|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
To zamáva energetickým mixom.
Od: Miška Budzáková
|
Pridané:
21.5.2021 21:26
Zrejme pôjde dole elektrina pre obyčajných ľudí.
|
|
Re: To zamáva záchodovým mixom.
Od: sila z rezňa
|
Pridané:
21.5.2021 21:45
Najviac zlacnie na jeseň, keď príde Indická varianta Covidu,
tá je spojená s hnačkou.
Cestou na záchod sa zadýchaš a ak si urobíš príliš dlhú pauzu ... cena plienok pôjde hore.
|
|
Re: To zamáva záchodovým mixom.
Od: Miška Budzáková
|
Pridané:
21.5.2021 21:48
Keď nedôjde cHora k porcelánu,
tak pôjde porcelán k/pod posteľ.
|
|
Re: To zamáva záchodovým mixom.
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
22.5.2021 16:18
Dakujem. Pozrel som si informativne video o covide a teraz mi YT ponuyka videonavody hlavne v hindi. Hned idem mazat historiu, ale uz je neskoro, najneskor do hodiny bude volat Microsoft support z Indie, ze moj vypnuty pocitac s Linuxom utoci na vladne servery a je potrebne ho "odcervit" alebo dokonca odvirit.
|
|
Re: To zamáva záchodovým mixom.
Od: šípka v SMERe erekcie
|
Pridané:
23.5.2021 22:48
Starý a nový smer odporúča Ivermektin.
Odčervý každý čip.
|
|
Re: To zamáva záchodovým mixom.
Od: šípka v SMERe erekcie
|
Pridané:
23.5.2021 22:48
Starý a nový smer odporúča Ivermektin.
Odčervý každý čip.
|
|
Re: To zamáva energetickým mixom.
Od: n nxde
|
Pridané:
22.5.2021 12:33
no kto vie kde sa podeli tie cipy?
|
|
chipsemchiptam
Od: lojzika
|
Pridané:
21.5.2021 21:31
Zrejme by sa tomu aj dalo verit no Poirot im na to prišiel...
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
21.5.2021 22:29
Zeby huawei vracia uder?
|
|
Deje sa niečo veľké.
Od: Günter Fekete
|
Pridané:
21.5.2021 22:31
Ide o prirodzený vývoj. Minule bol článok, že čipy budú 1 nm a čaká sa na nábeh liniek. Preto tie prestoje vo výrobe.
|
|
Re: Deje sa niečo veľké.
Od: Hamster
|
Pridané:
22.5.2021 8:41
No ja neviem, však tam musí byť čistota "jak hovado" a ešte aj tak plochu čipu stále zväčšujú jeho vývody. Ak má niečo tisíce vývodov, tak netuším či im stačí ísť s vývodmi po obvode - 4 strany čipu ako kedysi...
|
|
Re: Deje sa niečo veľké.
Od: Zrušiť
|
Pridané:
22.5.2021 8:52
No neviem,nepoužívajú už aj teraz poniektoré čipy nejakú formu multiplexu?I keď,pri nízkych frekvenciách by to mohlo zhoršovať latenciu...
|
|
Re: Deje sa niečo veľké.
Od: Hamster
|
Pridané:
22.5.2021 9:20
Čoho?? Vieš o čom píšeš vôbec?
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
22.5.2021 9:33
Ak odhalil, že nedostatok čipov je príčinou len podľa menežérskej mantry "Môže za to niekto či niečo, čo nie som ja.", tak už môže byť na spochybňovanie vlastných záverov bez konkrétnych dôkazov opaku priekazne citlivý.
|
|
Re: Deje sa niečo veľké.
Od: Zrušiť
|
Pridané:
22.5.2021 19:36
Vieš,ako funguje multiplex u obyčajného 7 segmentového displaya?Prečo by to nemohlo fungovať u procesora?Ide o počet vývodov...
|
|
Re: Deje sa niečo veľké.
Od: Zrušiť
|
Pridané:
22.5.2021 19:38
Ale,to je čisto len teória,ty kokso...
|
|
Re: Deje sa niečo veľké.
Od: jdhhd
|
Pridané:
23.5.2021 0:16
vyvodov? PINY! vyvod budes mat ty ked ti jednu prijebem
|
|
Re: Deje sa niečo veľké.
Od: Hamster
|
Pridané:
23.5.2021 9:04
Vývod je z čipu a na vonkajší pin. Hádam je to pochopiteľné.
|
|
Re: Deje sa niečo veľké.
Od: Hamster
|
Pridané:
23.5.2021 1:13
Čašníci by nemali písať o 7-segmentových displejoch...
|
|
Re: Deje sa niečo veľké.
Od: tvojamanka
|
Pridané:
22.5.2021 13:38
Cistota jak hovado?
áno, je 8 hodín ráno, sobota a ty neupratuješ?
takže počkaj, budeš mať v tom tvojom bunkri čistotu jak hovado ale okamžite, a nie sa hrať s spočítačmi
|
|
bludy....
Od: Murkoslav
|
Pridané:
22.5.2021 2:46
Citujem: "Jedným z dôvodov nedostatku čipov je zvýšený dopyt po počítačových zariadeniach pre situáciu s epidémiou.."
Niekto tomuto aj verí ? Epidémia ustupuje, dopyt po zariadeniach bol možno tak v polovici minulého roka. Za týmto je plán... Možno si treba prečítať knihu Klaus Schwab, The Great Reset... https: //www. martinus. sk/ ?uItem=840897
|
|
Re: bludy....
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
22.5.2021 6:32
Zem je domrvena, reset potrebuje. To co ale nie je ok, je to, ze namiesto mhd sa chodi viac autami, lebo pandemia. Rajciny sem vezies lodou cez pol zeme, topanky tiez. A ta spaluje mazut.
Namiesto silnej elektrifikacie sa kolaje vlakov rusia. Tlak na vyvoj efektivnejsich technologii mizerny.
|
|
Re: bludy....
Od: .starosta
|
Pridané:
22.5.2021 7:42
Reset potrebujú tak oni v hlave.
|
|
Re: bludy....
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2021 15:52
On Murkoslav potrebuje Reset a nachystal som mu ho v dalsom komentari v inom vlakne.
|
|
Re: bludy....
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
22.5.2021 8:58
Europa sa tvari ze presunie vyrobu do ciny a nema uhlikovu stopu. Ak by sme si to vyrobili tu efektivnejsie, s nizsimi emisiami a este sa usetri emisii na doprave. Globalizacia kde zasvinim afriku lebo im k humanitarnej pomoci pribalim vagony odpadu, pripadne vyveziem odpad do susedov za plot je typicke nezodpovedne liberalne riesenie. Rozbijanie komunit, aby sa vydrancoval kus zdrojov kde ziju, staci sa prejst po slovensku a pozriet si ako vyzeraju lesy, nicenie pody repkou na palivo ktore nici auta a realne skracuje zivotny cyklus aut...
|
|
Re: je to správny postoj.
Od: Miška Budzáková
|
Pridané:
22.5.2021 9:08
Áno, je to ako píšete. Keď sme chodili na schôdze závodnej organizácie KSČ, vždy nás po konštruktívnej kritike, ktorou sme podrobili pomery, vyzvali, aby sme našli pozitívne východisko.
|
|
Re: je to správny, uvedomelý, a dialekticko -materiálny postoj
Od: Lyška - disco-plažamare Povrčani
|
Pridané:
22.5.2021 13:15
..len či ste si skontrolovali členské známky! (punkuä)
https://www.youtube.com/ watch?v=nb0vw_45QGQ (+tekst)
|
|
Re: je to správny postoj.
Od: peterse.
|
Pridané:
22.5.2021 15:57
Nikdy nezabudnem na kyslé tváre súdruhov, keď sme ako deti na Mikuláša do mikrofónu povedali vtip, ktorý si strieľal z Brežneva a Husáka. Vďaka rodičia, že ste sa pred tými pokrytcami nesklonili.
|
|
Re: je to správny postoj.
Od: .doktor
|
Pridané:
22.5.2021 20:36
Elonovi povedať nech to vyraba Marse a be kľud.sak rachetle má...
|
|
Re: je to správny postoj.
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
22.5.2021 21:40
Komousi to tiez mastili. Gudronove jamy, chemko a zakopane pcb za blavou.
Hlavny krok je aby sa veci neriesili ale vyriesili. Meratelny ciel, peniaze za vyriesenie.
Nevieme e-karantenu? Dajme api a cenu, kto prvy pride, berie prachy.
|
|
Re: je to správny postoj.
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2021 15:47
Dobre vies, ze API vyzaduje bezpecnost navyse a to je rizikova cinnost 2x, takze nic nebude.
|
|
Re: bludy....
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2021 15:46
"nicenie pody repkou na palivo ktore nici auta a realne skracuje zivotny cyklus aut..."
Mas pravdu, Babis za to moze! Aj za benzinove. :)
Ale ak by bol zivotny cyklus dlhsi, nemaju teraz problemy, lebo by nemali odbyt, ako ani v aprili 2020 vo VW BA nemali!
Jedine korejci zrecyklovali stare fony do automobilovych chipov. Ved chip, ako chip!
|
|
Re: bludy....
Od: peterse.
|
Pridané:
22.5.2021 15:55
Čo ale nie je OK je že v mnohých MHD si nemôžeš dobiť kredit online alebo platobnou kartou, že v mnohých MHD nemôžeš do autobusu nastupovať všetkými dverami, že v mnohých MHD už mesiace vodiči bez oddelenia od cestujúcich kľudne nenosia žiadne rúška, že cesta mnohých MHD spojov je tak pomalá, že na bicykli ju predbehneš na 3 km o 10 minút, aj to že MHD má niekedy 30-40 minútové okná a podobne.
|
|
Re: bludy....
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
22.5.2021 16:10
Vďaka za krátky exkurz. Takto zvonka tie nové červené električky vyzerajú pekne.
Mňa na MHD ani nejak neštvú takéto prevádzkové závady ale skôr to, že tento spôsob dopravy nevyužívam, ale je platený z rozpočtu mesta dotáciou až 50% réžie. A tým aj z mojich daní. Keď sa chcem raz za - dajme tomu - dva roky s deckami previesť po Starom moste trojkou, musím za to extra zaplatiť, aj keď mám pocit, že by to malo byť pre človeka v mojej situácii bezplatne.
|
|
Re: bludy....
Od: čitateľ
|
Pridané:
23.5.2021 8:45
Zvyšok roka ležíš na posteli?
|
|
Re: bludy....
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
23.5.2021 9:18
Podľa seba súdiš iných ? Ty si iný lenivec ...
|
|
Re: bludy....
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2021 15:37
Tych 50% je z tvojich dani, aby ti nezavadzali osobne auta pomedzi toe elektricky. Netvrdim tym, ze by si nemal mat jazdu zdarma.
|
|
Re: bludy....
Od: IOfcaaa
|
Pridané:
22.5.2021 17:07
Odpoved je jednoducha…
GLOBALIZACIA. Tvoja uber super. Slovenský lud volí diletantov a zapredancov.
Ľudu ukázali, že štátne firmy sú zle.
Ja ti garantujem, že štátne firmy sú potrebné. Stačili by nám 2, ktoré by vytvorili produkty pre cely svet a topíme sa v dolároch v jedoch v librach v zlate… Stačí aby ste začali voliť normálnych ľudí, ktorí prídu. Garantujem Vám že tají ľudia Vám nebudú sľubovať nič. Žiadne hesla a pod… Ponuknu Vám charakterných; šikovných ľudí; ktorých to bude baviť. Budú to ľudia z rôznych odvetvi… Predstavia Vám víziu a reálne kroky, ktoré NR SR ústava a zákony budú dovoľovať aby sa počas 4 rokov mohlo niečo nastaviť… táto zmena si ale vyžaduje 50 rokov. No garantujem Vám, že to za to bude stať.
|
|
Re: bludy....
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
22.5.2021 17:08
V jenoch….
|
|
Re: bludy....
Od: ...
|
Pridané:
22.5.2021 19:08
Lol ze statna firma a fungovala by tak, ze by sme sa topili peniazoch. Stat nevie uriadit trivialne veci a ziaden odbornik nie je zamestnanec statu.... logicky. S jedinym s cim suhlasim je, ze systemove zmeny prinesu vysledok za 20+ rokov a tolko dopredu neuvazuje ziaden politik.
|
|
Re: bludy....
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
22.5.2021 22:10
Zaujimave je, ze to plati iba vo vychodnej Europe. Bolo to najviac zdoraznovane v dobe, ked sme nase statne firmy predavali.
V zapadnej totiz statne firmy funguju a niektore z nich dokonca vystupuju ako sukromne u nas alebo kupovali nase statne firmy ;) .
Medzi manazerom alebo zamestnancom v statnej firme a v sukromnej firme nie je ziadny rozdiel, ich sa forma vlastnictva firmy netyka ani najmenej. Na druhu stranu, tie provizie, co mozes ziskat, ked predas statnu firmu pod cenu, no neurob to.
|
|
Re: bludy....
Od: ...
|
Pridané:
23.5.2021 9:11
Hned dva dovody preco. Prvy, zapadne staty neboli postihnute socializmom a "spolocnym" vlastnictvom, kedy je vsetko vsetkych a defacto nikoho a tak aj vyzera dodnes pristup k "spolocnemu" majetku. + Vyhovaranie sa na nejaku entitu ako stat a ja ako jednotlivec nemam zodpovednost za nic.
Druhy - ze v zapadnych statnych firmach ak nejaky manazer/odbornik je, tak je zaplateny +/- rovnako ako v sukromnej sfere. To u nas neexistuje.
|
|
Re: bludy....
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
23.5.2021 12:29
Ano so sucasnymi politikmi a ich charaktermi sa to neda.
Preco by mudri ludia len za to, ze startup bude financovani z dani mali potrebu tunelovat.
Firma sa vybuduje s rovnakymi zakladmi ako sukromna. Vedenie nebude pozostavat z ludi, ktori sa tomu nerozumeju a ktorych to nebavi.
Taktiez ani zamestnanci nebudu telata. Ak je vam zatazko vytvorit pre nas vsetkych zdroj prijmu tak ste tiez pekne jebnuti. Lepsie platit vysoke dane a poplatky vsak? Potom na to picovat ako zle sa tu podnika a pracuje.
Je to o ludoch. Ty tiez tunelujes rodinny rozpocet?
|
|
Re: bludy....
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
23.5.2021 12:49
Globalizacia prinasa aj rizika v pripade konfliktu.
Je dolezite mat co najviac vlastnych zdrojov. Nas vyskum nasho podlozia je ubohy. Nerobime ziadne vrty nic... Som presvedceny o tom, ze okrem vody tu mame aj ine suroviny.
Ja suhlasim, ze ludia ktori tu vladli, vladnu su kratkozraky a ide im iba o nich. No stale sa mozme zomknut a byt sudrzny a viem, ze su tu sikovny ludia a mozgy, ktorych treba najst dobre viest a dokazeme aj nemozne.
Ked si nechame v ramci globalizacie ukradnut podu a vodu sme v riti.
|
|
Re: bludy....
Od: ...
|
Pridané:
23.5.2021 15:39
Co hovoris je cista utopia. Staci sa pozriet na to ako to funguje resp nefunguje teraz. To nie je len o politikoch, ti len reflektuju mentalnu uroven naroda, takze statna firma, ktora bude zamestnavat odbornikov, stat ich bude platit ako sukromnik a zisky si ponecha - to by clovek musel byt sialenec aby do toho siel. Ked sa firme nebude darit, tak to zatiahnu danovi poplatnici? A ked sa bude darit, tak sa to rozmrda, lebo take su bohuzial skusenosti? Ak tomu veris, ze by to dokazalo fungovat, tak to budes musiet vymenit 70% naroda, nie len politikov.
|
|
Re: bludy....
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
23.5.2021 17:11
Do prdky ty tomu stale nerozumies?
Vytvori sa jednorazovy rozbehovy kapital, bizniss plan, najdu sa ludia a zacne sa makat.
Ked si to nebude zarabat na seba tak sa to dotovat nebude.
Zisky ostanu firme na chod a cast do statnej kasy. Hotovo.
Nic by sa umelo neudrziavalo v chode.
|
|
Re: bludy....
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
23.5.2021 17:19
Zo ziskanych penazi potom mozes zveladovat verejny zivot a hlavne znizovat dlh a dane.
Tu sa len vyberaju vacsie a vacsie dane namiesto toho aby sa riesil prijem nezavisli od danovych poplatnikov.
Pozri... Nori maju statnu ropnu rafineriu, ktora plni statnu rezervu.
Ti ludia tu su... len zial ti vravim sleduj diane a nevil nikoho co ti slubuje kokotiny cez bilbordy ale tych co ti predstavia viziu a realne kroky ake sa v pripade zvolenia daju podniknut. Taka strana pride a ta strana ti ponukne aj zmenu fungovania NR SR... lebo to ako to je teraz je rit.
|
|
Re: bludy....
Od: slecna.l
|
Pridané:
24.5.2021 14:59
Tych stran uz prislo a viziovalo dost. Realne kroky su brzdene byrokraciou a existujucim systemom, ktory ma velku zotrvacnost.
A este ti prezradim tajomstvo: stranu s rozumnym, prepracovanym programom reforiem v roznych oblastiach nebude volit viac ako 20% ludi. Povedala by som, ze treba 1 - 2 generacie, aby sa obmenilo myslenie Slovakov, ale ked vidim, akou rychlostou sa mnozi pan Kollar a podobni, nevidim nadej ani tam.
|
|
Re: bludy....
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2021 15:35
Iofca chydacik nevie NIC o byvalej ere, ktora v 48 pobrala majetky Batovi a inym a rozhajdakali to a po 40 rokoch zalozili predchodcu SMERU. Ovecka, pozri si zaslapane projekty. Kto zadlzuje stat su socialisti, co nevedia budovat, ale iba kecat a to si Ty, Blaha, Fico, Kollar, ...
|
|
Re: bludy....
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
24.5.2021 22:18
Uz sa vyser na to co bolo.
Stat tu zadlzuje kazda vlada co si slepy?
Ziadne vyvlastnovanie ani habanie majetku. Si zabrzdeny myslienkami.
|
|
Re: bludy....
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
24.5.2021 22:21
Nie ziadna strana tu nebola. Vsetci ta lakaju len na sluby a lacne hesla.
Potom v plene ti vystupuje 5 ludi zo 150.
|
|
Re: bludy....
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
22.5.2021 21:15
Bohuzial co je statne tak sa rozkradne a nikdy to nebude inak. Štatna firma riesi vysoko neefektivne to, co sa komercne neda.
|
|
Re: bludy....
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
23.5.2021 23:34
A preto veci ako telekomunikacie a energetika boli predane - inym statnym firmam. Takze zlepsujeme rozpocty inym statom. A to sa oplati.
Ono dovod preco to tak je, vobec nie je ziadny socializmus a podobne picoviny, ale to, ze sme kratkozraki, sebecki (ti dravejsi a bez chrbtice) a je pre nas dolezitejsie, co si o nas myslia v zahranici ako nase vlastne zaujmy (ti naivnejsi). Kristepane, jasne ze ked im das zlatu banu za facku, tak budes ten najvacsi demokrat a ked ich posles do pecka, ze si to nechas pre seba, tak je z teba diktator.
Pokial ludia, co to sposobili si nepojdu sadnut na nejaku to dekadu do lochu, tak to tak aj ostane. Ved zarabat (pre seba) sa oplati.
|
|
Re: bludy....
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
24.5.2021 12:06
Ak boli banky v slovenskych rukach, dopadlo to tak, ze sa z nich vyberalo na predvolebne gulase, uvery isli kamaratom, ich kamaratom.
Aby to bolo predajne, museli sa nadotovat a predat do zahranicia.
Teraz nejako funguju a samozrejme priorita je odliat zisk v maximalnej miere k matke. Riesia si inkluzie a diskriminacie a ine liberalne blbosti. Ale vzdy lepsie ako pokladnicka pre meciara a kina.
Nic moc, ale lepsie to doma nejde.
Niekto odleje prachy na do ameriky, ini do dubaja. Podnikatel co reinvestuje zisky je snad len Esset.
|
|
Re: bludy....
Od: SDSAA
|
Pridané:
22.5.2021 7:37
Pravda to moze byt lebo uz na jar 2020 vyrobcovia cipov varovali automobilky nech neznizuju objednavky. Automobilky znizili objednavky, tie objednavky sa robia na roky dopredu tak teraz je nedostatok a prerobit linku z jedneho druhu cipov asi nie je otazka dni.
|
|
Re: bludy....
Od: Hamster
|
Pridané:
22.5.2021 8:16
Daj aspoň jedného výrobcu a nejaký sortiment ktorý vyrába.
|
|
Re: bludy....
Od: ...
|
Pridané:
22.5.2021 10:03
Ak tu nie je nikto priamo od vyroby aut, tak sa dozadujes svojich vysvetleni marne pretoze odpoved zjavne nedostanes. Co samozrejme povazujes za utvrdenie svojho nazoru, ze ziaden problem nie je. Je, velky a budeme radi ak sa do polky buduceho roku situacia znormalizuje. A nie, o lowcost sunky trh zaujem nema, lebo sa dookola pytas to iste a dookola si ides svoje.
|
|
Re: bludy....
Od reg.: Beavis and Butt-head
|
Pridané:
22.5.2021 12:46
Myslím, že máš pravdu. Každý dodávateľ pre automobilku je viazaný brutálnymi podmienkami a neuveriteľnými sankciami a pokutami za nedodanie tovaru. To by bolo kvikotu, pokút a súdov, keby mali objednané a dodávatelia by nedodali.
Takže ako píšeš: neobjednali a teraz nemajú. Dovi dopi doči.
|
|
Re: bludy....
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
24.5.2021 15:50
Svinski vyrobcovia odrbali aj redakciu! Nechcelo sa im male kotuce s cipmi drzat na neexistujucich Just-In-Time skladoch a teraz kopu klamstiev v majnstrime! Ten s Big Resetom hore mal pravdu, ze nas klamu, ale klamu nas aj v tej knihe, ktoru predava majnstrimovy Martinus. Len tu je pravda!
|
|
Re: bludy....
Od: ...
|
Pridané:
22.5.2021 10:00
Verit si mozes samozrejme comu chces, ale toto su fakty. A stale je velky dopyt po spotrebnej elektronike. Staci sa pozriet do ktorehokolvek eshopu aka je situacia zufala, ponuka nizka a dopyt velky.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
22.5.2021 10:42
Aj toto su fakty? A priekazne aj toto?
|
|
Re: bludy....
Od: Murkoslav
|
Pridané:
22.5.2021 13:17
Aktuálny dopyt je sekundárny. Je až následkom nízkych dodávok. Takže, ver si čomu chceš ty.
|
|
Re: bludy....
Od: ...
|
Pridané:
22.5.2021 13:43
A tie nizke dodavky su sposobene cim podla teba? Ze im linka ide na polovicny vykon aby dvihali cenu? Za tym nie je jeden dovod, toto je vysledok viacerych faktorov a ani nahodou by si takyto stav cielene nenaplanoval. Naviac dnes uz vsetci panikaria a jednoducho sa nestiha vyrabat, lebo vsetci chrlia objednavky aby sa im uslo.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
22.5.2021 21:10
A aký zmysel by malo plánovať karmu? Teda okrem toho, či je priekazná.
|
|
LaChatte Nuit in Another World - ty nežná potvora, oči jako 2 žhavé černé slnká Kočka nočná v Apartmán v Povrčani - popolnočné jazzové long-lounge nescafé-blues medzi mnou a mnou a rohom v kruhovej chyžii beznadeje
Od: Lyška - disco-plažamare Povrčani
|
Pridané:
22.5.2021 3:52
https://www.youtube.com/ watch?v=sS9FeL2XXBM >o Colonya Manijak!
fíha wau!
|
|
Je nutné zaujať vyčkávací postoj.
Od: Divák
|
Pridané:
22.5.2021 16:41
Postavme sa k tomu čelom a držme si palce.
|
|
my sme jen takí pojebanci - socky - trosky - chiudaci - žebraci - a- LOOSERi!!
Od: Etela vchižy Acháb! socka
|
Pridané:
22.5.2021 23:16
nj, čo si pustím Diablo HD, abo Diablo 2, abo Morrowind, abo HoI 2 - 3 (hearts of iron),
abo pliyn ?
abo puk, čo donesem, puk donesem, či čho donesem ?
tvoju čiernu <> ?
tu maluje, rozjebe chladničku, tam maluje, vyjebe dvere? aj s pántov!
ani 8 platov by jej nestačilo, furt jej cuker kupuvat! marha!
chingula 8kilová! bzdocha, herodova!
|
|
LaChatte Nuit in Another World - ty nežná potvora, Kočka nočná v Apartmán v Povrčani - popolnočné jazzové long-lounge nescafé-blues medzi mnou a mnou a rohom v kruhovej chyžii beznadeje
Od: Lyška - disco-plažamare Povrčani
|
Pridané:
23.5.2021 0:18
nj, na diit.cz 1novší článok od autora F.Zatloukal, - tož, alejo, tak redaktorské místo už teda jako má, už celá jeho rodiná, rodinká, má ..povedomie o jeho úúúúúúúúúspechu, - už
si určo, URCO nabalil na to
AJ babu NABALIL, B A B U
- a v BA aj,AJ B A N K U,
( -hypoúver,
..určo už majú už-už aj svadbu, aj mimčo,
aj svadbu..
proste, další, čo už má ten úúúúúspech, v deluxe KLIííííMA KANCLI,
vééééééélkom kancli, s klímou, drinkami, pohovkami, cateringom, kočkami, barmi, atd.. v BA, v PRAHE,
..už je, světový REDACHTOR,
už má toten úúúúúúúúspech,
už je velký redaktóóóööör, v CELOREPUBLIKOVOM magazíne..
|
|
Re: LaChatte Nuit in Another World - ty nežná potvora, Kočka nočná v Apartmán v Povrčani - popolnočné jazzové long-lounge nescafé-blues medzi mnou a mnou a rohom v kruhovej chyžii beznadeje
Od: Etela vchižy Acháb! socka
|
Pridané:
23.5.2021 0:20
..ale že je v tom obore, čo píše (EUV-photolitography, wafers, micro-electronics, etc..) celkem dutý, dost plave, to už na tom tak nesejde, to už asi nevadí.. :
"..Pro výrobu polovodičů IBM používá podobnou metodu, jakou používá pro výrobu čipů už několik desetiletí. Pečlivě uspořádaný rastr křemíkových destiček spojených se silikonovými vrstvami pomocí ozáření ultrafialovým světlem vytváří základní datové jednotky zvané tranzistory..."
hmn hmn.. zejméne, (ale ne iba: hmn.. tranzistory, - jako hlavné
DAáTOVEé jednotky? ?!
dátové? ??!
eh, jdem nekde si ponadávat na negro.muslimov, opice, lebo ma tuším porazí, ma ide už šlak trafit! :// :/(
|