|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
odtiaľ potiaľ
Od: užNeSalámista
|
Pridané:
26.2.2022 8:46
Šiby ryby Ukrajina?
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: Malcik Vladimir
|
Pridané:
26.2.2022 12:52
do psej matere prave vcera som si kupil iphone 13 pro max aj so sluchadlami a nabijackou na viac a chystal som sa odstahovat do ruska. To ako ze musim ist do USA aby mi isli internety ako instagram a facebook a tweeter?
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: malcik vladimir
|
Pridané:
26.2.2022 13:16
Блять/Blyat
|
|
Re: odtiaľ potiaľ, kupujte okná do zásoby.
Od: okenár
|
Pridané:
26.2.2022 14:34
Sklo zdražie.
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: Henrich V.
|
Pridané:
26.2.2022 15:15
Nemusis do USA, staci, ze nepojde do Putinovska. Okrem toho od zajtra zacina Ukrajinska ofenziva na Rusko. V Kremli by sa mali zacat opevnovat.
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: černobil
|
Pridané:
26.2.2022 15:40
Jedno je isté, výborne sa pri tom dojčia deti.
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: StalinGulag
|
Pridané:
26.2.2022 15:48
vpohode, kagebak je v bunkri, jemu nic nehrozi, a ostatnych moze osr@t
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: Popleta Henrich V.
|
Pridané:
26.2.2022 19:42
Verim, ze si to myslel ako joke(vtip), ak nie tak si pekne zmagoreny z tej pro-ruskej propagandy. Neodsudzujem ta za to, lebo za to nemozes, verim ze zmenis nazor. Apelujem na vsetkych slusnych ludi. Nebudte ticho a netolerujte trolov co schvaluju vojnove zlociny pachane ma civilistoch na Ukrajine. Dnes je to Ukrajina o rok iny stat. Uz nebudte ticho prosim.
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: Chomsky
|
Pridané:
26.2.2022 20:17
Presne tak, netolerujeme trolov co schvaluju vojnove zlociny pachane na civilistoch na vychode Ukrajiny za poslednych 8 rokov. Bolo nacase nebyt ticho.
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: zet
|
Pridané:
26.2.2022 23:18
Veru, kurvy separatistické.
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: Popleta Chomsky
|
Pridané:
26.2.2022 23:39
Aha jasne. Tak preto zautocili na komplet celu krajinu. Aby barbarsky zabijali deti v skolkach. Civilistov na severe juhu a zapade krajiny. Uz sa spamatajte prosim.
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
27.2.2022 1:15
Chuti ti to seno. Skutocne dovody pozna malo kto aj celu situaciu po zvrhnuti prezidenta v roku 2014.
V Lybii to zacalo uplne rovnako. Dnes tam je demokraticky zvolena vlada a poriadok tam stale nieje. Domysli si. Jaaaj. Nie. Vsetci potrebuju demokraciu. V tej sa najlepsie korumpuje a kradene.
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
27.2.2022 14:48
Nie že by sme od teba čakali iný názor ako debilný, ale toto bolo aj pod tvoju úroveň.
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: Mixer
|
Pridané:
28.2.2022 2:17
V Kremli namiesali poriadny koktail propagandy klamstiev zavádzania a vsetko to zaliali kyblom sraciek. Tato zmes sa dostala ludom do hlav namiesto mozgu a oni len nechapu, ze najskor si musia vycistit hlavu od tohto svinstva aby vobec mohli zacat vnimat skutocnu pravdu a nie rusku verziu pravdy.
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
28.2.2022 7:09
Tak logicky, že namiesto jej hľadania si je možné zvoliť priamo poskytovateľa priekaznej pravdy.
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
28.2.2022 8:05
Svet je cierna a biela.
Propagandu robi Eu s Ukrajinou. Propagandu robia Rusi.
Zajdi apson do roku 2014 a obzri sa aj po inych konfliktoch.
Su to tak okate prevraty, ze to musi vidiet aj slepy, ktoremu aspon trosku ostal rozum a nevidi len dve farby problemu.
Eu odszdzuje vojnu ale posielaju sa tam zbrane, municia. Cim tu vojnu priamo podporuju. Ziadne dialogy medzi Ukrajinou, Ruskom a Eú.
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: Mixer
|
Pridané:
28.2.2022 2:28
"zlociny pachane na civilistoch na vychode Ukrajiny za poslednych 8 rokov" - a dokazy? Jaaj ze nic? Este sa len natacaju v Moskve ale coskoro bude komparz kompletny tak uz nam ich poslu. :-)))
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: udam
|
Pridané:
28.2.2022 7:37
no v markize ti ich chlapče nepustia,to si piš
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: Mixer
|
Pridané:
28.2.2022 11:22
No skoda uz dloho som ziadne dobre sci-fi nevidel, chlapče.
:-)
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
28.2.2022 15:03
No a takto to vyzera, ked sa niekto zobudi, vyjde z jaskyne a netusi, o com je svet okolo neho...
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: boh8000
|
Pridané:
26.2.2022 17:15
odprevadime ta ku lietadlu uz aby si tam bidenovi lizal anal lol
|
|
Re: odtiaľ potiaľ
Od: Mixer
|
Pridané:
28.2.2022 2:30
Na co taky rusofil stale mysli? Kazdy druhy prispevok je o lizani analu? Trosku originality zapojte. Ci za to uz neplatia? :)))
|
|
.....
Od: dnes má meniny Viktor
|
Pridané:
26.2.2022 9:17
To nie je postacujuce riesenie. Zablokovat instalaciu aplikacii na iphone treba kazdemu na svete kto neda jasne najavo svoju plnu podporu NATO a ukrajinskej vlade.
|
|
Re: .....
Od: Selem
|
Pridané:
26.2.2022 9:30
Naši m"mladí" šudia v školách dávajú jasne najavo, že oni by utiekli... takže naše hrdinstvo nikto nečakajte.
|
|
Re: .....
Od: nie sú ľudia
|
Pridané:
26.2.2022 15:07
To je jediná rozumná reakcia (<18), aj keď pochybujem ako ďaleko by došli(dobehli) a či by vedeli vôbec učiť svetové strany.
|
|
Re: .....
Od: ickoss
|
Pridané:
26.2.2022 15:52
bez iphonu skor nie
|
|
Re: .....
Od: Tysico
|
Pridané:
26.2.2022 10:17
Ty si co za krettena?
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
26.2.2022 11:15
Zavedením povinnej školskej dochádzke je krettena priekazne vždy obrazom spoločnosti.
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: Fico 57 Putin 69
|
Pridané:
26.2.2022 16:47
Ani nie človek hlúpne celý život, najhoršie je to od 57 do 69.
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: kecalek
|
Pridané:
27.2.2022 9:57
Ja by som skôr napísal od 15 do 50... pretože práve takí čítajú a lajkujú každú volovinu.
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: Lajno vať
|
Pridané:
27.2.2022 13:08
Fico lajkuje a opakuje čo mu Blaha pošle.
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: Menšia väčšna
|
Pridané:
27.2.2022 14:13
Kdo si hraje, nezlobí.
|
|
Re: .....
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
26.2.2022 15:41
A nie je to málo, Antone Pavloviči?
Čo tak zaviesť dvojminútovky nenávisti ako v 1984 a kto nebude vedieť vydokladovať účasť, tomu skrátiť platnosť QR kódu o mesiac, alebo nejaký podobný dopad na sociálne skóre?
Demokraciu si tu predsa rozvraciať nedáme!
|
|
Re: .....
Od: XMen
|
Pridané:
27.2.2022 23:27
Este ze nemam apple. Ak rupne Putinovi v bedni definitivne a da vyparit cast Europy (napr. bezvyznamny stat ako SK), tak sme v keli. Musim povedat, ze ho celkom provokuju a zacina sa hrat vabank. To ale nemusi dopadnut dobre.
Btw. ked sa nam nepaci co sa deje na Ukrajine, kde boli ludia, ked USA zabijali civilistov v Srbsku a este tomu hovorili humanitarne bombardovanie. Tymto sa Rusi iba dostali na uroven USA. Rusi ale zatial nepouzili atomovku proti ziadnej krajine. Snad sa nebudu opicit po USA. Trochu sa bojim, ze sa ludia snazia zahnat Rusov do kuta.
|
|
Re: .....
Od: Mixer
|
Pridané:
28.2.2022 2:21
Tak iste krajina s rozlohou 1/6 zeme je zahnana do kuta.
|
|
Re: .....
Od: ...
|
Pridané:
28.2.2022 6:44
a Rusi sa teda len brania utocenim na dalsi stat. Ich niekto ohrozoval? A kto? A potom, ako mu cely svet ukazuje fuckera aby s tym prestal, tak sa zacne vyhrazat mierumilovnymi jadrovymi hlavicami? Finom aj Svedom pohrozil, ze bububu a ti mu tiez ukazali prostrednik - ak si Rusko nezela pri svojichhraniciach NATO, tak robi maximum preto, aby tam dostal aj ten zvysok vahavych.
|
|
Re: .....
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
28.2.2022 15:06
Vies co je to Monroova doktrina? Co si myslis, ze amici robili, ked kuba chcela atomky u seba? Dnes sa to nazyva kubanska kriza.
|
|
nooo do paroma
Od: rambo4000
|
Pridané:
26.2.2022 9:42
Ukrajina moze ziadat milost a nie si rozkazovat uz sa zobudte.
|
|
Re: nooo do paroma
Od: OuNou
|
Pridané:
26.2.2022 9:45
ak ked Finsko a Svedsko vstupi do NATO otvori Severne Mongolsko dalsi front?
|
|
Re: nooo do paroma
Od: veľká vlastenecká lúpež
|
Pridané:
26.2.2022 14:56
To by potom veľmi rýchlo prišli o Kamčatka, Kurilské ostrovy a Čukotku. Číňania len na to čakajú.
|
|
Re: nooo do paroma
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
26.2.2022 15:43
Len aby tu potom ešte nejaké Japonsko bolo.
|
|
Re: tak ako rozbili Uhorsko
Od: free Yakutiya
|
Pridané:
26.2.2022 15:58
Čo stým má Japonsko. Také Jakutsko ma bližšie k Číne ako k Moskve. Najlepší čas podporiť národne obrodenie vyhnať okupantov a osamostatniť sa.
|
|
Re: tak ako rozbili Uhorsko
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
26.2.2022 16:05
Na Kurilské ostrovy si brúsilo zuby Japonsko, nie Čína. To s tým má.
Čína si nebude robiť problémy, tiež čítali Brzezinského Veľkú šachovnicu.
|
|
Re: tak ako rozbili Uhorsko
Od: veľká vlastenecká lúpež
|
Pridané:
26.2.2022 16:07
Lenže zaberie ich ten kto má lietadlovú loď a nie ten kto si brúsil zuby.
|
|
Re: tak ako rozbili Uhorsko
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
26.2.2022 16:12
Lietadlové lode sú dobré len proti krajinám, kde majú ako bojovú výstroj uteráky na hlave. Pri protivníkoch s lepšie vybavenými armádami platí, že sú len dva druhy plavidiel: ponorky a terče.
|
|
Re: tak ako rozbili Uhorsko (a mám to u riti)
Od: veľká vlastenecká vražda
|
Pridané:
26.2.2022 16:17
Lietadlová loď nikdy nepláva sama. Ponorky majú už všetci, takže rozhodovala a rozhodovať bude počet LL.
|
|
Re: tak ako rozbili Uhorsko (a mám to u riti)
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
26.2.2022 16:22
Ano, vzdy plava v battle grupe, ale je to jednoducho prilis velky terc. Pocet lietadloviek nehovori absolutne nic, je to v podstate letecka zakladna proti protivnikovi, co sa nevie branit.
Amici pri war games zistili, ze ak protivnik dostatocne chytry, tak im battle grupu vie potopit aj banda s rybarskymi clnkami, motorkami a raketami.
|
|
Re: tak ako rozbili Uhorsko (a mám to u riti)
Od: veľká vlastenecká vražda
|
Pridané:
26.2.2022 16:34
Chytrosť ti nepomôže, keď nemáš satelitné snímky s polohou, vodné drony, vzdušné drony, zásoby, výdrž, míny ....
Oceán nie je ihrisko, počasie, obrovské vzdialenosti.
Lietadlová loď môže na teba útočiť z 1000km vzdialenosti, tak plávaj.
|
|
Re: tak ako rozbili Uhorsko (a mám to u riti)
Od: veľká vlastenecká vražda
|
Pridané:
26.2.2022 16:17
Lietadlová loď nikdy nepláva sama. Ponorky majú už všetci, takže rozhodovala a rozhodovať bude počet LL.
|
|
ultraumiernený pacifizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
27.2.2022 8:31
Skutočný dravci sa stravujú tam, kde lovia, takže počet hocičoho priekazne rozhodovaciu paralýzu nerieši.
|
|
Re: tak ako rozbili Uhorsko
Od: hmmmmmm
|
Pridané:
26.2.2022 16:10
Načo by Čina obsadzovala tajgu, keď si ju už dávno kúpila za plastové ozdoby a robí si tam čo chce.
|
|
Re: nooo do paroma
Od: Mixer
|
Pridané:
28.2.2022 2:38
Clovek by cakal ze uvidi nejaku modernu rusku armadu a oni sa zas dotrebu v tych zeleznych maringotkach.
No zda sa ze ta slabucka Ukrajinkska armada nejako dava tej ruskej velmoci na frak. Kadyrov sa zapojil a hned jeho kamosovi hlavicka upadla. No asi to nebude taka vojenska velmoc ako sa Vladkovi prisnilo. Len aby mu ta atomovka vobec doletela dalej ako 10m.
Ze nahanaju strach?, mozno tak sliepkam pri ceste. Skor su na smiech.
|
|
uzemie
Od: neutralne
|
Pridané:
26.2.2022 9:46
Ja ziadam aby bolo Severne Mongolsko neutralne!
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
26.2.2022 11:51
Štandardný produkt dobroserskej demokracie. Výkonná moc priekazne kulminuje podávaním žiadostí.
|
|
Re: uzemie
Od: anonymous2743
|
Pridané:
28.2.2022 16:41
Prosim vsetkych zucastnenych aby prestali urazat mierumilovne a civilizovane Mongolsko.
Je to priekazne normalna postkomunisticka krajina s ktorou mame dobre vztahy a ktora v modernych dejinach na nikoho nezautocila.
|
|
fdsfs
Od: DenisTheMenace
|
Pridané:
26.2.2022 10:04
Ukrajinci si zaslúžia vlastný štát viac ako slováci! Tretina slovákov komunisti a tretina náckovia. A tá zvyšná tretina na vás robí alebo vás trpí
P.S fico skap už ty potkan
|
|
Re: fdsfs
Od: jedna tretina
|
Pridané:
26.2.2022 11:39
Svojím príspevkom si dal jasne najavo, do ktorej tej svojej tretiny Slovákov patríš :D
|
|
Re: fdsfs
Od: je to zúfalé
|
Pridané:
26.2.2022 15:00
realistický vlastenec
|
|
Re: fdsfs
Od: šťastie, že vyhral Matovič
|
Pridané:
26.2.2022 17:00
Lenže my máme šťastie a Ukrajinci nie.
|
|
Re: fdsfs
Od: Mário Terezín
|
Pridané:
26.2.2022 18:03
Len aby sa Rakúšania nechceli vrátiť do čias rakúska Uhorska.
|
|
Re: fdsfs
Od: Mario T.
|
Pridané:
27.2.2022 1:18
Preco?
|
|
Re: fdsfs
Od: zlčový happyness manager
|
Pridané:
27.2.2022 13:39
aby mohli robiť na detské prídavky pre Maďarov a Slovákov.
|
|
Dhxhhxbx
Od: Gertrudo
|
Pridané:
26.2.2022 11:07
Mohli by to urobit.
Zlata ruska mladez ma len iphony, inak by rodicom nadavali ze prisli o status kvoli nejakej ukrajine.
|
|
Re: Dhxhhxbx
Od: Denis888
|
Pridané:
26.2.2022 11:16
veru tak, decká komunistov majú rady miliónové byty v Lodnýne, hajde na zemľanku do Moskvy a môžu používať ich vlastné smartphony...oh vlastne počkať, oni žiadne nemajú lebo nikdy nevymysleli nič na osoh ľudstva
|
|
Re: Dhxhhxbx
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
26.2.2022 12:24
Predpokladam ze keby ich rodinnych prislusnikov vsetkych poslu do ruska tak by take to domace krkotanie vratenych bolo ucinejsie ako cele sankcie ktore si odserie bezny rusky muzik.
|
|
Re: Dhxhhxbx
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
26.2.2022 12:53
Rusy maju svoje vlastne smartphony, yota phone
|
|
Re: Dhxhhxbx
Od: Tomas8520
|
Pridané:
26.2.2022 13:33
5s googlenia:
"What happened to Yota phone?
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt yota phone
Yota Devices is bankrupt, reports Cnews.ru and Liliputing, pointing to a liquidation notice published in the Cayman Islands Gazette (PDF). According to Russian media reports, it was a lawsuit that eventually wound up bankrupting the company."
|
|
Re: Dhxhhxbx
Od: Shsjdk
|
Pridané:
26.2.2022 19:50
Asi sa nezmestil do príručnej batožiny
|
|
Re: Dhxhhxbx
Od: Takzetak
|
Pridané:
27.2.2022 11:24
Takze smartfon je vymysel na osoh ludstva?
Ty si riadny primitiv !
|
|
zakaz a ambargo zo strany EU a USA a Ciny
Od: @ZERO
|
Pridané:
26.2.2022 11:13
zakaz technologii pre Rusko
ziadne USA, EU a Cinske technologie pre Rusov
ihned
a neakceptovat bitcoin aod Rusov
|
|
Re: zakaz a ambargo zo strany EU a USA a Ciny
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
26.2.2022 15:45
Čína sa ti na embargo vykašle, oni veľmi dobre vedia, že na rade sú potom oni. Huawei už má skúsenosti.
A čo potom urobíš? Prestane EU dovážať všetky tie hlúposti z Číny, čo dováža? Už to vidím.
|
|
je na case
Od: navrhovatel rieseni
|
Pridané:
26.2.2022 12:06
Pozrite sa kto sa postavil na stranu Ruska.
Cina, Brazilia, Syria
Rezimy kde rozhoduje len jeden stary chlap v papuciach.
Je na case bojkotovat cinske vyrobky do takej miery ako je to len mozne.
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
26.2.2022 12:11
To lebo chlap pod papučou si za koho sa postaví vyberať priekazne nemá dostatočné oprávnenia.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: súhlasím
|
Pridané:
26.2.2022 16:05
Stačí si kúpiť poriadne topánky a vydržia dlhšie ako tri páry čínskych toxi-otrokárskych harabúrd.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
26.2.2022 16:15
Však zachvíľu tu bude doba, keď si poriadne topánky budeš môcť kúpiť. Teda, keď našetríš, jeden pár bude za jednu-dve výplaty, aj to len pokiaľ sa zmestíš do svojej ročnej kvóty spotreby. Inflácia spolu s Green Dealom je sviňa.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: vo vojne umierajú len idioti
|
Pridané:
26.2.2022 16:22
Iba ak na Ukrajine padne 40000rusov a zvyšných 110000 pôjde po rozcvičke na Berlín.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
26.2.2022 16:33
To nebude treba, to chystajú "naši" politici. Veď treba zachraňovať planétu, načo by boli plebsu zbytočné topánky?
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: ale no
|
Pridané:
26.2.2022 16:36
Vojnou sa riešia ekonomické problémy. Žiadne základne VW a LIDLU na Ukrajine nebudú.
|
|
Severne Mongolsko
Od: StalinGulag
|
Pridané:
26.2.2022 16:45
mali zaviest sankcie na UK a nie strelbu, ale ked si severne mongolsko vybralo vojnu, bude mat vojnu, aj u seba doma
|
|
Re: Severne Mongolsko
Od: do tankoch
|
Pridané:
26.2.2022 16:53
Ukrajinci majú mizerné HDP a mimoriadne úrodnú pôdu,
takže sú samostatný,
sankcie by nefungovali,
preto im treba rozjazdiť a znivočiť pôdu ruskými tankami.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: Mixer
|
Pridané:
28.2.2022 23:11
to mi nesedí aké ekonomické problémy si práve vyriešili Putlerovci? Skôr si nové vojnou vyrobili.
|
|
Severne mongolsko utoci
Od: StalinGulag
|
Pridané:
26.2.2022 12:37
vodca Severne'ho mongolska si vybral vojnu namiesto sankcii, tak ju bude mat'.
|
|
Re: je na case
Od: ITckar
|
Pridané:
26.2.2022 12:38
Hlupacik, tak nekupuj nic z Ciny a chod byvat pod most. Vlastne ani to nemozes, lebo aj pod mostom by si potreboval cinske vyrobky aby si prezil.
A predtym si mozes kupit EV s dotaciou z EU, ktore si pripojis do tej siete, ktora skolabuje pod odpojeni sa od Ruskych surovin. Gratulujem.
|
|
Re: je na case
Od: Kane
|
Pridané:
26.2.2022 12:42
z toho tvojho ruska po tejto vojne ostane tak 5 statikov
|
|
dobry vysledok
Od: StalinGulag
|
Pridané:
26.2.2022 12:52
a vysledkom bude este viac statov v NATO ako doteraz :D
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
26.2.2022 14:03
Fúha. Zdá sa, že konzultačné spoločnosti začínajú prechádzať od koučingu v klimatizovanej kancelárii pri kávičke po slastnom obede hibernujúcich neznabohov ku apoštolskej činnosti v oblastiach s priekazne vyšším výskytom absencie základných životných potrieb.
|
|
Re: je na case
Od: @ZERO
|
Pridané:
26.2.2022 12:59
bojkotovat kazdeho vyrobke kto a spoji s ruskom
cize cina hlavne
|
|
Re: je na case
Od: 33jkl33
|
Pridané:
26.2.2022 18:34
Problém je že EU ne na Číne existenčne závislá. A nielen EU. Pár rokov dozadu chceli USA bojkotovať PRC. US vláda ako nástroj zastrašovania vyhlásila že pokryje všetky náklady ktoré bude mať firma (americká firma vyrábajúca v PRC) aby presunula svoju výrobu späť do USA. Stalo sa to že PRC verejne vysmiala USA že keď chcú nech si firmy zoberú späť, ale potom tá firma už nebude konkurencie schopná lebo výrobné náklady v usákove sú úplne inde ako v čajne.
|
|
Re: je na case
Od: Jelinek
|
Pridané:
27.2.2022 9:09
Je to chyba nás všetkých. Naša nenažranosť a tak furt každý svojimi nákupmi podporujeme Čínu. Kým bol Hong-Kong a Taiwan pred rokom 1989, boli pomery aj trochu inak. Dnes sú násobne horšie. Ak Nemec nebude doma robiť za 3000 Eur, tak nech sa nečuduje, že nás zožerie Čína.
|
|
uz to mali spravit hned na zaciatku
Od: truhlik 3
|
Pridané:
26.2.2022 12:41
hned v stredu rusku mali zablokovat google play, apple store, platby, aktualizacie aj na win. qne je problem odfiltrovat celu internetovu komunikaciu pre rusko. pozrite si meduza.io, rusi blokuju vsetko, ruski vedci, doktori, umelci hromadne davaju najavo nesuhlas s vojnou, a kremel to oznacuje za vlastizradu. par debilov z kremla posuva svet na zaciatok 20. storocia. strasne. lud v rusku mal kremel uz davno zvrhnut a zvolit si normalnu vladu.
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
26.2.2022 12:54
Ale šak komu sa vyjednávanie o blokovaní ns2 máli, môže si priekazne smelo pridať.
|
|
Re: uz to mali spravit hned na zaciatku
Od: xefe
|
Pridané:
26.2.2022 12:55
Ono zial, tazko sa vybera dobra vlada, ked jedine co o buducej potencialnej vlade v case hlasovania (volieb) clovek vie, je to, co zverejni reklamna agentura o nominantoch... To, ze polovica z nich su .... sa dozvieme az neskoro po volbach a to, ze stvrtina z nich su este vacsi .... sa nedozvieme vobec (nakolko sem/tam nejaky ten novinar zmizne napriklad...).
|
|
Re: uz to mali spravit hned na zaciatku
Od: 33jkl33
|
Pridané:
26.2.2022 18:36
Len pre upresnenie: teraz píšeš o Slovensku?
|
|
Re: uz to mali spravit hned na zaciatku
Od: xcefer
|
Pridané:
26.2.2022 19:30
Jop, o SR... Ale predpokladam, ze to bude podobne vsade... Aj ked asi nie celkom vsade.
|
|
Re: uz to mali spravit hned na zaciatku
Od: anonymous2743
|
Pridané:
28.2.2022 16:02
Oproti Rusku mame na Slovensku velku vyhodu: mame stale slobodne volby. Cize tych idiotov mozeme vymienat dovtedy kym nenajdeme niekoho normalneho. Rusi tuto moznost nemaju, a chcu ju vziat aj Ukrajincom.
|
|
TA3 - 503 Service Temporarily Unavailable
Od: Tomas007
|
Pridané:
26.2.2022 13:39
TA3 nejde?
503 Service Temporarily Unavailable
|
|
Re: TA3 - 503 Service Temporarily Unavailable
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
26.2.2022 14:57
zatial ide, este ju pre tie hoaxy neblokli...
|
|
Re: TA3 - 503 Service Temporarily Unavailable
Od: Tomas007
|
Pridané:
26.2.2022 15:23
No uz ide, nesiel cca 1 hodinu...
|
|
SLAVA UKRAJINE!
Od: smrt putinovi
|
Pridané:
26.2.2022 14:02
ja by som zasiel este dalej vsetkych rusov zo vsetkych statov vyhostit
|
|
Re: SLAVA UKRAJINE!
Od: Severné mongolsko
|
Pridané:
26.2.2022 16:01
Chyba nie je v Rusoch, ale v tom že im vládne Mongol.
|
|
Re: SLAVA UKRAJINE!
Od: PUTIN je vrah
|
Pridané:
26.2.2022 16:13
Chyba je v Rusoch, lebo si Mongola zvolili.
Ukrajina žiada červený kríž, aby im pomohli odviesť mŕtvych Rusov, už ich nemajú kde dávať.
|
|
Re: SLAVA UKRAJINE!
Od: CPT.obvijus
|
Pridané:
26.2.2022 17:33
drbe ti ? tam niekedy mali slobodne volby?
|
|
Re: SLAVA UKRAJINE!
Od: nedeľný rezeň
|
Pridané:
27.2.2022 13:59
Samozrejme že mi drbe, inak by som nesedel pri počítači, ale robil niečo užitočné, napríklad išiel by som s priateľkou lyžovať a pred večerou by som ju oplodnil na chate.
|
|
Re: SLAVA UKRAJINE!
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
26.2.2022 17:35
Snáď malo tých 3k5 mŕtvych sovietskych vojakov vo vrecku aspoň slnečnickové semiačka. Aby aspoň takto niečo dobré z nich vyrástlo.
|
|
Re: SLAVA UKRAJINE!
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
27.2.2022 1:14
Technicka otazka: kolko kolagenu musi clovek nasnupat, aby na taku kokotinu naletel?
|
|
ultraradikalny psychoanalyticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
26.2.2022 17:51
Musíme si uvedomiť, že každý, kto má v sebe štipku sadizmu si hlboko vo vnútri dobre uvedomuje, akú formu podpory vs. provokácie by zvolil ako divák nerovného súboja, aby mu to prinášalo priekazne čo najväčšie potešenie.
|
|
Re: SLAVA UKRAJINE!
Od: Anti5G
|
Pridané:
26.2.2022 19:14
Kedy ho zvolili ? To co opisujes boli len volebne prieskumy popularity v jednotlivych krajoch. Kde este treba zabrat s opoziciou smer gulag...
|
|
Re: SLAVA UKRAJINE!
Od: freser
|
Pridané:
27.2.2022 12:43
takze preberas plnu zodpovednost za nasu vladu plagiatorov, a intelektualov typu jpp ?
|
|
Re: SLAVA UKRAJINE!
Od: anonymous2743
|
Pridané:
28.2.2022 16:13
Prosim vsetkych zucastnenych aby prestali urazat mierumilovne a civilizovane Mongolsko.
Je to priekazne normalna postkomunisticka krajina s ktorou mame dobre vztahy a ktora v modernych dejinach na nikoho nezautocila.
|
|
mroco
Od: mroco
|
Pridané:
26.2.2022 18:06
ukrajinci stale len žiadaju pytaju a ony nic nikomu nedaju su iba na obtiaz ja by som jebal na nich treba im otvorit cestu do nemecka nech si ich nemci majú
|
|
Re: mroco
Od: Zámer plodí dôsledky
|
Pridané:
26.2.2022 18:41
Ano, je to mrzuté a vôbec sa nám to nehodí do kampane na záchranu proruských smeráckych oligarchov, ktorí nám dávali, dávajú asi už nebudú dávať. Ludia spamatjte sa ! Tu treba zachraňovať smerákov a kotleby a nie nejaké matky s detmi.
:D :D :D
|
|
smutne
Od: truhlik3
|
Pridané:
26.2.2022 18:59
najsmutnejsie je to, ze musela prist vojna, aby si ludia uvedomili ako lahko mozu stratit slobodu, ked sa do nicoho néiesaju. fico, kotleba a podobni by uy davno boli za mrezami, a ludia mohli byt k sebe ohladuplnejsi, kedze by im vyssie spomenuti negumovali hlavy. stale tvrdim ze demokracia je super, ale pred par dnami sa to uz blizilo k anatchii ked si kazdy povedal co chcel, a hlavne vychcany tllk, ktory obracal myslenie naivnych. potom to moze dopadnut rocvnako ako v rusku. v mene demokracie nic nedovoli. chudaci rusi maju blokovane vsetko. u nas zablokovali nastastie iba to co uz malo byt blokovane davno. problemom je rozlisovat, ake zdroje su pre ludi zle.
|
|
Re: smutne
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
27.2.2022 1:18
Ty totalitar. Ty si ani neuvedomujes co podporujes. Sa tu ohanate toleranciou, slobodou, laskou a pri tom ste pokrytecky, falosny a nenavistny.
Presne taky ako ti co ovladaju system. Plna huby lasky, pochopenia, tolerancie ale ciny su presne opacne.
|
|
sochy v Ba
Od: aktivista
|
Pridané:
26.2.2022 21:34
neviete ci su v Bratislave nejake sochy rusov? viem o tej na Slavine ale to je vysoko
|
|
Re: sochy v Ba
Od: StalinGulag
|
Pridané:
26.2.2022 22:43
Slavín bude zrušený. Žiadny vojak tam nie je pochovaný. Je to podvod z čias minulých. Videl niekto z vás tam nejakú kostru, nevidel, no vidíte.
|
|
Re: sochy v Ba
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
27.2.2022 8:07
Tak zase sa priznajme, že sme neboli kopať ...
|
|
Re: sochy v Ba
Od: StalinGulag
|
Pridané:
27.2.2022 11:38
neboli kopat, ale videl niekto ako tam niekoho zakopavali?
|
|
Re: sochy v Ba
Od: komentator
|
Pridané:
26.2.2022 22:47
no a ked pojdes z nedelnej vychadzky,
mozes sa zastavit na Leskovej a vysrat sa Blbosovi pred dom.
|
|
Re: sochy v Ba
Od: xxxyyy
|
Pridané:
27.2.2022 0:01
Niesu, ale mozno budu...
|
|
Re: sochy v Ba
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
27.2.2022 11:47
Kedysi bol na Račku Urugvajec, čo si pamätám z detstva. Ale ten tam už dlho neni ;)
|
|
meteopoint.sk/ hacknute
Od: meteopoint.sk/ hacknute
|
Pridané:
26.2.2022 22:16
https://meteopoint.sk/ hacknute
|
|
Ahoj Vladimir !
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
27.2.2022 8:42
https://vladimir.wtf/
https://vug.pl/takeRussiaDown.html
https://kuzelovi.cz/FuckPutin.html
|
|
Re: Ahoj Vladimir !
Od: anonymous2743
|
Pridané:
28.2.2022 16:34
To co za kokota pisal ten skript na poslednej stranke? Posielat requesty v cykle bez obmedzenia, co mu to jebe?
Toto detektne kazdy normalny filter, jedine co to da dole je browser pouzivatela ...
|
|
Potom
Od: Musiimdobredrbatnahlavy
|
Pridané:
27.2.2022 9:52
Potom aj GP aj vendorov požiadať nech nevydavaju FW
|
|
nie blokacia ale informácia
Od: Franto123
|
Pridané:
27.2.2022 19:08
Blokovanie je blbosť, nikomu to neprospeje.
Avšak keby poslali na každý ifón a aj android informáciu čo sa deje (prosbu o zastavenie vojny....), to by malo podľa mňa lepší význam.
|
|
----------------
Od: ParaNoik
|
Pridané:
27.2.2022 20:08
V Európe hrozí vojna, ale tu sa diskutuje o pekných ch....ch.
Ani EU ani US nejde o Ukrajincov. Ide im o bilióny dolárov a eur ktoré do Ukrajiny naliali od 2014 a o ktoré prídu, ak v Ukrajine dôjde k zmene režimu.
Ako vždy, tak aj teraz - sleduj odkiaľ tečú peniaze a tak nájdeš cestu k pravde.
|
|
Re: ----------------
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
27.2.2022 20:29
Odtiekli do dubaja sa vravi, vraj v usa ich mozu zhabat.
|
|
Re: ----------------
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
27.2.2022 20:29
Pekny bonus pre USA je aj to, ze pochovali Nemecku moznost sprevadzkovat Nord Stream 2 a tak sa energeticky zabezpecit, resp. energiu este aj predavat Vychodnej Europe za nejaky pekny baksis, ked uz boli tak blbi, aby si odpalili Jamal/Druzbu/South Stream.
No Nemci, nemali ste to tolko odkladat. Teraz budete mat energie malo a bude draha.
|
|
Re: ----------------
Od: ...
|
Pridané:
27.2.2022 21:01
peniaze tecu od vsetkych statov na ukrajinu. Takze povedz nam teda tajny plan napriklad slovenska ake mame zaumy s ukrajinou, ked na nich serieme?
|
|
Re: ----------------
Od: ParaNoik
|
Pridané:
27.2.2022 21:22
Ja to za teba ani za nikoho iného googliť nebudem. Každý má možnosť si vyhľadať a overiť informácie sám a rozhodnúť sa, ktoré považuje za relevantné, čomu verí a čomu nie.
|
|
raketa
Od: Mixer
|
Pridané:
28.2.2022 2:43
-Vladimir Vladimirovic. Minuli sa nam zasoby uhlia.
-To ma teraz neazaujima. Dal som rozkaz vypustit ISKANDER
-net uhlia, net iskander
|
|
Toto je dost nebezpecne
Od: anonymous2743
|
Pridané:
28.2.2022 16:51
Uprimne povedane nie som nadseny celym tymto. Ano, Ukrajinu treba podporit, Putina treba nakopat. Ale naozaj chceme aby korporacie mali moznost bojkotovat stat?
Keby to aspon bolo oficialne odsuhlasene vladami, nepoviem.
Ale vsetci co ste za, uvedomte si ze dnes je to odstavenie Ruska od komunikacie na podporu Ukrajiny, zajtra to bude odstavenie komunikacie Taiwanu, lebo Cine sa nepaci ich nazor na macka pu ...
|
|
Re: Toto je dost nebezpecne
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
28.2.2022 22:11
Problem je, ze staty su tak zadlzene, ze svet ovladaju korporacie. Zisk nema tvar a ani moralku. Volby si kupia s prehladom sachoveho velmajstra s n variantami. Mam silne podozrenie ze svet je vo vacsich srackach ako si viem predstavit.
|
|
Re: Toto je dost nebezpecne
Od: anonymous2743
|
Pridané:
1.3.2022 19:15
Nenechaj sa pomylit podivnym financnym systemom, statny dlh nic neznamena, lebo ho moze hocikedy monetizovat centralna banka. Korporaciam to nedava ziadnu realnu moc nad zvrchovanym statom. A uz vobec nie nad volicmi, pokial to sami nedovolia.
Pravda, v bananovych republikach to moze byt problem. Otazka je kam patri Slovensko ...
|
|
Re: Toto je dost nebezpecne
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
1.3.2022 22:03
Takze dlznik sa vykupi cerstvo vytlacenymi papierikmi ktore vyda centralna banka? Akoze strata dovery investorov a inflacia meny a je po probleme. Toto naposledy tvrdil tusim kozlik ako minister financii.
Aby sa politik presadil potrebuje spustu penazi a tie maju korporacie. Extremne zdroje, extremne moznosti.
|
|
Re: Toto je dost nebezpecne
Od: anonymous2743
|
Pridané:
2.3.2022 0:59
Ano, cerstvo vytlacenymi papierikmi.
'Strata dovery investorov' je zvecsej casti prazdna fraza pouzivana trhovcami na ospravedlnenie neopodstatnenych skrtov v rozpocte. Ak mas v poriadku ekonomiku, nic sa nestane.
Ako priklad mozem uviest napriklad downgrade ratingu statneho dlhu Francuzka v roku 2013 agenturou Standard & Poor's. Politici a media (vratane tych nasich) sa predhanali v zalamovani ruk ako je Francuzko strasne v krize a ako ho to znizenie ratingu poskodi lebo stratilo doveru investorov. Az na to ze sa nic nestalo, na urokovych mierach sa to prakticky neprejavilo. Dovod bol ze Francuzko malo rozpocet aj dlhodobe vyhliadky v poriadku, a investori to dobre vedeli.
A ta druha cast - inflacia, ta by nastala iba ak by centralna banka zaroven nezvysila urokove miery aby to kompenzovala. Ak nie je ekonomika zrovna v bubline, to zvysenie bude iba male a docasne.
|
|
Re: Toto je dost nebezpecne
Od: rms_
|
Pridané:
1.3.2022 23:36
Ty kokot sprosty. Zjavne su to nenormalne okolnosti tak ako tvoja hlava. Preto by mali niečo robiť a nesedieť na zadku ako tvoj foter.
|
|
Re: Toto je dost nebezpecne
Od: anonymous2743
|
Pridané:
2.3.2022 1:01
Nenormalny si priekazne v prvom rade ty, kedze nevies poriadne citat. Nikde tam nenabadam k necinnosti, iba k tomu aby to bolo najskor oficialne odobrene vladami.
|
|
trapne
Od: rms_
|
Pridané:
1.3.2022 23:35
Človek keď vidí tieto komentár, tak má pocit, že sú tu preteky o najhlúpejší pohľad.
|