|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Porovnanie.
Od: Ryzen Master
|
Pridané:
23.5.2020 12:02
Bude zaujimave porovnat pretaktovane x prostrednictvom ryzen master s xt. Ak sa pretaktuju x o tych 200 - 300 na uroven xt, ci sa to vobec oplati kupit. Zrejme tam bude zanedbatelny rozdiel vo vykone, ak vobec nejaky.
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Pjetro de la Perra
|
Pridané:
23.5.2020 12:42
skôr je otázka: reálne alebo "up to" clocks.
|
|
Re: Porovnanie.
Od: googlemeter
|
Pridané:
23.5.2020 18:27
otazka je ci to bude zrat aspon 350 alebo 500 W prvych 120 sekund a potom to pojde na 2GHz na 1 jadre .. ?
ak nie nechcem nic menej vyspele
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Pjetro de la Perra
|
Pridané:
23.5.2020 18:38
Neboj, zapneš pbo a autooc, a dá aj viac.
Plus dostaneš advanced features ako ryzenfall, chimera, masterkey, fallout, a mnoho ďalších, ktoré ti ani intel nedá.
|
|
Re: Porovnanie.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 22:06
kuratenko karpane osprostene nevedome, ked sa v pripade intelu spocitaju vsetky varianty vsetkych zranitelnosti, su ich tucty a tucty a tucty ... a to ti ani amd neda
samozrejme featury ako:
- thermal erocity velocity boost, kt. je nedosiahnutelny aj na vodnikovi
- procak s napisom 125 W a pri plnom zatazeni zere 300W OD VYROBY, BIOS a VSETKO OSTATNE NA DEFAULT a AUTO - intel dokonca tvrdi ze to je OK, lebo tak boli CPU dizajnovane (!!!), no ale chvalabohu je to tak len 28s ci 56s ... ufff to nam odlahlo ... potom musi ist procak do chladnicky aby mohol znova makat aj s boostami: https://bit.ly/3bZka6m, kapitola Chování procesoru: PL1, PL2, tau a EWMA
(definiciu TDP si prosim zakaznik pozri tu a tu a tu a tu a hentam a este aj tu, lebo co ked tym TDP nahodou myslime kontinualny vykon 547 mikrowattov pocas casu 11,2 sekundy - to je potrebne na vyrthnutie vlasu)
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 22:36
Čo je to "plné" zaťaženie?
Odkiaľ, z ktorej diery furt chodíš na tie nezmYsly? Fakt ma už sereš s tým!
Daj názov toho originál INTEL dokumentu, ale drž hubu. Na vymyslené sprostosti už naozaj nikto nemá náladu!
A ešte aj tých posratých 28/56 sekúnd si kde zobral?
|
|
Re: Porovnanie.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 22:41
a ty si dosiel zo statnej karanteny po 2 mesiacoch a predtym si bol rok v kambodzi bez pripojenia na net?
to si robis akoze prdel? ako sorry, ale skoda komentovat
plne zatazenie: task manager/cpu utilization a vidis hore rovnu ciaru na 100%
28s-56s: ako to fakt sa pytas kde som zobral tie casy ????
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 22:45
No dobre, nie každý sme až tak študovaný... Môžeš mi poskytnúť názov toho orig. INTEL dokumentu, kde sa tieto časy spomínajú? Ja som sa po to naozaj nikde nedostal. Netvrdím že neexistujú, ale proste ich neviem nájsť. Nejaký truhlíkovia na weboch ma naozaj nezaujímajú...
Rovnako si neviem nájsť informáciu, že AMD naadresuje, vraj, len 128 mbit( žial tak nejak to uviedol autor) BIOSu.
|
|
Re: Porovnanie.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 22:52
erudovanejsie SK/CZ portaly sa tym hemzia uz mesiace, ale ked to chces od intelu od matelu
nech sa paci: https://intel.ly/36oYXl7
4.1Y/U -Processor Line Thermal and Power Specifications, tabuuulecka, riadok 16
intel je macher, lebo sa vie aj hrdo byt do prs a pouzivat aj 2x taky cas, teda 56s
|
|
Re: Porovnanie.
Od: jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 22:55
Ten dokument mám. A videl si pre aké je to CPU?
|
|
Re: Porovnanie.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 23:06
to je kurevskym bordelom co sa mysli pojmom 10th. gen. .. aj take ladove jazero mobilne cipy
zrejme este specifikacie vonku nemaju, lebo nestihli, alebo sa s tym nechcu chvalit ze podobne chujiny uplatnovane v mobilnych cipoch uplatnuju aj v desktope ... odkial to mam vedet?
no asi to bude tymto ze?
anandtech.com: https://bit.ly/3d1h0jC
Intel sent us details on what it has determined should be the recommended settings for its K processor line:
Core i9-10900K: TDP is 125 W, PL2 is 250 W, Tau is 56 seconds
Core i7-10700K: TDP is 125 W, PL2 is 229 W, Tau is 56 seconds
Core i5-10600K: TDP is 125 W, PL2 is 182 W, Tau is 56 seconds
"Intel sent us" !!!!!!!!
a tak to bude asi aj v pripade inych zahranicnych portalov zvucneho mena, od ktorych to preberu dalsi a dalsi a dalsi
tak si vyber ci verit tomu ze par najzvucnejsim portalom, yotuberom atd to intel poslal ....
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 23:08
OK. Ja si radšej počkám na oficiálnu INTEL verziu pre spomenuté CPU. Ale aj tak dík. Hádam z Teba neubudlo...
:-)
|
|
Re: Porovnanie.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 23:16
sak si pokojne cakaj, akurat uvedene fakty potvrchuju prve testy ze ano ... hmmmmmm ake divne ze
proste po 56s sa to utne a z 4,8-4,9 ghz all-core zatazenia i9 10900K to ide prepotene prehulene prepecene na 4,0-4,1-4,2 ghz all-core zatazenia (podla kvality chladenia) a tam to pojde bez prerusenia zataze donekonecna, intel akurat garantuje zakl. frekv. ze ked chladenie nie je vyslovene na hovno, tak to na all-core zatazenie pojde ten zaklad, t.j. v pripade i9 10900K tych 3,7 ghz
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 23:23
Mne to nejaké divné nepríde.
Mne príde divné skôr to, že načo niekto prataktováva CPU. Nie som toho zástancom a aj Windows s tým mával dosť trable, ohľadom nejakého časovania. A zasa, nepotrebujem si vedome kaziť veci a mne nejaké blbosti, či to akože "ide" na 4 alebo 4.1 GHz môže byť naozaj ukradnuté. Či mi niečo trvá 2 hodiny, nakresliť, tak akože vyššia f CPU mi k tomu naozaj nepomôže.
A... neurážaj. Proste ja k tomu nemám po tých všakovakých skúsenostiach absolútne žiaden vzťah.
|
|
Re: Porovnanie.
Od: asdasdads
|
Pridané:
25.5.2020 8:58
tak asi mas humbuk v pojmoch,ako pretaktováva CPU? vsak intel tvrdi ze jeho Core i9-10900K bezi na 5,3GHz ano bezi ale iba menej ako minutu potom to spadne na cca 4GHZ alebo aj menej, to je ako keby si zene vravel ze mas vykon ako byk ale iba minutu a potom iba ako steniatko :D
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Wernher
|
Pridané:
25.5.2020 11:45
Aký humbuk v pojmoch? Proste je mu jedno na akej f to beží.
A zrejme by už bolo načase udávať priemerný výkon CPU nie v nejakých vymyslených GHz(aj tak na GHz v tom púzdre nič nebeží), ale v niečom rozumnejšom...
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
24.5.2020 0:18
U tých prdítok je v dokumentácií uvedené, že PL2=PL1*1.25, tak aký 2-násobok?
|
|
Re: Porovnanie.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.5.2020 8:36
+25% to su icelake 4C8T mobilne prditka spred roka - sam si strasne upozornoval ze pre ake to je cpu
v desktope dnes pre 10C sme na +100%
a v buducnosti to bude podla unikov ESTE HORSIE: https://bit.ly/2Xo869x (tabulka na konci clanku) a bude to +164%, +214% a + 286% .... kam sa hrabe +25%
no a okrem toho si treba uvedomit, ze to su specificke odporucania pre nastavenie PL2, aby procesor nebol vykonovo brzdeny, vyrobca dosky si moze dat aj +500% a 600W
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
24.5.2020 8:40
OK. A je to niekde zdokumentované INTELom? Alebo len zasa kadejaké info?
Niekde som si tam všimol, že na 25% času vypne hodiny pre CPU a tak sa chladí...
|
|
Re: Porovnanie.
Od: asdasdads
|
Pridané:
25.5.2020 9:01
z dokumentovane je iba to co chcu, tak isto nemali zdokumentovane chyby o ktorych vedeli a tiez vyrobcovia diskov nemali zdokumentovane ze ich disky su SMR, ale aj bez toho vies ze ci je to tak alebo nie, prave na to su tie testy od renomovanych stranok
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Wernher
|
Pridané:
25.5.2020 11:51
No ak je nejaký Matelko, čo odreže pliešok - kryt CPU nejaká renomovaná stránka, podobne ako poondiate diit, tak potom takých "odborníkov" naozaj nikto nemusí!
A čo že výrobca CPU nepíše o nejakých nedostatkoch CPU? To akože aj výrobca chladničky má napísať, že motor sme vyrobil z drôtu z menšou čistotou medi, alebo plechové jadro motora má horšie straty(magnetické vlastnosti) to kto by písal??
A špekulanti sú iba subjektívny zaťažení často bez elektrotechnického vzdelania a skúseností s elektronickými obvodmi! A takých drízdy má kto čítať??
|
|
Re: Porovnanie.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 22:45
keby si si ty chujo pozrel aspon ten link v tom skracovaci v prispevku vyssie https://bit.ly/3bZka6m
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 22:48
Toto ja nemusím. Kde je originálna dokumentácia? Nie z hovna vycucané hodnoty...
Anglická wiki má aspoň ten malý zmysel, že naspodu príspevkov uvedie dokumenty odkiaľ čo vycucali. Nejaké pošahané Diit nikoho seriózneho nezaujíma.
|
|
Re: Porovnanie.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 22:54
erudovanejsie SK/CZ portaly sa tym hemzia uz mesiace (diit.cz dyk more ty chuj, to sa spomina aj na uuuuplne inych zahranicnych zvucnejsich portaloch ... cisty blazen) a vedia ze je to v dokumentacii intelu, ako uvazdam vyssie
z hovna vycucana je tvoja hlava
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 22:58
No keď to povieš...
Ale na rozdiel od Teba, ja Ťa nečastujem privitimizmami, len nemám rád, keď som neinformovaný a mám čítať všakovaké akože technické weby plné amatérov!
Takýto bol aj časopis PC_Medzera, či PC_Reve...
|
|
Re: Porovnanie.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 23:07
wooow anandtech.com = všakovaké akože technické weby plné amatérov!
akoze by ma fakt zaujimalo kde by to malo byt akoze uvedene, v nasej ustave alebo kde akoze?
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 23:12
No, pozri, tie mnou spomenuté časopisy robili fakt amatéri a ich vymysleniny ľudia doslova žrali...
Čo mi neprejde rukami, k tomu som dosť opatrný, až skeptický.
Je to zlé?
Mojou obrovskou nevýhodou je neznalosť hovorovej angličtiny, tak videá radšej ani nepozerám, nepočúvam.
Ale zasa nie som na svete 2 roky, aby som si nevedel urobiť aj svoj vlastný názor na niektorú problematiku.
Aj tie čudesné čísla, že 145 Ampérov tie CPU ešte furt papajú, potom mi nevyjde 300 W spotreba...
|
|
Re: Porovnanie.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 23:19
PC_Medzera, či PC_Reve nepoznam, v zivote som o nich nepocul (pokial to neni PC Revue)
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 23:24
Space a Revue predsa...
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Asuu
|
Pridané:
24.5.2020 2:33
Tebe dobre pecie na tu hlavu, pises o amateroch a pritom splietas ohladom OC uplne blbosti ty "odbornik". O PL ktore su verejne zname a dokaze si ich dohladat aj opica uz ani pisat nebudem. Este aj upratovacka v redakcii PC_Medzera vie o IT viac ako ty.
|
|
Re: Porovnanie.
Od: iKamo
|
Pridané:
24.5.2020 7:59
Verejné známe sú akurát tak záchody...
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Wernher
|
Pridané:
25.5.2020 15:22
Nesplieta
|
|
Re: Porovnanie.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 22:56
http://www.dsl.sk/article.php?article=23869
a dsl.sk ma 56s odkial? co hladas na takom posahanom portali?
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 23:00
Nič. To čo aj Ty. Niečo sa človek občas priučí, aj keď ako vidím, je to dosť komplikovaná cesta. Pretože som žiadnych 56 sekúnd pre tento CPU nikde v INTEL dokumentácií nenašiel. Ak hľadám zle, alebo nie všade, tak sa predsa spýtam nie? Aj to Ti robí problém?
|
|
Re: Porovnanie.
Od: ¡jupiii
|
Pridané:
24.5.2020 0:07
Problem je, ze reagujes na nespravnu stranu diskusie. Clovek sa nema pytat, odkial tie udaje mste, pretoze si ich vies vyhladat.
Ale v prvom rake by si sa mal pytat Intel dokumentacii, ako je mozne, ze na 14nm technologii vyroby transistorov dokaze pocas piatich rokov neustale dvihat vykon bez zmeny navrhu celeho procesu.
Preco dokaze pocas 5r na tom istom vyrobnom procese s tym istym jadrom navrhu vzdy zmenit slot. Dvihol vykon o 3% ale prerobit slot bola nutnost.
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
24.5.2020 0:13
No pozri si niekedy špecifikáciu jednotlivých vývodov toho CPU.
INTEL to tak robí roky, že väčšinou s nejakým vynovením zmení aj vývody. Mne to ako divné nepríde, robím so súčiastkami 38 rokov, tak sa tomuto nečudujem, aj keď sa niektorí nad tým pozastavujú...
Alebo si mal na mysli niečo iné? Neboj, nespia ani v INTELi.
|
|
Re: Porovnanie.
Od: ¡jupiii
|
Pridané:
24.5.2020 9:25
Tak to si poriadne pod urovnou Slovakov, ktori mali vzdy dobry vztah k prirode. Kedysi bolo bezne veci vymienat, upgradovat. Teraz je dolezite veci hadzat do odpadu, pretoze banda nevzdelanych inzinierov mysliacich len na svoju vyplatu nevedia navrhnut kvalitny produkt.
Pamataj, toto desatrocie bude o navrate do minulosti s novymi efektivnejsimi produktami, ktore budu opravitelne a upgradovatelne. Intel uz poriadne meska.
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
24.5.2020 9:41
Storočie vody a pitnej obzvlášť. Čo tam po nejakom CPU...
Neviem čo kto kedysi vymieňal, možno ak tyristor v doma zošmodrchanej nabíjačke. Vecí nebolo, tak si ľudia do mnohých vecí doslova fušovali sami.
Ale keď dnes vidím mládenca, div že nie násť ročného, ako odlupuje zapájkový pliešik z CPU a machruje akú dôležitú vec ide napraviť, je mi z toho zle.
Dodnes deň používam iba a len silikóvovú vazelínu čo má už aj 35 rokov a ešte ju ani nenapadlo zaschnúť...
A nepotrebujem polovodiču čumieť na tranzistory, aj keď u EPROM to bola pod mikroskopom pekná podívaná.
|
|
Re: Porovnanie.
Od: okok
|
Pridané:
25.5.2020 9:07
ok booomer
|
|
Re: Porovnanie.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 22:07
pokracujeme dal:
- nase procaky su vyrabane na kratkobe/narazove zatazenie (zabezpecovane technlogiami TDP=PL1/PL2/PL3/PL4, TAU, EWMA) ... panboh chran vyhulit i9 10900K na 10 minut vsetky jadra na 100%, ved to by nam po 56. sekunde spadol vykon na uroven i7 10700K ... pozooooooooooooor, nase procesory na toto nie su, nase procesory su na kratkodobu zataz, ziadny rendering
- a mozte byt radi ze tieto desktop CPU nemaju AVX512, lebo keby ho mali, to by ste videli tie cary-mary s frekvenciami ako by sa to zrdbalo dole o dalsi 1 ghz ako je u server cpu dobrym zvykom
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 22:42
Koľko tých serverov si aspoň videl zvnútra?
|
|
Re: Porovnanie.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 23:10
co sa vnutri servera hlada? tie avx512 instrukcie?
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 23:14
Mňa to ako technicky aj celkom zaujíma...
|
|
Re: Porovnanie.
Od: ¡jupiii
|
Pridané:
24.5.2020 0:10
technicky si diskusny troll
|
|
Re: Porovnanie.
Od: Jan ko
|
Pridané:
24.5.2020 0:14
Ani nie, len sa držím faktov výrobcu, nie kadekoho.
|
|
Re: Porovnanie.
Od: asdasdads
|
Pridané:
25.5.2020 9:10
jasne aj piloti noveho boeingu sa drzali podla faktov od vyrobcu...
|
|
Re: Porovnanie.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.5.2020 8:07
-------------- -------------- --------------
Mozno AMD vybavi tieto nove Ryzen 3000 refresh aj s tou uzasnou featurou co maju CPU Intel: 1/2 ci az 1 minutova trafostanicova grilovacka vhodna na hry a vylepsovanie skore v kratkych benchmarkoch, po ktorej musi ist CPU do chladnicky, lebo inak sa na tie turba kuka hlboko zdola.
No a thermal erocity-velocity boost je jak columbova zena: nikto ho nikdy nevidel, ani romanko de8auer na custom vodnikovi. Je to uzasna marketingova featura.
-------------- -------------- --------------
|
|
Re: Porovnanie.
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
25.5.2020 15:43
Samozrejme, že nevidel.
Pre erocity boost musí, priekazne, osedlat Tvoju mamku.
1/2 až 1 minútová grilovačka je kód pre Tvoje gymnastické výkony?
|
|
dnes má meniny Želva
Od: Buržuj.....-
|
Pridané:
23.5.2020 12:09
AMD už chŕli toľko modelov procesorov ako Nvidia kariet.
|
|
Re: dnes má meniny Želva
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
23.5.2020 12:19
Pokial sedia patice tak nevadi.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
23.5.2020 12:50
Tak logicky, že či je nahliadanie na vytĺkanie marketingového kapitálu z odfláknutého firmvéru morálne akceptovateľné patrí medzi priekazne individuálne etické voľby.
|
|
Re: dnes má meniny Želva
Od: /dev/null
|
Pridané:
23.5.2020 18:14
a este chipsety su podporovane
|
|
Re: dnes má meniny Želva
Od: Pjetro de la Perra
|
Pridané:
23.5.2020 18:40
ale len, ak si ich ľudia vyplačú (a risknú smrť dosky, prídu o záruku a zničia jej hodnotu).
|
|
Re: dnes má meniny Želva
Od reg.: Buržuj.....
|
Pridané:
23.5.2020 15:16
Nie, ze by na tom zalezalo, ale ... bohaty vyber je lepsi ako chudobny.
|
|
Re: dnes má meniny Želva
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 21:35
niektorym ludom uz akoby nacisto jebalo
portfolio AMD je praveze dost chudobne co sa tyka poctu modelov, to prave intel-dementel ked vydava nieco nove, tak vyda cca 3 tucty modelov (bolo to tak aj pri mobilnych ice lake - sunny cove pred rokom) a je to tak aj v pripade desktpooveho kometoveho jazera: https://bit.ly/3c0FZlQ ... "Intel oznámil v řadě Comet Lake a patici LGA 1200 přesně 32 různých modelů procesorů." slovom TRIDSATDVA !!!! kolko modelov uviedlo AMD pre Ryzen2000 (tiez 32?) a kolko ich ma pre Ryzen3000 ???????? tiez 32? SPAMATAj SA !!!!!!!!!!
a teraz otazka: preco ma intel tolko mega-mrte modelov? lebo ma monolity, vytaznost ako hovno a intel musi vyuzit kazdy jeden paznecht co sa vylupne z waffera, kazda jedna nefunkcna debilina znaci nejaky model
|
|
Re: dnes má meniny Želva
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 22:43
aha iba -10?
a intel idioti minuskuju az sa im od klikania s mysi pari (aj z gebul)
dufal som aspon v -1000, pretoze vazna psychicka porucha v neschopnsti vnimat realitu je tu velmi rozsirena
|
|
Som Pjetro De a hanbim sa za to
Od reg.: Pjetro de | Admin
|
Pridané:
24.5.2020 9:15
Pozdravujem vas vsetkych a chcem vam oznamit, ze od zajtra nastupujem na liecbu v psychiatrickej liecebni v Snine. Dufam, ze tam bude este internet, tak napisem zazitky. Potesi ma, ked si na mna spomeniete a pridete ma aj pozriet. Intelu zdar!
|
|
Re: Som Pjetro De a hanbim sa za to
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.5.2020 20:13
dakujeme za informaciu
tak nech ti to v tej snine medzi panmi v bielych plastoch vyjde ... a ked budes znova zdravy a oprosteny od nutkania povazovat sa za niekoho ineho, prid medzi nas
zrejme na slovensku coskoro zriadia aj nove oddelenie pre intel-idiotov
|
|
Re: dnes má meniny Želva
Od: ...
|
Pridané:
24.5.2020 9:23
Pjetro, zase sa ti podarilo ultimatne zasrat diskusiu. PS: pisem ti to z PC, ktory ma ryzen 3600
|
|
Re: dnes má meniny Želva
Od reg.: Pjetro de | Admin
|
Pridané:
24.5.2020 9:26
Dakujeme, da to vzdy zabrat ale stoji to za to.
|
|
Re: dnes má meniny Želva
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.5.2020 20:11
chuda schizofrenne posahane, tak nech ti to v tej snine (ako pises vyssie) medzi panmi v bielych plastoch vyjde ... a ked budes znova zdravy a oprosteny od nutkania povazovat sa za niekoho ineho, prid medzi nas
|
|
Re: dnes má meniny Želva
Od: Aštar Šeran
|
Pridané:
24.5.2020 14:23
Rovnako aj Vaša potreba zúrivého boja za slávu a česť AMD s každým článkom o procesoroch by si zaslúžila pozornosť pozemských psychiatrov, drahý vesmírny brat. Nesiem Vám posolstvo mieru a lásky. Doprajte Vašej mysli mučenej krivdami páchanými na AMD krátky oddych, nech Vaše synaptické rezikuly spokojne rezonujú v harmónii s nekonečným bielym šumom vesmíru!
|
|
.................................
Od reg.: raketa
|
Pridané:
23.5.2020 13:13
Ja uz zacinam mat slusny chaos v tom oznacovani, este procaky su celkom ok, ale grafiky, ci amd, ci nvidia, vobec nechapem. Maju totiz rady, ktore oznacuju tisicovymi cislami a taktiez stovkovymi, takze nejaky suvis ako predtym, ze vyssia tisickove cislo je novsia rada a v ramci neho vyssie stovkove je vyssi model, akosi skoncilo. MX150, MX250, GTX1050, GTX 1650, RX 560X, RX 5500... TOTO CO JE?!
|
|
Re: .................................
Od: realMelisko
|
Pridané:
23.5.2020 13:51
NO TOTO JE MARHA!
|
|
Re: .................................
Od: 1000plus
|
Pridané:
23.5.2020 16:43
GPU sa vyberá podľa ceny.
|
|
Re: .................................
Od: Tup
|
Pridané:
24.5.2020 10:15
až kým nejaký predajca nezabudol zlacniť starú generáciu
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
23.5.2020 13:52
A možno práve to, obdobne ako množstvo aquaparkových atrakcií vedie ku skákaniu po mlákach a máčaniu nôh v potoku, ženie zákazníkov strategicky priekazne do náručia Apple.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: Noha v potoku
|
Pridané:
23.5.2020 14:33
Ak je voda studena, prechladnu mocove cesty a dochadza k pomocovaniu. Toto chcete bratia a sestry?
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
23.5.2020 14:44
Pre vyhnutie sa tomu stačí predsa priekazne používať rovnakú fintu ako medvede pri love lososov.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od reg.: drobec255
|
Pridané:
23.5.2020 18:05
Používať rybársky prut z bazáru??
|
|
ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
23.5.2020 18:41
Používaním na princípe trhovej rovnováhy ponuky a dopytu založenej finty by v plánovanej ekonomike mali priľahle okolie močových ciest priekazne v jednom ohni.
|
|
Re: .................................
Od: Mnaukovitsch
|
Pridané:
23.5.2020 14:02
Nerozumiem preco prenasaju XT oznacenie z grafik na procesory. Mohli vydat ryzen 3650 ako updated verziu 3600ky a pod. To nehovoriac o Zen+ a Zen2 bordeli pri APUckach napr.
|
|
Re: .................................
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
25.5.2020 16:02
Aby naoko zmazali rozdiel medzi x86 jadrom a gpu jadrom, a mohli následne ďalej predávať compute cores cpu.
|
|
Re: .................................
Od: Gertrudo
|
Pridané:
23.5.2020 14:48
Klasicka taktika na zmatenie nepriatela(zakaznika).
|
|
AMDAMD
Od: PPATRIK
|
Pridané:
23.5.2020 15:31
AMDAMDAMD
|
|
Skladove zasoby
Od: Fanusik
|
Pridané:
23.5.2020 16:32
Ide zrejme o mierne pretaktovane X v zaujme vypredania skladovych zasob, pred uvedenim ryzen 4.
|
|
Re: Skladove zasoby
Od: Mxxl
|
Pridané:
23.5.2020 20:26
no a si zober že už nepretaktované boli pomer cena/výkon veľmi na hrane s konkurečnými intel procesormi a teraz príde toto a tie neX majú byť zlacnené o 100$ ... keď si myslíš že AMD už dala kliniec do rakvy intelu, tak ich ešte zabije ďalšími dvoma kks
|
|
AMD uý nikdy
Od: Jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 20:44
Nekúpim aj keby ich rozdávali zadarmo!
|
|
Re: AMD uý nikdy
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 22:18
typicky intel-idiot by amd cpu nezobral, ani keby k nemu davali 1000€
su to velmi tazke psychicke diagnozy - najdije to niekto na nete ako sa to vola, ked clovek absoltne iracionalne uprednostnuje jednu vec/znacku/model ...
|
|
Re: AMD uý nikdy
Od: fdsafdsa
|
Pridané:
24.5.2020 7:12
typicky pjetro, nedokaze pochopit, ze existuju aj ludia s inou orientaciou.
manku si si uz vytrtkal, ked mas cas kokotiny pisat?
|
|
Re: AMD uý nikdy
Od: asdasdads
|
Pridané:
25.5.2020 9:32
pjetro ma vyjadrovanie ake ma ale v podstate hovori pravdu, ak mas processor ktory ma o 10% vyssi vykon ako konkurencia a o 10% nizsiu cenu preco by si vybral to horsie? jedine preto ze "znacka" alebo "stare dobre casy" ale treba pochopit ze je to iba vec ktoru kupis a za par rokov to vyhodis a preto je lepsie sa pozerat na cena/vykon ako na pocity a nostalgiu
|
|
Re: AMD uý nikdy
Od: fdsafdsa
|
Pridané:
25.5.2020 10:10
lebo ma o 20% vyšší výkon tam, kde ho potrebujem.
napr. 10900k - ma najlepší výkon v hrách, ak hrám hry, nepôjdem do horšieho len preto, že má 100-200% väčší výkon v tile based render a 7zip.
tak isto nekúpim napr. 10700k, lebo ak nepotrebujem top of the line výkon, viem si nataktovať 10600k.
zase, keď chcem render, nemá zmysel uvažovať o inom ako 3900x a 3700x.
Pjetro je len obyčajný červený kokot, ktorý sa odrába na číslach, ktorým ani sám nerozumie (lebo vykráda wiki a iné fóra bez toho, aby si uvedomil súvislosti).
|
|
Re: Skladove zasoby
Od: Pjetro de la Perra
|
Pridané:
23.5.2020 20:48
ani nie, dokiaľ si človek uvedomí jedno jednoduché pravidlo, a to, že paralelizácia úloh je len tak účinná, ak je účinné jej nažravejšie vlákno.
potom zistí, prečo office, Photoshop, hry a v princípe všetko bfu related, beží omnoho svižnejšie na inteli.
|
|
ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
23.5.2020 21:16
Pri tom uvedomovaní si jedného jednoduchého pravidla pre symetrickú paralelizáciu bez synchonizácie hypervizorom si treba uvedomiť ešte i pravidlo, že s ním musí byť ešte i ten priekazne symetricky paralelizovaný.
|
|
Re: Skladove zasoby
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 21:47
dufam ze intel-chuju nenaraza na pojem "najlepsie jadra"
to by najprv ale musel intel-chujo vediet, ze najlepsie intel-jadro si biosy hladali uz aj predtym, teraz pri 10. tzv. "generacii" kometoveho jazera sa uz hladaju najlepsie jadra dve !!!!!!!!!!
no a teraz poprosim o tie uzasne reci intel-idiotov ako su vsetky jadra u intel-dementel cpu rovnako bozsky dokonale, rovnaho dobre a rovnako hodne uctievania a ako hociktore jadro moze pouzivat vsetky tie uzasne boosty a ako je AMD predpotopne ze tam ma nejake horsie a lepsie jadra
|
|
Re: Skladove zasoby
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 21:47
moze hociktore intel-jadro moze pouzivat vsetky tie uzasne boosty??? NIE NEMOZE INTEL-C0C0TI: https://bit.ly/2ZvFmOx
"Tím se dostáváme k Turbo Boost 3.0, technologii kterou známe už dlouhé roky. V procesoru jsou vždy definovaná dvě nejlepší jádra (dříve to bylo jen jedno) a ta dokáží jet na taktu až 5,2 GHz. Tím končí výčet Turbo frekvencí, které jsou běžné a dosažitelné s běžným chlazením. Takhle se bude chovat každý Core i9-109000K." ........ No a potom este nastupuje v podstate nedosiahnutelny thermal-erocity-velocity boost.
|
|
Re: Skladove zasoby
Od: Jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 21:56
Máš pravdu, je 22.00 a už krčmy nenalievajú, tak si sa došiel vyblázniť sem.
|
|
Re: Skladove zasoby
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 22:09
to bol komental brutalne k veci
|
|
Re: Skladove zasoby
Od: fdsafdsa
|
Pridané:
23.5.2020 22:43
suhlasim.
vieme ze holdujes toulenu, piku, a vlastnej matke.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
24.5.2020 12:11
Presne tak. Obsahuje konkrétny číselný údaj, odkaz na nekonkrétnu mocnú, za eventuálne problémy zodpovednú, entitu i nepriame naznačenie inzultácie a pritom priekazne stavia na súhlase s predchádzajúcimi argumentami oponentov.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: Krcmar
|
Pridané:
24.5.2020 12:25
V prispevku sa nepriamo spomina alkohol a preto by mal byt vymazany. Propagacia alkoholu moze byt v reklame az po 22:00.
|
|
nekúpim
Od: Jan ko
|
Pridané:
23.5.2020 19:32
AMD má veľmi zlú povesť. Je to síce dosť rokov nazad, ale aj tak...
|
|
Re: nekúpim
Od: pravepreto
|
Pridané:
25.5.2020 9:35
boeing mal velmi dobru povest, je to sice dost rokov nazad, ale aj tak
|
|
AMD je zlo
Od: ferdo mravec
|
Pridané:
23.5.2020 20:59
AMD je červené zlo.
|
|
re......
Od: dando111
|
Pridané:
23.5.2020 21:25
3900X bolo 5% pod najlepsim intelom takze teraz to bude zajedno vykonom.
|
|
Re: re......
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2020 22:15
a nie si ty nejaky pomylenkany? to bude asi vikenom
v multi-vlakne a aplikacnom vyuziti (este raz to treba sprizvukovat: nie v hernom vyuziti) je R9 3900X stale nad i9 10900K
https://youtu.be/yYvz3dObHws?t=1000
|
|
Som Pjetro de a hanbim sa za to
Od reg.: Pjetro de | Admin
|
Pridané:
24.5.2020 9:15
Pozdravujem vas vsetkych a chcem vam oznamit, ze od zajtra nastupujem na liecbu v psychiatrickej liecebni v Snine. Dufam, ze tam bude este internet, tak napisem zazitky. Potesi ma, ked si na mna spomeniete a pridete ma aj pozriet. Intelu zdar!
|
|
Re: Som Pjetro de a hanbim sa za to
Od: Keksíča, mláďa Keksa
|
Pridané:
25.5.2020 7:10
To bude podobný spam ako kedysi so syntaxom že bude priekazne lepší.
|
|
Debata je vyzivna
Od: Citatel diskusii
|
Pridané:
24.5.2020 9:21
Debata je, ako vzdy, plna faktografie, hodnotnych prispevkov, sem tam vnesene vasne a vulgarizmy ohladne roznych kurateniek a dementelov. Byva dobrou tradiciou, ze diskusie o procesoroch maju najviac prispevkov. Je vysoko pravdepodobne, že vyvojarske oddelenia AMD a Intelu odtialto cerpaju inspiraciu.
|
|
Re: Debata je vyzivna
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
24.5.2020 10:16
Nie, PR oddelenia danych firiem tu zvadzaju medialny boj o virtualne body.
|
|
Re: Debata je vyzivna
Od: Citatel diskusii
|
Pridané:
24.5.2020 11:03
AMD aj Intel sa riadia heslom #nepokazmesito.
|
|
Re: Debata je vyzivna
Od: Honor
|
Pridané:
24.5.2020 17:31
Aké médium takí čitatelia
|
|
Re: Debata je vyzivna
Od: Ejha
|
Pridané:
24.5.2020 22:40
Prave si vymenoval dovody, pre kt. sem chodime z velkych kanclov ;)
|
|
Re: Debata je vyzivna
Od reg.: andin
|
Pridané:
26.5.2020 12:39
Nejaku dobu atakovali rebricek s najviac komentarmi diskusie o elektromobiloch (skoro na dva balicky pukancov), ale tie nejako vysli zo zaujmu redakcie.
|
|
Re: Debata je vyzivna
Od: lokálny expert
|
Pridané:
26.5.2020 15:29
nová elektrická škodovka vyzerá mrte cool, možná sa redakcia hecne.
|
|
oplatí sa
Od: Twixie_
|
Pridané:
24.5.2020 18:48
Je skvelé, že sú tu siahodlhé vlákna o tom, kto je o 5% lepší.
Ale oplatí sa kúpiť tie XT alebo radšej zlacnené X alebo počkať na Ryzen 4000? Mám dosku v ktorej doteraz bol 3400G, na staršie hry. A premýšlam nad upgradom. Viete mi povedať, či mám počkať na zlavy a kúpiť starší Ryzen alebo počkať na 4000?
|
|
Re: oplatí sa
Od: Twixie_
|
Pridané:
24.5.2020 18:49
Samozrejme k tomu upgradu pôjde aj dedikovaná grafika.
|
|
Re: oplatí sa
Od: kapa
|
Pridané:
24.5.2020 19:45
A načo by si to robil? Máš zbytočne veľa peňazí?
Počítač kľudne poslúži aj vyše 10 rokov.
Veď nemáš nič kľúčové pokazené...
|
|
Re: oplatí sa
Od reg.: mika_
|
Pridané:
24.5.2020 20:46
lebo chce ;-) nic viac k tomu netreba
|
|
Re: oplatí sa
Od: intel-man
|
Pridané:
24.5.2020 20:29
1. hráš alebo zarábaš?
2. akú máš gpu?
|
|
Re: oplatí sa
Od: kapa
|
Pridané:
24.5.2020 20:32
iba míňa peniaze
|
|
Re: oplatí sa
Od: intel-man
|
Pridané:
25.5.2020 5:48
je chlap a sú to jeho peniaze.
nezáviď mu a zarob si.
|
|
Re: oplatí sa
Od: Wernher
|
Pridané:
25.5.2020 11:52
Ty si smiešny!
|
|
4dement z nového mesta
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
25.5.2020 16:46
Maniak zasa vymenil nick a zavelil do útoku
|