|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ako vybabrat s hlupakmi...
Od: BTC - Poziho schema
|
Pridané:
20.10.2017 18:24
Padne to ako hruska...
https://sk.wikipedia.org/wiki/Ponziho_sch%C3%A9ma
|
|
Re: Ako vybabrat s hlupakmi...
Od: hovnoKRAL
|
Pridané:
20.10.2017 18:30
Dalsi placko, co nenakupil..
|
|
Re: Ako vybabrat s hlupakmi...
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
21.10.2017 8:56
A koho tu zaujima cena bitcoinu v dolaroch? Mna konkretne zaujima cena v eurach... tie mam v banke, v penazenke....
|
|
Re: Ako vybabrat s hlupakmi...
Od: rozbiť staré meny
|
Pridané:
21.10.2017 16:43
Skutočnosť je presne opačná.
Usd a ostatné meny strašne klesli a idú dole.
|
|
Re: Ako vybabrat s hlupakmi...
Od: Macko_Usko
|
Pridané:
21.10.2017 18:51
Viete si predstavit, ze by sa teraz zrusili klasicke peniaze a preslo by sa na BTC, ludia by vyhynuli, lebo by ocakavali ze bitcoin pojde hore :D
|
|
Re: Ako vybabrat s dubakmi...
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
23.10.2017 9:10
Nie. Priekazne by trebalo uviest presny priklad.
|
|
nicim nekryta bitcoina
Od: xtcxtc
|
Pridané:
20.10.2017 18:36
padne a potom pridu spekulanti ziadat odskodnenie :-)
Bitcoin ma virtualnu hodnotu. Milion alebo aj nic. Vymyslena z nicoho.
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: kekeket
|
Pridané:
20.10.2017 18:42
nemas pravdu. Bitcoin nieje nicim nekryty. Je kryty obtiaznostou tazenia a to mu dava hodnotu oproti tvojim dolarom ci euram ktore zidia tlacia z riti.
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: kekeket
|
Pridané:
20.10.2017 18:43
vo velkom kancli
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: dj_v
|
Pridané:
23.10.2017 9:50
cez wifi
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
20.10.2017 18:49
Nespravne... Nie su to zidia a nie z riti... Rotshildovci tlacia kazdu jednu 100$ (US dolarov) bankovku za 13 americkych centov a vlade to predavaju za 100$ (US dolarov) + uroky.... Nie su to zidia ale SIONISTI a nie z riti ale z Federalnej centralnej banky USA !!!! a Bitcoiny nie su ani tak kryte obtiaznostou ako skor tou elektrinou spotrebovanou za vypocet (tazbu) a hardverom ...
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: kekeket
|
Pridané:
20.10.2017 19:01
davam ti + za korektnu interpretaciu mojej basne.
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od reg.: teapak1
|
Pridané:
22.10.2017 12:14
nie sionisti ale banda sebeckych nenazranych kokotov. Svoje vystrcene pravice pouzivajte na prstovanie vasich poloviciek.
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: Fako
|
Pridané:
20.10.2017 18:52
No ty si ale k3e3t... ;-)
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: xtcxtc
|
Pridané:
20.10.2017 18:54
tazenie ktore nema pokrok ale len zaver :D
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: lal
|
Pridané:
20.10.2017 19:10
Nespravne. Tak ako peniazom hodnotu bitcoinu udava viera ludi ze ho dokazu vymenit za tovar a sluzby. Aspon by mala. Zatial to ale vyzera ze hodnotu udava viera ze na nom v prvom rade zarobia..
A zarobit nemozu vsetci,niekto to musi zatiahnut z cashu ;)
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: kekeket
|
Pridané:
20.10.2017 20:05
Lenze pri papierovych peniazoch narazis na problem ze sa daju proste tlacit a ten kto ich tlaci tak okrada vsetkych ludi ktori maju peniaze o ich hodnotu. Cim viac ludi si toto uvedomuje tak bude preferovat decentralizovanu kryptomenu ako je bitcoin kde si lepsie uchovaju hodnotu penazi a ti co do toho vstupia na zaciatku ked trhova kapitalizacia este nieje v trilionoch tak na tom este aj stihnu zarobit.
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: gertrudo
|
Pridané:
20.10.2017 20:49
No, a teraz si predstav ze namiesto penazi by vsetci mali bitcoin ktory by stabilne a neustale stupal na hodnote.
Dialo b sa presne to iste co s BTC, ludia by minali len ked by fakt museli a ina by strkali do ponozky.
A z toho vyplyva zeby sa menej kupovalo, menej vyrabalo, menej ludi by pracovalo(lebo nie je pre koho vyrabat), to by este nakoplo hodnotu btc, a v podstate to sice znie divne ale stat skrachuje.
Preto vsetky relevatne meny sa snazia pohybovat blizko nuly(vacsinou mala inflacia, alebo naopak mini deflacia(svajciarsky frank), a centralne banky toto drzia bud predajom alebo nakupom deviz, zlata atd..
A ak sa prejde na kryptomeny, tak si bud isty ze ich budu ovladat staty.
Volne vydrzia do prveho velkeho padu, pripadne po zakaz(ked stat zakaze, tak vsetci zacnu predavat a hodnota padne).
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od reg.: maninshadow
|
Pridané:
20.10.2017 20:59
Od kedy centralne banky kriju menu zlatom? To uz dlho neplati. Tiez mam pocit ze si myslis ze centralnu banku vlastni stat ale omyl. Centralne banky su sukromne firmy ktore generuju zisk. Stat ma len obmedzenu moznost zasahovat do diania v centralnej banke a to len formou zakonov a dohod z centralnou bankou.
Podla mna ani jeden sposob nieje dokonaly a je na oboch stranach co zlepsovat.
BTC stat sice moze sa pokusit zakazat ale pouzivat sa neprestane.
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: lal
|
Pridané:
20.10.2017 21:46
Co ta vedie k tomu ze centralna banka nenakupila bitcoiny za tlacene papieriky po prvom spiku v 2011? Goldman sachs komentoval btc v 2013 z coho mne vyplyva ze ak videli potencial a nemali iq 92 tak nakupili podstatnu cast ked nie predtym tak vtedy..
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: Peterko22
|
Pridané:
21.10.2017 0:05
Ty ak nie si troll tak si pekne mimo zo života. Prečítaj si napríklad ústavu a zákon o zriadení NBS, ty súkromná firma riadená “len” zákonmi 😂. Centrálna banka nie je firma ale štátny orgán, ktorý raz vyprdne stratu a raz zisk, ale to je z povahy jej činnosti nutné.
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: kekeket
|
Pridané:
20.10.2017 21:48
Ved to je praveze dobre ze sa menej zacne kupovat, menej produkovat a ludia budu setrnejsi a majetnejsi a nebudu musiet pracovat 8 hodin 5 dni v tyzdni.
To co dojebava tuto planetu je nadbytocna produkcia a plytvanie zdrojmi. Inflacia nici planetu, deflacia je spasa pre ludstvo :D
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: Jjfjjdkzjsjzj
|
Pridané:
20.10.2017 21:55
Lenze jemu na zakladoch ekonomickej teorie povedala teta ze deflacia je fuj fuj a podla vsetkych modelov je idealna ekonomika byt cele dni v robote a popritom vsetko zarobene minut na existencne potreby a na splatku hypoteky na predrazenych 10m2 a 1ks noveho ajfonu
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: ggghh
|
Pridané:
20.10.2017 22:12
a co by si robil keby si mal tretinou vyplatu a ceny ako teraz? menej by si kupoval a hypoteku by si bral na deti... lebo presne to robi vysoka deflacia teraz si mozes dovolit ajfon kazdy rok auto kazdych povedzme 5rokov a je len na tebe ci kupis ajfon kazdy rok alebo pouzijes staru CB nokiu...
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: ggghh
|
Pridané:
20.10.2017 22:15
a kto ta nuti robit 160hodin mesacne? a kto ta nuti kupovat novy ajfn kazdy rok? mozes pracovat na part time a zarabat polovicu a nekupit ten ajfon.... jaaaj vlastne ty nechces ani pracovat ale zit dobre na ukor inych ako stary dobry komunista
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: Gertrudo
|
Pridané:
20.10.2017 22:21
To je utopisticka myslienka. Otazka je preco podla toho nezijes aj teraz. Preco chodis na pivo(ked si mozes kupit domov), na dovolenky, ked mozes ist za dom na pole, preco si kupujes nove pc, ked stare este dlho vydri, telefon atd. Alebo chces povedat ze tak zijes a setris maximlane?
Ked nie preco nie?
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: aasami
|
Pridané:
23.10.2017 11:02
presne takto to robim ako si povedal
nezda sa mi to ako utopia ale skor ako ideal
ludia sa plahocia za tym co vobec nepotrebuju
a myslia si ze ich to urobi stastnejsimi
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: lobotomik
|
Pridané:
23.10.2017 9:36
Deflacia dlhe desatrocia vladla v sektore IT a napriek tomu tento sektor excelentne prosperoval.
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: Gokuu
|
Pridané:
21.10.2017 5:21
Btc je kryta mafiou.
Konkretne firmamy ktore nakupuju Btc aby mali na odsifrovanie diskov alebo nezverejnenie ich serialov. A to v takom meritku ze btc jednoducho nie je dost a preto cena raketovo stupa.
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: Gokuu
|
Pridané:
21.10.2017 5:22
A moje prispevky su kryte gram. chybami :P
|
|
Re: nicim neryta lgbtqitcoina
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
21.10.2017 15:44
Priekazne v súlade s vládnym programom revízie výdavkov Hodnota za peniaze.
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: iExploder
|
Pridané:
21.10.2017 3:45
z obtiaznosti tazenia sa nenazeres, z toho ze nejaky warlord bude chciet nosit na krku zlatu retaz ked dojde ropa a voda ano :)
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: Klon M5
|
Pridané:
21.10.2017 9:01
HAHAHA zasmiali sa zbrojnoši...
To aj elektrárne môžu vydať svoju menu, resp. baníci, aby to aj dilyno pochopil
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: Solo_Kamen
|
Pridané:
22.10.2017 8:02
Smeješ sa ale máš pravdu. V tvojom meste/dedine si tiež môžeš vytvoriť z kamošmi vlastnú kryptomenu, tažiť ju s kamarátmi a vymienat si za ňu veci. A keby si mal tých kamarátov moc tak kludne môžeš predávať tvoje HAHAcoiny ostatným aby tiež mohli od teba potom nakupovať.
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: Blablabla...
|
Pridané:
21.10.2017 23:08
Ono aj Minecraft je pre niekoho obtiazny... A to neznamena ze ma daku obrovsku hodnotu... Chapes?
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
22.10.2017 15:00
minecraft nieje cryptomena ani mena ty retardovany kokot asi ti jeblo kladivo na hlavu ked si napisal taketo prirovnanie. Ty si zrejme svojim rodicom na obtiaz a tak isto nemas hodnotu. Chapes? Chod si radsej zapnut minecraft ty kockata hlava.
|
|
Re: nicim nekryta bitcoina
Od: nepitetuvodujeotravena
|
Pridané:
21.10.2017 15:17
Presne tak ako euro a dola ci ine meny zalozene na frakcnych rezervach. Cize neviem co si tymto chcel povedat.
|
|
Re: Ako vybabrat s hlupakmi...
Od reg.: maninshadow
|
Pridané:
20.10.2017 20:30
Bitcoin a ponzyho schema su uplne dve odlisne veci. Je viac podobny akciovemu trhu.
Ide o to ze velka cast btc sa pouziva na nakup a predaj sluzieb a tovaru. S ostatkom sa obchoduje na burzach.
Teraz cena leti hore lebo sa blizi fork a nasledne rozdvojenie kde ludia co budu mat strasne vela BTC natom zarobia lebo ziskaju tu istu sumu v podobe novej meny a ta ak sa ustali trebarz ako naposledy BCC 300€ tak za kazdy BTC-G (gold ten co vznikne) maju 300€bez roboty a ak stihnu predat BTC pri najvyssej hodnote aj natom zarobia. (tu suma zalezi od toho kedy zacali / za aku cenu BTC nakupovat)
|
|
Re: Ako vybabrat s hlupakmi...
Od reg.: maninshadow
|
Pridané:
20.10.2017 20:33
Ja osobne po forku ocakavam pokles hodnoty BTC a vidim prilezitost nakupit do buducna za relativne lacno. O pol roka rok sa to preda a kazdy BTC hodi od 1000 - 2000€.
Pripadne to 5 rokov podrzat a predat za 100 000€ jeden BTC.
|
|
Re: Ako vybabrat s hlupakmi...
Od: Hjdjdjjsjjs
|
Pridané:
20.10.2017 21:48
Ja ked zbohatnem na bitcoine tak si kupim ten najvacsi kancel a v nom si vytlacim vsetky diskusie z dsl
|
|
Re: Ako vybabrat s pakmi...
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
21.10.2017 15:40
Apple Campus je ale sucastou bundla, dosiahnutie hodnoty v bitcoinoch ktoreho je priekazne planovane niekde okolo nazvu ulice.
|
|
Re: Ako vybabrat s hlupakmi...
Od: lal
|
Pridané:
20.10.2017 21:39
Bitcoin je podla mna viac pouzivany ako komodita nez ako platidlo. Aka je kapitalizacia? Fakt veris ze viac nez tresnem patina aj to som asi prestrelil celkovych pohybov BTC sa meni za realny tovar a sluzby (platobne brany included co je tiez samostatna kapitola)?
|
|
Re: Ako vybabrat s hlupakmi...
Od: stevo7
|
Pridané:
21.10.2017 11:26
Aj si si ten clanok na wikipedii precital a porozumel mu? Ponziho schema je, ze vyberas vklady od vkladatelov, oklames ich, ze ich dokazes vyhodne zhodnotit na burze a zaviazes sa vyplacat nerealne vynosy, ktore potom vyplacas z vkladov novych vkladatelov (a velku cast si ulievas pre seba, kym su novi vkladatelia).
Tu niekto ohlasi cenu nejakej komodity na burze a ty ze vraj
ponziho schema. Aka ponziho schema???? Aj keby na BTC burzach niekto takto posobil a okradal dovercivych hlupakov, tak so samotnou cenou bitcoinu tento podvod ABSOLUTNE NIJAKO NESUVISI. To na akej burze a s cim organizator ponziho schemy naoko zaraba absolutne nijako nesuvisi s cenou tej komodity.
|
|
Qqqqqq
Od: Rayeo
|
Pridané:
20.10.2017 18:45
Ze ti ludia furt na tie pyramidovky skocia
|
|
Re: Qqqqqq
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
20.10.2017 18:51
pyramidovka alebo nie... ak na tom zarobili tisice € tak je to asi jedno... mne tento vlak usiel ale ani som sa nepokusal don nastupit.
|
|
Re: Qqqqqq
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
20.10.2017 20:27
nič ti neušlo ... keby si kúpil hoci aj pred mesiacom jeden bitcoinik, tak dnes máš zarobených 2000€ ... o mesiac ti napíšem, koľko by si mal, keby si kúpil dnes ...
|
|
Re: Qqqqqq
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
20.10.2017 20:58
to je sice pekne, ale tych 4000€co stal btc je pre mna velka investicia a ich strata by ma znicila viac ako ten zisk. Takze pre mna je to rizikova investicia.
|
|
Re: Qqqqqq
Od reg.: maninshadow
|
Pridané:
20.10.2017 21:04
Vsak nekupuj cely ale len zatolko kolko si mozes dovolit obetovat. Ale teraz by som s nakupom asi pockal ako sa to vyvinie po forku. Tak cca 1-2tyzdne.
|
|
Re: Qqqqqq
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
20.10.2017 21:44
Presne tak. Vždy investuj len toľko, koľko by si si vedel predstaviť nemať ;) ...
|
|
Re: Qqqqqq
Od: Gokuu
|
Pridané:
21.10.2017 5:17
Cital som clanok ze na jednej Burze sa obchoduje uz aktualne za 10k koli krajinke ktorej vlastna mena totalne krachla a vyplaty tam bezia uz v btc pretoze nestihaju importovat dolare
|
|
Re: Qqqqqq
Od: ggghh
|
Pridané:
21.10.2017 11:55
to bolo v mr robot
|
|
Re: Qqqqqq
Od: aasami
|
Pridané:
23.10.2017 11:21
a v ktorej krajinke to bolo prosim ta?
|
|
Re: Qqqqqq
Od: mladypanko
|
Pridané:
20.10.2017 22:04
tak radsej to nechaj v ponozke a zhni v robote za minimalku
|
|
Re: Qqqqqq
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
20.10.2017 18:55
http://dopice.sk/kpB
|
|
Re: Qqqqqq
Od: . vzdy
|
Pridané:
20.10.2017 20:31
Dalsi myslitel
|
|
Re: Qqqqqq
Od: Cjdklsl
|
Pridané:
20.10.2017 21:13
Vies veľké H. Pyramída je akurát tak EUR a USD ale nie kryptomeny.
|
|
Re: Qqqqqq
Od: no ano
|
Pridané:
21.10.2017 13:55
Si nepochopil ironiu :)
|
|
Re: Qqqqqq
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
21.10.2017 15:06
*dokazal
Keby vsetci chapali, priekazne by nebola.
|
|
dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: _Buržuj
|
Pridané:
20.10.2017 19:07
Najlepšie je investovať do niečoho stabilného. Napríklad taký americký dolár. Ten kupujú už roky vo veľkom ľudia v Rusku. Vedia totiž, že so svojim rubľom si môžu akurát tak .... zakúriť v zime.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: cpt.obvious
|
Pridané:
20.10.2017 19:46
preto som neinvestoval do smradlaveho bitcoinu - neda sa s nim v pripade nudze kurit...
az bude zeleny trt ponukat metrak dreva za bitcoiny, tak mozno...
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: maninshadow
|
Pridané:
20.10.2017 20:24
Ja ti predam drevo za BTC ak by si chcel.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Cpt.obvious-
|
Pridané:
20.10.2017 20:29
To je teraz ale deadlock
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: G vývod
|
Pridané:
20.10.2017 20:33
Aky deadlock, ty kokotko? Si povedal, ze kupis btc, ked sa bude zan dat kupit drevo. Tak kupuj, ty myslitel. Ja ti tiez predam potom dreva kolko budes chciet, ak sa dohodneme na rozumnej cene.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: maninshadow
|
Pridané:
20.10.2017 20:35
Tak co chces to drevo? Pred mesiacom sme s ujcom rezali je ho dost. maninshadow@outlook.sk Ak si to myslel vazne.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: maninshadow
|
Pridané:
20.10.2017 20:36
Na kolko si navstevnik DSL ti spravim aj cenu.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: maninshadow
|
Pridané:
20.10.2017 20:38
Pozeral som ceny. Ze si to ty tak 30€ za meter.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
20.10.2017 21:46
Akosi rýchlo si zabudol, že mu to drevo ponúkaš za BTC a nie za € ;) ...
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: man in shadow
|
Pridané:
21.10.2017 1:25
Samozrejme prepocitane na BTC aktualnym kurzom.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: asdqwe
|
Pridané:
20.10.2017 20:32
aj ja ti predam drevo za bitcoin.
|
|
Btc__
Od: Lolinko
|
Pridané:
20.10.2017 20:38
Treba rollovat co najviac pokym je cena :D
http://dopice.sk/kmM
|
|
bitcoin
Od: bitcoin
|
Pridané:
20.10.2017 21:39
Ak dobré počítam tak som zarobil 15000€ :-)
|
|
Re: bitcoin
Od reg.: asdasdasd
|
Pridané:
20.10.2017 21:46
si si na seba zarobil :)
|
|
Re: bitcoin
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
20.10.2017 21:48
Nepočítaš dobre. Ak máš ešte stále BTC, tak si ešte stále nezarobil nič. Zarobíš až vtedy, ak ich predáš.
|
|
Re: bitcoin
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
21.10.2017 0:41
ked ich predas za co? za eura alebo dolare ktore su v bubline ktora coskoro praskne? :)
BTC je tiez mena s ktorou sa da platit, mozes si kupit zlato, nehnutelnosti, elektroniku atd. existuju eshopy ktore priamo beru bitcoin. Bitcoin su skutocne peniaze. Fazulky mozes predat aby si zarobil.
|
|
Re: bitcoin
Od: Mojko222
|
Pridané:
21.10.2017 8:37
Aky je percentualny poplatok za prevod napr. pri kupe za 2BTC ?
|
|
Re: bitcoin
Od: lal
|
Pridané:
21.10.2017 14:51
kde dostanem vyplatu v BTC?
kde kupim rozky a sunku za BTC?
v ktorej banke mozem splacat hypo v BTC?
ako sa platia dane v BTC?
kolko a ktore eshopy beru BTC priamo (nie cez platobnu branu)
peniaze=/=mena=/=komodita
|
|
Re: bitcoin
Od: Onem
|
Pridané:
20.10.2017 21:50
Zarobil as in mam na ucte v eurach alebo zarobil as in hodnota stupla o 15k?
|
|
kde to kupujete/predávate?
Od: david1225
|
Pridané:
21.10.2017 12:07
Vy skúsení, kde nakupujete a predávate bitcoiny ? Zvažujem ich kúpu a chcel čo možno najlepší kurz
|
|
Re: kde to kupujete/predávate?
Od: Uršuľa
|
Pridané:
21.10.2017 12:25
-Bratislava
--Farmarska trznica
---Bitcoin automat
|
|
Re: kde to kupujete/predávate?
Od: Dddss
|
Pridané:
21.10.2017 13:56
Aj v alze je btc automat
|
|
Re: kde to kupujete/predávate?
Od: meniny Uršuľa Pošli kvety
|
Pridané:
21.10.2017 14:08
Ak chces najlepsi kurz tak hociaka exchange, ak ta zaujima anonymita, tak localbitcoins a nakup osobne za cash (horsi kurz)
Bankomat v alze do 1000 euro pyta len telefonne cislo ale tiez ma horsi kurz.
|
|
Re: kde to kupujete/predávate?
Od: fgdfh
|
Pridané:
22.10.2017 16:21
www.cex.io
Uz to budu 2 roky co tam vymeniam EUR-BTC a naopak.
|
|
aaaaaaaaaaah
Od: Rayeo
|
Pridané:
21.10.2017 19:16
Takze pre uplnost, kritici fiat mien a zastancovia tychto *coin chobotin:
Realne meny su kryte hospodarstvom daneho statu, cim je kryty *coin? Zbytocne spalenou elektrinou? A este mi povedzte uprimne, kolki z vas to maju preto lebo si myslia ze z toho bude nova celosvetova mena? A kolki preto lebo sa proste chcu nabalit na nestastnikoch ktori to kupia drahsie (neskor) ako vy. (a aby som nezabudol, blokchain technologiu nekritizujem, to je jedine rozmumne co z tohto humbuku po prasknuti bubliny ostane)
|
|
Re: aaaaaaaaaaah
Od: asdqwe
|
Pridané:
22.10.2017 9:32
"Realne meny su kryte hospodarstvom daneho statu"
Takze dolar je kryty 20 bilionovym dlhom? Ok, skvele
|
|
Re: aaaaaaaaaaah
Od: schlomo
|
Pridané:
22.10.2017 10:15
dolar je kryty ochotou US Navy+USAF+US Army vysvetlovat statom ktore by chceli prestat obchodovat ropu v inej mene ze to sa nepatri - nemohli by exportovat ten dlh :)
|
|
Re: aaaaaaaaaaah
Od: schlomo
|
Pridané:
22.10.2017 10:16
*zacat obchodovat
|
|
Re: aaaaaaaaaaah
Od: Rayeo
|
Pridané:
22.10.2017 10:26
Mas k veci aj nieco co si neprecital na zjem aj vlek?
|
|
Re: aaaaaaaaaaah
Od: schlomo
|
Pridané:
22.10.2017 13:15
1. zjem aj vlek necitam
2. mas aj nejaky argument ktory by ciastocne pripadne uplne vyvracal ten moj, alebo si mal len potrebu reagovat a nic pri tom (okrem toho pokusu o zosmiesnenie ofc) nepovedat?
|
|
Re: aaaaaaaaaaah
Od: Rayeo
|
Pridané:
22.10.2017 10:25
Vidis, taka silna ekonomika si moze dovolit aj taky dlh
|
|
Re: aaaaaaaaaaah
Od: asdqwe
|
Pridané:
23.10.2017 8:57
a si si isty ze to bude bez nasledkov? nevravim ze tento rok, ale napr dalsich 50rokov. Skratka pekne to bude rast, 100bilionov, 1 trilion atd. bez problemov
|