|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nototo
Od: onem
|
Pridané:
9.12.2014 20:45
a ze preco mi nejde nacitat stranku..uz som trieskal do monitora.
|
|
Re: nototo
Od: Ja.
|
Pridané:
10.12.2014 9:12
Vždy ma zaujímalo, prečo si to vždy odserie monitor. Aj vo filmoch. Veď monitor je v tom takmer vždy nevinne.
|
|
Re: nototo
Od: khjg kyg
|
Pridané:
10.12.2014 9:19
Preto, lebo vacsina pouzivatelov ma "inteligencny bypas" oci-ruky.
Nieco na zaklade logiky, oci-rozum-ruky, je velmi zriedkave.
Inteligencny rozdiel medzi neandertalcom mlatiacim kyjakom a dnesnych clovekom, trieskajucim do monitora, je minimalny.
Skor sa priklanam k nazoru, ze neandertalci boli inteligentnejsi, ako dnesne monitorove mlatacky.
Oni dokazali prezit aj v drsnych prirodnych podmienkach.
Kolko % dnesnej populacie by dokazalo to iste? ;-)
|
|
Re: nototo
Od: mattti
|
Pridané:
10.12.2014 9:39
dal som ti plusku za ten bypass ale tam to malo skoncit
|
|
Re: nototo
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2014 11:26
ja trieskam do klavesnice...
|
|
Re: nototo
Od: ku lgu
|
Pridané:
10.12.2014 12:31
"a trieskam do klavesnice..."
Znamka nekvalitne urobeneho bypasu.
|
|
Re: nototo
Od: homosexuálne decentné hovädo
|
Pridané:
10.12.2014 18:45
ja si otvorim https://kickass.so/ a mam hlboko v rici
|
|
Re: nototo
Od: GustoPiestany
|
Pridané:
11.12.2014 8:22
ak to je laptop, tak to je prave tam, de to ma byt mierene. ja napr na laptope mam pod klavesnicou ramky. cize ked tresnkes do klavesnice, tak to operacna pamaet tlakom pocici. lol
|
|
Re: nototo
Od: Monitor Ťamťung
|
Pridané:
10.12.2014 9:58
Ved toto... :,(
|
|
Re: nototo
Od: Deer
|
Pridané:
10.12.2014 21:05
Posol zlej spravy.
|
|
A kua
Od: Hugo747
|
Pridané:
9.12.2014 20:50
Najsamlepsi torrent web.
|
|
Re: A kua
Od: Rarbg
|
Pridané:
9.12.2014 20:56
rarbg.com zacina byt lepsi maju uz aj vlastne ripy v dobrej kvalite
|
|
Re: A kua
Od: hgyt
|
Pridané:
9.12.2014 21:28
rarbg ma sead v stovkach a ine stranky v tisicoch pri rovnakom titule.
Co je dost podstatne.
Ale o nic nejde, vsetko uz slape ako ma a policia si moze opan nahanat vlastny chvost, ako cvoknuty pes.
Ked nemaju na praci nic dolezitejsie, nech nas aspon pobavia.
|
|
Re: A kua
Od: pirat
|
Pridané:
9.12.2014 22:28
A na akej domene/ip to slape ? Lebo ako skusam tak skusam a nic...
|
|
Re: A kua
Od: nic
|
Pridané:
10.12.2014 8:23
fašisti nepotřebují řešit masové vraždy USA, fašisti musí řešit stahování filmů, za které jsme již několikrát platili protiústavně za prázdná média
|
|
Re: A kua
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
10.12.2014 11:39
Hlavne Ty si platil, že? Že Ťa huba nebolí, Ty smrade!
|
|
Re: A kua
Od: wkugtnkwlu
|
Pridané:
10.12.2014 12:35
Maniak!
Dokaz, ze neplatil ty zmrde!
Verejne na to nemas, pretoze po takomto obvineni bez dokazov by si na sude neobstal a pekne by si to zacvakal!
Na nete si hrdina, ale v realite by si sa posral od strachu pred pokutou za krive obvinenie, ktore by ta na 100% neminulo.
|
|
Re: A kua
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
10.12.2014 13:44
A Ty na čom frčíš???
:-)
|
|
Re: A kua
Od: ,j lu lyui
|
Pridané:
10.12.2014 16:02
Na rozdiel od teba, na logike.
Podla tvojho posrateho vyjadrenia, som trafil presne do podstaty tvojho problemu.
Si len velkohuba nula.
|
|
Re: A kua
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
10.12.2014 16:04
Dobré. A Kde je teda tá Tvoja Logika?
|
|
Re: A kua
Od: ,k kug
|
Pridané:
10.12.2014 16:10
Samozrejme ze dobre, na to nepotrebujem tvoje potvrdenie.
Logika?
Ked namiesto dokazu tvojich prazdnych tvrdeni napises taku ubohost, ako si napisal, tak sa na logiku nepytaj, nie je to nic pre teba.
Ved nakoniec ako v kazdej diskusii s tebou.
Takze daj dokazy tvojich tvrdeni a potom sa mozeme bavit dalej.
|
|
Re: A kua
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
10.12.2014 17:45
Tak začni.
Logické obvody...
|
|
Re: A kua
Od: ...
|
Pridané:
10.12.2014 19:02
Tie ti chybaju. Ci co si tym chcel povedat ?
|
|
Re: A kua
Od: 4maniak.
|
Pridané:
10.12.2014 19:22
Stará číslicová TTL klasika...
|
|
Re: A kua
Od: GustoPiestany
|
Pridané:
11.12.2014 8:25
seed je jedno, lebo ked zapnes DHT, tak to je aj tak jedno. aj ked nemas zapaty DHT, tak sa aj tak da vymienat peer list s ostatnyma peermi, cize nie je az tak podstatny tracker bootstrap. ja to robim ale niekedy tak, ked sa mi nechce cakat, kym zszene dostatok peerov, ze normalne vyhodim tie rarbg somariny a neham tam iba tie udp:// volne trackery ako napr udp://tracker.publicbt.com:80
|
|
Re: A kua
Od: 5ko Kotov
|
Pridané:
9.12.2014 22:10
rarbg vcera ustal ddos utok vybehol taky skromny banerík na ich stránke...
|
|
Re: A kua
Od: Cotts
|
Pridané:
10.12.2014 0:49
Ale kdeze. Mozno tak pre n00bov, ktori maju uzky radius, ale demonoid je daleko lepsi a o rutrackeri ani nevravim.
|
|
Re: A kua
Od: Cotts
|
Pridané:
10.12.2014 21:11
A nuly s inteligenciou vypalenej ziarovky a obmedzenym prehladom sa uz cinili. Ale neva, ked si myslite ze TPB je vrcholom na torrentom nebi, tak si zite v naivite kokoti. :D
|
|
Re: A kua
Od reg.: psynoxious
|
Pridané:
10.12.2014 10:33
na torrentleech sa nechytá
|
|
sa divim
Od: miro j.
|
Pridané:
9.12.2014 21:09
tym uradom ze ich to stale bavi toto robit, ludia im seru na tieto malichernosti, tak ako si priroda vzdy najde cestu, tak si ju najdu aj ludia. A jedine ako tomu mozu zabranit je ak Hollywood zmeni distribucny model a najme svoje ceny.
|
|
Re: sa divim
Od: tamtung
|
Pridané:
9.12.2014 21:36
presne tak, ale co by holivud robil, keby im nepridu do kina ludia? napr ako ja.. osobne uz nemam cas na take holivudske plagie. nic v zlom, viem ocenit kvalitny film, alebo hru (divadelnu), ale takych je asi 1, maximalne 2 za rok?
|
|
Re: sa divim
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.12.2014 22:57
holym z udu staci urobit jedinu vec.. zamestnat Kima a nechat ho pre nich vybudovat megaupload, kludne inkognito. Vlk syty, koza cela.
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
9.12.2014 21:35
no na toto maju kapacity, ale na psychopatov co postriela niekolko tuctov ludi na polostrove, na to je kratka.
pekne. dusevne vlastnictvo nejakej plagie je vzacnejsie, nez ine zivot, pomaly.
skor sa cudujem, preco ludia take plagie stahuju, resp. co je na tych "modernych filmoch" dobre.
osobne preferujem nejake serialy, ale kvalitne, nie tahat den co den nejaku "premieru"
ozaj, a divadlo, to je tiez lepsie, ako nejaka americka (alebo ina), plagia. kde uz ani scenar sa nemeni, len mena, ani herci, lebo tak vela ich uz nie je.
|
|
dlslxdǒena
Od: ieocod
|
Pridané:
9.12.2014 21:59
da sa?/nepostacuje vzdy odstavit len domenu? velku cast pouzivatelov by odstavili.
|
|
Re: dlslxdǒena
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
10.12.2014 0:16
ja mam v zalozkach ulozenu IP adresu kedze dost casto menili prave domenu a stale zistovat,kde prave bezia ma nebavilo
|
|
gratulujem
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.12.2014 22:53
gratulacia dute hlavy, zavreli ste jednu stranku, tak zajtra vznikne 10 novych.
|
|
pirati do plynu
Od: zlobik ten pravý |
|
Pridané:
9.12.2014 23:08
nechapem naco piratie... Spotify/Deezer za 6 Eur mesiac a Netflix 8 Eur
OS si hodim Arch, a na hranie kupim xboxa/ps4 za par Eur.
|
|
Re: pirati do plynu
Od: lal
|
Pridané:
9.12.2014 23:17
a 168e rocne v zachode :)
|
|
Re: pirati do plynu
Od reg.: black3r
|
Pridané:
9.12.2014 23:27
Keby ten Netflix aj na Slovensku fungoval...
|
|
Re: pirati do plynu
Od: 4841
|
Pridané:
9.12.2014 23:27
xbox/ps4 za pár Eur? 400€ konzola, 50€ jedna hra, 50€ hranie online na rok... o_O
|
|
Re: pirati do plynu
Od: palo-sexica
|
Pridané:
9.12.2014 23:34
a najdem tam vsetky dokumentarne filmy napr z bbc ako na thepiratebay?
|
|
Re: pirati do plynu
Od reg.: FilipSK
|
Pridané:
10.12.2014 0:14
daj mi link prosim na ten netflix za 8 eur na slovensku (nie cez vpn alebo proxace)
|
|
Re: pirati do plynu
Od: Talamasca
|
Pridané:
10.12.2014 0:52
pytas sa ako kreten. Pretoze na tych zasratych sluzbach je len na vynimky mainstreamovy obsah, ktory moze pocuvat leda tak vymlety blb. Platit za sracky typu rihana alebo lady gaga nebudem.
|
|
Re: pirati do plynu
Od: kskdkd
|
Pridané:
10.12.2014 7:20
Tak si budes vykonavat potrebu kradnutim, dement. Su aj ine sluzby ako spotify, deezer, odpovedz aj na to. Ci na to korunky nemas?
|
|
Re: pirati do plynu
Od: kjt hkljdl
|
Pridané:
10.12.2014 7:44
Netrep tu o kradnuti.
Platime si "Knazkovu dan"?
Platime!
Kym tomu tak bude, budem stahovat kolko budem chciet a kecy nejakych hlupakov, poplatnych predavacom teplej vody ma nezaujimaju.
Zvlastne je to, ze na rovnaky model nabehli aj v Holansku a pripravuje sa aj pre ine krajiny.
To si sa co neozval a nesiel tam protestovat?
A stavim sa, ze holandania maju lepsie platy a aj lepsie moznosti na pristup k vyssie spominanym sluzbam, ktore u nas nie su dostupne a napriek tomu sa nedaju okradat platenim sa hnoj.
Takze sklapni.
Vlastne nie, este nam ukaz, ktora z tebou spominanych/nespominanych sluzieb ponuka napriklad tie dokumenty BBC, ale aj mnohe ine "necoolove" veci, nie len sracky pre masy oviec?
Teraz sa predved.
|
|
Re: pirati do plynu
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
10.12.2014 19:46
Ty si dobrý pako. Aká Kňažkova daň? To Ťa ani najmenej neoprávňuje k porušvaniu autorských práv!!!
Ten 1 cent čo zaplatíš z média ktoré určite ani nepoužívaš, tým si ideš obhajovať páchanie trestnej činnosti? Ta si iný "frajer"... Teba si kúpim. Nech je sranda.
|
|
Re: pirati do plynu
Od: Talamasca
|
Pridané:
10.12.2014 21:33
Nie, Ty kreten. Slusny hudobnik ponuka svoje skladby na sieti zadarmo a zaraba na vystupeniach. Ale to parazitom typu ...no proste klasicke americke shitne skupiny ci slepice) nevonia a najradsej by boli, aby statna mafia robila zakony na mieru a podporovat ich parazitmus.
Mimochodom, vacsinou presne takych hudobnikov pocuvam, akych som vyssie opisal. A ti, ktorych tvorba nie je k dostaniu, sa mojej podpory dockaju ak budem mat moznost zucastnit sa vystupenia. Zatial si ich tvorbu zhanam na privatnych trackeroch.
|
|
Re: pirati do plynu
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
11.12.2014 17:22
Zadarmo boli odjakživa iba nejaké krátke ukážky. Niečo ako trailer k filmu.
To je ako s parfémom. Sú skúšobné smrady - Testery, ale nikto Ti nedá celý zadarmo. Prečo by to aj robil???
|
|
Re: pirati do plynu
Od: asdsdf
|
Pridané:
12.12.2014 12:57
Mne staci deezer aj za 3,50 mesacne. Pristup na desktopovu stranku z mobilu sa da obabrat cez squid proxy
|
|
prajem vsetko dobre
Od: Bozzz
|
Pridané:
9.12.2014 23:33
Dufam ze sa to da dokopy co najskor a preto posielam Novy cloud s novymi domenami
|
|
kyber ocoti
Od: mass defect
|
Pridané:
10.12.2014 3:24
Prasivi zlodeji dát, bodaj by vam usb porty vsetky divajsi odpalili!
|
|
Re: kyber ocoti
Od: ppp p
|
Pridané:
10.12.2014 5:28
oni nekradnu nulky a jednicky,ale dusevne vlastnicstvo dusevne chorych ludi o)))
|
|
Re: kyber ocoti
Od: alfonzo
|
Pridané:
10.12.2014 7:17
Tak potom su chori viac!
|
|
Re: kyber ocoti
Od: kt yduio
|
Pridané:
10.12.2014 7:50
Hlupacikovia, nikto nic nekradne, vsetci stahuju uplne legalne.
Uz to konecne pochopte.
Ja viem, budete bojovat za "prava humelcov" ale bezvysledne.
BTW, ked sa umelcom nepaci, ze sa ich "umenie" stahuje zadarmo, tak nech sa rekvalifikuju a idu robit nieco, co sa im neda ukradnut.
Nech idu kopat kanale, cistit kominy a tak podobne.
To nam predsa hustia do hlav zamestnavatelia "ked sa ti nepaci, tak chod, rob nieco ine, podnikaj, rekvalifikuj sa...."
Ked to plati v malom meritku, tak urcite aj vo velkom.
Takze nech zavru huby a zmierie sa s tym, alebo papa k lopate, maju na vyber, tak to nechajte na nich.....
|
|
Re: kyber ocoti
Od: aaasss
|
Pridané:
10.12.2014 10:32
Chuju
|
|
Re: kyber ocoti
Od: mjk i
|
Pridané:
10.12.2014 11:01
Chuju?
To je tvoje priezvisko, alebo krtsne meno?
|
|
Re: kyber ocoti
Od: aaasss
|
Pridané:
10.12.2014 11:09
Dievcenske meno tvojej mamy
|
|
Re: kyber ocoti
Od: mj kugy
|
Pridané:
10.12.2014 11:13
Nemam surodencov, takze si, ako vzdy, opat mimo.
Okrem ineho si mimo aj s rodom (ak ti to nieco hovori), pretoze dievcenske priezviska maju iny tvar, ako ten vyssie spominany.
Ale pri tvojej mrzkej inteligencii, ani sa nedivim, ze nevies take zaklady.
Strapni sa este niecim, rad sa zabavim.
|
|
Re: kyber ocoti
Od: aaasss
|
Pridané:
10.12.2014 11:50
fuuha, ja sa tu naozaj bavim s kokotom a sam sa detekova!
ze dievcenske priezviska maju iny tvar... a co ak tvoja mater je srbskeho, chorvatskeho, indickeho, bratislavskeho povodu? na to v tej tvojej makovicke nakazenej nemas kapacitu? zdanlivo nie.
|
|
Re: kyber ocoti
Od: kxdt glk
|
Pridané:
10.12.2014 12:38
Slabota ako som aj ocakaval.
Naozaj nemozem za to, ze ty mas takych zaostalych predkov a ich geneticku degeneraciu si schytal prave ty.
Dokazom je aj to, ze nedokazes argumentovat a vtedy sa uchylujes k invektivom.
Je mi ta luto, ale nic viac s tym neurobim.
Ak neratam zabavu o ktoru sa mi tu staras.
Pokracuj, rad sa zabavim.
|
|
Re: kyber ocoti
Od: tys
|
Pridané:
10.12.2014 23:09
ty si dwment, bodaj by ta cigani vykradli :)
|
|
domena
Od reg.: Masleyko
|
Pridané:
10.12.2014 6:10
je costaricka ... piratebay.cr...videl som aj .ee v chate na tpb.
a pre tych co bacia ze sme pirati .. nejde o par eur.. hru co mam rad si kupim . ale ide o princip :)
|
|
Re: domena
Od: Kekeke
|
Pridané:
10.12.2014 7:22
Princip, ze ked to podla tvojho nazoru nie je 'kvalitne' tak to ukradnem?
|
|
Re: domena
Od: kekeket
|
Pridané:
10.12.2014 7:27
ked to neni kvalitne ebem na to, ani to stahovat nebudem
|
|
Re: domena
Od: k,x gl
|
Pridané:
10.12.2014 11:22
"ked to neni kvalitne ebem na to, ani to stahovat nebudem "
A ako vies ze je to nekvalitne, ked si to nepozries/nevypocujes/nevyskusas?
Logika ti velmi chyba!
|
|
Re: domena
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.12.2014 11:26
chytim a kuknem csfd, pripadne skusenostou podla hercov... ked tam hra Segal tak to nijak nemoze byt dobry film, ale napr. Dicaprio uz davno mal zly...
|
|
Re: domena
Od: aaasss
|
Pridané:
10.12.2014 11:53
"chytim a kuknem csfd" - toto som zopar rokov dozadu tiez odporucal znamym, neviem ci som to aj nevymyslel. ale dnes uz ma kazdy mrd net a csfd chodi tolko "odbornikov" a komentatorov, ze sa mi zda ze som na facebooku. zo 100 tak 10 komentov k veci, ostatne od deciek, vyplakavanie...
kazdy kto ma doma 1TB disk s 500 filmami neni kritik...
|
|
Re: domena
Od: kh kgyu
|
Pridané:
10.12.2014 16:06
Presne tak, csfd uz davno nie je znamka kvality.
A povedat, ze sa riadim podla kritik niekoho ineho je uplne vedla.
To akoze vacsina kritikov ma tvoje umelecke citenie a pozeraju sa na film/hudbu/hru rovnako ako ty?
Robis si srandu, alebo to myslis vazne?
|
|
Re: domena
Od: aaasss
|
Pridané:
10.12.2014 17:38
Nie, myslim komenty typu - k veci. Kratke zhrnutie, orientacia filmu, dejova linia, spomenutie zaujimavosti, atd. Komentov typu "nuda", "je to picovina", "davam 10%" je tam uz pozehnane...
|
|
Re: domena
Od: pirat
|
Pridané:
10.12.2014 18:34
No to mas tak. Kazdy si tam najde to co hlada... Mna nezaujimaju stupidne komentare a recenzie, tak ich necitam. A vdaka takym ako si ty, to uz ani tu nema uroven ako kedysi
|
|
Re: domena
Od: pirat
|
Pridané:
10.12.2014 11:58
O moju logiku sa ty neboj. Podrobny postup ti napisali uz vyssie... Navyse stahujem len ripnute br a v case ich vydania je mnozstvo recenzii. Za mna doplnim k Segalovi aj j.c. van Damma :)
|
|
Re: domena
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.12.2014 7:41
princip je, ze ked nebudu predavat zive vianocne stromceky, tak ich ludia budu chodit kradnut do lesa.. takze ujo horar bud da termo kamerku na kazdy strom a kupi vyyysoookyyyy plot okolo celeho lesa (aj tak si kazdy donesie rebrik) alebo proste zacne predavat pred tescom stromceky za slusne ceny.
|
|
Re: domena
Od: pirat
|
Pridané:
10.12.2014 7:52
ujo horar holly wood je psycho a radsej bude behat okolo plota a zhadzovat rebriky
|
|
Re: domena
Od: kdjf blxthjk
|
Pridané:
10.12.2014 7:59
"Princip, ze ked to podla tvojho nazoru nie je 'kvalitne' tak to ukradnem?"
Omyl suhajko!
Princip je ten, ze si to najskor stiahnem, pozriem/vypocujem/zahram.... a az potom, na zaklade kvality produktu sa rozhodnem, ci mi to za kupu naozaj stoji.
Pretoze dnes by ti vsetci velmi radi predali uplne vsetko v cene luxusneho tovaru, hoci vedia, ze je to odpad.
Preco ist do kina na film, ktory ma sice dobru uputavku, dobry namet, ked vysledna realizacia stoji za hovno?
Stiahnem, pozriem doma a ked je to zaujimave/kvalitne, tak idem do kina.
A nie, nie je to o terorii, ale o realite, pretoze takto sa zacina spravat coraz viac ludi a studia o tom vedia.
Preto ich serie, ze uz nemozu beztrestne predavat hnoj, ludia ich prekukli a su obozretnejsi.
Rovnako aj v hudbe, 2-3 dobre pesnicky na albume a zvysok vata.
Ked chces, plat za cely album, ja si zaplatim len za konkretne pesnicky.....ale az potom, co si vypocujem album.
Takze to je princip a nie to, co sa tu snazis podsuvat a klamat nas tym.
|
|
Re: domena
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.12.2014 8:12
presne tak, napr na Interstellar som bol v kine, ale ak by som ho najskor pozrel doma, tak by som do kina nesiel. Strazcov galaxie som videl doma, ale keby ho davali v cinemaxe, tak idem. Uz nikdy nebude v cinemaxe....
|
|
Re: domena
Od: blablabla
|
Pridané:
10.12.2014 8:47
hry detto, drviva vacsina titulov ma zaplateny/dohodnuty review rating a jedine na co sa spoliehaju je masovy marketing. potom hra vyjde a ludi ide jebnut co je to za brak.Osobne by ma dost zaujimalo kam sa podeli dema hier,tak ako to bolo kedysi...
|
|
Re: domena
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.12.2014 8:52
Hry su uz celosvetovo celkom dobre poriesene, distribucne kanaly vybudovane, staci uz len zaviest hranie za pausal. Vo filmoch sa tu v europe nic take nechysta, musi najprv vymriet ta banda starych ch/ujov, ktori si nedovidia na koniec nosa. Keby v EK zostalo stare vedenie, tak uz dnes mame bezroamingovu EU a dalsim krokom mohli byt telky.. hranice su iba a len obmedzovanie konkurencneho prostredia.
|
|
Re: domena
Od: jfg bkgj
|
Pridané:
10.12.2014 8:52
Ako fanusik (nie fanatik) AC/DC som si chcel kupit ich posledny album Rock Or Bust.
Stiahol som, vypocul a zistil som, ze su to len prekopane stare pesnicky, stare hudobne namety z ich predchadzajucej tvorby.
Nic co by ma chytilo, fakt cista vata, takze sorry, ale nekupil som ho.
Naproti tomu, ked som si stiahol posledny album Robbieho Williamsa "Under The Radar Vol. 1", bol som milo prekvapeny a zaplatil som bez rozmyslania.
Takze tak sa veci maju.
|
|
Re: domena
Od: trololo
|
Pridané:
10.12.2014 9:35
Suhlasim s vami, ste retardovany .... cely zivot si kupujem vanilkovu zmrzlinu, oooo oni spravili aj cokoladovu ... co to ????? :O ... ved je tam len ina prichut, no take sracky im platit nebudem ....
|
|
Re: domena
Od: ,kf ghuoh
|
Pridané:
10.12.2014 9:48
Retardovany si samozrejme len ty.
Ved nedokazes dat ani dobry priklad.
Cely zivot kupujes vanilkovu a je to ok, asi ti chuti.
Ked zistis, ze vyrabaju a predavaju aj cokoladovu, tak co urobis?
Ochutnas ju.
Ked ti chuti, tak si ju budes kupovat, ked ti nechuti, tak si ju nekupis.
Co na tom akoze nedokazes pochopit?
Ale tu sa bavime o inej situacii.
Raz sa zmrzlinarovi podari, raz nie a ty nikdy nevies kedy sa mu podarila.
Preto sa rozhodnes najskor ochutnat a ked ti nechuti, tak za nu nezaplatis, ked ti chuti, tak zaplatis.
Stiahnut si album/film a 1x si ho pozriet=ochutnavka.
Rovnako to moze byt s tou vanilkovou.
Alebo chces tvrdit, ze rad zaplatis aj za nepodarenu vanilkovu?
Ak ano, tak si debil, ktorych maju studia velmi radi.
Plati, zerie aj vanilkovy hnoj a nevadi mu to.
|
|
Re: domena
Od reg.: psynoxious
|
Pridané:
10.12.2014 10:44
bež okrádať zmrzlinárov
|
|
Re: domena
Od: trololo
|
Pridané:
10.12.2014 12:22
rozdiel medzi dobrym a zlym filmom je dost subjektivny, za to ze ty si AC/DC uchyl co pcha prsty do zasuvky a mysli si ze je labuznik .... skoda reci, aj tak si zo svojho pohladu lietadlo :) a z mojho subjektivneho pohladu len dofetovany
|
|
Re: domena
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
11.12.2014 13:30
Dofetovany si ty, pretoze dat priklad na spotrebny tovar a porovnavat ho so sluzbou chce naozaj odvahu. Okrem toho zrovna tento typ sluzby (video a zvuk) je pre vacsinu neopakovatelny resp. ak nieco vidia raz, tak to druhy krat nepozeraju. Zaujimave je, ze u hudby im to nevadi.
Takze Hollywoodski kreteni zneuzivaju fakt, ze daju peknu uputavku, kopu reklamy, a za relativne vysoku cenu "vstupneho" predavaju nieco, co nemusi mat ani priemernu kvalitu. Vratit sa "sluzba" neda, pretoze na to nie je zaruka.
Nakoniec nasleduje druha etapa, a to BR/DVD nosice, kde ak zakaznik nebol v kine, tak zaplati za nieco, co uz nemoze vratit spat, ak to je brak.
Mal by existovat rezim, ze ak sa zakaznikovi kina film nepaci, tak do 45 minut moze z kina odist s vratenim vstupneho.
Fyzicke nosice: ak sa zakaznik dojde stazovat za nekvalitny titul, tak 60% ceny vratia po vrateni kupeneho tovaru.
|
|
Re: domena
Od: la la la
|
Pridané:
10.12.2014 10:37
Ze ac/dc lol, som myslel ze uchylni rockeri uz davno vykapali, ale asi sa mylim
|
|
Re: domena
Od: jfg bkgj
|
Pridané:
10.12.2014 10:48
Pozeram, ze ty si tej inteligencie vela nedostal.
Preco mam byt uchylny?
Preco by som mal (sme mali) vykapat?
Keby som bol uchyl, tak by som to bez rozmyslania, bez ohladu na NEkvalitu zaplatil.
Ale neurobil som tak.
Dokazes vysvetlit tvoje yebnute kecy, elebo zalezies ako zasrata vos pod chrastu?
Pretoze ja by som mohol napisat nieco podobne o tebe, len preto, lebo pocuvas nieco ine.
Ale nenapisem to, pretoze do tvojho hudobneho zanru/citenia ma nic nie je.
To je rozdiel medzi mojou inteligenciou a tvojou debilitou, neschopnostou chapat inych, nemontovanie sa do toho, do coho ta nic nie je.
Ked mi to budes platit, potom sa ozvi, ale dovtedy drz zobak.
|
|
Re: domena
Od: la la la
|
Pridané:
10.12.2014 10:59
A nezaplatil si za nic lebo len tahas a tahas ale sample alebo albumy v nizkej kvalite si nekupis, tak nekecaj!
|
|
Re: domena
Od: k, lkju
|
Pridané:
10.12.2014 11:04
Dokaz tvoje tvrdenia!
Ja mozem dokazat tie moje, ze kupujem.
Cakam na tvoje dokazy ty zasran.
|
|
Re: domena
Od: la la la
|
Pridané:
10.12.2014 11:08
Pocuvas ac/dc a stiahol si r. williamsa, to uplne postacuje aspon na kastraciu!
|
|
Re: domena
Od: j kjyg
|
Pridané:
10.12.2014 11:15
Cakam na tie dokazy o neplateni, ty zasran.
Mas, nemas?
|
|
Re: domena
Od: la la la
|
Pridané:
10.12.2014 11:45
vies citat picus dokriveny? mas ich vyssie!
|
|
Re: domena
Od: bujo
|
Pridané:
10.12.2014 12:09
la la la aj tak si hlupy chujeba
|
|
Re: domena
Od: ,kser g
|
Pridané:
10.12.2014 12:41
Hej zasran, ziadne dokazy o tom, ze neplatim za hudbu si nedal.
Cakam!
|
|
Re: domena
Od: la la la
|
Pridané:
10.12.2014 15:56
Ty daj dokaz ze platis! Neplatis, tak nic nedas a budes furt jak chuj vykrikovat do tmy.
|
|
Re: domena
Od: kjkyu
|
Pridané:
10.12.2014 16:13
Debilko lala si uplne vedla.
Ty ma z niecoho obvinujes a teda je tvojou psou povinnostou dokazat tvoje tvrdenia a obvinenia.
Takze cakam na tie tvoje dokazy o tom, ze som nezaplatil.
|
|
Re: domena
Od: robocop
|
Pridané:
10.12.2014 12:26
pre normalnych ludi vyzerate obaja ako deti :D chcel by som vas vidiet keby ste sa bavili o tomto na skolskej chodbe. by ste boli ako barankovia :DD
|
|
Re: domena
Od: ,kz gkl
|
Pridané:
10.12.2014 12:50
Na skolskej chodbe nie, ale na sude mozno ano, tam by sme sa mohli bavit.
Napriklad o krivom obvineni, ohovarani a pod.
A aj preto si nenecham od podobnych zasranov skakat po hlave.
Cim viac im dovolis, tym su drzejsi a myslia si, ze kazde obvinenie sa im beztrestne prepecie.
|
|
Re: domena
Od: trololo
|
Pridané:
10.12.2014 12:58
keby ti dam po tvari piatimi prstami v past zovretymi tak sa len rozplaces, na sude aj tak prehras a este mi budes platit
|
|
Re: domena
Od: 345353
|
Pridané:
10.12.2014 14:55
neboj, udri si kolko chces ale teba to bude bolet viacej
|
|
Re: domena
Od: la la la
|
Pridané:
10.12.2014 13:20
Ze na sude, lol :)
Co by si povedal sudkyni? Ze pani sudkyna, dotycny ma "obvinil" ze za uchylnu hudbu ktoru pocuvaju len mastnovlasaci a uchylni rockeri neplatim. By ta poslala tam odkial si vysiel, rocker pribrzdeny.
|
|
Re: domena
Od: trololo
|
Pridané:
10.12.2014 14:50
si precitaj co som pisal vyssie o striedavom prude, a plac troska viac :)
|
|
Re: domena
Od: ,kj luh
|
Pridané:
10.12.2014 16:18
Vidno ze mas v hlavicke poriadny hokej a nie mozog.
Obvinenie by bolo na zaklade verejneho obvinenia a ohovarania.
A kedze ty by si nemal dokaz na tvoje tvrdenia a ja mam dokaz o zaplateni, tak by si skoncil velmi rychlo.
Ze by ma sudkina niekde poslala?
Si vedla ako vzdy.
Tak co zasran, mas dokaz na tvoje tvrdenia?
|
|
Re: domena
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
10.12.2014 17:25
No najskôr sa nauč gramatiku.
Potom si daj teplý čajík, lebo máš poprechladané hrdielko.
No a šup šup do postielky, dnes žiaden večerníček nebude.
Veľa si cikal...
|
|
Re: domena
Od: Snitcher
|
Pridané:
10.12.2014 22:44
pekna praca vy dvaja mozem sa dojst pozret na pojednavanie?
|
|
Re: domena
Od: Kokoton
|
Pridané:
11.12.2014 7:44
vy ste ale riadni kokoti, chlapci
|
|
Re: domena
Od: trololo
|
Pridané:
11.12.2014 8:21
jasne, v prvych troch radoch je vysoka sanca nejaky ten letiaci zub chytit :) este aj sudkyna zdenka ho tam vyfacka ze co este nespi.
|
|
Re: domena
Od: Boh1
|
Pridané:
11.12.2014 4:51
Netrep. Už ti verím, že si stiahneš film, pozrieš, a potom naň ešte ideš do kina. Ešte povedz, že si ho druhý deň aj kúpiš na disku (stiahneš z itunes), aby si ho mal vo svojej legálnej zbierke a bude to kompletné.
|
|
Re: domena
Od: Jojos
|
Pridané:
14.12.2014 1:13
Sprostosti suhajko!
To je ako prist do restauracie, zjest cely obed a potom sa rozhodnut, ci ti to dost chutilo na to, aby si za to aj zaplatil. Ked ti to nechutilo, mal si to vratit po ochutnani. Podobne aj film by si si mal pozriet trailer, alebo prvych 5 minut a potom sa rozhodovat ;)
Lenze toto su len take kecy, take vase ospravedlnovanie, ze to robite preto, a ze ked si to stiahnete a pozriete, potom si to kupite, alebo idete do kina. To urcite. To su mozno nejake promile ludi, co to tak robi, aj to len sem tam. Takze kludne to robte, ale aspon sa netvarte vznesene a ze nie ste zlodeji. Len tolko k tomu. ;)
|
|
titulok2
Od: indeed
|
Pridané:
10.12.2014 7:27
posielam kvety policajtom
|
|
Maju pred volbami
Od: vsevec
|
Pridané:
10.12.2014 8:08
Svedsko ma pred volbami do parlamentu takze sa asi snazia zapacit svojim panom zpoza oceanu. Stale lepsie ako Izrael. ten pred volbami vzdy zabija v Palestincanov. Mimochodom, aj Izrael ma pred volbami.
|
|
Re: Maju pred volbami
Od: Talamasca
|
Pridané:
10.12.2014 21:27
V Izrahelli vrazdia v jednom kuse, volby-nevolby. Jedna bomba by ten umelo vytvoreny pseudostat navzdy poriesila. Dokedy bude ten nezakonny stav trvat a zaberat cudzie uzemia?
|
|
Koľko im dáme?
Od: baGoLo
|
Pridané:
10.12.2014 8:40
Koľko tipujete, že bude trvať, kým spustia nový thepiratebay?
2 dni? 3 dni?
Alebo si niekto myslí, že to už nerozchodia?
|
|
Re: Koľko im dáme?
Od: ms9
|
Pridané:
10.12.2014 8:49
web bol odstaveny iba hodinu...uz niekolko hodin funguje na adrese https://thepiratebay.cr/
dsl.sk by si malo dat pozor na kvalitu svojich "aktualnych" sprav
cnews.cz/pirate-bay-je- neznicitelny-svedske-policii -se-web-podarilo- odstavit-jen-na-hodinu
|
|
Re: Koľko im dáme?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.12.2014 8:54
nefunguje.
|
|
Re: Koľko im dáme?
Od: funguje
|
Pridané:
10.12.2014 16:33
ale funguje
mala by ist aj thepiratebay.ee
|
|
\"aktualita\"
Od: ms9
|
Pridané:
10.12.2014 8:50
web bol odstaveny iba hodinu...uz niekolko hodin funguje na adrese https://thepiratebay.cr/
dsl.sk by si malo dat pozor na kvalitu svojich "aktualnych" sprav
cnews.cz/pirate-bay-je- neznicitelny-svedske-policii -se-web-podarilo- odstavit-jen-na-hodinu
|
|
taktodajako
Od: kebydacotaknic
|
Pridané:
10.12.2014 8:52
https://thepiratebay.cr/ posielam kvety...
|
|
Re: taktodajako
Od: lal
|
Pridané:
10.12.2014 9:34
posielam Internal Server Error
|
|
Re: taktodajako
Od: xvzf
|
Pridané:
10.12.2014 14:23
To je iba mirror: http://is.gd/mfus3g
|
|
TPB je spat!
Od: vsevec
|
Pridané:
10.12.2014 8:53
https://thepiratebay.cr/ je to spat
|
|
aha, tak
Od: luke peterson
|
Pridané:
10.12.2014 8:55
preto mi neslo.
|
|
ficoland
Od: ficoland
|
Pridané:
10.12.2014 9:29
je tam aj verejny chat na tej novej stranke :D
|
|
ťak váma treba!
Od: Mierda
|
Pridané:
10.12.2014 9:37
piratske mrdky si nic ine nezasluzia!
|
|
Re: ťak váma treba!
Od: cfj ghljkd
|
Pridané:
10.12.2014 9:53
Posielam ti 10 nadrzanych negrov s metrovymi cicinami, ktori ta naraz budu znasilnovat 24 hodin bez oddychu.
Je im uplne jedno, ci si chlap, alebo zena.
To si pre zmenu zasluzis ty!
Enjoy ;-)
|
|
Re: ťak váma treba!
Od: hlavy ujebat
|
Pridané:
10.12.2014 10:44
Ked pominieme tvoj trapny pokus o trochu humoru, tak, pirate bay a vsetci podobni zlodeji su extra mrdky!
|
|
Re: ťak váma treba!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.12.2014 10:50
tak potom Tefal alebo Victorinox su vrahovia a treba im dat dozivotie za vsetky tie vrazdy. Napr. v Michigane teraz vo vlaku dobodal typek 4 cestujucich, urcite to bolo nozom Tefal...
|
|
Re: ťak váma treba!
Od: hlavy ujebat
|
Pridané:
10.12.2014 11:02
Jo a zabudol si vodu lebo topi ludi, maciatka, lode... Divna logika chlapce a pletenie hrusiek nie s jablkami ale so zemiakmi!
|
|
Re: ťak váma treba!
Od: j hjk
|
Pridané:
10.12.2014 11:09
hlavy ujebat
Mas problem v tom, ze sa snazis obhajit neobhajitelne.
A presne preto pouzivas rovnaku taktiku (pletenie hrusiek nie s jablkami ale so zemiakmi! ) ktorou sa ohanas.
Bojujes boj, ktory nevyhras, podobne ako ti policajti z razie.
Ste len pre zabavu, nic viac
|
|
Re: ťak váma treba!
Od: hlavy ujebat
|
Pridané:
10.12.2014 11:43
ou yeah, dik, toto som netusil!
otvoril si mi oci - tak takto sa teda veci maju :)
|
|
Re: ťak váma treba!
Od: kdrtu ks
|
Pridané:
10.12.2014 12:30
No vidis, tak v tomto pripade mala tato debata pre teba obrovsky prinos.
Dnes vecer mozes ist spinkat s pocitom, ze zaspavas rozumnejsi, ako ked si sa rano zobudil a svihal do skolky.
|
|
Re: ťak váma treba!
Od: hlavy ujebat
|
Pridané:
10.12.2014 14:42
Ach, pripadas mi ako jeden moj jebnuty kolega, ktory si mysli aky je inteligentny. Bohuzial si to mysli len sam a vsetkym je na smiech, aj tym tupsim, aj tym inteligentnym...
|
|
Re: ťak váma treba!
Od: ,k lhl
|
Pridané:
10.12.2014 16:20
Zato ti mi nepripadas, pretoze ty si.
Bez argumentov si tu na smiech jedine ty, ako vzdy.
|
|
Re: ťak váma treba!
Od: lal
|
Pridané:
10.12.2014 16:25
a nie su nahodou jebnuti prave ti co sa povysuju? :)
|
|
Re: ťak váma treba!
Od: kjbkyj k
|
Pridané:
10.12.2014 16:34
Medzi povysovanim sa a nedanim si skakat po hlave je velky rozdiel.
Ked sikovny clovek odpalkuje blbca, tak blbec sa bude hnevat, ze ten sikovny sa nad neho povysuje.
Ani nahodou si nepripusti, ze je hlupak a dostal po papuli uplne zasluzene.
Este bude chciet, aby ho niekto lutoval.
Keby to sikovny nechal tak, tak hlupak by mu o chvilu prerastol cez hlavu.
Hlupakov obcas treba uzemnit a ukazat im ich miesto.
Ale ako sa hovori, "pre jebnuteho su vsetci jebnuti".
|
|
ficoland
Od: ficoland
|
Pridané:
10.12.2014 9:57
cfj ghljkd - presne tak :)
|
|
Upgrade
Od reg.: gringo
|
Pridané:
10.12.2014 10:21
Stále nechápem prečo si nedajú servre alebo služby do ruska? Tm je to oveľa bezpečnejšie ako v demokratických krjinách.
|
|
Re: Upgrade
Od: kjt g
|
Pridané:
10.12.2014 10:34
Su "demokraticke" staty, potom babkove staty (protektoraty, kolonie, gubernie....) a zvysok.
Neveril by si, ale aj v Rusku vela veci odstranuju a dost rychlo.
Preto je najlepsie pouzivat cinske servery, pripadne cloud.
Beriem to tak, ze po takomto zasahu (ked uz aj tak vsetko funguje) sa este zvysi decentralizacia, zrkadlenie na viacere geograficke miesta, cloudy a pod.
Takze je to dobre pre bezpecnost, chod stranok a buducnost.
Ostatne stranky sa z toho poucia a prijmu patricne opatrenia.
Netreba nad tym plakat, ale poucit sa zo situacie a prisposobit sa dobe....a samozrejme sa zabavat na marnej snahe studii, policie a ich poskokov, lokajov a pod. odpadu.
Vsetko zle je na nieco dobre. ;-)
|
|
Re: Upgrade
Od: degeneráti.dsl.sk
|
Pridané:
10.12.2014 10:40
Ano, a decka uz su tak jeble, ze si pletu predaj tovaru s dusevnym vlastnictvom a tie uplne jeble ani mevedia ze pri hudbe napr existuju sample, low quality verzie na vypocutie.
|
|
Re: Upgrade
Od: ,jshrt g
|
Pridané:
10.12.2014 11:00
Sample je jedna vec a cely album je druha vec.
Sample su vacsimou (na 99,99%) tie 2-3 najlepsie skladby z albumu, ktore sa snazia nalakat potencionalneho kupca.
O vate, ktorou je zvysok albumu vsetci zaryto mlcia.
Sample vsetkych pesniciek z albumu, su skor raritou, ako beznou praxou.
(ked budu bezne pre 99% novych albumov, potom sa ozvi)
Preto je pre zaujemcu vyhodnejsie stiahnut a vypocut si cely album a az potom sa rozhodnut medzi kupou celeho albumu, alebo len 2-3 konkretnych skladieb.
Jasne, ze je to nevyhodne pre fidlikantov a studia, ale to nie je problem fanusikov.
Ked budu fidlokanti davat na albumy 10 skvelych skladieb a 1-2 skladby v kvalite "vaty" bude po probleme.
Podobne je to s filmami.
Po stiahnuti a pozreti doma, sa ide na tie dobre do kina, na tie zle sa jednoducho nejde.
Pre niekoho este stale tazke na pochopenie, vsak?
|
|
Re: Upgrade
Od: ,jshrt g
|
Pridané:
10.12.2014 11:00
Pokracovanie:
Dusevne vlastnictvo nedava nikomi na svete pravo na klamanie zakaznika o kvalite, ktora tam moze byt, ale aj nemusi byt.
Je na rozhodnuti zakaznika, co povazuje za kvalitu a za co zaplati.
Ked sa fidlikamtom a studiam nepaci, nech a venuju niecomu inemu, nikto ich nenuti robit medialny biznis.
|
|
Re: Upgrade
Od: djkdd
|
Pridané:
10.12.2014 11:06
Ja furt neviem odkial beries tu potrebu a pravo mat za kazdu cenu cely album.
|
|
Re: Upgrade
Od: du kgjs
|
Pridané:
10.12.2014 11:20
Ze nevies je viditelne.
Asi nedostatkom inteligencie, vsak?
Nikto netvrdi, ze musim mat cely album!
Ale ked sa mi ho niekto snazi predat cely, tak sa nedam odrbat a najskor si ho cely vypocujem!
Az potom sa rozhodnem, ci si ho kupim cely, alebo len konkretne 2-3-4 pesnicky.
A presne preto si ho najskor zadarmo stiahnem, vypocujem a potom sa rozhodujem.
Tvrdil som to, ze ked daju fidlikanti na album 10 kvalitnych veci a 1-2 vaty, tak budu predavat cely album lahsie, ako ked tam daju 2-3 dobre skladby a zvysok vyplnia vatou!
Pozeram, ze pre jednoduchsich, je to nad ich chapanie.
|
|
Re: Upgrade
Od reg.: gringo
|
Pridané:
10.12.2014 11:28
Je to čisto na tebe či ich podporíš alebo nie. Ak sa ti páčia a chceš aby natočili nový album a prežili, tak máš na výber koncert alebo im rovno poslať love na účet.
|
|
Re: Upgrade
Od: kudgjkh
|
Pridané:
10.12.2014 12:21
Aj keby sa mi pacili, akonahle zacnu s odrbavanim v style 2-3 dobre veci na albume a zvysok vata, tak v tu ranu by som ich poslal do zeravej.
Bud sa budu spravat slusne, nebudu odrbavat, alebo dovi.
mas pravdu, este vzdy mozu vyrazit na koncert a zivit sa zivou hudbou, tak ako to bolo zvykom.
|
|
Re: Upgrade
Od: djkdd
|
Pridané:
10.12.2014 11:41
pocuvaj ma ty einsteinov degenerovany potomok z dolnej hornej - taketo tvoje teorie aplikajues aj na nakup softveru?
|
|
Re: Upgrade
Od reg.: gringo
|
Pridané:
10.12.2014 12:23
nie pán inteligntný..ja nekupujem soft. používam open source alebo testovacie verzie..poprípade trial a v najlepšom legálne multilicencie od mojích známych. I keď pár krát už som niečo ako wiki podporil.
|
|
Re: Upgrade
Od: ,kserug ksj
|
Pridané:
10.12.2014 12:27
Pocuvaj ty primitiv, vies o com vobec pises?
SW a e-knihy nespada pod "Knazkov" zakon o stahovani zadarmo.
Preto je stahovanie SW nelegalne.
Ale poviem ti to takto.
Ked zacinala era pc, tak som si ako kazdy iny stiahol kopec SW a hral som sa s nim, skusal, objavoval, ucil sa....
ALE!
Objavil som Linux, zistil som, ze SW pre Linux pre moje potreby bohato postacuje a odvtedy nemam s nejakym nelegalnym stahovanim plateneho SW ziadny problem.
Ani zakonny a ani moralny.
Len tak mimochodom, velka vacsina plateneho SW ma aj demo verzie, obmedzene bud casovo, alebo funkcionalitou.
Na vyskusanie je uplne zadarmo a na urobenie si nazoru o jeho kvalite to staci.
Nehovor, ze si o tom nevedel.
Ak nie, tak si este vacsi debil, nez za akeho sa vydavas!
|
|
Re: Upgrade
Od reg.: gringo
|
Pridané:
10.12.2014 12:32
hej hej..chápem ťa máš to ťažké keď ti chýbajú kolieska na to aby si pochopil o čom píšem..ale neboj to prejde :)
|
|
Re: Upgrade
Od: ksdrg i
|
Pridané:
10.12.2014 12:43
Napis na koho reagujes, zacina to byt neprehladne.
Aby som ta omylom nezaradil nedzi posahancov.
|
|
Re: Upgrade
Od reg.: gringo
|
Pridané:
10.12.2014 13:36
už nereagujem :)
|
|
Re: Upgrade
Od reg.: gringo
|
Pridané:
10.12.2014 10:47
Minule som troska cekoval ako je mozne ze teevee.sk funguje i ked porusuje urcite mrte zakonov a prisiel som nato ze to nejak strimuju cez ruske servre a to zrejme celkom legalne. Mozno by sme ich to mohli naucit, kedze sme Slovania a Rusaci su nasi bratia :)
|
|
http://thepiratebay.ee/
Od: dghdhgh
|
Pridané:
10.12.2014 10:49
http://thepiratebay.ee/
|
|
Re: http://thepiratebay.ee/
Od: zlobik ten pravý |
|
Pridané:
10.12.2014 11:23
https://thepiratebay.cr/
|
|
Re: http://thepiratebay.ee/
Od: Talamasca
|
Pridané:
10.12.2014 21:20
Costa Rica nebol dobry napad... fasizoidni Neocons z USA tam maju vazalsku vladu a zidovska mafia isto okamzite zacne pisat diktat aby domenu zrusili.
Treba riesit domeny vo Venezeuele, Bolivii, Ekvadore, Uruguaji, Brazilii, Cine, Irane, Syrii, Libanone, Malajzii, Severnej Korei, Rusku, Bielorusku, Srbsku... V tychto statoch nemaju fasisticki zmrdi zo spojenych statov fasistickych instalovane babkove vlady a posluhovacov. Krajiny tam spravuju zatial svojpravni ludia.
|
|
Re: http://thepiratebay.ee/
Od reg.: gringo
|
Pridané:
10.12.2014 11:25
Ď za tip. Vypadá to tak, že sa predsa len k tomu Rusku už blížia.
|
|
Zbytečnost
Od: Killer200120
|
Pridané:
10.12.2014 13:13
Vdit je to blbost ThePirateBay je pouze stránka a to co tam dají ostatní lidé je na nich takze by mely zatýkat ty lidi kteří to tam dají ke stazení
|
|
Re: Zbytečnost
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.12.2014 13:38
jasne, zatknu pol naroda ne? Mali by dat hlavy dokopy a ponuknut adekvatnu alternativu, lebo http://www.gorila.sk/product/507294 za 40€ s dostupnostou 16 pracovnych dni sa neda nazvat alternativa... Teraz hned chcem! za mesacny pausal!
|
|
Re: Zbytečnost
Od: hj kjgh
|
Pridané:
10.12.2014 15:59
"jasne, zatknu pol naroda ne?"
Nie nezatknu.
Su dve cesty.
1- zrusenie zakona, ktory postihuje vacsinu obyvatelstva krajiny.
2- robit to tak, ako aj doteraz "vsetci o tom vedia, ale na prikaz zhora sa to neriesi"
Vediet o tom a neriesit to, je asi jedina nasa cesta, pretoze keby sme zrusili ten zakon, tak by sme boli proti nariadeniam EU a to si ako "zvrchovany" stat, pod diktaturou EU, ktora skace ako korporacie piskaju, nemozeme dovolit.
V podstate az na niekolko tu vyskakujucich magorov, je vsetko ok a nic sa nedeje.
|
|
Re: Zbytečnost
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
10.12.2014 16:06
Ani jedno, ani druhé.
Proste sa zrušia služby ktoré spôsobujú nelegálny(nezákonný) stav.
|
|
Re: Zbytečnost
Od: ,j ,khl
|
Pridané:
10.12.2014 16:29
Nemozes zrusit sluzbu len na zaklade toho, ze sa da aj zneuzit.
Sa preber!
Nie sluzby sposobuju nelegalny stav, ale ludia, ktori ich zneuzivaju.
Maju ist po ludoch, ktori to zneuzivaju.
Ale kedze to je tazke a doslova nemozne, tak si korporacie nasli lahsiu cestu.
Zaplatili si zakony ake potrebovali a snazia sa rusit sluzby.
Ako vidis, marne a uplne nelogicky.
Namiesto prehodnotenia situacie, zmeny ich spravania, zmeny obchodneho modelu, cien, dostupnosti....sa rozhodli ist hlavou proti muru.
Ich hlava, ked si ju rozbiju, nebude ma to trapit.
To si napisal rovnako, ako keby si chcel zrusit noze, pretoze sa nimi podrezavaju arabski rukojemnici.
Noze su len sluzba, az v rukach magorov sa stali nezakonnymi.
|
|
Re: Zbytečnost
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.12.2014 17:16
pod toto sa podpisujem. triezvy nazor na vec.
|
|
Re: Zbytečnost
Od: Talamasca
|
Pridané:
10.12.2014 21:14
Hej kokot, co by si povedal, keby ucinime zakonom Tvoju osobu nezakonnu a potom Ta zrusime - napr. vystrelom z brokovnice do Tvojho obmedzeneho ksichtu?
Ze Ta radsej mater nevysrala na hnojisko a hned nezakopala. bolo by o jedneho extra prijebaneho kretena menej.
|
|
Re: Zbytečnost
Od: dhdhsjdj
|
Pridané:
10.12.2014 22:04
Chudacik stahovacik, neplac tolko a downloadni si aspon giga
|
|
Re: Zbytečnost
Od: Talamasca
|
Pridané:
11.12.2014 0:22
Hej kokot, nemas ani na poriadny nick? Daj cislo uctu, nech ti poslem zopar centov na lepsi. :D
|
|
je to tak
Od: ded0_j0zef
|
Pridané:
10.12.2014 16:14
su to pirati, treba na nich nasadit CIA a mucit ich nech sa priznaju ze su pirati. Potom do Guantanama s nimi a nechat ich tam zhnit bez ludskych prav. Ved to je hrozne ake socialno-kulturne skody napachali na obyvateloch tohto sveta.
#irony off.
|
|
tracker ide...
Od: Smurf
|
Pridané:
10.12.2014 16:40
ak mate zaujem o existujuce "produkty": "<nazov> thepiratebay " do google, link "v pameti", potom "display text only" a dole najdes magnet link, na stranke bez CSS...
|
|
piriti
Od: dsfpfopdsofp
|
Pridané:
10.12.2014 19:22
thepiratebay.ru
|
|
tha policajci si mysleli
Od: GustoPiestany
|
Pridané:
11.12.2014 8:17
tha, policajci si mysleli, ze cool, teraz su decentralizovany, zebereme par serverov aby sa nepovedalo, ze sa s tym piratstvom nic nerobi a potom mozeme dalej stahovat, lol, to nefungovalo...
|
|
internet je nase more
Od: pirat
|
Pridané:
11.12.2014 9:16
https://tpb.pirati.cz/
|
|
RU tor
Od: mrkwac
|
Pridané:
11.12.2014 11:49
CCCP su aj tak najlepsie.. rutor..noname..rutracker..max rychlost a to co nikde inde nenajdes.. PB je mukarina :)
|
|
Isohunt zachraňuje
Od: pirát
|
Pridané:
13.12.2014 21:22
http://oldpiratebay.org/
|