|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: rolh
|
Pridané:
12.10.2019 12:44
Kde su tie casy ked hra bola na diskety. Niekedy ked hra bola na viac diskiet to uz bolo ako dneska keby mala niekolko stoviek GB.
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: liliputin
|
Pridané:
12.10.2019 14:56
Kde su tie casy, ked som mal niekolko hier na 90 minutovej audio kazete :-)
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: rolh
|
Pridané:
12.10.2019 15:14
Pravda, niekedy som musel aj na nikolko krat skusat nahrat hru, neznasal som ked pri konci napisalo Tape Loading Error :)
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: TheP
|
Pridané:
12.10.2019 22:00
kazetu som musel pretacat 5x aby mi nacitalo vtedy nase oblubene Wizard Of Wor
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: Omennomen
|
Pridané:
12.10.2019 23:07
Na hlave ktora citala pasku bola taka skrutka, nou sa dalo vytunit citanie aby bolo spolahlivejsie.
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: Swampy
|
Pridané:
13.10.2019 14:05
A hovorilo sa tomu "stelovanie hlavy" :D
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
13.10.2019 23:34
Nastavovala sa ňou kolmosť hlavy.
A najväčšia "sranda" bola, keď ste mali pásky nahrané z viacerých zdrojov a pre spoľahlivé nahratie hry ste zakaždým museli nastavovať kolmosť hlavy, napríklad o 1,5 otáčky v smere či proti smeru chodu hodinových ručičiek.
(Bože, aký som starý...! :-D Nielen spomienky na nastavovanie kolmosti čítacej hlavy, ale už len vyjadrenie o smere chodu hodinových ručičiek o niečom svedčí... ;-) )
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: 33jkl33
|
Pridané:
14.10.2019 11:49
Navyše máš celkom zaujímavý nick. :) Ten by širšia verejnosť mala spoznať až na druhý rok. :D
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: ded0_jozef
|
Pridané:
14.10.2019 16:50
dalsi remake? co to Lynch nenatocil dost putavov 84?, ci ten koprodukcny trojdielny film z 2000? Uvidime Villeneuvemu sa novy Bladerunner celkom podaril, tak mozno nebude ani Duna na zahodenie...
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: zxcvbn
|
Pridané:
12.10.2019 16:42
Kde su tie casy, ked sme hrali tenis na osciloskope. Dnesne decka si ani nevedia napisat vlasny graficky ovladac alebo prepnut procesor do chraneneho rezimu.
#irony
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: asters
|
Pridané:
13.10.2019 14:23
Kde sú tie časy keď na mnohých technických univerzitách bol v prváku povinný predmet kde sa vyučoval Pascal.
|
|
Kde su tie casy ked hra bola na 1 diskete
Od: Junnior
|
Pridané:
13.10.2019 14:36
A hlavne na stredných školách Turbo Pascal. Aj tak je väčšina deciek z akéhokoľvek programovania jednoducho mimo.
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: Jamicon
|
Pridané:
12.10.2019 16:44
Na ukladnie dát a ani hier som nikdy nepoužíval 90-minútové kazety, ale zásadne 60-minútové. Najlepšie sa mi osvedčili kazety BASF, na nich dáta vydržali najdlhšie.
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: sarusian
|
Pridané:
12.10.2019 19:53
pred cca dvoma rokmi som skusal natiahnut hru z magnetaku do sharp mz 811, a spustila sa :D, kazeta stala asi 25 rokov :D, tusim turecka raks
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: Esteban
|
Pridané:
13.10.2019 8:29
Existuje emulator Sharpa MZ-800 pre Windows a je k tomu obrovske mnozstvo hier. Prijemna nostalgia, no zaroven obdiv, ake invencne a originalne hry sa dali napisat na par kilobajtoch.
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: asters
|
Pridané:
13.10.2019 14:24
Raksky boli v pohode, len mechanizmus pohybu bol niekedy zadrhával oproti sony, tdk a pod.
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: asters
|
Pridané:
13.10.2019 14:25
bol niekedy lol
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: adkoo
|
Pridané:
13.10.2019 8:02
ja som prave cez prazdniny oprasil stary pocitac atari 800, najtazsie bolo napojit antenovy vystup na televizor, potom som z kazety nahral viacero hier a dete sa nevedeli odtrhnut aj od mojej byvalej najoblubenejsej hry Draconus. Vlastnorucne vyrobeny joystick fungoval aj po 30 rokoch.
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: adkoo
|
Pridané:
13.10.2019 8:04
no, musel som sem dat intro tej hry, ta zvucka ma aj po rokoch chyta za srdce. https://youtu.be/41WF7rFsn84
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: Junnior
|
Pridané:
13.10.2019 15:20
Dík, musím niečo vymyslieť ako predstavím deckám midi zvuky a general midi...
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
13.10.2019 12:14
Pripomenul si mi kuchárku z Detvianskej Huty, "Deťe, zoberte si banánike!"
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: McMurdoc
|
Pridané:
12.10.2019 15:15
Tunneler mal 32kB :)
|
|
Re: Kde su tie casy ked hra bola na diskety
Od: Hmmmmmmmmm
|
Pridané:
14.10.2019 15:14
Akurat dnes vacsinu nrtvori hray ale drble videosekvencie, ktore su vacsinou skor otravne a niektore hry su tak nudne a slabe, ze ich maju kazdych par minut. Kde su casy, kedy sa dalo vybrat, ci chcem hru s nimi alebo bez. Niektore dnesne akoze AAA shity by tym padom boli iba o tutoriali a zaverecnych titulkoch.
|
|
zavadzajuci nadpis
Od: to je jedno
|
Pridané:
12.10.2019 12:53
Nie vsetky firmy maju FUP, u nas lokalny poskytovatel nema FUP a siet mu funguje paradne...
|
|
Re: zavadzajuci nadpis
Od: rolh
|
Pridané:
12.10.2019 14:04
Netrep, skus si u niekoho co podla teba nema FUP preniest niekolko stoviek TB, popripade poskytuj internet z ich pripojenia a dozvies sa viac :)
|
|
Re: zavadzajuci nadpis
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
12.10.2019 14:45
Neviem ako chces preniest "niekolko" stoviek TB. Na 1Mbps linke prenesies pri 24/7 tahani 300GB za mesiac. Na 100Mbps 30TB za mesiac. To ani nema vacsina ludi kde ulozit. Ale keby aj, kazdy ta obmedzi, za 10-20€ mesacne mu nestojis, mozes ist k inemu. A ten s tebou spravi to iste. Az sa nakoniec uskromnis, aleby si kupis dedikovanu linku a tam si mozes tahat 24/7 na strope.
|
|
Re: zavadzajuci nadpis
Od: rolh
|
Pridané:
12.10.2019 15:18
na 1Gbps linke uz das cca 300TB ... minule tu bol manik co mal cez 10Gbsp internet
|
|
Re: zavadzajuci nadpis
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
12.10.2019 15:45
Ano, ale kde to ulozis? A naco ti to bude? A ako hovorim, ak budes ISP-ovi vytazovat 1gpbs, tak ti za tvojich 20€ tak zrusi zmluvu :) 1Gbit/s stoji prinajlepsom 200€ mesacne a to som tresol velmi super cenu bez transportu. Skor 400.
|
|
Re: zavadzajuci nadpis
Od: zxcvbn
|
Pridané:
12.10.2019 16:45
Mozes si sptavit tmpfs, ktory odkazuje na /dev/null. Nemusis nic ukladat. Proste budes iba tahat.
|
|
Re: zavadzajuci nadpis
Od: rolh
|
Pridané:
12.10.2019 17:07
Dobry napad a ak ti ISP bude chciet zrusit 20e zmluvu odkazes ho na /dev/null ze si vlastne nic nestiahol :)
|
|
Re: zavadzajuci nadpis
Od: Jamicon
|
Pridané:
12.10.2019 16:46
No ešte sa mi nikdy nestalo, aby sa niečo nezmestilo do /dev/null. Takže ani niekoľko sto TB nemôže byť problém.
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
12.10.2019 18:11
Vzhladom k vyske minimalnej mzdy tak tresnute zvysenie predsa vlade vo vykonavani z vysledkov volieb vyplyvajucich kompetencii vysvetlovania vyznamu pojmu "Chlieb a hry" poskytovatelom pripojenia branit snad priekazne teoreticky nemusi.
|
|
Re: ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
14.10.2019 21:21
priekazne
|
|
Re: zavadzajuci nadpis
Od: Tup
|
Pridané:
12.10.2019 15:47
a na čo je to dobré?
|
|
Re: zavadzajuci nadpis
Od: ruter1
|
Pridané:
12.10.2019 16:29
Stahuje kokotini
|
|
Re: zavadzajuci nadpis
Od: tajny agent esetu
|
Pridané:
14.10.2019 15:32
nieco ako online vysielanie ti asi vela nevravi co? tam tiez prekvapivo prenasas data, a este vacsie prekvapenie: neuklada sa na disk. takze ti staci netflix, alebo nieco podobne a nonstop cumiet na filmy. 300GB len taky fukot
|
|
Re: zavadzajuci nadpis
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
14.10.2019 15:34
Online sledovanie dnes dostupnych sluzieb nevygeneruje terabajty, uz vobec nie stovky TB trafficu. Radovo 100-ky GB.
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
14.10.2019 15:59
Jóóój...tak ale online streamovanie nemá byť alternatívou k dvanástim v kruhu do jedného ohňa čumiacim mesiačikom, že by v rámci pripojenia pre domácnosti traffic netrebalo rátať priekazne na osobu.
|
|
Re: zavadzajuci nadpis
Od: xyz.
|
Pridané:
12.10.2019 14:53
Samozrejme že pripojenie bez limitov v skutočnosti neexistuje, ale tu je ale reč o bežnom FUP pri ktorom si svoj limit odčerpáš ani nezbadáš ako a keď chceš potom stiahnuť naraz dajme tomu 200 GB, tak ťa ISP zoseká na pár kilobajtov za sekundu a potom si už ani neškrtneš. Ak máš limit na mesiac dajme tomu 2-3 TB (hoci označený ako pripojenie bez limitu), tak samozrejme že tých 200 GB v pohode stiahneš a rýchlosť ti neklesne pretože si skrátka v limite a ten čo má dajme tomu bežné 10 mbitové pripojenie ten podobný mesačný limit reálne ani neprekročí.
|
|
pilgrims
Od: lolgow volkov
|
Pridané:
12.10.2019 13:00
ls -al amanitadesignPilgrims_Linux_266.zip
-rw-r--r-- 1 user user 260695262 Oct 6 12:33 amanitadesignPilgrims_Linux_266.zip
|
|
Re: pilgrims
Od reg.: Zadrziavam Prdy
|
Pridané:
13.10.2019 20:36
je to v 4K?
|
|
Re: pilgrims
Od: lolgov volkov
|
Pridané:
14.10.2019 9:07
neviem zisti si: https://amanita-design.net/games/pilgrims.html
cim viac K tym viac Adidas?
|
|
to je dost vela
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
12.10.2019 13:06
.kkrieger mal nejakych 90kB
|
|
Re: to je dost vela
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
12.10.2019 15:13
Mal rovných 95 kB, ale ktovie, o koľko kB by bol väčší s podporou RTX :) ...
|
|
AnTechNet
Od: dzefo
|
Pridané:
12.10.2019 14:29
to ten nas provider stale zije v minulosti ked je v tom ze ti diskety pomali stacia da ti optiku 600megovu a fup 700mega...ked ho prekrocis mas 2 dni fup 500kil a potom ak za 2 dni stiahnes 80 giga mas zas fup sa oplati
|
|
Re: AnTechNet
Od: Boha tvojho
|
Pridané:
14.10.2019 8:54
Prestan fetovat!
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
12.10.2019 14:40
A že fabkou nejde presťahovat klavír je priekazne ešte väčší škandál!
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: jajko2
|
Pridané:
12.10.2019 14:44
Bodaj by si uz skapal
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
12.10.2019 14:46
Priekazne este neskapal.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: hmm.
|
Pridané:
12.10.2019 23:43
To ti to tak vadí že mu praješ aby zomrel? Veď to ignoruj.
|
|
ničivý praktik S005E0026905
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
13.10.2019 13:51
Možno ani nie až tak, že to ide ignorovať len priekazne.
|
|
A sme zase kde sme boli
Od: slender
|
Pridané:
12.10.2019 15:47
A sme zase kde sme boli pred desiatkami rokov. Aj vtedy sa mi na HDD (30MB) zmestilo len par hier. Teraz mam 2TB a pocet hier je priekazne nezmeneny :(
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: rolh
|
Pridané:
12.10.2019 17:09
Dnes na 2TB HDD ulozis asi tolko AA hier ako niekedy na magnetofonovu kazetu.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od reg.: MiriP
|
Pridané:
12.10.2019 20:06
Tak takéto veci ma trápia ako vlaňajší sneh!
Je to prosté! T.j. nahrať PC hry vôbec a máš po probléme!
Je síce fajn mať veľkokapacitný HDD v PC, ja tam mám 3TB, ale veru nenájdeš na ňom žiadnu hru! A načo, je to zbytočný zabiják času a energie. Ten voľný čas sa dá využiť oveľa zmysluplnejšie a rozumnejšie. Veď je neskutočne toľko možností, ako tráviť voľné chvíle a pritom aj intenzívne prežívať skutočnú realitu života, nie iba tú digitálnu!
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: fekalus maximus
|
Pridané:
12.10.2019 22:25
strasne sracky toto...
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: Huňavý
|
Pridané:
12.10.2019 22:42
Tak sa nám, prosím, rozpíš, ako zmysluplne by sme mohli podľa teba tráviť čas?
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od reg.: MiriP
|
Pridané:
13.10.2019 7:08
Tak toto si musíš vyriešiť sám, pretože ja nie som ty, ja neviem, že čo teba zaujíma okrem hrania sa na pc!
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
13.10.2019 7:28
Záhada existencie nekonečného množstva kokotských otázok nad konečnou množinou písmen kvári matematikou už priekazne od úsvitu ľudstva.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: grr.
|
Pridané:
13.10.2019 4:15
Skutocna realita stoji za hovno a hry su pre niekoho unikom aby sa z toho marazmu nezblaznil. Vzdy lepsie ako drogy. Takze tak.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od reg.: MiriP
|
Pridané:
13.10.2019 7:14
Keď skutočná realita stoji podľa teba za hovno, zrejme ty celý niesi ani na úrovni toho hovna - keď sa tu prezentuješ s takýmto názormi!
Apropo!
Aj hranie na pc dokáže vyvolať a spôsobiť závislosť, tak ako užívanie drog!
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od reg.: MiriP
|
Pridané:
13.10.2019 7:35
A čo sa týka toho "nezbláznenia sa", tak na toto ti poviem jeden reálny príbeh, ktorý sa stal a to dokonca u nás na Slovensku!
Chalanisko - tínedžer, vášnivý hráč PC hier sa dostal do takého štádia hrania, že jednoducho za počítačom skolaboval!
Mal veľké šťastie, že ho mama našla, privolala lekársku pomoc a zachránili ho! Ten chalanisko niekoľko desiatok hodín bez jedla, bez pitia a spánku, či iného relaxačneho oddychu sedel za PC a hral, hral a hral. A nakoniec dohral.
A aj vyhral! Čo?
Nuž niekoľko týždňový liečebný pobyt na psychiatrii!
:)
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: ...
|
Pridané:
13.10.2019 8:39
Ja ti dam iny realny pribeh zo slovenska - moj. Svojho casu som travil za PC aj 18-20 hodin denne. Exot tvojho formatu by povedal, ze som bol zavisly. Akurat som nemal inu lepsiu zabavku. Nejako postupom casu som to obmedzil. Dnes som za PC len 8-12hodin (predovsetkym pracovne) a ak mi vtedy trvalo prejst nejaku hru 2 dni, tak dnes su to prinajlepsom 2 mesiace, lebo cas travim inak - a primarne preto, ze na to nemam HW. Uz som chcel kupit nove zelezo niekolkokrat, no vzdy skoncili prachy v niecom potrebnejsom. Tolko k zavislosti. To, ze to niekto nezvladne, je problem len toho konkretneho dotycneho nikoho ineho. Mas to iste ako s chlastom, travou a comokolvek inom. Ak nemas mieru a nezvladas to, tak to dopadne zle. Je to rovnako len ina forma relaxu. O par tyzdnov snad uz s novym PC a vraciam sa k starym dobrym casom ;)
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od reg.: MiriP
|
Pridané:
13.10.2019 9:00
:)
Na margo tvojho výroku "Exot tvojho formatu by povedal, ze som bol zavisly."
Ja odpoviem jednoducho a prosto - no bol si závislý!!! :)
To že si to hranie časom obmedzil je síce pekná vec, ale jedno je viac-menej isté, to že ťa to "ťahá" späť - vnútorná potreba kúpy super hráčskej mašiny - a vrátiť sa do starých hráčskych čias, je a vždy bude u teba o tvojej závislostí na hraní, ktorá vôbec neskončila!
Môžeš sa búchať do pŕs, koľko len chceš a vykrikovať do sveta o tom, že ty nemáš z hraním, závislosťou na hraní problém, ale opak je pravdou, ty ten problém máš!
Je to podobné ako u alkoholika, pokiaľ sa vnútorne on sám nevyrovná zo skutočnosťou, že chlast mu ubližuje a neprospieva, tak hold smola, bude sa topiť v týchto alkoholických sračkách aj do konca svojho života. A aj toto je realita života, nie ten tvoj imaginárny digitálny hráčsky svet!
Hold chlape, je mi ťa ľúto, ale povedzme si to takto, kto chce kam, pomôžeme mu tam!
:)
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: ...
|
Pridané:
13.10.2019 9:16
Ano tusil som to, preto som to napisal. Vies to urcite lepsie nez ja :) Jasne, ze ma to taha spet, pretoze je to konicek ako kazdy iny a ktory sa da vykonavat v akomokolvek case a pocasi. Ako si to nazves ty sam, mi zily netrha a nech pohladim tvoje ego, budem rad mat ten "problem" znovu. To, ze je to realita zivota, ktora nie je tak cieornobielo zaskatulkovana ako si myslis, som ti opisal, samozrejme si si z toho nic nezobral a tak melies sracky dalej aby si len nemusel pripustit, ze vidis veci s klapkami na ociach.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: MirinoP
|
Pridané:
13.10.2019 11:30
Bohužiaľ jediný človek, ktorý má klapky (klapáky) na očiach si tu ty!
Je to proste tak ako som predpokladal, len máloktorý závislák si prizná chybu v sebe samom, niektorým nepomôže ani spadnúť na dno problému, aby sa im konečne rovietilo.
Ale je to tvoj problém!
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: ...
|
Pridané:
13.10.2019 12:39
Ale ja nemam ziaden problem - ani vtedy som nemal. Rozumies tomu rozdielu? Ak by som bol zavislak ako vravis, tak skoncim vysokopravdepodobne tak, ako chalanisko z tvojej situacie. Nestalo sa. Preco podla teba? Zavislak nevie od toho odist - ak sa vyskytol lepsi program, nemal som problem ho vymenit za PC. Spravidla bud bike, vylet, eventualne hranie stolnych hier. Bol som aj ligovy hrac, akurat casy treningov sa kryli s casom, kedy som chcel byt s priatelkou - zavislak by mal jasno, ja som obetoval ligu. Velmi zavislacke vsak? Jednoducho hranie hier je jeden z mojich konickov, preferujem dokonca tie spolocenske so zivymi ludmi pred virtualnymi, akurat ma malokto cas. Naviac dnes nemam adekvatny HW a dovod je, ze mam iny pristup k peniazom a veci, co nutne nepotrebujem si nekupujem z fleku (aj ked si ich viem dovolit) ale postupne setrim. Uz 3x cely budget skoncil v dolezitejsich veciach - zavislak by mal prioritu len jednu. Chapes, ze svet nie je ciernobiely?
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: asters
|
Pridané:
13.10.2019 14:30
So závislosťou či už na alkohole alebo PC hrách je to nevyspytateľné. Niekoho to položí a skončí na psychiatrii a niekoho nie a obmedzí sa sám. Možno ide o výchovu a schopnosť sebaovládania, ktorá niekomu vo výchove jeho rodičov chýbala ale možných príčin sú stovky.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: NebudLabut
|
Pridané:
14.10.2019 10:19
Ja som mal tiez problem, ked som bol na zakladke a strednwj tak som pocas prazdnin bol neustale na biku alebo snowboarde (podla dostupnosti). Medzi to frajerky, skola a hry. Pamatam si ako som presiel mafiu 1, gothic 1 a 2 za cca 2 tyzdne, pocas skoly, bavilo ma to a nemal som iny lepsi program (zlomena noha). Travil som na tom vela casu na biku, kludne aj cele dni kedy som sa naucil existovat len na vode, energetickych tycinkach, kusku vianocky alebo ineho sladkeho peciva. Ked som bol v KAlnici, tak som mal len ranajky a veceru, ked koncila lanovka, potom cesta domov a spanok. Dokazem robit veci co ma bavia velmi dlho, necitim sa byt na nicom zavisly. Na bike som uplne prestal chodit aj na niekolko mesiacov pocas skoly. Dnes uz tolko nestiham ani hrat ani chodit na bike, predstalen praca, frajerka, priatelia, posilka a na bike vychadza cas uz len 2-3 krat do tyzdna na 2-3 hodiny. Neplacem okolo toho, chcel by som viac, ale neda sa, je to realita. A chcelo by to novy bike :D
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: Wernher
|
Pridané:
14.10.2019 10:56
Násťročný. Bezstarostný život, žiadna pomoc doma, len si žiješ-nežiješ život najmä pre seba? Chodíš do záhrady či sadu? Ak si mestské dieťa, tak starým rodičom na chalupu...
Kálnica je dedina z rodinných domov, tak tam aj motorové aj ručné píly poznajú. Život je najmä o povinnostiach, nie len o zábave a flákaní sa.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: ...
|
Pridané:
14.10.2019 11:11
Skatulkujes na zaklade svojho obmedzeneho pohladu a co sa ti nepaci a nie je podla tvojho je automaticky zle - typicky uhundrany stary chuj, ktory zavidi, ze niekto si vie zit posvojom. Ze ty si nevies upratat svoj zivot, je len tvoj problem.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: Wernher
|
Pridané:
14.10.2019 11:50
??? Si asi dlhodobo triezvy.
Kto sa tu stále hrá na harmonického a perfektného? No asi len Ty.
Píšem, čo si o tých riadkoch myslím. Nech zareaguje dotyčný. Mne z toho nič iné nevzišlo.
To znamená, že ani 2 roky ZVS by tieto pochody v dnešných mladých moc nenapravili. Iba proste tvrdý šikan a obmedzenie možností, skrátiť dvor a pod... :-)
Ak si utrpel VŠ, tak nevieš čo je vojna u tých veselých ľudí. Nemám prečo byť zatrpknutý, len proste triedim plevy...
A čo by som mal akože "upratať? Že mám iný rebríček hodnôt ako len flákanie? Po práci ide rýľovať. A dokonca ani nie svoje... Pridáš sa? Idem totiž len tak niekomu pomôcť.
|
|
škriatok
Od: Wernher
|
Pridané:
14.10.2019 11:51
...idem...
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: ...
|
Pridané:
14.10.2019 11:57
Nie, akurat z jeho riadkov citas, ze sa flaka, pricom ani len netusis co vsetko stiha. Nema to ani s rebrickom hodnot nic spolocne, len ty si to namyslas. Ze ty ides niekomu druhemu porylovat zahradu si zamienas za pomoc druhemu - ty tam ides kvoli sebe, vyplnit svoj volny cas a je to pre teba forma relaxu. Ze tym pomozes niekomu inemu je len vedlajsi efekt. Niekto proste rylovat zahradu nejde, lebo bud nema aku, alebo v tom nevidi prinos a zmysel. Znovu to o hodnotach nehovori nic, len ze ma inu formu relaxu - co nedokazes akceptovat. Spomenutim ZVS, sikany a obmedzovani sa presne triafas do kategorie stary zatrpknuty zavistlivy chuj. Nevies svoj zivot riadit, ale riadit zivot inym by si chcel sudruh.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: Wernher
|
Pridané:
14.10.2019 12:28
Si chorý? Ja mám svojho rýľovania vyše hlavy, nepotrebujem zapĺňať čas. Mne to zostane na mrazy, ak dovtedy stihnem iné porobiť. A nie je to zrovna moc koníček, ale aj koníček.
No píš radšej o sebe. Urážok na viacerých je tu od teba pana dokonalého stále až moc. A celé roky ťa to baví...
Ty máš zrejme zmysel v osočovaní zopár osôb stále dookola.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: ...
|
Pridané:
14.10.2019 13:00
Ocividne nie, kopec volneho casu lebo ides rylovat inemu, keby som ta parafrazoval, tak si vlastne flakac, co nerobi nic poriadne a nevie co s volnym casom. Ibazeby nie vsak?
Ja som o sebe napisal. Dokonaly niesom akurat dokazem akceptovat aj iny pohlad ci nazor, co niektori (ako ty) nedokazu a idu si stale svoje, lebo iba to co oni robia je spravne a cokolvek ine nie - zacni si po sebe citat, kde si co napisal a ako skatulkujes. Neviem preco sa ti nepaci, ked ti nastavim zrkadlo.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: Wernher
|
Pridané:
14.10.2019 13:10
Moc dobre viem čo s časom a ten voľný nejak nemám, to si radšej pár hodín v noci pospím, hoc som aj schémy kreslievam.
Netvrdím, že iba to a že iba tak ako to robím ja je to správne, ale vidím rozdiely inde a inak. To nie je celkom zrkadlo, je príliš duté(moc zväčšuje).
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: ijrwmg
|
Pridané:
14.10.2019 13:12
> frajerka, priatelia, posilka a na bike vychadza cas uz len 2-3 krat do tyzdna na 2-3 hodiny
Ano, flaka sa, este netusi, co su to povinnosti. Az bude mat manzelku, dieta, nevladnych rodicov, psa, ktori na nom zavisia, tak vtedy pochopi o com je zivot.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: Wernher
|
Pridané:
14.10.2019 13:21
Hypotéku na 20-30 rokov, stratu zamestnania, nevraživú svokru či manželku, nevlastnú strechu nad hlavou,študovať za drahé peniaze popri zamestnaní a chodiť vo svojej dovolenke na brigády, aby si aspoň na jedlo a školu zarobil...
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: ...
|
Pridané:
14.10.2019 13:37
Co spada do kategorie - ze ty si to nevies zariadit, neznamena, ze su taki neschopni vsetci. Hypoteku si beries dobrovolne, nevrazivu svorku ci manzelku si rovnako vyberas sam - teda svokru dostanes ako bonus, ale mam za to, ze ju nevidis privykrat na svadbe, takze vies do coho ides - a ak aj nevies, spravis si poriadok rychlo (no ocividne je to nad niektorych schopnosti). Pokial to aj tak spravis dobre ti tak a neplac.
A ak mas zamestnanie popri ktorom musis chodit este na brigady aby bol ona jedlo, tak asi len predsa by si sa nemal vyjadrovat o nikoho zivote, ked mas co robit s tym svojim.
|
|
Sme úplne inde.
Od: Wernher
|
Pridané:
14.10.2019 13:47
A Ty furt o čom píšeš???
|
|
Re: Sme úplne inde.
Od: ...
|
Pridané:
14.10.2019 13:50
Reagujem na tie tvoje blbosti, preco sa ti to nepaci?
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: NebudLabut
|
Pridané:
14.10.2019 15:11
Hypoteku mam, priatelku tiez, deti este nie a neplanujem ich skor ako zabezpecim minimalne to vyplatenie hypoteky, prepac, ze nerobim ako manualny pracovnik, nezarabam po 1500 mesacne. Rad by som vedel ako taky dokonaly clovek co sa vobec neflaka, ma tolko casu hundrat :)
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: ...
|
Pridané:
14.10.2019 16:56
Na vyplatenie hypoteky cakat zase nemusis - ak to nemas nasponovane az moc a cim neskor tym horsie. Idealny cas nebude nikdy, vzdy bude nejaky dovod preco este nie, takze zbytocne zase necakaj - vies ako, aby si nebol uplny flakac :)
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: andin
|
Pridané:
14.10.2019 13:52
Tvoj zivot je mozno o povinnostiach, lebo si sa tak rozhodol. Nerozumiem preco si niektori ludia myslia z v zivote teba mat co najviac povinnosti a zodpovednosti. Cakas ze za to "na konci" dostanes nejaku odmenu a ludia ta budu uznavat? Dam ti hint - nedostanes a nebudu.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: Wernher
|
Pridané:
14.10.2019 14:31
Nie. Len sa na tie povinnosti nejak zabúda... Tak som ich tu iba pripomenul. To je vše. A ... už nerieš, lebo ani nevieš čo furt riešiš a len tu niekoho furt potupuješ.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: andin
|
Pridané:
14.10.2019 14:54
Sorry, nemal som v umysle nikoho potupit (a dufam ze ani ty)
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: NebudLabut
|
Pridané:
14.10.2019 15:07
Zil som v dome, v meste, pracoval som na zahrade, pomahal otcovi :D Si beznajdejny pripad
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: Kocner1
|
Pridané:
14.10.2019 17:01
Riešite picoviny a pri tom sa nám prokurátor skurvil...
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: grr.
|
Pridané:
14.10.2019 22:41
Drzim palce k navratu a nedaj si to nikym vyhovorit, su to kokoti ktori len zavidia ze niekto vie dohrat hru aj bez cheatov a tak hejtuju hracov. :D
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: asfwregt
|
Pridané:
15.10.2019 11:41
Lol, ze zavidiet luzrom ako dokazu presrat cele dni svojho zivota na picoviny. Hehe.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
19.10.2019 19:04
Pozdravuj svoj chrbát ;)
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
13.10.2019 21:42
Ludia kolabuju na roznych miestach a nemusi to byt prave hranie na PC.
Ked robis kurva zaujimavu cinnost tak ani nevies, ze ti preslo tvojich 5-10 hodin. Niekedy mozes byt tak v pici z tej prace, ze na to pozabudnes.
Jasne, napit a najest sa mohol ale naozaj nesktulkuj. Zacni robit nejaku pracu kde mas celkom rychli progres a uvidis sam, ze sa najest pojdes mozno o 4-5 poobede a nieze by si nebol hladny ale chcel by si vec dokoncit aby si uz videl vysledok.
A to je to zapalenie pre vec. Keby sa mal takto kazdy tak je tu raj na Zemi.
Len niekto z nudy nevie co tak preto je to take dokrutene cele.
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: bbteoretik
|
Pridané:
14.10.2019 9:49
Mudro hovoríš, ale viac by ma potešilo keby to vyšlo z televízie. (S. Cooper)
|
|
Re: A sme zase kde sme boli
Od: Srsly
|
Pridané:
13.10.2019 4:08
Nemas sa co hrat, mas makat!
|
|
a co ked mam
Od: redhammer
|
Pridané:
12.10.2019 16:42
a co ked mam 6tb disk a nepouzivam ho vobec na nic?
|
|
Re: a co ked mam
Od: radikál
|
Pridané:
12.10.2019 16:49
Rozrezať, poliať kyselinou, spáliť!
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
12.10.2019 16:57
Nakolko do kremikoveho pekla kalkulacky ani disky nemaju ist za co, kvoli udrzaniu vesmirnej rovnovahy kremikove nebo vyvazuju priekazne neefektivny pouzivatelia.
|
|
Re: a co ked mam
Od: xyz.
|
Pridané:
13.10.2019 4:17
Tak mi ho mozes poslat, dakujem!
|
|
Re: a co ked mam
Od: asters
|
Pridané:
13.10.2019 14:31
Nič.
|
|
Re: a co ked mam
Od: Ripley
|
Pridané:
14.10.2019 7:20
To je absolutne uchvatna filozoficka otazka :D
|
|
som uplne v 3,14či
Od: gustavo
|
Pridané:
12.10.2019 17:41
a kde su tie casy ked sa deti spolu normalne niekde hrali vonku . alebo sli tancovat mladuchy a chceli sa normalne vydat a mat deti. ja neviem ci sme tak ekonomicky poskocili, mam dom niekolko bytov chatu, 2 obcianstva, jedno to vyvolene:)a nemozem ozenit:) asi som skaredy a hlupy. dakujem ze som mohol podat digitalnu spoved
|
|
Re: som uplne v 3,14či
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
12.10.2019 18:04
Vyvolené je čo? Izrael?
|
|
Re: som uplne v 3,14či
Od: obcan xxx
|
Pridané:
14.10.2019 9:56
Mozno myslel vyholene, alebo vyhulene
|
|
Re: som uplne v 3,14či
Od: Slintos
|
Pridané:
15.10.2019 10:54
alebo si len k0k0t
|
|
nedivim sa
Od: robertk
|
Pridané:
12.10.2019 17:46
ked clovek rata kolko zaberaju zakladne textury + normal mapy + vsetky ine potrebne mapy .. a kazdy che velke mapy ..niet sa co divit, ....tak napriklad cele slovensko v 1m/pixel rozliseny v dxt1 standarde zabera 120 GB cisto len textury povrchu bez inych map ...
|
|
Re: nedivim sa
Od: Hackerrrr
|
Pridané:
13.10.2019 4:52
Andrej si to ty??? Ako tvoj projekt windows media profesional s 10 miliardami suborov?
|
|
Re: nedivim sa
Od: jajso
|
Pridané:
14.10.2019 8:08
:'D
|
|
Re: nedivim sa
Od: ujo tomas
|
Pridané:
14.10.2019 13:36
diskety zhoreli.. :D
|
|
Re: nedivim sa
Od: pomocny osvetlovac
|
Pridané:
13.10.2019 8:02
no neviem, mal som kedysi na disku cele slovensko v rozlisku 0.56m/px a bolo to 80 GB
|
|
Re: nedivim sa
Od: 8c8g 8
|
Pridané:
13.10.2019 23:57
Bolo malo stavieb ešte vtedy
|
|
su programatori a programatori
Od: Koumak
|
Pridané:
12.10.2019 19:34
Kedysi boli hry male, lebo sa neplytvalo a programatori sa snazili doladovat a nerobit z ludi beta-testerov ako to je teraz.
Kedysi hladali moznosti ako pouzit co najlepsi kompresny algoritmus a neskor i co najlepsie vektorove logaritmy tak, aby to nezaberalo zbytocne vela drahocenneho miesta na disku aj v pamati. Teraz polovica programatorov ani netusi ako funguje backend a poznaju len nenazrate kniznice, ktore este zaklincuju nekomprimovanymi hi-res obrazkami v truecolor farbach a mapami s mizernymi algoritmami (ak vobec nejake su a niesu rozno predpocitane), takze vysledna hra je tak velka, ze uz ani BD nepostacuje a popritom logiky i hratelnosti poskytuje v sucte menej, alebo obdobne ako 15 a viac rocna disketova, alebo CD verzia inej odbobnej hry.
Netrufam si ani predstavit kolko by zaberal Dizzy, Prince of Persia alebo SuperMario naprogramovany aktualnymi programatormi...
|
|
Re: su programatori a programatori
Od reg.: miggg
|
Pridané:
12.10.2019 20:23
Ale ti programatori to robit museli, lebo by hru k zakaznikovi neslo dostat... Oni by si tiez zjednodusili robotu keby mohli, ale muselo sa to zmestit na CD, muselo to ist na pomalej sunke... Teraz je plno miesta, plno vykonu, tak naco sa s tym babrat... Skor by to mohlo znizit cenu, alebo za usetreny cas programatorov, najat lepsich scenaristov. Ale snazit sa zmensovat a optymalizovat je dnes nepodstatne...
|
|
Re: su programatori a programatori
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
12.10.2019 23:18
staci optimalizovat engine v ktorom robia hru, samotny koder sa moze sustredit len na logiku a pouzivat bude textury, grafiku atd z enginu. Takze kritika by mala byt mierena na herne enginy aby sa tie optimalizovali.
|
|
Re: su programatori a programatori
Od: zxcvbn
|
Pridané:
13.10.2019 5:33
Dost sa mylis. Desiatky gigabajtov su proste cut sceny. Velkost posledneho CoD naznacuje, ze tych cut scen bude plny kybel a hra tak bude zase sracka. Ako kazdy rok.
|
|
Re: su programatori a programatori
Od: andin
|
Pridané:
14.10.2019 14:16
Mario Forever 7.02 co je vlastne remake starej hry s vylepsenou grafikou, bonusovymi mapami atd. ma nieco malo cez 20mb, asi to nie je az take zle.
|
|
GOW_4
Od: 2016
|
Pridané:
12.10.2019 19:56
Gears of War 4 mi zaberá 134 GB, to sú 3 roky rozdiel, zas tak veľký nárast to nie je.
|
|
Orezat
Od: Klasicka
|
Pridané:
12.10.2019 19:58
Half Life mal 800 mb a neskutočná hra.
Dnešné hry bohužiaľ fungujú na niečom takomto: 6gb samotná hra a k tomu 150 GB sledovanie tvojho Pc, optimalizacia reklamy, skrytý program na ťažbu Bitcoinu, porno reklamy.
|
|
Re: Orezat
Od: dukenuke
|
Pridané:
12.10.2019 20:52
aj dukenukem 30mb..
|
|
sme najzadĺženejšia krajina EÚ...
Od: Junnior
|
Pridané:
13.10.2019 9:39
Piškvôrky majú ešte menej.
Divná doba. Decká čo už chodia do školy, sa ešte len začínajú "hrať". Hrať sa mali do 5 rokov. Potom už nastupujú povinnosti, život. Mobil od rána v paprči a nie je schopná sa na pár minúť sústrediť. Trpezlivosť v dnešnej dobe mladým nič nehovorí. Alebo obeta, odtrhnúť si od vlastnej nenažranej papule a už vôbec že uskromniť sa.
|
|
Re: sme najzadĺženejšia krajina EÚ...
Od: ...
|
Pridané:
13.10.2019 12:58
A takto vyzera rakcia cloveka, ktoreho detstvo stalo sice za hovno (co on neprizna), rovnako cely zivot stoji za hovno (co on neprizna) a tak jedina sebarealizacia stoji na pisani kokotin do diskusii.
Zaujima ma maniak, kedy od tej skromnosti si odtrhnes od nenazranej papule, uskromnis sa a nebudes zvysovat uhlikovu stopu. Vies kolkym ludom prospejes?
|
|
Re: sme najzadĺženejšia krajina EÚ...
Od: Gertrudo
|
Pridané:
13.10.2019 15:08
No neviem. Hraju sa aj 50 rocni.
Vsak ich je tu plna diskusia.
|
|
Re: sme najzadĺženejšia krajina EÚ...
Od: Junnior
|
Pridané:
13.10.2019 15:25
Však to. A encyklopédie si čítajú aj 5-roční.
|
|
Re: sme najzadĺženejšia krajina EÚ...
Od: spyje
|
Pridané:
13.10.2019 15:09
Na hraniciach SR a Rakuska by mala byt cedula Pozor, Slovak/Madar/Rus!
|
|
ocijyxocij
Od: iojcoiyxjcoyijc
|
Pridané:
12.10.2019 21:06
Úrad XY by mohol začať pokutovať za FUP.
|
|
zvyste mi FUP
Od: slender
|
Pridané:
12.10.2019 21:56
- Dobry den, zvyste mi FUP lebo nemozem stiahnut ani 2 hry mesacne
|
|
Re: zvyste mi FUP
Od: Zákaznícka linka
|
Pridané:
13.10.2019 15:35
Dobrý deň pán slender, FUP Vám zvyšujeme a prajeme pekný zvyšok víkendu.
|
|
da sa to aj sikovnejsie
Od: testerovac
|
Pridané:
13.10.2019 0:23
fitgirl robi dobre repacky, ak by mal niekto zaujem
|
|
.....
Od: Gemb
|
Pridané:
13.10.2019 14:43
Zaujimave ako sa tu utoci na ISP ale to, ze velkost tych hier je neprimerana k ich kvalite nikto neriesi. Grafika sa tak moc vyrazne uz neposuva v pred, obsah tiez nie ale velkost sa za 10 rokov zvacsila X nasobne. Aby mala hra 150GB...to co je nekomprimovane a bez optimalizacie? Akoze berem, ze uz hry nebudu mat 10,20 ci 30GB ale 150GB je dost odveci....rozumna velkost FUP je najlepsi bic na zdielacov pripojenia. Domaca pripojka ktora prenasa 2TB neni tak moc domaca....Ludia chcu stale len vacsiu rychlost, ziadne fup najlepsie garantovane parametre ale platit par € mesacne...
|
|
Re: .....
Od: Junnior
|
Pridané:
13.10.2019 15:08
Nemusíš to predsa kupovať, ani sťahovať a ani hrať. A deťom treba dať loptu tenisky, alebo babke do sadu.
|
|
Re: .....
Od: Mobby Jonáš
|
Pridané:
13.10.2019 15:32
Alebo naopak ak by v minulosti všetci chalani hrali futbal, dnes by žiadne počítače a internety neexistovali.
|
|
Re: .....
Od: Junnior
|
Pridané:
13.10.2019 16:17
A načo aj? Keby sme viac športovali, boli by sme zdravší a nie smarttupci s debilom v ruke.
|
|
ffffdsfdfdsf
Od: jokErrrr
|
Pridané:
13.10.2019 16:22
a pritom tam neni v tej grafike nejaky rozdiel... a 90 percent hier su sracky :) stara dobra amiga...
|
|
A co uz taky Ahgard Wrath
Od: bakterius
|
Pridané:
14.10.2019 9:08
Tak ono to bude stupat stale. Pred tyzdnom vysiel Ashgard Wrath pre Oculus Rift. Instalacia 300 GB. Moja kniznica s VR hrami momentalne zabera cez 1 TB. DCS World (mam kupene takmer vsetky moduly 260 GB. Aerofly FS 2 zabera s mapami len v Amerike 130 GB. Fallout VR a Sykrim VR obe po 50+. Dirt Rally 2.0 tiez cez 80 GB. A pri VR je povinnost to mat na SSD disku ak z toho nechcete mat trhaci kalendar. K panovi co pisal o zavislostiach, ja hravam od utleho detstva na jarmokoch som supal do automatov 2-korunacky za Elevator action a Battle Zone ako na beziacom pase, presiel som cez Didaktik gama, Sam Coupe az po dnesne VR. Momentalne mam 44 a stale ma to bavi, lebo je to konicek.... A cuduj sa svete, mam cas aj na moje deti a manzelku s ktorou som 2 desatrocia a nemyslim si ze su zanedbavane.
|
|
No nič moc
Od: Wernher
|
Pridané:
14.10.2019 9:19
Nič iné mi k životu nechýba, len tieto umelé a umelo vyzerajúce hry obrovských rozmerov...
K poslednej vete:
Nečudujeme sa, to je tvoja povinnosť. :-)
|