Veľkosť hier sa blíži 200 GB, slovenské FUP limity sú nedostačujúce
Diskusia k článku: Veľkosť hier sa blíži 200 GB, slovenské FUP limity sú nedostačujúce
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
su programatori a programatori
Od: Koumak
|
Pridané:
2019-10-12 19:34:14
Kedysi boli hry male, lebo sa neplytvalo a programatori sa snazili doladovat a nerobit z ludi beta-testerov ako to je teraz.
Kedysi hladali moznosti ako pouzit co najlepsi kompresny algoritmus a neskor i co najlepsie vektorove logaritmy tak, aby to nezaberalo zbytocne vela drahocenneho miesta na disku aj v pamati. Teraz polovica programatorov ani netusi ako funguje backend a poznaju len nenazrate kniznice, ktore este zaklincuju nekomprimovanymi hi-res obrazkami v truecolor farbach a mapami s mizernymi algoritmami (ak vobec nejake su a niesu rozno predpocitane), takze vysledna hra je tak velka, ze uz ani BD nepostacuje a popritom logiky i hratelnosti poskytuje v sucte menej, alebo obdobne ako 15 a viac rocna disketova, alebo CD verzia inej odbobnej hry.
Netrufam si ani predstavit kolko by zaberal Dizzy, Prince of Persia alebo SuperMario naprogramovany aktualnymi programatormi...
|