neprihlásený Štvrtok, 18. októbra 2018, dnes má meniny Hedviga   DonaskaKvetov.sk - donáška kvetov v SR a zahraničí Pošli kvety
UPC klesol počet zákazníkov Internetu aj TV

Značky: pripojenieTVSlovensko

DSL.sk, 9.8.2018


Telekomunikačnému operátorovi UPC, ktorého sesterské firmy v blízkych krajinách zmenili respektíve menia vlastníka, v druhom štvrťroku na Slovensku oproti prvému klesol počet zákazníkov pripojenia k Internetu aj TV.

Vyplýva to z informácií zverejnených operátorom.

Ku koncu júna evidovalo UPC 133.3 tisíc aktívnych internetových služieb a 166.9 tisíc služieb TV, na konci Q1 to bolo 133.6 tisíc a 167.8 tisíc.

Operátor ale zvýšil pokrytie svojej rýchlej siete, ktoré dosahovalo už 594.4 tisíc oproti 591.7 tisíc v Q1.

UPC poskytuje pevné pripojenie do Internetu s maximálnou rýchlosťou 500 Mbps / 30 Mbps a zároveň zákazníci môžu cez Wi-Fi využívať pripojenie ostatných zákazníkov zapojených do zdieľacieho programu Wi-Free.

UPC patrí do skupiny Liberty Global, ktorá sa v uplynulých mesiacoch dohodla na odpredaji pobočiek vo viacerých blízkych krajinách. Vodafone získava pobočky v Česku, Nemecku, Maďarsku a Rumunsku, Deutsche Telekom v Rakúsku.

Slovenská pobočka zatiaľ majiteľa nezmenila a to napriek tomu, že UPC pôsobí na Slovensku cez spoločnú českú firmu a minimálne v minulosti zase využívala časť infraštruktúry zabezpečovanej rakúskou pobočkou.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Monitor s pomerom 32 : 9 a 1440p rozlíšením
Certifikáty na eID si hneď od začiatku viac ľudí aktivuje cez Internet
Spoločnosť ARM bude vyvíjať CPU pre servery a ďalšiu infraštruktúru
Nové SSD, výkonný a odolný lacný aj druhý QLC
Reakcia Google na pokutu, jeho aplikácie na Androide budú v EÚ platené
Závislosť na online hrách dôvodom 4% rozvodov
Nové Intel CPU pre PC budú podporovať 128 GB RAM
Orange spustil optiku v troch ďalších mestách
NASA-u trápia gyroskopy, sú príčinou problémov oboch teleskopov
Google obmedzí prístup aplikácií k dátam užívateľov


Diskusia:
                               
 

Mozno keby poskytovali aj stabilny internet, ktory kazdu chvilu nepada a neblbne, tak by zakaznikov neubudalo.
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

Ani telekom nie je to najlepsie. Mesacne evidujem asi 10 az 20 vypadkov kvoli nemoznosti prihlasit sa na DIAMETER server. Router som testoval dlhodobo s inym serverom, vsetko bolo OK. Navyse mi aspon jeden krat potvrdili, ze mali problem so serverom.
Ale zase UPC support je podla hlaseni od okolia velmi neochotny.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

upc je k zakaznikovi neskutocne arogantne, najma pocas viazanosti. necudoval by som sa keby bol pokles zakaznikov dlhodobym prejavom tejto ich "politiky". problem je, ze tych stratenych zakaznikov najblizsiu generaciu uz nemaju sancu ziskat.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Ich arogantnost som zazival a som velmi rad ze som od nich usiel. Dam jeden priklad - casto pracujem z domu (castejsie z domu nez z office) a prestal mi fungovat internet. Dovolat sa na hotline trvalo 40 minut!!! (vyhravala mi tam hudbicka a pani hovorila, ze hovor prevezme prvy volny operator).

Po 40 minutach cakania na linke to zodvihla osoba, ktora vobec netusila co ma robit a ze to hned preveri. Ozvala sa o 3 hodiny s tym, ze chyba nie je u nich ale niekde u mna "lebo pripojili sa na susedov modem a ten fungoval". To som uz bol vazne nahnevany, no ked mi povedala ze technik moze prist najskor o tyzden, to som uz na nu nakrical. Odrazu sa dalo, ze technik pride na druhy den. Technik aj na druhy den dosiel, ale HODINU sedel v zaparkovanom aute a cital si noviny (chapem, menej musi za den urobit). Skor ako sa vymotal z auta, internet zacal sam od seba fungovat.

Tolko k sluzbam UPC, alebo ako ich volam ja UPiCi (lebo tam maju zakaznika).
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

to bola pani z vedlajsich potravin popri serverovni a prave mala obednajsiu prestavku tak asi zacula a sla na fusku riesit vyssi level odb.sposobilosti
Odpovedať Hodnotiť:
 

S tou ich podporou - súhlas.
Mám od nich telku, CA modul. Niekedy všetko ide ako hodinky a odrazu mesiac - dva mi hlási "Kódovaný signá". Volám na podporu - "Reštartujte STB", vramím že mám CA modul - tak "Vypnite a zapnite televízor". Samozrejme - naskočí to od 10 minút do dvoch hodín. Keď im referuje, že to nefunguje - odpoveď "Máte chybný CA modul". Tak som ho odniesol na pobočku - 24 hodín som čakal - výsledok - CA modul funguje správne.
Vyskúšal som i u suseda (tiež má UPC) - tiež vypadávalo a jeho karta u mňa fungovala bezchybne (musel som jeho STB preniesť ku mne).
Napokon vysvitlo, že oni neposielali na moju kartu tzv. refresh, t.z. že dekódovacia sekvencia raz prišla a keď sa zmenila (mení sa nepravidelne), tak na kartu nebola odoslaná. Museli posielať - po zavolaní - samostatne. Ovšem - tí na podpore - často arogantní, tvrdia, že chyba je u mňa (čo nie je a bolo to aj nimi potvrdené), že u nich je všetko OK.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

kokos tak to som ja rad za mojho lokalneho ISP, kde mam pripojenie sice vzduchom, a rychlosti nic moc (6/1Mbit) ale so stabilitou som nemal nikdy problem
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Som u nich uz 14 rokov v roznych castiach BA. A ja mam opacnu skusenost.
Odpovedať Známka: -0.4 Hodnotiť:
 

Neviem preco ma s nimi tolko ludi problem. Ja som u nich druhy rok, telka plus net za 18€ mesacne. Pred tyzdnom mi vymeniki router za novsi, vsetko, co som tam nal nakonfigurovane (mac adresy, presmerovanie portov...) mi na dialku preniesli, v cene telka cez internet, takze v druhej izbe mam cez smart box to iste, co v obyvacke. Ja som spokojny.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Tipuje, že preto lebo optika je optika. A oni majú na mnohých miestach ešte staré káble.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A ake konkretne vyhody ma GPON oproti DOCSISu? Lebo ja mam 500/30 absolutne stabilne a jedine co mi chyba je lepsi upload... Lenze imo to ani nie je limitacia DOCSISu, ako skor politika UPC. Teoreticke maxima pre EuroDOCSIS 3.0 (2006) su 1.2G/200M, EuroDOCSIS 3.1 (2013) ma az 10G/1G.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Napriklad take vyhody, ze pre GPON existuju spolahlive ONT, ale pre DOCSIS neexistuje spolahlivy modem. Tie co UPC nuti ludi pouzivat su cire zufalstvo.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Skor tym, ze tu uz na reprodukciu skoro vsetci priekazne yebu.
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

Ja som u nich uz druhym rokom na koaxe s EUDOCSIS 3.0. Sice mi minule vymenili modem za router (lebo ze tie stare Cisco modemy odchadzaju - tazko sa mi to veri...) ale aspon sa dal prepnut no bridge modu.
Mam 300/20 a vsetko slape. http://www.dslreports.com/speedtest/35604163
Ked vypnem CODEL tak mam cez 300 Mbit down
http://www.dslreports.com/speedtest/35184016
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ako dokazes tych 300 Mbit vyuzit?
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

8k telku ma v kazdej miestosti vratane WC a bezi mu to nonstop aby nezmeskal ani jednu reklamu ;-)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

taky horizon go je uplne skvela sluzba a nikto o tom nevi.

Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

- " co som tam nal nakonfigurovane (mac adresy, presmerovanie portov...) mi na dialku preniesli"

Uff, tak toto nie. Neprajem si, aby mi provider hocico nastavoval v routeri a toboz uz nie na dialku. Dakujem za info, nikdy nikdy, uz nikdy od nich nic nechcem.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

najlepsi internet, najhorsi servis.
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

a docsis 3.1 stale nikde, upload stale slaby (aj biznis programy maju len 30mbit narozdiel od cechov s 50). cele to zachranuje len horizon go ktore ale aj tak nechcu predavat samostatne.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

my mame UPC ako firma, kedze v oblasti nie je nic ine. co ma na nich hneva je politika, ked kvoli verejne statickej IP sme museli migrovat na iny balicek, museli sme vymenit ich DOCSIS router za iny, nemate ho vobec pod spravou (nemozem ani cez nejake web rozhranie restartovat) a zlaty klinec bol, ked sme mali vypadky, oni poruchu stale nevideli a nam padal internet niekolko krat za den, po 2 mesacnom trapeni vymenili posledny modul, ktory bol u nas na ulici - az vtedy ked niekomu prestala ist aj telka, dovtedy nevedeli prist na problem, resp ma presviedcali ze problem nie je...a dovolat sa na support s premiovym uctom....neviem ako sa da dovolat bez premium, ale bieda. ked tu bude nieco ine rozumne rychle, okamzite UPC -1 do statistiky
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

podobne aj u mna... minuly rok v aprili ked zvysovali tak ma presunuli na biznis program, dali mi Hitron a odvtedy len problemy s vypadkami, zvysenou odozvou (1000+ ms), rychlostou padajucou na 20KB/s nahodne pocas dna
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja pouzivam antik net, telka, voip... 1gbit dl/ul za 18eur.
Mna UPC nasrali uz vtedy ked porusovali sietovu neutralitu.
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

Sietova neutralita je paskvil, ktory sa da porusit velmi lahko.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Kedysi ked som byval v ruzinove tak som maval vypadky kazdy den aj niekolko krat, potom boli aj 2 tyzdne kedy net isiel s 1-2s odozvou a rychlostou do 5mbit. Samozrejme pravidelne volania na support, navtevy technika a pod. Potom im odislo asi 30 zakaznikov a zrazu menili moduly a odvtedy pokoj, po skonceni viazanosti som ich vymenil za orange.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tiez som od nich usiel do Orange, no ale aj Orange ma trochu se*ie. Mam (musim mat kvoli remote praci) fixnu IP adresu a Orange ma za tuto sluzbu uctuje sumou 8 eur/mesiac. Je to podla mna zlodejina, no je to mensie zlo ako bol pravidelne nefunkcny internet od UPiČi.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Fakt potrebujes pevnu ip? Ja to riesim cez Dynamic DNS. Na routeri bezi agent, ked sa mu zmeni ip-cka, zmeni DNS zaznam.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Mal som podobnú skúsenosť v Podunajských Biskupiciach, a pravidelne packet loss a výpadky. Ja som ale vypovedal zmluvu ešte počas viazanosti, z dôvodu neposkytovania služieb, a tiež som odvtedy u Orange na optike. U nich som mal najprv starý CIG, teraz Huawei HG8240 v bridge móde, vždy vlastné routre a odvtedy mám svätý pokoj. A áno, ich pevná IP by mohla byť naozaj lacnejšia. :-/
Odpovedať Hodnotiť:
 

Velka arogancia UPC zo skusenosti, ani sa necudujem
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Ani sa necudujem, internet este ako tak, ale kvalita tv je otrasna. Vypadava zvuk, kockuje obraz, pride technik - zmesia uroven signalu - to trva tak 15 sekund, da si podpisat papiere a ide prec aj ked na vlastne oci vidi rozpadnuty obraz na tv. Potom zacali chodit dvaja - dovtedy som si myslel, ze Pat a Mat su len rozpravkove postavicky. Jedneho casu som na ich koncovom bode nameral 125 V. Na telefonicku linku mohli dat nahraty odkaz restartujte zariadenie, usetrili by jedneho cloveka.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

A ta ich apka, HorizonGo . . . kolkokrat napise ze som prekrocil pocet zariadeni, aj ked to mam z rodiny nainstalovane na telefone len ja. Potom napriklad ze si mam zaplatit predpaltna, aj ked ho mam v baliku, dalej napriklad Video teraz nieje mozne prehrat, alebo Video nieje mozne nacitat, pripadne dalsia hlaska Server je nedostupny, (internet ide), a naposledy nieco v tom zmysle, ze vide sa neda prehrat kvoli licencnym pravam, pricom doobeda som ho pozeral z archivu, len nedopozeral. Nemas problemy? nainstaluj HorizonGo. Nehladiac na to, ze po nainstalovani prvy mesiac cca nacita info do par sekund, asi po mesiaci trva uz zobrazenie info o programe pol minuty a viac. Pomoze jedine odstranit data, tj. nutna znovaregistracia.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Mozem potvrdit hroza prva rok bez problemov druhy rok tak 2 vypadky a treti rok hroza
uz dva tyzdne cez vikend rychlost spadne na 1 Mbps a ked im volam technik mi povie restart nepomoze tak sa to nejako na vecer v nedelu rozbehne potom dalsi vikend to pre zmenu nejde vobec potom ze maju problem na ústredni v celom TN
a teraz od stredy ako sa mu zachce raz ide 100 potom 250 potom 1 a potom vobec

Prec s nimi zlaty telekom to je jedna basen ide ako raketa slape aj ked su data obmedzene da sa s tým žiť

Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

chytit niekoho z telekomu, mlatim ich ako zito.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ty chmuľo, mam ti dať adresu?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

loser z telekomu :D
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

odkedy spravili ten "dalo by sa povedat podvod" ked poslali regulernou postou oznamenie ze kto sa neozve tomu zmenia program na zavazny pausal s platnostou 2 roky sa mozu dat vypchat!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

to je co za matiku?
133.6 - 133.3 = 0.3
167.8 - 166.9 = 0.9
-----
+ 1.2
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

ked tie cisla otocis, dostanes -0.3 a -0.9
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Sranda, ze na zive pisu presny opak :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

kvety ste im uz poslali ?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Mam internet 200/20Mbps - router v bridge mode, používam vlastný dualband
TV - 2 CA moduly, 1 STB, 2 android TV boxy s Horizon Go (Tv archiv)
Ziadny problem, ani vypadky...(možno je to aj lokalitou...)
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Co sú to za Android boxy ? skúsil by som ich U seba, ja to používam len na tablete doteraz.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár