|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
6.12.2023 10:38
Tak možno Windows 11 sa podarí poplátať tak, aby netrebalo predĺženú podporu a zákazníci priekazne skutočne dostali to, za čo platia, takže im nebude treba opäť vracať plnú kúpnu cenu.
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: hotoento
|
Pridané:
6.12.2023 11:15
Nepodarí. Už ide Windows 12
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: Ja osobne
|
Pridané:
6.12.2023 12:09
A bude sa plátať znova!
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: ehjkkjh
|
Pridané:
7.12.2023 21:17
Co take zasadne win 10 11 12 priniesol,
Keby nvidia AMD Intel podporovali stale windows 7 drivre a nepretlacali win 10 bagrom, tak ti garantujem ze kopa ludi je stale na win 7
Keby EU bola aspon trocha uzitocna a konecne dotlacila ologopoly (ci uz pod zastierkou ekologie, setrenia co2..)
aby povinne ponukali zakladnu podporu pre Operacneho system a ovladace (Drivre) a otvorili bootloader.
Vsak aky je problem napriklad pre AMD Ryzen 5800 aby fungoval pod win7 , alebo nvidia 4060 aby fungoval pod win7,
Kludne vymysliet extra cla a dane za nepodporovanie hardveru a uzamikanie pripadne vynucovanie nevyhodnych podmienok ako su spehovanie vo win 10 11.
Vsak ak by zazracna ruka trhu fungovala tak by Windows 8 10 11 paskvil nemohol vzniknut
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od: WisdomSpeaker
|
Pridané:
7.12.2023 23:40
Ach moj malicky, v instalacnom postupe na 1ks desktopu asi nic, vies.... TY ani nevies, co je to GPO alebo sysprep, tak zalez nazad do detskej izby a neries. OK?
|
|
Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 11:29
"1. 12. 2023 došlo k výrazným změnám ve fungování cloudového úložiště Ulož.to Disk a PINKfile.cz. Změny jsou vynucenou reakcí na přicházející evropskou legislativu označovanou jako DSA. Služby cloudového úložiště jsou od pátku 1. 12. 2023 přístupné pouze registrovaným uživatelům. Nově je obsah přístupný pouze těm uživatelům, kteří jej na úložiště sami nahráli."
https://ulozto.sk/faq
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 11:54
Vsak ta tu nikto nedrzi, mozes ist. Warez fora zaziju znovu boom a ludia sa vratia k torrentom. Nemeni sa realne nic - ah jedno predsa. Vecsinu hier a ineho obsahu sa neoplati uz ani piratit a to z dvoch dovodov. Prvy - ze su to v prevaznej miere sracky. Druhy, ze sa vies legalne aj lacno dostat k obsahu. Posledny nakup co som robil boli 4€ za dve hry. Jedna stala euro, druha 3. Filmy ak velmi chces, mas milion moznosti si platit pausal alebo aj free. Uz podla toho za kolko ti to stoji - mne presne za nulu.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 12:05
Mucko, Európska únia je organizácia založená fašistami a ich kolaborantmi a podľa toho sa aj správa. Liberálny fašizmus je na vzostupe. To po prvé. Po druhé. Narodil som sa na Slovensku, nie v Európskej únii. Oni nám chcú určovať ako máme žiť a čo môžeme a nemôžeme vo vlastnej krajine a vo vlastnom štáte. A to je neprípustné. Po tretie. Audiovizuálne diela by v žiadnom prípade nemali podliehať tzv. "ochrane", čo je v skutočnosti bránenie slobode, konkrétne slobodnému šíreniu kultúry. Že je v zasranom kapitalizme z kultúry urobený biznis znamená, že by sme mali zmeniť kapitalistický systém na niečo slobodnejšie a spravodlivejšie. Po štvrté, aký paušál? Ja chcem dielo neobmedzene u seba, nie ako časovo obmedzenú službu. Také niečo nikto neponúka, a keby aj ponúkal, je to obmedzovanie slobodného šírenia kultúry.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Sandokannnn
|
Pridané:
6.12.2023 12:22
To oslovenie ťa prezradilo ty dezolát.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 13:14
Že dezolát... Takéto výrazy používajú výhradne liberálni fašisti, ktorým si. Choď si dať ďalšiu dávku vakcíny, ktorá ťa oslobodí.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Jaaasom
|
Pridané:
6.12.2023 19:01
Rozumieš slovám, ktoré píšeš alebo len opakuješ po Ficovi? Liberálny - nájdi si to v slovníku.
Liberálny fašizmus je slovné spojenie asi ako slobodná nesloboda - zo slovníka dementa.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ffdf
|
Pridané:
6.12.2023 20:16
Napíš to rovno! lIBERáLI Sú sračka!/
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 10:35
Hlupáčik, sfašizovať sa dá akákoľvek ideológia, aj dobrá. Niežeby liberalizmus bol dobrý, ale aj ten sa sfašizoval. Rovnako ako ochrana prírody, ktorá dobrá je, je pod patronátom liberálnych fašistov sfašizovaná a pretláča vieru v človekom spôsobenom globálnom otepľovaní. Ako som napísal, každá ideológia sa dá sfašizovať. Liberáli sú fašisti podľa skutkov, nie podľa rečí. A Adolf Hitler tvrdil, že chce dobre. Aj liberáli tvrdia, že chcú dobre. Liberálni fašizmus je opodstatnené a výstižné slovné spojenie.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Jude Law
|
Pridané:
7.12.2023 13:08
No ale, slobodná nesloboda moze existovat uplne jednoducho.
Rovnako ako aj neslobodna sloboda. Potrebujes priklady?
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 12:30
Kokotiny trepes, iba tolko k tomu. Ze aktualny system nie je idealny suhlasit budem, som vsak presvedceny, ze ta tvoja spravodlivost smrdi rovnostarstvom a to spravodlive nebolo, nie je a nebude nikdy. Lebo mam taky dojem, ze spravodlivost vnimas zvysenie vyhod voci sebe, ale nie uz smerom od teba k inym.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 13:17
Áno, je to iba tvoj dojem. Spravodlivosť je univerzálna. Je spravodlivé, ak ten, kto je objektívne užitočnejší pre spoločnosť, dostáva viac, než ten, kto taký užitočný nie je. Lenže je nespravodlivé, ak dostáva neúmerne viac. A je ešte viac nespravodlivé, ak paraziti a príživníci dostávajú najviac. Napríklad rôzni pracovníci neziskoviek, ktorí nielenže nie sú užitoční, ale doslova škodia spoločnosti. Alebo bankárai zarábajúci na tvorbe peňazí z ničoho. A dalo by sa pokračovať. Ak chceš, pochopíš. Ak nie, tvoj problém.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 13:27
Uvedomujes si, ze neziskovky sa tak volaju preto, ze ich "obchodny" model spociva v hladani zdrojov spravidla od sukromnych osob? Na stat pricucnute az tak neziskovky narozdiel od inych oligarchov nie su. Ze tomu veris je tvoja hlupost, nie realita. O skodeni sa pleties rovnako
Spravodlivost je presne iba zasluhova. Kolko robis tolko dostanes. Ak robis vela, mas vela. Na tom nie je nic nespravodlive - naopak, nespravodlive je, ked ten, co sa vela snazi a ma vela mu chces zobrat. A komu to das? No presne tym prizivnikom ktori ti vadia.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 13:38
Bum... To budeš počuť, keď tvoja bublina praskne. Ty si tak mimo reality, až to nie je možné. Ty by si nepochopil a neuveril, ani keby ti to napísal denník N alebo povedali na Markíze. A to je problém dnešnej doby. Že takýto obmedzenci majú volebné právo, a potom má marketingová firma Progresívne Slovensko 17%, aj keď ich cieľom je zlikvidovať Slovensko, čím sa vôbec netaja, ale tupci ako ty to považujú za dobré a správne, pretože majú predsa svoje pocity a svoju vieru, ktorá síce nie je založená na skutočnosti, ale im to vôbec nevadí. Nebudú si predsa rúcať svoj hrad z piesku. Radšej z neho budú vykrikovať sprostosti o európskych hodnotách, ktorými sú zvrátenosť a smrť.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 13:43
Suhlasim, tupci ako ty maju volebne pravo a preto je tato krajina v takej riti ako je.
Lenze trafil si nespravne - ja nie som laviciar a tudiz som nemohol PS volit, kedze su meloni. Zvonku zeleni, zvnutra cerveni a ja cervenymi pohrdam, nech maju navonok farbu aku chcu.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 13:45
Vraj ľavičiar. Proagresívne Slovensko je silná pravica. Ide im totiž o záujmy menšiny na úkor väčšiny. A to je typicky pravicová ideológia. Zase si ukázal, akí si hlúpy a obmedzený. Ale možno si volil defraudanta Richarda Sulíka, pod ktorého ministrovaním bol štát naozaj zlý hospodár.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 13:52
PS nie je ani omylom pravica. Vsak si pozri ich ekonomicky program a temy v ktorych sa rypali. To je cista lavica, nejake zablesky tomu nepomozu. Riesenie mensin je tiez lavicova tema. Ze to ty nespravne oznacujes, myslis a chapes je naozaj len tvoj problem. A ak si myslis, ze som hlupy mne to nevadi, problem je v tvojom prijimaci.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 14:07
Samozrejme, že sú pravicoví. Podľa ovocia ich poznáme. Že hovoria jedno a robia druhé nevidí iba človek ako ty. Keď chcel ten sráč bezdôvodne zvýšiť cenu plynu pre ľudí, tzn. pre väčšinu, aby menšina skurvených kapitalistov zarobila, tak Proagresívne Slovensko nemalo problém s tým zvýšením, ale s tým, že s tým sráčom urobila vláda poriadok. Takže po ovocí, nie podľa rečí sa poznajú. Že to nechápeš je tvoj problém. Keď sa hovno namaľuje naružovo, nezačne voňať. Ty si tiež jeden z tých, ktorí majú problém chápať čítaný text, čo? Čítaš program agresívcov a nerozumieš mu. Schopnosť čítať medzi riadkami sa už asi vytratila.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 14:15
Nebudem sa opakovat, problem je v tvojom prijimaci. Vycerpal som si cas na exota a dalej idem kapitalisticky zarabat, aby mi sudruh na daniach a odvodoch zobral a rozdal luze ako ty.
|
|
Matelko
Od: Krman
|
Pridané:
6.12.2023 21:19
Ty a furt len Ty. Kde si ty furt osobujes nejake vymozenosti nadluda, ci bodaj viac ako poloBoha?
|
|
Re: Matelko
Od: Dude Law
|
Pridané:
7.12.2023 13:14
Ja s nim suhlasim. Vzdy sa najviac citia ukrateni darmozraci a paraziti ked zistia, ze niekto sikovnejsi nechce robit na ich zasratu rit.
|
|
Re: Matelko
Od: Kelišová.
|
Pridané:
7.12.2023 14:10
Čo tu aj Ty spletáš, pre pána Jána..?
|
|
Re: Matelko
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 17:12
Paraziti a zlodeji vždy vykrikujú, že chcú slobodne podnikať. Faktom je, že chcú len slobodne odrbávať a kradnúť. A keď niekto žiada sociálnu spravodlivosť, hneď vybehnú s nálepkami ako "socka", "dezolát" a podobné klišé. Tie tupelá si vážne myslia, že každý musí mať názory ako oni, a keď nemá, tak predsa musí byť chudobný a nevzdelaný, inak by vyznával vieru vo voľný trh, ktorý nefunguje ani na papieri, a považoval sa za liberála, aj keď je nad slnko jasné, že každý liberál je fašista ako vyšitý. Je to ako viera v jehovu. Jehovisti tiež nedokážu pochopiť, že niekto môže vedieť viac ako oni a že oni sú tí, ktorí sú mimo.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Psss
|
Pridané:
7.12.2023 5:11
PS nie je ani ľavica ani pravica, je to rakovina .
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 10:36
Pravicová rakovina. Rovnako ako celý liberalizmus.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
6.12.2023 14:54
Lavica a pravica ... vagne pojmy o ktorych vyzname sa mozno hadat, pokial nebudu sediet na lavej a pravej strane miest poslancov v parlamente :).
PS su socialisticky orientovani, beru peniaze aby ich nasledne vzdy spravodilivo a hlavne bez kradnutia rozdali ludom naspat... teda kto si to mysli, s tym sa nehadam.
Tzv. ekonomicka pravica, pod ktoru sa povodne skryvala SaS, tu nemame. Miesat ekonomicke a hospodarske temy s roznymi rodmi a pohlaviami je nezmysel.
Nemci maju napr. Rechte Szene - nackov. Povodne socialisti, ktori v dosledku potreby podpory produkcie zaviedli tazko kapitalisticke praktiky.
A nie, ani jeden model nie je idealny. Dajte bohatym volnu ruku, a coskoro budu ludia platit za uplne vsetko a ti, bez penazi a vyuzitia kapat vo velkom. Velke korporaty sa budu spravat ako mafie bez obmedzeni. Nasleduje obcianska vojna... Dajme volnu ruku socialistom a skonci to ako Argentina.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: dsanmdn
|
Pridané:
7.12.2023 0:02
S Argentinou si to netrafil, Argentina krachla prave kvoli bankovym spekulantom ktory jej spekulativne odmietli pozicat hoci bola schopna splacat...
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ffdf
|
Pridané:
6.12.2023 20:19
A na štát veru až tak pricucnutí sú! Núti náš štát k tomu západ!
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 13:32
Bankovy system samozrejme kryty je. Je kryty hodnotou prace a majetku, banky si naozaj nevyrabaju peniaze z nicoho a ma to pomerne prisne pravidla - a pre nase stastie nam to diriguje ECB miesto NBS s kazigrafom I. z jebnutej vuule dosadeny imbecil. Takze z toho celkom presne chapem, ze nemas ponatia ako to funguje ale hlavne ze nazor mas.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 13:40
Vec, ktorú vie každý priemerný ekonóm, ty nevieš. Peniaze sú kryté sľubom vlastníka dlh splatiť. Ničím iným. Peniaze sú naozaj vytvárané z ničoho a ich hodnotu im dáva naša viera, že za tie číselká na účtoch niečo dostaneme.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 13:45
No tak skus ist do banky ty priemerny ekonom a pozicaj si hoc len 100k €. Som zvedavy aky ten slub na papier das a co realne pojdes zapisat do katastra ty ekonomicky genius. A skus spravit to iste ak nemas oficialny prijem z prace/podnikania. Potom nam prides porozpravat ako si pochodil.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 13:46
Fiat meny a kvantitatívne uvoľňovanie. Študuj, pretože porovnávaš neporovnateľné. Na záver krátke príslovie. Čo je dovolené bohovi, nie je dovolené volovi. Takže ty ručiť musíš. Tí, ktorí peniaze vytvárajú, nemusia.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ffdf
|
Pridané:
6.12.2023 20:24
Ty dilino! Samozrejme že žobrákovi žiadna banka úver nedá! Ale je to presne tak ako u zubárov: ten si zhodnotí, koľko asi môže od klienta očakávať, koľko mu je schopný zaplatiť, a podľa toho mu vymeria sumu za zákroky! Ak uvidí, že je klient majetný, tak na ňom poriadne zarobí! Na tomto všetkom je založený západný "blahobyt".
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 20:35
A na taku sprostost si prisiel sam, alebo ti niekto poradil? Zubar ma rozpisany cennik. Ak mas zubara, ktory sa ho nedrzi, tak asi budes nesvojpravny ak u takeho ostavas, ktory na tebe ryzuje. Za dalsie nie je to "presne tak" ako tvrdis, ale presne naopak (ale kedze o tom hovno vies tak mudrujes ako ten dalsi ekonomicky genius nad tebou). Banka samozrejme zistuje bonitu klienta. A bonitnejsi klient je menej rizikovy = dostane naopak nizsi urok ako ten, kto bonitny nie je. Takze ten, kto je majetnejsi a uver nepotrebuje, tomu banka ovela radsej pozicia a vyhodnejsie ako tomu kto ledva prelezie parametre. Cize nie "presne tak", ale presne naopak.
Zapadny blahobyt - resp vseobecne blahobyt je zalozeny na spolupraci a ferovych podmienkach, jasnych pravidlach a nemeniacej sa legislative ako sa kto vyspi. Co opisujes nie je kapitalizmus ale spekulacia vydriduchov a paradoxne tych najvecsich ignorujes a prehliadas.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: djckckc
|
Pridané:
7.12.2023 13:17
A vies aj o tom, ze ak chces menit zubara, musis udat na papier relevantny dovod?
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
7.12.2023 13:46
Ludia, kde na take hluposti chodite? Zajdes o dvere vedla a vezme ta ak ma priestor. Z dovod uvytazenia mat nemusi. Nemusis vobec nic. Ked mas zmluvneho zubara, akurat musis s nim zrusit zmluvu - znovu na to nepotrebujes ziaden "relevantny dovod". Presne tak ako mozes menit obvodaka, pediatra a tak dalej. Aj specilistu si vies vybrat sam.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: xcccx
|
Pridané:
7.12.2023 16:49
Ak už ste si našli náhradu, váš nový lekár by vám mal dať žiadanku o vydanie zdravotnej dokumentácie, ktorú svojmu obvodnému doručíte osobne alebo doporučene poštou. Jeho povinnosťou je zaslať originál, alebo výpis vašej zdravotnej dokumentácie do siedmich dní novému lekárovi.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 20:40
Ad2 - Co hovoris na Ficove zvysenie spravnych poplatkov od 40 - 66%? Ked ta uz tak trapi "chudoba" a ako treba tym "zlym" kapitalistom ukazat?
https://www.ficovepoplatky.sk/poplatky/5
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 12:41
S týmto ačohentizmom choď do afroameriky. Róbert Fico nie je ideálny. Je to najmenšie zlo. Všetci ostatní sú väčšie zlo. Ukazuješ na zvýšenie poplatkov o eurá, ale že predchádzajúce vlády liberálnej lúzy (Zmrdovič, agent s teplou vodkou a Progresívne Slovensko pod názvom "úradnícka vláda")rozkradli 33,5 miliardy € prechádzaš mlčaním. Takýko blbci ako ty, ktorí sa nechajú opiť suchým rožkom, sťahujú celú spoločnosť ku dnu.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
7.12.2023 13:36
Dole mas link na ktory nevies alebo nechces reagovat. Co hovoris o mne plati na teba.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: R. Dovičín
|
Pridané:
7.12.2023 14:18
Aký link, načo link??
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 17:15
Nečakal som, že pochopíš podstatu. Na to si ešte nedorástol. Ty si tiež jeden z tých, o ktorých hovoril Drucker v posledných dňoch, že nechápu čítaný text. Nestačí len poznať písmenká, človek musí mať aj všeobecný rozhľad a nemať nasraté v hlave.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: sensei-san
|
Pridané:
6.12.2023 14:43
> Napríklad rôzni pracovníci neziskoviek, ktorí
> nielenže nie sú užitoční, ale doslova škodia spoločnosti.
To ma zaujíma. Aká konkrétna neziskovka podľa teba nie je užitočná a doslova škodí spoločnosti? Ako sa volá a čo také robí?
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Dezider.
|
Pridané:
6.12.2023 16:30
Pico ich spomenul. Napr. je dosť čudná ich činnosť na kadejaké podzemné škodce, ktoré išli akože chrániť za miliónové cifry...
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 17:03
Napríklad Via Iuris, Transparency International, Nadácia Zastavme korupciu, Inštitút pre ekonomické a sociálne reformy a desiatky ďalších. Všetci títo zmrdi sledujú globalistické protislovenské ciele bez ohľadu na to, aké honosné názvy a reči majú. Keď sa mali ozývať počas Zmrdovičových zločinov, boli ticho ako vši pod chrastou. Zrazu, keď ich oprávnene hrozí prijatie zákona FARA o zahraničných agentoch po vzore Spojených štátov amerických a Izraela, vyskakujú dva metre do výšky.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: fumb duck
|
Pridané:
6.12.2023 17:29
by ma zaujimalo cim je napr. taka Nadacia zastavme korupciu protislovenska, ked iba upozornuju relevantne organy (policia, prokuratura, NKU) na rozkradanie nasich (rozumej mojich a tvojich dani).
vidiet, ze iba kotkodakujes naucene frazy bez toho aby si tomu naozaj rozumel. vsade vidis spiknutia a sprisahania aby si sa nemusel pozriet do zrkadla a priznat si, ze za svoj ubohy zivot si mozes ty sam.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 17:44
Odpoveď máš v predchádzajúcom komentári, ale vidím, že nechápeš čítaný text. Tak ešte raz. Protislovenská je v tom, že účelovo vyberá určité kauzy a iné si nevšíma. Všetko za účelom vydobytia politického kapitálu pre nimi zvolenú skupinu. Z toho vyplýva, že nie sú bojovníci proti korupcii, ale bojovníci proti konkrétnemu politickému smeru. Čiže ovplyvňujú politiku neférovým a netransparentným spôsobom, všetko v mene globalizmu a liberálneho fašizmu. Kde bola táto čvarga, keď Zmrdoviť, agent s teplou vodkou a nikým nevolené Proagresívne Slovensko pod pláštikom úradníckej vlády rozkradli a premrhali 21500000000€? Kto má oči na pozeranie, ten vidí. Idiot zostane slepý. Vysvetlené ako pre debila. Pochopil si?
|
|
Re: Von z EÚ
Od: sensei-san
|
Pridané:
6.12.2023 20:12
> Všetko za účelom vydobytia politického
> kapitálu pre nimi zvolenú skupinu.
Rovnako ako akýkoľvek iný politický subjekt.
> Čiže ovplyvňujú politiku neférovým
> a netransparentným spôsobom
V čom je to neférové a netransparentné?
Každý má možnosť poukazovať na akékoľvek kauzy. Ficove, Matovičove, Sulíkove, to je fuk. More power to them.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 10:42
> Rovnako ako akýkoľvek iný politický subjekt.
Lenže oni nie sú politický subjekt, ale robia politiku. Je to neférová súťaž. Ale ďakujem, že si uznal, že robia politiku a nie že upozorňujú na kauzy.
> V čom je to neférové a netransparentné?
V tom, že sú pokrytci ako všetci liberáli. Keby im šlo o boj s korupciou, merali by všetkým rovnako. Lenže im nejde o boj s korupciou, ide im o boj s tými, ktorí nemajú nasraté v hlavách ako oni. Je to neférové a netransparentné preto, že to taja a tvrdia niečo iné. A naivní im nato skáču. Rozumným je jasné, čo je to za čvarga a že ich ciele sú protislovenské a protiľudské, pričom za boj s korupciou sa len skrývajú, aby im naivní ľuďkovia ako ty, nemohli nič vyčítať a ešte ich objahovali. Aké sú ciele globalistickej agendy sú jasné každému, kto nie je naivný alebo hlúpy. Ktorý z týchto dvoch si ty, keď nevidíš alebo nechceš vidieť zjavné?
|
|
Re: Von z EÚ
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.12.2023 12:47
> Lenže oni nie sú politický subjekt, ale robia politiku.
Čo to znamená, že nie sú politický subjekt? Na to aby bol niekto politický subjekt, treba mať povolenie? A robiť politiku je snáď legitímna vec, či nie? Lebo ak nie, tak potom by som vedel vymenovať pár jedincov, čo tú nelegitímnu vec robia už skoro dve dekády.
> Je to neférová súťaž.
V čom? Že na to nedostávajú príspevok pre politické strany zo štátneho rozpočtu?
> ide im o boj s tými, ktorí nemajú nasraté
> v hlavách ako oni.
Ah. Tak sa mi zdá, že si identifikoval, kto má a kto nemá nasraté v hlavách. A je ti úplne jasné, že ty nemáš. Uhm. Fajn. poiuyt, na hrad!
> Je to neférové a netransparentné preto,
> že to taja a tvrdia niečo iné.
Ale ty si ich prekukol! Ešte že ťa máme.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.12.2023 12:48
> ich ciele sú protislovenské a protiľudské
A ten svoj cieľ chcú dosiahnuť ako? Bezdôvodným očierňovaním Fica či úzkej skupiny korupčníkov? To našli ako tú najefektívnejšiu cestu?
> Aké sú ciele globalistickej agendy sú jasné
> každému, kto nie je naivný alebo hlúpy.
Dobrovoľne a bez mučenia sa priznám, že nepatrím do skupiny, ktorej sú tie cele jasné a rád sa nechám poučiť. Poď a priveď ma k osvieteniu.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 18:52
Viem že si provokatér, ale pre ostatných. Ako odrazový mostík Agenda 2030 a Veľký reset.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: gfsgdfgs
|
Pridané:
7.12.2023 0:09
"rozkradli a premrhali 21500000000€"
Mozes to podrobnejsie rozpisat par vetami konkretne kauzy, hlavne tie najvacsie?
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 10:51
Môžeš mi podrobne rozpísať, na čo prospešné sa použilo 21,5 miliardy €, pretože ja tie peniaze nevidím. Plus tých 12 miliárd za 3,5 roka, ktoré vraj každý rok (3 miliardy) rozkradol Robert Fico, a ktoré minulé vlády museli buď ušetriť, alebo tiež rozkradnúť? Dohromady 33,5 miliardy €. Ale naozaj zmysluplné veci, z ktorých majú Slováci reálny prospech. Potom sa budeme môcť baviť.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
7.12.2023 11:32
Tu to mas chronologicky a podrobne presne podla tvojho zadania:
https://dopice.sk/sl6
Som zvedavy na tie "tazke argumenty" ktore vygrcias nasledne.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 12:36
Otázka znela inak a nebola určená tebe. Nehnevaj sa, ale drísty a výmysly defraudanta Richarda Sulíka ma absolútne nezaujímajú. Ten zmrd je prisatý na štátny cecok a za štátne peniaze náš štát likviduje. To ste presne vy, liberáli. Pokrytci a klamári.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
7.12.2023 12:40
Dalo sa cakat, argumenty nula. Na defraudanta Sulika sa mozes z vysoka vysrat, ked to tam mas link za linkom aj s odkazmi. Proste su extremne hlupy a je skoda casu na teba reagovat, lebo ked pojde argument oproti tebe, ty ho oblukom obides.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 12:42
Presne tak. Choď kapitalisticky kradnúť, nech sú z teba aspoň tie dane, keď už na nič iné nie si užitočný. Múdremu napovedz, hlúpeho kopni.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
7.12.2023 13:35
Ved povedz kde a pridem ta kopnut - ak ti to teda pomoze.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 12:45
Vy, liberálno-fašistickí tupci, vidíte len to, čo chcete vidieť. Len jedni sú zlí, druhí sú dobrí. Omyl. Zlí sú úplne všetci. Ale niektoré výrazne viac, a iní výrazne menej. A o tom to je. Ale liberálovi to nevysvetlíš. Liberál je diagnóza.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 17:46
A mantra s úbohým životom je typická pre liberálnych fašistov, pretože sú takí tupí, že nedokážu pochopiť, že niekto sa môže na svet pozerať inak ako oni, a že na rozdiel od ich má aj argumenty podložené faktami. Pravda bolí, viem. Zostaň si v bezpečí svojej bubliny, nech sa ti nezrúti predstava o živote.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: sensei-san
|
Pridané:
6.12.2023 12:35
Budem hádať: navrhuješ, aby sme ich poslali do čerta a svojstojne si financovali vlastnú ekonomiku, poľnohospodárstvo, energetiku a armádu a predviedli im, ako ich štát s 5.5M obyvateľmi, z ktorých 1.5M je na dôchodku, 0.5M je vo verejnej správe, 0.7M je "národná tragédia" a len 2.5M niečo produkuje, teda ako takýto pidi-štát strčí do vačku celú 450M EÚ. Tak?
|
|
ultraradikálny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
6.12.2023 12:59
Vzhľadom k počtu obyvateľov Vatikánu mi 5.5M príde ako hrať to na priekazne extra ľahkej obtiažnosti.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 13:20
Počas socializmu dokázala krajina s 15 miliónmi obyvateľov konkurovať celému svetu, bola potravinovo sebestačná, nemala žiadne dlhy a ešte dokázala živiť aj početnú armádu, z ktorej tesne po revolúcii padla sánka aj nemeckému generálovi, ktorí sa bol pozrieť na výcvik. Len pre porovnanie.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 13:22
Dalsie dristy. Nebola sebestacna, dlhy nemala a preto sa ekonomika zrutila... Presne rovnako uspesna bola ako ta dnesna ruska, ktora si cisla teraz cucia z prstu lavej amputovanej nohy.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 13:31
Čím menej vy liberálni idioti viete, tým viac ste presvedčení o svojej pravde. Systém padol kvôli vnútornej zrade rôznych Kryskov a podobnej hávede. Potravinovo sebestační sme boli. Mali sme prebytok dlhov, ktoré sme požičali oproti tým, ktoré sme si požičali. Rovnako bol na tom Sovietsky zväz. Pred krachom bol naopak západ, ktorý keby nezískal lacnú pracovnú silu a nové odbytiská pre svoj odpad nazývaný tovar, tak by sa položil a ľudia na západe by volali po socializme. Z prstu pravej amputovanej nohy naopak cucia západ, ktorý funguje len na základe dlhov. Všetko, čo sprevádzalo pád Rímskej ríše je dnes vidieť na západe. Západ buď padne, alebo sa zmení na liberálno-fašistickú tyraniu s miliónom pohlaví a tupcami prilepenými k obrazovkám mobilov neschopných pochopiť čítaný text a samostatne uvažovať.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 13:35
:DD:D:D:D: Jasneeeeee. Cim tupejsi idiot, tym je viac presvedceny o sebestacnosti, svojstojnosti, narodnom menu haluskach s borovickou a podobne. Nie moj mily, ten socialisticky raj ti rachol nie kvoli "zapadnym agentom" a inym dristom cervenej havede. Ale prave vdaka ich sprostosti a neschopnosti riadit cokolvek. Lebo cervena chamrad nevie tvorit nic, len prezrat to, co jej nepatri. Vid suruh Fico s kupovanim dochodcov a zaplatit to maju ludia co do dochodku pojdu o dekadu, dve a na ich dochodky nebude. To je presne v priamom prenose "riesenie" ala socialisti. Vygumovani tupci. Chapem tvoju obsesiu nejakym dlhom, ale ako som pisal vyssie, mne je uplne jasne ako tomu hovno rozumies a preto mas taky nazor.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 13:37
Apropo "tupcami prilepenými k obrazovkám mobilov neschopných pochopiť čítaný text a samostatne uvažovať".
To mas pravdu, Drucker sa uz vcera zhrozil ze PISA dopadlo katastrofalne. Za tento triumfalny uspech mozes podakovat vsetkym nominantom z SNS za poslednych 30 rokov, ktori rozjebali skolstvo skrz uzasne reformy.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Krman
|
Pridané:
6.12.2023 21:20
A ty to mozes ponapravat. To by sme este len dopadli!
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ehjkhkljh
|
Pridané:
7.12.2023 0:19
Objektivne za to moze viacero faktorov, zprve bola kriza a deti nechodili riadne do skoly a online vzdelavanie stalo za hovno.
Mobil a asocialne siete su rovnako zodpovedne, dalej je tu degenrovany trh prace, ktory sa meni prilis rychlo a nieje je tu dostaok dobrych pracovnych miest rovnomerne rozlozenych po celom Slovensku co vedie k velkej demotivacii, vsak naco sa ucit aj tak skonci vacsina za pasom za minimalku alebo na tyzdnovky na zapad(rozdrbany rodinny zivot..)
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
7.12.2023 8:26
Ciastocne, lenze aku viziu skolstvo ma? Grohling ma napriklad sklamal na plnej ciare. Pretoze som citaval tie jeho nazory este v blogoch pred ministrovanim a vyzeralo, ze ma aspon predstavu. Ked to chytil do ruk tak hotova katastrofa. Ale za to je ako vravim primarne zodpovedne SNS zo svojimi neandtrtalcami co to riadili predtym a nastartovali "reformy". Vysledok je, ze ucitelia su pretazeni chujovou a zbytocnou byrokraciou. Ucivo sa redukuje, naroky sa znizuju a vo vysledku to ide dole vodou. Uz davno mala byt priprava aj pre online alternativu. Takto vznikaju aj rozne "domace vzdelavania" mimo system, co malo priserne vysledky este pred covidom - a to by malo byt naopak. Na rovnomerne rozlozenie pracovnych miest potrebujes infrastukturu a za to je zase primarne zodpovedny SMERdopice.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Kempinksy
|
Pridané:
7.12.2023 8:49
Ak školy, ako napr. DTI v Dubnici nad Váhom učia od určitej doby zásadne len na diaľku, tak to je celé zle...
Na VŠ sa učí stredoškolské učivo a len máloktoré to ešte koľko toľko ťahajú. Lebo deti a ich rodičia to ťahajú do totálne neschopnosti a lenivosti a s tým ani Amos nič neurobí...
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
7.12.2023 9:06
Kto hovori o nejakom zasadnom dialkovom uceni? Jednoducho su dnes skoly, ktore aj po covide ak je dieta chore a ostava doma, tak sa normalne uci nadialku. Spoluziakov ma v triede, decko je doma. Ucitel vysvetluje a ma zapnuty pc. Vie s deckom interagovat a dieta nesedi pri TV, ale normalne na hodine. Tym padom nemusi dobiehat zameskane, lebo nic zameskane nema. Je lepsie ked sedi v skole, ale takto je prakticky na vyucovani aj doma ked v skole z roznych dovodov byt nemoze. Lenze to znamena jednak vybavu na HW urovni a ucitela co nie je lavy. A na to uz davno mali existovat podporne veci pre ucitelov metodicky riadene.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 12:53
Tak určité... A teraz tú o tom, že tablety zlepšia vzdelanostnú úroveň žiakov. Asi preto Steve Jobbs nedovoliť svojim deťom ani mobily, ani tablety. Vedel prečo.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Kelišová.
|
Pridané:
7.12.2023 12:56
Na diaľku sa normálne neučí! Je to choré! SŠ takto polovicu vecí nedokážu odučiť, natož prinútiť decko aby bolo 7 hodín pri nejakej robote, ak je doma. Už vidím ako funguje praktická príprava žiakova čo je asi 40-50% vyučovacieho času na bežných odborných stredných školách. Ty si idealista jak hovado. Decko sa o 14.45 preberie z kómy a prezradí vyučujúcemu, že práve vstal a ten lepší prípad sa aspoň opýta že čo mali robiť. Iným to bolo celé úplne u prdele. A včul na tomto období horí nielen ZŠ, ale aj SŠ a aj darebácke VŠ...
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
7.12.2023 13:39
Som rad, ze potvrdzujes co PISA zistila + to rozsirujes o ucitelov. Co chceme od ziakov, ked ani ucitel nepochopi pisany text.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Cenkova
|
Pridané:
7.12.2023 17:30
Co je PISA? Tebe fakt uz mastí! Ucitel sa moze aj posrat, ked je fagan stupida a v pi aj s jeho maminkou ci otcimom.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
7.12.2023 18:07
Si ucitel a nevies co je PISA. Mne masti, ale odpovedas mi tu pod x nickmi aby si akoze utvoril dojem, ze je vas viac. Mna stale udivuje, ze si myslis, ze som tak sprosty ako ty chytry. Po stovkach diskusii sa o to opakovane snazis. Nechapes pisanemu textu, tak ako vysledky PISA testov u ziakov. Naozaj od tvojich ziakov necakam nic, idu spolahlivo v tvojich slapajach.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Keliš
|
Pridané:
8.12.2023 12:16
Netuším čo je PISA. Ty áno? Tak mi to prelož.
Koľko je koho nerieš. Nezrátal by si to správne. A nie je to nikdy podstatné.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
8.12.2023 16:41
Tak sa drz pravidla, ze mas byt ticho, ked sa bavia od teba mudrejsi.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Kotrba
|
Pridané:
9.12.2023 0:10
Kašlať na nejaké sprostosti typu "PISA", lebo každodenný život v určitej škole, to je "iná káva"
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ehhhhhhkljkhfg
|
Pridané:
7.12.2023 0:41
Objektivne, system padol kvoli neschopnosti riadenia (zbytocne nanutenej praci...), neslobode,
Padli velke prijmy z predaja vojenskej techniky - uz nebolo kde predavat. (a to sme casto predavali obom stranam konfliktu...)
Dlhy boli casto nevymozitelne!!
Potraviny neboli extra kvalitne, spracovanie potravin dodnes je na primitivnej urovni (mlieko sa musi vyvazat na spracovanie do nemecka), lebo lobotomovia neboli schopny inovovat
Dodnes niesme schopny vytvorit uspesny vlastny produkt , ktory by sme masovo predavali do sveta (ktory by aj masovo zamestnaval Slovakov...).
|
|
ultraradikálny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
6.12.2023 13:38
Jedna krajina s 15 miliónmi obyvateľov údajne nad socializmom virtualizuje dve demokracie s kapitalistickou ekonomikou cez priekazne neNATované siete a má to byť dostupné ako killer app pre Apple Vision Pro.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Kingmax
|
Pridané:
6.12.2023 13:40
Pozri, si tu jeden z tých mladších.,.. A niečo pravdy má. To že sme nemali najmodernejšiu armádu..., no nemali. Ale Ty nemáš ani poňatia čo spomenul.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 13:43
Najmodernejšiu nie. Bojaschopnú áno. Dnes nemáme ani jedno. A čo je vlastne moderné. Lietadlové lode za miliardu, ktoré dokáže potopiť raketa za pár tisíc?
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Kelišová.
|
Pridané:
6.12.2023 13:51
No lietadielkové lodičky stoja, len lodičky, cez 12 miliárd toliarikov. Ich výbava všetkého druhu asi násobne viac. A silne pochybujem, že sa nájde "raketka" za pár tisíc, ktorá by doletela zdarne k tomuto cieľu a lietadieľkovú loďku aj potopila. Ide s každou minimálne ponorka, vojnové lode, letecká a iná podpora. A teraz Ty...
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 10:46
Koľko stojí výroba ruskej alebo iránskej hypersonickej rakety? Určite nie milióny. A prečo tie lodičky zdúchli z čierneho mora keď zistili, že obyčajné iskandery nemajú dolet 500km, ako si mysleli, ale bez problémov 1500km?
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 13:48
Ale figu maniak. Pravdu nema, lebo inak by sme tu pochodovali v prvomajovych spievodoch na vecne casy a nikdy inak. A imperialistovy by sme zasadili zdrvujuci uder pri plneni planu na 150% hoc by sme dalej srali do latrin ako v 80% geograficke jcasti ruska dodnes.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Kingmax
|
Pridané:
6.12.2023 13:53
Píšem sčasti. A nedomýšľaj si furt čosi strášne zvláštne...
Za druhej svetovej vojny sme sa vzdali opevnení bez boja. A boli by sme na Západnom vojenskom okruhu dokázali vzdorovať nemcom. Nebyť takých poserov ako Ty a spol.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 13:56
Myslis tych kolaborantov co arizovali a nasledne prevratili kabat a boli z nich hrdi komunisti? Alebo tych, co by dnes spravili to iste a odovzdali nas rusom?
|
|
akí zasa kolaboranti??
Od: Kingmax.
|
Pridané:
6.12.2023 13:57
Nie, Ty si nebol na 2 ročných "prázdninách"...
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ehjkklj
|
Pridané:
7.12.2023 0:51
Opevnenia sa daju lahko obist autami, naco aj doplatili Francuzi (blitzkrieg)...
Vzdorovali by sme zbytocne, boli by sme len maso do mlinceka ako su teraz ukrajinci.
Vsak nas Zapad vtedy zradil...
|
|
Re: Von z EÚ
Od: sensei-san
|
Pridané:
6.12.2023 14:41
> Počas socializmu dokázala krajina s 15 miliónmi
> obyvateľov konkurovať celému svetu
No rozprávaj a preháňaj ;-) Ako nám tu bolo sveta žiť. Ako pred panelákom so 70 bytmi stáli až dve autá. Jedna škodovka ak jedno žiguli. Ako Maruška išla do Jednoty kúpiť v decembri jahody. Ako si paril Manic Minera na PMD85. Ako sa písali poradovníky na televízor a na ktorom ste potom mali na výber STV1 a STV2. A ako strihy z Burdy kolovali medzi ženičkami. Ako si policajtom ukazoval prostredník, keď komentovali tvoj dlhý účes. Ako si chodil do juhošky a pašoval zlatú retiazku v zubnej paste. Pripomeň nám, aká to to bola paráda.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 15:02
Všetky tieto veci sú až treťo alebo švrtoradé v živote. Všetko potrebné ku kvalitnému životu a správnemu rozvoju osobnosti bolo k dispozícií. Dnes nemáme to prvoradé. Zdravé medziľudské vzťahy, stabilitu, bezpečnosť, budúcnosť... Vtedy sa každá oblasť života rozvíjala, dnes každá oblasť života upadá. Áno, boli aj chyby a nedostatky. Lenže tie bolo možné riešiť, nie hneď prejsť na opačný extrém. Tieto veci individualistickému konzumentovi nevysvetlíš. Ten všetko hodnotí len podľa miery svojej osobnej spotreby a pohodlia svojho života. Nič iné pre neho nemá zmysel a nie je hodnotné. A že takých veľkých k*kotov na svete je...
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2023 15:55
Tak urcite. Specialne pre teba https://dopice.sk/skT Tam je v skratke spomenute vsetko.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ehjkhkj
|
Pridané:
7.12.2023 1:07
Pocitac, z ktoreho aj ty sam prispievas do tejto diskusie vznikol na tom fujfuj zapade,
pretoze komunisticky neschopaci zaspali dobu a keby ho aj vytvorili sami tak boli tak priposraty zo slobody, ze by sa k verejnosti ani nedostal, a o internete ani nehovoriac!
Tie chyby boli take obrovske, ze zapad aj zo svojimi obrovskymi nedostatkami komunizmus prechcal na plnej ciare...
Zdrave medziludske vztahy si tu kurvime sami, jedny si nechsu priznat chyby komunizmu a zodpovednost za ne (nezna revolucia nemala byt nezna)
Rozkradnute majetky mali riesit verejne porotne sudy a znarodnovat majetky s pochybnym povodom a davat "generalny pardon" len firmam (aj ked ukradnutym) ktore boli schopne inovovat vyrobu a dnes vyvazaju do zahranicia a prinasaju zisk Slovensko a udrzuju dobre pacovne miesta na Slovensku.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 10:57
To je také klišé, až je to na smiech. Západ tie technológie nezaviedol pre blaho ľudí, ale aby ich zatvoril do digitálneho koncentráka, k čomu smerujeme. Že sa mu to zvrtlo a paradoxne rozšíril slobodu je ich chyba, nie cieľ. A už zase uťahujú šróbiky. Tešíš sa na sociálny kredit ako majú v Číne? Liberálny fašisti ho chcú zaviesť. Stačí si vypočuť degeneráta Juraja Smatanu a pokusy o jeho zavedenie už na západe sú, len to zatiaľ nie je politicky priechodné. Ale inak je to dobrý vtip. Ako ten, že komunisti nemali internet.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ehjkhlkj
|
Pridané:
7.12.2023 20:57
Socialny kredit prisiel z yebnutej komunistickej ciny, ktorou sa USA nakazili po tom co tam bol v minulosti megahladomor a dobry zapad im ponukol pomocnu ruku a preto sa maju aspon tak dobre ako sa maju dnes.
To ze komunisticke chore hlavy vymysleli chory system je dnesny problem, ktory musime riesit.
Podla mna je to syndrom leniveho retardovaneho policajta,
ktory namiesto inteligentneho riesenia problemov by chcel naistalovat kameru kazdemu do riti...
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 21:30
V Číne nie je komunizmus. Je tam štátny kapitalizmus. A ktoré mesto má najviac kamier na svete? Londýn na západe. Veď už otvorte oči. Že je Čína zlá nezmanemá, že západ je dobrý. A celý západ závidí poslušným Číňanom, pretože na nás musia ísť okľukou, pretože poslušní nie sme. Ale Číne aj západu ide o to isté. Zotročiť ľudí. V Číne už fašizmus je, u nás sa pretláča cez pravicovú liberálnu agendu. Rôzne nástroje, rovnaký cieľ. Nemáte za čo.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Doc. Ing. Simecka ml.
|
Pridané:
6.12.2023 13:00
Pre poriadok, EU je organizacia komunisticka, nie fasisticka. Ludia si to stale pletu.
|
|
ultraradikálny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
6.12.2023 13:06
Ĺudia sa tomu len prispôsobujú. Pletú si to priekazne jej vládci.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 13:12
Omyl, fašistická. S komunizmom nemá nič spoločné. Aby si nezomrel hlúpy, tak si naštuduj rozdiel medzi komunizmom, socializmom, boľševizmom a marxizmom. Inak budeš stále trepať takéto sprostosti.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Doc. Ing. Simecka ml.
|
Pridané:
6.12.2023 17:01
EU funguje na ideach zapadnych komunistov 20. storocia, Herbert Marcuse a jeho spolok. Bolsevici a vychodni komunisti tvoria inu vetvu. Obe spaja Marx. Fasizmus, ako narodniarsky orientovany socializmus, dnes na svete nikde neexistuje. Mozno tak v Cine.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 17:05
Takže nevieš nič. Ako by povedal klasik - všetko je inak.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Doc. Ing. Simecka ml.
|
Pridané:
6.12.2023 17:38
No ak podla teba je PS silna pravica tak tvoja odpoved ma neprekvapuje.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 17:48
Keďže si si vybral nick aký si si vybral, neprekvapuje ma, že nechápeš úplne základné veci. Vy šimpanzy máte svoje mantinely.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Doc. Ing. Simecka ml.
|
Pridané:
6.12.2023 19:14
Ty nic nechapes, ty nicomu nerozumies, EU vedu socialisticke strany a ty kricis fasizmus, LGBTeroristi pochoduju s transparentmi, ze idu znicit kapitalizmus a ty nerozumies. Zazil si CSSR a tam si s chapanim sveta aj zostal.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 10:44
Vraj socialistické strany... :-D Pobavil si ma. To sú asi takí ľavičiari, ako sú KDH kresťania. :-D
|
|
Re: Von z EÚ
Od: hulvat2
|
Pridané:
6.12.2023 14:50
Tak uz sa nam dezolé dostalo aj na DSL.sk. Ach jaj.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
7.12.2023 10:51
Vy ste tu predsa vždy boli. Nehraj prekvapeného.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ale nikto
|
Pridané:
6.12.2023 20:31
Najprv tu nariekas na zly kapitalizmus a zlu EU, lebo ti akoze diktuje ako mas zit a co mozes a nemozes robit a v dalsich komentoch vyzdvihujes komunizmus? No ja zasnem, takto si srat do huby... Lebo komunizmus uz len je etalon slobody, hlavne, ze tam stat diktuje a riadi uplne vsetko a este preistotu na hraniciach striela na kohokolvek, kto sa pokusi tento raj slobody opustit... Ozaj sudruh, nechces prispiet na jednosmernu letenku do KLDR alebo Ruska?
|
|
Re: Von z EÚ
Od: Spejbl.
|
Pridané:
6.12.2023 21:13
Bol tu aký taký nepodarený socializmus. A nikto tu nevelebí nejaký komunizmus. Tak prrrr.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: ehhhjkhkjl
|
Pridané:
7.12.2023 1:18
Presne nech si kazdy komunista uzije par rokov v KLDR ako bezny obcan.
Ale v jednom mu treba dat za pravdu, EU je v dnesnej dobe zla, treba ju reformovat
|
|
Re: Von z EÚ
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 12:09
Ale inak máš pravdu, ľudia si cestu nájdu. Práve preto sú takéto aktivity černošských transexuálov z Bruselu kontraproduktívne a iba znepríjemňujú život normálnym a slušným ľuďom.
|
|
Re: Von z EÚ
Od: fumb duck
|
Pridané:
6.12.2023 12:45
Divim sa ake dobre hodnotie ma tvoj prispevok. Ked som tu napisal, ze nech sa aspon nechvalia tym ako kradnu digitalny obsah, tak ma isli zozrat :D.
Ak k obsahu prispevku - plne suhlasim. Ked si clovek prepocita kolko hodin obsahu/zabavy dostane za napr. jedno euro, tak je to az smiesne, ze chce niekto piratit.
|
|
džukel
Od: džukel
|
Pridané:
6.12.2023 12:46
tento sajrajt W-10. by maly Ruský programátory vyčistit lebo je to najvetší výrus aký kedy bol vymyslený.len teraz nemajú čas,musia programovat rakety
|
|
babena
Od: Kelišová.
|
Pridané:
6.12.2023 13:55
Akú predĺženú podpozu? Kedy ho Mrkvosoft oficiálne nasadil ako hotový a plnohodnotný systém?? Však ho furt len opravuje a demoluje.
|
|
titulok
Od: hknmtt
|
Pridané:
6.12.2023 17:04
win11 som skusal niekedy tento rok myslim. je to cele zle. ms chce byt apple a uz to nijako neskriva. nemoznost si "start" presunut na stranu je uplne dementne a apple-centricke zase.
z windows je uz jeden velky spyware, uz to ani nie je operacny system ale cely zhluk sledovania a monitorovania a obmedzovania. a ludia im maju za to este aj platit...
nie nie. po 20+ rokoch windowsenia po w10 uz naozja prejdem na lunex. okrem mass effectu a jetbrains ide nemam nic windows-centricke. ide ma lunexovu verziu a ME mozno pojde emulovat. navyse hram mozno raz za rok. takze to prezijem.
|
|
Re: titulok
Od: poiuyt
|
Pridané:
6.12.2023 17:07
Windows 11 je otrasný a pomalý systém, ale štart sa dá presunúť kam chceš. Je to v nastaveniach. Lenže to už nie je štart, ale mobilná ťapačka. Neviem čo robí na systéme pre počítač.
|
|
Re: titulok
Od: ehkjhjk
|
Pridané:
7.12.2023 1:22
Kokoti z Mikrosrotu pretlacaju cloud a bezny osobny pocitac je uz fuj pre nich
|
|
Re: titulok
Od: Jaaasom
|
Pridané:
6.12.2023 19:06
Štart si na ľavú stranu presunúť môžeš, pravý klik na ňom, atď. To ale nemení fakt, že Win11 je krok späť.
|
|
Re: titulok
Od: WUU
|
Pridané:
7.12.2023 5:13
Vyšiel WUBUNTU, veľmi zaujímavé.
|
|
Re: titulok
Od: MirecU-II
|
Pridané:
7.12.2023 6:20
Predstav si, ze som na win11 a mam start na lavej strane... ono sa to da v menu prepnut... len by default je to v strede... Ale kto chce, si poprenastavuje a vizualne to vyzera ako windows10.
|
|
Re: titulok
Od: unreg.: Guest
|
Pridané:
7.12.2023 9:33
Ale tlacitka na taskbare spolu s popisom zaviedli az teraz v 23H2, doteraz sa nazov okna na taskbare zobrazit nedal, takze na zaciatku vo Win11 popisy (ktore tam su od Windows 95) zrusili a teraz po dvoch rokoch ich znova zaviedli. Desne.
|
|
MS going crazy
Od: meheh
|
Pridané:
6.12.2023 20:47
To si MS naozaj trufa zarezat podporu pre Win10 uz v 2025 (o 2 roky)? Tak to je naozaj trufale, kedze Win11 je jedna obrovska katastrofa. A to ani nehovorim o tom, ako prestrelili HW poziadavky, ze oficialne to nejde nainstalovat ani na 6-rocny PC... Je mi jasne, ze sa to da lahko obist, ale jednoducho to, co tu MS predvadza uz od cias Win10 je absolutny vrchol...
|
|
Re: MS going crazy
Od: ehjkhkj
|
Pridané:
7.12.2023 1:27
Mala by zasiahnut EU a konecne nanutit oligopolom aby ponukali bezpecnostnu podporu za primerany poplatok a ak odmietnu tak musia releasnut Win10 ako opensource, podobne aj Android, s tym ze by aj ina firma mohla ponukat plnohodnotnu podporu ak sa na to Google , Microsoft Apple vyseru...
Poriesilo by to vela veci
|
|
Re: MS going crazy
Od: unreg.: Guest
|
Pridané:
7.12.2023 9:57
Windows 10 je tu od roku 2015!
Teda mas 10 rocnu podporu, co je v consumer IT excelentne dlha doba. Pre vaznejsie IT ma Windows 10 LTSC verziu s este dlhsou podporou a pre tazko upgradovatelne veci ako IoT mega dlhsiu podporu. Chciet viac naozaj nema zmysel.
Ak by mala EU take pravidlo, ze releasnut Win10 ako opensource, obavam sa, ze by sa tu Windows vobec nepredaval - to je zrejme nepriechodne, nieco ako utopia.
Prve verzie Windows 11 mali tak odlisne UI od Windows 10, ze aj dva roky po uvedeni ma Windows 11 iba 25% trhu (aj ked uz dalsie verzie pridali vela nastaveni aby sa dalo UI nastavit aj po starom). Dokonca aj nenavideny Windows 10 mal po dvoch rokoch skoro 40% podiel vo Windows Desktop.
|
|
Re: MS going crazy
Od: unreg.: Guest
|
Pridané:
7.12.2023 9:57
Co je skutocny problem, su necakane zmeny planov. Windows 10 mal byt posledny a uz len inovovany - NIE JE.
Windows 11 tvrdosijne vyzaduje nove CPU a TPM aby vedel lepsie chranit hesla nevedomych ludi ale virusy uz davno nekradnu len hesla ale nicia data a kopu inych veci. Tu si viem predstavit zakrocenie EU - ked uz chceme byt ekologicky - prinutit MS oficialne povolit upgrade na Windows 11 aj na pocitacoch, ktore nemaju najnovsi CPU ci TPM, kludne aj ked by musel uzivatel odsuhlasit, ze ochrana hesiel ci pamate nebude na takej urovni ako ked vymeni HW. Vsak nakoniec ten HW vymeni aj sam.
|
|
čudo judo
Od: Hamster
|
Pridané:
7.12.2023 17:58
Niet najmenší dôvod, načo by som mal 12-rožný hardvér totálne vymeniť aj s so lušne fungujúcim W7? Nerozumiem tým všakovakým povymýšľaným dôvodom...
Systém prehadzujem na SSD a na ostatné v pohode stačia malé tiché šetrné 1-platňové 2,5 palčekové disky. Po 10-ich rokoch som vymenil ATX zdroj, neskôr som rozšíril RAM z 12GB na 24GB, a o rok vymenil po 10-ich rokoch aj VGA. Nie za silnejšiu. Proste za použiteľnú, hoc novšiu. A disky priebežne dopĺňam. A načo viac? Nepotrebujem. Len keby s poserkanými I prehliadačmi furt banky nešpekulovali, všetko je v pohode ešte niekoľko rokov...
|
|
Re: čudo judo
Od: ehjkhj
|
Pridané:
7.12.2023 21:06
Ziadny nieje, jedine preco MS vymysla nove nepodarky je, aby vystrngal od korporatov novy nakup licencii.
Preto potrebujeme UZAKONENU dlhodobu podporu a moznost za nu primerane zaplatit a ak nie tak musai releasnut kod ako opensource (vratane vyrobcov harveru, nvidia, zvukovka, wifi karta...)
TO by dotlacilo vyrobcov k tomu aby nadizajnovali harver a softver tak aby sa jednoducho dal updatovat a vychytat chyby uz pred predajom.
Poslednu dekadu tu ziadne radikalne technologie niesu.
5G je len zasieranie vacsieho bezdrotoveho pasma, TPM (alebo podobne bezpecnostne coprocesory) sa daju vytiahnut ako ramky na samostatny port, pripadne ako dongle cez USB a v BIOSE nastavit ze port USB 4 je bezpecnostny USB dongle, alen raz za dekadu vymenit ten), dnes 4-8jadrovy CPU staci takmer na cokolvek, display sa da vymenit za lepsi (ako baterka)
USetrilo by sa na e-waste, kopa usetrenych co2!!!
|
|
morho detva mojho rodu
Od: chalupka
|
Pridané:
7.12.2023 9:34
prosim redakcia banujte uzivatelov ktori na dsl chodia prezentovat somariny a nerozpravaju k veci k clankom...zas tu prisiel nejaky debil ktory tu siri somariny nacitane a vyskladane z nezmyslov ako liberalny fasismus a podobne nezmysly...dakujem ostatnym ze ste sa do neho pustili a snazili sa mu to vysvetlit..,len toto on presne chce, aby sa do neho niekto pustil a zamoril potom celu diskusiu..to je to o co mu ide...sirit bludy...jedine riesenie, nereagovat...bohvie kto ho plati, mozno nejaka "neziskovka" :-)
ma nieco este niekto k predlzenej podpore windejsov?
|
|
Win 10
Od: Honolulu
|
Pridané:
7.12.2023 13:10
Podpora až do roku
2116
|