|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gfdsgfgfdg
Od: cvgfdgdfsg
|
Pridané:
21.1.2025 10:24
správny krok, plus znova dve pohlavia. Zdravý rozum sa vracia.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: OriginalnyKoumakSK
|
Pridané:
21.1.2025 10:35
Vraj podpisal aj vystupenie z WHO a greendealu, cize rozumne kroky pre vzchopenie sa celej ich ekonomiky...
Skoda, ze EU parlamente je stale vacsina nasnupanych aspergerov, co si melu svoje ako Simecka a su schopni lyzickou vylievat vodu z potapajucej sa lode a kricat, ze ta lod je ok a su len drobne priesaky...
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: bujakaša
|
Pridané:
21.1.2025 10:42
ja by som celý ten pseudoliberalizmus ústavne zakázal
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: truméta
|
Pridané:
21.1.2025 11:15
Wau neuveriteľné, vidíte to, Amerika je väčšia.
A to je len jeden deň po inaugurácii.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: do eu s holim zadkom sme prišli
|
Pridané:
21.1.2025 11:22
To nie je na radosť, keď ti časť tela opuchne.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: notorický kokotko
|
Pridané:
21.1.2025 16:41
keď mi z času na čas opuchne tam dole, žena sa vždy poteší a ja mám tiež radosť
TAKŽE KURVA NEKLAM!
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: mne pravidelne
|
Pridané:
21.1.2025 17:12
Nafukovacia žena určite.
Normálna žena príde z roboty, odvezie deti na krúžky, nakúpi, dovezie deti a nákup domov, uvarí večeru, naplní práčku, skontroluje domáce úlohy, uprace, vyžehlí a po toľkej radosti ide spať, aby mohla ráno vstať.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: ehjkhkjhkj
|
Pridané:
22.1.2025 1:50
Tak nemas chodit s lolou frigidou
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: ak ma deti nie je lola
|
Pridané:
22.1.2025 15:16
Nezvaľuj svoju neschopnosť na druhých.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: miro0000000
|
Pridané:
22.1.2025 9:10
ako tebe mozog napríklad
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: ralphs
|
Pridané:
21.1.2025 17:31
Krásna totalitná myšlienka, Hitler, Mao či Stalin by mali radosť.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: miro0000000
|
Pridané:
22.1.2025 9:12
zabidol si na iné mená - jourová, lajno, šimpanz a ďalších a ďalších
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Tup
|
Pridané:
21.1.2025 13:41
presne! Zničme planétu, hlavne nech miliardári neprerobia!
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
21.1.2025 15:09
kupa elektromobilu musi oslovit, vtedy to pojde uz samo aj bez rehlgulacii. mat dojazd 1000-2000 km na nabitie, nabijanie za 30min., nizka degradacia baterie a 100000 nabijacichbcyklov, tak to o benzine uz ani neuvazujem. tak pockame si 10rokov a uvidime co prinesie pokrok. l... len ci nevymyslia ine buzerantoviny - dane podla najazdu km (aj ked tankujes zo slnka) atd...
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: aaaaaaaap
|
Pridané:
21.1.2025 15:11
buzerantovina cislo 2 a 3: inteligentny obmedzovac rychlosti , fukar na chľast pred nastartovanim,
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
21.1.2025 15:25
Veľký dojazd a rýchle nabíjanie sú dosť zbytočné hlúposti a drvivá väčšina áut ich vôbec nepotrebuje. Na ten zvyšok nech sú pokojne spaľováky.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
21.1.2025 15:40
to mi pripomina vyrok "640 KB pamäte by malo stačiť každému“ :)
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
21.1.2025 16:54
Väčšina nepotrebuje na väčšinu svojich jázd ani kombik alebo suv, napriek tomu sú to najpredávanejšie autá. Vieš prečo? Lebo z času na čas ho potrebujejú a presne títo ľudia nemajú dve autá, aby to druhé teraz urobilo záskok. Tak keď majú len jedno, tak také, ktoré zvládne všetko čo potrebujú, nielen väčšinovú časť.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Ale aj
|
Pridané:
21.1.2025 22:08
Mam 2 baraky rodinu a iba kratke auto. Vombi som realne potreboval raz a to mi helfol slobodny bratanec, lebo on ma combi diesel a vozi sa na nom do prace vo vedlajsej dedine. Na dovolenku pri nori sme sa vzdy doteraz pobalili do kratkeho auta. Na kieho dasa potrebuje tolko ludi vo byva v 2 izbach namiesto mojich 12 dlhe auto? Vsetko vozia kurieri alebo firmy co v dome nieco montuju a ti maju dodavky. Aby si zobrali na dovolenku v chorvatsku kavovar velkosti 1m3 lebo si objednali izbu 5km od najblizsej kaviarne?
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Boha vasho
|
Pridané:
21.1.2025 23:14
svet sa nekruti okolo tvojho velkeho pupku
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Plochozemec FlatEarther
|
Pridané:
22.1.2025 19:10
svet sa nekrúti vôbec, Zem je plochá, statická, nerotujúca presne tak, ako je napísané v Biblii a má pevnú Nebeskú klenbu - Firmament. Vedeli to všetky vyspelé staroveké civilizácie, Zem je unikát, je to vesmír, je plochý, netočí sa a je pevne založený. Slnko, Mesiac, hviezdy a planéty sa točia okolo Zeme a Polárka je statická.
Môžete si dať vodu na guľu, roztočiť nadzvukovou rýchlosťou, fúknuť tam plynnú atmosféru a dať to do vákua. Ak toto drží pohromade ináč ako naivitou fanatikov veriacich v dogmy vedy alebo silou stupidity poslucháčov, potom sa opýtajte, či ten výmysel gravitácie, ktorú vraj objavil Izák Newton postačuje na to, aby ste urobili za bežných podmienok funkčný model primitívneho (ve)deckého guľosveta. NASA ešte nedodala obrázky lodí plaviacich sa naopak či lietadiel letiacich obrátene?
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: maxos
|
Pridané:
22.1.2025 9:23
Na to aby ked do teba narazi retardovany 21 rocny uj na starom 20 rocnom VW si mal ty a tvoja rodina aku taku sancu prezit.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Quanti
|
Pridané:
22.1.2025 14:05
Nerad ti kazim tvoju ideu, ale mat dve chatrce v osade neznamena, ze mas dva baraky (doxol si sa ked si napisal, ze byvas v dvoch izbach). Znamena to len tolko, ze si najskor vajda a tvoje auto je jedine v osade, ktore nedrzi po kope vdaka nalepkam. Som dokonca ochotny verit tomu, ze STK a EK nalepky mas pocitvo obstarane.
A k teme - nie je kufor ako kufor. Octavia Sedan ma vyrazne vyssi objem ako povedzme 3jkove BMW. Takze ak mas stastie na velky kufor a nie je to kombi, tak ti mozem len seriozne gratulovat. Ja mam pridelenho sluzobneho Golfa, do ktoreho dam maximalne dve tasky s nakupom.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Ale aj
|
Pridané:
22.1.2025 23:37
Ako vajda so sluzobnym golfom by si ale mohol vediet, ze STK a EK nalepky ti uz nebudu lepit ani na to auto, co by si rad od firmy odkupil ;)
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
21.1.2025 18:26
Drviva vacsina asi ani auta nepotrebuje. Mozu nahradit cestu do prace verejnou dopravou, a predsa nechcu.
Ak bude EU este zelensia, dockame sa, ze automobily uz "nebudu potrebne" pre vacsinu obyvatelov s nie top 10% prijmom.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Meno musí mať dĺžku aspoň 3
|
Pridané:
21.1.2025 19:21
Ak bude EU pokračovať v tejto politike, nebude kam chodiť, nieto ešte do práce.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Centrista
|
Pridané:
22.1.2025 16:08
Co je zas toto za stek?
Ty nerozhodujes, ci drviva vacsina auta potrebuje. A predstavujes si to krasne, ale realita je ina. NAJPRV vybuduj funkcnu, dostupnu a pouzitelnu verejnu dopravu a potom este len ZACNI rozmyslat tym tvojim retardovanym sposobom.
Mam pre teba novinku, ty nie si genialny vizionar, aby si rozhodoval co kto a kedy potrebuje. Vec by sa mala uberat tak, ze mobilita by mala byt lacna a dostupna pre kazdeho. Ako autom, tak verejnou dopravou. Potom nech si ludia vyberu, co im vyhovuje. Ak bude verejna doprava lacnejsia a efektivnejsia, mnohi si ju vyberu prirodzene. A ten kto ma disponibilny prijem a vazi si pohodlie, sam si vyberie radsej cestu autom.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: iso_
|
Pridané:
21.1.2025 15:46
100000 cyklov a 1000 km ?
To na tom chceš najazdiť 100+ milionov km ?
Nepreháňaš ?
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: bla bla bla
|
Pridané:
21.1.2025 19:24
Aj mobil nabíjaš až keď úplňe zdochňe...
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od reg.: andin
|
Pridané:
21.1.2025 17:24
Ukaz mi auto, ktore da 2000km na jedno natankovanie. Hilux so svojou 80l nadrzou da ledva 1200km.
Dojazd 700km a 1000 nabijacich cyklov bez straty kapacity, a mas dojazd ktoreho sa 95% spalovakov nedozije.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: xixo
|
Pridané:
21.1.2025 19:23
Mám nádrž 32L a dojazd 600km.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: xixo
|
Pridané:
21.1.2025 19:24
A dobíjal som dnes asi jednu minútu.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Muhehee
|
Pridané:
21.1.2025 22:19
Ja dám na plnú 1200km.... Lenže to nemám za 2.5e na 100km do mesta elektro super vec.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
22.1.2025 0:16
fuha, to mate co za brutal auta s takym dojazdom.
mne sa teraz jedno paci, bohuzial dojazd max 250km / nadrz v lejzi rezime, ked pridas tak padne na 45km
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: daco
|
Pridané:
21.1.2025 22:51
Stresujete :D mam 121 litrovu nadrz a mozno nou dam 800km ked nic netaham :D ale asi si ju vymenim za 207 litrovu :D lebo ked taham karavan tak to ide hore (protivietor) na 30l/100km :D
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Majly
|
Pridané:
22.1.2025 6:10
Sak ty trepes uplne sprostosti.
100 000 cyklov pri dojazde 1000km? No ktore auto ti dnes prejde 100 milinonkv kilometrov?
Baterky a obzvlast LFP su kapacitne a vydrzou ok uz dnes.
|
|
ultraradikálny psychoanalyticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
21.1.2025 15:38
Z mesiášskeho komplexu vyliečený pacienti priekazne nepodliehajú bludným predstavám, že je možné zničiť planétu.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Quanti
|
Pridané:
21.1.2025 16:42
Planetu znicime tak ci onak.Skusim ti trosku otvorit oci..
Zoberme si take litium, ktore je potrebne pre baterie akehokolvek druhu. Pri tazbe sa moc ekologia neriesi, aj ked mozno na propagacnom videu je vidno usmiate africke deti, moc usmevu za tym nie je.
Potom ide vytazena surovina niekam do tovarne na opacny koniec sveta, aby sa z nej stala bateria. Odtial ide znova tisice kilometrov aby sa namotovala do auta. A to auto prejde dalsie tisice az desatisice kilometrov, kde na konci je stastny volic PSka.
Transport takehoto ekoauta a jeho komponentov zabezpecuju velke nakladne lode, ktorych emisie za hodinu plavby odpalia viac korytnaciek ako plastove slamky za 10 rokov. Nehovoriac o tom, ze vela vozidiel, ktore tieto ekoverkle prevazaju (ci uz hotove auta alebo doplnky), ledva splnaju emisne normy.
A to nehovorim, kolko energie spotrebuju tovarne automobilky, tovarne subdodavatelov a co ja viem coho este.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
21.1.2025 16:56
K tej preprave pridajme fakt, že lítium a slaná voda sa moc rady nemajú, nehody sa lodiam stávajú a jedna taká nehoda urobi viac škody, ako všetky slamky vyrobené v celej histórií ľudstva dokopy.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: iugbh
|
Pridané:
21.1.2025 17:09
Toto čo je za debilnú úvahu?
Takže naspäť k dieslom, alebo ku koňpm smerom do ruska - a na konci je šťastný volič smeru.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
21.1.2025 17:28
Našťastie tieto typy nemajú veľkú možnosť niečo ovplyvniť. Aha, vlastne majú, môžu zvoliť Trumpa alebo jemu podobných.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Quanti
|
Pridané:
21.1.2025 20:13
Ak je podla teba lepsie tvarit sa, ze elektroauto je ekologicke, potom mozes rovno volit Republiku alebo Smer. Pretoze inteligencne spadas do tej kategorie volicov.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
21.1.2025 20:32
Volici Republiky alebo Smeru na taku kravinu nenaletia. Naopak, volici PS tomu veria ako svatemu pismu.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Muhehee
|
Pridané:
21.1.2025 22:21
Voliči smeru hlavne veria predvolebným sľubom....pomaly už 15rokov...
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: miro0000000
|
Pridané:
22.1.2025 9:16
aspoň veria, zato vy libtardi nemáte ani čomu veriť a čoho ste schopní a HLAVNE ako sa plnia predvolebné zlátaniny z internetu sme videli po 2020
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Rozvazny volic
|
Pridané:
22.1.2025 17:54
Bude to pravdepodobne tym ze exceluju v kritickom mysleni. Vedia ze ked oslobodime zlodejov bude lepsie.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
22.1.2025 10:31
Áno, elektroauto ekologické je a takéto bľuvance od anonymnej nuly na tom nič nezmenia :-)
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: tRAVNIK
|
Pridané:
22.1.2025 16:00
Nie, e-vehikel ekologicky nie je. Povedat bez dalsieho, ze e-auta su ekologicke, je este horsi stek, nez povedat, ze nie su.
Zavisi to uz len od zakladnej veci - ako ekologicky je vyrabana elektrina. Na Slovensku, kde mame relativne velky podiel jadra, o tom mozme scasti diskutovat. V takom Nemecku si zavreli desiatky atomovych elektrarni a rovno rozkurili uholne elektrarne, aby vykryli vypadky. To je klasicka ekologia ala eu retardi.
Ked uz, tak sa treba o tom bavit komplexne. Elektromobilizmus v sucasnom stave a za sucasne ceny je bohuzial stale slepa vetva vyvoja.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Quanti
|
Pridané:
21.1.2025 17:46
Odpoviem ti takto - ak mas chut sledovat ekoteroristov ako je Hojsik, nech sa paci. Snivaj o tom, ako elektricke auta zachrania svet, korytnacky , ryby a vsetko. Ja ti to neberiem.
Ak, ale nechces posobit ako tuctovy volic Smeru, tak by si si mal v prvom rade rozsirit obzory. A to co som ti napisal, za tym si stojim. Elektricke auta nemaju nic s ekologiou spolocne. Chces ekologiu? Vyborne, tak nech eurozona da ban vsetkym cinskym eshopom ako je Aliexpress, Temu, Wish, Shein a podobne. Dalej dajme ban na lacne letenky za tri eura do celeho sveta. A hned mame za 5 rokov nizsie emisie.
Podporme verejnu dopravu, ale nie tym, ze sice nakupime nove autobusy a tie potom ostanu v zapche. Alebo kupime moderne vlaky, ktore idu po trati, ktora pamata este ked Gustav Husak skladal strannicky slub. A s tym, ze ten vlak je plny ako Borisove vajcia.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od reg.: andin
|
Pridané:
22.1.2025 12:55
Ak bude ekologia o zakazovani a "banoch", tak s tym nedosiahneme absolutne nic. Dolezite je najst pre ludi ekologicku alternativu, aby nemuseli zasadne menit svoj zivotny styl, lebo to robit nechcu a nebudu. Plus osveta na znizenie direct/indirect rebound efektu.
Elektricke auta nie su ekologicke, ale su ekologickejsie ako spalovaky. Chybou je tlacit na to ako na jedinu alternativu, ktora nas ma zachranit, na co si ocividne naletel aj ty. Napriklad vykurovanie/klimatizovanie domacnosti produkuje viac emisii ako doprava.
Nakupovanie z Wishu ci Temu je problem skor slovenskych penazeniek. Tu sa musi najprv zmenit myslenie plebsu, aby sa naucili ukazovat cinskym obchodnikom prostrednik.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Quanti
|
Pridané:
22.1.2025 14:00
Ja som na nic nenaletel, elektricke auto je blbost rovnako ako hybrid. Preto som si kupil jazdenku na benzin bez hybridu. Ja sa tu nebudem hrat na setrenie prirody. Kaslem na to ci nejaky dikobraz niekde v Indii ma co do huby.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Sakova mudra ministerka
|
Pridané:
22.1.2025 18:35
Suchaj si to ty? Uz zasa trolis? Ludi zaujima robova drahota.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: iugbh
|
Pridané:
21.1.2025 17:38
A čo také porovnanie s ropou?
Ťaží sa na opačnom konci sveta - prepravuje sa - srpacováva sa v továrňach pri väčších mestách - palivo sa rozváža kamiónmi do čerpacích staníc a spaluje sa zase aj priamo v mestách - úplná eko genialita - nehovoriac o tom, že sa ropa sa míňa a časom už nebude.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Quanti
|
Pridané:
21.1.2025 17:50
Lenze ja nepisem o tom, ze spalovaci motor je lepsi ako elektricky. Pisem o tom, ze elektricke auto nema nic s ekologiou spolocne. Je to len pekny marketing v lakavom obale , nic viac za tym nie je.
Navyse, preco europske automobilky maju takmer nulovy predaj elektrickych aut? Ved tie od mercedesu sa daju kupit pomaly za cenu nalozenej Skody SuperB. Tak su zufali, ze uz nevedia ako sa toho zbavit, tak to predavaju doslova za naklady.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: maxos
|
Pridané:
22.1.2025 9:28
Aha jasne takze ked taka uholna elektraren je lacnejsia na postavenie tak je automaticky ekologickejsia ako jadrova ? :D To je co za retardovanu uvahu. Je jasne ze musis do uvahy brat aj palivo. To auto bude jazdit mozno 15 rokov za tu dobu ten tvoj diesel spali tolko neekologicky vyrobenej nafty ze 5 nasobne prekroci emisie ako elekricke auto, ktore bude palit eketriku vyrobenu z jadra.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Quanti
|
Pridané:
22.1.2025 14:09
Jadrova elektraren nie je stavba, ktoru zbucha cinsky investor za pol roka. Je to projekt na roky + potrebujes taky MALICKY DETAIL a to je palivo. Navyse nezabudaj na dalsi fakt, ze nie je uran ako uran. Reaktor nie je pec na tuhe palivo, ktoremu je jedno ci tam das drevo, stare noviny alebo penumatiky.
Po druhe, jadro je super vec, len proti nemu stoja ekologicki aktivisti (presne ti, ktori tlacia elektromobilitu). Takze sme zasa na zaciatku.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: naivko234
|
Pridané:
22.1.2025 10:53
O akom litiu rozpravas? nieco ti predpisal lekar a zabudol si zobrat?
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: Berg
|
Pridané:
22.1.2025 11:16
Teraz som cital komentare progresivnych radobyuspesnych domnelych geniov na SME.
Vsak staci vraj aby pre nas zastropovali americania LNG a este u nas Leyenova a je to v cajku.
Este zastropovat cenu rohlika na 1 cent a svet je zachraneny. Ani RVHP nemalo tak progresivny ekonomicky model.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: xyx
|
Pridané:
21.1.2025 14:06
Trump a zdravý rozum? Príde mi rovnako "zdravý" ako náš Fico. Obyčajný populista a pritom cez "svoje, ženine, synove" krypto oberie pol národu, čo mu skočí na špek...
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: dddjjj
|
Pridané:
21.1.2025 15:08
To je logické, lebo má málo peňazí. Gratulujem k objavu, oriešok!
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: ralphs
|
Pridané:
21.1.2025 17:33
Nemyslím si, že by to bol psychopat typu hranol, narcis ale je istotne.
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: miro0000000
|
Pridané:
22.1.2025 9:17
pre hlupáka každý hlúpy!
|
|
Re: gfdsgfgfdg
Od: ehjkhjk
|
Pridané:
22.1.2025 1:49
Nevracia, len to degresivcom zacalo iba stagnovat, internet je stale cenzurovany...
To by museli vratit kopu zakonov a zmien co sa za tie dve dekady nahromadili
Holy ud uz davno padol (zacalo to upadkom studii a tym ze herci zacali mat prehnane platy, potom vytvorili svoje "studia" oni a nasledne to islo do sraciek...)
Balckrock sa len tak lahko neda porazit , ESG pokracuje...
|
|
elon takza za nitky
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.1.2025 10:42
imho to je Muskov napad, aby mu nepadala cena Tesiel pri dovoze lacnejsich eaut zo zahranicia. EU musi okamzite kopirovat, a namiesto vyhadzovania penazi na Ukrajine spojazdnit nemecke atomky. Ze vcera bolo neskoro!
|
|
Re: elon takza za nitky
Od: XMen
|
Pridané:
21.1.2025 10:59
To uz nie je mozne. Nemci mali uz iba jednotky % z jadrovej energie. Su uplne zavisli od plynu a energie z okolitych statov.
|
|
Re: elon takza za nitky
Od: Kveri_
|
Pridané:
21.1.2025 12:50
presne tak, treba zastavit podporu ukrajine nech si ju rusi celu zaberu. Ale predtym treba odist z NATO, aby sme nemali zakladne na nasom uzemi ked ukrajina padne a budeme prvi na rane rusom ale to uz nebude vadit, pretoze ideologicky uz budeme rusko, co je vzdy fajn.
EU ma nezaujima, treba odist z EU a vobec neriesit nejake nemecke atomky. Co nas po nich? Treba ukoncit diktat bruselu. Nas vodca vie najlepsie co treba robit. Srat na eurofondy a schengen, my ich nepotrebujeme. Aspon skveli slovenski obkladaci nebudu musiet chodit do nemecka robit ale budu pekne robit tu doma pre nasich obcanov!!111
|
|
Re: elon takza za nitky
Od: spoo
|
Pridané:
21.1.2025 14:24
s rusom sa da dobre pit.. aj bit ,len je nas malo ... a s tou dnesnou zženstilou mladezou este menej ... btw..rus nema pricinu sa bit s hocikym ..maju vsetko a este aj viac nez potrebuju ....
|
|
Re: elon takza za nitky
Od: cvk
|
Pridané:
21.1.2025 14:27
A co doteraz s tou podporou dokazali? Ved ti nikto nebrani ist bojovat a padnut za Ukrajinu. Strkanie penazi im nepomoze, aj tak vecsinu rozkradnu a cely vyspely demokraticky zapad ma Ukrajinu na haku - poslali im vecsinou stare polofunkcne zasoby. To co bolo nove tam islo par kusov hlavne koli testovaniu. Mohli mat klud hned na zaciatku po rokovaniach v Istanbule, stacilo ratifikovat pripravenu zmluvu. Industrializovanu cast Ukrajiny Rusi uz maju, zanedbany zapad im bude nanic. Vies nejaky rozumny dovod, preco by dalej utocili na ostatne staty? Myslim nieco realne, nie tu propagandisticku formulku o imperialnych ambiciach. Clenovia NATO sa v pripade problemov na nas vyprdnu, spomen si na mnichovsku zradu. Nemecke atomky nech si riesia nemci, co my s nimi? Maju to, co si zvolili. Nasi obkladaci chodili pracovat do Reichu este za Meciara, ked nas v EU nechceli, co to mas spolocne so Schengenom?
|
|
Re: elon takza za nitky
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.1.2025 14:31
nemecko je bohate, oni ti daju aj 50 centov za kWh, a ty slovak mozes ist maximalne tak do pcka, lebo 99% rodin na Slovensku skrahuje. Za dalsie ta draha energia (celkovo, nielen elektrina) predrazuje vyrobu v europe a potom niesi konkurencieschopny. Musis to nosit z ciny. A ked nic nevyrabas, tak nic nezarobis. Ked nezarobis, nemas $$$. Preto je EU v 314ci a bude este viac, ked Kacer drbne cla na tovar z EU. Za dalsie, EU nema nerastne suroviny, takze s touto politikou skrachujeme. Ale vysokopostaveni pani to nechcu vidiet, resp. niekto ich plati (drzi za gule), aby to nevideli
|
|
Re: elon takza za nitky
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
21.1.2025 17:01
To, že to nechcu vidieť tí, čo majú kľúče od miešačky ma neprekvapuje - boli preto dosadení svojou klikou, sú za to platení.
Ale že majú podporu voličov, ako bol predrečník, to ma prekvapuje. Títo magori sú súčasťou problému.
|
|
Re: elon takza za nitky
Od: Quanti
|
Pridané:
22.1.2025 14:12
Ja by som spojazdnil pre pripad aj nemecke koncetraky, ktore este ostali. Clovek nikdy nevie, kedy sa to bude hodit :)
|
|
asdfasdfasdf
Od: progres nezastavíš
|
Pridané:
21.1.2025 10:47
mínuskujú to tu samí kaviarenský povalači alebo iné zvrátené individuá, čo nevedia, akého sú pohlavia. :D
|
|
Re: asdfasdfasdf
Od: neandertal.z.mesta
|
Pridané:
21.1.2025 10:57
Čo by nevedeli. V nedeľu si nachystajú spodné prádlo na celý týždeň. Pondelok tangáče, utorok bombarďáky až sa to húpe, streda brazílske nohavičky, štvrtok slipy až to nelieta...
|
|
Re: asdfasdfasdf
Od: martinccc
|
Pridané:
21.1.2025 11:09
Nejak sa v spodnom prádle vyznáš
|
|
ultraradikálny ohľaduplnizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
21.1.2025 11:46
Presne tak. Dichotomická úroveň granularity "ešte neškrabe/už škrabe" by mala byť dostatočná pre všetkých, pričom je naviac nad rámec ústavných slobôd priekazne i prejavom rešpektu ku kresťanským hodnotám dobra a zla.
|
|
Re: ultraradikálny ohľaduplnizmus
Od: erfx
|
Pridané:
21.1.2025 12:06
Môžete mi to prosím niekto preložiť?
|
|
Re: ultraradikálny prekladoizmus
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
21.1.2025 12:29
Syntax chcel len v skratke povedat, ze: Z perspektívy Kemalizmu ide o bilaterálne arondácie chemotropizmu a futuristického materializmu, ktorý iradiáciou plebiscitu moralizuje futuristickú neurastéziu persifláže..
|
|
Re: ultraradikálny prekladoizmus
Od: joskooooooooooooo
|
Pridané:
21.1.2025 13:37
sial v sucaznom sisteme diversifikacii to nebude siadna vichra
|
|
ultraradikálny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
21.1.2025 14:46
Nebola by, keby sa nedali otočiť napríklad vnútrajškom navonok či zozadu vopredok, čo v súčte s roznými kombináciami dokáže uspokojiť základné potreby bežného odborného referentov pre rôznorodosť priekazne i bez zmeny pôvodnej premisy konceptuálneho dualizmu.
|
|
Re: asdfasdfasdf
Od: Socialista
|
Pridané:
21.1.2025 11:23
Kurim starym prepalenym olejom z fritez v centre bez komina. Jazdim na volge a tiez som mu dal minus.
|
|
nové dekréty podpísané Trumpom
Od: pozorovatel
|
Pridané:
21.1.2025 18:08
Zaručení ochrany státům unie před invazí migrantů
Obnovení jmen, která ctí americkou velikost
Označení kartelů a dalších organizací za zahraniční teroristické organizace a speciálně označené globální teroristy
Reforma federálního přijímacího procesu a obnova zásluh ve státní správě
Ukončení radikálních a nehospodárných vládních programů DEI a jejich upřednostňování
Obrana žen před genderovým ideologickým extremismem a navrácení biologické pravdy federální vládě
Zřízení a realizace prezidentova “Oddělení pro efektivitu státní správy”
Politická směrnice America First určená státnímu tajemníkovi
Ochrana Spojených států před zahraničními teroristy a dalšími hrozbami pro národní bezpečnost a veřejnou bezpečnost
Uvolnění mimořádného potenciálu zdrojů Aljašky
...
|
|
Re: nové dekréty podpísané Trumpom
Od: pozorovatel
|
Pridané:
21.1.2025 18:09
...
Ochrana amerického lidu před invazí migrantů
Globální daňová dohoda Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj (OECD) (Global Tax Deal)
Organizace Rady pro národní bezpečnost a podvýborů
Přehodnocení a nové nastavení zahraniční pomoci Spojených států amerických
Dočasné vyřazení všech oblastí vnějšího kontinentálního šelfu z pronájmu větrných elektráren na moři a přezkum postupů federální vlády při pronájmu a povolování větrných projektů
Vyhlášení stavu nouze v oblasti energetiky
Obnovení odpovědnosti kariérních vedoucích pracovníků
Podpora krásné federální občanské architektury
Obnovení trestu smrti a ochrana veřejné bezpečnosti
Upřednostnění lidí před rybami: Zastavení radikálního environmentalismu v zájmu zajištění vody pro jižní Kalifornii
Zabezpečení našich hranic
...
|
|
Re: nové dekréty podpísané Trumpom
Od: pozorovatel
|
Pridané:
21.1.2025 18:09
...
Ochrana významu a hodnoty amerického občanství
Přenastavení programu Spojených států pro přijímání uprchlíků
Uvolnění americké energie
Objasnění úlohy armády při ochraně územní celistvosti Spojených států amerických
Obchodní politika America First
Memorandum k vyřešení nevyřízených bezpečnostních prověrek zaměstnanců Výkonného úřadu prezidenta republiky
Vyhlášení stavu nouze na jižní hranici Spojených států amerických
Hnání bývalých vládních úředníků k odpovědnosti za zasahování do voleb a neoprávněné zveřejňování citlivých vládních informací
Obnovení odpovědnosti na pozicích ovlivňujících politiku v rámci federální pracovní síly
Vystoupení Spojených států ze Světové zdravotnické organizace
...
|
|
Re: nové dekréty podpísané Trumpom
Od: pozorovatel
|
Pridané:
21.1.2025 18:10
...
Aplikace zákona o ochraně Američanů před zahraničními protivníky řízenými aplikacemi na TikTok
Udělení milosti a zmírnění trestů za některé trestné činy související s událostmi v Kapitolu Spojených států nebo v jeho blízkosti dne 6. ledna 2021
Amerika na prvním místě v mezinárodních dohodách o životním prostředí
Mimořádná cenová pomoc americkým rodinám a boj proti krizi životních nákladů
Zmrazení přijímání zaměstnanců
Zmrazení regulace až do přezkoumání
Návrat k osobní práci
Ukončení používání federální vlády jako zbraně
Obnovení svobody projevu a ukončení federální cenzury
Původní zrušení škodlivých exekutivních příkazů a opatření
|
|
Re: nové dekréty podpísané Trumpom
Od: OriginalnyKoumakSK
|
Pridané:
21.1.2025 18:36
rozumne veci, kiezby v tom pokracoval a nech sa zaslepeni nechapavci aj rozkrajaju ;)
|
|
Co spravi jeden Trump
Od: Ejha
|
Pridané:
21.1.2025 22:10
Jeden clanok o nejakom tucniakovi ako z Batmana co chce zmarit nastup elektromobilov a vytrusila sa tu cela farma trolov.
|
|
Super článoček o Trumpovi
Od: kkkkwwwyyy
|
Pridané:
22.1.2025 7:52
https://shorturl.at/gwkhF
|
|
Re: Super článoček o Trumpovi
Od: picifuzzz
|
Pridané:
22.1.2025 16:12
pal s tym dopice.sk
|