|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
....,,,
Od: ...,,,,
|
Pridané:
17.5.2010 17:31
Opera > Chrome > Firefox > zvysne smetie
|
|
Moj rebricek:
Od: rms_
|
Pridané:
17.5.2010 17:39
Opera > Firefox > Chrome > wut?
|
|
presnejsie:
Od: rms:
|
Pridané:
17.5.2010 17:40
Opera > ... > Firefox > Chrome > ... > wut?
|
|
Re: presnejsie:
Od: ihihi
|
Pridané:
17.5.2010 19:03
(ff == opera) > chrom > wut > IE
|
|
smiesni ste jak debili
Od: lolcat
|
Pridané:
17.5.2010 19:50
.
|
|
Aby sme to zjednodusili
Od: IE_
|
Pridané:
17.5.2010 23:49
IE<<<<<<..........<<<<<< vsetko ostatne.
Tento vzorec je konecny; dalej sa uz neda upravovat.
|
|
Re: Aby sme to zjednodusili
Od: Cpx
|
Pridané:
18.5.2010 8:36
Firefox > Chrome > IE > vsetok iny bordel
|
|
Re: Aby sme to zjednodusili
Od: PeePay
|
Pridané:
18.5.2010 11:35
suhlasim
|
|
Re: Aby sme to zjednodusili
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
19.5.2010 11:55
Opera je aj tak najlepsia... :D
|
|
Re: Aby sme to zjednodusili
Od: waveee
|
Pridané:
19.5.2010 13:10
trhy sa nestabilizuju!!!
|
|
Re: presnejsie:
Od: Pošli kvety.
|
Pridané:
18.5.2010 8:25
cat > dog
|
|
Re: presnejsie:
Od: Ja.
|
Pridané:
17.5.2010 20:01
Lynx > wget > netcat
|
|
Re: presnejsie:
Od reg.: Nerte
|
Pridané:
17.5.2010 23:40
Life > Being nerd
|
|
Re: presnejsie:
Od: Deafboy2v1
|
Pridané:
17.5.2010 23:57
Po prvý krát ma odveci diskusný príspevok naozaj pobavil :D
Ešte by som doplnil links, aj keď lynx sa zdá byť premakanejší. A wget.. aj keď sa na prvý pohľad nezdá, ale je to pecka.
|
|
Re: presnejsie:
Od: asaas
|
Pridané:
18.5.2010 17:11
parada. ja zas preferujem elinks :) vie mi niekto povedat ake su hlavne rozdiely medzi lynx, links, elinks a w3m?
|
|
Re: ....,,,
Od: FilipSK
|
Pridané:
17.5.2010 17:44
Ono hlasujem ze 3 prehliadace sa nad tych 20% dostanu, ale bude to skor kombinacia firefox (lebo tam uz je), ie (lebo tam uz je a velmi neklesne) a chrome (lebo google a marketing)... safari je tak ci tak len na iDaco a to 20% trhu nikdy nedostane
|
|
firefox 4
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
17.5.2010 17:43
Už sa teším :-)
|
|
.....
Od: Neamow
|
Pridané:
17.5.2010 17:44
ved to vyzera uplne ako Opera od verzie 10.50...
|
|
Re: .....
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
17.5.2010 17:48
Hej, hej :-) a v nultý deň stvorili vývojári Opery Boha.
|
|
Re: .....
Od: rms_
|
Pridané:
17.5.2010 17:51
presne, ale neboj sa, tu si to ziadny firefoxak neprizna
|
|
Re: .....
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
17.5.2010 18:46
Neboj sa, prizná. Ide o to, že tu vzniká už istý štandard používateľského rozhrania, zrejme to väčšine ľudí vyhovuje, tak prečo to neimplementovať, že. Každý prehliadač priniesol webu niečo nové, škoda je, že vy vidíte len to, čo "kopíruje" Mozilla od Opery/Chrome/atď.
Nechcete si nárokovať ešte aj na to, že Firefox by nemal byť rýchly, lebo aj toto odkukal od konkurencie?
|
|
Re: .....
Od: Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
Pridané:
18.5.2010 1:19
FF nikdy nebol ani nebude rychly tak naco si mame narokovat?
|
|
Re: .....
Od: rms_
|
Pridané:
18.5.2010 9:14
Finta je v tom, ze vacsinu inovacii predstavila Opera, zopar Chrome a zopar Firefox.
|
|
Re: .....
Od: intact
|
Pridané:
18.5.2010 15:04
Aj si robil nejaký prieskum, alebo si to len myslíš (pretože veľa z toho, čo bolo v Opere bolo použitých už dávno predtým). ;)
|
|
Re: .....
Od: rms_
|
Pridané:
18.5.2010 16:17
Aj si robil nejaký prieskum, alebo si to len myslíš (pretože veľa z toho, čo bolo v Opere nebolo predtym použitých) ;)
|
|
Re: .....
Od: intact
|
Pridané:
18.5.2010 16:47
Áno, zisťujem si či niekto už nejakú funkciu/vlastnosť... použil, keď nejaký Opera fanboy napíše, že to mala Opera ako prvá (a zvyčajne to už bolo použité dávno pred Operou).
|
|
Re: .....
Od: Palo1970
|
Pridané:
18.5.2010 17:49
Maximalne tak v poznamkovom bloku a nie v prehliadaci.
|
|
Re: .....
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.5.2010 18:19
skutocnost je taka ze opera mala vsetko prve jedine tak v tvojich mokrych snoch. aj tak vsetci dobre vieme ze to uz bolo v simpsnoch tak co?
|
|
Re: .....
Od: Jano999
|
Pridané:
18.5.2010 19:13
Vsetko prve ani nie, ale urcite vela toho skor, nez Chrome, Firefox, IE, ci Safari... ;)
|
|
Re: .....
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.5.2010 18:18
lol cudoval by si sa kolko "inovacii" bolo predstavenych v browseroch o ktorych si ani nepocul. napr take taby sice "predstavila" opera cca v roku 2000 ale ine browsre (internetworks, simulbrowse) ich mali par rokov skor. a takych prikladov by sa naslo kopec.
|
|
Re: .....
Od: Palo1970
|
Pridané:
18.5.2010 19:11
A co relacie, mazanie sukromnych dat, zoom, ram cache, blokovanie refferov, popup blokovanie, uzivatelske styly, skratky pre stranky a vyhladavace do roku 1999?
A co mysacie gesta, integrovane hladanie, personas, sdi/mdi/tdi rezimy prace, ci akceleratory do roku 2002?
A co rychla navigacia, databazovy postovy klient, priestorova navigacia, spravca cookies a hesiel, ci poznamky do roku 2003?
A co prisposobenie k sirke stranky, uzivatelsky javaskript, ci hlasove ovladanie do roku 2006?
Kolko sa najde prehliadacov, ktore to mali skor? Kolko z nich este existuje?
|
|
Re: .....
Od: asdfgh
|
Pridané:
20.5.2010 10:04
Konecne to niekto pekne zhrnul, vdaka.
|
|
Re: .....
Od: ccccc
|
Pridané:
18.5.2010 13:36
tak ako si ty nikdy nepriznas ze vyvoj Mozily zacina pri Ctrl+C a konci pri Ctrl+V
|
|
Re: .....
Od: hfx
|
Pridané:
18.5.2010 14:02
hhh aspon maju rozum.. a neplatia tazke prachy nejakym debilkom co to "vyvijaju" pol roka.
|
|
Re: .....
Od: krupica
|
Pridané:
18.5.2010 16:56
ved to s firefoxom aj tak vyzera
|
|
Re: .....
Od: hfx
|
Pridané:
19.5.2010 9:55
aj tak nikdy nebudem mat iny prehliadac ako firefox :-P
|
|
Re: .....
Od: pendejo
|
Pridané:
19.5.2010 16:53
ibaze by zaviedli transplantacie mozgu
|
|
Re: .....
Od: blazzter
|
Pridané:
17.5.2010 19:28
ved to vyzera uplne ako chrome <1.0 :P
|
|
mne v hlasovani chyba
Od: podla mna
|
Pridané:
17.5.2010 18:14
Chyba mi v hlasovani moznost 7! Ja si myslim, ze ich bude 7! Preco ste tam dali iba po 5? (no a co, ze 5 * 20% = 100%) Prosim extendnite hlasovanie i na 6 a 7. Potom zahlasujem...
|
|
Re: mne v hlasovani chyba
Od: siirii
|
Pridané:
17.5.2010 18:23
To malo byť vtipné?
|
|
Re: mne v hlasovani chyba
Od reg.: Alino
|
Pridané:
17.5.2010 21:49
...podla neho.
|
|
Re: mne v hlasovani chyba
Od: mmss
|
Pridané:
17.5.2010 18:29
aspoň 20 znamená 20 a viac, takže stačí hlasovať za najviac 4 nad 20%, piaty bude mať pod 20 ;-)
|
|
Re: mne v hlasovani chyba
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
17.5.2010 18:56
Všetky môžu mať po 20%. Bude len 5 prehliadačov. Je to málo pravdepodobné, ale nie je to vylúčené.
|
|
Re: mne v hlasovani chyba
Od: ...........
|
Pridané:
17.5.2010 18:53
ja si myslim, ze si debil.
|
|
superfast
Od: Ramonson
|
Pridané:
17.5.2010 18:42
Uvidíme, či bude taký superrýchly, ako tvrdia...
|
|
Re: superfast
Od reg.: mirec10
|
Pridané:
19.5.2010 12:20
na linke down/up cca. 512kbps/128kbps (wifiny na vidieku) ani moc nie
|
|
superrychly
Od reg.: emajko159
|
Pridané:
17.5.2010 18:54
mohli definovat aj superrychly. kazdy o svojom prehliadaci pise ze je superrychly. tak na co to este zvyraznuju. mali skorej napisat ze bude podporovat nove funkcie alebo nieco podobneho typu.
|
|
Re: superrychly
Od: intact
|
Pridané:
17.5.2010 19:06
Veď je tam napísané, že javascriptové jadro bude používať, okrem TraceMonkey, aj JägerMonkey (a sú tam napísané aj iné novinky, ale ak si to čítal, tak to určite vieš).
|
|
Re: superrychly
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
18.5.2010 2:39
Nech miesto JägerMonkey tam davaju JägerMeister to prilaka ovela viac ludi a nemusia mat ani PC a internet a bude najpozivanejsi prehliadac aj mimo internetu :D
|
|
HTML5
Od reg.: teo.sk
|
Pridané:
17.5.2010 19:03
..a CSS3, yeah.. Konecne.
|
|
Re: HTML5
Od: _Private
|
Pridané:
18.5.2010 7:56
nie ze by som sa z toho tiez netesil, ale ked si vezmes doterajsi podiel IE6, t.j. rychlost migracie, tak si este dobrych par rokov mozeme pockat na realne vyuzitie CSS3
|
|
Re: HTML5
Od: foobar~
|
Pridané:
19.5.2010 15:18
Len IE6? Na reálne využitie CSS3 treba, aby ľudia prestali používať dnešné prehliadače, lebo ani tie nemajú dostatočnú podporu CSS3.
A v prvom rade treba, aby bola dokončená tá posratá špecifikácia.
|
|
Re: HTML5
Od: Jerry19
|
Pridané:
31.5.2010 2:35
Pravdu mas. Ale napr. ja ak by som mal svoj web, by som kludne pouzil css3 hned a "ludia", ktori pouzivaju este IE6 ma netrapia, nemam ani zaujem o takych navstevnikov + este narokom by som to spravil tak, ze ked niekto chce navstivit moju stranku pomocou IE6, sa mu zobrazi napis pal do <>.
|
|
Bodaj by
Od: Spalla
|
Pridané:
17.5.2010 19:06
Dúfam, že bude taký rýchly ako sľubujú. Ale vidím tu podobnosť s Chromom. Teším sa, teším
|
|
Adblock is a must!
Od: Andrewko
|
Pridané:
17.5.2010 20:13
Už by mali konečne odkúpiť Adblock Plus a integruvať ho priamo do FF. Však bez toho sa nedá žiť!
|
|
Re: Adblock is a must!
Od: ground
|
Pridané:
17.5.2010 23:52
ale da, s NoScript-om
|
|
Taby.
Od: Deer
|
Pridané:
17.5.2010 20:18
Preco taby nepresunu do toho volneho miesta medzi tym menu tlacitkom a ovladatkami na min/max/close?
Boze to su lamy, tak idu akoze okopirovat rozhranie G.Chrome a este aj taku jednoduchu kravinu dodrbu.
|
|
Re: Taby.
Od: viva la fico
|
Pridané:
17.5.2010 20:34
Asi lebo marketingove oddelenie povedalo ze to by uz bolo moc. Staci si precitat diskusiu.
|
|
Re: Taby.
Od: krupica
|
Pridané:
18.5.2010 16:58
ked bude okno maximalizovane, bude to presne take iste IMHO, ak nie tak su to fakt lamy
|
|
HTML 5
Od: InVader
|
Pridané:
17.5.2010 21:13
Len nech pouziva HTML 5!
|
|
Re: HTML 5
Od: intact
|
Pridané:
17.5.2010 23:06
Existujúce stránky ale to, že bude Firefox používať html5 parser, nijako nevylepší. :)
|
|
kokofirefox
Od: Psycholog
|
Pridané:
17.5.2010 21:17
Ha Ha zasmial som sa :D:D ...sračka zdegenerovaná FF ,
|
|
And winner is:
Od: igig
|
Pridané:
17.5.2010 22:29
chrome :) podla mňa najlepši, FF je ťažkopádny. Chrome svižný. s rovnakými doplnkami! mám oba viem o čom hovorím
|
|
Re: And winner is:
Od: intact
|
Pridané:
17.5.2010 23:04
A aké doplnky používaš? (lebo napr. AdBlock Plus a podobné doplnky v Chrome v postate nefungujú a ten blokovaný obsah sa aj tak stiahne a aj iné doplnky sú výrazne obmedzené)
|
|
Re: And winner is:
Od: micron
|
Pridané:
18.5.2010 11:34
kopirovacovi nickov by som moc neveril
|
|
Re: And winner is:
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
18.5.2010 12:52
pekna sprostost, chrome ma mozno 1/100 doplnkov FF
|
|
firefox
Od: opera je pán
|
Pridané:
17.5.2010 23:16
klamú až sa im od huby práši.
buzeranty to sú.
firefox je pre nerdov buzíkov.
opera je pán!
|
|
Re: firefox
Od: Deer
|
Pridané:
18.5.2010 6:54
Vy operisti by ste sa vazne mali zamysliet. Uvedomujes si vobec ako podobnymi postami Opere ublizujes? Usera ako ty si Opera nezasluzi.
|
|
Re: firefox
Od: rms_
|
Pridané:
18.5.2010 9:15
LOL ty ho beries vazne? Tak potom welcome to the internet!
|
|
Re: firefox
Od: opera je pán
|
Pridané:
18.5.2010 9:44
opera je pán
na to pamataj!
máš momentálne priateľa?
|
|
Re: firefox
Od: Beer.
|
Pridané:
18.5.2010 10:47
Nó, teda to... nebudeš poďakovať!
|
|
Re: firefox
Od: opera je pán!
|
Pridané:
18.5.2010 11:30
dstbn, no to nebudeš zabudnúť!
ja hytím a potom bude haló!
eletrónpistolom...
|
|
Re: firefox
Od: cibula
|
Pridané:
18.5.2010 17:01
papagáj az anyad picsajad!
|
|
Re: firefox
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
18.5.2010 11:11
opera je pán je kár. či? :D
|
|
Re: firefox
Od: eternal_noob
|
Pridané:
23.5.2010 9:27
attention whore detected
|
|
kjsjdksjds
Od: Psycholog
|
Pridané:
17.5.2010 23:57
Zaujimavé ako nám dávajú mínuský tým ktorý sú proti FF ... ste nakazeny dačim asi ked taku zotalu kktinu používate
|
|
Re: kjsjdksjds
Od: tdtred
|
Pridané:
18.5.2010 10:49
alebo... ti davaju minuska ludia lebo tvoje komentare su na urvoni dedinskeho chasna s prechlastanym mozgom co sa tyka informacnej hodnoty a pouzitych argumentov
|
|
Superrychly
Od: pribinacik
|
Pridané:
18.5.2010 8:06
Ano, ano, ten firefox je kazdou verziou rychlejsi a rychlejsi... preto uz pouzivam chrome, lebo uz sa mi nechcelo cakat 10 sekund, kym sa mi superrychlo nastartuje prehliadac firefox.
|
|
Re: Superrychly
Od: roflmao
|
Pridané:
18.5.2010 18:47
kup si normalny pocitac, mne sa nestartuje ani sekundu
|
|
Re: Superrychly
Od: ferdinando
|
Pridané:
21.5.2010 13:54
neide o to aky mas pocitac, ked si bohaty lol, nech sa paci.
Ide o to ze na danom pc porovnam rozne browseri a na mojej starej sunke mam operu do 4 sekund a FF 13! IE do 2-3 sekund, ale neponuka to co opera. Chapes ten rozdiel?? A to mam FF cistu instalaciu, ziadne pluginy... takze ak FF niekto povazuje za moderny browser, tak ten niekto ma asi po 50tke. Alebo ma do 15 a okrem FF ti tupci admini v skole nie su chopni nainstalovat nic ine... aj preto ma FF aky-taky podiel na trhu.
|
|
.......
Od: Mehmed
|
Pridané:
18.5.2010 11:31
A kde je možnosť 6? :-))
|
|
Re: .......
Od: Mehmed
|
Pridané:
18.5.2010 11:32
btw. Firefox stale hovori ze bude rychly a najrychlejsi a pritom je asi najpomalsi (moj subjektivny nazor).
|
|
Re: .......
Od: intact
|
Pridané:
18.5.2010 15:10
Nie je problém napísať javascript testy, pri ktorých TraceMonkey prevalcuje akýkoľvek iný prehliadač. :) Problém je to, že ak sa TraceMonkey použiť nemôže (napr. keď sa nejaká časť kódu mení, alebo sa používa len raz, alebo sa mení typ premenných...), tak je Firefox pomalší, ale tento problém by mal riešiť práve JägerMonkey.
Ak sa napr. porovnáva iba rýchlosť vykreslovania, tak IE valcuje čokoľvek a ani Firefox na tom nie je až tak zle.
|
|
zmena
Od: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
18.5.2010 12:00
vyzera to ze doteraz sme chodili na trabante a vyvojari pre nas chystaju raketoplan krizeny s formulou 1 a iba dufam ze slubovana superrychlost nebude v tom ako rychlo dokaze zaplnit pamat pocitaca... :o)
|
|
aj keby
Od: ccccc
|
Pridané:
18.5.2010 13:32
aj ked sa FF zrychli o 350% tak bude jednodznacne najpomalsi brwoser ( o starte ani nehovorim)
|
|
...........
Od: Alzbeta Tupohlavá
|
Pridané:
18.5.2010 13:38
Čo hádaš? to nemáte jedno aká internet používate? Či fajrfox, operu, chromé? Mne stačí aj ten obyčajný modrá...
Alžbeta Tupohlavá
Úrad socijálnyh vecí, Komárnom
|
|
Re: ...........
Od: jojo2
|
Pridané:
18.5.2010 19:51
ano mas pravdu kazdy pouziva taky aky sa mu paci a je po probleme nemusime sa hadat ako v parlamente ze ktory je lepsi prehladavac
|
|
ch-rom-e
Od: traktorista
|
Pridané:
18.5.2010 13:46
jedine chrome, mozno snad opera - henten pribrzdeny kolos FF s 2 milionmi extension z ktoreho by som vyuzil 2-3 mi je nanic. Mne staci iba browsovat a tam je volba jasna - chrome
|
|
Re: ch-rom-e
Od: intact
|
Pridané:
18.5.2010 15:19
Zaujímavé, ale mňa nikto nenútil inštalovať do Firefox žiadne rozšírenia, ale ak niečo potrebujem, tak je väčšia šanca, že také rozšírenie nájdem pre Firefox, ako to, že to nájdem aj pre Chrome (navyše v Chrome mi niektoré rozšírenia extrémne zaťažujú procesor a/alebo pamäť, takže sa ani nedajú používať).
|
|
Re: ch-rom-e
Od: blbost
|
Pridané:
21.5.2010 14:02
ste tupi, tak hladajte pluginy... to na co vy hladate pluginy, tak vacsinu z toho ma opera v sebe. Potrebujem hotovu vec a nie okno a address barom a bookmarks. FF je hola pi..vina, ktora za nic nestoji. Mas pre FF plugin aj na email klienta? Mozem osrat aby som spustal dve veci po zapnuti PC. Mam excelentny email klient v brwser... nechcem mat nemam - nezavadzia mi tam. Napr. outlook sa na operacky klient nechyta ani zdaleka... mam ho v pc spolus OS windows ale nkdy mi nestal za to aby som ho pouzival. Opera ma milion veci naviac a jej instalacka co do MB je porovnatelna s FF... vela verzii co sucasne vychadzali, tak opera mala este mensiu instalacku... Takze v mozille asi chrapu ti tzv "vyvojari". Nikto neponuka taku pridanu hodnotu ako opera
|
|
Re: ch-rom-e
Od: ferdinando
|
Pridané:
21.5.2010 14:02
ste tupi, tak hladajte pluginy... to na co vy hladate pluginy, tak vacsinu z toho ma opera v sebe. Potrebujem hotovu vec a nie okno a address barom a bookmarks. FF je hola pi..vina, ktora za nic nestoji. Mas pre FF plugin aj na email klienta? Mozem osrat aby som spustal dve veci po zapnuti PC. Mam excelentny email klient v brwser... nechcem mat nemam - nezavadzia mi tam. Napr. outlook sa na operacky klient nechyta ani zdaleka... mam ho v pc spolus OS windows ale nkdy mi nestal za to aby som ho pouzival. Opera ma milion veci naviac a jej instalacka co do MB je porovnatelna s FF... vela verzii co sucasne vychadzali, tak opera mala este mensiu instalacku... Takze v mozille asi chrapu ti tzv "vyvojari". Nikto neponuka taku pridanu hodnotu ako opera
|
|
firefox 4
Od: jojo2
|
Pridané:
18.5.2010 18:51
no firefox opakuje chrome ale zeby opakovalo operu tak to nevyzera tak ja pouzivam firefox lebo ma najviac doplnkov ako ostatne prehladavace , niektore ani nemaju doplnky no uvydime aka bude ff4 a ci pojde na winxp lebo to uz vyzera skor na vista a windows 7
|
|
Re: firefox 4
Od reg.: marha
|
Pridané:
18.5.2010 18:58
a ktoreze nemaju ziadne doplnky, vsetky maju nejake
|
|
Re: firefox 4
Od: jojo2
|
Pridané:
18.5.2010 19:36
tak ja neviem ci maju niektore alebo ne lebo su vela prehladavacov ktore mozno ani ja nepoznam tak ja si myslim ze tie nemaju ktore su najmenej zname alebo pouzivane ale mozno ze maju aj tie niejake skor nemaju tie ktore vydaju ako prvu verziu prehladavaca ale v buducnosti bude mat raz kazdy prehladavac doplnky tak som to myslel
|
|
bla bla
Od: karol k
|
Pridané:
19.5.2010 13:31
Dizajn kopcia z Opery a Safari...nic prekvapujuce pre mozilu...fuj
|
|
Re: bla bla
Od: sizej
|
Pridané:
19.5.2010 16:32
opera ho skopirovala z windows 7 skicara!!!!
sa zobudte ludia bozi...
|
|
Re: bla bla
Od: Palo1970
|
Pridané:
19.5.2010 17:18
A ma uz skicar taby?
|
|
V ankete..
Od: draken
|
Pridané:
20.5.2010 18:24
..chyba moznost viac ako 6 :D
20 percent je insane lol, to splnaju ,,az" dva v sucastnosti
A stale su to radovo miliony userov...
|
|
nonon
Od: Modrofuz
|
Pridané:
20.5.2010 23:27
pouzivam FF koli rozsireni a vybornym doplnkom, cas od casu sa pravda najde mamlas, co tvrdi ze opera uz to ma davno. Ovsem za tych par rokov co to akoze Opera ma, som nezazil plugin co by sa vyrovnal pluginom z FF, v opere totiz tie widgety su zbytocna vlastnost, ktoru mozu vyvojari vypustit.
|
|
Re: nonon
Od: Jano999
|
Pridané:
21.5.2010 7:16
Widgety su len doplnky a nie rozsirenia. Rozsirenia Opery su uzivatelske skripty, uzivatelske styly, kontexty a interne akcie (je ich viac ako 700).
|
|
isto?
Od: ferdinando
|
Pridané:
21.5.2010 13:43
"Firefox 4 bude podľa Mozilly superrýchly"
taky rychly ako mal byt aj FF 3.0? Aby zase nebola hanba... Mohli by svoje vyjadrenia krotit. Po vydani 4-ky im este ten zbytok bufu users prebehne k chrome a opere.
|
|
Re: isto?
Od reg.: _EtHAN_
|
Pridané:
22.5.2010 12:46
alebo sa vrati k IE ... vtedy uz hadam verzie 9
|
|
◙
Od: ◙
|
Pridané:
21.5.2010 14:56
GALANT, n.o. Znievska 26 851 06 Bratislava 5
marta.gogalova.galant.no.@gmail.com
|
|
diskusia
Od reg.: confi
|
Pridané:
24.5.2010 15:12
celkom som sa pobavil.. pripomenuli ste mi: http://bit.ly/9uHYdg
|
|
usebility
Od: mobilus
|
Pridané:
24.5.2010 22:28
Ahoj,
len par bodov:
1, nenormalne zle sa na dotykovom display triafa na nejaku moznost pri hlasovani
2, preco musim natahovat celu diskusiu, ked chcem citat len clanok?
3, preco nie je nejaky link na navrhy niekde v lavej navigacii (toto asi niekto kompetentny aj asi citat nebude :( )
|
|
tak zatial
Od: FF speeeed
|
Pridané:
25.5.2010 9:52
Prave testujem pre release 3.7micku a aj tam je posun v rychlosti dost znatelny (nie nie je to len tym, ze tam nemam este addony).
Skoda toho, ze dva otvorene taby (DSL, SSLGOOGLE) zeru uz teraz temer 80MB... ako nie ze by RAM nebola lacna a ze by sa mi 4GB malili, ale ked uz presahuje firefox ram usage hranicu 500MB tak spomaluje nehorazne
|
|
vzorec
Od reg.: Kirovec
|
Pridané:
29.5.2010 14:37
Chrome > Opera > Firefox > .............. > IE
|
|
zase hovadiny
Od reg.: TommyHot
|
Pridané:
3.8.2010 19:47
mozilla slubuje rok co rok rychlejsi firefox a rok co rok je to pomalsie.. alpha verzia vyzera slubne, ale RC to uplne zaklincuje. pokial to budu robit v XUL, stale to bude nechutne pomale.
|
|
tak takych k*k*t*v aku tu som este nevidel..
Od: BOSSofallBOSSES
|
Pridané:
16.8.2010 23:03
niektory z vas boly s neakej nechutnej smardlavej pi*c*i vysraty.. FIREFOX je najlepsii a najrychlejsi.. a firefox 4 beta 3 to aj dokazal.. chrom a aj opera su neaka pomale pic*e*, ktore na mozillu ani z dialky nemaju.. firefox sa ti mozno zapina 5 secund (chrome s operou taktiez nesu neako rychly "mozno sa ti zapnu za 4 sek") ale rychlost nacitavania web stranky alebo streaming videa je ovela rychlejsi ako u tych dvoch p*i*c -chrom&opera,, taktiez FF 4b3 nacita html5 video asi o polovicu rychlejsie ako pridrbany chrom.. tak ocom sa tu potom rozpravate koko*t*i.. Zaspaly ste dobu a zijete niekde v praveku internetu ked pouzivate chrom a operu.. A TYM CO SA NEPACI FIREFOX: BOL SI S NEAKEJ NECHUTNEJ SMRADLAVEJ PI*C*I VYSRATY TY KOKOT JEDEN VLASTNOU MATEROU POJEBANY BUZERANT..
--peace--
|