neprihlásený Nedeľa, 24. novembra 2024, dnes má meniny Emília
Známe takty údajných rýchlejších Ryzenov 3000

Značky: Zen / RyzenCPUAMD

DSL.sk, 26.5.2020


Niekoľko dní po tom, ako sa objavili informácie o údajných pripravovaných nových vylepšených modeloch desktopových procesorov AMD Ryzen 3000, sú aktuálne k dispozícii aj informácie o ich údajných taktoch.

AMD má v druhom polroku uviesť novú generáciu výrazne vylepšených desktopových procesorov Ryzen 4000 s jadrom Zen 3, podľa nedávnych neoficiálnych informácií ale ešte predtým uvedie vylepšené Ryzeny 3000 s kódovým označením Matisse Refresh.

Ich hlavným vylepšením má byť vyšší takt oproti doterajším modelom. AMD má konkrétne chystať modely Ryzen 9 3900XT, Ryzen 7 3800XT a Ryzen 5 3600XT s rovnakým počtom jadier ako doterajšie modely 3900X, 3800X a 3600X.

Konkrétne údajné takty na základe informácií z čínskeho fóra avizuje Tom's Hardware.

3800XT a 3900XT majú mať oproti doterajším modelom základný takt vyšší o 300 MHz a maximálny Boost takt o 200 MHz. Takty modelu Ryzen 9 3900XT tak majú byť 4.1 GHz / 4.8 GHz a modelu Ryzen 7 3800XT 4.2 GHz / 4.7 GHz.

V prípade 3600XT má prísť k zvýšeniu základného taktu o 200 MHz a Boost taktu o 300 MHz na 4.0 GHz / 4.7 GHz.

CPU majú mať podľa skorších informácií údajne rovnaké ceny ako doterajšie modely 3900X, 3800X a 3600X s tým, že tieto existujúce modely budú zlacnené. Predstavené by mali údajne byť 16. júna a dostupné od 7. júla.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Starship by mohla za najbližšie štyri roky uskutočniť až 400 štartov
Protimonopolný úrad začal prešetrovať, prečo v SR nie sú skutoční virtuálni mobilní operátori
Nový trailer filmu Minecraft
Linux v ďalšej verzii vyradí súborový systém Reiser
Odštartovaná výroba flash pamäte s 321 vrstvami
Apple má prvýkrát použiť vlastný 5G modem v iPhone v marci
Linux dostáva podporu veľkokapacitných pamäťových SDUC kariet
USA požadujú, aby Google predal Chrome a potenciálne aj Android
ISS zvýšila orbitu, aby sa vyhla troskám zo satelitu
Vzniknú fyzické zábavné tematické Minecraft parky


Diskusia:
                               
 

Frekvencie nič neznamenajú!
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

Ale kokot, maniak.

Platí, že reťaz je tak silná ako jej naslabší článok. To znamená, že hocijaká aplikácia je tak rýchla ako jej najpomalšie vlákno.
Preto Photoshop, Office, hry... bežia lepšie na CPU s vysokým taktom.
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

Kým sa neodmotá celý rumpál, môže súčasne platiť, i že článok úplne chýba a nedeje sa pritom priekazne nič.
Odpovedať Známka: -2.2 Hodnotiť:
 

To nie je len o clanku. Retaz moze byt sebelepsia, ak raz vtiahne nohavice tak cyklista pada. To sa stalo aj mikimu a potom sedel na vozicku v kosiciach s obviazanou hlavou.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

čo by sa samozrejme nestalo, keby, priekazne, neutekal na bicykli pred jeho majiteľom.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

velke makove hovno

take 220W AMD FX9000 mali vo svojej dobe takty ako hovado a pomohlo im to velke lobogo

frekvencia nie je vsetko

pokial bude na svete vseobecnea x86 architektura, ktorej jednemu jadru staci 100 MHz a posle vykonom do 314ce jedno jadro intel s 5,3 ghz thermal-velocity erocity boost, tak potom ospevuj frekvencie

rovnako ospevuj frekvencie Pentia4, ktoremu by zdalekaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nestacilo ani 10 ghz, aby to malo 1-vlaknovy vykon ako dnesne intel jazero na 5 ghz
Odpovedať Známka: -0.8 Hodnotiť:
 

áno, Pjetrík, a preto bežia hry lepšie na 3990x ako na 10900k...
ibažeby nie.
Odpovedať Známka: 1.8 Hodnotiť:
 

kuratenko karvave osprostene stale nie je schopne pochopit ze vahu ma troska aj architektura, kedze 3990x a 10900k nevysli z rozvaneko stroja, v rovnekej tovarni, na beziacom pase hned az sebou

a o dalsich veciach nehovoriach ako zavislot na latenciach, na ktore vplyva jednak architektura (neni x86 ako x86 ze ano, jedna maju hovadske monolity a ring bus, druhi chiplety a infinity fabric a dalsich 37 rozdielnosti) alebo rychlost pamati atd
Odpovedať Známka: -2.4 Hodnotiť:
 

Presne tak. V určitých špecifických prípadoch eventuálne celá váha skutočne nemusí spočívať čisto na spôsobe, akým je potenciálne najefektívnejšie spracovávať údaje v pre čo najadakvátnejšie zohľadňovanie poradia dosiahnutia požadovaných výsledkov pri vopred priekazne známej kvantifikácii parciálnej eliminácie algoritmizačných metód iteračnou rekurziou.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

ale no, Pjetríček, v čom nie je x86 ako x86?
Odpovedať Známka: -1.6 Hodnotiť:
 

Implementacia?
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

tym pádom sa nebavíme o architektúre :)
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Dovod? Nie som vtomto doma, ale predstavujem si to asi takto: Povedzme, ze pre x86 existuje nejaky standard, ten je vo forme instrukcnej sady a definicou co ma robit dana instrukcia + licencie na plno pantentov.

Ak implementujem dany standard x86, tak moja architektura z pohladu HW (HDL) je ina, ale splna standard x86. Samozrejme moze obsahovat dodatocne instrukcie, ale je stale kompatibilna s x86.


Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

zhruba. architektúra popisuje pravidlá a metódy.
teda bavime sa o veciach ako funkčnosť, organizácii, inštrukčných sadách, dizajnu logiky, implementácii, atď...

mikroarchitektúra je zase súčasť, alebo nezávislá podmnožina toho celého, a vraví o tom, ako sa s tým vysporiada dizajnér v rámci svojho cpu - presnejšie, ako a akým spôsobom implementuje inštrukčné sady v rámci svojho zadania, účelu použitia a hraničných podmienok.

teda, ak sa bavíme o architektúre, riešime všeobecne pravidlá - itanium, power, x86, arm - a hejtíme x86 ako starú, nepraktickú pičovinu;
ak, naopak, spomíname mikroarchitektúru, bavíme sa o bulldozeroch, bristol ridge, P5 - a hejtíme ich implementáciu a ojeby s jadrami, výpočtovými jadrami, a, samozrejme neschopnosť podeliť dve čísla, po poradí.
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

alebo ináč, aby aj netechnický (jednoduchý) ľud (Petríček) pochopili:

architektúra sú cecky. je jedno aké, cecky sú cecky a cecky sú fajn.

mikroarchitektúra sú konkrétne cecky, ako ich matka príroda nadelil (implementovali). teda od "lentiliek pod kobercom" až po "fuj boha".

ak sa bavíme o arch, bavíme sa o ceckach bez rozdielu, ak o uarch, bavíme sa o špecifickej implementácii ceckov - napr. Liu Quianquian, lebo tá má pekné cecky.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

akurat ze tieto tvoje krasne teorie o rozdiele medzi mikroarchitekturou a architekturou eviduje akurat tak wikipedia ked pise o novych (mikro)architekturach

absolut komplet cela IT obec na to zvysoka j3b3 v cyberpriesotre, SW, HW ... a pojmom architektura mysli tvoju mikroakritekturu, rovnako aj ine pojmy ako monolit ci usb 3.0/3.1/3.2 a pod ... (ked niekto videl na usb3 kluci (to prve 5 Gbps usb 3.0) napisane ze "usb 3.2 gen 2x2" tak nech taky usb kluc odfoti, bude to kur3vska rarita o prikladnom dodrziavani nazvoslovia a definicie ci v pripade mikroarchitektury uzkoprseho drzania sa akejsi nikde nedefinovaj definicie a rozdielu medzi architekturou a mikroarchitekturou)
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

ty!=it obec
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

keby sa chuj troska poobzeral po svete, bolo by dobre
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

chuj zatiaľ nemôže, bo zatiaľ vidí mandle Tvojej manky.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Dakujem za vysvetlenie.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Nie, ze by na tom zalezalo, ale ... vies komu hovor. Len intel to dokazal dotiahnut na 20GHz. Hotovy kral! Uz sa tesim na tieto kremiky, vytru vsetkym zrak a ukazu, ze len intel je to najlepsie!

Ja viem, priekazne som vam vsetkym chybal.
Odpovedať Známka: 1.8 Hodnotiť:
 

Ako vieš? :-)
Ak ide nejaký sólo tranzistor na 20 GHz, určite nejdú ani na pár GHz tie v CPU.
Pjetro ideš...
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

neviem o com sniva Pietro de s "i" miesto "j" v nicku, ale ziadny bezny spotrebny tranzistor na 20 ghz nie je
ani 10 ghz

max. tusim nejake 7 ghz cell cipy

DDR maju 2x nizsie reakne frekv. ako marketingove haunumera, pri DDR2 je to 4x a pri DDR3/DDR4 je to 8x !!!!!!

pri GDDR5/5X je to 2x a 4x (su tam rozne druhy frekvecnii) a pri GDDR6 su realne frekv. cipov nizsie 4x a 8x ako marketingove hausnumara 12-14-16 tzv "GHz"

pri ultra-siroko-zbernicovych HBM1/2/3 podobne 2x a 4x

a aby som nezabudol: ALU v P4 pracovalo na 2x oproti zvysku cipu, takze tam mame rekord: 3,8 ghz p4 a jeho 7,6 ghz ALU
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

a čo si myslíš, že sa používa vo vysielačoch (napr. v Tvojej WiFi)? Nájsť tranzistory s frekvenciou 40GHz ani 80GHz nie je problém...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ano a iste je ich tam 10 miliard na 1 cm^2
Odpovedať Známka: -2.6 Hodnotiť:
 

a iste ide do nich 100A, vid wifi musi byt silna
Odpovedať Známka: -2.6 Hodnotiť:
 

lol, Pjetríček, zase splietame dve na tri?
Odpovedať Známka: 1.0 Hodnotiť:
 

Sak pravdu napisal lol 100A tam netecie a taktiez niesu take pidi
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Pri vychádzaní zo súladu s "ziadny bezny spotrebny tranzistor na 20 ghz nie je ani 10 ghz" je to taká priekazne prazvláštna pravda.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

No jasne, teraz sa nam tu bude sam velky a jediny Pjetro tvarit, ze on nic. Mame ta prekuknuteho. Tvoje akoze vedomosti su z nejakeho pa-veda platku ala slobodny vysielat, ci zem a vek, len technicky zameraneho. Vlastne, asi dost aj odtialto.

Paci sa mi vsak tvoja nepoddajnost, ty tomu vazne veris. Vazim si, ze tak nepoddajne zasierat tunajsie diskusie a pomahas tak budovat reputaciu tohoto servera. Len tak dalej, ty IT playboy!
Odpovedať Známka: -1.6 Hodnotiť:
 

vždy tak je, najprv trepne hlúposť, potom to zaklincuje väčšou, a keď sa nemá kde pohnúť, tak napíše tých hlúpostí mnoho, modliac sa, že sa jeho hlúposť medzi ostatnými stratí.
Odpovedať Známka: 0.5 Hodnotiť:
 

co to drizdate vy znôška dementnych schizofrenikov? jeden s podciarkovnikom, druhy s pomlckou ... vam uz nacisto jebe?
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Nomen mihi Legio est, quia multi sumus.
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

inak toto uz nie je smiesne, skor trapne brat si niekoho nick a pisat v jeho meno. A to nie len Pjetra De, ale vseobecne. To mate 15 rokov? Ako male deti..
Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 

Aký nik? Hento je Ičko a originál je Jebo. Vôbec nie rovnaké.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Je to svinstvo, niektorym to asi robi radost.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Práveže to vôbec nie je trápne. Skutočná trápnosť impersonácie rozkvitá až zistením, že na kvantovej úrovni je jej zastierateľnosť priekazne vlhkým snom.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Ale to uz sme pri Schrodingerovej macke.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Pri tej ale okrem jedu môže byť len niekto, kto priekazne nevie, kam ide.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Amd nikoho nezaujima Amd patri do srotu
Odpovedať Známka: -8.5 Hodnotiť:
 

Aky presne pocit to v tebe vyvolava, ked si uvedomis ze toto tvoje tvrdenie je omnoho blizsie k pravde o tebe samotnom?
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Amd nesiaha Intelu ani po paty a nikdy ho nepredbehne Intel je neporazitelny
Odpovedať Známka: -9.1 Hodnotiť:
 

Pravdu mas, blbecek! AMD, co sa tyka ojebavania nesiaha Intelu ani po clenky a nikdy ho AMD v ojebavani nepredbehne! Intel je v ojebavani naprosto neporazitelny! :-)
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

áno, compute cores, zaratavanie SMT a "up to" frekvencie je stále menší ojeb ako 60% hier...
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Nema zmysel reagovat, zjavne tu chce trolovat, aby zaspamoval diskusiu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Možno je to cestovateľ z minulosti.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mas pravdu, mozno chlapec teraz konecne vytriezvel a este nevie, aka doba je teraz. ;)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ale no, amd prinieslo svetu veľa zaujímavých noviniek ako napr. compute cores, alebo super vzorec na tdp...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

a chuj bude furt trepat 314coviny aj ked mu to bolo 1000x vysvetlene

- najdi mi dnes predavyny retail produkt s velkymi reklamnymi napismi ze XY COMPUTE CORES (nie tichucko existujuce SoC so stavebnymi strojmi kde dnes compute cores UZ NIKTO NESPOCITAVA KOKOT)
- to si snad robis prdel ne? vzorec je kazdemu u prdele, pokial 125W procak nezere 300W, lebo cpu su tak vyrabane: na kratkobovu trafostanicou grilovacku


co nam dalo AMD aj do bezneho konkumneho PC/NTB:
- prvy 1 ghz cpu
- prvy monoliticky 2-jadrak aj 4-jadrak
- koncept apu
- integrovany radic ram v cpu

co nam dal intel:
- wifi
- rimm ram, kde v prdeli su?
- opticky thunderbolt, ktory akosi zdegradoval na metaliku, kde v prdeli je ten opticky? https://bit.ly/3d5yf3g
... co okrem wifi nam nechal intel v PC/NTB segmente v povodnej uzasnej zamyslanej utopistickej podobe?
Odpovedať Známka: -5.5 Hodnotiť:
 

do bežného PC dalo prvý 1GHz procák IBM.
Áno, boli doby, keď Power architektúra bola v bežných PC, ktoré používali najmä grafici a muzikanti.

Monolit znamená na jednom substráte, to dal prvý intel.
Rovnako aj igpu, prvú mal intel, ako aj rôzne čipy spojené interconnectom.

Integrovaný radič? Robíš si prdel, to mali staré HP-čka a DEC-y. Na tú dobu v bežných PC pracovných staniciach.

Alebo snáď by si rád aj vymenovať konkrétne dátumy a sku?
Odpovedať Známka: 3.9 Hodnotiť:
 

asi si chory dement ze? ty si stale nepochopil ze rec je o retail segmente? pretoze v oem si kazdy vyrobi aj pa-hovnovy zazrak, kde z retail segmentu nesedi ani hovno, ani zdroj, ani konektroy, ani napajanie, ziadne standardy a z retail segmentu sa tam neda zabudovat absolutne nic, v takej oem zostave tam moze byt zabudovany aj kavovar

kde je ten bezny rozsireny 1 ghz procak od ibm? mozno prvy 1 ghz procak vyrobil niekto iny este 20 rokov pred amd, ale ze by bol bezne rozsireny v PC sa asi povedat neda

monolit znamena pre celu IT komunitu nieco ine ako pre tvoju choru gebulu

intel mal prvy velky konsky c0c0t, kedze myslienka apu pochadza od amd a nejaky zlepenec cpu a gpu na jednom plosaku nie je ziadne apu

treba pripomenut ze intel mal aj uchvatnu a dnes velmi rozsirenu 64-bit archtekturu itanium, dnes na nej slape cely svet a o amd64 ani pes nezakopne ze? intel-diot, v skutocnosti je to uplne naopak
Odpovedať Známka: -2.4 Hodnotiť:
 

Pjetríček, a sme si vedomý, že retail (po našom maloobchod) znamená formu obchodu, kde sa tovar predáva spotrebiteľovi?
Či u Teba je maloobchod o niečom inom?

Áno, Pjetricek, v 2011 AMD prišlo na to, integro at gpu do CPU. Intel to spravil omnoho neskoršie, v 2010. A všetci vieme, že rok 2010 je neskoršie ako 2011, že áno?

Pjetríček, Pjetriček, taky škaredý slovník som ani v bordeli nepočul. Kto Ťa ho naučil? Maminka? Z kade na také škaredé slovíčka došla?... Záhada nad záhady...
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

tak este raz intel-chuju: myslienka apu pochadza od amd a nejaky zlepenec cpu a gpu na jednom plosaku nie je ziadne apu
AMD: 2011, MONOLIT
Intel: 2010, napr. tento paznechtovy zlepenec https://www.czc.cz/intel-core-i5-670/72247/produkt - CPU 32 mn a GPU 45 nm

to ze AMD chysta apu bolo zname kurevsky davno preeeeeed 2011 (v 2009) a intel sa rozhodol na to reagovat vydanim zlepenca CPU a GPU (este k tomu vyrabanych uuuuple inymi nanometrami), intel chcel tiez svoju podobu tzv. "APU", lenze samozrejme narychlo sa uplne novy moniliticky cip uviest na trh neda, tak najprv vydali hentake zlepence na jednom plosaku, monoliticke APU a to myslim pojmom APU (nie henten zlepenec) malo na trhu prve AMD

(a teraz bude pol roka 314covat ze intel ziadne apu nikdy nikde nemal)

Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

lol, Pjetríček.
1. intel nikdy APU nemal, APU je obchodná značka AMD
2. intel riešil integrované gpu od 2001, či kedy ich začali integrovať do Northbridge. To AMD ešte nestihlo zruinovat ATI, aby ju mohli za lacné peniaze skúpiť a začať stavať na ich úspechu.

PS: tipujem, že chuja ma v puse Tvoja manka, keď ho spomínaš.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

a samozrejme:
nikto nepočítava je pičovina, výrobca robí:
https://www.amd.com/en/products/
apu/7th-gen-a10-9700-apu
samozrejme, môžeš si ho aj kúpiť Ty, napr. tu:
https://m.heureka.sk/procesory/
amd-a10-9700-ad9700agabbox

PS: celkom slušne sa vyjadruješ Pjetrik, Ťa tak maminka naučila?
musí byť teda poriadna, ako to píšeš, 314ca, keď Ťa ani slušnosti nevie vychovať.



Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

To hej, ale mnoho ľudí by hrešilo. Skôr by sa tu občas mohlo spomenúť IBM a ďalšie firmy vyvíjajúce v tejto brandži procesorov.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Kazda zdrava vyroba sa casom optimalizuje a bolo by hlupe na tom nieco nezarobit tj, ponuknut "stare" modely za menej, co by ste museli spravit tak ci tak, komponenty stracaju cenu casom, takze staci nahradit vylepsenym modelom, ktory bude zrejme aj lacnejsi na vyrobu a pytat si zanho povodnu cenu. Alebo to je len nastroj ako umelo navysit cenu a trhovu hodnotu buducich ryzenov 4000.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ide skor o vypredaj skladovych zasob. Su to zrejme odskusane, mierne pretaktovane X, ktore dostali oznacenie XT. Ked pridu na trh Ryzen 4, tak predosla generacia sa nebude dobre predavat a preto este tento marketingovi tah. Ale dobre, aspon je siroka ponuka.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

"vylepšeným".
allcore bez exotického chladenia nedajú nad 4.2GHz, a to sa bavíme o špeciálne vybraných cpu, boost clock je u amd mýtus (lebo, podľa rezidentného špecialistu Pjetra, je dosiahnuteľný len za dodržania podmienok, ktoré nikto nepozná).
Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 

Co bolo skor sliepka ci vajce? Co je lepsie Intel alebo AMD?
Večne dilemy
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

easy.

1, vajce, od niečoho, čo ešte nebolo sliepkou.

2, to, čo Ti dá lepší výkon pri tom, čo s tým budeš robiť.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

1. To vajce sa zjavilo len tak samo od seba???

2. Ak porovnavas vykon, tak pomer cena/vykon nic? Co tak spotreba a stabilita k tomu, naklady na chladenie?
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

1, vyprdol ho nejaký reptilián, ideálne sorosovský vesmírny židojaster, ktorý nás prišiel očipovať, a pomýlil si éru.

2, cenu máš danú rozpočtom.
výkon Ťa zaujíma per use case.
zvyšok riešiš až pri oc.

Náklady na chladenie sú v neprospech intelu: cca 30 eur za cm 212evo, čo je rated 150w. Ľahký OC das aj nhd15 s jeho rated 300w. OC so spotrebou nad 250-300w riešiš aio alebo custom loop (a tu sa bavíme o rozpočtoch na úrovni 10900k, 2080ti a vodou chladnú dosku).
AMD - použi predpísaný chladič, alebo strať záruku.

Stabilita je v prospech intelu - nerieši chiplety, offset, rozdiely medzi nimi, interconnect... Delta výkonu a teplôt medzi jadrami je tiež v prospech intelu. Potrebné napätia sú pri intel nižšie, čo znamená aj dlhšiu životnosť.

TBH, do dvoch rokov beztak vymeníš CPU, takže máš jedno, čo kúpiš.
Odpovedať Známka: 4.4 Hodnotiť:
 

1. a ten reptilian sa vypliahol z vajca, to vajco zniesol kto?

2. ahaaaaaaaaaaaaa, takze predsa sme skoncili pro pomere cena/vykon, pretoze ked mam fixny rozpocet, intel nemoze pre danu sumu ponuknut lepsi vykon a vyjst ako lepsia volba
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

1. určite nie sliepka, lol.

2. samozrejme, Pjetríček, preto napr. 10600k ma vyššie fps a stojí menej ako najlepšie 3950x, každý rozumný Pjetrík si na hranie kúpi tú 3950x.
lebo vyššia cena/menší výkon == väčšie číslo a viac je lepšie, všakže?
Odpovedať Známka: 2.6 Hodnotiť:
 

Chcel som ti dat plus ale netrafil som :(( , v dobrom samozrejme
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

na hranie si kupis aj tak 3600, pretoze tie zvysne 2-3% ti za 2nasobok jednoducho nestoja a nalejes to do grafiky.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Chlap takmer v stredných rokoch a radíš mu hry? Zvláštne...
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Preco by to malo byt zvlastne nechapem. Ci hranie hier je nejaky neakceptovatelny konicek? Chapem, ze pre chlapa v krize stredneho veku je to nemyslitelne a tazko vysvetlitelne, ale urcite najdeme aj u teba nejaku nezmyselnu cinnost, ktoru povazujes za formu relaxu.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Uhádol si. To patrí deťom do 5-6 rokov.
Odpovedať Známka: -1.7 Hodnotiť:
 

Detom do 5-6 rokov PC hry nepatria vobec do ruk, ale vsak ok. Uzivaj si svoj konicek a dopraj to aj ostatnym. V opacnom pripade sa potom zacnu srat do teba ;)
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Kto píše o PC? A hrať PC hry v nejakom nad 18 veku je vážne nielen divné ale prinajmenšom už na zamyslenie.
A myslím si, že 5-ročné deti sa bežne v škôlkach učia pracovať s PC. Videl som, robil som pomôcky pre tie deti a všemožne vypomáhal a bolo vidieť aj výsledky, nie magorenie nad šibnutou hrou, "Karel a tanky", či strieľať postavičkám do hláv alebo nezmyselné skladanie guličiek ako je v mobiloch a iné fakt pakoviny. To dospelý človek predsa musí z toho zvracať!
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Nie, 5rocne sa s PC bezne v skolkach neucia pracovat. Ze si robil nejaku aktivitu v konkretnej skolke moze byt pravda, nie je to pravidlo a nie je to ani bezne. Hry hram ako desktopove s ludmi, tak na PC a je to uplne v poriadku. Kedze ale NECHCES akceptovat niekoho ineho volbu, tak sa pojeb.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

plne s Tebou súhlasím.

Akurát si dovolím pred poslednú bodku dodať "dáždnikom do riťi, a potom ho otvor a zákrúť nim."
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

súhlasím.
ale prihoď ešte 10%, hlavne po OC, pri ktorom 3600 zaostáva vo všetkom.
naviac 3600 je bez igpu, čo je nevýhoda pre twitch.

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Tak si kúp vyšší model, aký problém?

Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

nie, lebo zmena pár hodnôt, čo si spravím za hodku aj sám v rámci hobby, mi, 200 eurového cpu mi dostane výkon 300 eurového.
čím si môžem ušetrené peniažky pomíňať na grafiku.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Aké ušetrené? Lepšie chladenie - drahší chladič. Rýchlejšie a spoľahlivejšie RAM - drahšie RAM. MB vhodná na preťažovanie a spoľahlivosť - drahšia MB. Treba kvalitnejší ATX zdroj - drahší zdroj... Mám pokračovať?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Co je vo vsetkom? hruby vykon ma samozrejme vyssi, v hrach realne ale nepouzitelny. Takze pokial je primarny vykon na hranie a nepouziva sa SW, ktory ten rozdiel vie vyuzit, tak ti 3600 staci a cenovy rozdiel strcis radsej do lepsej grafiky, to ti v hre prinesie viac.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Cenový rozdiel strčí do kapsy ako ušetrené peniaze!
Napríklad pre rodinu, deti.
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

Alebo mas dostatok penazi aj na rodinu a deti a ostane ti aj rezerva do grafiky. Neposudzuj vsetko len podla svojho vrecka.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Lebo medvede.
Však to píšem furt, že ľudia majú zbytočne veľa peňazí a korona nás vôbec, alebo vôbec ničomu nepriviedla, ako čítam, tak presne naopak.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Kto v dobrych casoch nerozhadzoval, dnes uroci. Nie je lepsia doba na investicie, nie je lepsia doba na kupu noveho auta. A najdu sa aj dalsie veci. Kto ma rezervu a perspektivu nema problem. A to napriek znizenemu prijmu domacnosti o 15% a zvyseni nakladov cca o 10%. PS este musim kupit lepsiu stolicku a volant.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

No jedine tuším Slovensko má furt dobré časy. Nechápem, ľudia minú na chujoviny aj boha.
No zabudol si, že včul polovica Slovenska nerobí...
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

To je problem tych ludi co minu na chujoviny vsetko a okrem toho nie je to vobec tvoja vec na co kazdy svoje peniaze mina. Na co su ti peniaze ked z nich potom nic nemas? Naviac kedze polovica slovenska nerobi a ani nikde nechodi, tak hadaj co je dobre na zabijanie casu? Naviac PC si clovek predsa nesklada kazdy mesiac ci kazdy rok.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Myslim,ze ked niekto nerobi, tak najlepsie co moze urobit je predrbat posledne peniaze na spickove herne PC. Ak Ti potom taky sused vyzerie celu zahradu lebo nebude mat co jest tak potom to uz bude snad jasne.
Ked dam chore decko do skoly s ostatnymi co ich do toho ? Prava jedneho koncia tam kde zacinaju prava druheho. Nezijeme v izolovanych bublinach.
Odpovedať Hodnotiť:
 

1. Ak ma niekto po 2 mesiacoch znizeneho prijmu existencne problemy, tak asi nebude uvazovat o nakupe nicoho co nie je potrebne pre prezitie. Vzhladom k tomu co som videl, to ale nebude vyznamna cast spolocnosti.
2. Ak niekto napriek tomu minie peniaze na hluposti ktore si nemoze dovolit problemy si zasluzi. Cim skor pridu taki ludia o peniaze tym lepsie, netreba ich od toho chranit inak sa to nenaucia.
3. Zahradu mi nik nevyzerie, ziadnu nemam.
4. Ze kazdeho je hovno do penazi druhych je jedna vec. O ovplyvnovani druhych je vec druha a nesuvisiaca.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a tebe uz nacisto JEBE ty chuj prijebany ???????
3950x je 16C, preto je drahsi

10600k je lepsi v hrach (a intel vseobecne), alebo ina architektura, mikroarchitektura, makroarchitektura, derivat, odnož, 314ca odvodena implamentacia od x86, slovicko si daj ake chces
a vyssie frekvencie 10600k tomu len pomahaju

btw: a ako intel-idioti vravievaju: hry potrebuju malo pouzivanych vlakien a cim menej pouzivnych vlakien tym viac sa rozdiel frekvecnii podoba rozdielu vo vyuzivani jedneho vlakna a ten rozdiel vo vyuzivani jedneho vlakna 10600k a 3950x je aky? 100 MHz !!!!!! realne pri zatazeni 3-4 vlaknami (a aj to nie full load na 100%) bude rozdiel frekvecnii niekde okolo 200-300 MHz, kedze pri tych 3-4 vlaknach ten 10600k pojde na 4,7 a 3950x na 4,4-4,5

sprav si laskyplne test: napr. 6-jadrak amd a 6-jadrak intelu natvrdo nasetovany na rovnakych frekvenciach a pri rovnakych pamatach, ktory cpu bude lepsi pre hry. asi intel-demental, ale rozdiel bude dost maly
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

A nie je to jedno?
Takéto chujoviny tu denne riešite a čertíte sa, napínate piliny v búdkach a však trochu humoru treba do života.
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Aha, Pjetricek, žeby predsa len záležalo na použití?
zaujímavé...

Čo máš stále s tou demenciou, schizofreniou a idiociou?Predpokladam, že sú to všetko diagnózy Tvojej manky, alebo?
Vcelku praktické, keď s ňou sexuješ, máš, prakticky, vždy na pipíku inú osobu.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Mnooo... sliepka kým sa uvarí, vajce už priekazne dávno je. Koniec večnej dilemy.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Len sa tak chcem opytat keby dajme tomu dajako slo vyrobit toten intel core (neviemkolko) touto technologiou 7nm mal by taky procesor nizsiu spotrebu ako tie 14 ci 12nm co vyraba odkedy vyraba procesory a kedze by to znamenalo ze sa zmensi ten procesor tak by zas trebalo vyvinut novu paticu nan?
Odpovedať Hodnotiť:
 

1 - Keď sa chceš opýtať tak sa opýtaj.
2 - šlo by to
3 - mal by nižšiu
4 - od roku 1982
5 - trebalo
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Debata je ako vzdy plnohodnotna, plna technickych detailov. Objavil sa aj dlhodoby nesvar v podobe nadavania. V tejto krusnej dobe musia byt diskuteri k sebe mili a navzajom by sa mali chlacholit a nie napadat.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Nie, ze by na tom zalezalo, ale ... pal do puce.
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

v rámci všeobecného povedomia medzi chlapmi na úrovni.

Ľudí posielaš do piče, a to, ak sa správajú ako kreténi (vid spam pôžičky od niekoho, kto nemá na vlastnú doménu; resp. spamu je free btc), nepoužívajú dvorný skracovač (lebo tento skracovač, je ako na kár skartovač) a/alebo Pjetra, keď začne používať level 4 slovník (idioti, dementi...) - v tom prípade ho, untermescha, rovno pošleš do matky piče.

Pekne sa mu ospraveldň, pohonkaj si, a iď spať!

PS: "nie ze by na tom zalezalo, ale?" - si nejaká priteplená schwuchtla alebo -man? v dobrom, samozrejme...
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Nie, ze by na tom zalezalo, ale ... ty mas tiez dobre halusky a ja som ho posielal do puce. Teba posielam do pice. Spachtos!
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Chlapi ja by som aj siel. Nie moc prespekulovane, zasa ale nie uplne naivne s covid testom max 4 dni platnym , tak cca +- 25 rokov. Bez postihnutia feminizmom , karierizmom a inymi novodobymi pliagami. Ma tu niekto typ?
Ps: umelinu nemusim
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pani IT Veronika.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Necitas pozorne 43 je o dost viac ako 25.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Slečna Gertrúda by bola vcelku fajn riešením Tvojho zadania.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nie, ze by na tom zalezalo, ale ... uz sme sa vyspinkali? Co to ospravedlnenie? Bude?
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

nie, Pjetríček obsadil svoju manku a drží ju ako Hitler Poľsko.

sme sami zvedaví.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

V poziavke sice nebolo priamo IQ ale s tym pod 80 nesplna specifikaciu. A popravde ak by som mohol zadat dospecifikaciu chcelo by to dost rozsiahly facelifting.
Odpovedať Hodnotiť:
 

hlavu si môžeš odmyslieť. v tme je každá pička rovnaká.
ale, tú výdrž a tie polohy Ti ani vysokoškolsky vzdelaná doktorantka rodových štúdií nepredvedie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presvecil si ma davam tomu dievcatu dancu. Mlady si sancu zasluzia. Chcel som 25 ale nebudme diskriminacny.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Toto uz nikoho nezaujma, nech predavaju cely novy xbox komplet za rovnaku cenu a bez OS(alebo aj s linuxom)
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár