neprihlásený
|
Utorok, 21. januára 2025, dnes má meniny Vincent |
|
Packeta v minulom roku pridala skoro 800 balíkomatov, chcela zrejme viac
Značky:
nakupovanieobchodSlovensko
DSL.sk, 20.1.2025
|
|
Spoločnosť Packeta, ktorá má v súčasnosti na Slovensku najviac tzv. balíkomatov, v minulom roku pridala na Slovensku 766 jej balíkomatov s označením Z-Box.
Spoločnosť o tom informuje v aktuálnom oznámení.
Celková kapacita Z-Boxov v počte schránok sa zvýšila zo 71-tisíc na 148-tisíc. Aký je presný aktuálny počet Z-Boxov nie je jasné, oznámenie spomína viac ako 2300 Z-Boxov ale na webe spoločnosti a jej mape sa uvádza 2285 Z-Boxov.
Packeta avizovala zámer zvýšiť počet balíkomatov ešte o niečo viac, keď v polovici júla minulého roka oznámila zámer pridať do konca roka respektíve do šiestich mesiacov ďalších 1000 Z-Boxov. V tom čase mala 1600 Z-Boxov.
Druhú najväčšiu sieť balíkomatov na Slovensku má Alza, v polovici novembra pre DSL.sk avizovala viac ako 800 AlzaBoxov a zámer do konca roka zvýšiť ich počet na 900.
Packeta od polovice minulého roka zároveň okrem zväčšenia siete začala uskutočňovať viaceré vylepšenia. Začala na nové aj existujúce balíkomaty inštalovať klávesnicu a displej a zásielky sa tak dajú už vybrať iba pomocou zaslaného číselného kódu a nie je potrebná mobilná aplikácia. Na všetkých Z-Boxoch mala byť klávesnica do konca roka.
Z-Boxy boli pôvodne všetky pomerne agresívne červené, v septembri spoločnosť ale predstavila aj nové farebné prevedenia viac splývajúce s okolím.
V novembri Packeta tiež prestala v podmienkach obmedzovať partnerské výdajné miesta a tie už môžu slúžiť ako výdajné miesta aj pre iných doručovateľov balíkových zásielok. V aktuálnom oznámení avizuje rozhodnutie otvoriť pre konkurenciu aj Z-Boxy a umožňovať do nich doručovať všetkým dopravcom.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pošta
Od: Donášač
|
Pridané:
20.1.2025 22:47
Viac. Iste. Predsa pre každého jeden.
|
|
Kvalita
Od: Gujk
|
Pridané:
21.1.2025 0:37
Akurat expanduju prilis rychlo s pomocou nejakeho kapitalu a hodne im klesa kvalita sluzieb (oneskorene, nedodane, stratene, poskodene zasielky) a zakaznicky servis je tiez viacmenej k nicomu (neodpoveda, neriesi, natahuje sa aj za minimalne sumy pri stratenych/poskodenych zasielkach).
Nie je to zdravy organicky rast firmy, ale klasicky cesky pepik dostal peniazky a zatial nema na to byt taky velky dopravca.
|
|
keby len pridala...
Od: kukorica
|
Pridané:
21.1.2025 0:51
A prečo niektoré zrušila? (Asi pred rokom)... Využite určite boli, a stojí tam dodnes.
|
Pridať komentár
|
|
|
|