|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zasa špekulujú
Od: ...-
|
Pridané:
7.5.2020 22:46
Uvoľnili kapacitu čoho?
|
|
Re: zasa špekulujú
Od: reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.5.2020 23:32
Uz su ako Intel-Dementel, pockaj, idem si fuknut lajnu soli do kupela, zapit alpou, nalestit bambus a potom ti to vysvetlim.
|
|
Re: zasa špekulujú
Od reg.: Pietro de
|
Pridané:
8.5.2020 0:54
Ty uz nemusis nikomu nic vysvetlovat a ani dokazovat. Kazdy ta ma prekuknuteho. Vsetci vieme, ze srackoidne intely, co seru nove chipsety kazdy mesiac koncia hned na ten dalsi v kremikovom nebi. No a to je vynikajuce, lebo na tom zarabam. Taktiez je skvele toto AMD. Kedze su tak setrny ku prostrediu a nekuria tolko co intel, nemusim tolko pouzivat klimu a ani odpadu nie je tolko. Len tym usetrim a ani prstom pohnut nemusim. Tak to je a treba to podporovat.
|
|
Re: Ultrazasa spekulanti
Od reg.: Pietro de
|
Pridané:
8.5.2020 0:57
No a samozrejme treba podporit aj tvoje lestenie bambusu. Ved si vezmi, kolko skody by si narobil, keby si to pustil do nejakej chudery. Uplna pohroma by to bola! Radsej takto do ponozky a to tu vsetci podporuju!
|
|
ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorXXX. X
|
Pridané:
8.5.2020 5:02
A komu konkretne sa ubera, aby inemu zvysovalo i na ponozky, je priekazne zakladnym principom vyssieho dobra.
|
|
Re: Ultrazasa spekulanti
Od: nereg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 7:17
Myslím, že Tvoja existencia je dostatočným varovaním.
Na druhú stranu, aspoň Tvoje výrony ostávajú v rodine.
|
|
Re: Ultrazasa spekulanti
Od reg.: reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 7:34
Aaaaah.
Trvalo to ale ponozka je plna. Pod sa s mnou hrat na huncutov. Mozem aj hned!
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX. X
|
Pridané:
8.5.2020 8:16
Tak uchmatnúť barbie ponožku je fakt priekazne veľká frajerina.
|
|
Re: Ultrazasa spekulanti
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 8:06
---------- ---------- ---------- ----------
svina zasrana schizofrenna - a teraz tu skus tak, ze miesto "i" v nicku tam budes mat "j" a nebudes tam mat rozdiel v ziadnej bodke ani v nicom inom
zasran soplavy skapaty co musi imitovat inych (akoze aku 314covinu ini napisali), lebo nema vlastny nazor a nema co ine tym sovjim kuracim mozgom povedat
---------- ---------- ---------- ----------
|
|
Re: Ultrazasa spekulanti
Od reg.: reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 9:42
---------- ---------- ---------- ----------
Teba o chvilu zmazu a dolitasl batmane! Zavist, ze ta niekto ojekabatil, frustraciou podgurazeny, ozlomkrky striekajuci nanic-hodnik.
To si ty, takeho ta mame radi, len viac a castejsie. No tak, ludia, podporte ho, zasluzi si to!
---------- ---------- ---------- ----------
|
|
Re: Ultrazasa spekulanti
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 12:54
fiiiha, usmevne
kto ma akoze ojekabatil? tych zopar schizofrenickych trapnych intel luserov na dsl.sk s phishingovymi podobnymi retazcami nicku?
zmazu ma? rozrazi mi dvere rychla rola chipa a daila a intel idiotov a vystrielaju cely barak?
schizofrenni trapni intel idiotski luseri mozu akurata tak nejaku chvilu zajebavat dsl.sk svojimi infantillnymi a imitacnymi trapnymi prispevkami aj davno potom co sem prestanem chodit .... tak tomu hovorim kult, ondrej macko je nic ...
|
|
Re: Ultrazasa spekulanti
Od reg.: Pjetro de | Admin
|
Pridané:
8.5.2020 15:03
Ty si lolo, najskor tu picujes a potom sa tvaris, ze nic. Tebe uz nic netreba, tvojim trestom je, ze musis byt sam so sebou 24/7 :D. Ty Intel luuuzer, strc si tie ich cipy kam len chces, ja na tom len zbohatnem :-*.
|
|
Re: Ultrazasa spekulanti
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
9.5.2020 17:26
intel-idiote chudatenko admin ... ano jasne ... uz na nic ine sa tunajsia komunita pol tucta intel-idiotov nezmoze - iba na odporucnie do akeho telesneho otvoru strcit cip ktory na sebe nema napis intel-dementel
|
|
Re: Ultrazasa spekulanti
Od: ghfgvc
|
Pridané:
8.5.2020 20:04
Ja radsej pouzivam anonymny nick, idealne zakazdym iny. Ak napisem dobry prispevok tak fajn, aj tak ma tu osobne nikto nepozna. Ak napisem blbost tak nevadi, nikto nevie ze som to ja.
|
|
Re: Ultrazasa spekulanti
Od: LordOfTrt
|
Pridané:
9.5.2020 9:12
Ale ja viem,že si to ty!
A dosť bolo srandy, padaj tlačiť metlu po veľkom kancli! ;)
|
|
Re: zasa špekulujú
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 8:08
---------- ---------- ---------- ----------
dalsi imitacny mega-chudacik bez vlastneho nazoru, zasran soplavy skapaty schizofrenny, ty to pre zmenu skus bez tej zvodbodky za Od
---------- ---------- ---------- ----------
|
|
Re: zasa špekulujú
Od reg.: Pietro de
|
Pridané:
8.5.2020 9:44
---------- ---------- ---------- ----------
Uz to tvoje intely nezvladaju nejak. O chvilu koncis. Akcie padaju, procak kuri, vysledky 2+2=5 uz nie su co byvali. No, je mi ta luto. Ja stupam a budem o chvilu v baliku, tak cau :-*
---------- ---------- ---------- ----------
|
|
Re: zasa špekulujú
Od: ...
|
Pridané:
8.5.2020 10:23
nerozumiem preco ta to tak vytaca. Pod mojim nickom pisu minimalne este 2 dalsi ludia. A raz som mal podozrenie na tretieho a stvrty je obcas maniak, ked mu dochadza stava.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX. X
|
Pridané:
8.5.2020 10:42
No jasne...že sem ide prispievať pod svojim nickom bez doktorátu aspoň z kvantovej fyziky a behaviorálnej psychológie tak niekto priekazne aj uverí...
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: nick nikc
|
Pridané:
8.5.2020 10:49
Tento nesvar sa rozmohol v poslednych rokoch, ze ludia si kradnu nick. Dalo by sa tomu zamedzit tak, ze by mohlo diskutovat len prihlaseni jednotlivci a overeny telefonicky. V profile by musela byt aj fotografia celej postavy ako ju panboh svoril, cize bez trenirok, aby sa mohlo rozpoznat o koho ide.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
8.5.2020 11:00
to by bolo super keby do diskusie mohli prispievať len registrovaní. Zmizlo by milión maniakových nickov aj henten kokotko čo sa furt háda s pjetrom
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX. X
|
Pridané:
8.5.2020 11:20
A registrácia by spočívala v obhajobe vedeckého dôkazu, že panboh svoril postavy priekazne bez trenirok.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: ...
|
Pridané:
8.5.2020 12:07
Ja sa napriklad z principu neregistrujem nikde. Ak to pomne niekto vyzaduje, je to urazka inteligencie. Obist to dokaze aj male decko, takze to len zdrziava a nic neriesi. Naviac na mnohe portaly clovek chodi kvoli diskusiam a ani nie kvoli clankom samotnym ak bol obsah mizerny. Ak prisli takto o diskusie, prisli aj o sledovanost.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: Registrator
|
Pridané:
8.5.2020 12:12
Malo by sa registrovat na zaklade overeneho elektronickeho podpisu.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: ...
|
Pridané:
8.5.2020 19:02
Vsak nikto nikomu nebrani to zaviest, ja sice dodiskutujem ale budem mat pici.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: LordOfTrt
|
Pridané:
9.5.2020 9:17
Tak teda možno že akože asi určite ľudia osprostjevávajú, ale snáď, možno aj určite máš tú picu priekazne dostatočne oné... objemnú.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: Video miting
|
Pridané:
8.5.2020 12:29
V dnesnej technickej dobe by mal by ku kazdemu clanku zriadeny videomiting, kde by si ucastnici vymienali skusenosti. Ku kazdemu clanku jedna virtualna miestnost, kde by sa mohol zaujemca pripojit, videl by ci tam niekto je a potom by mohli ucastnici v miestnosti navzajom konverzovat online.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: len sa pýtam
|
Pridané:
8.5.2020 16:33
A to je taký problém založiť DSL discord?
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: ....
|
Pridané:
8.5.2020 11:18
Tie fotky nize pasa nie su zly napad. Podla toho by sa dal opoznat pachatel.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 12:58
ale zase co cakame od portalu, co sa po technologickej stranke 15 rokov asi ani nezmenil
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX. X
|
Pridané:
8.5.2020 13:39
Pri tipovaní je možné vychádzať z faktu, že získanie receptu na prístup do na časovú os kolmého priestoru pri one man show môže v prípade skupinových zájazdov trvať priekazne celú večnosť.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: LordOfTrt
|
Pridané:
9.5.2020 9:20
Ešte nikto nikdy priekazne nepreukázal, že celá večnosť trvá. ;)
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od reg.: Pjetro de | Admin
|
Pridané:
8.5.2020 15:18
Portal je uzasne. Najlepsi je na mobile! Dizajn je pre chujov, pravy expert pozera na obsah a pozera priamo tento moderny HTTP 1.0 protokol. Majitel je zjavny egocentricky trulo a preto ho milujeme a prispievame mu do diskusii.
|
|
Re: zasa špekulujú
Od: dawdaw
|
Pridané:
7.5.2020 23:41
zevraj bios chip obsahuje flash pamet kde sa uklada bios a jednotlive nastavenia a zevraj nedavaju do toho pidi chipu 2TB. Podla mna to je len konspiracia! Ziadnh nedostatok kapacity neexistuje a taktiez nenechajte sa ochipovat biosom pro ockovani!
|
|
Re: zasa špekulujú
Od reg.: mika_
|
Pridané:
8.5.2020 0:04
precitaj si clanok
|
|
Re: zasa špekulujú
Od: Duves
|
Pridané:
8.5.2020 12:11
Kapacitu flash pamäte pre BIOS.
|
|
celé mi to príde dosť scestné...
Od: ...-
|
Pridané:
7.5.2020 22:53
Čo tak z BIOSu vyhodiť podporu grafického rozhranie a niektoré pakoviny a možno by sa to dalo aj s už napájkovanými čipmi BIOSu.
|
|
Re: celé mi to príde dosť scestné...
Od: mi3ko
|
Pridané:
8.5.2020 10:16
uz to tak robia pre ryzen 3000 na starsich doskach
|
|
endgame
Od: iExploder
|
Pridané:
7.5.2020 23:48
a inteláří nebudou mít co žrát
|
|
kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 8:28
len clanok doplnim: ano to vsetko su oficialne informacie - lenze PRESNE tato issue tu bola aj v lete minuleho roka ked prisli X570/B550, ze budu podporovat Rezne1000, 2000 a ze 3000 zase prilis v buducnosti a wono co?
pozrime sa na NAJLACNEJSIU fosnu s A320 chipsetom z zeleneho chuja: GA-A320M-S2H (300-vkovy chipset a prosim pekne low-end A320, ziadny B350, ziadny X370) ... a wono toto: https://bit.ly/2AaY2J1
ten 300-vkovy low-end podporuje VSETKO od Reznov1000 po 3000, dokonca aj ako bolo planovane Bristol Ridge (co je Excavator - posledny Stavebny Stroj Bulldozer-based !)
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 8:30
vsetko je to iba o vyrobcoch, staci dat miesto 128Mb/16MB taky 256Mb/32MB flash cip pre BIOS a hotovo, ziadna ej3bavacska pinova, napajacia, nepremyslena, nekoncepcna nekompatibilita (ci pardon, oni to u intelu robia schvalne)
issue ma dve strany mince: ano oficialne vyjadrenie zo strany AMD je take ake je a tu musime vsetci drzat huba s skonstatovat ze to je oficialne vyjadrenie
druha strana: technologicky to MOZNE JE ! a to dokonca velmi jednoducho, napr. v na Z170 fosni vyrobca moze osadit aj exabajtovy BIOS cip, ale i9 10900K tam proste nepojde, ani 9900K, ani 8700K ... a pritom su to vsetko iba refreshe refreshovaneho new-stepping refreshu skylake, ziadna nova mikroarchitektura, nedaj boze diametralne odlisna x86 archtektura (ako Zen vs. Stavebne stroje ci Stavebne stroje vs. K10)
|
|
Re: kompatibilita
Od: otázka
|
Pridané:
8.5.2020 10:53
diametrálne odlišná x86 architektúra?
čím sa to líši od x86?
a ak je to odlišné od x86, prečo to predávajú ako x86?
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 13:17
intel-cocote, kazdy tusi, podvedome principialne ... iba intel-c0c0t musi furt c0c0tske otazky klast
no proste asi nie taka, kde zdvihnem podporu ram z 2666 na 2933, posteklim usb ci pcie a zvysim frekv. o 100 mhz a prehlasim to za novu generaciu, kokote
pripadne nie taka, kde je najvacsia brutalna zmena z 3 a na 4 ALU a vyhlasm to za novu architekturu kokote
proste kokotsky prepracovany procak celkovo (ako napr. K10 vs. Bulldozer a Bulldozer vs. Zen) a nie to co tu intel-dementel predvadza refresh refreshovanych new-stepping refreshov
aj samotna K10, aj samotny Bulldozer, aj samotny Zen mali/maju/budu mat v ramci svojho piesocku plnu rit dieshirnkov, optimalizacii a refreshovanych new-stepping refreshov
ale K10, Bulldozer a Zen su ine svety
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 13:29
teda nie aby si intel-chuj myslel, ze by pracovali na uplne inych principoch a obsahovali ine funkcne casti cipu
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de | Admin
|
Pridané:
8.5.2020 15:13
Funkcie priekazne prinasajuce debilizmus ich vlastnikom.
|
|
Re: kompatibilita
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
8.5.2020 15:56
"každý tuší"?
no nie, netuší, lebo sa musí pýtať.
v čom je bulldozer iný od x86?
funguje fundamentálne ináč ako x86 (ako itanium, arm, power...)?
zen? aké sú rozdiely oproti x86?
je postavený na inom ako x86? ak áno, na čom?
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
9.5.2020 17:33
vsetko je x86 c0c0tko asi ne?
akurat je asi rozdiel medzi pridrbanym refreshom/optimalizaciou ako
zen... zen+... zen2... zen3
aleboooo ze by bulldozer... pilledriver... steamroller... excavator... excavator refresh
a poriadne a od zakladov prekopanym navrhom cipu k10...bulldozer...zen
intel-idiots outside by o tom mali vediet este viac, lebo intel-dementel nam tu za 1/4 storocia predstavil asi 5 (slovom PAT) prekopanych zakladov navrhov x86 cipov, vsetko ostatne boli c0c0tske refreshe a optimalizacie
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
9.5.2020 17:41
architektonicke x86 ery AMD:
teraz-2017 : Zen (zatial 3 vylepsenia, pride stvrte)
2017-2011 : (stavebne stroje, totalne odlisny koncept, 5 vylespeni)
2011-2006 : K10 (mozno povazovat za evoluciu K8, dve hlavne vylepsenia, ak pocitame fix TLB bugu tak tri)
2006-2003 : K8 (uz nepamatam kolko vylepseni. ale dost mrte)
2003-1999: K7 (mrte vylepseni, prve 500 MHz jadra do slotu I nasledne ratingove jadra XP Palomino, ThoroughBreadA, ThoroughBreadB, Thorton, Barton ..... mrte)
1999-1997-K6 (tri vylepsenia, krasne nazvane I, II a III)
a K5, prvy "vlastny" CPU AMD, ktory uz nie je iba klon intelu
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
9.5.2020 17:42
rchitektonicke x86 ery intelu:
teraz-2009 : stale vytunovany prevratny serverovsky koncept nehalem (total mrte vylepseni, intel dekadu sral na vyvoj CPU ze by nieco x86 nove poriadne prekopal na zelenej luke ako amd, vsetky tie ticky-tacky-tocky-tucky-tecky a fucky a hlavne mosty, jazera, zatoky, jaskyne a hrady a zamky a refreshe refreshov new-stepping optimalizovanych optimalizacii uz nikto nevie spocitat, musia o tom vychadzat clanky : https://bit.ly/2WJ1VMD)
2009-2006(2003) : male sme tu kóre/kóre2 eru (zacalo Centrino: KóreDuo a KóreSolo, potom aj daslia "gen" v desktope Kóre2Duo a Kóre2Quad, zo 3-4 vylepsenia)
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
9.5.2020 17:42
2006-2001 : Netburst era P4 (asi tak 6-7 vylepseni Wilamette, NorthwoodA, NorthwoodB, Prescott, Prescott2M, Cedarmil, nieco v Extreme ... kto si to ma vsetko pamatat)
2000-1998: P6 (era PIII (tri vylepseinia Tualatin, Coppermine, Catmai) a PII (dve vylepsienia Clamath, Deschutes) a Ppro)
1998-1993: P5 (era P I, zopar vylepseni bolo: P54, P55, MMX ...)
(486-386-286 .. ale to uz nie je predmentom posl. 1/4 storocia ze ?????????????)
|
|
Re: kompatibilita
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
9.5.2020 20:19
Čo vlastne trepeš?
Otázky Ti boli jasné, alebo potrebuješ dospelého, aby Ti ich vysvetlil?
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 13:19
rovnako ako
P6 (PPro, PII, PIII)
Netburts (P4)
Core (Centrino2003: CD (coreduo), CS (coresolo), 2006:C2D a C2Q )
Nehalem
proste dnes tu vladnu kokotske optimalizacie dieshrinkovych refreshovanych optimalizovanych new-steppinh optimalizvanych refreshov prevratneho serverovskehko konceptu s nazvom Nehalem v podobe ako mosty, jazera, zatoky, studne, jaskyne, hrady a zamky za celu posl. dekadu)
pochopil si intel-c0c0te? nie? co uz ... napr. taky mr. zdenek obermeier z pctunig.cz s tym psychicky problem nema, ale intel-c0c0tizmus ma viacero stupnov
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de | Admin
|
Pridané:
8.5.2020 15:12
Toto je jeden z nich. Tvoja fascinacia Intelom je tvoja skaza. Pouzi svoj intel a sprav svetu sluzbu - najdi odbornu pomoc.
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pietro de
|
Pridané:
8.5.2020 12:26
Ako je mozne, ze tam take cipy nie su? Intel im prikazal, ze do dosiek na AMD maju davat sunty! Alebo este lepsie, AMD im neprikazalo, ze nemaju. Ci este lepsie, kazdy zere seno a oni si tam davaju co chceju, lebo to nejake Prasivy Jetro aj tak zaplati. Mal si im ty prikazat, aby to tam dali, iste by ta pocuvli. Ibazeby nie, ved im mozes fukat tak akurat do zadku, nevlastnis ich.
More, ser na to, proste to nekup, vyber nieco drahsie, mozno to bude lepsie osadene, sak za tie prachy...
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 8:33
https://bit.ly/2Went55
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 8:36
Podľa Tom's Hardware by teoreticky ...
teda nie teoreticky, ale aj prudko prakticky :)
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pietro de
|
Pridané:
8.5.2020 12:28
Alebo prudko masochisticky. Prakticka teoria nema paru ani zmyslu, kedze vedz, ze bez rozmyslu teoria ani prakticky priekazne nie je mozna.
|
|
Re: kompatibilita
Od: Cacheman
|
Pridané:
8.5.2020 8:34
Ale nepodporuje precision cache, cim sa trosku znizuje mozny vykon.
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.5.2020 8:42
tu je nieco co s tym suvisi - Rezen3000 na X370/X470/X570 a rozdiely zda sa nie su nijako brutalne - su na urovni 1%, t.j. v medziach meracej odchylky
https://bit.ly/2yvnCrM
|
|
Re: kompatibilita
Od: Cacheman
|
Pridané:
8.5.2020 9:11
Pozeram, ze Fuze drive zacali podporovat aj starsie procesory amd, predtym myslim podporovali len od druhej generacie.
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pietro de
|
Pridané:
8.5.2020 12:29
Nikdy!
|
|
Skoda.
Od: Intel man
|
Pridané:
8.5.2020 10:03
Je skoda, ze aj amd zacal uplatnovat pri cipsetoch klzavy median. Intel to robi uz roky.
|
|
Žiadna novinka
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
8.5.2020 10:50
AMD to oznámilo už pri vydaní Zen 1.
|
|
Re: Žiadna novinka
Od: nereg.: Pjetro De 2
|
Pridané:
8.5.2020 11:37
Čo znamená, že nebude žiadna funkčná zmena - max. nárast výkonu spojený s extra jadrami a frekvenciou (co dá zrelosť výrobného procesu).
Teda len rebrand rebrandu s vyššími "up to" clockmi.
|
|
Re: Žiadna novinka
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
8.5.2020 11:48
Si sa s koňom zrazil? AMD hovorila o pätici, nie architektúre. Ktorá mimochodom prešla mnohými zmenami. Toto nie je Intel, ktorý ešte aj v roku 2020 vydáva 4. refresh Skylaku z roku 2016.
|
|
Re: Žiadna novinka
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
8.5.2020 15:47
lol, a co to značí?
vždy, keď dodávaš novú funkcionalitu, musíš to na novo predrátovať. čo znamená novú päticu. takže funkčne ich počin nie je nič nového, žiadne zlepšené napájanie, stále rovnaký, iba trochu prefarbený, diel. a aby ta ojebali o ďalšie peniaze, spravia sw blok a vyhovoria sa na "kapacitu" biosu.
a vyhovárať sa, že je to ok, lebo cítiš, že intel robí tiež, to je také... AMD...
|
|
Re: Žiadna novinka
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
8.5.2020 16:09
No tak to si mal hneď povedať, že si Intel fanboy. Hneď je všetko jasné.
|
|
Re: Žiadna novinka
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
8.5.2020 16:44
nie, IBM fanboy.
nanoC > InGaAs,
3 nm > 7 nm,
IBM Power!
a nemám rád výhovorky na styl:
výrok> A je pičovina.
odpoveď > ale B je pičovina
Nemá to nič spoločné s A, nerieši to situáciu, a hlupáci sa automaticky chytia "B" a budú svorne pičovať.
Je toto z Tvojho pohľadu akceptovateľné?
|
|
Re: Žiadna novinka
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
9.5.2020 9:06
Je sprostosť povedať, že zmena architektúry si vyžaduje zmenu pätice.
|
|
Re: Žiadna novinka
Od: ...-
|
Pridané:
9.5.2020 9:12
Použiješ redukciu...
:-)
|
|
Re: Žiadna novinka
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
9.5.2020 10:03
dobre, mi chceš povedať, že keď zmením architektúru - napr. z x86 na ARM alebo Power, nemusím meniť päticu? lebo pin od pinu sú/majú byť rovnaké?
a keď sme už pri tom, prečo nenapasuje minoritný výrobca svoj produkt do existujúcich pätíc majoritného výrobcu?
a to sa stále bavíme o rovnakej x86 architektúre.
Prečo by potom rozdielna sa mala zmestiť do rovnakého slotu?
Kto potom určí štandard?
Necháp ma zle, vidím potenciál mať jednu dosku, do ktorej môžem osadiť arm, power aj x86, zaujíma ma, ako to chceš ošéfovať...
|
|
Re: Žiadna novinka
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
9.5.2020 10:26
Neviem, odkiaľ si vzal ARM a power. Diskusia je o Zen architektúre.
|
|
ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorXXX. X
|
Pridané:
9.5.2020 10:47
Ono zas ale pokiaľ eexistujú už v rámci wafra výkonové rozdiely rádovo na úrovni percent, objektívnosť potreby optimalizačného šaškovania s päticami priekazne príliš dôvery nevzbudzuje.
|
|
Re: Žiadna novinka
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
9.5.2020 11:44
zen je mikroarchitektura /v jednoduchej reci iba zoradenie prvkov - to, ako ten ci onen procak implementuje instrukcne sady/ postavena na architekture x86 /architektura je model popisujuci funkcnost, implementaciu a organizaciu.../.
to znamena, ak sa bavime o architekture ako takej - bavime sa o arm, power, x86. ak sa bavime o mikroarchitekturach, bavime sa o elbrus, zen, skylake.
tzn. zobral som to z definicie toho, co si napisal.
ktora sa, ako sme zistili z tvojej reakcie, nezhoduje s tvojimi pocitmi, ktore mas ohladne toho, co citis, ze a tvoja architektura je.
|
|
Re: Žiadna novinka
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
9.5.2020 12:13
To som netušil. Ďakujem za objasnenie. Lenže, žiaľ, aj samotné AMD to označuje ako architektúru.
|
|
Re: Žiadna novinka
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
9.5.2020 13:42
AMD toho nakecá - TDP nezáleží na príkone; SMT a GPU jadrá sa rátajú rovnako ako fyzické; "up to" frekvencie sú kóšer; 7nm "procesor“...
Alebo môj obľúbený: Človek musí za PC fyzicky byť, ak chce spúšťať škodlivý kód so zvýšenými oprávneniami.
|
|
Re: Žiadna novinka
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.5.2020 17:24
aaaano ... kuratenko osprostene nevedome intel-idiotske, marketing intelu dementelu uz ROKY ide na nervy kazdemu, len z najznamenjsich linus tech tips ci aj de8auerovi, najnovsie intel za marketing pri i9 10900K zjebal, intel-dementel-c0c0tel nielenze kopiruje amd "up to" (no pretoze uz ani intel-dementel ZRAZU, AHA HO ZRAZU nemoze frekvencie pri konkretnom cpu garantovat na kazdej fosni s kazdym biosom pri kazdej teplote s kazdym chladicom s kazdou zubnou pastou s kazdym 5 rocnym prachom v kysni bez prievanu a pri kazdych dalsich 20 podmienkach) ... ak ma na frekvencie podmienky AMD - je to kokotina, ak ma frekvecie podmienky intel-cocotel - je to super-fasa-cooooooooool
https://youtu.be/xsa4qqXjt5k?t=185
ty "up to" INTEL KOKOT - presne co pisem uz pol roka: marketingovy velocity-erocity boost
a on intel-c0c0tel ma uz aj 6x viac vojakov v hrach pri 10900K vs. 9900K
https://youtu.be/xsa4qqXjt5k?t=284
|
|
Re: Žiadna novinka
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
10.5.2020 18:26
pjetricek - nezmylil si si debatu?
k intel "up to":
i7-2600k - https://dopice.sk/onG
i7-10900k - https://dopice.sk/onF
dobre rano, stara mama, pjetricek objavil skoro 10 rokov staru vec. sikovny si. az na to, ze intel to svoje "up to" garantuje, lebo u nich "up to" je frekvencia, na ktorej je schopny procak fungovat za pouzitia turbo/thermal boost a na hociktorom jednom jadre.
u amd "up to" 4600MHz znamena, ze 4025Mhz na jednom najlepsom jadre je OK, lebo je to v intervale (0-4600>
|
|
Re: Žiadna novinka
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.5.2020 17:29
no a ramci tvojho vecneno najebavania sa do rodinnych prislusnikov:
nezabudni si pojebat svojho rovnako intel-kokotskeho prijabenaho retardovaneho cocota-fotra, jeba-stryka a nevlastneho brata (jedneho do riti, druheho do huhy a tretieho kam chces, vyber je na tebe)
tvoja mater sa bude tomu dufam prizerat
p.s.: jedna vec je najebavat sa do niekoho, druha vec je rodina TY KOKOT VYJEBANY SKURVENY
|
|
Re: Žiadna novinka
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
10.5.2020 18:34
a hla, pjetricek, zase s jeho uchylkou, vztahovat svoje oblubene veci na inych.
tak, ako v predchadzajucom prispevku vztahoval amd "up to" logiku na konkurencne cipy, tak isto aj v tomto vztahuje svoj milovany rodinny sport a rodinnu zabavku na ostatnych.
snad pjetricek raz pochopi, ze nie kazdy holduje rovnakej zabavke ako on sam...
ps: aj ja ta lubim <3
|
|
Debata je neslusna.
Od: Miron
|
Pridané:
8.5.2020 13:44
Diskusia je vulgarna, plna narazok na ohanbie a svedci skor o intelekte prispievatelov, ako o podstate clanku.
|
|
Re: Debata je neslusna.
Od: bzano
|
Pridané:
8.5.2020 15:04
a presne pre to sem chodíme
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX. X
|
Pridané:
8.5.2020 16:20
To ale nemení nič na fakte, že ohľadom harmonogramu I/O technológií je taká diskusia priekazne značne nevyvážená.
|
|
Re: Debata je neslusna.
Od reg.: Pjetro de | Admin
|
Pridané:
8.5.2020 15:11
Nie, diskusia ma este slusnu uroven vzhladom na praktiky miestneho admina.
|
|
Re: Debata je neslusna.
Od: To vazne?
|
Pridané:
8.5.2020 15:29
Stojme si za nim, vazme si ho.
|
|
Re: Debata je neslusna.
Od: ....
|
Pridané:
8.5.2020 15:32
Myslite ohanbie?
1. Kazdy jedninec bez deformit, anatomicky a priestorovo za nim stoji?
2. Je to vyzva na periodicke prevazovanie kuchynskou vahou?
|
|
Super
Od: Como
|
Pridané:
8.5.2020 17:36
Este ze mam x570 :)
|
|
Neni kapacita
Od: AMD
|
Pridané:
8.5.2020 23:13
To je akoze problem povedat zakaznikovi nech si preletuje winbond flashku na doske za nejaku s dvojnasobou kapacitou aby sa tam zmestil bios s podporou vsetkych ryzenov?
|
|
Re: Neni kapacita
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
9.5.2020 6:02
lol, nebol ani pri pcie4, keď to dosky podporovali.
teda... počkať...
došiel sw block, a bolo vymaľované.
|
|
Hawking
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
9.5.2020 22:05
Pekna diskusia pietra s dalsimi pietrami s dasich multidimenzionalnych vesmirov. Alebo nieco ako Matrix a Nio verzus jeho Tvorca +jeho 124 kopii z predchadzajucich verzii matrixu.
Vie to tu niekto vedecky vyuzit a vypocitat aktualnu verziu z poctu kopii ?
Alebo tu dochadza len k beznemu multischizofrenickemu stiepeniu osobnosti znamemu z politickej sceny?
|
|
Re: Hawking
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
9.5.2020 22:07
Vie to tu niekto?
|
|
Re: Hawking
Od: Pjetro de la Perra
|
Pridané:
10.5.2020 8:26
je náš nekonečne veľa.
keďže v tejto verzii vesmíru je váš originálny "Pjetro de" večne nasraný, nadrapený a hlúpy kretén, ktorý nemá šajn o čom točí, a je buď na aktivačných prácach, na piku alebo na svojej matke; môže očakávať, že z "alternatívnych" realít vám prídu pomôcť ho zvládnuť inteligentní a šikovní "Pjetro de"-via, ktorí majú za sebou úspešné kariéry, nepotrebujú fet a trtkajú 10/10 ženské /a nie zo zúfalosti vlastnú matku/, ba čo viac - aj vedia o čom sa vyjadrujú.
|
|
Re: Hawking
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
10.5.2020 14:23
Chvalabohu ze to je take pekne vedecke zdovodnenie a nie nejaka ta shiza. Nerad by som bol aby ste sa stahovali niekde do Pezinoku.
Lebo sa mi zda, ze je tu niekoľko vzajomne korelujucich kont kde obraz
z mnoziny ludi do mnoziny kont nie je jednoznacny.
Vyvolava to vo mne otazky, ci nie je schiza infekcne ochorenie, kedze je tu statisticky vyznamny narast voci beznej populacii. A ci dsl nie je skrytý prenasac.
|
|
Re: Hawking
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
10.5.2020 14:24
Boh pomahaj DSL, snad to tu hlavny hygienik nezavrie.
|
|
Re: Hawking
Od: Dunihlav
|
Pridané:
10.5.2020 16:33
Hlavný hygienik je priestorovo výrazná osobnosť.
:-)
|
|
Re: Hawking
Od: Alice
|
Pridané:
10.5.2020 18:29
"I wonder if I've been changed in the night. Let me think. Was I the same when I got up this morning? I almost think I can remember feeling a little different. But if I'm not the same, the next question is 'Who in the world am I?' Ah, that's the great puzzle!"
|
|
Desktop market share
Od: asdsdf
|
Pridané:
10.5.2020 16:12
Desktop market share - bude novy "cross" ako bol v r. 2005-06 ?
https://www.cpubenchmark.net/market_share.html
|