|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doba kamenna
Od: Kukoslav
|
Pridané:
4.3.2022 9:32
Je mi luto beznych Rusov. Aj IKEA sa na nich vykaslala, Apple a podobne. Cely svet sa od nich odvracia.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Sksksks
|
Pridané:
4.3.2022 9:36
Len Blaha, Harabin, Danko a spol verne sluzia.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: No Lives Matter
|
Pridané:
4.3.2022 9:45
Zabudol si menovať výraznú postavičku komunisticko-boľševickej verchušky - Fica (plus jeho bandu).
|
|
Re: Doba kamenna
Od: grepfruit
|
Pridané:
4.3.2022 10:14
ci tam nebude nejaky cashback od "Volodu"...
|
|
Re: Doba kamenna
Od: intamdel
|
Pridané:
4.3.2022 12:54
Buď cashbag alebo nejaké kompro videjko. Detto Žilinka.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: intamdel
|
Pridané:
4.3.2022 12:54
cashbag = bag full of cash
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Assjsj
|
Pridané:
4.3.2022 11:27
A dalsi a dalsi pribudaju.. Pan Blaha a spol…. kedy sa pridate? Vsetci klamu? Len vy mate pravdu?
Oracle a SAP. Jedna z největších softwarových firem zaměřená spíše na cloud a byznys podle Reuters potvrzuje, že k tomuto dni již kompletně pozastavil svou činnost v Rusku. Konkurenční SAP zde pozastavuje prodeje svých produktů a služeb. Humanitární organizace podpoří milionem eur.
PayPal. Platební služba v Rusku pozastavuje registraci nových uživatelských účtů.
Cyberpunk 2077 si v Rusku nekoupíte. Sledujeme reakce digitálních firem na válku
|
|
ultraradikalny psychoanalyticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.3.2022 14:25
Skúšať na ruskú dušu negative punishment môže len kto priekazne nečital Tolstoja.
|
|
analy
Od: _kubo_
|
Pridané:
5.3.2022 22:22
Myslel Tolstojevského, nie?
|
|
Re: to sa nečíta, ale je
Od: ryba .
|
Pridané:
6.3.2022 12:01
alebo Tolstolobika
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Dsskar
|
Pridané:
9.3.2022 20:28
Vsak Cyberpunk 2077 je zadarmo a rusi by si ho aj tak nekupili..
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Gjk
|
Pridané:
4.3.2022 17:03
Nová štúdia ukázala, že polarizujúci jazyk ruských štátnych trollov sa stupňuje, cieľom je rozdeliť spoločnosť a rozložiť demokraciu.
|
|
Re: Doba kamenna
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
4.3.2022 17:04
Pekne to vidieť aj tu v diskusii. Ale v pohode zachvílu si budú môcť blbečkovia urierať rublom akurát riť.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Jejs
|
Pridané:
4.3.2022 17:13
Myslite si, ze taki proruski trolovia sedia aj u nas v parlamentych laviciach a ze im ide o postupny rozklad statu a demokracie?
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Menšia väčšna
|
Pridané:
4.3.2022 17:36
Nie v laviciach, ale za katedrou. A snažia sa o to odkedy boli zvolení.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Šnupáčik
|
Pridané:
5.3.2022 8:01
Za akou katedrou? O čom melieš? Ze má niekto svoj názor na zlo? Zelensky kde zostal, prečo nebojuje??
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
5.3.2022 8:19
A prečo sa pýtaš? To nemáš argumenty, ktoré priekazne obstoja i samostatné?
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Kidko
|
Pridané:
6.3.2022 8:00
Pýtaš sa na Zelenskeho, ktorý priekazne ostal v Kyjeve počas ofenzívy. A kde je teda Putin? V bunkri zalezený ako krysa ...
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Dkdkdk
|
Pridané:
4.3.2022 19:43
Som dost zaskoceny, ze aj tu na dsl je dost vela ruskych trolov. Za tie roky sa tu zakorenili jak rakovina. Stale verim, ze je nadej na vyliecenie.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: anonymous2743
|
Pridané:
4.3.2022 20:36
To sice hej, len vies ako sa lieci rakovina: skalpelom, gama ziarenim, alebo chemoterapiou ...
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.3.2022 20:38
Čisto štatisticky sa tým ani nie tak lieči, ako priekazne predlžuje.
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
4.3.2022 21:36
Ale aka je alternativa? Vzdat to?
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: ejdjjd
|
Pridané:
4.3.2022 22:58
Nie. Staci aplikovat princip, ze ked sa povie A, malo by si povedat aj B. A vsetkym, ktori si z falosnej solidarity sali do profilovky UA farby odobrat obciansky preukaz za debilitu. A 10 vakcin do gebule ako bonus, gratis :)
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: Snsksj
|
Pridané:
5.3.2022 0:27
Uz som zazil vselico. Ale ty si pekne trafeny🙂
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: ejdjjd
|
Pridané:
5.3.2022 7:09
No a ty si naopak nechapavy kreten
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: autodidaktik
|
Pridané:
5.3.2022 7:59
A tebe by mal niekto prijebat po tej spinavej trolovskej papuli
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: ejdjjd
|
Pridané:
5.3.2022 20:43
Mozes zacat kokotko nevychovany, jedna vychovna ti postaci
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: autodidaktik
|
Pridané:
5.3.2022 21:21
povedz mamke nech ti nedovoli travit tak dlhy cas na webe. skodi to tej tvojej sprostej hlavicke kokotko
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: ejdjjd
|
Pridané:
6.3.2022 17:10
Tvoja rapava mater mi dobre vyfajcila kokot a vie aj prehltat!
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: agent Číny
|
Pridané:
6.3.2022 22:24
Ale no, Bláha prečo nepíšeš pod svojim menom.
|
|
Re: ultraradikalny konsenzualizmus
Od: šéf...
|
Pridané:
6.3.2022 22:25
Do psej materi tak sa to predsa nerobí.
|
|
Re: ultraradikalny antidebilizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
5.3.2022 20:27
Tym myslis, ked sa povie pravda, mala by sa povedat aj loz?
Aby si nasi konspiracni teoretici mali z coho vybrat?
A ak nikto z tych co si dali do profilovky Ukrajinske farby co i len nebude volit ziadneho rusofila v buducich volbach, tak ich solidarita priekazne nie je falosna.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Chobottt
|
Pridané:
4.3.2022 10:16
Ved to su len take divadielka, dodavky procesorov nepojdu priamo do ruska, kupi ich nejaka firma v cine,v indii, v kazachstane, a potom pojdu do ruska... lenovo, najvacsi vyrobca PC, cinska firma. Vsak peniaze hybu svetom :)
|
|
po bankrote tazko
Od: StalinGulag
|
Pridané:
4.3.2022 10:27
peniaze hybu svetom, ale uz nie tie ruske ruble, tie padaju a padaju, a Severne Mongolsko o par tyzdnov zbankrotuje
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: Chobottt
|
Pridané:
4.3.2022 11:41
netreba zabudat,ze rusi maju za sebou Cinu... nezbankrotuju. a cinania vedia, ze ak padne rusko, teda pardon, ak im tam bude zavedena demokracia zapadneho typu, tak dalsi v poradi na oslobodenie bude Cina. tak, ci tak EU je v prdeli a zivotna uroven pojde pekne nadol. budeme mat 4x drahsi skvapalneny plyn, drahsiu energiu, nebudeme konkurencieschopni na svetovych trhoch, nadnarodne firmy vyrobu presunu do krajin, kde je energia lacnejsia, cize nezamestnanost + miliony utecencov, a samozreme potrebujeme nakupit mnozstvo zbraniii. Ako za WW2 Amerika bude hospodarsky prekvitat. Vojny su o peniazoch.
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: Space Invaders
|
Pridané:
4.3.2022 12:19
bankrot = nesplácanie úverov
Takže tvrdíš, že za nich zaplatia čínankovia? pochybujem.
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: Mdmd
|
Pridané:
4.3.2022 12:34
Cine tato situacia viac nez vyhovuje. Rusku isto nebude platit ucty……
|
|
ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.3.2022 12:38
Skôr tvrdí, že i na nesplácanie úverov treba členstvo v SWIFT-e a že presne kvôli tomu tam jednu nechali neznamená, že sa nemôže sama zdvihnúť a priekazne jednoducho odísť.
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: intamdel
|
Pridané:
4.3.2022 12:55
Číne vyhovuje slabé Rusko. Ľahšie by sa naň dalo v budúcnosti zaútočiť.
|
|
Re: po bankrote tazko
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
4.3.2022 14:27
Typické americké zmýšľanie. Na každého len útočiť a všetkých zabiť. Pfujjj ....
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: StalinGulag
|
Pridané:
4.3.2022 14:50
Aktuálne ruSSko striela rakety na civilné štvrte, kde tam máš americké zmýľanie? Kremel začal, Ukrajina bráni svoje územie!
Nie je to ruSSké územie, lebo tam ešte len musela ruSSká armáda prísť, nebola tam.
|
|
ultraumiernený pacifizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.3.2022 14:59
A čo ich má strieľať na prázdne polia, keď hrdinský obrancovia priekazne bitevné pole už zvolili?
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: Menšia väčšna
|
Pridané:
4.3.2022 17:39
Akože nebola? A kto im tam postavil všetky tie vojenské základne?
|
|
Re: po bankrote tazko
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
4.3.2022 14:24
Netvárme sa, že je Rusko nejaký relevantný globálny hráč. 140 miliónov obyvateľov, mentalita zaostalá, celkové HDP na úrovni Talianska, konvenčná vojenská sila dostatočná na šikanovanie slabších susedov, ale na konflikt s NATO nepoužiteľná.
Jediné, čo snáď majú na úrovni, je jadrový arzenál (aj keď aj tam najskôr dve tretiny nie sú použiteľné, aj keď na katastrofu bohato stačí). Ani Čína nie je nijaký pevný spojenec Ruska, iba si ide svoje záujmy.
Kým sa konflikt nevyeskaluje na jadrovú vojnu, pre EÚ je to iba drobná nepríjemnosť.
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: dkfkkd
|
Pridané:
4.3.2022 23:02
Jediny predstavitel zaostalej mentality si tu ty. Porovnajme s USA: ziadne ghetta, vobec nie 30% analfabetov, vrazdy na dennom poriadku, tony fetu v uliciach, sami fetak v mediach, fetaci vo vlade, nadnarodne spolocnosti potrebuju vyprazdnit sklady s municiou...
|
|
Re: po bankrote tazko
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
4.3.2022 23:51
Och ty hlupáčik. Ale neboj tých 2.50€ v rubloch ti príde v pondelok na palete.
|
|
Re: po bankrote tazko
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
4.3.2022 23:54
Áno, a presne preto Američania po húfoch utekajú a kupujú domy v Noriľsku.
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: dkfkkd
|
Pridané:
5.3.2022 7:10
Rusko je proste obrovske a vytiahnut tu najnehostinnejsiu oblast moze len uplny kokot :) ty sa teda odstahuj do detroitu
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: Slintos
|
Pridané:
5.3.2022 10:40
Detroit za posledných 10 rokov prešiel veľmi kladným vývojom, čo sa o rusku povedať nedá :)) Môžeš si zapnúť YouTube a pozrieť sa sám bez toho aby ti povedal vozíčkár z hlavných správ a podobného odpadu, čo si máš myslieť
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: 484848
|
Pridané:
5.3.2022 18:19
Hrozne ta demokracia, kazdy si robi co chce. :-D Take Rusko ma skoro dvojnasobny pocet vrazd na obyvatela nez USA. Neviem si predstavit, co by sa tam dialo, keby mali pristup ku zbraniam. :-)
A predpokladam, ze alkohol medzi drogy neratas, inaksie by sme videli, kde sa droguje. :-D
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: x3m
|
Pridané:
6.3.2022 15:03
To si zopakuj, ked v zime nebudes mat cim kurit, ty drobna neprijemnost. To co EU predvadza v tomto konflikte je ekonomicke harakiri. Nieco ako nasi podnikatelia pocas kovidu, ked vyhanali ludi zo svojich prevadzok.
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: ...
|
Pridané:
4.3.2022 15:42
Rusi za sebou cinu nemaju ani nahodou. Mozno v pripade utoku na Rusko ano, ale v tomto pripade invaziu uz odsudili - aj keby na oko, su si velmi dobre vedomi toho, ze ak bude europa v konflikte, tak bude to mat rapidny vplyv aj na ich fungovanie a pojdu dole vodou. Cina potrebuje bohate USA a Europu pre svoj odbyt. Nechcem tym tvrdit, ze nas potrebuju viac, ale rozhodne to ignorovat nemozu. Co sa tyka zivotnej urovne alebo presunu nadnarodnych firiem toho sa velmi neobavam. Aktualne nam uz aj nasi dodavatelia avizovali, ze ak by sme mali nejake zakazky pre rusov, nedodaju nam material. A takto uvazuje vecsina statov a veeelka cast firiem, takze zachvilu su v Rusku budu vymienat len karticky pokemonov medzi sebou. Nikto s nimi robit obchod aktualne nechce a to bezohladu na pokles prijmov.
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: Chobottt
|
Pridané:
4.3.2022 21:23
Ehm, no obchod nikto robit nechce, lebo je to teraz viralne, o rok su vsetci naspat - lebo peniaze. A ak aj niekto obchod robit nechce, tak stale musi. napr. EU stale nakupuje od Rusov plyn, platime im len za plyn 350.000.000 Eur kazdy boží den. Prirataj k tomu ropu, uhlie, hlinik, rudy, kovy. Rusi uz stihli schvalit extra prostriedky na rozvoj Sibirskej oblasti, cize zvysit export do Azie (aj ked nepredaju tak vyhodne ako do EU, tak stale budu mat kde exportovat)
Rusko sankcie zabolia, ale dla mojej mienky nezbankrotuje.
A nam/EU tiez nebude lepsie.
Ja len dufam, ze sa strategovia v pentagone, Kremli a Bruseli uvedomia. Putin prestane mat vlhke sny o Velkej Ruskej risi od Vladivostoku po Prahu,
Kovboji si otvoria oci a radsej nech obnovia demokraciu a prosperitu doma v USA.
A nech je vsade pekne klud a pokapeme az na to globalne oteplovanie, ako jeden z mnohych ohrozenych druhov na tejto planete.
NYTimes - Before Ukraine Invasion, Russia and China Cemented Economic Ties.
https://dopice.sk/qB0
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: bruce willis
|
Pridané:
5.3.2022 9:39
Skusim ti ozrejmit co cina rozprava a co cina robi... Masivne propaguje prokremelse dristy a potlaca tie opacne. Im vyhovuje mat rusov za defky a platit im tretinove ceny za komodity...
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: anonymous2743
|
Pridané:
4.3.2022 20:57
Prosim diskutujucich aby prestali urazat Mongolsko tym ze k nemu prirovnavaju Rusko.
Narozdiel od Ruska je Mongolsko civilizovana a mierumilovna krajina, ktora v modernej historii na nikoho nezautocila.
|
|
Re: po bankrote tazko
Od: Mikoyan-Messerschmidt
|
Pridané:
5.3.2022 16:40
Ospravedlnovať vojnových zločincov Mongolov trestuhodné. Keď napadli slovensko v 13 storočí tak pozabíjali 20% obyvateľstva
Dúfam že Američania za tieto ich vojnová zločiny ich zbombardujú a ich vodcov pošlú na súd v Haagu
|
|
Re: po kognitivnom bankrote tazko
Od: anonymous2743
|
Pridané:
5.3.2022 20:37
No vidis, musel si zacriet az do 13 storocia aby si nasiel nejaky zlocin mongolska.
Ako daleko do historie treba zajst ohladne Ruska?
Preto pisem ze prirovanavat rusov k mongolom je priekazne trestuhodna urazka mongolskeho naroda.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: ...
|
Pridané:
4.3.2022 15:22
Jasne, ked sa v niektorej krajine zazracne znasobia predaje, tak to nikomu netrkne vsak? Ale samozrejme, ze ssa k tom udostnau, ale ovela komplkovanejsie a cez priekupnikov a ovela drahsie.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Kano1
|
Pridané:
5.3.2022 12:11
Ja som robil export IT technológie do celej Afriky, si to predstavuješ jednoducho, tipujem, že aj tvoje zdroje budú pre "jednoduchších". Exportné embargá nie sú sranda, reputačné riziko a riziko prísť o IT tech nebude riskovať nikto a už vôbec nie India. Proste vieš o tom h0vno, ale vyjadriť sa musíš. Zavreli vám krčmy, najlepšie hlavy Vám dali internet a vy si to nevážite.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: prekazne
|
Pridané:
7.3.2022 8:48
aspon vidis aky vplyv ma na slovakov ruska propaganda v kombinacii so stokholmskym syndromom
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Novocár P
|
Pridané:
4.3.2022 10:37
Zle si zvolili. Vlastne, tam neboli nikdy normálne voľby. Cár, sovieti, jelcin bola len bábka oligarchov a potom už nastupuje novocár P.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.3.2022 11:35
Normálne voľby je keď strany oslovujú voličov nejakým programom a po nich sú ako martýri demokracie vplyvom zásadne nepredvídateľných okolností nútené robiť priekazne niečo iné?
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
4.3.2022 22:24
+10
|
|
vyvat prezidentka skládky
Od: Šnupáčik
|
Pridané:
5.3.2022 8:02
A tu boli kedy normálne voľby?
|
|
Re: Doba kamenna
Od: bez viny_
|
Pridané:
4.3.2022 10:39
"Na to, aby zlo zvíťazilo, stačí málo: aby dobrí ľudia nerobili nič." - Edmund Burke
A ono ani tí rusi s tým roky nerobia nič, tak sa to rozpína. Takže ani veľa z nich v tom nie je nevinne.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Tup
|
Pridané:
4.3.2022 11:00
ľahko sa rozpráva z krajiny, kde môžeš ísť slobodne protestovať. Ťažšie sa rozpráva v krajine, kde armáda aj polícia sú verné pánovi a ty akýmkoľvek protestom si len zničíš život a nič viac nedosiahneš. Jedine že by chceli spraviť ozbrojené povstanie, ale nájsť na to dostatok ľudí a zorganizovať to v tajnosti je prakticky nemožné
|
|
Re: Doba kamenna
Od: asistentka
|
Pridané:
4.3.2022 15:29
Z tvojho prispevku mi nie je uplne jasne kto je kto.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: awwda
|
Pridané:
4.3.2022 17:16
a žeby to bolo priekazne jedno, keď sa to deje všade
|
|
Re: Doba kamenna
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
4.3.2022 10:53
Toto je ich skvela prilezitost, preskumat rusku zem o nerasty a pod.
Je to ich skvela prilezitost naucit sa kopec novych veci.
Jednou vojnou sa zbavili zapadnych srackovych tovarov a sluzieb.
Ak si Rusi uvedomia co maju v rukach. Nebude narod, ktory sa im vyrovna.
|
|
Re: Doba kamenna
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
4.3.2022 11:12
Hej, začal by som pazúrikom a korienkami.
|
|
Re: ultraradikalny gamerizmus
Od: bonzak
|
Pridané:
4.3.2022 11:18
Kedysi existovala asi slovenská ťahová hra Doby z dôb 286, kde sa dalo hrať na vojačikov... Takú atmosféru má dodnes už len máloktorá hra(ale kontakt na vývojárov neviem)...
A sem tam sa popritom dalo niečo aj chytiť... :-(
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Russkij korabl, ...
|
Pridané:
4.3.2022 11:14
Takže vravíš západné sračkové tovary ... ;) ... naučia sa nové veci ... spravia si poriadky s nerastami a surovinami ... ;) ... wow. Ty si iný borec ... ;)
Jediné, čo majú Rusi v rukách sú jadrové zbrane.
Ja by som navrhoval, nechať to všetko vyhniť, ustrihnúť všetko a počkať rok-dva. Ešte aj tie jadrové zbrane im skorodujú ...
|
|
Re: Doba kamenna
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
4.3.2022 11:48
Je ich dostatok na to aby boli uplne nezavisli na surovinach a vyrobkoch okolitych statov.
Tu sa naplno ukazala globalisticka mafia, ktora si podrobila cely svet. Narody nie su sebestacne a tym padom lahko znicitelne.
Ta propaganda, ze Putin a spol. nevedia co robia. Ach jaj. Aby ste neboli prekvapeny a cele to nebolo zohrane aj s podporou zapadu.
V konecnom dosledku tu ide o uplne nieco ine ako Ukrainu.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: StalinGulag
|
Pridané:
4.3.2022 12:14
"aby si nebol prekvapený že je všetko inak" haha, hotový prorok čo všetko vie, zrejme sedíš v bunkri vedla putlera a pozeras mu cez rameno kam striela rakety, jasne rakety s podporou zapadu, soros ich riadi a mimozemstania, ziadna vojna nie je, je to fotošop, nech žije náš vodca putler :( nejde o Ukrajinu, len im tam rakety lietaju na obytne stvrte z ruSSka.
Sláva Ukrajine!
|
|
Re: Doba kamenna
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
4.3.2022 14:26
Tváriš sa, ako keby sa tu iOfca neprezentoval ako úplný magor už niekoľko rokov. Tie drísty treba brať ako miestny kolorit na úrovni ciatica kintaktov a posielania kvetov... proste neškodný týpek, čo musí ku všetkému zaujať opačný názor ako rozmýšľajúca populácia.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: skdkdkdk
|
Pridané:
4.3.2022 23:06
Tak presne na mna posobis. Ako decko, ktoremu ked prestanes podavat rucicku, rozplace sa a zacne sa bachat o zem.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Sancho
|
Pridané:
4.3.2022 21:18
Nechcem ti kazit iluzie, ale este aj na tazbu plynu a ropy pouzivaju US technologie... Uvidime, ako dlho to vydrzi pod sankciami...
|
|
Re: Doba kamenna
Od: asistentka
|
Pridané:
4.3.2022 15:33
Som zvedavy, co budeme zrat, ked psenicu z Ruska nebude mozne vyviezt. Asi repku a kukuricu.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: nemanja
|
Pridané:
6.3.2022 1:11
Asi nam tu budu vozit skor zvysky McDonaldovskych mnamiek plne chemie a umelin, co 150kg obyvatelia Spojenych Statov Agresivnych zvyknu ciastocne pozierat a zvysok vyhadzovat do kosa...a ktori jazdia na 5-tonovych Dodge Pontiacoch s 8-litrovymi motormi so spotrebou ako rusky (pardon ukrajinsky) tank.
PS: Vopred dakujem zmanipulovanym oveckam za minusky! :-)
|
|
Re: Doba kamenna
Od: nemanja
|
Pridané:
6.3.2022 1:14
A nie, v ziadnom pripade neobjahujem vojnu a ani ruskeho militantneho cara Vladimirovica Putinovica...to len aby nedoslo k nedorozumeniu.
Ako zaryty pacifista vojnu v akejkolvek podobe nenavidim.
Dakujem za pochopenie.
|
|
Ovca nie je ovca
Od: xtcxtc
|
Pridané:
4.3.2022 11:20
tak čo Ovca, uz jazdis na krizovatke na červenú? nie si pradsa ovca ako ostatní čo jazdia na zelenú!
|
|
Re: Ovca nie je ovca
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
4.3.2022 14:32
No, tak toto je ozaj primitivizmus čo si práve dokázal.
|
|
odbornik na primitivizmus
Od: xtcxtc
|
Pridané:
4.3.2022 14:53
smerovky tiež nedáva, tak sa pýtam či aj na semaforoch nie je Ovca, za otázku som primitív?
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.3.2022 15:02
Skutočne potrebuješ potvrdiť i či si primitív? Lebo to už je konfirmation hell priekazne level nad Windows.
|
|
Re: odbornik na primitivizmus
Od: rkrkdkd
|
Pridané:
4.3.2022 23:08
Nie, nie si primitiv. Si len uplny kokot
. Pockat, kokot moze byt aj inteligentny. Si len kokotko.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: rakcias
|
Pridané:
4.3.2022 13:21
najvyssi cas, aby si sa tam prestahoval - podla teba to bude hotovy raj
|
|
Re: Doba kamenna
Od: mattti
|
Pridané:
4.3.2022 12:34
Toto je bohužiaľ veľké nepochopenie a výsledok hysterickej propagandy. Zatiaľ sa od nich ani zďaleka neodvracia celý svet, ale iba jedna bohatšia miliarda. Síce to nie je málo, ale atómovka to rozhodne nie je.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Effe
|
Pridané:
5.3.2022 14:44
141 štátov sveta odsúdilo Putlerovo vraždenie na Ukrajine. Podporili ho len Severná Kórea, Sýria, Eritrea a Bielorusko.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Lucius Malfoy
|
Pridané:
4.3.2022 14:16
no viac mi je luto tych nastrocnych chlapcov ktorych poslali na "cvicenie" a potom ich poslali strielat na mesta a zabijat ludi; neviem si to ani predstavit
|
|
Re: Doba kamenna
Od: dkdkzks
|
Pridané:
4.3.2022 23:09
Tak si pusti vojnovy film.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: eny
|
Pridané:
4.3.2022 18:10
mne sa páči, že článok je aj o Bielorusku, ale nadpis implikuje, že to vlastne nikoho nezaujíma.
|
|
Re: Doba kamenna
Od: Kerol
|
Pridané:
5.3.2022 8:56
A vieš ty čo, ja som doteraz v žiadnej IKEA nebol a ani neviem kde je, čo to je a teda mi k životu vôbec nechýba.
|
|
Re: Doba kamenna
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
5.3.2022 9:03
My vieme maniak. Ty toho nevieš viac.
|
|
Re: Doba kamenna
Od reg.: Dudok22
|
Pridané:
5.3.2022 12:51
Rusko bolo cancelovane
|
|
Odkaz pre vodcu
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
4.3.2022 9:34
Drahý súdruh Putin, Rusko, potažmo Sovietsky zväz, je izolovaná krajina v neustálej vojne od roku 1917 a vlastne ešte aj 100 rokov pred tým.
Jediná výhoda takto veľkého štátu je, že môžete čerpať nerastné suroviny, predávať ich a za takto utŕžené peniaze si kúpiť čokoľvek - od procesora až po jachtu oligarchu.
Nasral si veľa ľudí, drahý súdruh. Posledná vec, ktorou držíš svet za gule sú jadrové zbrane. Bez nich je Rusko len určitá skupina ľudí ponevierajúca sa na tejto planéte.
Čo s tým chceš urobiť, súdruh Putin ?
|
|
Re: Odkaz pre vodcu
Od: Lenz
|
Pridané:
4.3.2022 11:25
Len pre zaujimavost: Podla niektorych zdrojov ma vypustaci mechanizmus na sovietskych rak. silach datum spotreby:D
Presnejsie by na nich mala byt vykonana udrzba do roku 2021-22. Z opravamy zacali uz davnejsie ale neslo vobec ako by si predstavovali.
Podarilo sa im najst zahranicnu firmu co to dokaze. Ale ta firma bola z Ukrajiny. A predpokladam ze po Krime uz v opravach nepokracovala.
Predpoklad je ze to maju rusy funkcne na 35%. Plus nove nosice jad.hlavic este v tej dobe z ktorej je zdroj nemali za sebou letove skusky.
|
|
Re: Odkaz pre vodcu
Od: reakcias
|
Pridané:
4.3.2022 13:24
omg to su take dristy, original - jedna babka povedala
|
|
Re: Odkaz pre vodcu
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
4.3.2022 14:34
Typické, liberálne sračky.
|
|
Re: Odkaz pre vodcu
Od: StalinGulag
|
Pridané:
4.3.2022 14:55
nenávidíš liberálov = nenávidíš slobodu
ale argumentovať ti moc nejde
|
|
Re: Odkaz pre vodcu
Od: ekdkdk
|
Pridané:
4.3.2022 23:11
Emo Čaput, si to ty?
|
|
Re: Odkaz pre vodcu
Od: Zen
|
Pridané:
4.3.2022 18:33
Žiaden raketový útok s jadrovymi hlavicami sa konat nebude.
Lebo by im to tak na 50% jeblo po 100m nad hlavou.
Zoberu jednoducho bombu a hodia to na Kiev.
Alebo to vystrelila z ponorky.
|
|
Re: Odkaz pre vodcu
Od: Som Putin
|
Pridané:
4.3.2022 23:12
Kkt, odhalil si moj plan. Si dobry. Daj nick na fb, naverbujeme ta.
|
|
Re: Odkaz pre vodcu
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
4.3.2022 15:06
Jadrova zbran uz davno nie je zbranou...bolo tomu tak v druhej svetovej vojne. Pre dnesnu eru by vypustenie atomovky nejakym statom znamenalo, ze by sa tomu statu onedlho od niekadial nejaka atomovka spatne vratila.
Dnes je efektivnejsie mat informacnu vojnu, pretoze utok vies polahky zrealizovat a spatnu odozvu mozes polahky odvratit alebo len jednoducho odignorovat...toto pri atomovke nie je mozne(pokial teda nie su pokrocile technologie ako zlikvidovat atomovku este vo vzduchu).
A uz teda vobec neviem preco toho trtka oslovujes drahym, preco sudruhom a preco ho pises s velkym PECKOM :D .
|
|
Re: Odkaz pre vodcu
Od: Jankooo
|
Pridané:
5.3.2022 8:43
A Ty sa neponevieraš? Ako dokážeš takto potupovať národ?
|
|
Linux vs komercne OS
Od: Brano S
|
Pridané:
4.3.2022 9:38
Este by to chcelo plosne zakazat komercne OS, ktorych povod a akrualizacie prichadzaju zo zapadu. Pre Rusko je krajne nebezpecne pouzivat OS, ktory ovlada niekto iny. Vhodnou aktualizaciou by sa dali zhodit vsetky tieto produkty ako je napr. M$ produkcia, Mac produkcia, rozne Android klony. Preto sa armada musi spoliehat na svoj vlastny SW (distribuciu), ktory ma sama pod kontrolou ...
V podstate sa produkcia zapadneho svetu stiahne z Ruska sama alebo im to bude zakazane Rusmi. Na jednej strane podiel jednych produktov klesne a podiel tych druhych produktov dostane priestor rast ... napr. taky Linux :).
|
|
Re: Linux vs komercne OS
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
4.3.2022 9:42
Asi je lepšie ponechať "západné" OS v prevádzke, aby "západné" tajné služby mali dokonalý prehľad o vlasteneckej činnosti sovietskeho národa.
Možno by stálo za úvahu ich odstavovať a zapájať na striedačku: niektoré dni OS budú fungovať, niektoré nie ;)
|
|
Re: Linux vs komercne OS
Od: windowsak
|
Pridané:
4.3.2022 9:46
Turbokkt, este aj na vojne si linuxak bude robiť reklamu
|
|
Re: Linux vs komercne OS
Od: ejsjdj
|
Pridané:
4.3.2022 23:14
Ty si fest nechapavy. Ale, co cakat od windowsaka
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.3.2022 9:41
To je podľa rebríčkov FIDE skutočne obrovská rana pre plánovanie stratégií, neberúc pri tom do úvahy, že hlavným prínosom nových x86 procesorov je zvyšovanie efektívnosti na úkor neobmedzovania funkcionalít a priekazne dobre vieme, aké problémy má Rusko v energetickej sebestačnosti.
|
|
Re: ultraradikalny gamerizmus
Od: nemanja
|
Pridané:
6.3.2022 1:20
Chcelo by to uz konecne "banovat" okrem slov RUSKY, RUSKA, RUSKE aj to priblble slovo PRIEKAZNE.
Programatori blokovacich utilit, spojte sa a cinte sa! :-)
|
|
Re: Rýchlosti nie je nikdy dost
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
4.3.2022 9:43
No kedze su zrejme plne sklady navyrabanych procesorov, ktore mali ist na velky Rusky trh, tak to vyzera ze ceny pojdu dole a vianoce sa zacnu uz teraz na jar.. cakam kedy sa spamataju aj nasi predajcovia a riadne tie procesory zlacnia.. uz rozmyslam co si kupim ako darcek...
|
|
Intel a AMD zastavujú dodávky
Od: Dr. Greenthumb
|
Pridané:
4.3.2022 9:48
"Intel a AMD zastavujú dodávky", Rusi budú kupovať razberáky. A je to vybavené.
PS: Vlastne Rusi ani procesory nepotrebujú. Okúpať sa v rope a zohriať si žrádlo plynom zvládnu aj bez procesorov.
|
|
Re: Intel a AMD zastavujú dodávky
Od: rkdkkd
|
Pridané:
4.3.2022 23:15
Si teda pobehal rusko, to je evidentne
|
|
laurof
Od: Kveri_
|
Pridané:
4.3.2022 10:27
Nehovoril Lavrov pred par dnami, ze sankcie sa ruska absolutne nedotknu a nesmial sa na tom? Smeje sa este stale?
|
|
Re: laurof
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
4.3.2022 10:35
Lavrov sa smeje, jemu je všetko jedno. Ale čo taký bežný Rus ?
|
|
Re: Lavrov sa smeje
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
4.3.2022 10:50
Aj ten sa smeje.... aj tomu je to jedno...
|
|
Re: laurof
Od: pepeexzv
|
Pridané:
4.3.2022 11:05
Bezny obcan si to tam odskace najviac. Ale inak to nejde, ta zmena v Rusku musi prist od vlastnych ludi. Ak by to slo zvonka utokom, verim tomu ze jadrove zbrane by lietali kade-tade. Z tych 6k hlavic co priznali by mozno polovica zlyhala... ale aj ten zvysok by bol dost na armagedon.
|
|
Re: laurof
Od: aasfwrwer
|
Pridané:
5.3.2022 13:11
Staci necelych 100 na znicenie obyvatelnej pevniny
|
|
parada
Od: parada
|
Pridané:
4.3.2022 12:00
to je síce fajn, ale s tým predpokladám počítal a je to cena ktorú zaplatí za to že bude mať ukrajinu.
sankcie nikdy vojnu nevyhrali.
dobre, od dnes už nebudú mať procesory, ale to im dnes nezabráni hodiť bombu na atómovú elektráreň.
ostáva nám len dúfať, že tá izolácia pomôže zmobilizovať putinou opozíciu, ktorá ho zvrhne.
|
|
Re: parada
Od: no jasne
|
Pridané:
4.3.2022 12:11
Kroky Putina väčšina podporuje a nejaké sankcie majú uprdele. Pád Rubľa využili Rusi na vykúpenie zahraničných akcií v Ruských podnikoch. Vykúpili ich smiešne lacno. Veľmi dobre vedia čo robia, aj čo sa bude diať
|
|
Re: parada
Od: StalinGulag
|
Pridané:
4.3.2022 12:17
klameš, ako mohli vykúpiť keď je russká burza zavretá?
v EU aj Amerike uz nedoletí žiadne russké lietadlo, žiadna loď, žiadny vlak, žiadni športovci. Konec obchodu.
|
|
Re: parada
Od: Paradis.e
|
Pridané:
4.3.2022 12:34
och
|
|
Re: parada
Od: asistentka
|
Pridané:
4.3.2022 15:45
To sa asi nedozvies, ale zarobili na tom 20 mld USD
|
|
Re: parada
Od: StalinGulag
|
Pridané:
4.3.2022 19:17
to je odhadom na 2 dni bojov, a čo potom?
|
|
Re: parada
Od: asistentka
|
Pridané:
4.3.2022 22:38
Tak cielom nebolo zarobit 20 mld, ale vratit ruske podniky Rusku, tie akcie stali menej ako rocne dividendy z nich.
|
|
Re: parada
Od: prekazne
|
Pridané:
7.3.2022 9:39
to mohol spravit aj jednym podpisom s novym zakonom a nemuseli vyhasnut zivoty, to co tu pises za nezmysli nema nic spolocne stym co putin planoval
|
|
titulok
Od: mattti
|
Pridané:
4.3.2022 12:32
Len tej Číne pridávajme, stále má málo.
|
|
Re: tutulok
Od: bankrot Severného Mongólska
|
Pridané:
4.3.2022 12:34
predvčerom som mal čínu, už viac nechcem
|
|
Re: tutulok
Od: mattti
|
Pridané:
4.3.2022 12:35
pôjde do nás vrchom spodom, či sa nám to bude páčiť alebo nie :)
|
|
Ozaj, čo na to Fico ?
Od: No Lives Matter
|
Pridané:
4.3.2022 13:27
Ahojte,
neviete, či už podal nejaké vyjadrenie k situácii súdruh Fico prezývaný pracovne aj Pán Psia Mater ?
Pretože toto je jeden z mála ľudí, ktorý by vedel zorganizovať referendum o pripojení Slovenskej republiky k Sovietskemu zväzu ...
|
|
pracovisko
Od: Konan
|
Pridané:
4.3.2022 13:50
Robíš niekde na skládke?
|
|
Re: pracovisko
Od: Keblb
|
Pridané:
4.3.2022 14:06
U teba doma
|
|
Re: Ozaj, čo na to Fico ?
Od: StalinGulag
|
Pridané:
4.3.2022 14:59
píše pozývací list Cárovi, ostatné zariadia rakety a tanky, civilistov obušky
|
|
Dirigenti su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: Dragon88
|
Pridané:
4.3.2022 15:02
Trochu mimo temy ale existuje zbytocnejsie "zamestnanie" ako dirigent?? - truhlik s palickou na ktoreho sa hudobnici v orchestri ani nepozeraju ked hraju zatial co on tam saskuje s tym svojim prutikom a poskakuje na spickach ako kokotko...
|
|
Re: komunist su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: xtcxtc
|
Pridané:
4.3.2022 15:06
a kto im akože dá povel aby začali hrať? činelista?
|
|
Re: komunist su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: Dragon88
|
Pridané:
4.3.2022 15:10
Ale ti hudobnici su uz zohrani, maju natrenovane skladby a vedia kedy maju a co maju hrat, nepotrebuju sa pozerat (a ani sa nepozeraju!) na epileptika, ktory tam len vsetkych naokolo irituje
|
|
Re: komunist su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: xtcxtc
|
Pridané:
4.3.2022 15:49
vygumovaný mozog? kto im dá pokyn na začatie?
a)vrátnik
b)upratovačka
c)divák na sedadle 13
|
|
Re: komunist su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: awwda
|
Pridané:
4.3.2022 17:10
a to im dáva pokyn na začatie tou paličkou počas celého koncertu?
|
|
Re: komunist su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: xtcxtc
|
Pridané:
4.3.2022 17:18
jo, robí synchro
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.3.2022 17:34
Presne tak. Synchronizácia bez dirigenta je dostupná priekazne až od chorálov na levely Football hooligans.
|
|
Re: komunist su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: Dragon88
|
Pridané:
4.3.2022 18:29
Tupelo opakujem este raz ti hudobnici sa na toho tajtrlika ani nepozeraju len tam vyrusuje a je zbytocny ako bol aj tvoj porod
|
|
Re: komunist su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: xtcxtc
|
Pridané:
4.3.2022 19:15
vygumovaný mozog?
všetky oči na mne:
https://youtu.be/dP4kXJ92Qh4?t=102
|
|
Re: komunist su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: Dragon88
|
Pridané:
4.3.2022 20:47
Tak to uz je iny stihomam toto nikto sa na teba nepozera prestan si namyslat mal by si zacat viac chodit do spolocnosti lebo ta samota ti udiera na mozocek
|
|
Re: komunist su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: ...
|
Pridané:
4.3.2022 21:10
Sice si sa spytal, dostal si nejake odpovede ale ides si dalej svoje. Skus sa popytat hudobnikov z filharmonie, ti by ti to vedeli vysvetlit asi najlepsie, ale obavam sa, ze aj im by si nevereil.
|
|
Re: komunist su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: awwda
|
Pridané:
4.3.2022 21:11
možno by bolo fajn nájsť video so skutočným orchestrom
|
|
Re: komunist su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: urcite
|
Pridané:
7.3.2022 9:42
to sa oplati na neho reagovat, zjavne ma vacsi komplex ktory kompenzuje ako putinove ego
|
|
Re: komunist su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: xtcxtc
|
Pridané:
4.3.2022 15:53
a kto ich to natrénoval aby boli zohraní?
a)ekonomický riaditeľ na 2 poschodí
b)Raťafák plachta
c)youtuber Jožko
|
|
Re: Dirigenti su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
4.3.2022 17:08
Tak vieš, no, jak by som začal. Keď ideš na koncert Braňa Mojseja - šaškujú tam dvaja - traja mamľasi a v podstate na výsledku nezáleží, lebo na tom koncerte nik okrem teba a účinkujúcich nie je.
Ale keď máš teleso, nejakých 100 chlapov, tak tam už začína byť zaujímavé - kto a ako bzúka na svojom verklíku. Ty tam vnímaš okolo seba tých dvoch-troch chlapov, čo vrzúkajú vôkol teba, ale potrebuješ mať kontakt aj s tými ďalšími. Nejako sa synchronizovať.
No a na to, čuduj sa svete, môže byť vhodný kandidát napríklad dirigent.
|
|
Re: Dirigenti su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: Jaaasom
|
Pridané:
4.3.2022 22:42
Prečo iba chlapov? A čo ženy? A stredný rod?
|
|
Re: Dirigenti su najzbytocnejsi ludia na svete
Od: asdfomfg
|
Pridané:
5.3.2022 7:10
Ale veť oni sa nemusia na paličku pozerať,veď to je od Hary Potera takže vlastne oni sú začarovaný.
|
|
sú a teraz im nedáme ani chlieb?
Od: Kerol
|
Pridané:
5.3.2022 8:57
Harryho Plotter? A to dnes ešte niekto pozerá tieto mozgovo-miechové výplachy?
|
|
Re: Severní vítr je krutý
Od: ajtacka
|
Pridané:
4.3.2022 15:14
Takže konečne budú: 2022 tag(CAD, server, hry, critical) architektúra?
|
|
fdsfs
Od: Kane
|
Pridané:
5.3.2022 9:20
Som predvedčený, že fico a spol je spiaci/aktívný agent ruska, kt. úlohou bolo/je oslabovať štát z vnútra a zároveň kradnúť peniaze pre iné účely ako jeho luxus. Absolútne nič neurobil proti hoaxom, a najmä voči ich vedomím šíriteľom za odplatu + tiché dohody s lsns.
|
|
Re: fdsfs
Od: Rumanček
|
Pridané:
5.3.2022 9:35
Akým hoaxom? Je to legitámny nástroj šírenia informácií.
|
|
Re: fdsfs
Od: Denis888
|
Pridané:
5.3.2022 10:05
Myslíš kontrainformácií ? Legitímny ? Zdroje ako hlavné správy spolufinancované kočnerom a riadené vozíčkárom, ktorý zjavne netuší ako žijú takto postihnutí ľudia v rusku ? Alebo lsns koko(t)leba, ktorý vykrikuje od hraníc, že sú tam samí afričania, hoci ich domovské krajiny 3 dni dozadu informovali ako sa majú vrátiť domov ? Verím, že ide len o sarkazmus. Tieto moje informácie sú overiteľné behom pár sekúnd cez google
|
|
Re: fdsfs
Od: glowsticks
|
Pridané:
5.3.2022 15:12
https://aeronet.news/
video-sokujici-zabery-
ze-slovenskeho-hranicniho-prechodu-
s-ukrajinou-kde-namisto-prchajicich-
ukrajincu-jsou-davy-
africanu-z-maroka-mali-nigeru-konga
-a-zairu-nikde-neni-
slyset-ukrajinstina/
|
|
Re: fdsfs
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
5.3.2022 16:55
Kokot že aeronet... Lepšie tam nemáš?
|
|
Re: fdsfs
Od: glowsticks
|
Pridané:
5.3.2022 20:41
Co je podla kokot lepsie? Mam este topky, novy cas, sme, zive, aktuality a osobny profil jarka nada a jeho hospodarskych vyhlaskach, demente
|
|
Re: fdsfs
Od: Kane
|
Pridané:
6.3.2022 9:13
Ty primitív, šíriš propagandu LSNS, priživujú sa na vojne. Si len ďalší sprostý človek, kt. by mal mať zákaz používať internet. Ďalší tupý vidlák z nejakého vidlákova
|
|
Re: fdsfs
Od: fnklhg
|
Pridané:
6.3.2022 9:27
Ty by si mal mat zakaz, pretoze si falosny, farizejsky lokalpatriot a "fucking hero". Nic nove, takych sraciek je na nete prevaha.
|
|
Re: fdsfs
Od: Kane
|
Pridané:
6.3.2022 9:55
Počúvaj primitív, mám x ukrajincov kamošov a y rusov. Ten tvoj patriotizmus si strč do prdele, lebo samotní slováci svoj štát dostali ani nevedia ako.
Prevaha na nete je akurát hoaxov a dementov, čo si nevedia overiť čo zdieĺajú. Tých čo to vedome šíria by ma štát zbaviť občianstva a kopnúť do ruskej zemľanky
|
|
Re: fdsfs
Od: fnklhg
|
Pridané:
6.3.2022 17:14
A ja mam kamosov ukrajincov, rusov, nemcov, cechov... a co? Nevies co trepat dalej? Este povedz ze sa aj s caputovou poznas osobne nech si viac coool, jebo.
|
|
Re: fdsfs
Od: dhkfhkcbn
|
Pridané:
6.3.2022 19:49
https://sk.news-front.info/
2022/03/06/americky-politolog-
moskva-adekvatne-reaguje-
na-hrozby-kyjeva/
:)
|
|
asdas
Od: sadas
|
Pridané:
5.3.2022 15:03
Posledny nech zhasne .
|
|
Re: asdas
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
5.3.2022 17:37
Praveze zhasnut nepojde lebo ziarit bude uplne vsetko a to par tisic rokov.
|
|
Bojovnici za slobodu
Od: x3m
|
Pridané:
6.3.2022 15:07
Mna by len strasne zaujimalo, kde boli vsetci tito bojovnici za slobodu a prava Ukrajiny, ked USA utocilo na Juhoslaviu, Afganistan, Syriu a mnohe dalsie a dalsie krajiny. Vtedy som nevidel ziadne firmy, ktore by sa pretekali v obmedzovani dodavok vojnovemu agresorovi, ani tony komentujucich, ktori sa tu zrazu vyrojili so slovnikom a nazormi, ze by sa uzivili v jednotkach SS a wehrmachte.
|
|
Re: Bojovnici za slobodu
Od: Putlerissimo Putler Veľký
|
Pridané:
7.3.2022 9:46
Lebo, podľa správneho názoru správnych ľudí (označených "I support current events" vlajkou na facebookových profilovkách):
V prípade USA sa jednalo o "intervenciu" za účelom zabezpečenia ľudských práv, demokracie a krajšej budúcnosti.
Akurát to nechápu tie zlé deti, ktoré sa nechali udronovat na onen svet; a samozrejme fašisti, nacisti, *isti a *fóbovia, ktorí nechcú "ľudské práva", "demokraciu" a "krajšiu budúcnosť".
Samozrejme, s *istami a *fóbmi sa nedebatí - je to odpad, ktorý nerozumie ľudskej reči, šíriaci hoaxy a propagandu, ktorý treba obmedzovať a strieľať.
|