neprihlásený Streda, 4. decembra 2024, dnes má meniny Barbora
Štát varuje pred vianočnými akciami operátorov, dáva päť rád

Značky: Regulačný úradpripojenietelefonovanieSlovensko

DSL.sk, 27.11.2014


Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb dnes zverejnil upozornenie, v ktorom užívateľov varuje pred potenciálnymi rizikami vianočných akcií na telekomunikačné služby a ich neuváženým objednávaním.

"Pokiaľ užívateľov niektorá z ponúk osloví, tak sa rozhodne nemôžu spoliehať len na informácie z reklamy, z médií a informácie, ktoré získa napr. rozhovorom so susedom alebo s predajcami služieb. Tieto informácie sú neúplné a obvykle obsahujú len hlavné výhody služby. Pred uzavretím zmluvy s telekomunikačným operátorom je potrebné oboznámiť sa s jej podmienkami. RÚ upozorňuje, že operátor môže vydať všeobecné podmienky a cenník, ktoré sú súčasťou zmluvy," upozorňuje úrad, RÚ.

"Operátori obvykle ponúkajú výmenou za zmluvnú viazanosť rôzne benefity, ktoré sa môžu meniť dĺžkou viazanosti. Dôležité je premyslieť si, či je výhodné získať ponúkaný benefit za cenu zmluvnej viazanosti a podmienok s ňou spojených," pokračuje úrad.

RÚ ďalej užívateľov upozorňuje na bežné zmluvné sankcie pri bezdôvodnom rozviazaní zmluvy s viazanosťou, možnosť meniť uzatvorenú písomnú zmluvu po dohode aj inými formami a potrebu vyjasniť si všetky prípadné nejasnosti pred uzatvorením zmluvy. "Ak záujemca napr. o službu pripojenia k internetu nemá dostatok potrebných znalostí na posúdenie parametrov služby, tak by si mal nechať poradiť niekým nezávislým," odporúča.

Úrad zároveň zverejnil päť odporúčaní pre zákazníkov, ktorí zvažujú výber nových telekomunikačných služieb:
  1. Nekonajte pod tlakom. Ak nemáte dostatok času, uzavretie zmluvy radšej odložte.
  2. Všeobecné podmienky a cenník si dôkladne preštudujte, dostupné sú aj na internetových stránkach operátorov.
  3. Dôkladne uvážte zmluvnú viazanosť.
  4. Vyjasnite si to, čo vám je nejasné.
  5. V prípade absencie potrebných znalostí si nechajte nezávisle poradiť.
Kompletné upozornenie je možné nájsť na stránkach regulačného úradu.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Skylink preladil dôležité stanice
CEO Intelu bol donútený odstúpiť správnou radou
UPC vo vianočnej akcii sprístupní všetkým TV zákazníkom 42 staníc
Rast podielu Windows 11 sa zastavil
CEO Intelu odstúpil


inzercia



Diskusia:
                               
 

posielam vianocny pausal
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

pau-šál?
*
*
*
*
*
*
*
milujem tu reklamu od orange
Odpovedať Známka: -8.3 Hodnotiť:
 

paci sa.. mozes ist karola mazika nalozit zozadu
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Aozkoe http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

MTo9i3 http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

uAiSlc http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

x5guOo http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

3MKQqh http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je pekne, ze nas urad varuje. Avsak vacsine ludi je jedno co budu platit, hlavne ked budu mat svoj vysnivany superdrahy telefon
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

niekto ešte kupuje mobil podľa toho, či je s paušálom? O.o
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

Hm, to som si všimol aj ja, internetová ponuka, fasa lákavá, keď som si však pozrel všetky podmienky, tak som z hrôzou zistil, že operátor nielenže získa zákazníka na 30EUr službu mesačne po dobu 24 mesiacov, ale ešte sa aj fasa nabalí na mobile, ktorý mi predá o 100 EUR drahšie ako sa predáva bežne v obchodoch. Stačí sa pozrieť na cenník Orangutána, kde pri LG G3 udávajú "bežnú cenu" 500 EUR!!! Dnes zoberie mobil od operátora len idi..!
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Neviem, či som idiot, ale prečo by som si mal kupovať telefón zvlášť keď platím paušál? Skôr naopak, keď platíš paušál s viazanosťou a nezoberieš si ku nemu mobil, tak si prišiel o peniaze. To či sa oplatí mať paušál na viazanos, to je druhá vec, to si musí každý zrátať sám za seba, či sa mu to oplatí.
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

a preco by som mal platit akysi pausal? ak teda nevyuzivam flat sluzby?
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

No to teda si riadny IDIOT!!! Presne taký, na akých sa operátori fasa nabaľujú. Príklad z Telekomu:
Paušál XL Volania bez telefónu: 24x25,99=623,76
Paušál XL Volania s telefónom LG G3: 24x29,99+24x11(splátka za telefón)+99 (priama platba za telefón)=1082,76. Rozdiel činí 459 EUR, bežná cena LG G3 368 EUR. Na takých idiotoch ako ty, zarobí operátor o takmer 100 EUR viac.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zvoni telefon...
Uzivatel (U)- Prosim?
Operator (O)- Prave ste vyhrali 70% zlavu na volania do vsetkych sieti!
U - A... od akeho operatora?
O - Slovak Telekom
U - Ale ja som O2 (Myslienka: Co zasa do riti sa cpe telekom mne do O2?)
O - Ziskate volania len za 4 centy za minutu (nasleduje dlhe vymenovavanie vsetkych bonusov a volnych minut) ... za 10 Eur mesacne.
U - Ja mam kartu na kredit a pretelefonujem tak 20 Eur za 4 mesiace.
O - U kreditov to mame... 20/4=5 Eur za mesiac... no... raz prevolate menej a raz viacej a viac sa vam oplati (dalsie mlzenie)
U - Viete... Manazeri Telekomu zaspali dobu a dlho ponukali sluzby draho. Toto uzivatelov nahnevalo a nejake "extra zlavy" cez telefon im to nenavratia. Telekom by mal tuto "akciu" pouzit celoplosne pre vsetkych ako ospravedlnenie.
O - ale mozete ziskat neobmedzene volania do nasej siete t.j. mobilna + pevna siet
U - To mam aj v O2, sice za 13 centov za hovor, ale nie som obmedzovany mesacnym pausalom. To mi zatie obmedzenia nestoji.
Dovidenia.
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

Zrovna dnes otravuju podpultovo!! Vianocna akcia je v plnom prude.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

U mna tieto otravne vtierky koncia hned ako sa predstavia priamo zavesenim, niekedy skor.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Si ignorant. Praveze ked mam cas, tak si rad pokecam s clovekom na druhom konci. Vtedy mozem poslat jeho nadriadenych tam, kam patria a nech ma z toho aj on dobry pocit, ze chapem, ze je len predavacka a chudak nemoze za to, ze kladu na neho takeot naroky. To, ze robi takuto pracu nebude z presvedcenia, ale zo zufalstva - tak prejav trochu empatie.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Si homosexual. Vety, ked si zdvihnem nezname cislo a za sekundu sa dozviem meno, dovod volania... co ani nedokazes zachytit, ma otravuju.

Naposledy mi volala nejaka mlada, podla hlasu sympaticka pipka, ale po chvili som ju prerusil ze mam svojho operatora a nemienim zatial menit. A ked budem menit, rozhodnem sa dopredu sam ale predtym si nastudujem vsetky vyhody a podmiebky. Normalne nevedela ako pokracovat, cicina vtierava otravna. Ale vsak ty si rad ked ta otravuju, aspon si mas s kym pokecat.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Jediná a správna rada... nikdy sa za žiadnych okolností neviazať a nebrať paušál založený na pravidelnej výške poplatku, ktorá neodráža reálnu spotrebu. Ostatné je len predávanie seba samého, vlastnej duše za judášsky groš. Nevzdávajte sa svojej slobody! Telefonujte preto že potrebujete a nie preto, že upísaním sa diablovi si poviete, že to tak či tak zaplatíte.
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

Paci sa mi Vas prispevok. Je taky mobilizujuci. Po jeho precitani mam chut ist do ulic podpalovat auta a rozbijat vyklady. Mate talent.
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Mne stačí vidieť tie reklamy od T-comu a tiež mám chuť im porozbíjať výklady.
...mimochodom pamätáte na toho týpka čo kdesi T-comu rozmlátil predajňu ako nespokoný zákaznik?
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

nie, asi sa to nerobí dosť často
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

nie. asi by sa to malo robit castejsie
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

rad sa pridam, ale nie len preto ze ten prispevok vyssie ma taku mobilizacnu silu, ale preto, ze mam proste chut podpalovat auta a rozbijat vyklady. Ved je dnes black friday, treba to nejako oslavit.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Preto som v O2. Maju vsetko bez viazanosti a taktiez najlepsiu vianocnu ponuku.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Az na to vypadavanie signalu a miestami dost miezerny signal. Cize neviem, ci je na mieste termin WINS.
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

moj firemny teda orange vypadava s mizernym signalom rozhodne castejsie ako sukromny o2 :-)
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

miezerný signál - to je niečo medzi mizerným a priemerným? to nie je tak zlé :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Az na to vypadavanie signalu a miestami dost miezerny signal. Cize neviem, ci je na mieste termin WINS.
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

ospravedlnujem sa za double.
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

Ja pouzivam O2 v kombinacii s Telekomackymi BTSkami a ziaden problem so signalom som zatial nemal. Vacsina telefonov nedokaze robit korektny roaming, takze treba natvrdo nastavit nech sa pripaja do siete Telekom. Ti maju BTSky na kazdom kroku. :)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Skusal si niekedy internet na Telekom BTS-kach? ...
Hlasove sluzby ok, ale na data je O2 zalostne a ak cestuje niekto po Slovensku, tak velmi casto nepouzitelne ...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Ja planujem z O2 odist ... asi do Telekomu lebo vezmem dva pausaly a ked nakombinujem zlavu za prenos cisla a odporucenie na jeden pausal + 50% zlava na druhy pausal, tak to vychadza najlepsie (18€ za neobmedzene volania a SMS na SK + 4GB internetu + 1000 minut do EU ... samozrejme bez telefonu)

A druhy dovod je novy majitel O2 a planovany vstup cinskeho investora do O2. To uz nech ma radsej smiruju nemci ako cinania :X
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Ale uplynulych asi 5 rokov som bol u nich a samozrejme velmi spokojny ... model volitelnych balickov a bez viazanosti sa mi velmi pacil a aj som vela ludi presvedcil aby isli do O2 a oplatilo sa im
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

nechapem preco som dostal -10 ... poradte mi niekto, kde dostanem za 18€ mesacne vyssie uvedene:

- neobmedzene volania na SK (mobil aj pevna)
- neobmedzene SMS
- 4GB dat
- 1000 minut do EU

ak je niekde vyhodnejsie, tak aj sam si pridam minusku :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

uz len z prncipu za ten odchod k ruzovym som ti dal -10
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ok, pridal som sa k tvojmu principu a dal som si tiez minus :D
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

Ja som ti dal plus.
Odkedy O2-Sk odkupili ti ceski vyjebanci z PPF ci ako, ide pomaly cele nase O2 dole vodou. Znizenie zo 400MB na 250 na denny net - to je vcelku feeer. Alebo spolocne vymenanie si kapacity siete s konkurencnym operatorom (orange, pre tych jebkov co netusia o co ide) - tak zacina feeerovost. A o nejaky cas tu mame zas duopol - telekom a orange/o2, a to zas bude lakavych ponuk a prenosov cisiel... Pamatajte na moje slova naivky, zmluvy uz su podpisane, dohody dohodnute....
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

To su tie neobmedzene volania co dva krat prevolas za mesiac?
Odpovedať Hodnotiť:
 

No s tými 18€ za to čo si vymenoval si sa teda riadne sekol chlapče!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hlupost, toto varovanie sa tyka praveze aj o2, pretoze sa tvaria ze neviazu a splatkovanie telefonov je v skutocnosti viazanost.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

nie, nie je - je to len splacanie pozicky na fon...

rozdiel vidis najma na zmluvnych pokutach
- ak chces pri o2 odstupit od zmluvy, daju ti doplatit zvysok ceny. nic viac-nic menej.
- ak chces napr. zrusit zmluvu (viazanost) u pomaranca alebo t-komunistov, tak ta zajebu pokutami, ze sa ti viac oplati splacat pausal do konca a potom ich poslat do pice.
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

trochu vulgarne povedane ale presne si vystihol podstatu veci.

Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Budíček v Orange žiadna pokuta nieje. Len doplatis hodnotu telefónu čo ti zadotovali. Presne ako O2.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

neklam. v o2 doplatíš len zbytok mesačných poplatkov ktoré zostávajú do konca momentálne 24 mesačného obdobia poskytovania bonusu na telefón no v orange doplatíš kľudne aj rozdiel medzi jedným eurom a plnou cenou telefónu hoci ti zostáva do konca už povedzme len 5 mesiacov viazanosti. teda nejde o to isté.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb VARUJE, to je jediné, čo robí. Vie akurát varovať. Čistý alibisti, varujú a sami nekonajú. Poplatky za prenos čísla bol len odporúčacieho charakteru. Trvalo roky, lež sa sami rozhodli to neúčtovať. Tliachanie do vetra z ich strany.
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

ok, keby si bol od zajtra rana veduci, co by si okamzite spravil??
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

A ty by si co spravil? Dlhodobo posrane veci sa nefixuju "okamzite" ty mudrc
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

ja netvrdim, ze urad nekona. Ten urad tu nieje na to aby zakazoval operatorom ich marketing. Bol som cisto zvedavy na jeho nazor, co by spravil keby mohol, ale zrejme nic, lebo sa neobtazoval ani odpovedat.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ale odpovedám. Zakázal by som účtovať poplatky za prenos s okamžitou platnosťou, pokiaľ prenášané číslo prekračuje naozaj skutočne vynaložené náklady. Nie je dôvod si účtovať poplatok, keďže číslo nemôže myť majetkom operátora. Operátor na základe regulátora dostal množinu čísiel na prideľovanie svojím zákazníkom. A nie nato, aby ich sprosto predával. Lebo poplatok za prenos nie je nič iné ako daň a trest za svoju šikovnosť, že si vieš spočítať dve a dve a chceš odísť od operátora preč. Snáď to ti tak stačí.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

cize najviac ti vadi neskutocny zdieracsky poplatok 8€, ktory navyse ma uu iba orange a telecom a obaja ich o mesiac mat nebudu? Akoze fakt skandal ten poplatok, hlavne ked kazdy ma bonusy ked knim prejdes a teda ti ten poplatok "hned" vratia.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

narychlo co ma teraz napada:
- ku zmluve dolozit prehladny splatkovy kalendar pre kazdy mesiac -- kolko budem platit, sluzby aktivne v danom obdobi
- nedovolit mat v podmienkach zmluvy bod ze zmeny v cenniku pocas trvania zmluvy vyhradene
- vsetky pridruzne zmluvy sadzobniky a podobne dolozit vytlacene k zmluve ktoru podpisujem (nie len odkazy ze podrobnosti su v sadzobniku), nech si uvedomia ze musia vytlscit 50 stran, zjednodusia ich
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

"nedovolit mat v podmienkach zmluvy bod ze zmeny v cenniku pocas trvania zmluvy vyhradene" a čo náhodu zlacinia :-) ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak sa nemusis bat, zlavu ti nedaju:) len takto podobne maju formulovany bod a je to nezmysel. podobne ako aj aj pri bankovych produktoch myslim..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mne Orange zmenil paušál počas viazanosti už dva krát, vždy k lepšiemu a vždy z vlastnej iniciatívy.

Volali mi klasický prieskum spokojnosti a na konci mi oznámili, že vzhľadom na to, že majú nové paušály a ja mám ešte rok viazanosť a bol by som v nevýhode, tak mi vymenili paušál za nový v tej istej cene s cca dvojnásobnými parametrami.

Momentálne mám taký, že už nemajú moc čo zdvojnásobiť :)
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ja podobne. Roboli prieskum spokojnosti, dojebal som ich s 3 a 5 a na konci sa ma pytali, ze ci by mohli neco pre mna spravit aby som spokojnejsi. Nakonec mi zdvojnasobili data a znizili cenu pausalu o 2 eura.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ze ty robis u operatora? Aj keby bol ten poplatok 10 centov, tak si ho nema narok uctovat. A to "hned" vratia je zasa odrb. Viem si dobre predstavit to vratenie poplatku.

"Viete, poplatok vam musime zauctovat, no urobime vam vynimku a pausal 20E vam znizime na 19E s tym, ze ho mate za 9 mesiacov naspat a este usetrite!"

To, ze teraz konkurencnym zakaznikom podpultovo predavaju to iste za 10Eur mesacne mu uz nikto nepovie. Takze ano... "hned" mu to vratia, ale plati draho ako divy dalej.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

nerobim. Narazal som na to, ze u noveho opa mas bonus za prenos cisla. Ale aj keby nie, ja som prechadzal 09.2008, takze fakt si nepamatam, kolko som platil orangu, ale pamatam si celkom presne, ze sa mi to na volani vratilo hned prvy mesiac. Plus som mal tusim 6x5€ bonus, len tie swine nepovedali, ze ho dostanem iba v pripade, ze mesacna utrata je >5€ :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pred 15 rokmi boli ešte v zákone definované "spotrebiteľské zmluvy". Teraz tam už nie sú. Jediné na čo sa zmohli, je predpísať minimálnu veľkosť písmeniek. Ako minimálnu zmenu by som odporučil povinnosť poskytnúť zmluvu na preštudovanie. Tým nemyslím, že si ju človek môže prečítať na obchodnom mieste tesne pred podpisom. Ale zobrať domov a podrobne preštudovať alebo prebrať s právnikom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

zvysil si plat :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Asi si si nevšimol, že ten úrad existuje len od začiatku roka, t.j. len 11 mesiacov a pripravil reguláciu poplatku za prenesenie čísla. Napokon operátori podobne ako vo vyspelých krajinách dobrovoľne ustúpili od vyberania poplatkov. Na internete o tom bolo množstvo článkov... Inak tieto upozornnenia patria do preventívnej činnosti. Možno si spomenieš, čo nás v školách všetkých učili - lepšie je problémom predchádzať.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

apelovat na opatrnost je zbytocne, ludia su casto prilis neschopni na to, aby si to vedeli porovnat.
typicky priklad v mojej rodine: clovek, co ledva prezije kvôli nizkym prijmom plati za mobilne sluzby 3x tolko nez ja, ktory zarabam ovela lepsie.
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

ale ved to je na jeho slobodnom rozhodnuti, nikto mu pistolou pri hlave nekaze telefonovat.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

http://en.wikipedia.org/wiki/Confusopoly
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

davam lajk
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

kam?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

a ma urcite iPhone co :) v cene aspon 3 vyplat
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nikdy never nikomu co ti chce nieco predat. ...hadam plati specialne pre pausaly
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Zase to iste dookola. Ludia podpisu cokolvek, bez toho aby si to precitali. Kazdy den su tu pripady, kedy ludia vyplakavaju, kolko za somariny musia platit, ale potom povedia v telke, ze nieco podpisali, sami nevedia co.
Tak ked su blbi, nech platia, ked bez rozmyslu podpisu, alebo daju vsetky osobne udaje komukolvek.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Nie že by si nemal pravdu, ale porozprávaj nám ako konkrétne si si študoval zmluvu u telekomunikačného operátora alebo v banke?
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Dalsia vec je , ze skoro vzdy ofajcia starych ludi , ktory na taketo svinstva jednoducho neboli zvyknuty. V casoch ked vyrastali taketo podvody neexistovali , lebo podvodnik dostal par ran obuskom po hlave , ked nepomohlo dostal pridane a bolo.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No neviem, mam O2 Fer na fakturu, pripojenie do netu optikou od Swanu, internet banking od mBank, a mozno som kokot, ale zmluvy a obochodne podmienky som si precital cele a dokonca sporne body zmluvy som v Swane rozporoval a tie nasledne Swan neskor odstranil a uz do zmluv nedaval. Ja som zatial spokojny. Ziaden ojeb sa nekona.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Gratulujem a držím palce, aby ti to vydržalo.

Ale mohol by si byť trocha konkrétnejší? Bol si na obchodnom mieste a tam si dostal do ruky papier, ten si si zobral domov, presedel nad ním pár hodín a potom si s ním prišiel naspäť a dohodol si sa so slečnou za pultom na zmenách?
O tom mám isté pochybnosti, takže by som bol vďačný za detaily.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Tu je mojich 5 rád:
-nie je pravda ze si socka, ak nemás kazdý rok najnovsí highend mobil
-nie je pravda, ze kazdy z nas musi byt stale dostupny na mobile
-chodit do prace na Felicii bez airbagov ale vo vrecku mat najnovsi mobil je nezodpovedne k svojmu zivotu
-nie je pravda, ze usetrim ak si kazdy mesiac platim poriadne velky pausal
nie je pravda, ze mobilni operatori a ich sluzby su take uzasne, dych beruce a neodolatelne. Oni iba zarabaju na nas obrovske peniaze a z nich cast pouziju na nekonecne reklamy o tom aki su uzasni. A opakuju to do nekonecna az tomu niektori zacinaju verit.
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Krásne... najmä s tou Felíciou :-) Ja s mojou nesmart starou nokiou poznám i-phonistov, ktorí nemajú žiadne auto, nie to ešte Felíciu bez airbagov... takže od nich to až také nezodpovedné k životu nie je :-D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Štát varuje?
ja varujem Štát , prestan kradnut, usetris MILIARDY..
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Tak toto je , pardon, ale fakt jebnute. Na miesto toho aby stat, teda regulacny urad, zasiahol pri klamlivej reklame, podivnych zmluvnych podmienkach a celkovo nekorektnom spravani operaotorov tak vydaju rady ako sa nechat iba decentne osklbat. A ked sa ich na to clovek opyta tak oni chudaci maju zviazane ruky, nemozu nic robit a len odporucaju. Asi ma jebne. To je ako ked ty nasi chuji v parlamente a vo vlade na kazdy problem hovoria "malo by sa" alebo ty odvaznejsi "mali by sme". Asi cakaju na nejaku abstraktnu osobu ktora pride a povie ja som ten "sa" a spravim to za vas. Ved ty chuji su zakonodarci a vytvaraju zakony a prostredie (ehm) aby potom vykonna moc, sudy,policia, kontrolne urady, konali. Lenze to by sme asi nemohli byt na slovensku.
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Trochu sa v prave vyznam, tak ťa nasmerujem, aby si vedel na koho sa môžeš obrátiť. Klamlivú reklamu a ďalšie porušenia zákona o reklame v prípade operátorov rieši Slovenská obchodná inšpekcia, v prípade reklamy v TV alebo v rozhlase Rada pre vysielanie a retransmisiu. Neetickosť reklamy rieši samoregulačný orgán - Rada pre reklamu. Rozhodnúť o neplatnosti zmluvy, zrušiť jej časť a pod. môže príslušný súd. Súd by napr. mohol ďalej dospieť k záveru, že zmluva obsahuje neprijateľnú zmluvnú podmienku. Spotrebitelia sa obracajú ešte predtým na Komisiu na posudzovanie podmienok v spotrebiteľských zmluvách, ktorá je pri Ministerstve spravodlivosti SR. Inak k tým upozorneniam, nič v zlom, možno si ešte nepočul o tom, že (niektoré) štátne orgány robia aj preventívnu činnosť.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

"Trochu sa v prave vyznam"... dalej kopa vymenovanych institucii (uradnikov), kde kazdy ma svoj chlievik a ulohu.

Toto poslednych 15 rokov vobec nechapem: Preco sa pre pana boha musi niekto vyznat v prave resp. v tolkych instituciach, ked ide o prava obcana? Ked ide o nejaky poplatok/dan/pokutu, tak to je vzdy velmi jednoduche.

Nie je to namierene voci tebe, ale vseobecne. Ak nechcem, aby nas napriklad operatori odrbavali, tak nielenze zjednodusme zmluvy (ako navrhuje ten vyssie), ale zjednodusme pravidla tak, aby urady tu boli pre obcana, a nie aby tvorili spolu so sudmi informacnu barieru do ktorej sa musi nejaky pravnik vediet vyznat.

Vo svete zoberem dokument a mam ho vdaka jednoduchosti zdielania vsade (ktorekolvek zariadenie). Potrebujem podat ziadost, zalobu, vyplnit formular ... "tak sa musim vediet vyznat a este OSOBNE tam ZAJST a lobovat tam za svoje prava.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Krásny zoznam. A teraz: aké majú tie úrady kompetencie? Komu a akú môžu vyrúbiť pokutu? Komu môžu vziať licenciu? Komu môžu zakázať činnosť? A aké odškodnenie dostane zákazník, ktorý oprávnene poukáže na nekalú činnosť poskytovateľa služby?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja som neni absolutne ziadny pravnik a viem presne to, co si popisal vyssie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Štát tieto rady sú adresné pre ľudí ktorí majú problém s čítaním, nie to ešte pochopením významu textu...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

http://www.teleoff.gov.sk/index.php?ID=9592

Na Slovensku pôsobí cca 1200 telekomunikačných operátorov.


???????
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zoznam je na http://www.teleoff.gov.sk/index.php?ID=1434
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pred nejakým časom, keď som predlžoval zmluvu s ISP som sa snažil preštudovať si starú zmluvu, aby som vedel, porovnať zmenu podmienok. Bola to fuška. Ale utkvela mi z toho zásadná otázka: čo vlastne ISP garantuje? Ak som dobre videl, tak nanajvýš pripojenie routera/modemu k jeho sieti. Nič o poskytovaní DNS, nič o (CG) NAT, nič o sieťových protokoloch, o filtrovaní, nič o pripojení do zvyšku sveta, nič o poskytovaní supportu, nič o riešení problémov ... pokiaľ sa váš modem/router spojí s dslamom u ISP, tak ISP si svoju povinnosť splnil.

Vyzývam nech sa ozve ten, kto má od ISP nejakým spôsobom zmluvne garantované, že sa vôbec dostane na http://google.com.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Keď ty zagarantuješ, že tvoj sused dnes nepretiahne svoju ženu, tak to urobí aj ISP. Ako môže ISP garantovať dostupnosť služieb tretích strán??? Z tvojho príspevku úplne jasné, že nemáš o fungovaní internetu ani páru. ISP ti nejakým spôsobom garantuje pripojenie do verejnej siete, ale všetko čo je za routerom je už mimo ich dosah, internet nepatrí nikomu, takže keď zajtra vypnú všetky servery a bude fungovať len jedna stránka www.hovno.sk, tak ak sa ti na ňu podarí pripojiť (v prípade, že nebude preťažená), ISP splnil svoju povinnosť garancie pripojenia do verejnej siete. To je ako s firmou, ktorá ti vybuduje príjazdovú cestu k tvojmu domu, tým ti garantuje prístup na ostatné cesty, ale ak budú zápchy, alebo cestu za tou tvojou zmyje prívalová vlna, prekope nejaký idiot, staviteľ nijak neporušil svoju garanciu, všetko za tvojou cestou je už mimo jeho dosahu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

kolko stala stranka toho regulacneho uradu ? tipujem ze tak 100K aj viac , ved je aj taka rychla ne Fico?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Stranka regulačného úradu nestála vôbec nič, lebo ju zdedil po zrušenom Telekomunikačnom úrade...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Potrebujete rýchlo pôžičku? Máte dlhy, ktoré chcete vymazať? Ste finančne dole a musíte založiť firmu? Už vás banka odmietla ako výsledok vašej zlé úvery? Alebo potrebujete vianočné pôžičku? Ak máte záujem o našu ponuku úveru, môžete nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu na world.wideloanservice121@gmail.com
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:

Pridať komentár