|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.....
Od: Ja.
|
Pridané:
19.4.2010 8:42
Neviem, čím to je, ale najlepší FPS som mal pri firefoxáckom logu :D
|
|
Re: .....
Od: PCnityIV
|
Pridané:
19.4.2010 11:58
Ubuntu 9.10 (amd64) a Stary dual core [2.2 GHz]...
Jedno jadro na 90% (Xorg) a druhe na 2%...
36 FPS priemerne
|
|
Re: .....
Od: Alfaomehakentaury
|
Pridané:
19.4.2010 14:02
kokos vyskusal som ff 3.6.3 a ked bol obrazok najvyssie v riadku tak mi bral okolo 50 % CPU a Opera okolo 30-40%
je jasne ze ff ako invidia tazia len z toho ze ich maju najviac ludi a seru na nieco poriadne.konkurencia ich dufam ze znici aby si uvedomili ze sa maju zobudit
a pre dementov co mi budu davat minusky: FAK JU
|
|
Re: .....
Od: Alfaomehakentaury
|
Pridané:
19.4.2010 14:05
ozaj ff 50 fps a opera 63 fps.cim dalej tym viac ma presvedcia ff ze je to blbost.
|
|
Re: .....
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
19.4.2010 14:40
Počkaj si na Firefox 4, potom môžeš porovnávať koľko len chceš.
|
|
Re: .....
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
19.4.2010 19:21
Opera je aj tak najlepsia.. :D
|
|
Re: .....
Od: ape
|
Pridané:
19.4.2010 20:35
pockaj si na operu 11
|
|
Re: .....
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
21.4.2010 1:08
ja ale pouzivam firefox, opera mi dost vadi, to sa iba tak hovori ze je najlepsia ako denny spam :)
|
|
Re: .....
Od: claudius
|
Pridané:
20.4.2010 1:11
od 50-60fps
firefox 3.6.3
ubuntu 10.4 beta 2
amd turion 1.6 Ghz stary dualcore
vytazene 1 jadro.
|
|
Re: .....
Od: anonie
|
Pridané:
19.4.2010 15:13
Mne to dava 58-62fps, zataz 25-30% CPU, 64bit Firefox 3.6.3, Gentoo, -march=core2 -O2 - take hrozne ako to opisuju to urcite nie je.
CPU: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T5870 @ 2.00GHz
|
|
Re: .....
Od: fxx
|
Pridané:
20.4.2010 1:02
chrome 4.1 ma sklamal 2fps oba jadrá na 60%
opera 10.51 65fps jedno jadro 90%, druhé 20%
FF 3.6.3 29 fps oba jadrá 67%
|
|
Re: .....
Od: fxx
|
Pridané:
20.4.2010 1:05
ešte som zabudol IE 8 má 3fps oba jadrá 60%
intel pentium dual core t4200@2,00GHZ
|
|
RE: IE9
Od: _xxx
|
Pridané:
19.4.2010 8:56
no canvas, no love.
|
|
akceleracia
Od: windowsak
|
Pridané:
19.4.2010 9:14
mňa by zaujímalo, či bude akcelerácia fungovať aj keď mám geforce 6800 alebo na to treba minimálne 8 sériu
|
|
frames per second?
Od: :-)
|
Pridané:
19.4.2010 9:15
neviem ako dosli k tym fps, ale tych 36 obrazkov mi na starom jednojadrovom P4 3.2GHz Opera toci na 50-60fps a firefox 30-40fps ... ale CPU vytazene 100% samozrejme
|
|
Re: frames per second?
Od: Meno je už zaregistrované
|
Pridané:
19.4.2010 11:12
ja tiez nechapem, ked otovrim ten link, tak mi pise 50-60 fps, jedno jadro na 100%, na FF 3.0.19
|
|
Re: frames per second?
Od: sizej
|
Pridané:
19.4.2010 12:44
win7, q9400 firefox 3.6 30fps, jedno jadro na full, ostatne nic, ak nastavim proces pre vsetky jadra,tak dokopy 25% vytazenie
|
|
Re: frames per second?
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
19.4.2010 12:54
Win7, Phenom II X4 @ 3.22 GHz mi dáva 50 FPS pri 20% zaťažení.
|
|
Re: frames per second?
Od: m44
|
Pridané:
19.4.2010 15:17
je to pravdepodobne myslene tak, ze IE8 daval take nizke fps
|
|
Re: frames per second?
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
20.4.2010 5:42
- Podľa screenshotu, ktorý je v článku MS http://blogs.msdn.com/ie/archive/2010/04/07/ a-closer-look-at-internet-explorer-9-hardware -acceleration-through-flying-images.aspx, bol test uskutočnený zrejme so Zoom in a zrejme so 64 obrázkami, explicitne použité parametre nie sú uvedené. Najmä Zoom in vyzerá podľa našich testov, že vplýva na fps na ostatných browseroch minimálne pod Windows dosť výrazne, a na 3.0 GHz Core 2 Quad dáva FF 3.6.3 s ním skutočne takmer presne 16 fps ak máte kameru uprostred tých lôg.
- Opera testovaná Microsoftom nebola, tá dáva o niečo viac, podľa nášho testu 23 fps so Zoom in a 64 logami. (Obraz ale nebol v poriadku, blikal.)
- Skôr ide o porovnanie technológií a vyzdvihnutie HW-akcelerácie a naopak poukázanie na dosahovanie limitov CPU pri takýchto aplikáciách bez využívania GPU. Netreba to chápať ako porovnanie prehliadačov, napríklad Mozilla Firefox využívajúci HW-akceleráciu už vyvíja.
|
|
Re: frames per second?
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
20.4.2010 5:42
- Nie je vylúčené, že na Linuxe a rozličných verziách Unixu sú výsledky prehliadačov na rovnakom HW aj bez akcelerácie odlišné, využívajú sa podstatne iné API a spôsoby vykresľovania ako na Windows.
|
|
IE 9 bude podporovať JPEG XR, akcelerované cez GPU bude všetko vykresľovanie
Od: lklklklklklklklkl
|
Pridané:
19.4.2010 9:19
Zato ja nemozem nic otestovat, pretoze ked si dam nacitat tie testovacie stranky, tak len cakam niekolko minut, a stranky nacitava tak pomaly ako keby som bol na dialupe. Neviem ci MS blokuje nacitavanie stranok ked sa na prehliadanie pouzije Chrome na Linuxe. Takto som sa nemohol pripojit ani na ich live.com ked som skusal ich hotmail. Alebo to brzdi provider T-Com, lebo tam sa nemohol pripojit ani bracho s kompu z win7.
|
|
Re: IE 9 bude podporovať JPEG XR, akcelerované cez GPU bude všetko vykresľovanie
Od: sddsdsds
|
Pridané:
19.4.2010 9:41
vypni si user agent retazec co posiela prehliadac a skus to znova ...
|
|
Re: IE 9 bude podporovať JPEG XR, akcelerované cez GPU bude všetko vykresľovanie
Od: ffffgfdgfd
|
Pridané:
19.4.2010 9:43
https://addons.mozilla.org/sk/firefox/addon/59
|
|
kolutit
Od: rms_
|
Pridané:
19.4.2010 10:04
Samozrejme ziadna podpora akceleracie pre open formaty...
|
|
Re: kolutit
Od: lklklklklklklklkl
|
Pridané:
19.4.2010 11:29
Co sa divis, oni vedia co robia, su dost vychcany. Ogg na webe najdes malo kde, zato mp3 je priam posiaty. Takze v ie budes moct nativne pocuvat mp3 subory, bez potreby externeho pluginu, win media playeru a pod. A to je jedno ci to bude nelegalna hudba, minutove ukazky pesniciek na strankach kde sa daju mp3 kupit, alebo proste nejake audio v tomto formate. Ogg som v podstate zatial videl len na wikipedii, len tam som zatial ten tag audio vyuzil, audio ukazky, zväcsa v clankoch o hudobnych interpretoch maju totiz vo formate ogg. Len je zaujmave ze nasadzuju konkurencne aac od Apple, ktore tiez netrha priecinky popularity a ze tam nenasrali svoje oblubene (ale nie oblubene pre posluchacov hudby) wma. Ogg Theora je tiez skoro neznamy pojem, a väcsina video webov skor prechadza na h.264, ale uvidime ako zamiesa karty otvorenie VP8 a jeho pripadne nasadenie na youtube, ku ktoremu dufam dojde.
|
|
Re: kolutit
Od reg.: Eagle
|
Pridané:
19.4.2010 13:10
Ja si na svoj prehrávač dávam hudbu a audio výlučne v ogg, lebo je omnoho lepší ako mp3. O tom niet pochýb. Aj do svojho telefónu som si dal prehrávač, ktorý mi prehrá ogg.
Je to ako FAT32. Čo sa skôr presadí, to sa uchytí a môže byť niečo 100 krát lepšie, nie a nie sa presadiť.
|
|
Re: kolutit
Od: siirii
|
Pridané:
19.4.2010 15:26
Zopár nepresností
1) Ogg je kontajner, Ty máš na mysli Vorbis.
2) AAC je MPEG štandard, nevyvinul ho Apple.
|
|
Re: kolutit
Od: kikirik.
|
Pridané:
19.4.2010 14:50
a svg je co, trubadur?
|
|
Re: kolutit
Od: quix_
|
Pridané:
19.4.2010 18:07
uz vieme ci je to kompletne standardne svg? kym nevylezie final release ie9 neuverim :D
|
|
Re: kolutit
Od: kikirik.
|
Pridané:
19.4.2010 18:20
hlavne ze on to uz vie.
|
|
Re: kolutit
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
19.4.2010 14:59
Presne, toto ma kvalitne serie. Keby IE9 začal podporovať OGG, bol by WebKit jediným jadrom s podporou H.264 a musel by sa prispôsobiť, kdežto teraz budú mať prehliadače s podporou otvorených multimediálnych formátov menšie zastúpenie. MS vždy inklinoval ku closed source.
Nasrať.
|
|
Re: kolutit
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
19.4.2010 16:31
To sa toho chceš zubami-nechtami držať len preto, lebo je open source? I za cenu toho, že v kvalite zaostáva za H.264?
Tomu hovorím zaslepenosť...
|
|
Re: kolutit
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
19.4.2010 17:10
Hlavne preto, že mám istotu, že za to nebude treba platiť licenčné poplatky.
|
|
Re: kolutit
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
19.4.2010 17:32
Ako keby si tie licenčné poplatky musel platiť ty.
|
|
Re: kolutit
Od: quix_
|
Pridané:
19.4.2010 18:06
licencne poplatky urcite plati spotrebitel/pouzivatel nepriamo. ak si tak hlupy, ze si myslis ze tieto naklady znasaju vyrobcovia cohokolvek pre tvoje modre oci, tak ma to fakt mrzi.
|
|
Re: kolutit
Od: XMen
|
Pridané:
19.4.2010 18:22
nic sa nebojte o chvilu ma google uvolnit pod open source format VP8, ktory je este lepsi nez H.264, takze verim, ze to nakoniec skonci pri open formate.
|
|
Re: kolutit
Od: siirii
|
Pridané:
19.4.2010 20:45
1) Ach jaj, čo má WebKit ako HTML renderovacie jadro spoločné s podporou video kodeku v konkrétnom prehliadači?
2) Ogg je kontajner, už sa ľudia konečne naučte, že video kodek sa volá Theora.
3) Načo by Microsoft podporoval zastaralý, zlý a nikým nepoužívaný video kodek, keď H.264 je široko používaný industriálny štandard?
|
|
dobre
Od: aleluja
|
Pridané:
19.4.2010 12:01
ale co ak mam len integrovanu GPU s i7 ?
niekde vo velkom kancli by taka situacia mohla nastat si myslim, bude vediet IE9 potom pracovat aj na CPU ?
|
|
opera 10.5
Od: XMen
|
Pridané:
19.4.2010 12:24
mi dava na dvojjadre amd 3800+ cca 40 fps pri vytazeni cpu na 50%
|
|
chrome
Od reg.: MAHONY
|
Pridané:
19.4.2010 14:48
v google chrome je to katastrofa nic 4 fps neviete preco
|
|
Re: chrome
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
19.4.2010 18:01
Škrečok dostal málo nažrať.
|
|
zaujimave percenta
Od: MS mam rad, ale obcas ...
|
Pridané:
19.4.2010 14:49
Fakt by som rad vedel, odkial su tie hodnoty FPS.
Mam Operu a 2.5GHz mobilny procesor a pri standardnych nastaveniach (po stlaceni 'Reset') mam stabilnych 63-66 FPS a pri najhorsej moznej kombinacii parametrov a pozicie tych log nikdy neklesne pod 13 FPS. To je nasobne viac ako sa pise v clanku. Skusal som aj Firefox - normalne 40 FPS a v zatazi 8 FPS. Cize tie cisla v clanku su uplne mimo. A podla ostatnych komentarov zrejme vobec nie som vynimka.
Ak su to cisla od MS, tak su asi tak doveryhodne ako ich "podpora" HTML5 (napr. http://html5test.com/ - IE9 ma 19 bodov, ostatne prehliadace cez 100) alebo "podpora" SVG (napr. http://www.codedread.com/svg-support.php). Hlavne, ze podla MS je IE9 vo vsetkom najlepsi.
Musim uznat, ze IE9 tych 55-60 FPS naozaj dosahuje bez vyraznejsej zataze procesora a podpora standardov sa do finalnej verzie urcite trochu zlepsi, ale robit taketo vyhlasenia teraz, ked este skoro nic nemaju implementovane mi pripada trochu divne.
|
|
Re: zaujimave percenta
Od: kikirik.
|
Pridané:
19.4.2010 14:52
msie9 este nevysiel.
to chces porovnavat alfu ie s ostatnymi?
|
|
Re: zaujimave percenta
Od: MS mam rad, ale obcas ...
|
Pridané:
19.4.2010 15:00
Tie porovnania robi MS. Vsak chod na stranku IE9, cela je iba o tom, co vsetko dokaze a ako velmi dodrzuje standardy. A je na nej aj par testov, ktore to maju akoze dokazovat. Ja hovorim o tom, ze tie informacie su prinajmensom zavadzajuce, lebo podla testov, ktore nerobil MS na mieru IE9, je to presne naopak.
|
|
Re: zaujimave percenta
Od: yntelygend
|
Pridané:
19.4.2010 15:12
Ze MS cielene KLAME nie je predsa ziadna novinka. :)
|
|
Re: zaujimave percenta
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
19.4.2010 16:14
Mne je fuk, či to pravda je alebo nie. IE9 bude mať veľmi dobrú podporu štandardov, takmer na úrovni ostatných prehliadačov, tak čo? Za každú cenu si treba rýpnuť?
|
|
Re: zaujimave percenta
Od: jupiii
|
Pridané:
19.4.2010 16:58
"IE9 bude mat ..."
Ak by si tam dodal "mozno" - tak ta veta by aj na IEx sedela. Poprve: IE9 urcite nebude mat 100% podporu standardov, a podruhe urcite nebude na urovni ostatnych prehliadacov.
1)Mam na to zopar historickych dokazov. Zatial ziadny IE nemal 100% podporu standardov a podla verejnych testov, to stale vyzera s IE9 rovnako biedne.
2) Aby dobehol technologie ostatnych prehliadacov, tak by potreboval este 2-4 roky vyvoja a to bude mozno po IE11, kde ostatne uz budu ovela dalej. Netvrdim, ze bude zly. Bude trosku "iny" a bude mat zopar vyhod, ktore ine prehliadace "zatial" nemaju, ale urcite ich nedobehne. Je to nieco ako zobrat zdrojaky Malovania a urobit z toho GIMP za necele 2 roky v rovnakej kvalite. Je to nerealne.
|
|
Re: zaujimave percenta
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
19.4.2010 17:23
Čo je v tvojom ponímaní stopercentná podpora štandardov? Neviem o žiadnom webovom štandarde, ktorý by ktorýkoľvek z prehliadačov _stopercentne_ dodržiaval, vieš nejaký uviesť?
Opýtam sa, načo konkrétne je potrebné, aby sa IE dotiahol na ostatné prehliadače? Mne by úplne stačilo, keby podporoval to, čo je potrebné.
|
|
Re: zaujimave percenta
Od: quix_
|
Pridané:
19.4.2010 18:11
co je potrebne pre teba nemusi byt dolezite pre ineho a naopak :)
|
|
Re: zaujimave percenta
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
19.4.2010 19:45
Jasné, ale nemyslím, že je potrebné porovnávať prehliadače podľa počtu technológii, ktoré podporujú. To, že jeden prehliadač podporuje niečo (schválne nešpecifikujem), neznamená, že iný je horší a automaticky by sa mal doťahovať.
A ako si povedal, keďže každý má iné preferencie, môže byť pre niekoho vďaka dobrej integrácii do OS, Web Slices a podobným sračkám najlepší kľudne aj IE8.
|
|
Re: zaujimave percenta
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
20.4.2010 6:00
Čo sa týka fps, pozrite prosím náš komentár vyššie. Vyzerá to, že tie čísla zodpovedajú testu pri Zoom In a 64 obrázkoch. Opera testovaná nebola, na porovnateľnom HW má 23 fps ale obraz bliká, aspoň podľa nášho testu. Toto porovnanie treba ale chápať najmä ako demonštrovanie prínosu HW-akcelerácie, v implementácii ktorej je v súčasnosti IE zrejme aspoň podľa zverejnených informácií najďalej.
Čo sa týka štandardov, čo bude IE 9 skutočne podporovať sa naozaj ukáže, až keď bude vydaný a bude ho možné otestovať. K dispozícii sú už aj o niečo detailnejšie informácie, napríklad http://live.visitmix.com/MIX10/Sessions/CL28. Už teraz je ale jasné, že jednotlivé štandardy kompletne podporované nebudú. Ako je v článku uvedené, MS totiž už teraz deklaruje, že bude podporovať len API/časti štandardov už v súčasnosti reálne používané na stránkach.
|
|
Pondelok, 19. apríla 2010, dnes má meniny
Od: mmm... cookies
|
Pridané:
19.4.2010 19:34
sorry za OT... http://goo.gl/gEeX - uz ste to niekto skusal? ja uz mam aj pozvanku, aj som tam zaregistrovany, tak chcem vediet ci s tym nebudem zbytocne stracat cas... prislo uz niekomu nieco???
|
|
Re: Pondelok, 19. apríla 2010, dnes má meniny
Od: 984asdfff
|
Pridané:
19.4.2010 20:08
mne uz prislo tricko, ale za ptz som este neskusal nic vymienat, pretoze setrim na ps3, vsak aj na tej stranke co si sem pastol tam mas nejake fotky ze posielaju
|
|
akceleracia
Od: hutor
|
Pridané:
19.4.2010 19:49
mne len vrta v hlave:
maju dnesne prehliadace (Fx, Safari, Chrome, 0pera)nejaku GPU akceleraciu?
a vsetky su na mile lepsie nez zaprdene IE, co sa v tom redmonte spoliehaju na urychlovanie, nech namiesto toho konecne spravia nieco poriadne
|
|
Re: akceleracia
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
19.4.2010 19:56
Nie, nemajú. Ani dnešné IE nemá GPU akceleráciu, IE9 ešte nevyšlo.
A keď sa tak rozumieš do zaprdenia IE, daj nejaké fakty - s čím si sa stretol ty osobne?
(Disclaimer: áno, viem, IE je zo súčasných prehliadačov najhorší, ale ako vídam, najviac naňho nadávajú tí, ktorí dokopy ničomu nerozumejú a len chcú byť cool 8-)
|
|
Re: akceleracia
Od: hutor
|
Pridané:
20.4.2010 6:18
nie. nastastie moju platformu IE opustil pred rokmi
vobec nechcem byt zaujimavy tym ze si rypnem do IE.
ja rypem do toho ze pouzivanie slova optimalizacia sa v redmonte asi tresta.
OS je nenazrany pozierac ramky? kup si dalsiu
prehliadac je pomalinky? ideme akcelerovat.
to je ako oprava motoru v aute kupenim noveho
|
|
vykon
Od: nator
|
Pridané:
19.4.2010 20:46
u mna FreeBSD 8.0 Release (AMD64) Firefox 3.6.3, Core2Duo 2GHZ, 2GB RAM, Ati Radeon 2400HD opensource driver radeon. obe jadra priemerne 10% priemer 42 FPS.
|
|
opera
Od: xlfs
|
Pridané:
20.4.2010 11:41
opera 9.nieco na linuxe 2.6.32.11 64bit priemerne 40fps. cpu athlon 2 x4 2.6ghz, grafika integrovana ati hd3200, na ktoru btw v linuxe nie su 3d ovladace, tak mi desktop bezi v 2d. ci je nejakym sposobom aspon trochu akcelerovany, neviem.
|
|
Pulasting bubbles
Od: Vajcak
|
Pridané:
20.4.2010 12:16
Ide niekomu plynulo ten "Pulsating bubbles" test. Mne na opere 10.1 ide asi tak odhadom 3-4 fps
|
|
bravoooo
Od: prdlajs
|
Pridané:
23.4.2010 18:37
Po 20 rokoch konecne budu podporovat aj svoj vlastny format TIFF :) Aj ked v principe je to len schranka ako AVI, takze je otazne, ci budu podporovat vsetky kodeky a rozsirenia, co odvtedy vznikli... Asi to bude obmedzene len na tie najpouzivanejsie (Fax G3 a pod.).
|
|
Opera
Od: aspoň 3 znaky.
|
Pridané:
24.4.2010 18:08
IE - 8fps
Chrome - 2 až 3 fps
Opera - 64 fps
V priemere vytaženie oboch jadier 18%-22%
i3 2,20GHz
mobility HD5470 1gb
|
|
Re: Opera
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
24.4.2010 19:55
Ktorý notebook vlastníš? :)
|