom: Najstupidnejsie FUP všetkých časov od vzniku internetu + Najtrapnejsia firma v historii poskytovania internetu proste: Legendarna :DDD
|
|
smtp
Od: smtp
|
Pridané:
7.11.2007 23:54
a orange ma fup na 3G, to su chudaci tiez podla teba
|
|
Dado
Od: Dado
|
Pridané:
9.11.2007 20:47
Ale Orange neuvádza NEOBMEDZENÝ!!!
Ale slovanet zavádza ako sa dá
to je ako keby si si požičal auto s požičovne s neobmedzeným poštom nabehaných km, ale po 100 km by si nemohol ísť viac ako 5 km/hod a to až do konca mesiaca
Ja som zo Slovanetom okamžite skončil a dokonca aj v práci mením internet!!!
|
|
si
Od: si
|
Pridané:
10.11.2007 22:09
truba
|
|
0100111010011
Od: 0100111010011
|
Pridané:
7.11.2007 10:21
Je zaujimave, ze upload je taky nizky... Ako si mam udrzat pomer na demonoide? :-D
|
|
leni
Od: leni
|
Pridané:
7.11.2007 10:25
kukni na reakciu konkurencie, DOWN:UP je 1:1 acize 11mbit co v bohate staci.
zbohom slovanet, zbohom kryha, zbohom orange, aj tak presov ovladne condornet :)
|
|
leni
Od: leni
|
Pridané:
7.11.2007 10:30
zabudol som povedat ze bez FUP :)
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
7.11.2007 10:37
Tá rýchlosť 11/11 mbps je lepšia než trápnych 64/4, ten 11 megovy upload sa mi páči, škoda, že niečo podobné není aj u nás. Tých 11mbps je naozaj postačujúcich + skvelý a rovnako rýchli upload. Paráda. Držím CONDORNETU prsty, konečne niekto, kot vie oceniť aj potreby uploaderov. len dúfam, že tam nebudú časom uplatňovať FUP. Ako je to so službami tejto firmy, sú spolahlivý? Ak áno, treba im urobiť reklamu, nech si dajú ľudia kvalitu v Prešove.
|
|
pato
Od: pato
|
Pridané:
7.11.2007 10:53
na optike su ok, samozrejme sa najdu aj nespokojnici na wireless pripojeni..
|
|
leni
Od: leni
|
Pridané:
7.11.2007 10:56
jj tych nespokojny su asi len z wifi, kde nejde ten 1mbit ide tak max cez tyzden a len doobeda, a poobede uz je antena zatazena a rychlost k veceru pada niekedy na dial-up pripojenie.
ale mesto je dostatocne rozkopane, opticke kable sa ukladaju, o chvilu sa zacne s pripajanim uzivatelov, cize budeme mat pekne vianoce :)
|
|
Dionyzos
Od: Dionyzos
|
Pridané:
12.11.2007 17:38
Kopu kopu jak vsetko zamrzne neviem ci do ladu budu kopat. Klobuk dolu ked to zvladnu este uvidime ako to bude vyzerat v praxy ta rychlost, lebo to vacsinou je ine ako sluby. Ak to bude blbe davam jednoznacne orange...
|
|
FUCK DA...
Od: FUCK DA...
|
Pridané:
7.11.2007 10:31
Som rád, že opäť Slovanet nesklamal a ponúkol presne to čo sa očakávalo, som zvedavý, kto si dá tieto rýchlosti, keď na nich bude aplikvoané FUP. Ale aspoň sa "oddelí zrno od plevelu" a tí, čo budú mať rozum a budú chcieť naozaj dobrý a neobmedzený net si dajú ORANGE. Myslím to teraz všeobecne, nielen na Prešov, keďže už je jasné, že programy Slovanetu budu FUP-ované.
PS: ten CONDORNET má dobrý program za dobrú cenu a pokial tam naozaj není FUP, čo by nemal byť, tak prešovčania by sa mali pozerať týmto smerom.
|
|
halo
Od: halo
|
Pridané:
7.11.2007 14:48
si hulil? kde sa spomina FUP?
podla mna je lepsie mat nizsi upload ako symetricku rychlost, pretoze pri torrente bezproblemu vytazis aj upload a to condornet urcite nenecha bez povsimnutia a daneho uzivatela shapne..
|
|
LuiS
Od: LuiS
|
Pridané:
7.11.2007 18:37
Hlúposť na n-tu. Kto to tu pozná vie že sa tu nič neshapne, tahá kto chce čo chce kedy chce a rovnako aj uploaduje.
|
|
Dado
Od: Dado
|
Pridané:
9.11.2007 20:50
FUP sa nebude uplatnovať iba v Prešove!!!
Inde sa bude z toho vyplýva!!!
keď ti dajú 10 GB na mesiac, tak za pár hodín si v ....
|
|
dadada
Od: dadada
|
Pridané:
10.11.2007 22:11
fup sa neuplatnuje v presove, pretoze sa nejedna o DSL ale vlastnu infrastrukturu
|
|
to halo
Od: to halo
|
Pridané:
9.11.2007 21:13
Debilko, keby si cital povodny clanok, najdes v nom aj toto:
"Podľa vyjadrení predstaviteľov spoločnosti na tlačovej konferencii pri oznámení nových programov sa budú uplatňovať pravidlá FUP. Ich presné parametre respektíve formuláciu nám zatiaľ spoločnosť neposkytla"
Ak si si nevsimol, clanok sa doplnal a menil.
|
|
brano
Od: brano
|
Pridané:
7.11.2007 23:04
Dobry a neobmedzeny internet od orange? CItal si zmluvu, zakaznik sa zavezuje nestiahnut viac ako 100GB mesacne :D dobry net dnes nenajdete skoro nikde, ktory ISP ma taku FUP, ze ti garantuje cast linky, pri ktorej je stale dobry ping? Velky ISP o tom ani nerozmyslaju, kupia hotovu kktinu FUP alebo nemaju skoro ziadnu. Veru to co je najlepsie su lokalni poskytovatelia, ktorym zalezi na kazdom zakaznikovi, a maju FUP zalozene na realnom 1s perturbe a neobmedzuju p2p ani porty, len speed s garantovanou castou.
|
|
barno chuj
Od: barno chuj
|
Pridané:
9.11.2007 21:17
A co podla teba obmedzuje ORANGE, ked tu pises o blokovani portov a pod. hovadinach, kedze na ORANGE nie je nic blokovane... Nemozu si to teraz dovolit, ked to len spustili. Zmluvu som necital, lbo ju nemam, mam ineho ISP. Ale stacilo mi, aby som videl, ako na tom ide P2P a ked na tom vali P2P bez problemov, ide na tom v pohode vsetko.
|
|
Peer 2 peer
Od: Peer 2 peer
|
Pridané:
7.11.2007 10:24
Táto veta ma zaujala najviac:
Podľa vyjadrení predstaviteľov spoločnosti na tlačovej konferencii pri oznámení nových programov sa budú uplatňovať pravidlá FUP. Ich presné parametre respektíve formuláciu nám zatiaľ spoločnosť neposkytla.
Takže ďakujem, neprosím. Zmysel tohoto pripojenia sa stráca, pokial sa ide uplatňovať FUP. Takže bye bye SLOW-A-NET.
|
|
peer00peer
Od: peer00peer
|
Pridané:
7.11.2007 23:56
aj orange a upc ma v podmienkach fup,
|
|
peer2peer
Od: peer2peer
|
Pridané:
9.11.2007 21:20
Je rozdiel ho mat v zmluve a je rozdiel ho aplikovat, nepoznam este ani jedneho kamosa a vsetci su "tahaci" ze by im chello niekedy aplikovalo FUP.
|
|
peer0peer
Od: peer0peer
|
Pridané:
10.11.2007 22:13
takze obmedzenie poctu spojeni pri chelle si si nevsimol...
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
7.11.2007 10:40
pekne zmenil ponuku CondorNet. Do teraz ponukali 1mbit a zrazu nieje problem 11 mbit :) , a dokonca aj 11 mbit upload .
|
|
leni
Od: leni
|
Pridané:
7.11.2007 10:54
dsl.sk bralo udaje zo stranky, lebo ais nemalo info od CN o ich optike.
ten 1mbit je cez wifi, 11mbit je pri optike.
bohuzial ale condornet je dost blby na to aby si priebezne aktualizoval stranku, vacsinou tak ucini ak nieco zmenila konkurencia, alebo po nejakych 2-3 rokoch aby sa nepovedalo
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
7.11.2007 11:36
no museli. vtedy nemusli i ked mohli. Na Slovensku nieje problem predavat aj 1Mbit za 2000,- Sk a kazdy sa moze ist aj roztrhat preco je to tak drahe :)
Len otazne kto by si to dal za taku cenu, ale ako je zvykom ak nemas inu moznost a ani do buducnosti nieje ina moznost tak das aj taky net. Ak vaazne potrebujes.
|
|
Jimmy
Od: Jimmy
|
Pridané:
7.11.2007 11:04
No ani Poprad nezaostáva
http://www.amitel.sk/docs/cennik_users.pdf
Najprv boli programy 256, 1500, 3000 a 5500 kb/s, potom zvýšili maximálku na 12 a niekedy nedávno na tých 30
a FUP sa uplatňuje iba minimálne (pod 2/3 plnej rýchlosti neklesne)
|
|
Scarface
Od: Scarface
|
Pridané:
7.11.2007 12:09
...a SATRO spí zimným spánkom a nenechá sa nejakou konkurenciou vyrušovať...
|
|
lordiceman
Od: lordiceman
|
Pridané:
7.11.2007 12:45
@slovanet: ten tah ze ked prejde zakaznik od konkurenice k nim ze 9 mesiacov neplati, to je riadna spinavost, myslim ze zrele na nejaky sud
@condornet: 11mbit/11mbit je velmi podozrive, nebyvam v presove a tak neviem ci condornet je wifi poskytovatel, ale podla tej rychlosti 11mbit najskor hej, tak chcem len upozornit ludi ze 1) 11mbit je teoreticka halfduplex rychlost 802.11b wifi zariadeni, skutocna je cca 6mbit aj to je stale len half duplex, tak sa necudujte ked si date 11/11 a pojde vam to tak 3/2 a aj to len v pripade ze budete mat sami antenu
|
|
Boko
Od: Boko
|
Pridané:
7.11.2007 15:04
Chlape chlape necitas ze je to OPTIKA?????? tam nemas problem dat take rychlosti
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
8.11.2007 16:22
sa mi paci ako kazdy ked pocuje carovne slovo optika si mysli ze automaticky nie je problem dat vysoke rychlosti. problem ale je, ze provider potom nema dostatocne kapacity do internetu a do sixu aby si ich vyuzil. naco ti bude bars aj 100MB, ked do napr. sixu budete vsetci zakaznici zdielat 1GBit?
|
|
zyx
Od: zyx
|
Pridané:
9.11.2007 21:27
Tak si najprv over aky konekt, ktory ISP provider ma do SIX-u a budes si zhruba vediet predstavit, ci to je realne, alebo nie. Navyse ORANGE, alebo aj iny ISP nebude mat problem potom konekt dokupit, ked nabere dalsich ludi. Skor je dolezitejsia pouzita technologia. Zober si napriklad T-COM, ten nakupuje najvacsi konekt zo vsetkych ISP na Slovensku a ake dava pomale rzchlosti. Takze je to jedno, pokial ta raz bude chciet osrat ISP o rychlost, tak to urobi a hotovo.
|
|
LuiS
Od: LuiS
|
Pridané:
7.11.2007 18:39
Niekde beží optika a niekde wifi.
|
|
chrto
Od: chrto
|
Pridané:
7.11.2007 13:11
slovanet ma ze vraj FUP-ko to ani nieeje FUP-ko ale skor totalne obmedzovanie slobody.Mam neobmedzeny net od nich,ked som ho bral v zmluve sa o fupku nic nepisalo ani o niecom takom nebasnili.A zrazu ho len tak zaviedli.To akoby ste si kupili nejake auto s 18-tkamy kolamy a po mesiaci vam ich pridu odkrutit.Clovek stiahne blbbych 12 Gb a uz znizuju rychlost...moj nazor
|
|
XXX
Od: XXX
|
Pridané:
7.11.2007 13:46
hehe, skuste si spocitat: 64Mbps/8 = 8MB/s :)
8*60sekund*60minut= 28.8GB teoreticky, som zvedavy na to ich FUP :D, taka rychlost potom nebude mat absolutne ziadny vyznam :)
|
|
no toto
Od: no toto
|
Pridané:
10.11.2007 21:30
Vyznam to ale ma. nie kazdy predsa potrebuje zalohovat internet a tahat stovky GB dat.
Ja mesacne na pracu nepotrebujem viac ako 20 GB, aj to je moc. No a pri 64 Mbitovom pripojeni ich stiahnem ovela skor, ako pri 1,5 Mbitovom DSL-ku. Pravda, ak ma pusti druha strana.
|
|
---
Od: ---
|
Pridané:
7.11.2007 14:00
Objednať Internet si je možné od utorka
Podľa vyjadrení predstaviteľov spoločnosti na tlačovej konferencii pri oznámení nových programov sa budú uplatňovať pravidlá FUP. Ich presné parametre respektíve formuláciu nám zatiaľ spoločnosť neposkytla.
nie je toto nahodou porusenie nejakeho zakona , ze uz si moze dakto objednat internet a este nie su zname podmienky? Mohol by toto konecne niekto pravne napadnut, ze najprv sa prilakaju zakaznici a potom pekne po podpise sa im da podpisat akoze dodatok o FUP. KEDY TATO BUZERANTSKA FIRMA SPRAVI NIECO PRE LUDI A BEZ ZJAVNEHO UMYSLU KLAMAT A ZAVADZAT???
Ak si to niekto nahodou v chvilkovom osiale aktivujete ,dajte vediet ako vyzera zmluva ,hlavne cast kde sa spomina doba trvania pripojenia. (ci tam zase nie je ten ich o.eb v podobe nutnosti to vypovedat min. 30 dni pred skoncenim)
|
|
gila
Od: gila
|
Pridané:
7.11.2007 14:08
a mal by sa uz aj T-com konecne uvedomit a poskytovat dial-up bezplatne lebo akoze aby som platil za 12 hodin pripojenia 400sk, a jedna stranka aby sa mi nacitavala 2minuty tak to je uz ozaj sila...
Hovorim o pripojeni internet mini smart ci jak to je... katastrofa.
|
|
t-com
Od: t-com
|
Pridané:
7.11.2007 14:16
to mas pravdu , dial-up by mal byt zadarmo ako zaloha pre vsetky DSL , tak ako to je niekde vo svete bezne , a kludne aj pre ostatnych ,alebo aspon za symbolicku cenu a hlavne 24 hod. denne. Tiez nechapem co je na tom take drahe.
|
|
Boko
Od: Boko
|
Pridané:
7.11.2007 15:07
Monopol v dedinach. Do dediny ti nikto nenatiohne optiku ale T-com tam ma telefonne kable natahane tak si moze robit co chce :(
|
|
---
Od: ---
|
Pridané:
7.11.2007 16:33
moze ako moze ,pride tam OR alebo t-mob (ja viem zase len DT) a moze sa ist t-com s dial-upom past za dedinu na luku.
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
8.11.2007 0:25
ja ti ukazem dediny kde 512kbps stoji 1500,- Sk na WiFine a ide to podla pocasia.
|
|
solbo
Od: solbo
|
Pridané:
1.12.2007 10:09
tak s tym s tebou absolutne suhlasim je to nepredstavitelne co si T-com dovoli ale nikto z velkych zvierat toto nevidi.
|
|
solbo
Od: solbo
|
Pridané:
1.12.2007 10:16
ja som si u nas na dedine vybrat medzi T-com-om a T-com-om.
asi tak
|
|
oso
Od: oso
|
Pridané:
7.11.2007 15:16
no uz sa tesim na 11/11 mbit lebo ja som na wifi sieti u condora a je to katastrofa slabych 800 kbit a spomalovanie dufam ze na vianoce sa to spravi
|
|
Slovanet:D
Od: Slovanet:D
|
Pridané:
7.11.2007 15:27
No, ja som mal internet uz od 4roch providerov, a so ziadnym som nebol tak nespokojny ako so slovanetom, ich FUP je strasna, rychlosti ako tak dodrzuju, ale odkedy slovanet prebral MBC tak mam pravidelne vypadky internetu, packetloss a ich technical support je totalne na k***t, ba co viac zo 6 tich pokusov mi v blave racil niekdo zdvyhnut az raz, a to aby mi oznamil ze sa im zas pokazil nejaky stroj, ze za par hodin to bude.. slovanet sux, NIKOMU by som ho neodporucal ani zadarmo, lebo pri nimi "garantovanych" zmluvach o internete zadarmo budete dost mozne platit ... moj nazor...
|
|
ferko
Od: ferko
|
Pridané:
7.11.2007 18:56
Trochu si to pleties ... MBC prevzal Swan a nie Slovanet. Vies vobec akeho mas providera, alebo len klames ludi?
|
|
Snet
Od: Snet
|
Pridané:
7.11.2007 19:41
Ops, sry to je pravda, neverte swanu!!!
|
|
Jojo
Od: Jojo
|
Pridané:
7.11.2007 15:58
FUP je f*ck.
|
|
hej
Od: hej
|
Pridané:
7.11.2007 15:59
No, zvysovanie cisel v ponukanych programoch mi pripomina cinskych vyrobcov reproduktorov ku pocitacom. Robili stale to iste len prelepovali cisla na krabiciach na vyssie a vyssie.
Zda sa mi ze pripojenia v desiatkach megabitov/s za par sto korun budu nakoniec take super ako 120W PMPO repraky co maju dnu napajacie trafko s vykonom max 2,5W.
|
|
Boko
Od: Boko
|
Pridané:
7.11.2007 16:21
Tak ja mam od Condornetu net so statnou dotkou za 250 Sk a ide mi 10 Mbit nonstop takze nebude to ako s tymi reprakmi :D
|
|
oso
Od: oso
|
Pridané:
7.11.2007 17:06
kde byvas na trojke?
|
|
Boko
Od: Boko
|
Pridané:
7.11.2007 17:17
JJ M.Nespora
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
7.11.2007 17:26
vam na sidliskach je..taka ponuka sluzieb, optika, kable, mikrovlnka. a my tu v centre mesta sa mozme ist past
|
|
NacelnikBigFoot
Od: NacelnikBigFoot
|
Pridané:
7.11.2007 17:07
a to budte radi ze ste neboli na BB Engine nete , pretoze to ich wifi slo tri dni do tyzdna s "megovym" pripojenim ktore neraz dosiahlo uzasnej hranice 24kbps
|
|
Boko
Od: Boko
|
Pridané:
7.11.2007 17:17
xD
|
|
unknow
Od: unknow
|
Pridané:
7.11.2007 17:22
Novým produktom CondorNetu je podľa cenníka spoločnosti na Internete symetrický program OH s rýchlosťou 11 / 11 Mbps...no ale v cenniku CN sa pise s rychlostou DO 11/11 a to slovo DO pre CN veeela znamena, ja po skusenostiach s CN im vobec neverim!
|
|
Boko
Od: Boko
|
Pridané:
7.11.2007 17:29
no tak je to upne v poho ne ako za cias Anteeeeeeeen to bolo o nicom nonstop padalo ale teraz mi to padlo raz za rok co mam optiku. so zo sidl III takze som ju mal 1. :D
|
|
oso
Od: oso
|
Pridané:
7.11.2007 17:55
mno ja mam furt este antenu ale za blokom uz mame vykopy na optiku asi budu klast vsetci naraz orange, kryha, tcom, condornet takze uvidime ako sa to vyvrbi
|
|
Lopata
Od: Lopata
|
Pridané:
7.11.2007 17:59
nemam nic proti slovanetu ale pri podpise zmluvy z viazanostou napr. na dva roky si ju poriadne precitajte lebo je postavena tak ze ak si sami neodsledujete koniec doby viazanosti a neposlete vypoved mesiac pred jej koncom tak Vam automaticky predlzia zmluvu na dalsie dva roky aj z VIAZANOSTOU bez toho aby vas na nieco upozornili. Takze budete musiet pouzivat a platit ich internet aj nadalej.
A to niesom jedini clovek ktoremu sa to stalo.
|
|
Boko
Od: Boko
|
Pridané:
7.11.2007 18:00
Njn uz sa oplati viac citat male ako velke pismenka :D
|
|
jaja
Od: jaja
|
Pridané:
7.11.2007 23:49
ze vraj to idu zrusit, alebo uz asi aj zrusili..
|
|
solbo
Od: solbo
|
Pridané:
1.12.2007 10:19
To vazne???????
|
|
Richard
Od: Richard
|
Pridané:
7.11.2007 20:19
By ma zaujimalo v tej ankete ze kto realne by dokazal vyuzit rychlost aj viac ako 100Mbit, to akoze dakto prevadzkuje doma server a robi webhosting pre 100 domen abo co?
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
8.11.2007 0:22
100 sa da vyuzit neboj hlavne upload. down malokde ale da sa. hlavne na torrentoch.
|
|
tak tak
Od: tak tak
|
Pridané:
9.11.2007 21:35
ten 100mbps upload by som aj vedel vyuzit FTP server / P2P / Uploady na fora, je toho vela c vsetko sa da s tym robit. Mozno by som si aj nejaky streaming zariadil a pri 100mbps UP-e by som mohol mat 4 p2p naraz pustene...Ej boha jeho...
|
|
halo
Od: halo
|
Pridané:
10.11.2007 22:17
na taketo veci sa zameriava hlavne GTS, obrat sa na nich s poziadavkou na 100Mbit. lebo rozpravas o hostingu a tu je rec o domacom broadbande za 500,- ked si niekotri nevsimli ;)
|
|
Tranzistor
Od: Tranzistor
|
Pridané:
8.11.2007 8:28
Podstatnou vecou o ktorej tu ale vela ludi netusi a ani sa neuvadza v clanku je to ze ziadny poskytovatel optiky nad 10Mbit vam nedovoli prevadzkovat na ich linke server .....takze ten vas genialny upload je vam na bacov k.... A co sa tyka slovanetu ..no coment ....uz sa prejavil par krat a neverim ze tomu nebude tak aj tentokrat.... a pak sa k tomu ani nevyjadria.... Btw ,pani downloaderi ...vychutnajte si svojich 64Mbitov ..len dokedy vas to bude bavit a bude moct bavit .....
|
|
Mudrosko
Od: Mudrosko
|
Pridané:
9.11.2007 21:38
Zlatko moje, to neznamena, ze ked to nedovoluju, ze sa to aj dodrziava. Takisto ORANGE zakazuje FTP servery a myslis, ze kamos ho nema, este samotny ORANGE mu to dovolil, ked im len ustne slubil, ze tam nebude ziaden ilegalny obsah prenasat a co myslis, ze co robi. Takze klud, dobre?
|
|
python
Od: python
|
Pridané:
8.11.2007 14:39
Ahoj bude mi staci na pripojenie Turbo2 od T-comu moj vigor318 modem??a jak to je s tym plus alebo bez plus
|
|
Vlk123
Od: Vlk123
|
Pridané:
8.11.2007 14:55
Podla mňa na Slovensko šancu na lepšiu penetráciu internetu iba rozvojom optiky na hlavných trasách a následne šírit signál cez wifi.Už sa teším kedy sa dostane na SR technológia ktorú bude využívat Google na internet po uvoľnení pásma súčastného analogového vysielania TV -takeho wifi bude mat dosah okolo 50 Km čo pri solidnejšom pokrytí vysielačmi bude pre Slovensko ideálne+nový n-kový štandard wifi okolo 300 MB,bude isto iste pekné :D.Tak teda na lepšiu rýchlosť Slovenského netu...
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
8.11.2007 23:06
ked by mao mat wifi taky dosah, vtaky by sa v okoli vysielaci upiekli...
|
|
vlk123
Od: vlk123
|
Pridané:
9.11.2007 13:41
neupiekli lebo tato technologia vyuziva rovnake vyzarovacie vykoni ako klasicke wifi ale pouziva sa ina frekvencia nie 2.4 GHz je to radovo v niekolkých sto kHz (vysielacie pasmo UHF =teda tv) ked sa aj u nas prejde na DVB-T tak sa tieto frekvencie uvolnia.Ale to bude az okolo roku 2010-2012.
|
|
solbo
Od: solbo
|
Pridané:
1.12.2007 10:24
ale pozor hovoris o pasmach platenych radii
|
|
jaja
Od: jaja
|
Pridané:
10.11.2007 22:21
tvoje zelanie wifi s dosahom 50km + velke rychlosti + ziadne obmedzenia to su tri veci ktore absolutne nejdu do kopy..
|
|
vlk123
Od: vlk123
|
Pridané:
12.11.2007 21:07
ide to dokopy prve dve veci urcite ja som ale nehovoril o obmedzeniach... tie si zavadzaju operaori
|
|
vlk123
Od: vlk123
|
Pridané:
16.11.2007 16:39
ale idu http://dsl.sk/article.php?article=4840
|
|
vlk123
Od: vlk123
|
Pridané:
16.11.2007 16:41
ale idu http://dsl.sk/article.php?article=4840
|
|
Wes
Od: Wes
|
Pridané:
8.11.2007 21:30
K vasim vyjadreniam mozem napisat len tolko. Condornet je firma ktora sa stara viac o seba ako o zakaznikov. Zazil som to na vlastnej kozi od ich vzniku a nebol som sam kto sa dodnes stazuje a pritom nema wifi ale klasicky kabel. Ludia co maju condornet cez optiku este nevedia co ich caka. Zatial je to ok pretoze nieje tolko uzivatelov aby to zacalo. Presne ako to bolo s kabelovym pripojenim cim vic uzivatelov tym vecsie a vecsie problemy a net na hovno a to nehovorim a padani. Co sa tyka rychlosti je to presne ako v cenniku DO 11mbps a to je velmi podstatne. Neverim ze to pojde nad 5mpbs.
Co sa tyka slovanetu. Nepoznam tu spolocnost ale podla prispevkov asi nieje ferova voci klientom ked z nicoho nic zaviedla FUP. Co sa tyka zmluv vsetky su na ich stranke www.slovanet.sk/presov ako aj cennik. Trosku chaoticky ale nakoniec som ho pochopil.
Ako ste spominali je tam uvedene aj ta klauzula kde ked nenahlasite 1 mesiac do predu ukoncenie zmluvy automaticky predlzujte zmluvu :)
|
|
streetway
Od: streetway
|
Pridané:
9.11.2007 10:00
Kto je na Slovensku fer voci zakaznikom napriklad chello nezaviedlo priamo FUP ako ho pozname ale obmedzil mi p2p programy fltrom takze namiesto 1000KB taham 30KB pohodka nie
UPC pretosa tesim (domov) na orange
:o)
|
|
chello sucking
Od: chello sucking
|
Pridané:
9.11.2007 21:43
Chello to po poslednom zvysovani pekne posralo. No co museli zacat so shapingom P2P aby im to aspon ako tak slo. vsetci moji znami teraz nadavaju na chello, zacalo sa dost srat.
|
|
jeffry
Od: jeffry
|
Pridané:
9.11.2007 14:31
Z vasich komentarov som zistil ze vela ludi bolo nasranych koli FUP-ke, musim vsak povedat ze teraz uz ziadna nebude to viem isto, zrejme sa Slovanet poucil z minulosti.
|
|
puco
Od: puco
|
Pridané:
10.11.2007 0:47
uz je neskoro, zakaznici sa tiez poucili z minulosti
|
|
pico
Od: pico
|
Pridané:
10.11.2007 22:25
myslis hlavne tych 200 000 dsl zakaznikov t-comu, ktory ojebava odkedy existuje; najprv natahovali ludi na ISDN, potom bolo treba mat pevnu linku ak si chcel mat DSL, ze este stale pytaju peniaze za dial-up, atd...
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
9.11.2007 21:20
slovanet obmezduje
|
|
milan
Od: milan
|
Pridané:
10.11.2007 10:15
Ake typ ip adresy ma Slovanet
|
|
jaja
Od: jaja
|
Pridané:
10.11.2007 22:23
pouzivaju IPv4
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
10.11.2007 23:21
to je co to ipv4 ???
|
|
Deeper
Od: Deeper
|
Pridané:
11.11.2007 11:39
S L O V A N E T banda kreténov a užerníkov
|
|
*Ump@ Lump@*
Od: *Ump@ Lump@*
|
Pridané:
11.11.2007 12:02
Mno kto nieje z PO ani nevie o tom, ze ten spominany Condornet je totalna hovadina ked sa kazdy uzivatel stazuje a optika ? ta v PO skoro nieje, je na sidlisku 3(pokial sa nemylim) a koniec takze Condornet 0 bodov, v clanku nieje napisane, ze CN je malicka firmicka suca akurat tak na krach s velkymi recami... CONDORNET NIKDY.
Co sa tyka Kryhanetu ty sa vzdy zdokonaluju ale velmi nechapem zmysla toho, ze predali optiku Slovanetu... nieco sa mi na tom nepozdava a ako tak citam vsade po nete tak SLOVANET je tiez furma ktora zdiera tak ako Condornet, ze reci reci a ked mas zmluvu s viazanostou tak uz ti ostava len plac... Nechapem, ak nebude v PO Kryha tak to bude pre PO dost blbe a co sa tyka netu a jeho zdokonalovania tak nastane stagnacia a zdieranie
|
|
LuiS
Od: LuiS
|
Pridané:
11.11.2007 12:38
*Ump@ Lump@* alias admin na CS servery od Kryhy ? :D
Môžem sa len smiať, tak ako "malicka firmicka suca akurat tak na krach s velkymi recami" tak aj tebou spomínaná Kryha doteraz inde ako na Sídlisku 3 optiku neponúkala.
Pokiaľ viem tak CN pridal optiku na sídlisku 2.
To že Kryha resp. Slovanet papierovo ponúka optiku aj na miestach kde sú zatiaľ len výkopy ti akosi uniká že???
P.S. všetky tri firmy ťahaju optiku v spoločných výkopoch = všetky ju ponúknu cca v rovnakom čase..
|
|
Aniy
Od: Aniy
|
Pridané:
12.11.2007 15:46
žiaľ poriadne si prezri služby ktoré začali teraz ponúkať, je pravda že koknet je banda debilov a dementov ale AK nabehne optika aj inde ako na S3 tak by to nemalo mat konkurenciu. ako pomaranč dáva pri najlacnejšom programe max 2mega hore a slovanet (banda klamárov ako sa dá po nete zistiť) tiež podobne.
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
11.11.2007 12:29
Maam wifi a rychlost nejde pod 8000kbps. naco jebnuty slovanet.
|
|
rastikk11
Od: rastikk11
|
Pridané:
11.11.2007 18:51
ja osobne som vyuzival internet od condornetu v presove a viem ze nejaky cas kym nepresli na optiku do stale padalo a neslo ok ale posledny polrok to ide bez problemou mal som program kde bola rychlost1024/128 a po 300 mb sa znizoval a znizovala az na 500/64 ale aj tak to na moje potreby islo dost rychlo na prezeranie videa ,na hranie counter strike.teraz ked ponukaju 256/256 tak by som to mal este rychlejsie ako pred tym a za 1000 sk no comment
|
|
Vojto
Od: Vojto
|
Pridané:
12.11.2007 13:24
ubohe vtieranie slovanetu na trh...:D aj tak to im nikdy tak nepojde ako je na papiery :D
|
|
zaujemca
Od: zaujemca
|
Pridané:
12.11.2007 16:15
Ktorý provider v Prešove(sidlisko Šváby) poskytuje internet podľa týchto kryterii:
-dynamická ip adresa
-neobmedzene (časovo, počet dát)
-rýchlosť pripojenia od 1,5 Mbit/s
-cena do 700SK/mesiac
-bez agregacie
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
12.11.2007 18:55
nikto sa neozyva , rychlo si urob zivnost a utekaj nieco take spravit !!
|
|
rebx@azet.sk
Od: rebx@azet.sk
|
Pridané:
14.11.2007 13:28
T-COM, ADSL TURBO2+ 1536/256kbps s 18-mes viazanosťou za 594,- s DPH/mes bez pevnej liky a za poplatok 120,- mesačne máš 512kbps upload. Reálne mi to však ide tak na úrovni 1900/600kbps za 714,-s DPH/mes! no neber to!
|
|
zaujemca
Od: zaujemca
|
Pridané:
16.11.2007 20:52
Co tak optika od slovanetu vyhovuju vsetky podmienky pri programe 16 Mbit. A kolko vlastne je mesacni poplatok bez tv a telefonu iba internet
|
|
POCITY
Od: POCITY
|
Pridané:
12.11.2007 16:33
ludiaaa PRESOV is DA BEST:D kam sa hrabu ostatnhe mesta tolko konkurencie za take ceny ani v blave nenajdete:D
myslel som ze beriem orange ale tymto ma zarazili do kresla:D:D:D orange v PO moze ist do plynu kazdy si rozmysli ci ziberie nieco od orange alebo od slovanetu alebo coctnetu:D za tych podnmienok ake su:D
|
|
rastikk11
Od: rastikk11
|
Pridané:
13.11.2007 20:11
som zvedavy kedy v presove vlastne bude dokoncena ta opticka siet ked na sekcove sa este len kope a svaby ani neviem v condornete ny povedali ze bude koncom novembra zaciatkom decembra.a inac ten internet zadarmo 256/256 kbs neviem ci bude garantovana rychlost nakoniec zistim ze budem mat 128/25....
|
|
^DPC
Od: ^DPC
|
Pridané:
14.11.2007 14:02
Vystriedal som viacero providerov a dospel som k zaveru ze na sovensku dobry poskytovatel internetu jednoznacne nie je.Na to si budeme musiet este neaku tu chvilu pockat...
|
|
Crasher
Od: Crasher
|
Pridané:
15.11.2007 17:40
vidim ze sa tu vyjadruju odbornici sami, ok, poviem vam to asi takto, jedna vec je optika jedna wifi, pri optike som sa este nestretol aby rychlost klesla pod 90% z max. rychlosti ktoru mozete dosiahnut podla zmluvy
to ze slovenate fuj, vidim ze zasa sa vyjadruju ti co nevedia o co ide v presove resp ani necitali cely clanok, siet robi spolocnost Kryha s.r.o., ktora uz ma vybudovanu opticku siet na sidlisku III a ta bezi na 95%, slovanet samotny nema s poskytovanim internetu v lokalite presov a okolie ziadny suvis, akurat to ze zainvestoval do spolocnosti Kryha s.r.o. aby mohla rozbehnut naplno budovanie optickej siete aj na inych sidliskach ci mestskych castiach
moj otec je jednym z adminov siete spolocnosti Kryha s.r.o. takze viem co pisem, tiez by som bol rad aby ste prestali pisat somariny ktore vam povedal "zaby-kona-sestry-brat"
diq, Crasher
|
|
Crasher
Od: Crasher
|
Pridané:
15.11.2007 18:41
doplnim a upravim: napisal som to trocha zle s tym ze Slovanet nema nic s poskytovanim internetu v presove a okoli, pointa tejto myslienka spocivala v tom ze siet ako kabelaz a spravonie siete robi spolocnost Kryha, cize vase skusenosti so sietami Slovanetu sa nedaju aplikovat aj pre siet ktora bude pod hlavickou Slovanetu v Presove
suma sumarum: ano, slovanet poskytuje internet v presove, ale siet robi kryha, resp presnejsie jej technici....
|
|
baqq
Od: baqq
|
Pridané:
16.11.2007 15:04
to, ze to robi Kryha je jedna vec...
to, ze uz je vlastnik Slovanet, ktory urcuje podmienky je druha vec.
az si raz niekto v Slovanete zmysli, zase ako to urobili predtym, ze napriklad po vycerpani 10GB rychlost spadne z 36Mbps na 0,2 Mbps,... tak potom to, ze tu siet postavila Kryha nikomu uz nepomoze...
|
|
hm...
Od: hm...
|
Pridané:
15.11.2007 21:34
ktore friem z internete je lepsie? chcem objenavat net,tam tazko vybram, myslim lepsie slovanet 32/2 Mbit ci ne? pls comment
|
|
baqq
Od: baqq
|
Pridané:
16.11.2007 15:06
32/2 od pochybneho podvodmi znameho Slovanetu a ich sialenymi podmienkami? e e.... kryha sice urobila urcite dobru siet, ale podmienky dava Slow-a-net na to netreba zabudat, od nich sa da cakat vsetko
11/11 od kondora vyzera lepsie
alebo potom radsej tcom alebo orange...
|
|
Crasher
Od: Crasher
|
Pridané:
16.11.2007 16:46
Condornet ti 11/11 zabezpeci tak vo sne, nevie ani 1/0,5 zabezpecit poriadne....
|
|
Wes
Od: Wes
|
Pridané:
16.11.2007 20:28
Lidicky co sa tyka slovanetu a zavadzania FUP bolo podla mojho nazoru chytrost(skor vyje...banost) slovanetu a chyba klientov pretoze v zmluve ako som pozeral na dsl mate klauzulu ze mozu zaviest FUP. Podla zmluv na optiku, ktore este nie su kompletne sa nic nespomina s FUP cize keby to zaviedli porusili by tym podmienky a kazdy moze odstupit. Ako nahle zmenia resp. doplnia zmluvu kde bude spominane FUP (co dufam ze nedaju, aj ked oni su svi..ne cize daju)tak potom uz to bude problem a kazdy si rozmysli ci si zavedie condornet. Ja osobne si chcem zaviest 32mbps a verim ze sa to neposerie. (verit asi mozem).
|
|
Wes
Od: Wes
|
Pridané:
16.11.2007 20:29
Co sa tyka CN a Kryhy presovcania urcite vedia ze si mozu podat ruky co sa tyka kvality sluzieb. Male firmicky co sa hraju na panov a kaslu na zakaznikov. K adminovi fotrika co tu pisal ze niekto ho tam ma odkazujem jasne ze nepovies nic negativne alebo ma mozno klapky na ociach tvoj fotrik a nevidi co sa deje. Staci si spravit prieskum. Slovanet mozem povedat ze pohltil kryhu pretoze im dali na vyber bud sa spoja alebo padnu. Kryha nema nato aby investovala do optiky tak spravili radsej tento krok. (CN podla mna nema tiez prachy na optiku iba si ju prenajima) aj ked uz mohly dost nahrabat za tie roky.
PS: Kazda firma hrabe len pre seba a serie na ludi a spokojnost klientov (to je biznis). :)
|
|
EditorPO
Od: EditorPO
|
Pridané:
17.11.2007 22:12
Je uzasne, ako niekto dokaze tvrdit veci, o ktorych nema ani sajnu. Ten prieskum si robil asi zle.
1. Kryha ma na to, aby vybudovala opticku siet, ved optiku na Sidlisku III vybudovala z vlastnych investicii. Na tomto sidlisku funguje kompletna siet uz nejaky ten mesiac, v ponuke je vysokorychlostny internet, TV aj VoIP.
2. Slovanet nepohltil Kryhu, neslo tu o ziadne "predajte alebo padnete". Aj mensi provideri mozu uspiet a konkurovat velkym, pretoze maju urcite nizsie naklady, co sa da premietnut do koncovych cien. Mozu byt dlhodobo lacnejsi, co si velki ISP nechcu alebo nemozu dovolit, len pri kratkodobych akciach.
Predaj podielu vo firme bol urcite dobry takticky tah. Samozrejme aj dalsie zmluvy s inymi "velkymi rybami". O CN je poslednu dobu ticho, akurat zareagoval novymi uzivatelskymi programami a cenami. Co mu ine zostavalo, ze?
|
|
Wes
Od: Wes
|
Pridané:
18.11.2007 19:07
EditorPO neviem ci si z PO alebo len mas taky nick aby si bol zaujimavy a pritom nevies nic o tychto spolocnostiach. Ked sa chces bavit o spokojnosti zakaznikov kryha a condornet ojebovali dlhe roky zakaznikov pretoze vychod nemal tolko moznosti ako zapad a preto im nic ine nezostavalo. Niekto si mysli ze ked na sidlisku 3 dali optiku ze maju niekolko spokojnych zakaznikov ze je vseko OK. Co sa tyka optiky ktoru zaviedli normalne sa maju cim chvalit az jedno sidlisko moze byt spokojne. Dlhe obdobie sa nepohly dalej ako sidlisko 3 ked si taky znalec a ekonom ako pises ze maju prachy na rozsirovanie optiky preco uz za take dlhe obdobie nepokryli vecsie uzemie? Bud su kurvy pretoze nechceli investovat do optiky ked mozu ojebovat cez kabel alebo wifi. alebo nemaju na takuto investiciu v tak kratkom obdobi. Preto radsej zvazili moznost kroru im ponukol slovanet ktory im nebude branit v rozsirovani ich aktivit. Spravne pises ze by sa udrzali ale pochybujem ze by mali nizsie ceny ako slovanet.
|
|
Wes
Od: Wes
|
Pridané:
16.11.2007 20:30
Pardom preklep vo veticke nie zavedie condornet ale slovanet. :)
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
17.11.2007 13:52
Priklep!
|
|
Quido
Od: Quido
|
Pridané:
19.11.2007 19:42
Wes, o obchode nemáš ani páru, a do obchodu s pripájaním klientov do netu sa radšej nepleť na to potrebuješ trošku viac než len hodnotiť kroky tých ktorý na to majú... A zamysli sa skutočne nad tým čo si napísal....
|
|
Wes
Od: Wes
|
Pridané:
20.11.2007 17:02
qido zammysli sa ty nad tym co si napisal. V zivote si asi nemal pripojenie od tychto spolocnosti ja ano. Takze si mozem hodnotit ich ako podla skusenosti a nie je len vlastnych. Ked budes mat nejake pripojenie od tychto firiem potom sa mozes nieco napisat opodstatnene. A mozno ani nesi presovcan cize vies prd o tom.
|
|
Quido
Od: Quido
|
Pridané:
20.11.2007 21:49
Wes: som Prešovčan a viem presne o čom píšem. Do tejto témy by som sa ani nebol zapojil, ale Tvoje "Truhlikovske" názory ma trošku pobúrili tak som sa predsa len zapojil, ale nakoľko sa robíš príliš múdry tak ním aj ostaň, ja prestanem. Jednu vec si ale neodpustím, skús sa skutočne pred tým než budeš niečo písať ako Tvoj názor, porozmýšľať či tým neubližuješ niekomu inému a ako by bolo Tebe keby si bol na jeho mieste. Svojim nepravdivím názorom prilievaš oheň tam kde treba hasiť. A ešte niečo, prečo keď chceš niečo tvrdiť, prečo si tieto veci najprv nepotvrdíš priamo u zdroja...?....Skús sa tam predstaviť ako "Wes"..., dobre sa na Tebe určite v prvom rade pobavia, ale sa aspoň čo to dozvieš, a nebudeš trepať do vetra...
|
|
COBRA
Od: COBRA
|
Pridané:
25.11.2007 15:42
SLOVANET je firma klamárov naslubuju hori/doli a potom ti stiahnu rýchlost na 32kb z 1mb bez akeho kolvek upozornenia a ohradzaju sa formulkou ferpley
|
|
jaaaaj
Od: jaaaaj
|
Pridané:
16.12.2007 14:30
codnornet je omyl sveta vacsiu k******u som nevidel
|
|
SLOVANET NIKDY VIAC
Od: Kevický
|
Pridané:
16.6.2010 16:52
SLOVANET NIKDY VIAC ! Mam s nimni svoje skusenosti, humus pripojenie, pocet vypadavkov za 7 mesiacov presne 21. Ziadny mesiac bez vypadku, dlhe odstranovanie zavad, hadanie sa s nimi, spomalovanie pripojenia, v tej istej cene 20 EUR mam teraz FiberNet a neda sa to porovnat (4 PC bez viazanosti MAC adresy + WiFi zadarmo) a bez vypadkov, 10x vyssia prenosova rychost.
|