|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mega!
Od: speeeeedy
|
Pridané:
24.9.2020 10:14
Takze konecne budu drivery na Fingerprint readery? :D
|
|
Re: mega!
Od reg.: .7R7.
|
Pridané:
24.9.2020 10:56
Ak si dobre pamätám tak už by mali byť.
|
|
Re: mega!
Od: speeeedy
|
Pridané:
24.9.2020 16:22
najdi mi sposob ako rozbeham FPR L390 na Fedore 31 a mas u mna pivo, aj dve :)
|
|
Re: mega!
Od: ffdf
|
Pridané:
24.9.2020 21:19
a to je kto? :-)
|
|
Re: mega!
Od: Sancho
|
Pridané:
25.9.2020 9:55
Daj do ruxaku a bez na zastavku autobusu.
A mas rozbehane.
|
|
Re: mega!
Od: martinccc
|
Pridané:
24.9.2020 11:18
Microsoft has left the chat.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
24.9.2020 11:26
Presne tak. Na sklonku dvadsiateho storočia pre Linux snáď priekazne ani nemohla prísť lepšia správa!
|
|
Re: mega!
Od: Matus UHLAR - fantomas
|
Pridané:
24.9.2020 11:21
no pokial nebudu ubuntu-only a dostanem sa k nim aj v debiane rozumnym sposobom...
|
|
Re: mega!
Od: Sancho
|
Pridané:
25.9.2020 9:56
Zatial som nenasiel HW, na ktorom by ficalo ubuntu a debian nie.
Ty ano?
|
|
Re: mega!
Od: Meno je už zaregistrované
|
Pridané:
25.9.2020 10:21
V ubuntu mi ide wifi v debiliane ne
|
|
Re: mega!
Od: Kichotik
|
Pridané:
25.9.2020 12:47
Mas rovnaku verziu jadra?
|
|
Re: mega!
Od: Meno je už zaregistrované
|
Pridané:
25.9.2020 13:50
nie, debian ma nejaku praveku verziu 4.1x a Ubuntu 5.x asi bude v tom problem. Pockam kym debian prejde na 5.x a skusim znova
|
|
Re: mega!
Od: tvojtatko
|
Pridané:
24.9.2020 15:06
otázka ci budu zdrojaky k dispozícii.
|
|
Re: mega!
Od: theq
|
Pridané:
24.9.2020 19:29
vsetky upravy sa budu tlacit do upstreamu, budete si moct nainstalovat uplne bezne ubuntu,ziadne upravene image
|
|
A čo arch?
Od: Party
|
Pridané:
24.9.2020 10:48
Mohli predinštalovať arch.
|
|
Re: A čo arch?
Od reg.: .7R7.
|
Pridané:
24.9.2020 10:58
To je jedno, hlavne aby tam nebolo nejaké upravené distro s ovládačmi len preň, preinštalovanie na obľúbené distro je otázka 30 minút aj s kávou.
|
|
Re: A čo arch?
Od: theq
|
Pridané:
24.9.2020 19:30
nebude
|
|
Lenovo+Linux
Od: idaho
|
Pridané:
24.9.2020 11:02
Super, Ubuntu je v pohode distro, ARCH je skor uz pre skusenejsieho pouzivatela myslim. Takze Linux nam napreduje, parada.
|
|
Re: Lenovo+Linux
Od: huanggg
|
Pridané:
24.9.2020 16:39
Neviem ci Manjaro mozme uplne povazovat za arch, ale recently som vyskusal najnovsiu verziu, unfortunately KDE verziu - random to vytazovalo jedno jadro na 100%, ludia v diskusiach na forach tvrdili ze je to bezny problem. Ani sa mi to nechcelo riesit, az moc mi to pripominalo windows update bezne 100% cpu. Zaujimavy bug bol pri gui instalacii drivera na grafiku - opytalo sa to ci to naozaj chcem instalovat y/n akurat nebolo kde zadat y, kedze to nebol terminal :D
|
|
Re: Lenovo+Linux
Od: idaho
|
Pridané:
24.9.2020 16:49
Skús MX Linux, mne sa začína páčiť aj Reborn OS, ide na ARCHu a je tam aj širšia možnosť výberu prostredia, Gnome vypadá fakt pekne.
|
|
Re: Lenovo+Linux
Od: huanggg
|
Pridané:
24.9.2020 17:33
osvedcilo sa mi lubuntu, dokial nepresli na LXQt, cize max 18.04
|
|
Re: Lenovo+Linux
Od: iExploder
|
Pridané:
26.9.2020 13:32
Skuste i3 alebo dwm, za den si ma to clovek zvykne - lepsia efektivita prace a nezatazuje to cpu a gpu
|
|
Re: Lenovo+Linux
Od: Rado2
|
Pridané:
24.9.2020 18:07
Akou rečou ste teraz hovorili?
|
|
Re: Lenovo+Linux
Od: ffdf
|
Pridané:
24.9.2020 21:21
veru ani ja nerozumiem reči ich kmeňa! :-)
|
|
starsie modely nic?
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
24.9.2020 11:16
Mam Lenovo E595 s Ryzen 3500U a stale nie som plne spokojny s Linuxom na tomto Ryzen notebooku. Zerie a fuci viac ako na Windows. Smutne.
|
|
Re: starsie modely nic?
Od: Mxxl
|
Pridané:
24.9.2020 11:46
skúšal si bezlepkovú stravu?
|
|
Re: starsie modely nic?
Od: ffdf
|
Pridané:
24.9.2020 21:22
myslel si bezlepkový striedavý prúd?
|
|
Thinkpad L
Od: Twixie_
|
Pridané:
24.9.2020 12:19
Zaujímalo by ma, čo stojí za divným rozhodnutím, dávať na Thinkpady L 18.04 miesto 20.04
|
|
ničivý prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
24.9.2020 13:07
Akože konkrétne ktorej pekydži ani ten n-tý finálny plán bezproblémového spôsobu spúšťania 32-bit pod 20.04 nie je s ohľadom na sekuritu priekazne po chuti?
|
|
a-Methylfentanyl
Od: OffWhite
|
Pridané:
24.9.2020 12:27
Sice je to pekny tah (lebo sa usetri na licencii windows ktory si potom moze clovek stiahnut zadarmo) ale Lenovo nikdy, desktop si zlozim sam z najkvalitnejsich hiend komponent (nejake trapne apple zo svojimi predpotopnymi 5 rokov starymi komponentami moze ist dopice) a notas (ktory pouzivam len v terene) je lepsi Dell alebo HP ale aj Microsoft sa celkom pochlapil v tomto smere. Kde su tie casy ked bolo lenovo este IBM a ludia tu firmu vnimali ako synonymum kvality. Preco sa IBM, ktora stala pri zrode PC vzdala PC divizie a predali to rakosnikom co predtym pestovali ryzu? IBM zarabaju uz len na ... vlastnbe ani neviem nacom, jedine co IBM este ako tak drzi nad vodou su Mainframes a PowerPC CPUs a DB2. Ked sa kedysi vyslovila skratka IBM tak kazdy hned vedel co to je za firmu, aj moja babka za tvrdeho totaca vedela co je IBM.
|
|
Re: a-Methylfentanyl
Od: OffWhite
|
Pridané:
24.9.2020 12:27
pokracovanie: Bolo to nieco ako Louis Vuitton alebo Givenchi medzi pocitacmi. Zato ked sa vyslovi lenovo tak si ludia tukaju na celo a kladu si otazku co to je za smejd mejdin cina, krivia nosy pomale SSD nekvalitne IPS... a telefon lenovo je nieco ako dno pod ktore uz mozu klesnut len aliexpress znacky ako UMIDIGI a Elephone. Nikto nechce mat telefon lenovo a kto ho ma ten si tu znacku radsej prelepi paskou aby nebol za ...
|
|
Re: a-Methylfentanyl
Od: OriginalKoumak
|
Pridané:
24.9.2020 13:35
Lenovo prestalo vyrabat kvalitne produkty ked im skoncila licencna viazanost od IBM. Dovtedy si museli na povodnych radach produktov zachovat kvalitu (podmienka predaju portfolia), ale akonahle skoncila, tak uz si robia optimalizaciu po svojom.
Pokial sa to casom nezmeni, tak myslim, ze DELL je v oblasti PC/NTB a serverov aktualne smerujucim na ziskanie obdobneho postavenia "znamky kvality". Otazne je, co zacne EU hadzat pod nohy v najblizsich rokoch vsetkym dodavatelom z mimo EU kontinentu...
|
|
Re: a-Methylfentanyl
Od: Vera Pohlova
|
Pridané:
24.9.2020 14:16
Lenovo uz davno nie je symbol "kvality" skor je to overpriced sunt. Nase IT by mohlo rozpravat siahodlhe pribehy o rieseni reklamacii, ktore koncili "nikde"..Tak sme ich poslali do certa..
|
|
Re: a-Methylfentanyl
Od reg.: andin
|
Pridané:
24.9.2020 15:09
Tri roky dozadu som reklamoval lacny Lenovo sunt (G rada) kvoli odidenemu HDD. Vratil sa po dvoch tyzdnoch s novym HDD s dvojnasobnou kapacitou oproti povodnemu, vymenenymi vsetkymi plastami a novou klavesnicou. Asi nahoda, nieco ako ked vyhras v loterii.
|
|
Re: a-Methylfentanyl
Od: yuiyuyu
|
Pridané:
24.9.2020 14:20
Trochu prehanate. Mal som v rukach HW od polovice 90-tych rokov az doteraz. IBM urcite nebolo nic extra nad konkurenciou a ostatne vyznamne znacky boli, co sa tyka kvality porovnatelne.
Rovnako je to aj dnes. Ak zoberiem lenovo, tak to je porovnatelne s Dellom, HP. Ine znacky z tejto kategorie asi uz neexistuju. Neviem ako je na tom momentalne napriklad Toshiba.
Nieje to ziaden cinsky shit. Predavaju aj shity ale to plati aj pre HP a aj pre Dell.
To, ze IBM pznala aj tvoja babka neznamena nic o kvalite. Ja som o IBM pocul prvy krat v suvislosti s 2.svetovou vojnou a tym ako zarabali na obchodoch Hitlerom. Duhy krat, ze bola za zrodom PC.
|
|
Re: a-Methylfentanyl
Od: Ejha
|
Pridané:
24.9.2020 14:35
Este ste zabudli napr. Fujitsu... Ja z lenova ale mam dlhodobo celkom dobry pocit, hoci najdu sa aj velice zle napady z ich produkcie uz skoro na kazdom kuse.
|
|
Re: a-Methylfentanyl
Od: Ejha
|
Pridané:
24.9.2020 14:37
Viac ako z lenova som posledne roky rozladeny zo znacky Eizo - dost pomaly nabiehaju na niektore trendy, ale to je len o monitoroch.
|
|
Re: a-Methylfentanyl
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
24.9.2020 16:12
Fujtsu je trash, aspon teda niekedy boli, pred desiatimi rokmi nemali problem predavat lifebooky za 2000 eur, konstrukcia komplet plasty (a dost slabe) a problemy s prehrievanim a baterkami tomu tiez velmi nepridali. Snad sa polepsili.
|
|
Re: a-Methylfentanyl
Od: etylfetyl
|
Pridané:
24.9.2020 22:06
S Dell servermi plne súhlasím, patria medzi tie lepšie.
Noťasi sú ale hrôza. Mal som nový firemný Latitude. Podpora linuxu biedna - mal problém s klávesnicou pod linuxom a vyriešil to až update BIOSu, ktorý vydali po cca 1 a pol roku! Krytka na express karty časom vypadávala. Baterka stratila 80% kapacity v priebehu 2 rokov.
To aj môj biedny Asus bol lepší ako Dell...
|
|
Re: a-Methylfentanyl
Od: PeterMohal
|
Pridané:
24.9.2020 15:26
No vidim ze sa moc nevyznas v cinskych telefonoch, lebo zrovna Elephonen patri urcite medzi stredne lepsiu znacku, a napcha do vrecka aj niektore akoze znackove telefony. Lenovo phone su proti Elephone uplne shits.
|
|
Re: a-Methylfentanyl
Od: Ejha
|
Pridané:
24.9.2020 14:42
Vies ze notas do "terenu" sa da tahat za stvorkolkou priviazany na retazi po cestach v kamenolome? Jeden taky mam, ale asi hovoris o inom "terene".
|
|
Re: a-Methylfentanyl
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
24.9.2020 16:08
IBM to predal lebo z toho nezil, IBM zije z vyvoja specializovanych rieseni, ako spravne spominas, postavenych na PowerPC. x86 pocitace a servery predali kvoli rastucej konkurencii a znizovaniu cien a aj znizovaniu dopytu v tomto segmente, co v takom pripade urobis? Predas to kym to este ako tak ide za slusne peniaze, ktore potom investujes inde. A dalej zijes z dlhodobych kontraktov na PowerPC a DB2 bez toho aby si musel riesit vyrobu x86 a komu ich predas. IBM nechceli robit to co lenovo robi - vyrabat shit notebooky pre hypermarkety za 200 eur aby sa to uzivilo, preto to predali. Co som rad, lebo vidiet nejaky ruzovy chiclet notebook s IBM logom v datarte, by bolo, minimalne komicke.
|
|
hmmmds
Od: TTTT
|
Pridané:
24.9.2020 15:56
Prejavi sa to na cene?
|
|
Re: hmmmds
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.9.2020 16:14
Áno, budú drahšie, lebo dofidlikať tam podporu každého kúska hardvéru aby fungoval aspoň tak ako na Windows bude vyžadovať trocha námahy...
|
|
Re: hmmmds
Od: huanggg
|
Pridané:
24.9.2020 16:43
z dlhodobeho hladiska je urcite lepsie si priplatit
|
|
Nevadi
Od: Obor z huor
|
Pridané:
24.9.2020 21:12
Nemám s tým problém kým sa to nestane mne.
|
|
koroporat
Od: asfd4f34c
|
Pridané:
25.9.2020 11:49
Korporatny uzivatel vyzaduje Linux na notebookoch. Mnoho developerov na Macoch nemoze pracovat lebo veci sa im tam neskompiluju.
|
|
Paradox nie je
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
25.9.2020 13:32
Ak cina opustila cestu windows a dala sa na linuxy, usetrila na licenciách, na druhu stranu ale potrebuje aby linuxy fungovali bez problemov. Takze pre dostupnost driver-ov dobra sprava, kedze vyrobca hw ho realne aj potrebuje.
To moze postupne viac odhryznut windowsom aj celosvetovo z kolaca.
|