neprihlásený Štvrtok, 29. februára 2024, dnes má meniny Radomír
Starlink bude pre pohybujúce sa autá od decembra

Značky: Starlink

DSL.sk, 26.10.2022


Satelitné pripojenie k Internetu Starlink od SpaceX sa bude dať používať v pohybujúcich sa autách od decembra.

Spoločnosť aktuálne oznámila spustenie objednávok tejto verzie Starlinku, pričom podľa stránok spoločnosti terminály začne zákazníkom doručovať v decembri.

Starlink je pod označením Starlink RV v súčasnosti ponúkaný aj pre autá a najmä karavany, v doterajšej verzii sa dá používať ale iba ak vozidlo stojí.

Nová verzia umožňujúca pripojenie počas jazdy bude vyžadovať novú výrazne väčšiu anténu s označením Flat High Performance. V USA terminál s takouto anténou stojí 2500 dolárov.

Mesačný poplatok za službu bude v USA rovnaký ako za doterajšiu službu Starlink RV. Na Slovensku tento poplatok v súčasnosti dosahuje 75 eur.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Spustená výroba rýchlejšej rýchlej HBM pamäte
Orange má výpadok 4G siete, zákazníci bez 5G sú tak odkázaní na 2G
Telekom má zrejme problém s 1000 GB balíčkom, užívateľom účtuje aj denný balíček - aktualizácia 1
Windows 11 sa bude aktualizovať bez potreby reštartu
Apple zrušila vývoj samojazdiaceho elektromobilu
Vydaný nový Tails 6.0
Vo vlakoch do Prahy sa výrazne zlepší WiFi
Digi TV zdražuje, najmä pri káblovej TV
Intel tento rok uvedie procesor až s 288 jadrami
Ministerstvo školstva chce údajne zakázať v školách mobily


Diskusia:
                               
 

Dovolím si pripomenúť aby sa nezabudlo na užívateľov elektrických kolobežiek. Bolo by vhodné k novému terminálu s väčšou anténou ponúkať kolobežkárom aj starlink ruksak za priaznivú cenu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

IMHO, Flat High Performance znižuje spotrebou o 100km aj dojazd Tesly, tak na elektrických kolobežkách by trebalo bárs rezko šlapať, aby vôbec priekazne necúvali.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

budme fer. tesla ma spotrebu ~20kWh/100km, tato sranda 110-150W. povedzme, ze tesla prejde 100km za hodinu (realne skor, najoptimalnejsia rychlost je 110-130kmh), tak za hodinu to spapa ~130Wh, ktore by inak posluzili na prejdenie zavratnych 0.65km.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Nie je mi jasne preco tesla by mala mat optimalnu rychlost pri 120 tke. Lebo celny odpor je v^^2. Mi to skor dobre vyzera limitne k 0. Tam uz tie vypocty vychadzaju inak.
Odpovedať Hodnotiť:
 

lebo ked si vezmes do uvahy pomer spotreby a casu za ktory sa dostanes do ciela, nulova rychlost by mala tu spotrebu dost zlu. proste pri zaratani casu jazdy a nabijania je to najefektivnejsia rychlost. pomalsie mas sice lepsi dojazd, ale trva ti to strasne dlho. Zas opacne - rychlejsie sice zdalnlivo prides skor, ale castejsie stojis na nabijacke.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ked si vezmes do uvahy pomer spotreby a casu, neviem ci funkciu maximalizujes alebo minimalizujes. Pri pouziti matematiky limit, mi vychadza rychlost nekonecno alebo nula. Treba mi presnejsi vzorec.
Odpovedať Hodnotiť:
 

da sa to povedat jasnejsie? minimalizujes cas prepravy z bodu A do bodu B ked trasa je dlhsia ako na jedno nabitie
Odpovedať Hodnotiť:
 

https://dopice.sk/reG
https://dopice.sk/reH
Daj vzdialenost spocitame rychlost....
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pan inžinier Tesla pri nulovej rychlosti ma aj nulovu spotrebu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To nik nespochybňuje, ale skús sa niekam dostať pri nulovej rýchlosti
Odpovedať Hodnotiť:
 

Šak v pohode klasickým warpom. Že k nemu scenáristi sci-fi seriálov prifabulávavajú i akúsi rýchlosť ešte neznamená, že tam v skutočnosti priekazne nejaká je.
Odpovedať Hodnotiť:
 

keby len ^2, ale vykon potrebny na prekonanie odporu (a s tym suvisiaca energia) rastie s ^3
Odpovedať Hodnotiť:
 

Môžme to skúsiť, ale ak vezmem do úvahy, o koľko stúpne spotreba bežného vehiklu pridaním strešného boxu, tak pre aerodynamicky tvarovaný elktromobil si tých 0.65km vypočítajme aj s anténu zahrňujúcim súčiniteľom odporu vzduchu priekazne pri maximálnej rýchlosti.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hmm... ta antena by sa mozno dala u kolobezky pouzivat ako plachta.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vážená Wikipédia, slobodná encyklopédia,
NIE, podpora slobodného prístupu k informáciám neznamená zmenu dizajnu tak, že pre zobrazenie inojazyčnej verzie stránky treba namiesto jedného kliknutia kliknúť, čakať na rozbalenie menu, scrolovať a zase kliknúť.
A že niekto s tučnými prstiskami na mobile neuhrá ani prd už možnosťou používania responsívneho dizajnu priekazne nezavdáva objektívny dôvod na diskrimináciu používateľov PC.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

co branilo ludom to pouzivat v pohybujucom sa aute doteraz? napr. https://dopice.sk/rep
ci dlha kalibracia phased array anteny na krivolakych neamerickych highways?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tieto veci sa majú riešiť navíjacou kabelážou.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár