|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
okamžite
Od: ffdf
|
Pridané:
11.11.2020 20:29
vypínam!.../neviete, kde sa to dá vypnúť???/ :-)
|
|
Re: okamžite
Od: gfrwg
|
Pridané:
12.11.2020 2:03
uz pol hodinu nejde youtube a dsl.sk stale ziadne spravy...
|
|
online priestor
Od: hulvat2
|
Pridané:
11.11.2020 20:29
google dochadza internetovy priestor
|
|
Re: online priestor
Od: Rosnička
|
Pridané:
12.11.2020 0:57
Minul sa mu cloud.
|
|
Re: online priestor
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
12.11.2020 9:02
Co sa divite, vsak vizionar kpt. Danko hovoril uz davno, ze cely on-line priestor uz bol vykupeny :-)
|
|
Re: online priestor
Od: lolo46
|
Pridané:
12.11.2020 22:25
a keď vám niekto hovoril že Cloud je totálna
blbosť a treba mať svoj domáci server
tak všetci plakali aké to je dobre a tu to máte
budete platiť za každú somarinu ako keby ste si to
zaplatili doma a dáta by ostali doma nesli by cez 6
osôb a pripojení a podobne platiť platiť platiť tak ako si
platíte za office365 nech sa ľúbi
|
|
wow 5 znakov
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
11.11.2020 20:30
nikto nic?
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: ...
|
Pridané:
11.11.2020 21:07
ALe hej, aktualne vyuzivam 0,33GB z 15GB, maximum za tie roky som mal asi 600MB a po zmazani niektorych konverzacii sa skoro polovica uvolnila. NA aku rit by som mal cokolvek davat na cloud fakt netusim. Asi som nevyvinuty.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: Robo11111111111
|
Pridané:
11.11.2020 22:55
To ze to ty nevyuzivas neznamena ze to nikto iny na planete nevyuziva. Na cloud davam veci hlavne preto lebo ich mam potom vsade hned dostupne a nemusim nic "fyzicky" prenasat.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: ...
|
Pridané:
11.11.2020 23:08
To som niekde tvrdil, ze to nikto nepouziva? Vyhodu chapem, ale ten priestor uz nie a logicky kapacitu asi niekto musi zaplatit. Neva som stary a radsej budem prevadzkovat vlastne fyzicke ulozisko - tiez v principe dostupne vsade.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: admin123
|
Pridané:
12.11.2020 6:38
Presne tak, priekazne nie je nic jednoduchsie ako mat doma vlastny server a na nom napriklad taky NextCloud. Celkom fajn alternativa.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: Robo10111
|
Pridané:
12.11.2020 7:12
Klasicky zabedneny nazor. Rovnaky ako ked niekto povie ze nieje nic jednoduchsie ako si sam doma vymenit prevodovku na aute. No ved ano, suhlasim, ak ma na to nastroje, priestor a skusenosti, ale to 99.9% populacie nema, rovnako ako nieje pre nich jednoduche si spravit doma vlastny server. A ten server tiez nieco stoji, aj elektrika ktoru zozerie + cas na udrzbu, nastavovanie atd, bude to mat pre bezneho cloveka nejaky zmysel? jednoduchsie si bude zaplatit 2e za 100GB priestoru.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: ...
|
Pridané:
12.11.2020 8:38
Zabedneny nazor je skor, mysliet si, ze niekto cudzi bude platit alikvotne naklady na moje potreby. Nic nie je zadarmo a ak uz taketo veci potrebujem, je asi spravne im trochu rozumiet. Ale ano, pravda mase to bude jedno, no ja povazujem za vysostnu sprostost davat na cloud napriklad svoje fotky alebo sukromne data. To je akoby som sa ich vzdal. A este za to platit.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: Robo10111
|
Pridané:
13.11.2020 10:53
To je uplne v poriadku ked ty nechces svoje data davat do cloudu, ale vela ludi to robi a im rada typu ''sprav si vlastny server'' moc nepomoze.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
12.11.2020 9:07
Divit sa na IT portali, ze tu ludia nepouzivaju masovo cloud ale maju snahu prevadzkovat vlastne fyzicke ulozisko, je prinajmesom podivne.
Prirovnavat to k vymene prevodovky na aute je podivne tiez. To ani nie su hrusky a jablka. To s tou vymenou prevodovky pises aj na portali, kde debatuju majitelia napriklad veteranov?
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: asfd4f34c
|
Pridané:
12.11.2020 12:39
myslim si ze je zaujimave ze si prevadzkovanie vlastnej infrastruktury prirovnal k veteranom, uplne suhlasim.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: Robo10111
|
Pridané:
13.11.2020 10:50
Ano suhlasim :D. Mozno to prirovnanie je divne ale pochopil si ho.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: Robo10111
|
Pridané:
12.11.2020 7:16
Oboje ma vyhody ale mna uz nebavi napr. fotky z mobilu davat do pc a potom na nejake ulozisko(usb/hdd atp), proste sa to z mobilu nahra automaticky na google fotky a hotovo, nic ine nemusim riesit a ani od toho ine nepotrebujem, niesom fotograf ani s tymi fotkami nijako dalej nepracujes v 3rd party programe. Ine je ked fotim so zrkadlovkou, ale to je iny pripad. Ekosystem mobil/email/fotky z mobilu/sheets chcem mat odvsadial pristupne.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: jajajaj
|
Pridané:
12.11.2020 18:38
A čo urobíš, ak sa Veľký G rozhodne to vypnúť? Má nejaké povinnosti voči tebe? Málo pravdepodobné, uznávam. Ale čo keď...
To je riziko služieb zadarmo. Aj môj dedo hovorievali: Darovanému koňovi sa na zuby nepozeraj!
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: peterse
|
Pridané:
12.11.2020 19:42
Ak by sa to veľký brat rozhodol vypnúť tak skrachuje. A keďže veľký brat G miluje peniaze viac ako my tak skrachovať nechce.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
12.11.2020 20:06
Ktovie ako to je zo sankciami? Tie sa obcas neobjavia?
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: ...
|
Pridané:
12.11.2020 20:39
velky brat ta vymaze a bude mat v pazi. Chces realitu? Mne kompletne zmazali maily. Nedovolal som sa ziadnej obnovy, dokonca ani nemali ani snahu sa ospravedlnit, proste no a co. Ak by to aj bola platena sluzba, tak sa ti vysmeju do xichtu keby sa to stalo a funguju dalej, vsak sa sud ak chces. Aktualne jeden znamy kupoval hru cez nejaky portal tusim od ubisoftu. 2x mu stiahli platbu. Reklamoval to. Odpoved: ze o chybe vedia, ale peniaze mu nevratia, lebo to "nie je mozne". Vec vybavena. Na tych tvojich 2 20, 200 aj 2000 sa mozu z vysoka vysrat.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: Kekeke
|
Pridané:
13.11.2020 13:04
Podla mna trepeš
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: ...
|
Pridané:
13.11.2020 14:20
Thank you for contacting Ubisoft Support.
From your email I understand that you were charged twice for an order of Uplay+.
Unfortunately a refund is not possible in this case.
Thank you for your time!
Kind Regards
Ubi-Zavarkata
Ci chces verziu ako som absolovoval kolotoc ziadosti o preposlanie dokumentov, ktore som nestihol stiahnut, tak ano to ti dokazat neviem. Ale kludne si mysli co chces, budes to urcite "vediet" lepsie ako ja.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
17.11.2020 7:00
Mega.nz to ma na fotky, videa urobene lepsie. 50GB zasifrovany ucet, len nesmies sirit cez verejne linky spoplatneny obsah. Upload automaticky z mobilu. Aplikacia do pc. Nikto ti nic neprehladava a nemaze.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: peterse
|
Pridané:
12.11.2020 19:40
No a niekto zas používa vlastné fyzické úložisko + aspoň TB cloud. A 15 GB? To je akurát tak ledva ledva na maily. Pretože ak by odišlo vlastné fyzické úložisko tak je to na cloude a naopak.
|
|
Re: wow 5 znakov
Od: sensei-san
|
Pridané:
13.11.2020 11:52
> A 15 GB? To je akurát tak ledva ledva na maily.
You are doing it wrong.
|
|
apple
Od: užívateľ.
|
Pridané:
11.11.2020 20:33
Apple to má presne takto spoplatnené už 6 rokov. Možno sa Google inšpiroval
|
|
Re: apple
Od: peterse
|
Pridané:
12.11.2020 19:44
Aspoň v niečom musí byť Apple vždy napred. V hrabaní smerom k sebe.
|
|
potreboval som
Od: Van Halen
|
Pridané:
11.11.2020 20:40
15 GB som zaplnil 3-mi iso súbormi za niekoľko minút.
|
|
Re: potreboval som
Od: ffdf
|
Pridané:
11.11.2020 20:42
jasné...everybody wants some!
|
|
Re: potreboval som
Od: Kpt. Danko
|
Pridané:
11.11.2020 20:54
A?
Čo riešiš?
|
|
Re: potreboval som
Od: ffdf
|
Pridané:
11.11.2020 21:06
"Women and children first"...nerozumieš...nerieš!
|
|
15GB za par dni
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
11.11.2020 21:38
Ak ma niekto rodinu a rad foti svoje deti a samozrejme nataca videa, v takom pripade je 15 GB nic.
Novsie mobily vytvaraju niekolko MB az 19tky MB fotky, videa v 100kach MB az jednotky GB.
Sukrkmnemu NAS sa clovek uz asi nevyhne.
|
|
Re: 15GB za par dni
Od: ffdf
|
Pridané:
11.11.2020 21:45
ak nie je jeho zmyslom života ukladanie fotečieg niekam, tak sa vyhne! :-)
|
|
Re: 15GB za par dni
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
11.11.2020 22:20
Ano, ale niekedy sa rad pozries na stare fotky a videa, aki boli mali, ked boli este mensi. :) A ak mas 3, fotiek a videi je o to viac.
Napr. len vianocne fotenie s 15 upravenymi fotkami zabera 680 MB. A niektore fotenia maju aj 200 .nef a jpeg suborov. Obsah sa rychlo hromadi. Hlavne ten, urceny do tlace.
|
|
Re: 15GB za par dni
Od: ...
|
Pridané:
11.11.2020 23:11
Ak mas 3, na fotenie a natacanie nemas cas. Lebo ak na to cas mas, tak nerobis uz ale nic ine. Kazdopadne tiez postradam zmysel vo foteni sa kazdu chvilu. Podla mna ked toho budes mat haldy, tak sa na to uz ani v buducnosti nepozres.
|
|
Re: 15GB za par dni
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
12.11.2020 12:35
Mam 3 deti, takze viem, ako sa da fotit a ako nie.
Zvycajne chodime na profesionalne fotenia, ale domaca tvorba je ta najlepsia. Ziadne vyumelkovane pozadie, jednoducho mila vtipna realita. A z toho mnozstva fotiek a videi vzniknu niektore dokonale.
|
|
Re: 15GB za par dni
Od reg.: miggg
|
Pridané:
11.11.2020 23:02
Ako dlho vydrzi taky bezny bezpecny NAS? Ci sa to cenovo vobec oplati, ked to beries len ako online ulozisko, tzn. nepotrebujes tam pchat uplne vsetko, len to co chces zdielat alebo mat dostupne odkialkolvek... To 200GB podla mna staci
|
|
Re: 15GB za par dni
Od: Jemine
|
Pridané:
12.11.2020 3:17
Výraz NAS je odvodený od slova nasrať.
Tak sa zariaď.
|
|
Re: 15GB za par dni
Od: maxos
|
Pridané:
12.11.2020 6:25
ja uz mam as 6 rokov Synology s 2x3TB RED Wester Digital a zatial v pohode slape.
|
|
zohto bude problem
Od: to je velmi zle
|
Pridané:
11.11.2020 21:45
Riešiť sa bude spoplatnenie, ale prúser je možnosť vymazať dáta ak je 2r neaktívny!
Len nedávno som sa prihlásil do paypalu, vyskočilo na mňa že chce telefónne číslo a ja okrem toho (ktoré som medzitým zrušil) som sa po 4 rokoch prihlasoval do gmailu. Takto určite viacero ľudí má účet. NAjprv ho intenzívne používa, potom sa situácia zmení, zabudne naň, potom príde nejaká udalosť, a po novom zistí že účet je fuč!
Kto si to nevie predstaviť, možno ste hrali nejakú hru, ja konkrétne WoT. Keď oslavovali 10. výročie, pripojil som sa po 5 rokoch! Predtým som to hral intenzívne, potom nebol čas a bolo fajn že účet fungoval.
|
|
Re: zohto bude problem
Od: to je velmi zle
|
Pridané:
11.11.2020 21:45
Spoločnosti sa nás snažia tlačiť do nonstop ppripojenia. Ale tak to nefunguje ani v reálnom živote. NApr. mestská knižnica. Niečo hrozné! Jeden rok nezaplatíš poplatok, lebo nevyužívaš a hneď zrušia účet. Čo je vybavovanie nového preukazu. Za to tesco karta, tú tsom nedávno využil. Po možno 10 rokoch. Stále fungovala.
Také tie samomazacie služby sa mi dosť nepaáčia. Niektoré miznú po pár mesiacoch. Stačí niekoľkomesačné stáž, po návrate zistíte že nemáte účet.
|
|
Re: zohto bude problem
Od: to je velmi zle
|
Pridané:
11.11.2020 21:54
Najlepší je pokec. Neviem síce v akom je teraz stave, ale dojalo ma, že kedysi tam aktívne ste písali, mali kopec kontaktov, potom sa niečo v živote zmenilo (napr. našli ste si babu, chalana), potom bol po niekoľkých mesiacoch rozchod, nudíte sa, idete na pokec, prihlásite a a oznámi, že neexistujúci účet. Ten váš.
A to dosť po krátkej dobe. Potom nech sa nečudujú, že tam ľudia prestali chodiť. Alebo tam už chodia nové generácie? Fakt neviem, keď som sa dozvedel, že mi zrušili účet, neregistroval som nový. Aspoň ten gmail som považoval za trvalý. Keby to bolo zrušenie po 10-20 rokoch, pochopím, ale 2 roky nie je veľmi dlhá doba.
Dám príklad. Zrovna dnes na steame som čítal príspevok, hej, pred 8 rokmi som si kúpil DVD s touto hrou. Dá sa nejak získať kód na Steame? Keby to urobil Steam, už dávno by som prišiel o svoj 8 ročný účet. Mal som 3 roky pauzu.
|
|
Re: zohto bude problem
Od reg.: ericek111
|
Pridané:
12.11.2020 1:26
Prihlásil som sa do svojho GMailu, ku ktorému som dávno zabudol heslo (a preto som zaregistroval ďalší účet, menej ideálny e-mail, ktorý mám teraz naprieč celým internetom). Po dlhom čase sa tak rozhodnem, že skúsim sa prihlásiť, zo srandy. Tipnem si heslo a som dnu. Jediný obsah na tom účte bol uvítací mail spred 10 rokov.
|
|
Re: zohto bude problem
Od reg.: ericek111
|
Pridané:
12.11.2020 1:27
Trochu som stratil kontinuitu, odbehol som a už sa mi nepodarilo nadviazať. Ale myšlienka tam je.
|
|
Re: zohto bude problem
Od: llvdd77
|
Pridané:
12.11.2020 12:12
Nyz to je konzumna doba. Mam skusenosti. Garmin dozivotne mapy. Legalny win7. Rozne zaplatene programy. Firmy uz bud neexistuju alebo su kluce neobnovitelne. Vsetko exspiruhe rychlo az som stratil chut lenze toto sa deje aj v offline zivote. Kupis okna pokrivia sa a reklamacia neuznana lebo je tam len 4mm pokrutenie a 5mm je povolene co tam potom ze prefukuje rocne okno. Proste shit doba
|
|
Re: zohto bude problem
Od: sensei-san
|
Pridané:
13.11.2020 11:55
> Garmin dozivotne mapy.
Do konca života koho/čoho? Garminu? Teba? Toho zariadenia? Tej mapy?
|
|
Re: zohto bude problem
Od: kiipp
|
Pridané:
12.11.2020 19:48
To vyzerá skôr na hack a vymazanie účtu treťou osobou, robotom.
|
|
Re: zohto bude problem
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
12.11.2020 9:12
Treba najprv precitat VOP. Ci mazu ucet alebo len data. Je v tom dost rozdiel!
|
|
saasgagga
Od: Robo11111111111
|
Pridané:
11.11.2020 22:53
Mam momentalne 5/15GB zaplnene, vacsinu fotiek mam cez tu ich free vysoku kvalitu. Prerata sa ten priestor od prveho alebo to ostane nezmenene a zacnu sa zapocitavat az nove fotky.
|
|
Re: saasgagga
Od: Jemine
|
Pridané:
12.11.2020 3:19
Spolu aj s emailami.
|
|
Re: saasgagga
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
12.11.2020 9:13
Zase rovno do diskusie?
|
|
Re: saasgagga
Od: Robo10111
|
Pridané:
13.11.2020 10:55
berem, ako idiot som to len preletel ocami a neprecital cele a poriadne. Prijimam trest, fyzicky.
|
|
Vsetko uz bolo
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
11.11.2020 22:58
Je to take americke tamagoci.
|
|
Dalo sa cakat
Od reg.: miggg
|
Pridané:
11.11.2020 23:16
Podla mna uplne predvidatelny krok. Castejsie si clovek vyberie "pokracovat za poplatok" ako hladat nieco ine. Vytvorili u uzivatelov navyk, ze nemusia sledovat objem a mozu vsetko rovno cloudovat, lepsie ako sd karta a zadarmo... Boli len dve moznosti, bud tato, alebo dake vyuzitie tych dat, nejaky trening neuronovych sieti alebo co... dobrocinnost to byt nemohla
|
|
Re: Dalo sa cakat
Od: maxos
|
Pridané:
12.11.2020 6:23
Ani by som nepovedal. U mna to skonci tak ze vsetko vymazem a budem doma ukladat na vlastnom NAS. Popripadne sa zlozime na rodinne MS Office (6 x 1 TB). Cim dalej tym su viac a viac nenazrany. Platit 24 eur za 100 GB to je vysmech.
|
|
Re: Dalo sa cakat
Od: Robo10111
|
Pridané:
12.11.2020 7:24
Tak ten nas tiez nebude uplne najlacnejsi a ani HDD donho, cize kludne 300euro, to mas pri danych 24euro za rok vyse 10rokov splacania toho NASu kym budes vobec na nule voci google sluzbe. Iste, oboje ma vyhody aj nevyhody ale nechapem tu mentalitu odmietat dat 2e mesacne za sluzbu, ktoru si mimochodom doteraz mal zadarmo. To je ako rozculovat sa ze sused vypol wifi na ktorej si ty bol 5 rokov zadarmo :D 2e das v obchode za hocijaku blbost a nelamentujes nad tym.
|
|
Re: Dalo sa cakat
Od: maxos
|
Pridané:
12.11.2020 7:44
ano stalo ma to cca 300 eur len zabudas ze nemam 100 GB ale 3TB plus dalsie sluzby NASka. No nechapes ja nechapem ze Google na mne celkom pekne zaraba a nie je ochotny mi za to dat okrem gmailu a vyhladavania nieco naviac. Ja osobne nemam problem platit za sluzby platim si SpotiFy, Netflix HBO Go mam problem ked niekto ide vyslovene ryzovat.
|
|
Re: Dalo sa cakat
Od: Robo10111
|
Pridané:
13.11.2020 11:11
Pouzivam google 10 rokov a este som mu neplatil ani cent, takze na mne nezaraba a vyuzival som jeho sluzby a nijako som sa neobmedzoval. Pokial pozadujes 3TB online priestoru tak ano, nas ma vyznam, ved ja tuto cestu nijako nezatracujem, ale kolko ludi potrebuje terabajty priestoru? 1% ludi? pol percenta? Ja kludne dam 2e za 100GB a fakt by som to nenazval ze na mne zaraba. Ano, cena za GB nieje moc vyhodna(napr. oproti prevadzkovaniu NASu, ked neratam kupu) ale 2e je proste 10 minut mojho pracovneho casu, to fakt nijako neriesim a vyuzivam sluzbu bez obmedzenia, to je cele. Len nechapem ten hate na to ze spoplatnili sluzbu, ktora bola teraz zadarmo.
|
|
Re: Dalo sa cakat
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
17.11.2020 7:14
Si hlupy? Ved mu platis svojimi osobnymi datami.
Najcennejsie osobne data predavaju na komercnom trhu banky. Google ma viac uzivatelov a ma konkretnejsie online data.
|
|
Re: Dalo sa cakat
Od: Emeric
|
Pridané:
12.11.2020 8:51
Nejde o mentalitu. Ide o to, že tých 100 GB je málo. To zaplnením za pol roka. A keď si vezmeš cenu za 2 TB tak to už vychádza na 120 eur ročne (10 eur/mes.). A to už za 3 roky dáš 360 eur, a to sa ti už NAS oplatí.
Prípadne ak rátaš s 5-6 rokmi tak to by si Googlu dal 600-720 eur, a za také peniaze si už môžeš kúpiť aj 3- prípadne 4-diskový NAS. Pričom ak budeš mať šťastie tak NAS by ti mal vydržať minimálne tých 5-6 rokov, ale môže kľudne bez problémov aj 10 a viac rokov fungovať bez porúch. Čiže to sa už oplatí vlastný NAS ako platiť Googlu.
|
|
Re: Dalo sa cakat
Od reg.: miggg
|
Pridané:
12.11.2020 17:57
Ide o to, ci to naozaj vsetko musis mat online... Ako tiez rozmyslam, ze kebyze uz idem do nasu, tak vzhladom na ceny diskov uz tam napcham vsetko + automaticke zalohy z kompov... Ale realne to online mat nepotrebujem...
|
|
Re: Dalo sa cakat
Od: peterse
|
Pridané:
12.11.2020 19:50
Všetko nie, ale ak si za PC už 20+ rokov tak tých 100GB je fakt žalostne málo.
|
|
Re: Dalo sa cakat
Od: Robo10111
|
Pridané:
13.11.2020 11:05
Tebe sa to oplati mozno, lebo nemas problem so spravou svojho NASu, pripadne s riesenim jeho problemov, zjavne ta to bavi a je to aj tvoj konicek, takze to neriesis ze sa tomu treba sem tam vecer povenovat.
Navyse nikto netvrdi ze musis rovno 2TB program kupovat. ten 100GB, pripadne 200GB je naozaj na fotky a dokumenty dostacujuci pre drvivu vacsiunu ludi a az na specialne pripady to vzdy funguje odvsadial a na akomkolvek zariadeni. Doteraz to bolo zadarmo, takze mi pride odveci nazvat google teraz vypalnikom, ked sluzbu spoplatnil. Az na vynimky je ta cena takmer totozna s inymi cloud sluzbami( okolo 2TB za 10e/mesiac)
|
|
Jun 2021
Od: zaProruskeSlovensko
|
Pridané:
11.11.2020 23:57
To uz bude jedno , v juni 2021 to uz bude po predcasnych volbach a Rusi s Cinanmi vytvoria nejaku alernantiu pre slovensky spriateleny narod. Ale najprv treba 17.11.2020 zabojovat proti tejto pravicoveje vlade!
Táto vláda musi skoncit! Uz 17. novembra státisíce ludí pojdu do ulíc a podporia protesty za ukoncenie tejto vlady, musime sa vsetci spojit pre Slovensko, národniari, komunisti, socialisti, odborari! Ukoncenie tejto vlady podporuju: strany SMER, SNS, KSS, LSNS. Protestujucich pride podporit aj otec nasej vlasti Vladimír Mečiar, veríme ze prídu aj predstavitelia Hlasu a Vlasti!!! Nebudu chybat predstavitelia kultury ako napr. uspesný
spevák Martin Jakubec. November je naša spása Matoviča so Sulikom čaká basa!!! Tato vlada likviduje Slovensko nudzovym stavom, predstavitelov socialneho statu zatvaraju do vaznic ako napr. najlepsieho policajneho prezidenta Gaspara ale pronarodneho podnikatela Martina Kvietika.
Skoncili ste praviciari, ludia vas uz nechcu!!!
|
|
Re: Jun 2021
Od: JLO
|
Pridané:
12.11.2020 2:37
Tebe ako preskočilo v bedni, či ako?
|
|
Re: Jun 2021
Od: WTF
|
Pridané:
12.11.2020 6:56
Nic si z toho nerob to bude velmi "jednoduchi clovek.
|
|
Re: Jun 2021
Od: WTF
|
Pridané:
12.11.2020 6:57
opravujem sa, jednoduchY
|
|
Re: Jun 2021
Od reg.: miggg
|
Pridané:
12.11.2020 8:31
To len nerozumiete humoru...
|
|
Re: Jun 2021
Od: Rado2
|
Pridané:
12.11.2020 11:56
len sa chcem uistiť, to bola irónia, však?
|
|
Re: Jun 2021
Od: peterse
|
Pridané:
12.11.2020 19:52
Slovenský spriatelený národ, ktorý Rusi násilne okupovali a pár Slovákov postrieľali, pár prešli tankami. To nevymyslíš.
|
|
Re: Jun 2021
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
12.11.2020 20:48
Tato vlada likviduje slovensko necinnostou.
Uz mal byt v base aj stary kvietik, lebo jablko nepada daleko od stromu. A Harabin uz mal sediet tiez, co kryl Sadikiho, ked tu vlacil heroin a travil nim slovakov.
|
|
Re: Jun 2021
Od: nemanja
|
Pridané:
12.11.2020 22:00
Aku suvislost s obsahom clanku, na ktory reagujes ma tvoj politicky motivovany komentar plny nezmyslov?
Odhliadnuc od off-topic obsahu, po precitani tohto vyplodu som si uvedomil, ze dotycny ma hlavu len na to, aby mu neprsalo do krku (ze vraj Martin Jakubec ako uspesny spevak...) :-D
|
|
hvv77
Od: 77khv
|
Pridané:
12.11.2020 12:16
NamiestoNAS nie je lahsie gdd v malom uspornom pc ? Co ak sa hdd pokazi? Mam cca 15 rocny ext hdd a funguje len to je taka zaloha ze az. Hdd v pc prepatie a podobne je risk. Kradez lupez bytu domu tiez. Zas toto je drahe a tiez moze google zlyhat a zmazat to. Tlacena forma OK ale ma to tiez limit...
|
|
Re: hvv77
Od: Fefik200
|
Pridané:
12.11.2020 16:22
Mozes skusit toto: http://www.mdisc.com/ a za tisic rokov mi povies ci funguje alebo nie :)
|
|
Re: hvv77
Od: peterse
|
Pridané:
12.11.2020 19:54
Alternatívou, ak nechceš online prístup k dátam, môže byť tiež BD napaľovačka. Už to nevychádza tak draho. Samozrejme nie ako jediný zdroj zálohy.
|
|
Súkromne udaje
Od: Predajca
|
Pridané:
13.11.2020 23:21
Ja mám lepší nápad . Čo keby nám Google začal platiť za všetky tie údaje ktoré mu dobrovoľne poskytujeme ? Veď na nich zarába miliardy poskytovaním tretím stranám ...
|