neprihlásený Sobota, 23. novembra 2024, dnes má meniny Klement
Tesla opäť dosiahla rekord v počte vyrobených aj dodaných vozidiel

Značky: Tesla Motors / Tesla

DSL.sk, 2.1.2024


Automobilka Tesla dosiahla vo štvrtom štvrťroku uplynulého roka opäť nový rekordný počet vyrobených aj dodaných elektromobilov za štvrťrok.

Vyplýva to z oznámenia spoločnosti.

Tesla vo štvrtom štvrťroku vyrobila takmer 495-tisíc vozidiel, z toho 476.8-tisíc vozidiel Model 3 a Y a 18.2-tisíc kusov iných modelov.

Spoločnosť dodala 484.5-tisíc vozidiel, z toho 461.5-tisíc vozidiel Model 3 a Y a 23-tisíc kusov iných modelov.

Predchádzajúcimi rekordami dosiahnutými v druhom štvrťroku bolo 479.7-tisíc vyrobených vozidiel a 466.1-tisíc dodaných vozidiel.

Za celý rok 2023 spoločnosť vyrobila 1.85 milióna vozidiel, z toho 1.78 milióna vozidiel Model 3 a Y a 70.8-tisíc kusov iných modelov, a dodala 1.81 milióna vozidiel, z toho 1.74 milióna Model 3 a Y a 68.9-tisíc kusov iných modelov. Medziročne oproti roku 2022 sa tak počet vyrobených vozidiel zvýšil o 35% a počet dodaných vozidiel o 38%.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Protimonopolný úrad začal prešetrovať, prečo v SR nie sú skutoční virtuálni mobilní operátori
Nový trailer filmu Minecraft
Linux v ďalšej verzii vyradí súborový systém Reiser
Odštartovaná výroba flash pamäte s 321 vrstvami
Apple má prvýkrát použiť vlastný 5G modem v iPhone v marci
Linux dostáva podporu veľkokapacitných pamäťových SDUC kariet
USA požadujú, aby Google predal Chrome a potenciálne aj Android
ISS zvýšila orbitu, aby sa vyhla troskám zo satelitu
Vzniknú fyzické zábavné tematické Minecraft parky
Qualcomm chystá Snapdragon CPU pre lacnejšie PC, majú začínať na 600 dolárov


Diskusia:
                               
 

A kedy budete písať o tom, koľko vyrobila vozidiel Toyota? Nech máme s čím porovnávať.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Toyota vyrobila cca 10 milionov vozidiel. Teda asi 5x viac ako Tesla.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

To je prekvapujuco maly rozdiel. Ak prihliadneme k tomu ako dlho je kto na trhu.
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

Prihliadajme aj na to, že aké percento predaja elektromobilov má Tesla. Konkurencia Tesiel stojí v kúte a tíško šúcha nohami.
Zaujímavé by však bolo aj to, ak by baterkové vozidlá neboli pretláčané politicky a mali na trhu svoju skutočne výrobnú cenu plus primeranú maržu a benzínové a naftové neboli daňovo znevýhodňované.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

A prihliadneme aj na typ pohonu a sposob napajania.
Odpovedať Hodnotiť:
 

V dome lásky by bol s prihliadnutim k tomu ako dlho je kto na trhu, ešte prekvapujúcejší, avšak v rámci antidiskriminačnej osvietenosti je možné prihliadať len buď na úplne všezahŕňajúce všetko, alebo priekazne len na deklarovaný rozdiel.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

aj baba Vanga predpovedala rekord predanych Tesiel :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Baba Vanga predpovedala, aj koľko ich je na skladoch nepredaných.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

To nevadi. Su mobilne a maju velku bateriu. Budu sa same presuvat po nemecku k fve zdrojom alebo veternikom a stabilizovat ich siet.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Kedy Tesla bude vedieť toto?
https://youtu.be/wMd-rbQbrvo
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Ktovie ako sa to správa v "neriešiteľných" situáciách.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pekne video uz dnes urobi kde kto. Aj musk by zvladol.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Je to určite úspech, ale nič nenahradí pocit, keď jemný vánok čechrá vlasy cestovateľovi v balóne a ten si reguluje výšku púšťaním plynu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

cim viac fazule, tym dalej zajdes
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ó áno, tá údajne odveká ľudská túžba lietať... vtákom by tiež nezvyšovali sily na lietanie, keby na svoje okolie úporne projektovali pičoviny, založené na vlastnom výklade čarbaníc jedného potrundženého taliana ako priekazne celospoločenskú víziu.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

pri takejto cenovej politike ze:
hnojdaj ioniq 4WD 77kwh 225kw za 65k (premium)
Tesla model 3 LR 75kwh 320kw za 51k
VW id 4 GTX 225kw 82kwh za 61k (bez ziadnej vybavy) sa ani necudujem.

Ukazte mi spalovacie auto za 51k s dph co ma 320kw vykon, prakticky plnu vybavu a dokaze jazdit pri nabijani doma aj za 3e na 100km. A to ze raz za mesiac ak idem dalej a zastavim na nabijacke dokopy 1h, nieje ziaden zasadny problem, dosttocne vykupeny spomenutymi bonusmi.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

A načo je osobnému auto výkon cez 100-150kW??
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Preco si vlastne europske aftomobilky nevytvoria pre svoje EV subznacky ako tesla,volta,ohmka a pod a nezasieraju si portfolio s kodiaqmi,enjaqkmi, prdiaqmi. Ani diva svina sa potom v tom nevyzna...Tesla ma jednuduche portfolio. Vsetko elektrika s par modelmi a jedna ta minecraft krabica. Jednoduche... Teraz si pozrime vw 999 modelov z toho kazdy treti ma subzaner ev.... Dmnce
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak to viem náhodou celkom presne. Je to čisto tvoja vina, lebo nie si CEO doručovacej služby, takže k nim tvoja reakcia na ponuku práce hlavného vizionára priekazne nedorazila.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

nech maju aj 100 modelov. ale vw je nezmyselne drahe A zaroven zly elektromobil. pozri sa co vystrojili teraz vsetkym co si kupili doteraz vw/skoda EV. oznamili ze jednoducho nedostanu update na ME4 a ani dalsie = napr. teraz ziaden predhrev baterky (co samozrejme tesla ma uz asi odjakziva). takze cca 2 rocne auto a co sa tyka slubovanych aktualizacii nula.
korejci sa snazia ale su absoltune nezmyselne drahy. nechapem kto si priplati 10 000 eur voci tesle len aby nemal teslu. to si uz za tych 10k moze kupit hnojdaj i10 na to ked mu tesla "vyhori"
Odpovedať Hodnotiť:
 

aj BYD má nový rekord, celkom významný.. nie som ani trochu ich fanúšik, a stojí za zmienku

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

https://discord.com/invite/BR4tGQV3c7
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Čo je tam za blbosť, že si to dal cez registrovaný Discord??
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

V istých modeloch TESLA bolo cez 7000 batérií. To je aj celkom dosť. Vybrať a pevádzkovať články paralelne je celkom umenie. Rovnako v aj sérií, kde pri dlhšom vybíjaní ako je kapacita najslabšieho článku dôjde k jeho prepólovaniu a ak sa aj vráti do normálnej činnosti už pá poškodené parametre. Mnohé drahšie články majú ochranu z MOSFET tranzistorov, ďalší veľký problém, také tam hádam nepoužívajú... Kto mi upresní nevedomosti?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zober si hocijaky stary bateriovy blok lipol, urob rozborku a bude ti to jasnejsie. Ak nie, tak to nepotrebujes vediet.
Odpovedať Hodnotiť:
 

?? Pečieš v stánku palacinky ??
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár