|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stranka
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
15.6.2018 9:43
ty brdo, o 58 m ... brutus
komarno s nieco vyse 100 m.n.m. by bolo takmer pristavom :))) a nejaky zaliv by bol mozno uz na juhu madarska ...
viete niekto nejaku stranku, kde si zadam zvysenie hladiny svetovych oceanov o XY metrov a nazoomuujem si ako by vyzerali pobrezia ???????????????
|
|
Re: stranka
Od: Tom4s
|
Pridané:
15.6.2018 9:48
Myslis toto http://dopice.sk/lAs
|
|
Re: stranka
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
15.6.2018 9:51
presne nieco take :)
|
|
Re: stranka
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
15.6.2018 10:11
inak privital by som aj opacny trend, ze ked hladina klesne, jak sa bude pevnina zvacsovat, skoda ...je tam iba od minus 100 metrov hladina oceanov
|
|
Re: stranka
Od: 77566587587
|
Pridané:
15.6.2018 12:21
https://on.natgeo.com/2hYCQJS
|
|
Re: stranka
Od: xyz.
|
Pridané:
15.6.2018 18:46
Je to hlúposť, pretože zatiaľ čo vonkajšie vodné plochy sa rozširujú (hoci aj to rozporuplným spôsobom), vnútrozemské vodné plochy ostali rovnaké. Samozrejme že v realite by to tak nebolo, pretože zvýšenie vodnej hladiny na celom svete o 58 metrov by sa prejavilo aj vo vnútrozemí, minimálne formou zrážok a záplav a mnohé menšie vnútrozemské vodné plochy by to značne rozšírilo.
|
|
Re: stranka
Od reg.: Bolvua
|
Pridané:
15.6.2018 9:50
podla tvojej teorie by nemohli existovat miesta ako napriklad v izraeli kde je pevnina vo vyske menej ako -400 m.n.m... Izrael je rekord, ale takych mieste je po svete vela.
Velmi tazko by si to teda nasimuloval, pretoze vzdy budes mat nejake pohorie, ktore zabrani prisunu oceanov dalej do vnutrozemia ;)
|
|
Re: stranka
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
15.6.2018 9:57
heeeeeeeeeeeeeee? jaka simulacia, co ide tazko nasimulovat?
vsetko je to len o vernosti/realnoti/zmysluplnosti vstupnych dat
staci nejaka informacna mriezka napr. vzdy 1x1 km s udajom o nadmorkej vyske vo vrcholoch stvorca a ides, samozrejme cim jemnejsia mriezka tym lepsie, aspon 100x100 metrov
to ze moze exsitovat lokalne uzemie, ktore je pod urovnou svetovych oceanov, ale nezaleje ho, lebo ma okolo seba barieru, ktora je vyssie ako hladina svetovych oceanov, no tak to je hadam jasne kazdemu ...
prave preto je dobre aby jemnost mriezky bola co najvacsia a udaje o terene co najpresnejsie, aby to tvoje uzemie predsa len nebolo zaliate, kedze k nemu vedie napr. uzky kanon s nadmosrkou vyskou typu LTT (len tak tak)
|
|
Re: stranka
Od reg.: Bolvua
|
Pridané:
15.6.2018 9:59
ok uznavam... :)
|
|
Re: stranka
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
17.6.2018 10:29
Ja to neuznavam. Zvysenim hladiny sa zvacsuje aj plocha vody, tym aj mnozstvo zrazok, nasledne spodnych vod a zvacsenie objemu pritokov.
Taky Izrael v okoli mrtveho mora bude mat opacny efekt, kde pritok bude jednoznacne vacsi ako odtok a odparovanie vody.
Nasledkom toho sa oblast vyrazne zavodni.
|
|
Re: stranka
Od: Fako
|
Pridané:
17.6.2018 11:39
To je predpoklad, ale vôbec to tak nemusi byt...
|
|
Re: stranka
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
15.6.2018 10:48
Kde budeš mať pohorie? Ak si si nevšimlo, prakticky všade existujú rieky, ktoré akosi tečú vždy smerom k nižšiemu potenciálu. Endorheických území síce zopár existuje, ale nie je to nič, s čím by sa nedalo veľmi jednoducho vysporiadať. O niečo ťažšie by to bolo akurát vtedy, keby vstupom nebola zmena výšky hladiny, ale objem vody.
|
|
Re: stranka
Od: anemasto
|
Pridané:
16.6.2018 10:01
to som nevedel, dik za info, musim zistit aky tam maju tlak a pocasie, to je fakt zaujimave, potom kedy im tam vrie voda ?
|
|
Re: stranka
Od: AlbHert
|
Pridané:
17.6.2018 21:27
o druhej
|
|
Re: stranka
Od: preklep
|
Pridané:
15.6.2018 9:52
redakcia - 58m je snad preklep ;)
|
|
Re: stranka
Od: vodovod
|
Pridané:
15.6.2018 11:26
mozno trepnem, ale pri tejto simulacii je asi pocitane aj s teplotnou roztaznostou vody. ak bude vacsia teplota oceanov tak vsetka voda v nich bude mat vacsi objem, nie?
|
|
Re: stranka
Od: huanggg
|
Pridané:
15.6.2018 12:16
voda ma najvacsi objem pri 4 stupnoch, potom to skor klesa
|
|
Re: stranka
Od: Bimbo1
|
Pridané:
15.6.2018 12:30
pri 4 stupnoch má voda objem NAJMENSI :-) najvacsiu hustotu
|
|
Re: stranka
Od: 775665875669
|
Pridané:
15.6.2018 12:17
Nie je to preklep. Ak by sa roztopila Antarktída aj Arktída + iné vnútrozemské ľadovce - dokopy by sa hladina morí zvýšila o 65.84 metrov.
https://on.natgeo.com/2hYCQJS
|
|
ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX,.
|
Pridané:
15.6.2018 12:32
Prdlajs zvysila. Bez teplotnych rozdielov by nedochadzalo ku kondenzacii par v dosledku pre vznik frontalnych rozhrani dostatocneho vzdusne prudenia, takze by priekazne akurat stupla vzdusna vlhkost a sli by hore zapalovace.
|
|
ničivý praktik
Od: syntaxterrorX,.
|
Pridané:
15.6.2018 12:47
Ze vedecka obec... nayebe to superpocitacov poomaly za kazdy roh, ze uz kvoli kablom skoro niet kam stupit a studuje... ved to cloveka potom priekazne musi rozculovat!
|
|
Re: stranka
Od: asdfa
|
Pridané:
15.6.2018 9:56
sak toto sme vzdy chceli, pri mori za 2-3h autom, nech sa to roztopi :D
|
|
Re: stranka
Od: snoop doggy dogg
|
Pridané:
15.6.2018 10:47
presne slovaci maju pravo na pristup k moru
|
|
Re: stranka
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
15.6.2018 12:05
z podunajskej niziny bude take male lokalne velice plytke more/moricko az pri zvyseni hladiny o 130 m, takze nic, este do 140 m budu v suchu mesta na periferii podunajskej niziny a pri zaciatku malych pohori ako Hlovovec (ked ten pahorkaty cibik na severe nad Hlohovcom mozno povazovat za juzny zaciatok Povazskeho Inovca) a do 150-160 m este aj Nitra na samom juhu Tribeča
|
|
Re: stranka
Od: PPPenetrator
|
Pridané:
18.6.2018 12:48
"Vybragujte čechy, Slovensko chce more."
http://dopice.sk/lB7
|
|
Re: stranka
Od: 77566587587
|
Pridané:
15.6.2018 12:20
Akurát, že s tým topením prídu aj tornáda F5 a stredomorské hurikány.
|
|
Re: stranka
Od: pingmeter
|
Pridané:
15.6.2018 13:10
tornada F5 - takzvane refreshovacie tornada
|
|
Re: stranka
Od: Adrique1
|
Pridané:
15.6.2018 16:33
to áno, už po prvom by sme boli priekakne osviežení!
|
|
Re: stranka
Od: anemasto
|
Pridané:
16.6.2018 9:58
tolko satelitov monituruju ten kontinent, az mam pocit, ze prave ich snezory roztapaju ten svetadiel :D
|
|
My ludia
Od reg.: Bolvua
|
Pridané:
15.6.2018 9:47
My ludia sme rakovina tejto planety
Tak ako rakovina sa len nekontrolovatelne mnozime a pomaly zabijame zive organizmi. Nicime cely ekosystem ako rakovina nici imunitu. Postupne ale isto raz tuto planetu zabijeme ak sa nenajde nejaky liek
|
|
Re: My ludia
Od: fyiuky
|
Pridané:
15.6.2018 9:54
presne, keby sme to nerobili, tak by vyhynuli pekne prirodne - meteoritom ci sopkou... nakoniec nas aj tak specie slnko, takze otazka len je, kedy vykapeme. Ak sa nam podari rozsirit sa dov esmiru, tak nam tie rastliny a zvery budu moct este dakovat, ked ich vezmeme so sebou..
|
|
Re: My ludia
Od: bitboy
|
Pridané:
15.6.2018 9:58
Kľud. Táto planéta tu bola pred ľuďmi a bude tu aj po nich. Vymrelo mnozsvi živočíšnych druhov aj pred človekom. Boli obdobia s priemernou teplotou planéty daleko vyššou ako je dnes a naopak. Boli trilobity, boli dinosaury, rovnako dopadnú cicavce vrátane ľudí a pride nieco iné. Zas sa nehrajme na dolezitych, pôjde to aj bez nás.
|
|
Re: My ludia
Od: anemasto
|
Pridané:
16.6.2018 10:06
ziadny iny zivy tvor nezanechal tak vela odpadkov, ako clovek.
|
|
Re: My ludia
Od: syntaxterrorX,.
|
Pridané:
16.6.2018 15:40
Že "Táto planéta tu bola pred ľuďmi" je skutočne i vedecky overený fakt? Lebo definíciu hoaxu priekazne spĺňa.
|
|
Re: My ludia
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
15.6.2018 10:00
Pokial viem, biela populacia v EU znizuje svoje stavy. To ti ostatni, potmavsi, tych je vela. Idealny priklad je pasmo Gazy a chlap s 3ma manzelkami, 20 az 30 detmi, nezamestnany byvajuci v poschodovom dome a tuziaci po poslednej 4., ale uz peknej, mladej a chudej manzelke.
Mozno nejake hromadne postreky na dlhodobe znizenie az zabranenie libida.
|
|
Re: My ludia
Od: anemasto
|
Pridané:
16.6.2018 10:07
odkial berie prachy na 30 deti? ved to je min 1500eur pri zlej strave. este k tomu v tak neurodnej planine.
|
|
Re: My ludia
Od: bludič
|
Pridané:
15.6.2018 10:08
Ničíme si životný priestor, zasahujeme do vlastnej evolúcie, masívnym používaním antibiotík si voči nim vytvármame imunitu a zároveň produkujeme superbaktérie, do potravinového reťazca púšťame chémiu, strácame plodnosť...
Populáciu čaká skôr alebo neskôr ak nie úplné vyhynutie, tak minimálne masívna redukcia. Potom príroda dostane znova šancu. Pár kritických ekologických katastrof už prežila dávno pred nami.
|
|
Re: My ludia
Od: benee
|
Pridané:
15.6.2018 10:41
Pokial chces znizovat populaciu mozme zacat tebou stacilo by ti prestrelit hlavu a hned by bolo o jedneho retardovaneho ekoteroristu na svete menej
|
|
Re: My ludia
Od: asdfa
|
Pridané:
15.6.2018 10:44
navrhujem aby sa zacalo samoobetovanim vsetkych ekoteroristov v zaujme zachrany Zeme, a potom sa uvidi co dalej
|
|
Re: My ludia
Od: bludič
|
Pridané:
15.6.2018 11:51
s takým menzesom choď k doktorovi, u mužov to nie je normálne
|
|
Re: My ludia
Od: hellokitty
|
Pridané:
15.6.2018 10:47
pozeram ze si nedavno sledoval matrix ty rakovina :D
|
|
CO2 a oteplovanie
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
15.6.2018 9:56
Priebeh ubytku CO2 pocas poslednych 600 milionovo rokov:
http://dopice.sk/lAt
Priebeh aj za poslednych 600 rokov: http://dopice.sk/lAu
CO2 v atmosfere ubuda, hromadi sa v skalach a ak uroven CO2 v atmosefere spadne pod istu hranicu, na Zemi nebudu uzitocne zelene rastliny a vsetko vykape.
Teraz potrebujeme drahocenne rady od komentatorov, ako schladit Zem bez potreby odburavania CO2.
Najjednoduchsie navrhujem zakaz prdenia ludom a dobytku. Potom mozno vyskusat zatienit napr. celu Afriku a cast oceanov (v Afrike uz mali aj tak Slnka dost), a samozrejme, vymysliet jednoduchy a efektivny sposob priamej premeny tepla na elektricku energiu. Niekto by sa mal opytat televiznej vestice, co jej kristaly take dokazu.
|
|
Re: CO2 a oteplovanie
Od: asdfa
|
Pridané:
15.6.2018 10:00
sak mame super efektivnu fotovoltaiku so super ucinnostou 15-17% a lejeme do nej milony z fondov, danovych ulav a prispevkov...
|
|
Re: CO2 a oteplovanie
Od: Sloniiik
|
Pridané:
15.6.2018 10:51
Aaaaale nebudme na nich taki zli. Najlepsie panely uz maju zavratnych 22%.
|
|
Re: CO2 a oteplovanie
Od: hellokitty
|
Pridané:
15.6.2018 10:53
mate tam jednu logicku dieru, ten CO2 co ubyval sa ukladal do fosilnych ulozisk ropy a uhlia, takze zo vzduchu ubudol, ale nahromadil sa v zemi a ludia teraz pouzivanim fosilnych paliv tento proces obratili v zrychlenej forme a zo zeme sem ho za poslednych 100 rokov vypustili tolko co sa predtym miliony rokov ukladalo...
zmena klimy nie je iba o tom ci ta zmena prebieha, ale aj s akou razanciou prebieha... takze za dalsich 100 rokov nam tu mozu prebiehat burky ake zem bicovali pred milionmi rokov ked sa formoval zivot
|
|
Re: CO2 a oteplovanie
Od: anemasto
|
Pridané:
16.6.2018 10:08
a nech, aspon bude deformovat zivot.
|
|
Re: CO2 a oteplovanie
Od: sizej
|
Pridané:
15.6.2018 11:01
http://dopice.sk/lAw
nemozes predsa porovnavat CO2 z pred 300 milionmi rokov a dnes. uroven CO2 sa prirodzene menila, ale v priebehu statisicov/milionov rokov a nie za 50 rokov. a ta hranica, o ktorej ty hovoris, ze pod nu nesmieme spadnut, je tak daleko, ze mozme len snivat o tom, aby sme sa k nej vobec priblizovali.
|
|
Re: CO2 a oteplovanie
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
15.6.2018 12:19
PRESNE, oscilacia mnozstva CO2 samozrejme existuje a v atmosfere ho bolo za poslednych 600 milionov rokov aj viac ako dnes (400 ppm), lenze 600 milionov rokov je kur3vsky velky cas a za posledne 2 miliony rokov ho nikdy nebolo 400 ppm
najpodstatnejsie: nikdy vsak nestupol obsah CO2 o takmer desiatky % za par dekad:
https://go.nasa.gov/2GLyrIS
posledne desatrocia/starocia je vlastne iba ta takmer kolma ciara hore co zabera zo sirky grafu JEDINY PIXEL, kedze graf je za posl. 400 000 rokov
|
|
Re: CO2 a oteplovanie
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
15.6.2018 14:36
Ako vies, ze tomu nikdy tak nebolo. Existovali aj silne sopecne erupcie, 250 mil rokov dozadu - terajsia Sibir.
Rychlost zmeny je vyrazna, nevravim, ze to je dobre pre zivotne prostredie, nikde neobjasnujes rychlost narastu CO2 a silu burok vs. pomaly narast CO2 a silu burok.
Akakolvek zmena k inym ako odporucanym urovniam CO2 bude len zla, samozrejme a ludia v primorskych oblastiach a vo vnutrozemi sa mozu tesit. Predpoklady pre Indoneziu su take, ze v istych mesiacoch v roku tam ludia nebudu moct prezit, lebo by im hrozilo umrtie v dosledku prehriatia = vysokta teplota a vlhkost.
Len konstatujem, ze len istym znizenim produkcie emisii CO2 zmeny v klime Zeme asi vela nespravi a bude potrebne hladat asi radikalnejsie alebo efektivnejsie riesenie. Preco by nemohlo byt CO2 napr. 400 ppm a sucasne klima chladnejsia? Ak je to technicky mozne, preco nie.
|
|
Re: CO2 a oteplovanie
Od: Adrique1
|
Pridané:
15.6.2018 16:38
ad "ludia v primorskych oblastiach a vo vnutrozemi sa mozu tesit" - vo vzťahu k blízkosti k moru sú ešte aj iné územia ako prímorské oblasti a vnútrozemie??
|
|
Re: CO2 a oteplovanie
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
15.6.2018 18:34
Ked som to pisal, myslel som na to, ze si niekto zapichne. Ano, existuje, existuje oblast, oznacme ju raj, ktory je dalej od mora, nepodlieha pravidelnym potopam a sucasne to nie je vyprahle vnutrozemie. Vsetko je len vecou pojmov. Ale ak mas lepsie informacie, prosim, najdi na karte Taliansak, kde presne je primorska oblast a co vnutrozemie, Koumak.
|
|
Re: CO2 a oteplovanie
Od: Adrique1
|
Pridané:
16.6.2018 8:26
čiže je to Slovensko? je ďalej od mora, nepodlieha pravidelným potopám a nie je vyprahnuté 😀
|
|
Re: CO2 a oteplovanie
Od: ekoterorista
|
Pridané:
15.6.2018 11:24
Pretoze CO2 sa sice podiela na sklennikovom efekte, ale v praxi sa na oteplovani podiela primarne polnohospodarstvo.
60% plochy slovenska su zastavane plochy, alebo upravene polia, ktore su coraz vacsie a vacsie, aby sa lahko obhospodarovavali technikou a pestuju sa rastliny, ktore pode vyslovene skodia (kukurica, obilniny, repka). Vysledkom je odvodnena a presusena krajna, ktora nedokaze zadrzat vodu, ta sa len zvezie po suchom povrchu a vznikne bahnotok ktory vyplavi najblizsiu dedinu. Sucha zem tak sama vyzaruje teplo a sklennikovy efekt (CO2, metan) toto sice umocnuje, ale NIE JE PRIMARNOU PRICINOU.
Dalsia kapitola je masivne odlesnovanie, holoruby. Tam kde bol predtym husty les, ktory dokazal zadrzat dazdovu vodu je dnes hola sucha zem popretkavana lesnickymi cestami, takze vzdy ked prsi, voda sa na svahoch nezadrzi, ale pekne sa zozbiera v korytach lesnickych ciest a splachne sa do udoli. Opat aj s ornicou.
https://youtu.be/oFOqiVyOzUw
|
|
Re: CO2 a oteplovanie
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
15.6.2018 14:38
Amen.
|
|
Re: CO2 a oteplovanie
Od: anemasto
|
Pridané:
16.6.2018 10:12
treba celu Zem zabetonovat a bude nam hej. ludi su ignoranti. ziju na dlh
|
|
..ooOoo..ooOoo..ooOoo..ooOoo..
Od: trololoman
|
Pridané:
15.6.2018 10:04
Neviem kde na tieto cisla o kolko by sa zvysila hladina mora stale chodia, podla mojich zbeznych prepoctov aby sa hladina zdvihla o 58m, tak by sa musel roztopit lad ktory by na ploche antarktidy musel mat po celej ploche antarktidy priemernu hrubku 1.5km suvislej vrstvy nad hladinou mora.
|
|
Re: ..ooOoo..ooOoo..ooOoo..ooOoo..
Od: ladovec!
|
Pridané:
15.6.2018 11:00
Oprav si treti riadok vypoctu.
|
|
Re: ..ooOoo..ooOoo..ooOoo..ooOoo..
Od: Adrique1
|
Pridané:
15.6.2018 16:44
priemerná hrúbka ľadu v Antarktíde je 2,15 km
|
|
Re: ..ooOoo..ooOoo..ooOoo..ooOoo..
Od: AlbHert
|
Pridané:
17.6.2018 21:36
nad hladinou mora? Ani nieee
|
|
Antarktída sa roztápa trikrát rýchlejšie
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
15.6.2018 11:53
pani, zabudate na jeden dolezity fakt... peniaze... sirit strach a paniku z CO2 a o roztapani ladovcov a BIO EKO a neviem co vsetko su len marketingove tahy, ako hybat ekonomikou. Planeta tu bola pred nami, bude aj po nas, priroda skor ci neskor vyhra, ked ludstvo vyhynie, skonci sa len dalsia etapa jej "zivota" a bude nasledovat nova, nove rastliny, nove zivocichy. Ludstvo je len nepatrny skrabancek v jej existencii. Obdobie dinosaurov trvalo 160 MILIONOV rokov, tych 4000 rokov co existuje ludstvo je len nepatrne cisielko na nejakom 4tom mieste v existencii planety. A myslime si o sebe, ze sme tvorcami vsetkeho a dokonca sme natolko odvzny tvrdit, ze sme jediny vo vesmire.
|
|
Re: Antarktída sa roztápa trikrát rýchlejšie
Od: pingmeter
|
Pridané:
15.6.2018 12:18
co? odkial mas to cislo, ze ludstvo existuje 4000 rokov? ak bereme ludi ako druh, tak sa spomina okolo 200 000 rokov. ak bereme "moderneho" cloveka, ktory si zacal sam pestovat plodiny a pod. tak sa spomina 12 000 rokov. ale tak ci tak je to oproti 160 milionom rokov nic, to mas pravdu.
|
|
Re: Antarktída sa roztápa trikrát rýchlejšie
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
15.6.2018 13:36
ci 4 ci 12 ci 20 ci 100, to je fuk, pri dlzke zivotneho cyklu planety je to bezvyznamna zmena.
|
|
Re: Antarktída sa roztápa trikrát rýchlejšie
Od: anemasto
|
Pridané:
16.6.2018 10:15
nemyslim si, kedze aj na zachore serieme len 1-2minuty, ale ak to nespalchneme, zostane to tam dlhsie.
tj, clovek zasral planetu odpadkami, ktore tu budu este dlho po tom, ako sa posledna ludska molekula rozpadne.
|
|
Re: Antarktída sa roztápa trikrát rýchlejšie
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
15.6.2018 12:27
tebe o co ide?
bagatelizovat fakt jak ludstvo zadrbava, nici a vycerpava tuto chuderu planetu? ze nech no a co? sak vykapeme no a co?
to ze planeta sa zaobide aj bez nas je jasne kazdemu, lenze my sa nezaobideme bez nej
|
|
Re: Antarktída sa roztápa trikrát rýchlejšie
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
15.6.2018 13:34
ano, presne to co pises, to ze sa nezaobideme bez nej nas moc nemusi trapit, behom zivota jedinca sa toho moc vyrazne neudeje. Zmeny su dlhodobeho charakteru. Pokial sa ludstvo dostane na pokraj "chaosu" tak nasa generacia uz bude historicka. Netvrdim, ze treba liat ropu do oceanu a kyseliny do potokov a pralesov,ale zase to netreba hrotit nezmyslami, ktorych jedina uloha je dolovanie prachov.
|
|
Re: Antarktída sa roztápa trikrát rýchlejšie
Od: slecna.l
|
Pridané:
15.6.2018 18:40
Kolko mas rokov? Pocas mojho zivota sa uz toho udialo dost, za vacsinu bordelu okolo nas mozeme my sami a myslim, ze dosledky nas stihnu dobehnut.
Ako decka sme sa tesili, ked bolo v lete "az" 30 stupnov. Teraz tolko byva polku leta a tesime sa, ked je to len tych 30. V USA sa uz mina viac energie v lete na klimatizacie ako v zime na kurenie. Ludstvo spotrebuva stale viac, ako rastie zivotna uroven v Azii a Afrike, rastu aj naroky miliard ludi na zdroje. Uhlie a ropa dojdu za par desatroci, jadra sa bojime, obnovitelne zdroje su obnovitelne odtial-potial. Voda chyba uz teraz - tebe mozno nie, ale su oblasti, kde neprsalo par rokov a vobec sa tym ludom necudujem, ked sa zbalia a idu za lepsimi podmienkami.
Bio a eko je v globale lacnejsie ako bezhlavy konzum. (Ale zase suhlasim, ze dotacie na alternativne elektrarne su ryza. A v cene bio eko raw kolacika v hipsterskej kaviarni je mozno plat marketingoveho specialistu, ktory odisiel z korporacie a teraz chce rovnake prachy od teba.)
|
|
Re: Antarktída sa roztápa trikrát rýchlejšie
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
15.6.2018 13:43
este doplnim, comu verim a stojim si za tym... pri sucastnom sposobe dementnosti rodicov a sposobe zivota ludstvo skor skoli nejaka pliaga ako vyhynie na neobyvatelnost planety. Staci zmutovany kmen niecoho uplne bezneho, pripadne zabudnuteho kvoli ockovaniam a sme v prdeli. Antiockovacia lobby je velmi silna a bude dalej rast a rast. Potom bude povolania hrobara velmi ziadane.
|
|
ZDRAVÍ NEPOTREBUJÚ LEKÁRA, ALE NEMOCNÍ (Matúš 9:12)
Od: Predseda Antivakcinačnej Lobby
|
Pridané:
15.6.2018 22:57
Vlastne takmer úplne všetky vakcíny doradu sú dnes geneticky modifikované. Vakcíny obsahujú geneticky modifikované vírusy. Odvážlivci, ktorí si nechajú pichnúť akúkoľvek vakcínu, testujú na sebe a svojich deťoch, čo z toho po rokoch môže vzniknúť! Šíriteľmi nákazy a hrozbou pre spoločnosť sú ľudia, ktorí sa nechávajú očkovať! Zaujímavé je, že proti moru, cholere a týfusu sa neočkuje, ale blázni uverili že hrozbou sú osýpky, tetanus a čierny kašeľ! Človek so štipkou citu by nedal očkovať ani psa! Skutočnosť je taká, že máloktorý človek vyviazne po očkovaní bez následkov:
https://goo.gl/DNYQGu
https://goo.gl/RUVV7S
https://goo.gl/DyPstw
|
|
Re: ZDRAVÍ NEPOTREBUJÚ LEKÁRA, ALE NEMOCNÍ (Matúš 9:12)
Od: anemasto
|
Pridané:
16.6.2018 10:17
problem je ze vakcina obsahuje HLINIK a kto si mysli, ze HLINIK ako tazky kov (nemylit si s lahkym ohybom hlinikovej gualtiny) je uplne OK, tak prosim, nech si pichaju hlinik do svalov.
|
|
....sebadestrukcia
Od: Ladovec
|
Pridané:
15.6.2018 22:49
ludia sa sami znicia svojou chamtivostou. Nie som ziadny ekolog, ci pacifista ,greenpeaceak (aby bolo kazdemu blbcovi jasne) ale -vec sa ma realne tak -ze lietadla, lode ,a vsetko prispieva extremne ,nie len k znecisteniu ale doslova zniceniu fauny a flory, zelene pluca planety -juzna amerika -tiez za chvilu nebudu, a to je len zaciatok konca..
|
|
pokracovanie destrukcie
Od: Ladovec
|
Pridané:
15.6.2018 22:51
silno odporucam pozriet :
http://dopice.sk/lAG
keby sa konzumny svet zacal ovladat ,tak je to urcite lepsie , minimalne keby sa tolko nedovazalo a kazda krajina by si mala vystacit sama. takto ale zahuba pride coskoro...
|
|
hadam
Od: .starosta
|
Pridané:
15.6.2018 22:59
A co by mala zamrzat :DDDDDDDDDDD??
No a fotovoltaiku pre domacnosti zruseli od tohoto roku.To ste nevedeli??? :DD
|
|
no neviem
Od: .starosta
|
Pridané:
15.6.2018 23:01
este dodam ze podla nasej nastennej meteostanice sa ochladzuje oproti dlhodobemu priemeru.tak skuste meditovat tymto merom,,
Dakujem Vam,idem a tak skoro sa neukazem zas.maj sa
|
|
Re: no neviem
Od: knv
|
Pridané:
15.6.2018 23:35
ok, dik, opatruj sa
|
|
Fakenews
Od: iOfcaaaa
|
Pridané:
16.6.2018 15:28
Povedzte mi jedno... preco cely svet je zmaovany tak ze si priblizis dobre ze nie steblo travy ale antarktida je render?
Minimalne nieke taka aku nam ju prezentuje tato sionisticka organizacia.
|
|
Re: Fakenews
Od: marhulianska bzdocha
|
Pridané:
16.6.2018 20:06
https://www.youtube.com/watch?v=-rwvR4cCdgQ
|