|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onakvejšie
Od: EI3
|
Pridané:
23.3.2018 12:41
A že to budú onakvejšie jadrá ako ma AMD už niekoľko rokov...
|
|
Re: Onakvejšie
Od: miro j.
|
Pridané:
23.3.2018 13:48
v pohode , ale kym ty budes musiet menit komplet dosku lebo intel si vymysli zase nejaky novy socket pre nove procesory , mne bude stacit o tych par rokov vymenit CPU.
|
|
Re: Onakvejšie
Od: trololoman
|
Pridané:
23.3.2018 14:11
Ja som este nikdy nemenil len samotne cpu, pretoze s novou doskou prislo aj nieco nove (ddr4, usb3, nvme, ....), to by som mal potom nove cpu v starej doske co je dost nafigu.
|
|
Re: Onakvejšie
Od: koumak
|
Pridané:
23.3.2018 14:27
Nieco nove? Napriklad nevyschnute elektrolyticke kondiky, ktore zvysili stabilitu? ;)
Lebo inak patris asi len medzi velmi male promile ludi, co realne vyuziju aj novsie funkcie. Vacsina ludi vsak ani nerozozna, alebo nespozoruje rozdiel medzi USB2/USB3 a PCIe4x/PCIe16x ... A rozdiel medzi DDR2/DDR3/DDR4 uz pocituje ozaj len to (zvacsa hracske) promile uzivatelov.
|
|
Re: Onakvejšie
Od: jaaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
23.3.2018 14:53
Ale nepovedz - skús prenášať gigabajty dát na externý záložný harddisk cez USB2...
|
|
Re: Onakvejšie
Od: prďoch
|
Pridané:
23.3.2018 15:09
Aj tak sa po pol minúte prenosu USB3.0 prehreje radič a rýchlosti klesnú na úroveň USB2.0 :-):-):-)
|
|
Re: Onakvejšie
Od: šťúr
|
Pridané:
23.3.2018 15:39
skusal som, ide to.
|
|
vyssi princip
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
23.3.2018 15:44
... a este to aj priekazne dlho pojde.
|
|
Re: vyssi princip
Od: ffdf
|
Pridané:
24.3.2018 19:57
veru máš pravdu...pôjde to DLHO /tie GB cez USB2 :-)/
|
|
Re: Onakvejšie
Od: Hamster.
|
Pridané:
24.3.2018 7:20
Tak potom nám prezraď, že načo by ktosi menil samotný CPU???
|
|
Re: Onakvejšie
Od: kedocku
|
Pridané:
24.3.2018 15:30
pre hraca je ddr4 tak k hovnu ako autobusarovi nove zasterky
|
|
ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
24.3.2018 15:46
Presne tak. Ved niektore hry s modmi na ddr3 ramdisk kvoli maximalnej kapacite na dimm priekazne ani nevojdu.
|
|
Re: Onakvejšie
Od: Mešuge
|
Pridané:
23.3.2018 18:39
:D :D :D
Ja som práve meňil na zostave .. kupenej ňeviem.. asi z roku 2005
CPU Atlon 64 3000+ 939pin pôvodne 0.5GB RAM (ňjaká nVidia 6600)
s widlami XP, ňeskôr osedlané s Ubuntu
postupňe upgradnute na 2GB RAM a nVidia 8800 (DirectX (len) 9c)
Takže som to upgradol na CPU Atlon 64X2 4800+ a 4GB RAM :) celkom spolu za 40€!
A už to zase prehráva videá na uTube bez sekaňia :)
Jáaaj a má to samozrejme PCI eXpres 1.0 x16 (takže zvažujem upgrad grafiki na nVidia 1030 s 2GB GDDR5 (80€))
Pre sinovcov a ňetere chodiacich u babki na net to bohato postačuje ;)
(kebi sa sťažovali.. mohol som to upgradnuť už aj skôr :) )
|
|
Re: Onakvejšie
Od: Athlon64
|
Pridané:
23.3.2018 22:48
No mne zase odisla 10 desiatich rokoch MB so socketom 393 a presne tento Athlon mam teraz vo vitrine a uz ho asi nikdy nepouzijem, lebo taku dosku dostanem uz iba v bazari. Tak som pred dvoma rokmi kupil novy 4-jadrovy Athlon ale uz aj novu dosku a miesto DDR1 su tam teraz DDR3 RAM a ide to neporovnatelne lepsie :)
|
|
Re: Onakvejšie
Od: KOKOT666
|
Pridané:
26.3.2018 0:53
939
|
|
Re: Onakvejšie
Od reg.: Serverus Snake (R)
|
Pridané:
26.3.2018 13:05
Ja mám starý desktop z 2007, AMD64 Athlon X2 5200+ na sockete AM2 s doskou ASUS M2N-SLI DeLuxe. 6GB RAM a ATI HD4890. Z nostalgie ho držím stále v chode a rozmýšľam že tam hodím nejake stvorjadro, kedže tento socket je dosť univerzal a moze tam ist všetko z AM2 a AM3
|
|
Počet jadier
Od: Wingdings
|
Pridané:
23.3.2018 12:41
A kedy sa zvýši počet jadier v tekvici? P.S: posielam jadra
|
|
Re: Počet jadier
Od: blablabla
|
Pridané:
23.3.2018 13:44
ked ti hlava narastie vetsia ako ta tekvica oranzova
|
|
Re: Počet jadier
Od: Shtoor
|
Pridané:
23.3.2018 15:54
vetšia a aj vetchejšia
|
|
hehe...
Od reg.: shapira
|
Pridané:
23.3.2018 12:50
a bude aj nejaky chrumkavy backdoor,exploit, chyba jak svina... ktora praskne po 3rokoch a patch na zaplatanie znizi vykon aspon o 40 percent?
|
|
Re: hehe...
Od: Turborezen
|
Pridané:
23.3.2018 13:07
Nieco ako ryzenfall?
|
|
Re: hehe...
Od: RyzekFactory
|
Pridané:
23.3.2018 13:11
ryzenfall aka ryzekfail
|
|
Re: hehe...
Od: taglajf
|
Pridané:
23.3.2018 13:50
nieco ako vykonovy drop 15-40% pri Meltdown a Spectre?
|
|
Re: hehe...
Od: Intel funboy
|
Pridané:
23.3.2018 15:08
Fejk njuws - guugel vraveu ze zjadne straty neni sa!
|
|
Re: hehe...
Od: lolekov brat
|
Pridané:
23.3.2018 18:20
Skutok sa nestal!
|
|
Re: hehe...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.3.2018 14:29
ryzenfall je tvoje gebula
|
|
Re: hehe...
Od: Pedro nende
|
Pridané:
23.3.2018 15:40
aaa, pjetrovi sa zas dotkol citliveho cerveneho falusu, tak za vykrikuje. skus na to nejaku upokojujucu mast
|
|
Re: hehe...
Od: Vývod
|
Pridané:
24.3.2018 9:37
Pjetro a jeho múdrosti
|
|
Re: hehe...
Od: VincentZ
|
Pridané:
24.3.2018 15:08
Hej, o polroka niekto publikuje clanok o tom, ze nieco Intel robi na hovno, 15 rokov to bude kvasit a zasa to posle jednu generaciu do kolien.
|
|
Štvrtok, 8. decembra 2016, dnes má meniny Marína Pošli kvety
Od: pamaladicek
|
Pridané:
23.3.2018 13:06
konecne sa iNTEL niekam pohol.
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
23.3.2018 17:51
Éj veru, zmeny trendu pomeru jadier, čo niečo robia, k tým, čo sledujú, čo robí používateľ, sú priekazne badateľné.
|
|
intel
Od: ukullelle
|
Pridané:
23.3.2018 13:31
doteraz to neslo a zrazu to ide
|
|
X299 a tí ostatní
Od: Cpt. Obvious
|
Pridané:
23.3.2018 13:39
Intel si kúše do zadku, pri príchode X399, alebo X499 sa im ľudia vy*ebú na HEDT a pôjdu do desktopu, somári. Pár kvartálov sa im polepší, ale dlhodobo si uškodia. HEDT je pre nadšencov a má oddelovať plebs od enthusiastov. Teraz dostane plebs to čo majú predražené HEDT dosky, tým pádom ich nik nebude kupovať :) zbytočná investícia. Už teraz som nasratý na Intel so svojím mŕtvym 7900X a aktuálnym 7960X, že to bola v podstate kokotina a budúcu platformu si už HEDT pravdepodobne nevezmem :)
|
|
Intel i7-9700K
Od reg.: 2andymann2
|
Pridané:
23.3.2018 13:46
Intel i7-9700K, uz nech je to tu :D
|
|
waaaaaat
Od: watwatwat
|
Pridané:
23.3.2018 14:00
to uz budu tie oprave proti meltdownu a spectre alebo este zatial pekne ze nie?
|
|
Re: waaaaaat
Od: koumak
|
Pridané:
23.3.2018 14:31
Neboj, prebytocny vykon akychkolvek CPU zaklincuju vyrobcovia dosiek realtek sietovkou a vhodnou softwarovou zvukovkou, mozno este doplnia nejaky Fake-RAID so zdielanou zbernicou/IRQ na PCIEx1 a NVMe a ludia budu happy :P
|
|
Re: waaaaaat
Od: Amd-man
|
Pridané:
23.3.2018 15:11
Ano budu, hw patch je oznameny pre novu generaciu.
|
|
Re: waaaaaat
Od: awdsfg
|
Pridané:
23.3.2018 15:53
kedy to bude?
|
|
Re: waaaaaat
Od: amd-man
|
Pridané:
23.3.2018 17:02
Ked vyjde nova generacia.
|
|
kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.3.2018 14:39
intel-dementel zrejme nesklame v podobe nulovej kompatibility kedze nove 8 jadrove tzv. intelovske "APU" kavovejazero v sc. 1151 pojde jedine s novym chipsetom X390 ... bravoooo
keby to bolo amd, bude to na 100% fungovat aj na
Skylake chipsets (100 series)
Kaby Lake chipsets (200 series)
Coffee Lake chipsets (300 series)
a nie na JEDNOM JEDINOM (!!!!!!!!!!!!) chipsete z 300 series
dalej na 90% aj na
Broadwell & Haswell chipsets a sc. 1150 (80 series: H81, B85, Q85, Q87, H87, Z87)
dalej na 30% aj na
Sandy Bridge & Ivy Bridge a sc. 1155 (60 series: H61, B65, Q65, Q67, H67, P67, Z68)
dalej na 10% aj na
Nehalem & Westmere a sc. 1156 (50 series: H55, H57, P55, and Q57)
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.3.2018 14:44
intel v multivlakne jednoznacne straca, preto uvadza 8C kavu, pravdepovbobne do sc. 1151. Socket je ale u intelu-dementelu uplne irelevantny a pojem uplne o hovne, pretoze je jasne ze jeden socket moze mat aj plnu pr... priehršť chipsetov.
u AMD ma socket uplne iny vyznam: ked je procak pre nejaky socket, TAK TAM POJDE VZDY a na chipsete nezalezi! lebo amd nevydava plno "generacii" chipsetov je jeden socket
co bude najvacsia brutal pecka? ked v Q2 2019 vyjdu chipsety 5XX a nahodou aj 7 mn Zen2 a bude mat naaahodou 6-jadrove CCX bloky a tie procaky budu kompatibilne s AM4 chipsetmi 3XX z roku 2017 a 4XX z roku 2018 !!!!! a pritom budu 12-jadrove ! to intel moze ist do uplnej zadnice ...
|
|
Re: kompatibilita
Od: amd-man
|
Pridané:
23.3.2018 15:18
Toto pocuvame uz roky a furt skutek-utek. Intelu sa dari a AMD horko-tazko vylieza z cervenych cisel.
Pocet jadier ide podla planu, zvysuje sa podla rovnakej zakonitosti uz od sandy bridge. Ziadny tlak od AMD.
PS: pred nedavno vyslo na povrch hw zranitelnosti v AMD chipsetoch. Znamena to, ze tie iste zranitelnosti ostanu najblizsich 10 rokov neopravene, lebo spatna kompatibilta?
To iste aj so spectre - AMD musi byt spectre kompatibilne aspon niekolko generacii...
Fanusikovia jasaju.
|
|
Re: kompatibilita
Od: masaaak
|
Pridané:
23.3.2018 15:37
:D :D porozprávaj nám viacej o tej HW zraniteľnosti. idem si po pukance
|
|
Re: kompatibilita
Od: dando111111
|
Pridané:
23.3.2018 15:43
debilovi nevysvetlis. tak sa na nom aspon zabavis
|
|
Re: kompatibilita
Od: blablabla
|
Pridané:
23.3.2018 17:24
ale ked uz ma doma pc a internet, tak by si aspon mohol vygoglit ze akcionari Intelu su aj akcionarmi AMD, preto intel pouziva Gpu od Amd v procesoroch a intel zas uvolnil AMD technologie z ktorych vznikol Ryzen, najradsej mam idiotov, ktory siria po internete falosne reci o vojne medzi Intelom a AMD, hoc maju obidve firmy rovnakych majitelov
|
|
Re: kompatibilita
Od: amd-man
|
Pridané:
23.3.2018 17:00
Idz http://dopice.sk/lal
Ci potrebujes aj predcitat?
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.3.2018 20:43
nie, predcitat tu potrebuje niekto iny
najprv: https://goo.gl/AU88DQ
potom: https://goo.gl/L7Vito
|
|
Re: kompatibilita
Od: amd-man
|
Pridané:
23.3.2018 21:05
A jaky ma byt Tvoj statement?
Originalne AMD vyjadrenie - vady su realne, veselo patchujeme, riesime chipset s dodavatelom.
Original CBS - nie je treba fyzicky pristup, staci pustit kod pod admin pravami a mame persistentnu infekciu systemu na urovni hw bez moznosti opravy. A tychto par veci nam k tomu pomoze. Potvrdene auditormi.
---
Diit - CBS su kokoti, AMD patchuje jako o zivot.
|
|
Re: kompatibilita
Od: intel-man
|
Pridané:
23.3.2018 15:40
"Pocet jadier ide podla planu, zvysuje sa podla rovnakej zakonitosti uz od sandy bridge" ne, nebud neger. Ked bol buldozer, nemali dovod v consumer trhu zvysovat nic. Vsak ani nezvysovali. i7 920 az po 7700k - 4C/8T
|
|
Re: kompatibilita
Od: amd-man
|
Pridané:
23.3.2018 16:50
low mid high
$3xx $5xx $999
7800 7820 7900
6800 6850 6900
5820 5930 5960
4820 4930 4960
3820 3930 3970
Po jadrach:
7xxx - 06 - 08 - 10
6xxx - 06 - 06 - 08
5xxx - 06 - 06 - 08
4xxx - 04 - 06 - 06
3xxx - 04 - 06 - 06
Zlozite, ze?
|
|
Re: kompatibilita
Od: intel-man
|
Pridané:
23.3.2018 17:45
lol, 300 amerishekelov povazujes za "low"?.
Lepsia otazka je, kto si vobec kupuje HEDT? Nikdy to nemalo podiel viacej ako 1%.
Rok 2008, i7 920 za 300usd. Rok 2017, i7 7700 za 300usd. Rok 2018, i7 8700 za 300usd. Hm...
|
|
Re: kompatibilita
Od: intel-man
|
Pridané:
23.3.2018 17:48
Aha, uz som na to prisiel. Kazdych 10 rokov zvysia pocet kórov o 2ks. Je to legitimna strategia. Osobne sa neviem i7 16600 8C/16T ani dockat.
|
|
Re: kompatibilita
Od: amd-man
|
Pridané:
23.3.2018 18:22
Jooj, si Ty ale pekny...
Sa ani kuratenkovi Pjetrickovi necudujem, ze nacisto z vas okokotel, ked vidim, jako je ten vas intel-tabor prudko inteligentny.
|
|
Re: kompatibilita
Od: amd-man
|
Pridané:
23.3.2018 18:19
Jasne, ze low end...
Co cakas za 300 freedom-shekelov? Nasa raketu?
|
|
Re: kompatibilita
Od: lululul
|
Pridané:
23.3.2018 21:02
HEDT je popularne na zapade, lebo tam podpora socketu trva minimalne 2 generacie cpu.
Kopu ludi kupovalo 6 jadra i7, stali 430 ecok.
To, ze si socka, nie je nas problem, 200e stoji doska, 400e procak + mas quad channel na ram.
U mainstream Intel, 4 jadro 340, 150e kvalitna doska a len dual channel.
Ked si socka a nepriplatis si 150 ecok za 6 jadro, tvoj problem.
Este aj ten posraty Bazos bol donedavna plny 6 jadier od Intelu od 3930k po 5820k.
To, ze to na to nemas, neznamena, ze to nik nekupuje, na zapade je BMW, Audi, Medak, WV bezna znacka, tu je to premiove auto lebo socky kupuju skodovky.
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.3.2018 20:58
clovece ty si fakt nafetovany ... ano zlozite
ANI AUTISTA KRIZENY S KALKULACKOU TRPIACOU ASPERGEROVYM SYNDROMOM V TOM NEVIDI ZIADNY JEDNODUCHY SYSTEM
|
|
Re: kompatibilita
Od: amd-man
|
Pridané:
23.3.2018 21:08
Idem sa zabavit, pondelok Ti to nakreslim na papier.
Hadam pochopis :)
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.3.2018 20:58
AMD:
R7 18XX a 17xx - 8C/16T
R5 16XX - 6C/12T
R3 15XX a 14XX - 4C/8T
R3 12XX - 4C/4T
a uz aj to sa mi zda marketingovo a hlavne logicky na hovno, chyba tam, resp malo by uuuuuple logicky to malo byt:
R7 18XX - 8C/16T
R7 17XX - 8C/8T
R5 16XX - 6C/12T
R5 15XX - 6C/6T
R3 14XX - 4C/8T
R3 13XX - 4C/4T
1 = generacia rezna
8,6,4, pocet jadier s SMT
7,5,3, jadra ako vyssie ale bez SMT
|
|
Re: kompatibilita
Od: amd-man
|
Pridané:
23.3.2018 21:12
Aha, uz vidim, preco si zmateny...
Intel ma aspon v znaceni logiku, AMD ani to nevie skopirovat spravne.
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.3.2018 20:38
co to drizdas? si nafetovany? JAKE ROKY? JAKE ROKY sa hovori o 8 jadrach v kave? jake roky sa hovori o 6 jadrach v ccx?
Pocet jadier ide podla planu, zvysuje sa podla rovnakej zakonitosti uz od sandy bridge. Ziadny tlak od AMD. - clovece ty si fakt jak je**uty (ako sorry bez prepacenia) alebo sa len robis?
namena to, ze tie iste zranitelnosti ostanu najblizsich 10 rokov neopravene ... co to drizdas? amd ich opravi cuby dup: https://goo.gl/Y7ZUNq .., okem toho asi ti uslo ze to nejsu zadne zranitelnosti. ale objednane, zaplatene drizdy nejakej firmy co existuje par mesiacov a zivi sa diskreditaciou a ich vyznam je taky ze ked je k tomu plny pristup + hacnuty bios k tomu, tak sa nieco da ... co ma na miiiiiiiiiiiile daleko od intel bugov spred 3 mesiacov, pretoze tam nikto nepotrebuje ziadny pristup a predsa sa nejaka data daju z cpu vytiahnut a ani na to nebol postreby nejaky hacnuty BIOS
ked ja som amd-idiot, tak ty si intel-mega-idiot
|
|
Re: kompatibilita
Od: amd-man
|
Pridané:
23.3.2018 20:53
Klidek, daj si valium. Pomaha.
Strategia firmy sa urcuje na dlhsie obdobie - minimalne 5 rokov. A, ak si racis vsimnut par cisel vyssie, spatris mozno aj istu postupnost. Ktora je preddefinovana. Roky.
Dalej, asi nechapes pisanemu textu - AMD zranitelnosti nie su o tom, ze potrebujes mat hacknuty bios - to je o tom, ze mozes jednoducho eskalovat prava a pustas veci ako admin - a ako admin mozes kompromitovat priamo cpu. Hardwarerovo a persistentne (to jest na furt). Bez moznosti navratu. Bez problems. Uplne easy.
A potom citas a spracuvas vsetky data a obchadzas vsetky ochrany.
V realnom case.
Co je fun.
PS: co asi to AMD v mojom mene znaci?
|
|
Re: kompatibilita
Od: lal
|
Pridané:
24.3.2018 18:40
1. ak ma utocnik pristup k admin pravam tak si v pecku tak ci tak takze neoznacoval by som to ako "AMD zranitelnost"
2. uz ked musis pouzivat cudzie termity - perZistentne
|
|
Re: kompatibilita
Od: ffdf
|
Pridané:
24.3.2018 20:18
veru...treba si nejaké doviezť z Afriky a pekne si chovať doma termity vlastné!
|
|
Re: kompatibilita
Od: Vývod
|
Pridané:
24.3.2018 10:05
Pjetro a jeho múdrosti
|
|
Re: kompatibilita
Od: Pedro nende
|
Pridané:
23.3.2018 15:45
Zas fabulujes a vies viac nez experti. Nikto oficialne nepotvrdil, ci 8 jadra pojdu na z370 alebo nie. Neoficialne info hovoria ze pravdepodobne skor ano.
Len cerveni amDDemagogovia maju uz teraz jasno, ze bude treba z390.
Tak ci onak dufam, ze ryzen2 dostoji tomu, co sa doteraz odprezentovalo. Intel bude musiet skutocne zabrat a pohnut tou plesnivou ritou, aby ostal konkurencieschopny.
|
|
Re: kompatibilita
Od: amd-man
|
Pridané:
23.3.2018 17:06
Bez igpu je nepouzitelny pre masove korporatne nasadenie.
Pre hracov je treba zase vysoky vykon na jadro, co AMD zaostava.
Zranitelnosti ma AMD pokokot, status riesenia neznamy. :)
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.3.2018 20:39
ahaaaaaaa, lebo ryzen nespravil vobec nic a intel-dementel nemusel robit za posledny rok vobec nic ze?
|
|
Re: kompatibilita
Od: destilovana retardacia
|
Pridané:
23.3.2018 15:59
Pjetro, vsetci chapeme, ze neznasas intel a zboznujes AMD. Kedy sa ale vratis naspat do modu zdraveho rozumu a prestanes jednostranne ociernovat intel aj vymyslanim si niecoho, co nie je pravda /potvrdene. A zaroven prestanes hypovat AMD predstavami, ze bude nieco co tiez nikto dnes nemoze potvrdit.
Ano, bola by to pecka, ale ty sa na tom uz teraz odbavujes dvadsiatimi vykricnikmi ako 12 rocny fagan, co nasiel svoj prvy porno casak.
|
|
Re: kompatibilita
Od: intel-man
|
Pridané:
23.3.2018 16:14
Vyssi pocet vykricnikov priekazne zvysuje doveryhodnost prispevku
|
|
Re: kompatibilita
Od: masaaak
|
Pridané:
23.3.2018 19:28
s popcornom som sa zdrzal, fronty boli, je piatok ... ale stalo to za to .... pomasturboval som dokonca pri citani :D
|
|
Otazka na genia Pjetra.
Od: lululul
|
Pridané:
23.3.2018 21:12
Vsetci vieme, ze Ryzen, aby bol na tom vykonovo aspon ako tak ako Intel, potrebuje rychle RAM s nizkym casovanim.
A tato podpora ram je na sucasnom chipsete skutocne smiesna, jednak ich nezvlada IMC a jednak casto ani tie cpu.
Cize taky genius Pjetro si kupil tento rok dosku a Ryzen. O 2 roky vyjde Ryzen 2, jasne, mame spatnu kompatibilitu, hura. Problem je v tom, ze aj Ryzen 2 bude potrebovat rychle ramky a nizke casovanie, lenze DDR4 budu uplne inde zhladiska frekvencii a casovania a dnesne dosky to nepotiahnu, preto aj AMD vydava novy chipset, ktory zvysuje podporu vyssich frekvencii.
Ale genius Pjetro nadrbe do starej dosky Ryzen 2 so starymi dnesnymi, na buducu dobu pomaly ramkami a ? Vysledny efekt bude taky, ze jeho Ryzen 2 cpu bude pomaly ako Ryzen 1.
Ale tak hlavne, ze usetril na spatnej kompatibilite a nemusel kupovat dosku.
|
|
Re: Otazka na genia Pjetra.
Od: lululul
|
Pridané:
23.3.2018 21:13
Pjetro, pjetro, povedz, ked si niekto vybral Phenom I voci Core 2 Duo/Quad? Kto lutoval? Majitel Phenomu I. Ked si niekto kupil Phenom II a nie i7/i5. Kto lutoval? Majitel Phenomu II. Ked si niekto kupil Bulldozera miesto i5/i7? Kto lutoval? Majitel Bulldozera nelutoval, ale zvazoval samovrazdu, lebo mohol tie bulldozery menit kazdy rok, aj tak to bol trapas pomalsi ako Phenom II.
Cize tolko k tvojej spatnej kompatibilite. Je na nic. Chces ju? Kup HEDT. Nesir bludy.
|
|
Re: Otazka na genia Pjetra.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
27.3.2018 8:31
kuratenko karpave osprostene nevedome phenom II mam a furt a stale a ziadne lutovanie sa nekona, iba chvala panu bohu a amd
keby som rovnako dlho mal dr**uty intel-dementel, UPLNE ROVKAKO A TIEZ by som bol zabetonovany na prvom 45 nm Ci7 920 a chipsete 50-tkovej rady (H55, H57, P55, Q57) a sc 1156. Pretoze keby som si chcel v tych prid**anych 4-jadrakoch zvysovat to IPC o 2% kazdy rok, tak by som odvtedy musel vymenit 4x fosnu a keby som chcel posl. pol roka akoze konecne uz ten 6-jadrak v sc. 115X mainstreame, tak by som ju odvtedy menil uz piaty krat
veselo si ripujem a konvertujem mamutie full hd 20-30 GB MKVcka a 40-50 GB BR (s kvalitou 0,3-0,5 bit per pixel a viac) do mensich MKV suborov (encoder HEVC s kvalitou 0,1-0,15 bit per pixel co bohate staci) vyuzitim sto eurovej grafiky RX550 rychlostou 120-150 fps a ripnutie/konverzia trva 20-30 min!, pretoze ja som autor recenzie: https://goo.gl/fb8Kse
|
|
Re: Otazka na genia Pjetra.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
27.3.2018 8:31
pre sprostych s otazkami typu "utiahne to hru X" (jak sa to do prdele rozebe) a "bude to fungovat vo fosni Y" (to je jak pytat sa ci tam pojde opticka mechanika) som napisal aj recenziu: https://goo.gl/fb8Kse pretoze na tak dr**ute otazky sa jednoduche neda pozerat
vies kuratenko osprostene nevedome, ono to svetko zalezi od toho co s tym chces robit a ci o tom hardveri nieco vies ... mne tym padom tych par instr. sad nechyba AVX, AES, SSE4 a pod ... a mam "iba" DDR3 (pred dvoma rokmi DDR2), takze radsej chod odo mna dalej lebo chytis ddr3 chorobu, je smrtelna
rovnako sa nedaju citat tvoje dr**ute komentare
|
|
Re: Otazka na genia Pjetra.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
27.3.2018 8:46
pravdu mas junacik nevedomy v jedinej veci: bulldozer bol katastrofa a preto mam usetrene rozmyslanie, ci si tam pacnem FX8370 alebo nie .. proste netreba (pretoze napr. nepotrebujem vyssie uvedene instr. sady), kedze nic radikalne vykonnejsie to neni
keby som menil za sc. AM4 a 4XX chipsetom a R7 2700X (ktory ma len frekvencie o 6% vyssie jak R7 1800X), tak vykon CPU mam razom na cca 3-nasobku ... v porovnani s najvykonnejsim Phenom II X6 ... a to som este nespominal HEDT platformu AMD, ked je to este 2x nad AM4
keby pridrbany intel-dementel neuviedol nic nove a ostal v HEDT na 10-jadrakoch, tak je odpisany, lebo: jeho HEDT by bol na smiech a pomery vykonu HEDT vs. mainstream sc. 115X by bol na smiech (ani nie 2-nasobok)
|
|
Re: Otazka na genia Pjetra.
Od: _____________________
|
Pridané:
24.3.2018 9:04
ehm radic pamate je zadratovany uz v procesore, takych 10 rokov najmenej
|
|
Re: Otazka na genia Pjetra.
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
24.3.2018 9:25
Pekne sa tu hrajte chlapci
|
|
Re: Otazka na genia Pjetra.
Od: ffdf
|
Pridané:
26.3.2018 16:11
tak tak
|