|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a je to tu
Od: MajkY77
|
Pridané:
21.8.2008 0:26
som zvedavy aky bude zaujem...podla mna minimalny. Neatraktivne pausaly...
|
|
Re: a je to tu
Od reg.: Styx30
|
Pridané:
21.8.2008 0:48
presne tak..na tom pausale preplatis iphona aj niekolkonasobne...
|
|
Re: a je to tu
Od: vilko2
|
Pridané:
21.8.2008 8:27
neviazany 14tisic? to je tych 299 USD? zaujimavy konverzny kurz....
|
|
Re: a je to tu
Od: vilko2
|
Pridané:
21.8.2008 8:31
neviem citat,,dokonca 17tisic... t-mobile to je lepsi vtip ako:
> > Príde Gejza domov a zistí, že jeho manželka
> > kúpila novú varechu.
> > Okamžite ju zacne mlátit a pritom kricí:
> > Je toto normálne? Doma nie je ani kvapka
> > alkoholu a milostivá si nakupuje nábytok!
|
|
Re: a je to tu
Od: jmj
|
Pridané:
21.8.2008 10:00
Mno ma podrz... ved davno uz bolo pisane, ze dotovane ceny budu 199 a 299 dolacov... neviazany stoji o trosku viac... to trosku je + 300 dolacov navyse, tak ak je to mozne neplet tu hrusky s jablkami... :D
|
|
co dokaze marketing
Od: ch.
|
Pridané:
25.8.2008 12:13
V reklame je sila. Uz davno existuju lepsie lacnejsie zariadenia, ale skoro nikto ich nepozna a nekupuje. Pride Apple s nedorobkom, osekanou funkcnostou a spyware/backdoormi a ludia sa idu potrhat aby to mali.
|
|
Re: a je to tu
Od: eeeeeeeefff
|
Pridané:
21.8.2008 8:33
199 ked uz tak:)
|
|
Re: a je to tu
Od: luke peterson
|
Pridané:
21.8.2008 20:13
tunak nezijes v usa, vole.
|
|
Re: a je to tu
Od: Ako u deb.lov
|
Pridané:
21.8.2008 23:18
Neviem, či ste slepý a sprostý, alebo neviete čítať to, kde ste zistili cenu 199 dolárov. Cena 199 dolárov bola stanovená v USA, ale vzťahovala sa iba na volací/internetový program s 24 mesačnou viazanosťou. U nás legislatíva nedovoľuje predávať mobil iba na viazanosť, musí byť dostupný aj bez nej, preto je tá cena taká vysoká.
bože, daj múdrosť nášmu ľudu
|
|
Re: a je to tu
Od: Ako u deb.lov
|
Pridané:
21.8.2008 23:19
sorry za preklep, slepí a hluchí
|
|
Re: a je to tu
Od: klmnop
|
Pridané:
22.8.2008 0:48
nevadi
|
|
Re: a je to tu
Od: 2Matrix
|
Pridané:
26.8.2008 16:00
Vtip je v tom, že keď si kúpiš akýkoľvek mobil s viazanosťou, je tento mobil, z mne neznámych dôvodov, blokovaný len pre danú sieť. Tomu vôbec nerozumiem. Dokonca si operátor nárokuje na vlastníctvo SIM karty. Žasnem.
Odblokuje mobil, iba za PENIAZE!!! A aj to až po viazanosti.
Toto naozaj neviem aký má význam a zmysel.
Jeden operátor je kaluž, druhý blato, a treťom je škoda zmienky...
|
|
Re: a je to tu
Od: sdasdfsad
|
Pridané:
24.8.2008 18:47
Protimonopolny urad na nich. :D
|
|
Re: a je to tu
Od reg.: Lexus
|
Pridané:
25.8.2008 9:34
Tak vies co sa deje? Ludia sa v predajniach biju.
|
|
ajFoun
Od: ajFoun
|
Pridané:
21.8.2008 0:34
ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun ajFoun
|
|
Re: ajFoun
Od: Dimitry
|
Pridané:
21.8.2008 16:20
dojdi vecer do T-mobilu, vyckaj si radu, sadni na stolicku, tetuska si rovno predpripravi krabicu s iphonom a zrazu jej povedz ze ty nechces iphone, ty chces HTC Diamond... asi ju je...e
|
|
Re: ajFoun
Od reg.: kane777
|
Pridané:
22.8.2008 12:46
heh.. chcel som nieco take urobit :)
|
|
lolwtf
Od: zomg
|
Pridané:
21.8.2008 1:40
35 SK za 1MB
Slovensko, rok 2008.... kym budu ceny normalne uz ziadne Slovensko nebude mam taky dojem
|
|
.....
Od: durooo
|
Pridané:
21.8.2008 20:18
Su to zlodeji, mali by ich vykopat nazad do nemecka, 35 za MB oproti necelej korune u orangeu..
|
|
Re: .....ceny
Od: dumbfas
|
Pridané:
24.8.2008 11:25
akoze tmobilu uz uplne jebe dat 35sk za 1mb.... je dost surove.... orange dava 80halierou za 1mb co je kurwa velky rozdiel :)
|
|
hehe :-)
Od reg.: panco
|
Pridané:
21.8.2008 2:52
iFun s este viac funny cenami :-)
|
|
hahaha
Od: ka5ko
|
Pridané:
21.8.2008 3:16
predajcovia urcite ocakavaju rady ako v US. budu prekvapeny jak malo ludi si to dojde kupit. onicom programy.. orange bude asi podobny... keby boli programy ako v US tak to by bolo o niecom inom...
|
|
tak nic
Od: joe07
|
Pridané:
21.8.2008 7:35
tak fnuk fnuk. Asi si budem musiet vybrat nejaky iny telefon :( Orange orange keby ma tak milo prekvapil...
|
|
akoze zlodejina
Od: n302
|
Pridané:
21.8.2008 7:35
tesil som sa na ten mobil ale za tychto podmienok nech si ho strcia
|
|
hahahahahaaaaaaa
Od: TTTT
|
Pridané:
21.8.2008 7:38
1GB plateny a dalsi GB za 3500 Sk
hahahahahaaaaaa hahahahahaaaaaaa hahahahahaaaaaaaaaaaaaa
ved klucova vec ne ajfoune je prave praca s internetom a multimediami online
hahahahahaaaaaaaaaaa hahahahahaaaaaaaa hahahahahaaaaaaaaa
to si moze kupit len dubova hlava s takym programom, potom sa bude cudovat ze ma niekolko desat tisic na ucte za to ze ukazoval kamaratom ako mu idu videa z youtube
hahaha ha haaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
oni su zebraci a ty matematik..
Od: hoax
|
Pridané:
21.8.2008 10:16
35 * 1000 nieje 3500 :P
|
|
Re: oni su zebraci a ty matematik..
Od: TTTT
|
Pridané:
21.8.2008 10:35
ndpc, 35 000 sk za GB???
|
|
Re: oni su zebraci a ty matematik..
Od: Joj
|
Pridané:
21.8.2008 14:52
1GB je 1024MB takze 35*1024
|
|
Re: oni su zebraci a ty matematik..
Od: M3G
|
Pridané:
22.8.2008 16:22
Mal som tú česť ešte pred 3 rokmi - 1x sa zabudol mobil odpojiť a na konci prišla 25000 Sk faktúra...cca 800 MB nad limit, heh.
|
|
Re: oni su zebraci a ty matematik..
Od: Smurf
|
Pridané:
22.8.2008 18:06
1 GBite je 1024 a 1 GB je 1000 MB lamo
|
|
Re: oni su zebraci a ty matematik..
Od: Lopusisko
|
Pridané:
22.8.2008 20:53
Ked uz chces byt taky exaktny tak:
1GiB (Giba Byte) = 1024MiB (Mega Byte) = 1048576kiB (Kilo Byte) = 1073741824B (Byte) = 8589934592b(bit)
Ono to makke a tvrde i tam je dost podstatne :)
|
|
Re: oni su zebraci a ty matematik..
Od reg.: Dogmeat
|
Pridané:
23.8.2008 13:38
GiB je gibibyte, MiB mebibyte a KiB kibibyte, ale cisla su spravne. Pre ostatnych http://en.wikipedia.org/wiki/Byte .
|
|
makretingovy gigabajt
Od: ch.
|
Pridané:
25.8.2008 12:09
1 marketingovy (reklamny) gigabajt je 1000 megabajtov. 1 informaticky gigabajt = 1024 megabajtov (cize marketingovy "gigibajt")
|
|
FUP pravidla
Od: truhlik
|
Pridané:
21.8.2008 7:44
Citujem: "Po prenesení 1 GB dát v danom mesiaci sa dáta prenesené nad tento limit účtujú s cenou 35 Sk za 1 MB, do prenesenia 1 GB nie sú aplikované žiadne pravidlá FUP" LOL. Nasi fajnovi operatori su schopni aj pri tomto "obrovskom" (ako nas presbiedcaju vo svojich shopoch) datovom limite uplatnit FUP.
|
|
slaba perspektiva
Od: Dumbier
|
Pridané:
21.8.2008 7:47
Ako typicky slovak keby som si aj iPhone kupil nikde by som ho so sebou nenosil 1000 mesacne je vela na take daco a este mi ho dakde ukradnu stale netusim ake ma funkcie ale asi take ako PDA. Co sa tyka tych dat je to slabe 1gb trafik pri pozerani videi je lavou zadnou a predsa volat z takehoto zariadenia je onicom tu ide o multimedialnost daneho zariadenia teda iPhonu. To si mozem dat do vrecka aj mobil za korunu za pausal 300 korun mesacne. Zase machrovat doma pred wifi routrom jej aky ja mam iPhone je debilita :D bude maly zaujem tu nema iPhone buducnost nech znizia ceny za trafik nech daju prijatelnejsie a potom sa mozme bavit nech si to dovoli aj bezny slovak ne len nejaky nadupany podnikatel ktory si to da do nakladov tolko k tomu
|
|
Re: slaba perspektiva
Od: seeea
|
Pridané:
21.8.2008 7:49
Presne s tebou suhlasim....vsetko si to vystihol:))
|
|
Re: slaba perspektiva
Od: niioniio
|
Pridané:
22.8.2008 12:13
ee, neznizia ceny, najskor pockaju, kym sa najdu ludia ochotni kupit si ho za takuto cenu...ja pouzivam telefon vyhradne na volanie a fotenie, sem tam sms, ale to minimalne. potom na javahry, ked sedim na hajzli :D. Sem tam kalkulacka a prisvetlenie. nic viac od telefonu nepotrebujem, teda este aby fungoval na microsd kartach a nie na tych MMC, ale akych inych...to jedine ma odraduje od SE, ze su tam tie ich pridrbkane, drahe, velke MMC(tusim) karty, ktore nie su s nicim kompatibilne. Taka microsd karta s adapterom pasuje uz vsade: mobil, fotak, navigacia...
|
|
Re: slaba perspektiva
Od reg.: Matu86
|
Pridané:
3.9.2008 23:00
mam K530i a do nej pasuje M2, vsetko je ok, jedine mi pri foteni chyba prisvetlenie...
|
|
iPhone na slovensku po slovensky
Od: má meniny Jana, zajtra Tichomír
|
Pridané:
21.8.2008 7:51
uvidite budu aj take pripady kupi si niekto iPhone ale internet mat na nom nebude sice neviem ako fungovat bude ale to je jedno. je to len nazorny priklad tuto sused si kupil World Of Warcraft Burning crusade krabicovu verziu a ked zistil ze to mu treba este platit za server kde sa pripaja a rocne ho to vyjde na 4000 korun som sa zasmial. ludia nevedia do coho idu :) je mozne ze iPhone sa udomacni u nas mozno aj takto.
|
|
Re: iPhone na slovensku po slovensky
Od: má meniny Jana, zajtra Tichomír
|
Pridané:
21.8.2008 7:53
je samozrejme ze dalsich 4000 korun rocne dat synovi na tu hru odmieta
|
|
Re: iPhone na slovensku po slovensky
Od: Franta Jiří
|
Pridané:
21.8.2008 15:16
existujú private servery stacit hladat gugl WOW PRIVATE SERvERS , su aj slovenske servery
|
|
Re: iPhone na slovensku po slovensky
Od: Tupcek
|
Pridané:
21.8.2008 20:42
ale na nich ti v ziadnom pripade netreba originalnu krabicovu verziu
|
|
jablko
Od: marekxx
|
Pridané:
21.8.2008 8:13
aj ja som zvedavy aky bude mat tato hracka na slovenskom trhu uspech (osobne PDA by som za tuto hlupost nikdy nevymenil)
|
|
t-mobile predrazeny
Od: NlB
|
Pridané:
21.8.2008 8:15
chcel som si ho kupit, velmi. ale za taketo ceny, a hlavne to datove obmedzenie???? nikdy.
prechadzam ku konkurencii ak orange ponukne aspon tie neobmedzene data.
|
|
Re: t-mobile predrazeny
Od: 0dee
|
Pridané:
21.8.2008 8:55
ja mam nastastie doma wifi router a v praci tak isto takze nebudem sa musiet bat o FUP a platit zbytocne za MB
|
|
Re: t-mobile predrazeny
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
21.8.2008 11:34
Na čo ti je doma a v práci iPhone? Nestačí PC/notebook? Som myslel že iPhone je kvôli mobilite...
|
|
Re: t-mobile predrazeny
Od: ALALA
|
Pridané:
21.8.2008 15:30
slovak je schopny chodit s iPhonom a gpskom zapnutym po byte ci trafi s ritou do hajzla :D
|
|
Re: t-mobile predrazeny
Od reg.: sineDD
|
Pridané:
21.8.2008 18:47
jeden moj kamarat na tom tak je :-D
|
|
iPhone
Od: MirecU - II
|
Pridané:
21.8.2008 8:22
Pridte si uz dnes o polnoci po iPhone, na ktory ste tak dlho cakali a odneste si aj bonus 2000Sk.
T-mobile - jednoducho blizsie...
Tak toto bola dobre nacasovana reklama v radiu, akurat ked som cital clanok. :)
|
|
iPhone
Od: Pitu
|
Pridané:
21.8.2008 8:39
akoze to co predviedol T-Mobile s iPhonom a pausalmi nemam slov, tie ceny su brutalne. Orange bude taky isty. Skoda paci sa mi,ale za taketo ceny ma to odradilo..
|
|
diskusia
Od: siajai
|
Pridané:
21.8.2008 8:40
Vsadím sa že dnes bude zase tato tema najviac dyskutovana zo vsetkych:))
|
|
parametre?
Od: Hmmmmmmmmm
|
Pridané:
21.8.2008 8:56
ake ma ten Iphone parametre? procesor,ram atd?
bo vsetci vravia ,ze je to Bohovske... ale za boha neviem najst vykon tej masinky:)
|
|
PRE VSETKYYYCHH !!!!!!!!!!!!!
Od: Belaniy
|
Pridané:
21.8.2008 8:56
Neda mi reagovat na tu cenu myslel som si ze ked to bude do 12 000 ak 8 Gb verzia asi bol bol velkym optimistom preto vsetkym chcem odporucit stranku eshop.appleobchod.cz/ tam ho maju pri pribliznom prepoctenieco cez 10 000 SK takze t-mobiel si chce naplnit vrecka tradsej si to objednam z ciech popripade pojdem este dalej a dam si to objednat z anglicky kde to bude stat urcite este menej a budem pokojne spat pretoze to co sa robi an slovensku ej uz vrchol fuj fuj
|
|
Re: PRE VSETKYYYCHH !!!!!!!!!!!!!
Od: juijs
|
Pridané:
21.8.2008 9:04
Len aby si ho nemal potom blokovany na slovensku siet:D
|
|
Re: PRE VSETKYYYCHH !!!!!!!!!!!!!
Od: Belaniy
|
Pridané:
21.8.2008 9:09
Kedze to kupujs v obchode apple nieje blokovany na ziadnu siet nie je tam firmware ziadnej spolocnoti t-mobiel orange ani trapne loga ti tam nebudu vybehovat pekne jablcko tam budes mat :) a keby bolo aj zablokovane nie je problem odblokovat uz vysiel nastroj neikdesom to cital myslim zee tu na dsl to bolo dokonca pisane
|
|
Re: PRE VSETKYYYCHH !!!!!!!!!!!!!
Od: martin..
|
Pridané:
21.8.2008 9:11
no ja som ho tam nenasiel, pls daj preny link na produkt
|
|
Re: PRE VSETKYYYCHH !!!!!!!!!!!!!
Od: belanyi
|
Pridané:
21.8.2008 9:16
Medzi ipod ho najdes v eshope
|
|
Re: PRE VSETKYYYCHH !!!!!!!!!!!!!
Od: martin..
|
Pridané:
21.8.2008 9:20
no je tam len iPod Touch 8GB za 7 920 Kč, ale ziadny Iphone 3G
|
|
Re: PRE VSETKYYYCHH !!!!!!!!!!!!!
Od: chrobakos1
|
Pridané:
21.8.2008 9:59
ani ho tam nenajdes leebo kazdy iPhone treba pri kupe registrovat na nete u operatora ...
on sa na nete ako iPod atd nepredava
|
|
cena za iPhone v ramci normy, pausaly nic moc
Od: martin..
|
Pridané:
21.8.2008 9:01
ked sa zoberie do uvahy, ze (16GB) iPod Touch stoji cca okolo 14-15000 a za priplatenie si 5-6000 dostanete telefon, GPS a 3G cize iPhone. problem je ze u nas su vsetky apple produkty drahe. T-Mobilu sa da akurat vycitat tie jeho trapne pausaly.
|
|
google
Od: free advertisement
|
Pridané:
21.8.2008 9:15
ocakavam kedy sa google spamata a prejde aj on do sveta mobilneho operatora a urobi expanziu vo svete. neviem ako vy ale privital by som 1 krat reklamu denne alebo aj 2 krat na mobil za to ze mi daju zadarmo mesacne za tu reklamu 10gb dat alebo hocico ine za tie reklamy by sa dalo vselico dat zadarmo napriklad 10 minut hovorov do vsetkych sieti zadarmo alebo smsky zadarmo proste ked vedia davat v telke reklamu na glupociny tak preco mne by to nemohlo chodit na mobil dajme tomu formou videa alebo len text zalezalo by to od potrieb zakaznika ci by chcel byt co najlepsie obmedzeny v plateni tam by mu chodili video reklamy alebo klasicke textove reklamy pre starsie mobily. nebolo by to nutene je kazdeho osobna vec ci ma na to alebo nema. ti co nemaju by mali moznost vyuzit reklamu na mobil znizilo by im to platby a samozrejme percento by slo aj pre mobilneho operatora co je super prilezitost.
|
|
Re: google
Od: Meno netreba
|
Pridané:
21.8.2008 12:25
Ja som si raz taketo nieco aktivoval u t-mobile. Mali chodit smskou reklamy a za kazdu sms to malo doplnit kredit. Ale ziadne sms neprisli.
|
|
Re: google
Od: TTTT
|
Pridané:
21.8.2008 12:49
ale ano, jedna alebo 2 prisli, ale za aktivacnu sms som zaplatil 3sk, za reklamy mi prisli 2sk
|
|
Re: google
Od: hiphop
|
Pridané:
21.8.2008 15:25
no no uz si aj spominam a tiez mi jedna alebo dve dosli proste to treba marketing ne len hop alebo tropp
|
|
Re: google
Od: aleluja
|
Pridané:
21.8.2008 12:51
ono napad dobry, a aj funkcny ale samozrejme sem to nemze dojst tak skoro a to vdaka mentalite ludi ktory slepo vidia profit v tomto, nakupia 10 sim kariet a odidu z prace :p
stavim sa ze by drtiva vacsina ludi v tom chcela zakerne zarobit, lebo len par ludi by bola fiar play....
|
|
Re: google
Od: aleluja
|
Pridané:
21.8.2008 12:52
a ozaj, z pohladu operatora "Naco davat zadarmo ked za to mozem zarobit"
|
|
vysoka cena
Od: california
|
Pridané:
21.8.2008 9:24
Zdravim, neviem preco nadavate na vysoku cenu.
Ano, priznavam pre bezneho smrtelnika to nejsu ceny ako z americkych stranok uvadzane bez dane + dotovane operatorom.
Ale sme v europe, tento telefon je luxus a cisty styl, nikto od toho necaka - resp. nemal by ocakavat funkcie ako od HTC Touch Diamond. Manazer, ktory zaraba desattisice mesacne, si to kupi na pausal (1000 Viac, Podnikatel 1200, ktory realne pretelefonuje) za 1sk, resp 490sk. Kazdy iny clovek, ktory si chce tento stylovy kusok dovolit, musi akceptovat jeho vyssiu cenu.
|
|
Orange verzus T-Mobile
Od: chrobakos1
|
Pridané:
21.8.2008 9:51
Obmedzeny datovy traffic? soamrina..
Pre super slovensko so super platmi iPhone za super vysoku cenu :) ... to nebudu sory jak v amerike,tu je aj pre bohatsich ludi pridrahy.
A program s 600 volnymi minutami ? :D v t-mobile asi nepochopili ze iPhone je mobil na zabavu a nie na telefonovanie pre manazerov co nemaju cas sa natom pohrat. Ale peniaze maju cize ceny ,programy atd boli vytvorene prenich...
A to s vysokymi cenami. Keby si vysoke ceny nahodil orange so super vybudovanou 3G sietou. v pohode. Ale t-mobile co ma smisnu 3G siet prakticky len na zapade :D funny
ale šak uvidime, mozno orange da este vyssie ceny :)
|
|
prenesene data
Od: deltaforce
|
Pridané:
21.8.2008 9:58
35 SK za 1MB nad 1GB. To je dalsi 1G za 1024MB*35=35840 SK!!!!!!
35 tisic!!!!! Ine palky!
|
|
Re: prenesene data
Od: chrobakos1
|
Pridané:
21.8.2008 10:02
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: prenesene data
Od: aleluja
|
Pridané:
21.8.2008 12:18
horsie ako afrika .....
na slovensku je to tak
|
|
iphone pre podnikatela? to je JOKE???
Od: salam333
|
Pridané:
21.8.2008 10:19
Hodinku surfovanina na nete a baterka je v... a to nehovorim o telefovani... By som chcel vidiet ako bude pan podnikatel odpisovat na maily na tej "velkej dotykovej" klavesnici ktoru dokonca dali na stojaka... Ak ma clovek hrubsie prsty tak sa pisanie emailov a sprav stane jeho "konickom" A nakoniec ak niekto chce z toho telefonu ozaj nieco mat treba ho jailbreaknut pre dalsie aplikacie a potom nastavaju problemy (zamrzanie a pod)...
A dokonca slovensky iphone nema ani podporu slovenciny???
|
|
Re: iphone pre podnikatela? to je JOKE???
Od: martin..
|
Pridané:
21.8.2008 10:45
jolo, kto povedal ze iPhone je pre podnikatelov??? on je hlavne urceny pre zabavu. Ved to iste mozes povedat o kazdom druhom telefone. Kazdy telefon ma svojich cielovych zakaznikov. Keby sa mal vyrabat jeden telefon pre vsetkych, tak by sme tu mali jeden model Nokia, LG, Motorola atd
|
|
orange
Od: ipp
|
Pridané:
21.8.2008 10:59
https://www.orange.sk/sk/private/3g_pausaly.html
|
|
IPHONE
Od: Slavcomirko
|
Pridané:
21.8.2008 11:04
Orange sklamal takisto na plnej čiare. Iphone si môžu obidvaja operátori strčiť niekam
|
|
Pausaly pre iPhone sklamali
Od: MurdocNZ
|
Pridané:
21.8.2008 11:51
Pausaly pre iPhone sklamali na plnej ciare, a ten polnocny predaj mozu kludne zrusit, lebo za taketo mesacne pausaly si ho nikto nekupi.Stacilo by ak namiesto zvlast pausalov pridaju moznost dokupit si lacnejsie data k uz existujucim a kazdy by si mohol skombinovat co chce...
Napriklad ja neprevolam ani svoju 90tku, naco by mi bol pausal so 150 min?
Gratulujem Vam TM a OR...pripravili ste sa o zisky,kedze si ho kupi len 1% s tych co o nom uvazovali
|
|
Re: Pausaly pre iPhone sklamali
Od: neprihlásený
|
Pridané:
21.8.2008 13:33
Operátori to nezbabrali, ľudia čakali priveľa. Vítajte späť v realite.
|
|
iPhone
Od: aleluja
|
Pridané:
21.8.2008 12:15
"Oci, mami, kupte mi iPhone, slubujem ze budem mat same jednotky"
|
|
mp3 a iphone
Od: deltaforce
|
Pridané:
21.8.2008 13:54
Mozem do iphone nahrat cez kabel mp3jky a pustit si ich alebo pesnicky dostanem do mobilu len cez itunes?
|
|
Re: mp3 a iphone
Od: chrobakos1
|
Pridané:
21.8.2008 22:37
len cez vsemocny iTunes priatelu
|
|
Re: mp3 a iphone
Od: Pipboy
|
Pridané:
23.8.2008 19:59
Je nejaky alternativny program na itunes? lebo ten itunes je dost neprehladny, keby tam už konečne dali tu češtinu alebo slovenčinu.
|
|
Re: mp3 a iphone
Od: cca
|
Pridané:
1.9.2008 23:19
Samozrejme ze su alternativy pre iTunes (Floola, Songbird, Winamp), ale cuduj sa svete vsetky sa snazia sposob prace so skladbami okopirovat od iTunes. S toho mi vychadza len to, ze ten iTunes s tym na tom nebude az tak zle. Ale komu vyhovuje Total Commander a F5, nech sa paci... A ak ma niekto problemy s anglictinou, nech radsej nech radsej do iPod/iPhone produktov nejde...
|
|
Re: mp3 a iphone
Od: TomBA
|
Pridané:
27.8.2008 8:24
Staci volajaky scp klient. Napriklad winscp...
|
|
zvolávam vzburu...
Od: Frantík111
|
Pridané:
21.8.2008 14:16
som strašne neštastný, že dnes večer nebudem v Bratislave pretože bi som išiel s transparentami na námestie a prejavil bi som verejne nesúhlas so slovenskými paušálmi...
|
|
Re: zvolávam vzburu...
Od: .,.,
|
Pridané:
21.8.2008 15:23
najprv sa nauc spravne pisat a potom chod riesit dajaky ajfoun
|
|
Re: zvolávam vzburu...
Od: aleluja
|
Pridané:
21.8.2008 18:43
on len chcel jemne podotknut ze je BI, teda ze BI rad chcel nieco...
|
|
Heslo slovenskeho podnikatela - bud za den zarobim milion alebo nepodnikam :-)
Od: Marky1980
|
Pridané:
21.8.2008 14:54
Tiež som čakal na tento telefón, sledoval som ceny aké sú v zahraničí, ale nejak v podvedomí som sa stále obával toho, že naši drahý operátori si zas hodia slovenské nekresťanské ceny a nemílil som sa. Je to len banda hajzlov a zlodejov.
|
|
Re: Heslo slovenskeho podnikatela - bud za den zarobim milion alebo nepodnikam :-)
Od: qwertasdf
|
Pridané:
21.8.2008 15:26
oni si mozu dat ceny ake chcu. ked zvolili take ake zvolili asi sa im to oplati. urcite je dost ludi ktori budu ochotni kupit si iphone so slovenskou vysokohorskou prirazkou.
|
|
suboj
Od: aleluja
|
Pridané:
21.8.2008 15:15
ORANGE to TMOBILU natrel a to pekne s cenamy.
35Sk versus 0.80Sk za1 MB ...
je citit a jasne vidiet ze tmobile odkupil tcom :p
|
|
Re: suboj
Od: l,l,
|
Pridané:
21.8.2008 15:22
nepochopil som druhy odstavec co s tym ma co spolocne
|
|
Re: suboj
Od: aleluja
|
Pridané:
21.8.2008 15:26
no tmobile je "pod" tcomom, teda "pod" dcmom,. nie ?
lebo predtym to bol eurotel, ja ze to odkupili....
a tcom je extremne nenazraty, sice aj orange, tak ale tu mal ponuky lepsie, tmobile ich zhodil az to orange uverejneni, ci nie?
|
|
Re: suboj
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
3.9.2008 11:35
t-com a t-mobile su sesterske firmy ... obe patria pod Deutsche Telekom
|
|
iphone
Od: tupacshakur
|
Pridané:
21.8.2008 15:29
Nie je to veľa,len my tak málo zarábame.
PS t-mobile je lacnejší. PEACE
|
|
iPhone
Od: muschu
|
Pridané:
21.8.2008 15:30
Nie som prekvapený na cenách. Nemožu ich predávať lacnejšiel lebo by mohli strčit svoje Nokie do zadku za 13.000.-Sk. Čo ma sklamalo sú ceny predplatených dát.Už aj maďarsko to má lepšie.
|
|
AKO TO CHODI
Od: PAN AUGUSTUS
|
Pridané:
21.8.2008 15:34
vy ste strasne trubky ludia niekde som videl 4 pobocky Tmobilu kde sa ten ajfoun da kupit vsetky tieto pobocky boli vynovene aby proste namotali zakaznika a mohli by ste si tej ajfoun kupit proste take namotavky kazda jedna z tych styroch Bratislava nam. SNP Zilina Farska ulica Banska Bystrica nam. SNP Kosice Toryska ulica chodte tam a zabudnete na datove obmedzenia proste si to kupite aj ked by ste mimo tej predajne si ho nekupili zase to takto ja chapem ale berte ta co ideme s modou v Japonsku sa ich predalo miliony
|
|
Iphone
Od: tupacshakur
|
Pridané:
21.8.2008 16:05
4500 za 8gb iphone + 1000k paušál 150min20sms1GB v T-mob.To sa my nezdá veľa.A čo ste čakali?
|
|
Re: Iphone
Od: aleluja
|
Pridané:
21.8.2008 16:33
nic :) a sme spokojny ...
|
|
Re: Iphone
Od: Smurf
|
Pridané:
22.8.2008 18:04
no pozri si co ponuka cesky operator O2 ... ako na SR staale vladne monopol co sa tyka mobilov.. a mozem okaslat iphone ked je 100ka lepsich telefonov...len keby u nas nebol brzdeny trh na ktorm sa obchoduje so starymi crepmi a este za jake ceny.. sak ked sme pride nejaky s azie tak bude mat pocit ze je v 19. storoci
|
|
Iphone
Od: Martin777
|
Pridané:
21.8.2008 16:37
Na uvod by som len chcel poznamenat, ze mam iphone. sice nie 3G ale iphone 16G 2.0. Je to naozaj skvely skvely telefon. A 99% ludi ktori maju svoje PDA-cka, blednu od zavisti po zhliadnuti co to vsetko a ako rychlo to dokaze, a ty ostatny ho len nedrzali v ruke. Zivo si pamatam bratranca ktory nateseny vytiahol svoje nove HTC. A po 10 minutach smutne obzeral moj novy Iphone :) Moj sef stastny to majitel HTC, to iste. Viete v com to bolo. Len v tom, ze Iphone je fakt rychly, z jeho 600MHz 16G a s dotykovym displejom na, ktory nepotrebujete ziadne prebytocne pero. (ak teda nie ste povolanim tesar, tak vas ukazovak urcite nebude mat 3cm na sirku, aby ste co i len mohli pomyslat na problemy s pisanim)
|
|
Re: Iphone
Od: mh604
|
Pridané:
21.8.2008 22:26
po vlozeni svojej datovej karty od orange som to odskusal...po 10tich minutach vypol a kartu vlozil znova do HTC...a ty tu vravis nieco o rychlosti...
|
|
Re: Iphone
Od reg.: XMike
|
Pridané:
22.8.2008 7:42
Poznám človeka, čo má HTC TyTN II dlhšiu dobu a ešte do neho ani jednu aplikáciu nenahral. Taký človek bude zaručene slintať nad iphonom. Tiež mám ale TyTN II a v ňom kopec aplikácií, VNC, SSH klienta, i-GO, turistickú navigáciu, HiCalc (vedecká kalkulačka), čítačku kníh, človek si na tom v pohode pozrie, alebo upraví wordové súbory, samozrejme icq, skype a irc, programy na video, obrázky, záznam zvuku, program na kreslenie, na heslá, samozrejmý je sync s Outlookom...
Na WM zariadeniach je bežná vec mať spustený skype, icq, mailového klienta kontrolujúceho na pozadí poštu a ešte počas toho surfovať po nete a prípadne na pozadí si cez nejaký download manager (napr WinMobile download manager) sťahovať nejaký súbor. Nie som si istý, či by iphonista pri pohľade na takéto niečo smutne zase nepozeral po HTCčku. A tieto všetky veci dokopy nijako nezhoršia výkon zariadenia.
|
|
Re: Iphone
Od reg.: XMike
|
Pridané:
22.8.2008 7:43
oprava: WinMobile Download Accelerator
|
|
Iphone
Od: Martin777
|
Pridané:
21.8.2008 16:38
a ked to naozaj niekomu tak neda a sere ho ta klavesnica na vysku, trosku posurfovat, nenadavat hned a do 10 min mate klavesnicu aj na sirku. Naozej som stastny ze iphone nema pero, lebo je to neprakticke pri manipulacii vyberat akesi pero, ktore mozem stratit a zlomit. Prst mozem pouzit okamzite a co viac, mam ich viac, takze maili pisem dvomi a je to fakt rychle. Ano trebalo sa to naucit, tak ako 7 rocne decko nevie pisat 10timi prstami na klavesnici, aj tu to chce trochu zvyku, ale stoji to za to. Lebo ja na mojom Iphone napisem kazdy mail a sms 2krat tak rychlo ako na hocijakom PDA.
|
|
Iphone
Od: Martin777
|
Pridané:
21.8.2008 16:38
No a podme dalej, ak vase schopnost vyuzivat PC len minimalne prevysuje zrucnosti priemernej sekretarky o com nepochybujem po zhliadnuti vsetkych vasich vytvorov a vyrokov, si kazdy, kde kolvek kupeny iphone (aj od slovenskeho operatora) jailbreakne, odblokujete a aktivujete na slovensku simku asi tak za 15min. (Pokial vynechate tento krok tak Iphone fakt nestoji za nic a ak nic 100% nepodporovane od apple nie ste ochotny previest na vasom iphone, tak jedine preco ste si ten telefon kupili je image a na to su tu ine platinove telefony ktore hovno dokazu a stoja 10krat tolko, takze aky to image )
|
|
Iphone
Od: Martin777
|
Pridané:
21.8.2008 16:39
Na argumenty typu , jailbreake je nebezpecny moze mi to poskodit telefon a podobne... staci trosku zhliadnut fora a iphonik Vam musi ficat ako hodinky. Podotykam, nemrzne. Win mrzne castejsie.
Na jailbrake potrebujete tak 10 min. V podstate si len precitate navod a obcas nieco na iphoniku postlacate. To snad zvladne kazdy. Takze dufam ze tym mame prvy problem vyrieseny. Ci kupite iphone blokovany alebo neblokovany, aj tak si ho odblokujete. je uplne nezmyslene rozpravat sa tu o chybajucom slovenksom menu. Stiahnut sa da ceske, do par tyzdnov aj slovenske (ak uz nie je, aj na najnovsiu verziu) a potom ho aj tak odstranite, lebo aby mi namiesto jednoducheho, jasneho napisu Notice svietilo na displeji Poznamkovy blok a ine nadherne poslovenskene preklady. Teda ak nie je natolko uchylny ze to tam potrebuje nech sa paci. Aj pre takych je riesenie.
|
|
Iphone
Od: Martin777
|
Pridané:
21.8.2008 16:40
Dalej preco by manager nemohol mat iphone? Co potrebuje manager? Kvalitny diar, ten mu iphone poskytne, ked uz fakt niekomu nieco chyba stiahnem si od tretich stran iny s funkciami presne ako potrebujem. Ano je ich a dost. Musite za ne platit ,ale manager predsa plati aj za tie na HTC...
Dalej co potrebuje manager? Pristup na internet. Tak to si myslim ze v tomto je iphone naozaj o obrovsky krok pred vsetkymi telefonmi. Iphone je prvy a doteraz jediny telefon na ktorom sa da pristupovat na internet a plnohodnotne surfovat. To co ma akoze N95, je oproti velkosti, rychlosti a pohodlnosti iphonu smiesne malo. Nikto si nemoze povedat ze vo vlaku si na N95 dobre zasurfuje. Mozno skontroluje par mailov, kukne pocasie a to je asi vsetko.
|
|
Iphone
Od: Martin777
|
Pridané:
21.8.2008 16:40
Ja si na iphone rano precitam noviny a vecer poskypujem s priatelkou.
Aha apropo, do iphonu natlacite skoro vsetko. Kabel mate v baleni, nech sa paci trosku sa rozkukat a zachvilu sa tam pohrate Mortal Combat :) o tom ci tam vobec date fotky, video, dokumenty prezentacie je asi zbytocne sa zmienovat.
Baterka vydrzi cely den. Nikdy sa mi nestalo ze by som ho vybil za jeden den. Co sa o nokiach neda povedat. Rano nabity telefon, vecer si neviem pozriet ani kolko je hodin. Z iphonom sa vam toto nestane. Ak ho poctivo nabyjete. pocas dovolenky, ked som skoro nevolal mi vydrzal bez vypnutia 4 dni. Tu asi nie je o com. Moze mi teda niekto povedat co Iphonu chyba?
MMS ? Tak tie som za zivot poslal 2 a dostal 3 aj to od T-mobulu.
|
|
Re: Iphone
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.8.2008 1:11
ze cely den :D a pri nepouzivani 4 dni :D:D paana beka, to je telefon! ak si odmyslim, ze pri dennom nabijani ti do roka odide baterka, ktora sa samozrejme (doma) neda vymenit, tak mi povec jediny dovod, preco by som si takyto telefon, co vydrzi den kupoval, ked ten moj mi vydrzi 5 az 6 podla telefonovania? Iphone je luxusna hracka od applu urcena pre deti a mladez a nie telefon pre normalneho cloveka.
|
|
Iphone
Od: Martin777
|
Pridané:
21.8.2008 16:41
Fajn nema vytacanie hlasom, kto z vas to seriozne pouziva?
2 MegaPixel na tom fotaku je fakt dost. Lebo pri fotkach nejde len o 12 MegaPixelov. Ale o kvalitu pouziteho objektivu. Ked porovnam moju staru Nokia 6300 ktora tiez mala 2MP, tak je to nadherne vidiet, tie fotky fakt za nic nestali, ale toto sa neda porovnavat. Je dufam ,ze jesamozrejme, ak chcem fotit krasne fotky, nefotim ich na telefone...
Doplnenie slov pri pisani, tak si to anglicke vypnem, ano da sa!!!
Displej sa neposkriabe.... mam Iphone 7 mesiacov a namam na displeji skrabancek.
|
|
Iphone
Od: Martin777
|
Pridané:
21.8.2008 16:41
len taka mala perlicka, kto z vas si cez telefon cestou do praci vie vypnut pc ? ...
Iphone je fakt naslapana masinka, ktora ponuka nadpriemerny vykon a technologiu na dnesnu dobu.
Co sa tyka slovenskeho predaja iphonu. Tak nemam slov. Je to drahe, drahe a este raz drahe a v podstate za nic. Naozaj dufam, ze o tej polnoci tam zabludi tak posledny semrak pytajuci na okenu. A obaja operatori sa zobudia, lebo to co tu oni predvadzaju za ceny je fakt chore. No a najhorsie je, ze mi im to denno denne trpime. Co nam vsak ine ostava... Ale dufam, ze uz nie dlho.
|
|
Re: Iphone
Od: smradoch
|
Pridané:
24.8.2008 12:08
ja viem bez problemov vypnut pocitac mobilom. ci uz cej bluetooth alebo internet!
na to je kopa java softu!
ten iphone je len imagova sranda, a vobec s tebou nesuhlasim ze je kopa 10x drahsich imagovych telefonov.
su ovela, ovela krajsie a lacnejsie telefony s podobnymi funkciami (samozrejme nie istymi) a nikto o nich nerobi taky rozruch ako o iphone. ide len o reklamu, do ktorej apple vlozil nemale peniaze a zatial im to vychadza.
je len otazkou casu kedy budu na trhu podobne a zarucene 100x lepsie telefony v ponuke. a podla mna to bude za kratko.
|
|
music
Od: aleluja
|
Pridané:
21.8.2008 16:53
zoznam, teda playlist v ipode a v iphone je tiez dost pribrzdeny, ak by tam bola extra sranda ze browse by folder, tak by to malo aspon jedno plus :p
|
|
Re: music
Od: ???
|
Pridané:
21.8.2008 23:06
iPod nano som si kupil hned ako ho pustili do rpedaja v zahranici a neviem o com tocis. playlist je spraveny tak super ako este asi na ziadnom prehravaci. dokonca mozes si vytvarat playlisty podla vlastnych poziadaviek a browsovt? mas problem tam nieco najst? ved si to mozes hladat pod typom hudby pod interpretmi pod celymi albumami alebo medzi vsetkymi pesnickami. searchje tiez suepr spraveny.
|
|
Re: music
Od reg.: SergejH
|
Pridané:
22.8.2008 20:34
On ma asi vsetko "Uknown Artist" a "Unknown Track", tak to sa potom naozaj tazko orientuje v playlistoch...
|
|
Re: music
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.8.2008 1:15
u mna hlavne kriterium pre kupu mp3 playera je "pichnem do usb a hned funguje samo od seba na lubovolnom pc" vie to ipod?
|
|
Re: music
Od: mylankooo
|
Pridané:
24.8.2008 14:20
Samozrejme.. a ani nemusis manualne kopirovat hudbu ako taky trt, ale vsetko je automatika :P
|
|
Re: music
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.8.2008 16:24
zvlastne, ked som to skusal ja, tak to neslo, musel si nainstalovat itunes, co je najyebnutejsi program s akym som sa zatial stretol. Pol hodinu som vymyslal ako to vlastne spravit. A automatika je k0k0tina, ako automatika vie, co si prave chcem skopirovat? nevie.
|
|
Re: music
Od: mylankooo
|
Pridané:
24.8.2008 18:42
Vidiet, ze vobec nevies ako iTunes funguje. Ja som ho sice tiez povazoval za strasne obtazujuci program, ale ked som prisiel na funkcie, ktore ponuka.. odteraz uz nic ine nepouzivam. Navyse Windows verzia sa neda ani porovnat s tou, co je na Mac.
Takze, aby som ti odpovedal na tvoju otazku: v iTunes mas siroke moznosti synchronizacie a mozes si tam teda toho dost nastavit, takze iTunes nakoniec vie, co synchronizovat a co nie. Alebo ako to mas ty rad, mozes ju vypnut a nahadzovat manualne.
Ale chapem, ze asi nie si tak pocitacovo zdatny, ze si na to neprisiel ani za pol hodinu :P
|
|
Re: music
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.8.2008 14:16
jop, to je pravda, v pc som uplny zaciatocnik. Ale aj tak to nieje odpoved na moju povodnu otazku. Bo ipod nevie usb mass storage, sice akoze vie, ale pesnicky cez to nahrate neprehra. Prehra len tie co sa natiahnu cez itunes. A je mi srdecne jedno, cez aky program sa to nataha, ked ten nieje vo vsetkych pc a treba ho instalovat. Normalny mp3 player pichnes hocikde a ide sam od seba vo win exploreri alebo totalcomanderi alebo comkolvek komu sa co paci. Apl ta nuti pouzivat ich soft, a to nieje OK.
|
|
Re: music
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.8.2008 14:20
a ake funkcie konkretne potrebujem ktomu, ked si chcem hodit do playera napr. komplet U2 ? Tento pocitac -> d:/ -> mp3 -> U2 -> ctrl+c - > back back -> f: -> ctrl+v hotovo. Naco ti je na toto itunes????
|
|
ajfoun
Od: tupacshakur
|
Pridané:
21.8.2008 16:57
Asi počkám na O2.U nás aj tak nie je ani EDGE
|
|
Dost trapne... Ale, ved sme na Slovensku ludia, tak co chcete??
Od: DZONY
|
Pridané:
21.8.2008 17:46
Staci sa pozriet a porovnat ponuku www.cz.o2.com
To je podla mna rozumna ponuka, ktora sa vyplati.
Ale nie toto, co urobili Oranzovy s Fialovym.......
Fuj, ten Iphone uz radsej ani nechcem. Radsej si kupim letenku v akcii a kupim ho kdekolvek v okoli za podstatne nizsiu cenu + nedotovany..
Ach, Slovensko moje.......
|
|
Re: Dost trapne... Ale, ved sme na Slovensku ludia, tak co chcete??
Od: aleluja
|
Pridané:
21.8.2008 18:00
kamos toto urobil, sice s niecim inym, ale isiel co ciny kupit nieco o polku lacnejsie a aj s letenkou ho to vyslo lacnejsie, a vydel cinu :P
|
|
Re: Dost trapne... Ale, ved sme na Slovensku ludia, tak co chcete??
Od: aleluja
|
Pridané:
21.8.2008 18:01
vYdel ale ja uz nevidim ani na klavesnicu :)
|
|
ajfoun
Od: tichomír lojzek
|
Pridané:
21.8.2008 18:58
Takže za 2 roky: iphone 4500+24*1050=29700sk
SUPER SUPER SUPER
|
|
Hijokokonut
Od: Hijochuj
|
Pridané:
21.8.2008 19:32
Mam orgazmus z iPhone,bazmek
|
|
To MArtin777
Od: iphonik
|
Pridané:
21.8.2008 21:19
Ked uz tak vychvalujes ten iphonik...
zvonenie... Hra ako stary tranzistor
Hlasitost... Neni ani pocut
Kopirovanie kontaktov zo SIM do iphonu... nemozne
Vsetka hudba musi ist cez iTunes...
Nemoznost vypnutia korekcie pravopisu... atd atd...
Ano mas pravdu vsetko sa da upravit (klavesnica, pravopis, hudba atd...) - jailbreaknut iphone ale nemal by byt telefon o tom ze by si mal mat z neho uzitok hned ako ho kupis a nie stravit hodiny upravou cez FTP klienta a Installer a napokon ked mas vsetko super upravene a si spokojny stiahnes nejaku aplikaciu (polka z nich nie su doporucene instalovat)ktora nie je kompatibilna z nejakym instalovanym updateom a tvoj iphonik sa z toho potom nevie spamatat... (zamrzanie a pod) Jediny navrat spat je resetovat iphone na factory settings a tym stratis uplne vsetko... A mozes zacat od znova...
|
|
Re: To MArtin777
Od: tazz
|
Pridané:
21.8.2008 21:39
Ten telefon zdaleka nie je idealny, ale aj tak dnes nema konkurenciu. Dizajn, odolnost, vydrz, 8GB, velky displej, hw podpora mpeg4, GPS, 3G, WiFi a nekonecne mnozstvo softu.
To ze telefon padne, ked tam nainstalujes nejaku blbost sa ale bezneho (oficialne kupeneho modelu) netyka, lebo na app store su len overene softy.
Ak je niekto taky sikovny, ze si to vie odblokovat, tak vacsinou aj vie ako ho po pripadnom pade preinstalovat...
|
|
Re: To MArtin777
Od: mpeg4
|
Pridané:
24.8.2008 13:13
o ake mpeg4 sa jedna?
lebo aj moj telefon plne podporuje mpeg4 ale h263.
moj digitalny fotak taktiez plne podporuje mpeg4 ale iba QuickTime Motion JPEG®
kazda spolocnost napise mpeg4 ale v skutocnosti pri tom mnozsve a variacii je to vzdy ine!
:(
|
|
Re: To MArtin777
Od: mylankooo
|
Pridané:
24.8.2008 14:24
iPhone / iPod podporuje MPEG-4 s kodekom H.264
|
|
iPhone a predražený na SVK ? myslím že ceny sú OK
Od reg.: michalneal
|
Pridané:
21.8.2008 22:14
Po prvé, od začiatku je mi iPhone ukradnutý, vôbec ma neláka ani po technologickej ani dizajnovej stránke. Je to jednoducho dalšia hračička od jabĺčka, síce s pekným dizajnom, ale s funkciami, ktoré sú čistý marketing. Obľúbenci iPhonu(asi 90% tejto diskusie) neurazte sa, ale fakt je to technológia čistého marketingu(inak povedané, vymyslieť niečo a donútiť ľudí myslieť si že to potrebujú). Novinky, ktoré má sú síce pekné, ale nemajú niejaké dôležité a významné uplatnenie oproti terajším technológiám.
|
|
pokračovanie
Od reg.: michalneal
|
Pridané:
21.8.2008 22:14
A teraz k cenám, hádam ste nečakali 300 USD ceny plus ešte dotácie operátorov? :D , ste sa zbláznili??! Po prvé, ide o uvedenú novinku, a tie sa vždy cenovo "oplatia" a po druhé, sme na SVK, s takými nízkymi cenami by iPhone prebil všetku konkurenciu na SVK a nielen to, mal by ho asi fakt každý, dovolím si tvrdiť, že by bol jeden z najpredávanejších zariadení s funkciou telefonovania. A to tiež nieje dobré, predsa len keby to mal každý, už by to stratilo svoje čaro, teda v mojom prípade určite. Takže operátori zvolili jednoduchú matiku, vyššia cena x menej ľudí ako nízka cena x veľa ľudí, výsledok je vo väčšine podobný. K tým paušálom, no naozaj nič moc, ale vidno, že sú zamerané pre vyššiu vrstvu obyvateľstva alebo podnikateľov.
|
|
Re: pokračovanie
Od: tazz
|
Pridané:
21.8.2008 22:52
Kedze som z tych co telefon pouzivaju prevazne inac ako na telefonovanie, tak mam na to presne opacny nazor. Podla mna funkcie ako mapa, pocasie, browser,e-book reader, video a mp3 prehravac su presne tie, ktore na mojom windows5 chybaju. Naopak programy ako planovac, alebo ten neohrabany media player vobec nepouzivam. Nebyt toho ze som si tam doinstaloval all reader na knihy a TCPMP na video a mp3, tak je ten telefon uplne o nicom.
Na moj telefon sa asi ani neda zohnat obal, takze mam displej pekne doskriabany. Kamos nosi iphone vo vrecku s klucami a akurat sa mu trochu oskrel okraj telefonu...
|
|
FUUUJ
Od: Smutny clovek
|
Pridané:
21.8.2008 22:59
je otrasne ako nasi operatori nevychadzaju svojim zakaznikom v ustreti. Tieto ceny a pausaly niesu normalne. Uz len oproti cenam v Cechach je to strasne porovnanie. Ani trochu nam nedopraju iba hrabu peniaze. Ktori blbec si kupi takto nevyhodne pausaly? Hanba pre nasim operatorov. Mam pocit ze mame najdrahsie a ceny a pausaly zo vsetkych krajin. Velmi som sa na iPhone tesil, ak by boli podmienky ako v Cesku tak ho kupujem bez vahania.
|
|
TOTO JE VTIP ?
Od: WTF ?
|
Pridané:
21.8.2008 23:03
Tak som sa konecne dostal k netu, a co nevidim, orange aj T-mobile poodhalili svoje ceny za paushaly a ceny iphonu, no musim povedat ze som skoro padol na zadok ked som to zbadal, su vobec normalny ? TOTO je hadam nejaky nepekny kanadsky zartik !!!!!!!!!!!
Hned zajtra som ho chcel zobrat ale takto, no nech idu doriti sprepacenim, toto nieje normalne ! Obycajne zverstvo a zdieranie ludi, ja si pockam kym sa uvedomia a znizia ceny na prijatelnu hodnotu...
|
|
Reklama
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
22.8.2008 0:18
A este ako t-mobajl reklamuje ten ajfón, ze AJFÓN TRÍ DŽÍ :-D
|
|
Re: Reklama
Od: ergfa
|
Pridané:
22.8.2008 14:33
no ta reklama ma najviac rozsekala :D
|
|
iPhone a sklamanie
Od: Filip M.
|
Pridané:
22.8.2008 11:56
Poviem vám tak :) iPhone som chcel ale už nechcem... Čo sa týka cien, tie pôjdu dole a ak ste čítali správy, tak pred Orange prišlo 100ľudí a pred T-Mobile asi 300... takže záujem minimálny :D ale pozor, v T-Mobile si ich registrovalo 6000 ľudí. Možno si ich aj kúpia, o čom silne pochybujem. Apple má skvelé veci a to len Mac book Pro, Mac Pro, Final Cut Pro... a pozerajte po zahraničných cenách, nie Slovenských...Všetko je o sile dovozu ;)
|
|
Katastrofa
Od: pit
|
Pridané:
22.8.2008 13:46
Velka skoda cakal som na iPhone ze oslovy vela ludy masi ale nestalo sa vynici T-Mobile,Orange klasicky monopol chamtivost,nenazranost,zlodejina cakal som este mensie pausali ako su doteraz aby si to mohol dovolit a kupit kazdy a spnit tak velku vlnu a zaplavu iPhone ale kde nech pridu pani z Aple sa pozriet jak to tu chody s ich iPhone a budu velice sklamany
|
|
Re: Katastrofa
Od: omfgomg
|
Pridané:
22.8.2008 16:14
S tvojou gramatikou predpokladam, ze kopes kanaly, a z takeho platu je dost odvaha trufat si splacat ktorykolvek z pausalov...
|
|
Re: Katastrofa
Od: analfabet
|
Pridané:
22.8.2008 18:53
LOOOOOOL
|
|
Reklama
Od: reaven
|
Pridané:
22.8.2008 14:53
Bol som dnes v par T-mobiloch a jaksi nikde nemali 16gb verziu este... neviete ci to je tak vsade? dik
|
|
LOLOL
Od reg.: mr.Kecup
|
Pridané:
22.8.2008 19:38
tak toto video si pozrite , hlavne 2:10....je to o iphone , prvy zakaznik , ja som umieral xD vymazte medzeru z linku
http://www.cas.sk/galeria/86658/214873
|
|
Re: LOLOL
Od: aleluja
|
Pridané:
22.8.2008 20:01
O M G .............
Navrhujem toto video hodit do nejakej sutaze Funniest Video 2008
+100
|
|
Re: LOLOL
Od: aleluja
|
Pridané:
22.8.2008 20:06
"Som rad ze som vas poznal. Som tay rad, ale pojdte sem .... "
"Nemam k tomu viac dotazov."
Inac, nevyzera ze by bol pod vplyvom nejaky ... ehm ... zeby jablk? :D
PEACE
|
|
Re: LOLOL
Od: 0dee
|
Pridané:
29.8.2008 15:08
bol mozno pod vplyvom iJablkovice
|
|
Re: LOLOL
Od: kmin300
|
Pridané:
22.8.2008 21:26
presne taky typ cloveka si kupi u-phone je to ubohe ze na takychto ludoch nasi operatori zarabaju... ale co uz prachy su prachy... nikdo nebere ohlad nato co ponuka ale vsetci chcu vytrieskat od chudaka uzivatela najviac penazi
|
|
Re: LOLOL
Od: bidac slovac
|
Pridané:
23.8.2008 10:33
takze LAKY ste LAKY vy ste LAKY STASTNEJ JAK VAM ZIKAJI VINCO? VINCENT jak vam rikaji kamaradi? PINC PINC ehe :D sratka :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
na rano do roboty a potom domov
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
|
|
Re: LOLOL
Od: m44
|
Pridané:
23.8.2008 10:44
tak to je tazka guma :D
|
|
Re: LOLOL
Od: dodol
|
Pridané:
23.8.2008 23:36
Niekedy mam pocit ze ma na SLOVAKOCH uz nic neprekvapy ale toto lol
|
|
Iphone=kokotina
Od: Palda
|
Pridané:
22.8.2008 20:56
Co vam to vsetkym jebe? Cely iphone je len marketingova snaha ako zarobit na ludoch. Zoberte si len fakt ze nielen ze preplatite hodnotu samotneho iprdu ale este z vas operator vyslaha dalsie prachy pri absolutne nevyhodnych pausaloch. Na keru picu chcete pomastit bachor aj vyrobcovi aj operatorovi. Skoncim tym cim som aj zacal ---Co vam to vsetkym jebe?(Kupim si archos 605wifi a nejaku zapraskanu nokiu a mam to iste co ponuka iprd a este omnoho lepsie a hlavne lacnejsie a nech sem nikto nepletie styl, imidz a podobne kokotaroviny).
|
|
Re: Iphone=kokotina
Od reg.: michalneal
|
Pridané:
23.8.2008 21:54
Mám rovnaký názor, na tom videu prvého zákazníka pekne vidieť, že podstatné percento ľudí, čo chce ifón je "inteligentná". Je čo čistý marketing a nič iné, prachy za štýl, a nie za technológiu. Berem názor ľudí, ktorým sa vyslovene páči, ale mne sa ani nepáči, takže som free :).
BTW: tvoj príspevok bude zmazaný ;-) , nemusel si použiť toľko nadávok.
|
|
Zaujem ako svina
Od: iphonik
|
Pridané:
23.8.2008 19:14
LOOOL ze v polsku staly v radoch na iphone herci aby vzbudili dojem velkeho zaujmu :D
|
|
Re: Zaujem ako svina
Od: Venca
|
Pridané:
24.8.2008 0:32
Heh ale ten Vincent z toho videa http://www.cas.sk/galeria/86658/214873 to urcite nebol herec. Ak hej tak by mal dostat oskara, zahral autistu lepsie jak Dustin Hoffman v Rain Manovi
|
|
VINCO
Od: Vincent Iphone
|
Pridané:
23.8.2008 22:09
Moderator zabudol dodat ze Vinco je prvy clovek na slovensku co ma iphone od T-mobile :D
|
|
Re: VINCO
Od: Venca
|
Pridané:
24.8.2008 0:28
Tomu ver kamosi to maju uz asi rok :D bral bych to keby to nebol blby Apple kde mas zablokovane asi aj vypinanie
|
|
Total crep
Od: Thunderh4wk
|
Pridané:
24.8.2008 0:23
Aby sa ludia nahodou neposrali kvoli nejakemu crepu... hovno to dokaze a stoji to majland...
|
|
fckPhone
Od: iJebamTa
|
Pridané:
24.8.2008 18:28
wtf? kupia si ho ludia ako Vincent alebo rozmaznane 13rocne deti zbohatlikov aby mohli v skole pod lavicou chatovat na pokeci....Je to zbytocne draha hracka....stavim sa ze na dalsie Vianoce bude za 1 eur na nejaky mini 20 pausal pri viazanosti na rok...
|
|
iPhone
Od: pit
|
Pridané:
25.8.2008 9:23
To omfgomg kope kanaly asi tvoja cela rodina neurazaj ludy a ked mas niaky problem da sa riesit.
|
|
Re: iPhone
Od: ___
|
Pridané:
27.8.2008 11:20
Ty blb ty si zopakuj gramatiku alebo keď predávaš to Nota Bene tak nestoj celý deň na slnku.
|
|
t - mobile je \"MENTOL\"
Od: I pod
|
Pridané:
25.8.2008 22:53
Len som zvedavy kde zakaznici tmobilu vyuziju 3G sluzby. ked pokrytie je len okolo BA HAMBA HAMBA HAMBA!!!T MOBILE STE KDKDTI!!! NA MIESTE VASOM STRCIM HLAVU DO PIESKU, DOBRE ZAHRABEM A VOBEC NEVYSTRKUJEM!!!
|
|
Re: t - mobile je \
Od: roflko
|
Pridané:
26.8.2008 1:20
haNba haNba
|
|
iphonik
Od: eskalko
|
Pridané:
27.8.2008 1:06
ale no nenadavajte na iphone hlavna vec ze asi 99% z vas co nanho pi.ujete ho este ani v rukach nemalo , a pocitam ze ked idete kupovat oblecenie pozerate najprv ceny..a pak ako to vyzera...prosim vas...ja som si ho kupil 22 druheho a nestal som v rade proste poobede som si zasiel v mojom meste do tmobilu typek ma vital ..a tak som si nahodil aj pausal...neviem platit ho budem zo svojho a ze by sa mi zdal neaky drahy? mam f p a iphone aby som presiel cely svet a kupil si ho o nieco lacnejsie ? prosim vas..ja mam rad pohodlie a zato aj rad zaplatim, behomn hodinky som si iphone jailbreakol, nahodil slovencinu, zrusil autokorekciu pridal softiky a nic mi nemrzne, nepada, a mozem do iphonu priamo stahovat z youtube videa a potom cez sftp si ich aj skopnut do pc iphone zerem uplne mi vyhovuje a apple ma opat nesklamal
|
|
Re: iphonik
Od: haXor
|
Pridané:
27.8.2008 7:30
no hej...:-D lenze tych 99% ludi z nas neni taka rozmaznana ako ty..:-D za tie peniaze si vazne kupim nieco lepsie a nebudem za to platit este viac...:-D proste henta vec je dmnce... reklama powa...
|
|
Re: iphonik
Od: navaho
|
Pridané:
2.9.2008 13:36
som zvedavy kolko tych videi stiahnes ked tam mas prepdlatenych iba 1000 MB, ja za den presurfujem okolo 250 mb
|
|
iphone
Od: x-manik
|
Pridané:
27.8.2008 10:06
ja si za tú cenu radšej kúpim vymakaný PC :-D
|
|
sifon
Od: Lakatos
|
Pridané:
27.8.2008 12:37
ja si to nekupim za 30000 na dva roky bez ranajky nic.
|
|
Re: sifon
Od: teta slovencina
|
Pridané:
27.8.2008 18:12
bez ranajok nie ranajky
|
|
Re: sifon
Od: navaho
|
Pridané:
2.9.2008 13:34
ty asi nepoznas cloveka s menom Čekovský ze ?
|
|
niekto je rozmaznany a niekto vela zaraba :)
Od: eskalko
|
Pridané:
27.8.2008 20:57
kamo keby som rozmaznany...tak chcem najvacsi pausal a tri ifony... ja som poctivo zarabal aby som si ho mohol kupit a aby som mal dobry pocit ze si ho mozem platit zo svojho...nuz a ked mam 2 notebooky auto a fakt uz neviem co by som si kupil nemozem to dat do iphonu ? kto neochutnal nepochopi... ak nato nemas nekritizuj tych bohatsich
|
|
I Phone
Od: Spediter Tomas
|
Pridané:
29.8.2008 8:46
Ahojte ludia... ako tak citam vase prispevky... no mate vsetci pravdu. Ja mam i-phone asi cca 4-6 mesiacov, ako vysiel som si ho hned kupil,teda dal doviest z USA... no a nemam tam ziadne loga a pi...ciny. Tie ceny co je na SK, to prehanaju, na to sa vykaslite a neberte si to... nema to vyznam.... radsej objednat z USA... alebo z niekade blizsie, no cim blizsie, tym to dlhsie trva... z USA mi to prislo za 3 dni... a vidite kde sa vas mobil nachadza pri to transporte, ci je na lodi, lietadle... aute... parada... a cena, no urcite stale lepsie ako tu, CZ, DE... cize len vrelo odporucim. A telefon ako taky to zase nieje
|
|
I Phone
Od: Spediter Tomas
|
Pridané:
29.8.2008 8:47
nic moc... mam to odblokovane na vsetko, ten naj soft je v nom a vsetko len to naj... ale pomerne casto mi to zo zaciatku zamrzalo... ale inac teraz to ako tak ide... a pre slovakov, ci uz pre podnikatelov alebo podobne... to mobil nieje... lebo tam sa s tym treba zabavat... a nie ze ja mam iphone, waw ja som kapo... Ja pracujem v MKD v zahranici ako veduci, zastupca veduceho teda... riadim chlapcov a vsetko... no a takpovediac ten mobil vyuzijem a j pracovne, ked lietam po europe... na letiskach napojim wifi a ides... to je OK. Ale inac zavse len nejake foto... bol som na mallorcena dovolenke, paradne fotky... fantazia... cize odporucim, pre takych, ktory ho naozaj vyuziju, ale kupit si ho za tie peniaze, nikdy... to sa preplati a viete vy co bude o 2 roky? To uz budem mal antenu v prdeli a telefonovat budem cez zuby... statne alebo svoje, to tazko povedat... cize nebudte saleny sa mobilom!!!Je to vecicka, no pre debila zbytocna...
|
|
hmmmm
Od: kraken
|
Pridané:
3.9.2008 17:10
a ze vraj dolar ide dole :D
300 dolarov ak viem pocitat je 6tisic sk respektive 200eur ... zaujimave jak ti nasi operatori si nadhadzuju nehorazne peniaze za pausal ale aj za obyc. telefon , prepacte genialny i phone :D
|
|
ach zbytocny shit
Od: jabucko
|
Pridané:
29.4.2009 17:33
Ach mam iphone 3G asi 2 mesiace ... zatial si na nom aj na jeho itunese len zlc vylieval ... idem ho predat, nahradim ho riesenim co mi dovoli cokolvek, nie to co schvali apple, a ani jailbreak nie je az taká výhra ... idem ho predat, zrejme ho nahradim bud nejakou nokiou, alebo kupim Neo Freerunner ... ten mi zaisti najvacsiu slobodu, a je lacnejsi.
Napr. naposledy ma tento "super mobil" vytocil tak, ze som sa spolahol ze po reinstale systemu na PC si mozem MP3 nakopcit naspat cez iTunes, take h*vno makové ... kvoli nemu som prisiel asi tak o 5GB hudby, ktoru som tahal z netu. Viem, ze moznost skopcit z neho vsetko cez winscp, alebo ssh, sa dá, ale je to komplikacia navyse. To mi za to nestojí.
A ten paušál, no fuj a bieda. To som samozrejme nemohol povedat tomu, co mi iFhone daroval ...
|