|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Znak Znak Znak Znak Znak
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
15.12.2015 9:08
Včera som bol na 50% rozhodnutý to kúpiť, ale snáď to cez sviatky zlacnie :D
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Hmm
|
Pridané:
15.12.2015 14:44
Ako tak čítam tie príspevky tak ľuďom to už dobre jebe. To majú asi z toho prepnutého zeleného lofasa uškriekaného buzeranta. Ako môžete neandrtálci drtiť hentaké online hry a dávať do toho ešte prachy a za tie si tam kupovať veci? Dnes je radosť podnikať, keď všade samí debil. Podľa mňa je prehnané kupovať tie predražené jednorázovky typu Fifa a pod, čo každý rok vychádzajú a pumpujú závislákov. Ako keby ľudia nemali nič lepšie na práci, len makať na drbnutú onlinovku a hodiny sa hrať.... Jebe Vám na hlavy.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: m44
|
Pridané:
15.12.2015 15:24
poznam ludi co cely rok hraju len tu "predrazenu jednorazovku" fifu. clovek nemoze stale len pracovat, inak mu z toho j****. potom su zasa ludia co nehraju nic, ale zabijaju cas citanim komentarov pod clankom k teme co ich vobec nezaujima. teraz neviem co je lepsie.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Hmm
|
Pridané:
15.12.2015 16:03
Mňa tá téma zaujala, neviem ako si na to prišiel, že nie. Tí čo drtia a kupujú každý rok tú Fifu sú tiež pekné mrdky. Hrať sa dá aj v reálnom svete ak o tom nevieš :D.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: ...
|
Pridané:
15.12.2015 16:06
Hej, aj s autom na okruh dokazes ist v realnom svete. Pilotnu licenciu si tiez mozes spravit takmer kazdy, tak na co vobec robia simulatory ....
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Hmm
|
Pridané:
15.12.2015 16:33
Ach jaj, reagoval som na jeho komentár, že človek nemôže stále len pracovať, tak, že to , že sa nehrá na PC hry neznamená, že musí zákonite stále len makať resp. , že sa nehrá a nie že všetko sa dá hrať v reálnom svete. Doporučujem čítať hlavou, nie riťou.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: frewar
|
Pridané:
16.12.2015 15:00
Mám rád plošinovky, RTS a občas si dám aj WoT a WT. Ako sa zabavím v reálnom svete v noci, v daždi, v mraze tak aby som dokázal mať z toho plnohodnotný zážitok a nezabralo mi to celé viac ako hodinu?
|
|
kym dokoncia
Od: zizi
|
Pridané:
15.12.2015 9:10
do hry som uz investoval presne 578 USD, ale aj tak mam pocit ze to bude este na dlho kym to dokoncia.
|
|
Re: kym dokoncia
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
15.12.2015 9:11
A mne je veľa 50 USD....
|
|
Re: kym dokoncia
Od: Problem
|
Pridané:
15.12.2015 9:19
A ja som sa cudoval, ci sa najde aj u nas niekto, kto da stovky eur za "svoju" lod v Star Citizene. Moja zena by s tym mala velky problem :)
|
|
Re: kym dokoncia
Od: čorv
|
Pridané:
15.12.2015 11:24
Niektorí z nás aj cez tisíc :-) Hold sa jedná o dream game nielen Chrisa Robertsa...
|
|
Re: kym dokoncia
Od: scam
|
Pridané:
15.12.2015 11:37
Dokončenie hry je nereálne ako počuť výbuch vo vákuu.
|
|
Re: kym dokoncia
Od: nuda
|
Pridané:
15.12.2015 12:02
Čo takto hra v ktorej by si počítal tlak kyslíka v nádrži, keď sa teplota zvýši pri prechode atmosférou. Alebo spotrebu co2 na vypestovanie 1kg kapusty na prípravu fliačok s kapustou.
|
|
Re: kym dokoncia
Od: rr3
|
Pridané:
15.12.2015 13:30
holt. Kup si aj pravidla ceskeho jazyka. Su o dost lacnejsie
|
|
Re: kym dokoncia
Od: čorv
|
Pridané:
15.12.2015 16:11
Ďekuji ti, já si váším každího gramatyckýho nácka.
|
|
Re: kym dokoncia
Od: rasizmus antirasistov
|
Pridané:
15.12.2015 20:02
Aj nacisti majú právo na sebaurčenie.
|
|
Re: kym dokoncia
Od: party
|
Pridané:
15.12.2015 9:23
výborná "investícia" :D
|
|
Re: kym dokoncia
Od: tešiť sa tešiť sa tešiť sa
|
Pridané:
15.12.2015 12:05
Myslím, že sa budú veľmi dlho dlho tešiť na hrateľnú verziu.
|
|
Re: kym dokoncia
Od: pichliac
|
Pridané:
15.12.2015 11:59
1. neverim
2. ak je to aj pravda, tak takych ako ty je mi fakt luto.... vlastne nie. tak vam treba!
|
|
Re: kym dokoncia
Od: atom_vodik
|
Pridané:
15.12.2015 12:02
preco tolko emocii, nemoze ti to byt proste jedno? :)
|
|
Re: kym dokoncia
Od: derp
|
Pridané:
15.12.2015 12:06
Slovenska zavist.
|
|
Re: kym dokoncia
Od: pichliac
|
Pridané:
15.12.2015 12:14
Zavidiet niekomu, ze je hlupy? To urcite nie :))))
|
|
Re: kym dokoncia
Od: derp
|
Pridané:
15.12.2015 12:35
Ale zavidiet niekomu ze nato ma aj ked je hlupy to uz je ine ze?
|
|
Re: kym dokoncia
Od: Hmm
|
Pridané:
15.12.2015 14:46
Kokos mne je to veľa dať aj za nový televízor a nie za nejaké pičovinu ešte. Jebe ti dobre, nedabuješ ty toho zeleného kokota z Alzy?
|
|
Re: kym dokoncia
Od: ...
|
Pridané:
15.12.2015 16:04
Niekto hra online hry ako relax, niekto chodi na rybacku, niekto to rozflaka v krcme. Kazdy ma nejaky konicek a kazdeho do toho jeho konicka je hovno. Ked na to nemas, tak aspon trapne nezavid komentujuc, ako su vsetci blazni len ty si lietadlo.
Alebo nam prezrad aku inu sprostost praktizujes ty, kde nebudeme my chapat ako za to mozes vyhadzovat prachy.
|
|
Re: kym dokoncia
Od: 33jkl33
|
Pridané:
15.12.2015 20:54
Asi tak nejak + pre niekoho je 600€ veľmi ťažké našporiť a pre niekoho nie.
|
|
Re: kym dokoncia
Od: coze
|
Pridané:
16.12.2015 7:47
"Kazdy ma nejaky konicek a kazdeho do toho jeho konicka je hovno. "
to hovory samo za seba :D
|
|
Re: kym dokoncia
Od: bludič
|
Pridané:
16.12.2015 17:09
*hovorí
To sa učia deti na 1. stupni ZŠ...
|
|
Re: kym dokoncia
Od: bludič
|
Pridané:
15.12.2015 16:14
Mal si sa lepšie učiť, alebo vybrať menej chudobný obor :P Život je na to, aby sa užíval, nie prežíval. Že si to on môže dovoliť a ty nie, je tvoj problém, nie jeho...
|
|
link na lode
Od: Problem
|
Pridané:
15.12.2015 9:23
Pre nezainteresovanych prikladam link na lode, ktore si mozete uz teraz kupit.
https://robertsspaceindustries.com /pledge/game-packages (zmazat medzeru)
Ktora sa vam najviac paci?
|
|
Re: link na lode
Od: party
|
Pridané:
15.12.2015 9:27
a keď tvoju loď rozstrieľajú na cucky, musíš kupovať novú?
|
|
Re: link na lode
Od: Problem
|
Pridané:
15.12.2015 9:31
Hehe, no to by bolo na slaktrafenie, keby som musel vysolit dalsich 150€ ak by ma niekto dostal...
Kedysi som hraval Eve Online, ked som prisiel o svoju prvu velku bojovu lod, vratilo ma to v hre o mesiac dozadu.
|
|
Re: link na lode
Od: lalo
|
Pridané:
15.12.2015 11:24
nie, v hre je standardne poistenie. problem je ze ak prides o vacsiu lod a neni na sklade potrva par dni kym dostanes nahradu. dovtedy ale mozes ist robit misie na nejakej inej lodi :)
|
|
Re: link na lode
Od: m44
|
Pridané:
15.12.2015 11:28
to poistenie sa plati in-game peniazmi? a co znamena "ked neni na sklade"? to je take takze niekde do databazy zapisat, ze tento hrac vlastni takuto lod a ma k nej mat pristup okamzite?
|
|
Re: link na lode
Od: čorv
|
Pridané:
15.12.2015 11:43
Poistenie sa platí ingame menou, má to byť vcelku minoritná čiastka. Naviac "poistná doba" plynie len počas doby strávenej v hre . Ale výbavu a náklad lode si poisťuješ zvlášť a cena poistenia je odstupňovaná podľa nebezpečnosti sektora, Pričom do najnebezpečnejších sektorov možno poistiť len samotnú loď. (celé to platí až do vydania hry, nie teraz).
Dostupnosť lodí už je herná mechanika, má tlačiť ľudí do toho, aby sa o svoje lode starali, dávali si na ne pozor, proste aby sa z toho nestala kamikadze akcia.
|
|
Re: link na lode
Od: party
|
Pridané:
15.12.2015 12:53
kamikadze akcia bola základná stratégia v privateerovi. nič nezničilo nepriateľskú loď lepšie ako vlastné štíty :D
|
|
Re: link na lode
Od: čorv
|
Pridané:
15.12.2015 16:17
Neber ma doslova, s rammingom sa počíta aj v SC, dokonca by mali byť aj anti-ramming štíty, ktoré si môžeš dať na loď.
U Vanduulov je to bežná taktika, kvôli tomu majú ich stíhačky tú čepeľ. http://dopice.sk/fMt
|
|
Re: link na lode
Od: Problem
|
Pridané:
15.12.2015 19:33
Uz sa nepamätam ci bolo a ak ano tak ake bolo to standardne poistenie, ked som to hraval pred 10 rokmi. Ale dobre sa pamätam, ze som mal na tej lodi na vtedajsiu dobu vypiplane moduly Tech 2 a ked som o nu prisiel, tak to naozaj velmi bolelo (financne). Vybavenie lode nie je poistene.
|
|
Re: link na lode
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
15.12.2015 11:24
Mozes si mesacne platit "poistne". Po zniceni poistenej lodi dostanes novu, rovnaku. Ak ju poistenu nemas, mas skratka smolu.
A to si ani prdel nerobim...
|
|
Re: link na lode
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
15.12.2015 13:08
dufam ze tam neni Allianz, lebo si najdu 100 vyhovoriek aby ti ju nemuseli preplatit (vymenit) :)
|
|
Re: link na lode
Od: bludka
|
Pridané:
15.12.2015 18:15
to platenie je ingame menou, nemá to s reálnymi peniazmi nič spoločné
|
|
Re: link na lode
Od: 1337
|
Pridané:
15.12.2015 9:30
za 250 som nakupil Retaliator
|
|
Re: link na lode
Od: jsmp
|
Pridané:
15.12.2015 9:47
takze klasicke pay to win? :D vyhrava ten kto je najvacsi totok a vyjebe najviac penazi do hry? :D
|
|
Re: link na lode
Od: Sanxo
|
Pridané:
15.12.2015 10:50
Najprv si niečo o tej hre naštuduj a potom tliachaj sprostosti (alebo sa vráť k WoT)
www.star-citizen.cz/
|
|
Re: link na lode
Od: jsmp
|
Pridané:
15.12.2015 10:55
Sekcia Lode je prazdna, sekcia O hre popisuje ze hra bude modularna. Nikde som nenasiel zmienku o tom ako budu fungovat "mikro" transakcie. Trochu pochybujem ze lod za 12000 dolarov bude len kozmeticka zmena :D
|
|
Re: link na lode
Od: Guite
|
Pridané:
15.12.2015 11:13
Co sa ti zda pay to win na wotku ? Snad nemyslis premium ammo,ktore si moze kazdy kupit aj za kredity v hre...
|
|
Re: link na lode
Od: Sanxo
|
Pridané:
15.12.2015 11:41
... a premiové vozidlá.
V Star Citizen sa nekupujú lode preto aby bol niekto "OP", ale je to čosi ako odmena za podporu. Okrem toho tie lode (až na výnimky) budú v hre dostupné pre kohokoľvek. A čo je asi najdôležitejšie, je to simulátor.
Lode tam majú len vymenované. Viac info najdeš na RSI. Dôležitejšier sú však články - popisujú aktuálne zmeny v hre - od svojho spustenia sa vďaka stretchgoalom už zmenila X krát (aj lode)
|
|
Re: link na lode
Od: trepes
|
Pridané:
15.12.2015 14:10
Vo Wotku sa kupujú premiové vozidlá aby bol niekto OP ? :D Ty si to nevidel ani z vlaku tu gamesu tak sa o to nabuduce neopieraj... Hlavnou ulohou premiového vozu vo Wotku je, ze posádku vozidla expíš o 50% rychlejsie (vyexpenu posadku mozes potom pouzit inde) + dostávas o 50% viac kreditov za bitku ale to ze to je nejak lepsi tank ako tie, ktore mozes normalne vyskumat asi tazko... Dovolil by som si tvrdit ze niektoré premiove tanky su horsie ako tie free a teraz k star citizen, 350USD za lod ? :D Tato cenova politika im dlho teda nevydrzi. Povedz mi ako si predstavujes vesmirny simulator, ako chces simulovat nieco co realne este neexistuje ?
|
|
Re: link na lode
Od: Sanxo
|
Pridané:
15.12.2015 19:42
Táto cenová politika im drží už druhým rokom (preto majú 100 melónov). Sú tam maníci čo prispeli tisícami $ a kúpili si lode čo ako jedinci nedokážu ovládať. Už to tu bolo niekoľkokrát spomenuté - ak niekto chce hrať túto hru, nemusí nič platiť. Je to v podstate forma odmeny za prispievanie do kickstartera.
Vesmír ako taký existuje a dokonca sú aj známe princípy fungujúce vo vesmíre. A tie je možné aplikovať v hre. Súhlasím, že to nie je simulátor v tom pravom slova zmysle - typu "Flight Simulator", ale myslím si, že sa tejto hre "simulátor" hovoriť s kľudom môže (kvôli aplikácii fyzikálnych javov vyskytujúcich sa vo vesmíre na letový model lodí, zložitosť ich ovládania a podobne).
|
|
Re: link na lode
Od: Sloniik
|
Pridané:
15.12.2015 20:00
Pan inzinier, samozrejme ze vo WoT su premiove vozidla na OP. Pretoze premiove vozidlo ma: viac XP za bitku, tym padom rychlejsi rast posadky; dalej lacnejsie opravy. A bez penalty mozes vycvicenu posadku preniest do ineho vozidla v ramci naroda. Toto neni OP oproti standardnym vozdidlam?
Dalej premiovy ucet ma ovela lepsi match making - proste nehras v time s tolkymi debilmi ako bezne.
|
|
Re: link na lode
Od: hejsaka
|
Pridané:
16.12.2015 11:11
Dalej premiovy ucet ma ovela lepsi match making - proste nehras v time s tolkymi debilmi ako bezne.
Tak toto je jednoznačne največší bullshit o Wotku aký som kedy čítal, s premium acc mam vyše 6000 bitiek ale zvýhodnený MM som si nevšimol. Ak nenadealujem slušný dmg tak prehrám vždy, málokedy sa mi stane, že ma poťahá team...
|
|
Re: link na lode
Od: derp
|
Pridané:
15.12.2015 12:05
Skor pay to lose. Vyhrava ten kto zaplati menej a podari sa mu znicit lod tomu kto do hry vrazil viac penazi.
|
|
Re: link na lode
Od: čorv
|
Pridané:
15.12.2015 16:23
Tak znova. Do hry NEMUSÍŠ investovať ani cent navyše mimo kúpy základnej hry. Ide len a výhradne o podporu projektu, bez ktorej by tá hra vôbec nevznikla. A tým, že niekomu zničíš loď, mu žiadnu reálnu finančnú stratu nespôsobíš.
|
|
Re: link na lode
Od: joziiiiiiiii
|
Pridané:
15.12.2015 9:49
hm mohli by svoju stranku poriesit nech funguje poriadne na mobile, ked uz predavaju lode za stovky eur
|
|
Re: link na lode
Od: mi ostatny
|
Pridané:
17.12.2015 3:35
josko nam ostatnim to funkuje na antroite pes proplemof, to musy pit tim tvojim ifonom.
|
|
Re: link na lode
Od: m44
|
Pridané:
15.12.2015 10:45
ja to nechapem. to si akoze nekupujes priamo hru v ktorej si potom mozes za nejake virtualne peniaze kupovat lode, ale kupujes si najskor lod za skutocne peniaze? ked si clovek teraz kupi uplne najlacnejsiu lod, bude potom mozne si priamo v hre kupit lepsiu lod za virtualne peniaze?
|
|
Re: link na lode
Od: lalo
|
Pridané:
15.12.2015 11:28
vacsina hry bude kontrolovana npc, teda pay2win bude mozny tam kde nieje policia.
kamosi z eve online volaju star citizen carebear heaven
je tam vela starsich ludi ktori nemozu visiet na hre 50 hodin tyzdenne, takze je to skor pay2convenience
aj v full hre sa budu dat kupit zakladne lode ale len za urcity max limit mesacne
hra je viacmenej pve a teda naskytuje sa otazka ako velmi vadia microtransakcie ak 90% hry je pve?
|
|
Re: link na lode
Od: m44
|
Pridané:
15.12.2015 11:33
mne mikrotransakcie nevadia. ale kupovat si lod za stovky dolarov sa neda nazyvat mikrotransakcia. to uz je skor bankrotransakcia.
|
|
Re: link na lode
Od: čorv
|
Pridané:
15.12.2015 11:46
Toto vo finálnej hre možné nebude, len teraz ako forma podpory vývoja.
|
|
Re: link na lode
Od: Jakub12345
|
Pridané:
15.12.2015 11:33
Presne tak, teraz tym akurat podporis vyvoj a dostanes k lodi aj nejake casovo obmedzene poistenie. Ina vyhoda v tom ale nice he.
|
|
Re: link na lode
Od: čorv
|
Pridané:
15.12.2015 11:36
Za peniaze si kúpiš samotnú hru so základnou lodičkou. Keď chceš vývojárov podporiť, môžeš si kúpiť drahšiu loď, alebo viac lodí. Všetko ale pôjde kúpiť priamo v hre za ingame menu.
Hra má model buy to play, nie free to play, ani pay to win (debilné názvy, fakt).
Bude obsahovať mikrotranzakcie, ich účelom je dlhodobo uživiť hru aj po vydaní (je to MMO), ale zakladá sa na tom, aby neboli vyslovene nutné pre hranie. Konkrétne bude si možné za reálne peniaze zakúpiť ingame menu, ale len v obmedzenom množstve, zrejme za mesiac. Vhodné to bude napr. pre ľudí, ktorí nechcú/nemajú čas zarábať si na lode v hre. Ale tieto veci ešte nie sú úplne doriešené.
V konečnom dôsledku Chris pri každej akcií na lode, pri každej novej uvedenej lodi a pod. stále dokola zdôrazňuje, že tieto veci netreba kupovať, bude ich možné kúpiť za ingame menu a že kúpiť ich je vhodné, len ak chcete podporiť vývoj.
|
|
Re: link na lode
Od: jsmp
|
Pridané:
15.12.2015 12:32
"Vhodné to bude napr. pre ľudí, ktorí nechcú/nemajú čas zarábať si na lode v hre. Ale tieto veci ešte nie sú úplne doriešené."
Taketo veci by sa mali riesit pred tym ako vyberu 100 mega od ludi :D
" V konečnom dôsledku Chris pri každej akcií na lode, pri každej novej uvedenej lodi a pod. stále dokola zdôrazňuje, že tieto veci netreba kupovať, bude ich možné kúpiť za ingame menu a že kúpiť ich je vhodné, len ak chcete podporiť vývoj. "
Mozes kupit za 50 evri alebo mesiac "farmit" ingame menu aby si si ju kupil -> pay to win :D
|
|
Re: link na lode
Od: čorv
|
Pridané:
15.12.2015 16:31
ZLE. Za prvé, nebudeš si môcť kúpiť naraz toľko peňazí, aby si za to kúpil veľkú loď, za druhé, mesiac to nebude, možno tak týždeň na Constellation, alebo aj menej, za tretie, v SC veľká loď neznamená automaticky výhodu. Veľká loď je nákladnejšia na prevádzku, menej obratná a väčšina z nich sú určené pre viacčlenné posádky, takže bez kamarátov alebo najatej posádky nebudeš schopný využiť jej plný potenciál, popr. nebudeš schopný sa ubrániť malým obratným stíhačom.
|
|
neviem sa dockat
Od: mr.Proper
|
Pridané:
15.12.2015 9:51
Nahodou je to rozumna investicia. Vlastnim uz vacsinu lodi a to mi stacili len 2 hipoteky.
|
|
Re: neviem sa dockat
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
15.12.2015 10:07
Slovenčina naša...
|
|
Re: neviem sa dockat
Od: mr.Proper
|
Pridané:
15.12.2015 10:13
Hypoteka nieje Slovenske slovo :P
|
|
Re: neviem sa dockat
Od: Boh1
|
Pridané:
15.12.2015 12:49
presne tak, je to od slova hipokrates
|
|
Re: neviem sa dockat
Od: trololoz
|
Pridané:
15.12.2015 14:47
chcel si napisat hypokrates omg (rolleyes)
|
|
Re: neviem sa dockat
Od: Ezechiel
|
Pridané:
15.12.2015 13:01
Akoze nie je? Mne sa tak vola dcera!
|
|
Re: neviem sa dockat
Od: Talamasca
|
Pridané:
15.12.2015 23:12
A to je co? Hypoteticka teka?
|
|
Re: neviem sa dockat
Od: Problem
|
Pridané:
15.12.2015 10:08
Ja som si kupil len taku mensiu ale velmi vyhodne. Vola sa to na kvatro a spracat zacnem az o tri mesiace. No nie je to fantasticke?
|
|
Re: neviem sa dockat
Od: čačkos
|
Pridané:
16.12.2015 16:03
Takže tvoj rok ma len 9 mesiacov lebo tri neplatia.
|
|
Glitch Citizen
Od: berny.
|
Pridané:
15.12.2015 9:53
https://www.youtube.com/watch?v=yXk7o84MZPo
|
|
Re: Glitch Citizen
Od: upaded
|
Pridané:
15.12.2015 18:13
https://www.youtube.com/watch?v=fCs9SVvFC_o
|
|
Citizen
Od: derp
|
Pridané:
15.12.2015 12:09
Scam Citizen...
|
|
nechápačka......
Od reg.: shapira
|
Pridané:
15.12.2015 16:37
Ako pozrel som si co sa tam predava.. ale dat 14400evri za nieco co je virtualne.....
sorry... ale za tu sumu mam velmo vela realnych veci.. ktore mozem pouzivat..... trocha moc, vlastne nie trocha, ale extremne prestrelena suma za par virtualnych hovadin....
Ako nemam problem zaplatit daco, nejaky game time, hru, datadisky, vylepsenia.. ale v ramci normy.. ale nie 14,4k
|
|
Re: nechápačka......
Od: grrr.
|
Pridané:
17.12.2015 3:28
13921 eur a 99 centov už znie lepšie?
|
|
klasika
Od: Iggg
|
Pridané:
16.12.2015 2:09
Konecne hra ktora ma uroven. Nikdy by som nehral hru pri ktorej by som nemohol minut realne peniaze pod 20 tisic eur.
My tzv. Dubai hraci mame svoje renome a uroven ! Zijem sice v garzonke ale vsetok svoj majetok mam vo virtualnej realite a to je skusotcna investicia !
|
|
Re: klasika
Od: derp
|
Pridané:
17.12.2015 3:31
Ser na garzonku, predaj aj tu a kup si radsej dalsiu lod!
|
|
Drahe nedrahe
Od: Satr Dollaris Citizenis
|
Pridané:
16.12.2015 13:16
Ja by som nerieisil, kto kolko minie penazi za tuto hru, alebo hociktoru inu hru.
Najdu sa ludia, co si nekupia ani Plants vs Zombies, lebo sa im zda 1.99 EURO vela. Su ludia, ktori daju za hru aj tisice.
Ja som hraval povodneho Freelancera ked som bol mladsi a velmi ma to bavilo. Drzim tejto hre palce, ma to velky potencial. Otazka je ci vobec, kedy a ako to cele zvladnu.
Keby som mal cas na hranie hier, urcite by som toto vyskusal a kludne aj zaplatil 50 Eur.
|