|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nenazranost
Od: BigF
|
Pridané:
1.2.2022 9:33
Blahozelam k uspesnemu odradeniu aj terajsich zakaznikov a ich migracii ku konkurencii 😁
|
|
Re: Nenazranost
Od: Asdf3
|
Pridané:
1.2.2022 9:43
UPC zvysuje tiez a imho aj ostatni budu.
|
|
Re: Nenazranost
Od: kakám na orange
|
Pridané:
1.2.2022 10:06
Každý mesiac si z knižnice požičiam 5 kníh a mám o zábavu postarané.
|
|
Re: Lakomosť
Od: sincerely Anders Breivik
|
Pridané:
1.2.2022 10:17
Súhlasím a výhražné emaily budem odosielať z WIFI Lidlu.
|
|
Re: Lakomosť
Od: pan OKOLICANYI
|
Pridané:
1.2.2022 16:07
tu je vidiet ako je to cele vymyslene, tak zdrazuju pretoze platby nepokryju vydaje ale nie je problem prihodit data navyse alebo stanice :D
|
|
Re: Nenazranost
Od: Asdf3
|
Pridané:
1.2.2022 12:27
A internet mas tusim v kniznici tiez dostupny :)
|
|
Re: Hlúposť
Od: 45EUR mesačne
|
Pridané:
1.2.2022 14:45
A aj skutočné spolužiačky, takže internet je tá najnudnejšia vec v knižnici.
|
|
Re: Nenazranost
Od: Gustiik Husak
|
Pridané:
1.2.2022 10:21
Co zdrazil UPC? U nas stale vidim 300mbit za 12 eur. Za mna fer cena, obzvlast ked vidim rakuske ceny prebalene do ruzovej..
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
1.2.2022 10:30
Predsa tiez a imho. Šak je to tam uvedené. S tým tie cennníky s mbit nemajú priekazne nič spoločné.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od reg.: VWV .
|
Pridané:
1.2.2022 11:40
Zaujimave, UPC je jediny operator, ktory mi za 8 rokov dodrzoval vzdy dekladovane rychlosti +5% k tomu. Samozrejme, zavisi na lokalite, toto je moja cisto subjektivna skusenost.
Taky SWAN pri pripojeni optikou vzdy stiahne -5 az 10% dole z deklarovanej rychlosti a aj ked tahas o tretej rano, v najslabsej prevadzke (optika priamo do domu).
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: fsdfsdf
|
Pridané:
1.2.2022 12:25
To si akoze vyskusal vsetkych operatorov?
|
|
Re: internet je sama reklama a vtierka
Od: laska k peniazom
|
Pridané:
1.2.2022 14:48
Nie len z lásky tu propagujem PR oddelenie UPC.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: niktos
|
Pridané:
1.2.2022 12:40
u mna UPC tiez v pohode. zaplatena rychlost 600Mbps, realne v peaku (napr. steam, origin) cca 660-670 Mbps.
po aktualnom zvysovani ceny (tusim od marca) mi zevraj zvysia rychlost na 800 Mbps.. ja som spokojny.
|
|
zaujímavé
Od: Kelišová
|
Pridané:
1.2.2022 13:36
A ako si si tak presne zmeral dátový prietok, alebo teda akože rýchlosť? To tomu údaju aj veríš?
|
|
Re: zaujímavé
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
1.2.2022 13:39
Tak on veri aj tomu, ked mu mama klame, ze je pekny chalan.
|
|
Re: zaujímavé
Od reg.: miggg
|
Pridané:
1.2.2022 19:03
Tak, predpokladajme ze stroj na ktorom stahuje, vie merat cas a velkost suboru. Pripadne... ma doma hodiny a meter.
|
|
Re: zaujímavé
Od: niktos
|
Pridané:
2.2.2022 11:52
Kedze som programator a IT je aj moje hobby, tak mi ver, ze viem ako presne zmerat rychlost prenosu na sietovej karte.
A nie je to ziadna veda, staci si stiahnut nejaky HW monitor, napr. HWiNFO64, a tam ti pise presne, kolko Mbit/s ti tecie sietovou kartou.
Ani to nebolo take komplikovane, vsak?
|
|
Re: zaujímavé
Od: Keliš
|
Pridané:
4.2.2022 8:48
Ty si iný kapitán... Aj z ulozto Ti to takto funguje???
Alebo z nejakého zdroja ako napr.: ftp.telekom.sk, kde je dovolený anonymný prístup, kde majú súbory presnej dĺžky, ale upzorňujem - PRÁZDNE súbory!
|
|
Mne zvysia o 4€ a znizia rychlost
Od: 1 april? nie 1 februar
|
Pridané:
1.2.2022 21:14
Overene. Znizia mi upload o 20 (realne 30) Mbit/s, a zvysia cenu o 4€ na 19€.
Kazdenu zvysia o 2, ale mne o 4. To za tu 10 rocnu vernost. :-(
|
|
Re: Mne zvysia o 4€ a znizia rychlost
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
2.2.2022 12:42
Fibernet pre vernych so 100 Mbps uploadom?
Mne to iste... uz som sa ich pytal, ci to fakt myslia vazne. Zacali tam splietat nieco, nech si dam k nim este aj mobil.
WTF? Naseru zakaznika a maju tu drzost pytat od neho este dalsie peniaze?
Tak som zvedavy na retencnu ponuku. Ked nebude zaujimava, idem inde.
|
|
Anti5G
Od: Anti5G
|
Pridané:
1.2.2022 9:44
Tak je to logicke. Zdrazel chlieb a personal musi tiez jest.
|
|
Re: Anti5G
Od: trololoman
|
Pridané:
1.2.2022 10:09
Ja by som to nenazval personál, ale skôr darmožráči.
|
|
Re: Anti5G
Od: Jašter - máme radi lidi.
|
Pridané:
1.2.2022 10:11
Keď si v sieti tak si potrava.
|
|
Re: Neviem ci je to vhodne tu tu a tu
Od: ryBARske porekadlo
|
Pridané:
1.2.2022 14:39
Lenže je rozdiel či ťa bude satan srať v pekle, alebo z teba vzíde nové pokolenie.
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
1.2.2022 14:58
A ten rozdiel, aby sa v tej záľahe nepodstatných informácií nestratilo to podstatné, čiže to, o čo tu vlastne celý čas ide, tak ten rozdiel je priekazne ďeveď.
|
|
Re: Anti5G
Od: Ejha
|
Pridané:
1.2.2022 10:15
Presne, kedy naposledy orange rozsiroval vlastnu optiku do novych lokalit? Vsetci by najradsej len fakturovali. Robit sa uz nechce nikomu.
|
|
Re: Anti5G
Od: šípka v smereSD erekcie
|
Pridané:
1.2.2022 10:19
nikomu sa nechce robiť najmä ráno 10:15.
|
|
Re: Anti5G
Od: Klávesnice
|
Pridané:
1.2.2022 11:33
V zime, daždi a snehu tiež nič...
|
|
Re: Anti5G
Od: tvoja mama
|
Pridané:
1.2.2022 16:37
sem to bolo pred par rokmi
|
|
go safe
Od: mr-robot
|
Pridané:
1.2.2022 10:07
"go safe".., korona konci, vytajte v planovanej cyberpandemii
|
|
Re: go safe
Od: Klávesnice
|
Pridané:
1.2.2022 11:35
Len tí čo neboli plánovaný hovoria a plánovaní "cyberpandémii"...
|
|
Orange
Od: lolecc
|
Pridané:
1.2.2022 10:54
Vyberam si pausal Orange Go Fuckyourself 15
|
|
UPC zdražuje
Od: Peter 232
|
Pridané:
1.2.2022 10:57
Ako čítam hore píšete že aj UPC zdražuje, čo je však horšie že na na tú jednu službu Vám aj rozbijú viazanosť.
príklad: TV + NET viazanosť 12 mesiacov končilo to v auguste
NET zdražel od 1.3. a tým viazanosť na NET bude končiť v marci a TV v auguste, a nedá sa dohodnúť nijak raz
|
|
Re: UPC zdražuje
Od: 5364tdf
|
Pridané:
1.2.2022 11:22
UPC sa vratilo k automatickemu predlzovaniu viazanosti co je najvacsi podraz na zakaznika.
|
|
Re: UPC zdražuje do nekonecna a este dalej
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
1.2.2022 15:25
Oni sa vratili k predlzovaniu viazanosti? Ja som myslel ze to maju furt takto od zaciatku..
|
|
Je to dobrá zimná ponuka.
Od: Bežný užívateľ
|
Pridané:
1.2.2022 11:23
Tak o tomto sa dá napísať len bezprecedentný pomer cena/výkon a nielenže z toho bude zákazník profitovať ale dokonca aj benefitovať.
|
|
O2 fer
Od reg.: miggg
|
Pridané:
1.2.2022 11:52
A O2 fer zase zacina uctovat 1€ naviac... Aj ked to podal celkom milo, ze poplatok je 2€, doteraz bola zlava z poplatku -2€ a teraz bude zlava -1€. Takze v podstate nic nezdrazel, len znizil zlavu. To je marketing do psej matere!
|
|
Re: O2 fer
Od: Hgfvhuj
|
Pridané:
1.2.2022 13:42
Zmeň si to na voľnosť
|
|
Re: neboj dividendy budú robko.
Od: ficovPento-lizač Marian K.
|
Pridané:
1.2.2022 14:57
Ja odporúčam zmeniť si to na Threema-u. Len nesmieš dať telefón a pin press-titútkam.
|
|
Re: O2 fer
Od reg.: miggg
|
Pridané:
1.2.2022 19:17
Diky, ale pisu ze prechod z fer predplatenky (ja mam fakturu)... A uz som sa tesil, ze "jeste videlam". Ale to neva, nechce sa mi tomu viac casu venovat... Mesacne viac rozdam bezdomovcom, pripadne im dam menej :-x
|
|
Re: O2 fer
Od: Hgfvhuj
|
Pridané:
2.2.2022 5:12
Dá sa to zmeniť aj z faktúry, buď cez chat na stránke O2 aj keď budú tvrdiť že nie, nakoniec to zmenia, alebo rovno na predajni.
|
|
sietova neutralita
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
1.2.2022 12:01
Takze sietova neutralita v podobe Orange znamena nasadenie packet inspection s umelou inteligenciou na zapnutie blokacie. Cize sa mozu tesit par ludom, ktorym zacnu blbnut ich VPN :)
Uz to mozu len vylepsit automatickym nasadenim u vsetkych klientov, ktori si nebudu chciet priplatit za nefiltrovanu prevadzku :)
|
|
Budúcnosť
Od reg.: Sv. Ignác z Lojoji
|
Pridané:
1.2.2022 12:04
Budúcnosť je jasná, budúcnosť je OriDŽ!
|
|
Re: Budúcnosť
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
1.2.2022 14:22
Oránž to ma byt po spravnosti!
|
|
Orangy ty
Od: tvojatetka
|
Pridané:
1.2.2022 12:15
pi4a
|
|
fakju
Od: nemo22
|
Pridané:
1.2.2022 12:19
fakju orange, nepotrebujem aby mi operator vravel co je a co nie je pre mna nebezpecne. Dnes budete filtrovat malware a zajtra to bude co? nico co sa vam znepaci ?
|
|
Re: fakju
Od: lololol
|
Pridané:
1.2.2022 12:32
Rozhodne súhlasím, ani distribučku nemá čo zaujímať nejaká revízna správa od mojej domácej elektroinštalácie za ich meračom, viem, čo robím! Zajtra to bude čo? Zakážu mi vyhorieť?!
|
|
Re: pandémia vyhorenia.
Od: Oponent
|
Pridané:
1.2.2022 12:57
O vyhorení sa v poslednom čase veľa diskutuje, stáva sa to pretaženým zamestnancom v strednom veku a sú nútení vyhľadať pomoc psychológa.
|
|
Re: fakju
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
1.2.2022 12:59
Nikde sa nepise o filtrovani obsahu, navyse je to dobrovolna featura. Nikto ti nahotiny blokovat nebude ani weby ospevujuce Rusko a hejtujuce ockovanie.
|
|
Re: fakju
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
1.2.2022 13:55
aj ockovanie bolo dobrovolne, ale rakusania to uz maju ako spomienku... ;)
Zaba sa vari pomaly... nezabudaj.
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
1.2.2022 14:23
Presne tak. Veď vírusy, spam, phishing, malware, a podobne priekazne predstavujú metadáta mimo štandardných paketov.
|
|
Re: fakju
Od: nemo22
|
Pridané:
1.2.2022 23:39
Na to aby kontrolovali ci to co mi leze cez ich kabel je malware alebo nie, musia byt na aplikacnej vrstve. Teda sa seru do obsahu komunikacie. Napriklad taka proxy to robi.A tam je len ani nie skok ale na klik k tomu aby sa filtrovalo podla potreby. Dalsia vec, docela by ma zaujimalo ako to maju technicky spravene, kedze sa asi bude jednat hlavne o web, ked kontroluju malware.No a vdaka Chromemu od Googlu mame dneska de facto standard https, ako chcu zistit, respektive ma "chranit" co za malware mi ide ked cela komunikacia ma byt sifrovana? Bud musia dotlacit zakaznikom svoj certifikat a fungovat ako man-in-the-middle ale tvrdia ze to ide cele bez instalacie. Alebo potom robia nieco nekale na tych svojich koncovych zariadeniach.
|
|
Jeziiis
Od: Fernor
|
Pridané:
1.2.2022 13:48
To kto tam zase vymysla tie nazvy? "Go Home Safe Fiber Optimal", "Home Safe Fiber Partner Top", ...
Najprv tam uradoval nejaky nagelovany kindermanager, zaviedol Delfiny, Tigre a neviem co. Potom siel asi hladat nove vyzvy do inej firmy, a teraz tam zase sedi nejaky absolvent liberalnych studii, ktory nas vratil do rokov 2000+ s tymito a podobnymi nazvami.
Hlavne, ze ked clovek chce IPv4 adresu a nie ten ich DS-Lite bazmeg, musi si zaplatit 99,-€ jadnorazovo. Kedysi to slo vyriesit tak, ze si clovek dal od Orangeu aj TV a mal automaticky IPv4 bez toho poplatku. Teraz to vsak uz zrusili a clovek plati aj pri zriadeni TV. Som sa minule pani pytal, ci je pre Orange lepsie, ked ma skasne 99,-€ jednorazovo, alebo mi poplatok odpustia a dam si TV navyse (+10,-€ mesacne na 2 roky vo viazanosti). Nevedela odpovedat, tak som TV zrusil a este aj usetrim.
|
|
Re: Jeziiis
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
1.2.2022 15:34
Vies kolko meetingov, prezentacii, callov a co ja viem coho sa musi absolvovat kym niekto pride s taktouto ch*vinou? Kolko fair trade bio lateciek sa vypije, kolko sa prejazdi na elektrickych kolobezkach kym bradati kkti pridu s niecim? To nie je len tak.
|
|
Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od: Meno má maximálne 32 znakov
|
Pridané:
1.2.2022 17:25
fsetko dobre a suhlasim, ale preco sa tu na DSL dava fairtrade do jedneho vreca s bio buzerantmi? To akoze ked si nechcem cesat bujnu bradu a chlastat tekvicu, tak hned musim tyrat negrov na kavovej plantazi?
Ja kavu nepijem, zena hej, ale ked sme kupovali kavovar, tak som si pozrel, ci je fer a ako sa daju recyklovat kapsle (uplne paradne). Od vas, uctievacov Muska a elektro aut, by som to necakal. Ci sral pes ekologiu, a duplom nejaku socialnu spravodlivost, ja chcem len co najobrovskejsie SUV a kedze elektro je kuul, tak elektro? Rovnake pozerstvo ako hipsteri.
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od reg.: miggg
|
Pridané:
1.2.2022 19:10
A si si isty tou ekologiou kapsul? Ja som si nasiel lokalneho praziara, ktoremu to ide fakt dobre (nasiel som aj takych, ktorym nie). Inak, s usmevom suhlasim s prvym odstavcom a chlastat tekvicu si dufam zapamatam :-)
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od: Meno má maximálne 32 znakov
|
Pridané:
2.2.2022 9:27
Neni som si isty, verim len tomu, co deklaruju. Na inspekciu do recyklarne ma nepustili. Nechcem im prilis robit reklamu, ale kapsle su (asi ako jedina znacka) hlinikove, nie plastove, tak vravia, ze to pouziju a vnutro je vraj bio odpad, ale okrem zhnitia sa vraj da aj palit (kurit), ci co...ak si dobre pamatam. Kazdopadne pouzite ani nedavam do sep. zberu, ale oni sami ich zbieraju - nielen na predajni jedinej na SK, ale aj kurierom zadara (ked dovezie novu objednavku), z toho asi vies, kto to je.
Kapslovy kavovar a kava bola kompromis - ja nepijem, zena a par navstev nie su az taki casti a tuhi fajnsmekri, aby sa oplatila mleta kava - vyprchala by, alebo mleci kavovar - moc drahy na nase potreby, radsej kvalitnejsi kapslovy.
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
2.2.2022 12:52
Mas ty vobec ponatia, kolko energie treba na recyklaciu hlinika? Tym veru CO2 statistiku nevylepsis.
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od: Meno má maximálne 32 znakov
|
Pridané:
2.2.2022 13:58
Nemam. Ale je lepsie ten hlinik vyhodit do travy, alebo kupovat plastove kapsle a tie vyhadzovat do mora?
Nerobim to kvoli CO2, ale kvoli cistejsiemu prostrediu. Aj ist vysypat smeti do kontajnera, nebodaj ich predtym roztriedit, spotrebuje viac energie (a teda prehreje planetu) ako ich vyhadzovat z okna, no robim to aj tak - kvoli lepsiemu prostrediu. ZIvotne prostredie, priroda, neni len co2.
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
2.2.2022 14:58
Ci je lepsie hlinik alebo plast... to je ako vyber, ci chces ranu pastou do hlavy alebo do zaludka. Falosna dilema, asi by si preferoval ziadnu ranu nedostat, vsak? Podobne je to aj s kapsulami. Ked teda chces byt ekologicky, nepouzivaj kapsule a nebudes mat co "recyklovat".
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od reg.: miggg
|
Pridané:
2.2.2022 17:07
Keby kazdy robil aspon tolko kolko moze, bolo by to urcite lepsie ako teraz. On ma kapsle, povenoval sa tomu a vybral take co su najlepsie. Podla mna urobil co mohol. Nieje to tak, ze bud nakomplet eko (zakopavat hovna na zahrade a umyvat sa dazdovou vodou) alebo radsej nic. Aj "nieco" je lepsie ako nic....
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
2.2.2022 17:25
To najlepsie je len naplast na oko, prakticky rozdiel je 0.
Nehovorim ze ma ist do extremu, ale ked chce menit veci, tak musi ich podstatu, nie ze modre premaluje nazeleno.
V pripade kavy je to navyse uplne jednoduche, su aj bezkapsulove, len tam treba nasypat kavu a potom to po sebe umyt. Ale to je uz pre salonnych ekologov privela.
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od reg.: miggg
|
Pridané:
2.2.2022 18:43
S tymto uplne nesuhlasim, nie je vzdy potrebne menit veci, niekedy staci aby si vacsina vybrala lepsie a to horsie pomaly zanikne aj samo... A ano, vyroba kapsul, logistika materialov aj samotnych kapsul, je zatazujucejsia ako keby ta kava v tych kapsulach nebola, ale on nestal pred rozhodnutim ci kapsule alebo zrno... To sa mozes postavit pred autosalon s transparentom, kupte si bicykel... A to ze po nom aspon neostane jednorazovy plastovy obal, je rozdiel vacsi ako 0. Ja sa napr tesim aj z toho ked v kontajneri najdem podupane kartony a nie cele krabice :-) toto je pomaly proces no...
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od: Meno má maximálne 32 znakov
|
Pridané:
2.2.2022 19:02
ano tak. Zrnkova kava z roznych dovodov nebola moznost. Ja si myslim, ze sa snazim spravat setrne, nekupujem zbytocnosti, hlavne nie ked mi funguju stare veci (auta, mobily, pc... co dost ludi kupuje kazde 2-4 roky nove)- tym omnoho viac usetrim prirodu nez ju zatazim kapslami, ktore ani nevyhadzujem a vraj sa recykluju. A keby som ju hned aj vyhodil do zahrady, tak co.. hlinik sa v prirode nachadza, zhrdzavie a strati sa. Plast nie.
A tiez suhlasim s tym co vravis, robit nieco je nekonecne-krat lepsie, ako nerobit nic, ked to neni dokonale. Kolko ludi povie, ze kym Cina a India dymia, tak nema zmysel separovat odpad :D A potom aj povedia, ze fair-trade (o com som zacal diskusiu) je takisto naprd ako Greta a klimaticke konferencie.
|
|
dnes vládne totálna nadspotreba.
Od: Keliš
|
Pridané:
4.2.2022 8:50
Mlieko v skle a limonády by si už asi nevláčil v rukách a bez auta.
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
1.2.2022 19:28
Pretoze prave bradati eko kkti jazdiaci na elektrokolbezkach a Teslach su katastrofa pre svet. Ja kaslem na to z kade je kava, podobne mi je u zadku, kto zbiera kakao pre Nestle.
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od: Meno má maximálne 32 znakov
|
Pridané:
2.2.2022 9:32
s prvou vetou sa da suhlasit, k druhej si myslim, ze vacsou katastrofou pre svet su ti, co maju u zadku vsetko okrem svojho vlastneho zadku.
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
2.2.2022 12:54
Hovori sa o tom, ze nejebem sa do veci, o ktorych viem hovno. Ono to moze byt uplne inac, ako nam propaganda tvrdi.
Najvacsie katastrofy vzdy sposobili ti, co chceli pachat dobro. Chceli len to najlepsie a dopadlo to ako vzdy.
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od: Meno má maximálne 32 znakov
|
Pridané:
2.2.2022 14:06
Co to trepes? Takze to, ze egoisti ("ti, co maju u zadku vsetko okrem svojho vlastneho zadku") su katastrofou, tvrdi len propaganda? Co teda tvrdia osvieteni filozofi a ako je to naozaj?
Najvacsie katastrofy vzdy sposobili ti, co chceli pachat dobro? Ake zlo ostalo napr. po Matke Tereze, Don Boscovi a milione dalsich (aby sme neboli len pri svatych, tak cojaviem napr. daky Ghandi, King, ...)? A ak myslis kolobezkarov, teslakov a Gretu, tak s tym som suhlasil, ak si si nevsimol.
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
2.2.2022 15:00
Trocha kludni hormon, tu nie si medzi kamaratmi.
Ano, napr. cely komunizmus, to boli ludia co chceli ostatnym ludom pachat dobro a kto nechcel robit dobro s nimi, tak premyslal nad svojimi nazormi v gulagu.
|
|
Re: Titulok príspevku má dĺžku aspoň 5 znakov
Od: Meno má maximálne 32 znakov
|
Pridané:
2.2.2022 18:51
To som si uz vsimol, aby som bol medzi kamaratmi, tak musim hovorit iba memecka, alebo na vsetko nadavat. Ked napisem zlozitejsiu myslienku od wifi Janky, tak ostane aspon spolovice nepochopena, vytyka sa to najmenej podstatne, resp. to, co som vobec nepovedal, vid. nasa diskusia.
Ale ja som nezacal ani nepokracoval so stylom "nejebem sa do veci, o ktorych viem hovno".
|
|
peniaze nehryzú
Od: Tronald Dump
|
Pridané:
1.2.2022 20:33
Oranges Lives Matter
|
|
mroco
Od: mroco
|
Pridané:
2.2.2022 12:51
to ako ded zdrazia dsl internet existujucim zakaznikom tam možme dstupit od viazanosti?
|