|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
totalita
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
28.11.2024 16:20
Vitajte v totalite! Je smutne, ze namiesto toho aby sa mladi vzdelavali, tak sa im zakazuje. Cim viac zakazov tym viac lakadlo...
|
|
Re: totalita
Od: A sme doma
|
Pridané:
28.11.2024 16:30
Tu vobec nejde o ziadnych mladych, tu sa normalizuje podmieneny pristup na internet - chces byt online? Musime ta jednoznacne vediet identifikovat a samorejme sledovat. Ako inak by sa taketo nieco dalo vymoct?
|
|
Re: totalita
Od: ...
|
Pridané:
28.11.2024 17:39
Aky podmieneny pristup na internet? Vsak sa to tyka iba socialnych sieti a to nie je internet. A pravdu ma aj asociacia, ludia sa len presunu zase na darknet. Tu su moznosti neobmedzene.
|
|
Re: totalita
Od: nezmar
|
Pridané:
28.11.2024 17:50
lebo bezny clovek v tinedzerskom veku pouziva darknet.
omg
|
|
Re: totalita
Od: ...
|
Pridané:
28.11.2024 17:56
Lebo si myslis, ze ked to ukaze starsi kamarat nejakemu decku, nebudu to do tyzdna vediet vsetci. OMG
|
|
Re: totalita
Od: 2121mnbv
|
Pridané:
30.11.2024 11:23
mno darknet dokazes ako rodic vybavit. vzdelavanie na soc sietach? asi som uz stary...nevidim na nich nic co by som chcel dovolit svojmu dietatu. ale samozrejme ked budes mat svoje dovol im mobil od batolata a uvidis jak sa ti to vrati ked bude mat 6r.
|
|
Re: totalita
Od: zlata Cesta
|
Pridané:
30.11.2024 18:28
Naozaj si uz stary. Stary a sprosty, ako boli aj tvoji rodicia, ale ty mas vacsie moznosti ako sledovat a kontrolovat svoje ubohe deti!
|
|
Re: totalita
Od: sddsadsa
|
Pridané:
30.11.2024 14:04
si vyminuskovany ako keby ides hailovat rovno putina
a ked si to ti minuskari uvedomia, uz bude neskoro.
do riti sme v riti
|
|
Re: totalita
Od: kmlkmvkv
|
Pridané:
28.11.2024 17:11
Vzdelavanie bohuzial zlyhava, nakolko socialne siete a informacne technologie predbehli dobu a vzdelanost vacsiny populacie. Rodicia nedokazu drzat krok s tym, co na deti tlacia informacne technologie, popripade im to vyhovuje lebo ich deti neotravuju. A aj najvzdelanejsie dieta bude v nevyhode tym, ze jeho "protivnik" je radovo vzdelanejsi, skusenejsi, ma za sebou psychologicky vyskum, statistiku a neviem co. Ved sa pozrime na internety vo vseobecnosti ako su starsi ludia zomleti a deti su este lahsie ovplyvnitelne
|
|
Re: totalita
Od: no jasne
|
Pridané:
28.11.2024 20:15
Trochu ten zákaz chápem. Aj FB strašne zdebilnieva, to čo tam vidím, čo mi ponúka tak normálne nechápem. AI vygenerované sračky, kurwy na 5 sekundových videách, občas nejaký doktor v sandáloch ako lepiacou páskou opravil reaktor kdesi v maštali...strašný odpad tam je. A decká iba sprostejú
|
|
ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
1.12.2024 13:50
Ve ten zákaz ani nie je nejak extra ťažke pochopiť. Len stavať jeho vymožiteľnosť na predpoklade, že prevádzkovatelia sociálnych sietí disponujú magic skillmi nad úrovňou Dumbledora s celou profesorskou suitou, ktorý sa o niečo podobné neúspešne snažili pri prihlasovaní na Turnaj troch kúzelníkov, je trochu dosť priekazne mimo legislatívnych kompetencií vlády.
|
|
Re: totalita
Od: jahôdka
|
Pridané:
29.11.2024 8:47
nemyslim si, ze na deti tlacia informacne technologie, je to skor opacne, deti sa tlacia bezhlavo do nich.. toto vsak vobec nie je pravda "A aj najvzdelanejsie dieta bude v nevyhode tym, ze jeho "protivnik" je radovo vzdelanejsi, skusenejsi, ma za sebou psychologicky vyskum, statistiku a neviem co", to ze niekto travi cele dni zadebneny na telefone apod, tak absolutne z neho nerobi vzdelanejsieho ani nic, iba mozno sa vie lepsie orientovat, co ale tiez nemusi byt pravda, skor opacne, lebo ak si si este nevsimol, tak ludia celkom silno zdementievaju prave vdaka "pouzivaniu" informacnych technologii.. osobne si nemyslim, ze ked sa porovna zdatnost pouzivania IT napr niekoho, kto zacne v osmich rokoch a niekoho az v +-16, tak v 20 budu na tom rovnako, ak nie ten neskorsi lepsie, cize tak.. mas ako v sporte, samozrejme tu vo vsetkom hraju aj ine faktory, ale +- autobus je to takto, zakazy su vsak spatne, ma sa vychovavat a clovek ma k tomu inklinovat sam, lebo zakazom nic nepochopi
|
|
Re: totalita
Od: rjeige
|
Pridané:
29.11.2024 10:04
jediny kto tu podsuva spojenie vzdelanosti a screentimu si tu ty ;) rozumne nastavene zakazy (vodicak, zbrane, alkohol, cigarety) tu uz mame a vsetci to akceptuju, hoci urcite cigaretuu a pivo zvladne vypit aj 13 rocne decko, takisto ako by zrejme zvladlo aj nejaku teoriu jazdy v aute. Dnes uz su studie, ktore potvrdzuju neblahy vplyv socialnych sieti na ludi, dokonca ty sam tvrdis, ze ludia dementneju. A teraz nic nezmenime, len budeme chciet od tych dementnejucich ludi co o tom prd vedia aby vychovali ludi co tomu budu rozumiet a boli nejak informacne znali. No ako to dopadne?
|
|
Re: totalita
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.11.2024 12:52
s cigaretami je to super nastavene... vcera som bol montovat projektor v jednej ZS a pytam sa tam ucitelke, ze co hovori na to, ze chcu zaviest kamerove systemy... ze prd kamerove systemy, ale detektor dymu, lebo cela skola fajci na zachodoch! Takze k tym kameram treba este nejake testy cigariet, urcite sa to da vymysliet, nieco ako fukanie v autach a kto fajci, mesiac vylucenie a tym padom pre vymeskane hodiny prepadol. Potom by sa uvidelo, ci by rodic strazil decko alebo nie.
|
|
Re: totalita
Od: Zlat aCesta
|
Pridané:
30.11.2024 18:27
Ale naco to vsetko? Sme si isty, ze ked nasadime na mladez vsadepritomne sledovanie a dozor, ze z nich vyrast lepsi ludia? Nezahravame sa nahdou s ohnom?
|
|
Re: totalita
Od: ehjkhkjlh
|
Pridané:
1.12.2024 6:51
A preco musime byt bipolarny? Nieco medzi neexistuje?
Zakaz len pomoze, neboj sa ajtak decka pridu na to ako to obist...
Praveze zlyhava dozor, ak deti bezne fajcia na zachodoch a ucitelia s tym nic nerobia tak by som ich hnal nech idu robit ku lopate
Staci postrasit socialkou a aj rodicia zacnu spolupracovat...
Ked sa chce tak sa da,ale ked sa nechce tak to potom aj tak vypada...
Som mimochom zasadne proti kameram v skolach, na dozor su tam ucitelia! A problemy maju riesit a nie sa na ne vysrat
|
|
Re: totalita
Od: Sračka menom nikotín
|
Pridané:
1.12.2024 10:39
Mnohé nefajčia, cpú si nikotínové vrecúška do úst a nič nevidno. Iba zrazu o hodinu-dve je mu zle, je ešte viac nervózny, trasú sa mú ruky ako celoživotnému alkoholikovi...
https://www.elektronicka-cigareta-online.sk/ elektronickacigareta/0/0/2/42 - tu spomínajú ako smrteľnú dávku 30-60mg nikotínu.
|
|
Re: totalita
Od: Fero34
|
Pridané:
28.11.2024 17:47
no lebo na tych socialnych sietach sa toho veeeelmi vela navzdelavali
otazne je ako sa im to podari kontrolovat ... a ci nevzniknu ine formy socialnych sieti, ktore ten zakon obidu
|
|
Re: totalita
Od reg.: andin
|
Pridané:
2.12.2024 9:03
Socialna siet je aj youtube ci nebula co su dost efektivne vzdelavacie platformy.
A mozes si byt isty, ze akonahle by sa raz niekde naozaj zaviedlo taketo obmedzenie veku, ktore by bola aj skutocne kontrolovatelne (cez OP napriklad), rozlezie sa to po celom intenete ako poziar. Precedens, ktory ta zbavi sukromia.
|
|
Re: totalita
Od: otik von bismarck
|
Pridané:
28.11.2024 23:18
Aj za sociku bola totalita.Zvykaj si. Ked nabehne do platnosti a praxe socialny kreditny system, tak to sa este len pos....s😁
|
|
Lyta ZkrachZneuzNasranAChudobna a priekazne priebezne frflajuca nadavajuca zavidiaca a nasrana cim-daal tiiyym viiyyc
Od: LytaRyta Hochbatnica 3-ryba
|
Pridané:
28.11.2024 17:27
jako vravim - ked (mi, MNE!) zakazu 1, net, - tak budem kukat telku!
ked (MI) zakazu telku - tak
si budem cist!
ked mi zakazu cist - tak budem lezet!
negroislami muslimo-negri svinebruselske!
|
|
Re: Lyta ZkrachZneuzNasranAChudobna a priekazne priebezne frflajuca nadavajuca zavidiaca a nasrana cim-daal tiiyym viiyyc
Od: čeho ?
|
Pridané:
28.11.2024 17:51
to je nejaka forma mentalnej retardacie ?
|
|
ultraradikálny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
28.11.2024 17:51
Sa ten kontinent ledva dostal na mapy a už je pre značnú časť populácie priekazne zase fuč.
|
|
konecne
Od: konecne
|
Pridané:
28.11.2024 18:44
Konecne maju rozum australcania, lebo mlady clovek je nezreli na socialne siete.To tak jak keby 5 rocne deti mohli soferovat na aute.
|
|
Re: konecne
Od: podvratny zivel
|
Pridané:
29.11.2024 0:19
ano, stat nech obmedzuje a reguluje, co je pre ludi (to su aj deti) dobre a co nie, stat to urcite vie najlepsie a kaslat na nejake vymysly, ze sloboda slova a informacii. este nech stat zakaze cely internet a bude dobre.
|
|
Re: konecne
Od: ddfgtgh
|
Pridané:
29.11.2024 13:53
Existuje predsa vedecky konsenzus a o pravde sa nediskutuje!
Isto je ten zakaz podlozeny nejakymi evdeckymi studiami a hadam nie si dezolat, aby si odporoval vedcom!
|
|
Re: konecne
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
29.11.2024 19:52
Machala si to ty?
|
|
Re: konecne
Od reg.: ericek111
|
Pridané:
29.11.2024 0:47
A to 15-ročné decko koľko ľudí zabije tým, že si so spolužiakmi pošle úlohy cez Facebook? Hovoríš o zrelosti, no sám nezvládaš učivo 4. ročníka ZŠ.
|
|
Re: konecne
Od: Zlata Cesta
|
Pridané:
30.11.2024 18:24
Zaujimave, ked sa pridam do nejakej mentalne narusenej skupiny, na telegrame alebo facebooku, vzdy tam prevazuju prave stari ludia, tinedzeri skoro vobec nie.
Skoro ako by boli socialnymi siatami viacej zasiahnuti prae stari, a nie mladi...
|
|
Ubuntu
Od: Marťan7
|
Pridané:
28.11.2024 20:45
Ja by som uzákonil blokovanie ako má kresťanské ubuntu do 18 rokov.
Na internete som videl od pitiev, porna po samovraždy...
|
|
Re: Ubuntu
Od reg.: C.O.B.R.A
|
Pridané:
29.11.2024 12:09
Si pozeral pitevné porno zasamovraždených? Hm, pán je mentálne narušený. Alebo labužník?
|
|
ha! uz viiem, Borovy, Borovyca, 1 (byv.) birdzacka, - je z Boroviec! (..ale ted byva kusek inde, tusim v dubovanoch.. ) tak pojdeme spolu na 2boroviycky!!
Od: LytaRyta Hochbatnica 3-ryba
|
Pridané:
29.11.2024 21:25
pan je priekazne najma Kajnsmentke!
|
|
ja by som ja by som
Od: ladik7
|
Pridané:
28.11.2024 21:08
ja som byze totez tamkudy na-razil na taky tento-typ typovy odposlu-cho-veho systemu zeby ze-by s-ním sa tu nato-m zakonite mo-hli leda kedy ode-taj-nit vsetky typy ty-py mozne ho-li financne-ho-by podvodu jako-jaky takeho-to
|
|
henrieta palova
Od: loa_leroa
|
Pridané:
28.11.2024 22:22
este keby sa rovnako dalo zakazat detom aj alkohol a cigarety, oh wait...
|
|
Re: henrieta palova
Od: gfdgdfgdf
|
Pridané:
30.11.2024 14:08
a napriklad energo drinky, ale darmo, podla komentu viem odhadnut, kto ma ake IQ, ty mas vyssie, a ked nie, tak EQ.
toto nikomu nevadi, je to hlupa doba, kapitalizmus..
nic proti, mam ho rad, lebo ma zivi, ale da sa krasne zneuzit a doslova nicit zivoty, deti, a tie deti potom oobracia na oplatku v buducnosti "nas" dochodcov.
aj by som sa stavil, ale nie je s kym, tak stavim so svojou vlastnou buducnostou a pripravim sa na moju predpoved.
|
|
ty vogo zase
Od: slohár
|
Pridané:
29.11.2024 7:58
a že by sa sutrálske deti pozreli ako to funguje na slovensku a začali si páliť domáce sociálne siete?
|
|
titulok
Od: x3m
|
Pridané:
29.11.2024 8:40
Mna by len zaujimalo to technicke riesenie zistovania veku, ked teda nemozu vyzadovat statom vydavane doklady.
Rozumiem potrebe chranit mladistvych pred a/socialnymi sietami, ale tu by sa malo ist skor cestou osvety a nie zakazmi. Koniec koncov nie nadarmo sa hovori, ze zakazane ovocie chuti najlepsie.
|
|
absolútny súhlas
Od: premúdrelý kokotko
|
Pridané:
29.11.2024 8:46
presne tak, mladí nech sa vyjebú na sociálne siete a šukajú čo príde
dnešní mladí sú divní, vôbec nešukajú
|
|
Re: absolútny súhlas
Od: jahôdka
|
Pridané:
29.11.2024 8:48
by ma zaujimalo, ktorych mladych stretavas
|
|
Re: absolútny súhlas
Od: ...
|
Pridané:
29.11.2024 8:57
Sex je pre tych co si nevedia dobre vyhonit.
|
|
štát nevie riadiť ani seba ...
Od reg.: expert01
|
Pridané:
29.11.2024 14:49
prídu na to čo je Tor, Dakrnet a Fediverse a len potom bude hokej...
|
|
praca placa
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
29.11.2024 15:08
zato pracovat mozu od 12-tich, dokonca uz zaviedli aj povinne dane a odvody na brigadnicke 10,- Eur zarobene zberom paradajok
|
|
zabudli
Od: darker
|
Pridané:
29.11.2024 15:19
zabudli na dsl.sk !!!!!
|
|
koniec IT
Od: zlata Cesta
|
Pridané:
30.11.2024 18:20
Veru hovorim vas, schyluje sa ku koncu IT technologii, nastupi zakaz! Butlerian Jihad!
|