|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMD je Ryzen
Od: karolkok
|
Pridané:
22.2.2017 20:54
Tesim sa na prve testy ake v skutocnosti su.
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: Intelpol
|
Pridané:
23.2.2017 1:30
radsej nech ohlasia kedy pridu aj mainstream CPU nech su tie monopolne ceny i3/5 za polovicu - highend zaujima len geekov!
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: unreal
|
Pridané:
23.2.2017 10:25
Ty co davas? Najdi si normalnu pracu a nie dokladaca tovaru v Kauflande :D socka jebnuta
Highend = xeon a i7 pre Intel 2011-3 (6, 8, 10 a viac jadrove procesory Intel s HT)
Mainstream = i7 pre i1151 (najpredavanejsie procesory quad core s ht)
Lowend = i5 orezane procesory bez HT
Pre poberacov sociálnych davok = i3
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: dj_v
|
Pridané:
23.2.2017 10:49
ty si najdi zensku, nemusel by si sa stale len hrat na PC alebo s klobaskou (na porno ti je i7 aj tak zbytocny)
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: unreal
|
Pridané:
23.2.2017 11:45
ty si najdi chlapa :D ja zenu mam
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: real
|
Pridané:
23.2.2017 14:55
no to musi byt riadne retardovana ked zije s takym kryplom a sockou v jednej osobe - narozdiel od teba si mozem kupit ten highend od Intelu kazdy rok, ale radsej to dam do vzdelania ako sponzorovat monopol a platit za lowend ako za mainstream!
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: imaginary
|
Pridané:
23.2.2017 15:21
raz do roka? co si na podpore alebo co?
standardne intel i7 pc je tak cca na urovni 1.200-1.500 eur + grafika.
ratame, ze normalnemu cloveku sa za menej ako 1.000-1.500 euro neoplati vstavat do roboty. minus vydavky na barak, reziu, chlast, zradlo a prostitutky, stale si mozes nove pc dovolit minimalne raz za kvartal. nedajboze, ze ste dvaja - to mozes aj ob mesiac...
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: vewde
|
Pridané:
23.2.2017 16:47
Ty si normálny chuj.
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: vewde
|
Pridané:
23.2.2017 16:47
Ty si normálny chuj.
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: ja som tu
|
Pridané:
23.2.2017 18:08
Ty si korunovaný chuj! Cocot, cocotko, potom dlho dlho nič a až potom si ty.
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: lol_UK
|
Pridané:
24.2.2017 0:20
Mas pravdu normalby clovek zaraba okolo 2500 euro spolu mam 7 tisic euro mesacne v UK lol ja robim v IT a zena tiez
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: nah
|
Pridané:
24.2.2017 1:22
A sikovny to zaraba na Slovensku aj to 100km od BA rovno v rodnom meste a nemusi sa j3bat do tramtarie.
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: mor_PH_eus
|
Pridané:
13.4.2017 15:37
tíško závidím, čo konkrétne robíte v IT odvetví?
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: hmm.
|
Pridané:
23.2.2017 11:04
High end a Xeon? Ako pre koho. Netvrdím že to je nekvalitný procesor, práve naopak. Je príliš kvalitný nato aby bol využívaný v domácom PC a hlavne energeticky neefektívny lebo žerie toľko že sú to proste peniaze vyhodené von oknom, ale áno výkonný je dosť, lenže iba pre tých ktorým je jedno koľko im príde platiť za elektrinu.
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: unreal
|
Pridané:
23.2.2017 11:45
Xeon je zamerany na profi segment teda hiend pracovne stanice. Xeony maju praveze nizsie TDP ako i7 micky v rovnakej vykonnostnej kategorii
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: imaginary
|
Pridané:
23.2.2017 15:23
preco nie?
e3-1xxx v5 je za menej jako 3 stovky a idealna nahrada i7, ak nechces taktovat.
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: meheh
|
Pridané:
23.2.2017 20:34
len keby intel naschval nevymyslel C232 a C236 chipsety pre xeony v5, lebo zistili, ze by sa im nepredavali i7 a vsetci by kupovali xeony...
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.2.2017 11:09
lowend je do 100, stredna trieda do 300 a vsetko nad je highend.
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: takto
|
Pridané:
23.2.2017 11:22
Lowend do výšky sumy v peňaženke, stred do výšky zostatku na účte, a všetko nad je otázka toho koľko detí a detí tvojich a ich detí si ochotný zadĺžiť aby si mal nový počítač.
|
|
Re: AMD je Ryzen
Od: ElonMusk
|
Pridané:
23.2.2017 19:17
Prve, druhe, tretie testy... Si tehotna?
Nie, tak pal do ....
No ale k CPU, zavadzaju a samotnom CPU moc nevypovedaju.
Niekto sa troli tym, ze nejake herne. To je prosim co za blbost???
|
|
Nič moc
Od: Klon M5
|
Pridané:
22.2.2017 20:55
Slubotechna zasa slubuje.
AMD je nezaujímavá značka.
|
|
Re: Nič moc
Od: jebecek
|
Pridané:
22.2.2017 21:23
sam sice pouzivam Intel ale ako netrep pls
|
|
Re: Nič moc
Od: Klon M5
|
Pridané:
22.2.2017 21:28
Na poli CPU a číslicových obvodov dlhé roky dominuje Intel a iné značky. AMD sa začalo do CPU srať najviac niekde v čase 286-tiek, kde boli krásne zlaté šperky, vtedajšie keramické púzdra procesorov 286.
Po trabliach v rokoch K5 a K6 a naserkanými problémami s akože AMD VGAčkami ich nemožne fungujúce ovládačmi som aj ja proste nadobro od nejakého AMD vycúval. Je to zbytočná firma na trhu. Teda možno pre sociálne slabšie skupiny a teda pre celý Východný blok. Žiaľ...
|
|
Re: Nič moc
Od reg.: VWV .
|
Pridané:
22.2.2017 21:44
Kazda konkurencia je dobra, aj ta, ktora nestiha drzat krok - pretoze kazdy monopol v danej sfere nerobi dobrotu, vyhana ceny do nerealnch vysok. A pokial AMD ponukne procesor za 400$, vykonovo obdobny tomu od Intelu (za $1000), tak to si pis, ze to je sakra dobra konkurencia.
A spominat nemozne fungujuce ovladace a zaroven nespomenut Intel s jeho ovladacmi pod iGPU tiez neznie dva krat objektivne.
|
|
Re: Nič moc
Od: Klon M5
|
Pridané:
22.2.2017 21:50
iGPU nepoužívam. Na to máte VGA do PCI-express zbernice. O týchto som sa zmienil.
Monopol je sakra dobrá vec, ak to nedodrbe niekto zvonku svojimi "zásahmi", tak ako dodrbala EÚ Microsoft a chce zlomiť aj INTEL.
Prečo nedrbú do posraného Samsungu???
|
|
Re: Nič moc
Od: ManiakJeKKT
|
Pridané:
22.2.2017 22:14
Teba musi bavit protirecit alebo si jednoducho uplne obmedzeny.
|
|
Re: Nič moc
Od: Klon M5
|
Pridané:
22.2.2017 22:34
Tu nejde o protirečenie.
Ja mám názor na vec.
Ty máš názor na vec.
Toť vše.
Čo sa tak vzrušuješ?
|
|
Re: Nič moc
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
22.2.2017 22:50
Mat svoj nazor a spravny nazor su 2 odlisne nazory v tomto pripade. Nikto nechce, aby platil za produkty vela penazi, okrem predajcu. Tolko k teorii slobodneho trhu v kapitalizme.
Ty by si mal platit za HW vzdy 10nasobne viac, ako ostani kupujuci, aby si si uvedomil, ze monopol bez regulacii cien je zderstvo. V zdravom trhovom hospodarstve by nemal velk sancu vzniknut, ale co je dnes zdrave?
Aj keby nenavideny Fico vyrabal doma na kolene procesory a Kalinak ich distribuoval, pokial by to vytvaralo tlak na ceny a vyvoj produktov v inteli, tak aj tak je to konkurencia, aj ked zla, lebo su to bubaci.
|
|
Re: Nič moc
Od: Klon M5
|
Pridané:
22.2.2017 22:57
Nemám ten pocit.
Ak nedokážeš rešpektovať iný názor, ako je ten Tvoj, potom je každá ďalšia diskusia ťažká...
A zároveň som dal ďalšiu otázku, prečo teda nevadí monopol menom Samsung?
Lebo kopať do Ameriky a amerických firiem je také slovenské, však?
|
|
Re: Nič moc
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2017 23:02
uved konkretne v com ma samsung monopol.
|
|
Laicky si myslím
Od: Klon M5
|
Pridané:
22.2.2017 23:08
LCD, čipy do mobilov, pamäťové...
Hej, jasné, je jeden zo 4 výrobcov panelov.
Zrovna tak, ako INTEL nie je jediný výrobca CPU.
|
|
Re: Laicky si myslím
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2017 23:25
https://goo.gl/YbkKaP - tu som ti nasiel pekny obrazok, aby si videl, ze 23% naozaj nieje monopol.
https://goo.gl/TNsdjK - tu som ti nasiel pekny obrazok, aby si videl, ze 16,84% nieje monopol
https://goo.gl/xcnkO4 - no a tu som ti nasiel pekny obrazok aby si videl, ze 37% nieje monopol - snad si myslel pamatove flash chipy, lebo uz odmietam dalej hladat.
Chcem aby si teraz ako reakciu napisal vetu: "Casto klamem, lebo som mentalne postihnty"
|
|
Re: Laicky si myslím
Od: Klon M5
|
Pridané:
22.2.2017 23:54
Nie flash, ale budiž.
Tak jasné, to vôbec nie je monopol. To je len taká garážová firmička.
|
|
Re: Laicky si myslím
Od: Badum ts
|
Pridané:
23.2.2017 0:31
Ty si riadny kokot :D :D
|
|
Re: Laicky si myslím
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
23.2.2017 2:29
roob_ ma pravdu, trepat sa da, ale bez podpory aspon vytlacenych grafov s vlastnou mierkou to nefunguje ... ako to je zvykom v TV pri nasich poslancoch. Kolacovy graf sa vsak tazko o*ebabrava :D.
|
|
Re: Stoicky si mydlím
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
23.2.2017 6:40
Kolacovy graf umoznuje volbu exponencialnej skaly obvodu*, zohladnujucej i alternativu dostatocnej priekaznosti opacneho zaveru.
*premietnutie spiraly na kruh
|
|
Re: Stoicky si mydlím
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
23.2.2017 12:33
Vsimol som si ze slovo priekazny a priekaznost pouzivas velmi casto, co to vlastne znamena?
|
|
Re: Stoicky si mydlím
Od: dnes má meniny Roman, Romana
|
Pridané:
23.2.2017 12:41
no to sa ho nepytaj, on ho nevymyslel. Nechcem, aby ma zmazali.
|
|
Re: Stoicky si mydlím
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
23.2.2017 13:44
Cim dokonca nie je moje vyrazne priekazne.
|
|
Re: Stoicky si mydlím
Od reg.: raketa
|
Pridané:
23.2.2017 21:10
"Ked sa hadas s kokotom viac ako dve minuty, hadaju sa uz kokoti dvaja" Jan Pavol II.
|
|
Wooo! I was going to
Od: Kaden
|
Pridané:
27.2.2017 8:31
Wooo! I was going to ask you on twitter if there will be a TBH post for us to share our IGNs. Maybe the next Community Tuesday? Would be awesome to see folk ingame! Still looking forward to all-mesmer dungeon runs, but that probably wo81n#2&7;t happen during the betas.
|
|
Re: Nič moc
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
23.2.2017 8:47
Podla volne dostupnych informacii konkretne v Korei a vzhladom k obtiaznosti ich najdenia ani netreba uviest konkretne pomenovanie typu zdroja ziadosti.
|
|
&0;W8ting2#2281;
Od: Maryellen
|
Pridané:
27.2.2017 8:30
&0;W8ting2#2281;you going to be waiting an awful long time. This state will be bankrupt before too long. Its pass the point of no return.Glory days are gone, and will for now on just be a Bruce Springsteen.but don’t worry, your govt and omama loves you and wants the best for you.not go back to watching sports & hollywood movies, goto McDonalds & shopping, and enjoy your Hg containing & obeseity inducing high fructose corn syrup.“yes we can” “hope” “change”SAS
|
|
Re: Nič moc
Od: anonym.
|
Pridané:
23.2.2017 4:09
Po prečítaní pár príspevkov od teba som dostal také spontánne vnuknutie všetky ďalšie tvoje príspevky bezhlavo mínuskovať a to zo zásady a pre svoje potešenie a taktiež pre potešenie ostatných čitateľov ktorých si tu s tými kokotinami už stihol nasrať.
|
|
Re: Nič moc
Od: 1231
|
Pridané:
23.2.2017 7:04
dakujeme
|
|
Re: Nič moc
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
23.2.2017 8:58
Ja toto robím pri maniakovi a všetkých jeho ďalších retardovaných nickoch už dlhú dobu. Tie kokotiny čo drísta sa nedajú ani čítať. Ten človek musí byť postihnutý
|
|
Re: Nič moc
Od: ElonMusk
|
Pridané:
23.2.2017 17:47
Aspon si sa prejavil. Tvoje ego svedci o povrchnosti a klamstve. Maniak s Pjetrom aspon vedia co pisu. Ty len rypes e prekrucas. Tak napriklad, co po tebe sa da citat?
|
|
Re: Nič moc
Od: .Pjetro de
|
Pridané:
23.2.2017 8:58
mat nazor a mat nazor, ktory je objektivna 3,14covina, su dve rozne veci
|
|
Re: Nič moc
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
23.2.2017 9:07
Priekazne priklad dokazu absolutnej zhody sporom.
|
|
Re: Nič moc
Od: ses
|
Pridané:
23.2.2017 16:47
Som rad ze som pozrel do komentov, apon mozem tomuto kokotovi dat -
|
|
Re: Nič moc
Od: hklijl
|
Pridané:
22.2.2017 22:15
intel inside, idiot outside, ha-ha-háááá trapko!
|
|
Re: Nič moc
Od: kekeket
|
Pridané:
22.2.2017 23:08
monopol nieje dobra vec. Konkurencia nielen ze nuti firmy znizovat ceny co je pre teba konecneho spotrebitela dobra vec, ale rovnako sutazia aj s inovaciou produktov. Cize keby existoval iba intel tak ti 5 rokov predavaju ten isty procesor za 1000 eur, napriklad core i7 :)
ale pride niekto napriklad AMD s alternativou za 400 eur a intel bude musiet zaujat zakaznikov bud znizenim ceny, alebo vyvojom noveho procesoru a mozu ho nazvat trebars core i9
|
|
Re: Nič moc
Od: Klon M5
|
Pridané:
22.2.2017 23:10
Tieto rozprávky si tu nechaj na zajtra pre malé deti. Dnes už od 19-tej spia. Pardón, dnes aj s bábätkami chodia do krčiem "mamičky" ešte aj po 20-tej na alkohol.
To všetko si si iba a len vymyslel!
|
|
Re: Nič moc
Od: kekeket
|
Pridané:
22.2.2017 23:13
ty si postihnuty klon 4Maniaka :)
|
|
Re: Nič moc
Od: kekeket
|
Pridané:
22.2.2017 23:14
Klon M5 = Klon Maniak 5
|
|
Re: Nič moc
Od: Klon M5
|
Pridané:
23.2.2017 0:47
jééé, maličký objavil dudulu...
|
|
Re: Nič moc
Od: kekeket
|
Pridané:
23.2.2017 0:51
ak dudula znamena kokot a objavil som teba, tak ano
|
|
Re: Nič moc
Od: Klon M5
|
Pridané:
23.2.2017 1:41
dudulka, je dudlík a používa sa pre malé deti.
Tak šup šup do hajan.
|
|
Re: Nič moc
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
24.2.2017 9:26
len ty si ten dudlik strkas do riti
lebo si taky kolosalny kokot
|
|
Re: Nič moc
Od: Kolonizator
|
Pridané:
23.2.2017 2:30
Objavil si trolla, kok*ta, buzeranta, latentneho homosexuala a neuspesny pokus o hipstera, ktory aj tak nevie rubat drevo.
|
|
Hi! Someone in my Fa
Od: Zeal
|
Pridané:
27.2.2017 10:01
Hi! Someone in my Facebook group shared this site with us so I came to give it a look. I’m definitely enjoying the inimtoarfon. I’m book-marking and will be tweeting this to my followers! Excellent blog and brilliant style and design.
|
|
Yeah, that\'s the <a
Od: Melloney
|
Pridané:
9.3.2017 11:23
Yeah, that's the <a href="http://ihmtbiu.com">titeck,</a> sir or ma'am
|
|
What a pleasure to f
Od: Jayde
|
Pridané:
12.3.2017 15:17
What a pleasure to find someone who idinfitees the issues so clearly http://wzepworwvbp.com [url=http://vuyyli.com]vuyyli[/url] [link=http://pfzqng.com]pfzqng[/link]
|
|
There are no words t
Od: Reegan
|
Pridané:
12.3.2017 20:59
There are no words to describe how <a href="http://jxozjwzdi.com">boodciaus</a> this is.
|
|
Re: Nič moc
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
23.2.2017 9:00
to snad neni mozne, takyto stupen je*nutosti snad ani nemoze existovat, on to snad iba hra
|
|
Re: Nič moc
Od: Jamicon
|
Pridané:
23.2.2017 10:10
Nie, nehrá, on kokot je.
|
|
With havin so much w
Od: Fats
|
Pridané:
27.2.2017 8:44
With havin so much written content do you ever run into any problems of plagorism or copyright violation? My site has a lot of exclusive content I’ve either written myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the internet without my pesmnsrioi. Do you know any techniques to help protect against content from being ripped off? I’d really appreciate it.
|
|
Thanky Thanky for al
Od: Nodin
|
Pridané:
9.3.2017 11:22
Thanky Thanky for all this good <a href="http://avxddhnimts.com">inmotfarion!</a>
|
|
A little rationality
Od: Tasmine
|
Pridané:
12.3.2017 20:59
A little rationality lifts the quality of the debate here. Thanks for <a href="http://rntafxo.com">counirbntitg!</a>
|
|
Whoever wrote this,
Od: Honey
|
Pridané:
13.3.2017 18:59
Whoever wrote this, you know how to make a good areitlc. http://ptkptdxwgu.com [url=http://vuefbnxze.com]vuefbnxze[/url] [link=http://fhftro.com]fhftro[/link]
|
|
Re: Nič moc
Od reg.: Nephilim
|
Pridané:
22.2.2017 23:11
Čiže Durony a Athlony napriklad boli uplne napiču asi... A opteron 144 čo som mal, to bol asi sockarsky procak.
|
|
Re: Nič moc
Od: Klon M5
|
Pridané:
22.2.2017 23:13
Durony určite a Opteron som našťastie nemal. Prečo sa pýtaš?
Či zabudol si na vtedajšie ceny?
|
|
Re: Nič moc
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
23.2.2017 8:14
Co to trepes, jake ceny? Durony mali na tej istej frekv. o 10% mensi vykon jak PIII a ich ceny boli v porovnani s PIII tretinove a Athlony K7 mali vykony podobne a ich ceny boli polovicne ... pretoze v 1999/2000 nikto 12-15 tisic za procak jednoducho nedal len preto aby mal intel-dementel, ked si mohol kupit o 10% menej vykonny za 6 tisic
ty si fakt uplny idiot
|
|
Re: Nič moc
Od: amd-man
|
Pridané:
23.2.2017 15:50
a horeli aj nekonecne-krat viac...
|
|
Re: Nič moc
Od: .Pjetro de
|
Pridané:
23.2.2017 8:39
------------ ------------ ------------ ------------
diit.cz komment:
clovece amd se po letech povede procesor a ty ses hotovej s nervama, ze tvuj milovanej intel s predrazenym hedt nezvlada konkurovat novymu cipu za polovic, kterej vyvinuli s desetinovym rozpoctem nez ma intel.. (: za par dni je vydani, zajdi si ke cvokarovi pro neurol nebo to blbe skonci.. ;)
------------ ------------ ------------ ------------
|
|
Re: Nič moc
Od: amd-man
|
Pridané:
23.2.2017 15:47
toto som uz cital pod diskusiami pri uvadzani bulldozeru...
slavny intel killa polozil vykonom na kolena intel, ktory teraz hra tretie husle (po amd a ibm), nema zisky, prepusta ludi a je nuteny vsetko vsadit na jednu, poslednu, kartu - inak mu hrozi vykupenie vo forme samsungu alebo ciny.
|
|
Re: Nič moc
Od: Pjetorde
|
Pridané:
23.2.2017 16:32
Preco asi tak, kuratenko zlaty: http://dopice.sk/jbm
|
|
Re: Nič moc
Od: JUDr.
|
Pridané:
23.2.2017 18:42
jj, to ze mas konkurenta ta 'zavazuje' nejakym 'implikovanym' sposobom 'rozvijat ho'. teda, akonahle si dobry, si na zaklade 'vseobecneho dobra' povinny sa delit o svoje veci s konkurenciou.
kedze intel bol prilis dobry a poskytoval mnozstevne a cenove vyhody pre vyhradnych distributorov, co 'istym sposobom' znevyhodnovalo konkurenta, cim vlastne porusil 'nejake, svojim sposobom, implikovane zavazky voci konkurencii', musel zacvakat.
koniec-koncov amd dostalo kost a pristup k techu, intel stratil par nepodstatnych supiek, amd sa uz dalej nemoze sudit za nejake stare veci... good deal :)
|
|
Re: Nič moc
Od: ËlonMusk
|
Pridané:
23.2.2017 19:13
Porsil co?
Vsak takto podnika vacsina firiem na Slovensku
|
|
Re: Nič moc
Od: amd-man
|
Pridané:
24.2.2017 5:43
nielen na slovensku... cenotvorba a cenova politika je kazdej firmy interna zalezitost.
to len amd je ufnukana devka, ktora nic poriadne nevie a stale sa snazuje na to, ako jej vsetci 'krivdia'.
ale ukradnut 386, nedavat do cpu ochranu proti prehriatiu, ojebavat znacenim... - vsetko ok, lebo amd.
|
|
Re: Nič moc
Od: smurfik
|
Pridané:
23.2.2017 9:06
daj si facku.. Duron a aj Barton bola parda na tu dobu.. Intel bola predrazena sra*ka (intel prescott) a ano dnes pouzivam Intel CPU!!
|
|
Re: Nič moc
Od: Menovec
|
Pridané:
23.2.2017 12:38
Hahaha
Zasmiali sa zbrojnoši a odplávali na šijacích strojoch.
|
|
Re: Nič moc
Od reg.: Nephilim
|
Pridané:
22.2.2017 23:14
Čiže Durony a Athlony napriklad boli uplne napiču asi... A opteron 144 čo som mal, to bol asi sockarsky procak.
|
|
Re: Nič moc
Od: Menovec
|
Pridané:
23.2.2017 14:08
No aj boli. To už teraz nerieš. Ser na to.
|
|
Re: Nič moc
Od: nezmar
|
Pridané:
23.2.2017 4:51
hlupak
|
|
asfdas6fd464563w968496464
Od: AMD Metal Fan
|
Pridané:
22.2.2017 21:37
co myslite, budu sa prehrievat ako kazda generacia AMD ?
|
|
Re: asfdas6fd464563w968496464
Od: 1ntelultra
|
Pridané:
22.2.2017 21:40
samozrejme, ako by si na nich urobil ten rezen ktory maju v nazve?
|
|
Re: asfdas6fd464563w968496464
Od: trollot
|
Pridané:
22.2.2017 22:55
bazmeg, okrem posledneho xeonu som mal vzdy amd a nikdy som to prehrievanie nepostrehol.
posledny phenom x2 s core unlockom na 4 jadra ide dodnes v kancelarii s 350w zdrojom eurocase..
|
|
Re: asfdas6fd464563w968496464
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
23.2.2017 7:56
kuratenko ty si bol posl. 15 rokov v kome? casy PIII/P4 a K7 (2000-2003 )su davno prec
ano, vtedy AMD zhorel po odstraneni chladica za 2 sekundy a pod Intelom hra iba ztuhla pripadne hodilo BSOD a HW bol neposkodeny
odvtedy sa situacia troska zmenila, budes z toho sokovany v CPU ma nejakych zopar cidiel aj AMD
okrem toho ak sa nemylim, Tcase max. teploty su u Intelu vyssie ako u AMD
|
|
Re: asfdas6fd464563w968496464
Od: JUDr.
|
Pridané:
23.2.2017 18:46
a uvedom si, co to tmax znamena.
to, ze si ja mozem dovolit spolahlivo fungovat pri vyssich teplotach nehovori o nicom inom, ako o tom, ze pouzivam lepsie materialy a spolahlivejsi vyrobny proces.
detto aj cidla - to, ze niekto nejake to cidlo ma, je jedna vec - ake je to cidlo presne a spolahlive, je vec druha (podla mna dokonca dolezitejsia)...
|
|
Re: asfdas6fd464563w968496464
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
24.2.2017 10:28
"to, ze si ja mozem dovolit spolahlivo fungovat pri vyssich teplotach nehovori o nicom inom, ako o tom, ze pouzivam lepsie materialy a spolahlivejsi vyrobny proces"
pohlad moze byt aj presne opacny: to ze neviem vyrobit na danej technologii produkt, ktory by sa menej zahrieval a musi preto pracovat pri vyssej teplote (to ze musim mat material co to znese je dost logicke ne?)
obhajovat ze to pracuje pri vyssom zahrievani je blbost
co by si obhajoval? CPU s Tcase max. 50C alebo 200C? ten druhy pripad je uzasny, ze material znese 200C, ale co je to preboha za produkt, ze musi mat tak vysoke Tcase max., ze teplota sa moze eventualne vysplhat na taku hodnotu a preto to musi zniest
|
|
Re: asfdas6fd464563w968496464
Od: JUDr.
|
Pridané:
24.2.2017 12:22
200oC, bez debaty.
tcase max 50oC znaci, ze sa uz aj pri malej zatazi zacne mrte prehrievat a brzdit, este predtym, jako dosiahne maximalnu projektovanu teplotu.
200oC Tcase max je popici gut, bezne procak v plnej zatazi funguje na cca 65oC, ale, keby som chcel pretaktovat, viem, ze mozem aj hnat vyssie a to bez specialneho chladenia.
dalej sa nemusim starat o klimatizovanu miestnost, mozem ho pouzit v rozdielnych prostrediach (trebars aj na pusti, nech nan kuri slnko). dalej sa nemusim bat ho nasadit 24/7...
uz len najst paticu, ktoru neroztavim :)
|
|
1cryzen=4cphenomII
Od: trololoman
|
Pridané:
22.2.2017 21:57
Zatial to vyzera tak ze jedno jadro Ryzen ma vykon ako stvorjadro Phenom II pri rovnakej frekvencii. Skoda ze APU budu az v druhom polroku, este si tak pockam.
|
|
Re: 1cryzen=4cphenomII
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2017 22:03
PhenomII x4 965 3,4GHz CB15 4thrd 344, takze nemas pravdu.
|
|
Re: 1cryzen=4cphenomII
Od: trololoman
|
Pridané:
23.2.2017 0:51
Ja som to porovnaval na vysledkoch ST/MT testu z cpuz a podla toho to zhruba tak vychadza ako som napisal. Cinebench moze pouzivat dost specificke instrukcie ktore phenom II mozno ani nema, takze podla cinebenchu sa zrovna neorientujem.
|
|
I love the Bus, but
Od: Lainey
|
Pridané:
27.2.2017 10:23
I love the Bus, but Scf;enhield’os point is correct that he is not one of the top 25 backs of all time. He certainly never captured the attention of the league in any given year, like Barry Sanders or Emmitt Smith did. He’s just always been around…. for a long time.Still, durability counts for something, and so do cumulative stats. I don’t think the Bus is a first-ballot HoFer, but I think he’s a HoFer. If the Steelers win next week, also I think that helps his case tremendously.
|
|
Re: 1cryzen=4cphenomII
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2017 22:05
ale ak r7_1700 ma 2nasobny vykon ako i7 4790, tak 4core APU + VEGA chip, keby mal vykon okolo 750ti a bol by do 200€, tak vyhrali loteriu.
|
|
Titu lok
Od: hehehe
|
Pridané:
22.2.2017 22:22
Problem vidim akurat v tom, ze v zasade sa vykonovo len dotiahli na Intel (+- autobus). A pri sucasnej nasytenosti trhu vidim 5 skupiniek ludi:
1. BFU, ktori akurat konzumuju obsah na internete - tomu je vyslovene jedno, aky CPU ma v compe, ide skor po znacke, dizajne a pripadne cene zostavy
2. Entuziasti - ti uz maju davno i7, ktore su samo o sebe velmi vykonne CPU, takze dovod na prechod na Ryzen nemaju. Mozno za par rokov pri generacnej obmene.
3. uzivatelia orientovani na cenu - vzhladom na ceny momentalne uvedenych Ryzenov a ocakavanych nizsich rad (najnizsi Ryzen 3 ma stat 130USD), je pre nich Ryzen takisto nezaujimavy, kedze pod 100USD sa dnes daju kupit rozumne pouzitelne CPU
4. Intel fans - ti si nezoberu AMD ani keby im ich rozdavali zadarmo, a takych je veru hodne.
5. uzivatelia orientovani na pomer cena/vykon - jedini, koho Ryzen vyslovene zaujima
Takze obavam sa, ze aj napriek tomu, ze Ryzen je vydareny, tak AMDcku sa bude predavat tazko
|
|
Re: Titu lok
Od: Lalecek
|
Pridané:
22.2.2017 22:27
G4560 2c4t nechces snad porovnavat s 1300 4c4t,ci o akom proc pod 100 pises?
|
|
Re: Titu lok
Od: hehehe
|
Pridané:
22.2.2017 22:31
Nechcem porovnavat. Problem je ten, ze G4560 je pre velku skupinu ludi viac nez dostatocny.
|
|
Re: Titu lok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2017 22:33
ja by som to odhadol na 80% trhu :) ale!!! ked v tej cene bude nejaky 4core nizko taktovany ZEN s 35-45W TDP a dajme tomu +30% vykonom, preco nekupit ten?
|
|
Re: Titu lok
Od: hehehe
|
Pridané:
22.2.2017 22:34
tak samo sebou, ale take tu este minimalne najblizsi rok nebudu ;)
|
|
Re: Titu lok
Od: Klon M5
|
Pridané:
22.2.2017 23:14
A ktorý ten Ryžen má 35W spotrebu???
|
|
Re: Titu lok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2017 23:32
ty si nebol u toho ocneho, co som ti vcera pisal, ze chod. ze?
|
|
Re: Titu lok
Od: Klon M5
|
Pridané:
22.2.2017 23:53
No daj ten model.
|
|
Re: Titu lok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2017 23:59
z oficialnej roadmapy: Raven Ridge is also going to have an AM4 counterpart for desktop with the same compute configuration as its mobility (FP5 packaged) cousin. With 4 x86 Zen cores and ‘next generation graphics’ the lineup is set to succeed the Bristol Ridge platform sometime later in 2017. The TDP will be configurable between 35W to 95W.
ale podstatne je, ze si taky dement, ze ani nechapes co pisem. Koncim s tebou debatu do odvolania.
|
|
Re: Titu lok
Od: Klon M5
|
Pridané:
23.2.2017 0:04
Lebo Intel nemal už dávno 35W desktopové CPU...
|
|
Re: Titu lok
Od: dsfgds
|
Pridané:
23.2.2017 6:07
Najskor sa pytas na ryzen-35W, ked dostanes odpoved, aby si mal posledne slovo, tak dzignes temu na intel.
Ty si cistokrvna trubka :D
|
|
Re: Titu lok
Od: Menovec
|
Pridané:
23.2.2017 12:39
Ak si si nevšimol, odpísal mu spôsobom, ako keby Intel nemal 35W CPU
|
|
Re: Titu lok
Od: dfsdfsd
|
Pridané:
23.2.2017 15:04
cooooooo. vsak mu skopiroval roadmap amd!!!!
Co to ma do cinenia s intelom? Pytal sa na ryzen-35W.
Dostal odpoved ze zacina od 35W.
Pre kieho boha sem on aj ty motas intel!!!!.
Jasna otazka jasna odpoved!
|
|
Re: Titu lok
Od: ElonMusk
|
Pridané:
23.2.2017 17:50
Lebo odpovedal akoby to bola neviem aka vynimocna vec, asi preto
|
|
Re: Titu lok
Od: ElonMusk
|
Pridané:
23.2.2017 23:38
Jasna???
|
|
Re: Titu lok
Od: hmm.
|
Pridané:
23.2.2017 4:16
Bol, ale očný mu novú hlavu nenamontuje.
|
|
Re: Titu lok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2017 22:29
dolezite bude ako sa AMD dohodne s OEM vyrobcami, lebo iba tak dokazu predavat vacsie objemy a presne to potrebuju. Inak vyssie ked pisem o 4core APU s VEGA, taketo riesenie by mohlo byt zaujimave aj pre Apple, ktore by potom nemuselo prechadzat na ARM (co si myslim, ze je aj tak nerealne). AMD ma 1 14nm tovaren, aj ked pojde 24/7/365 na 100%, nedokaze intelu ukradnut vacsiu cast trhu. A toto sme len na zaciatku, z financneho hladiska budu zaujimavejsie opterony, ktore budu mat samozrejme prednost...
|
|
Re: Titu lok
Od: kretino
|
Pridané:
22.2.2017 23:49
S OEM vyrobcami by sa aj dohodli, vzorky procesorov uz urcite maju a verim, ze uz pripravuju zopar modelov s AMD, ale je tu bohaty intel, ktory vie vyrobcov jednoducho kupit. Ako v minulosti spravi pre OEM vyrobcov rozne cenove kampane viazane na mnozstvo odobratych intel procesorov a tym padom AMD do produktovych radov nijak vyrazne nevpustia.
|
|
Re: Titu lok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2017 23:54
veduci intelu je zid, takze urcite nevstupi 2x do tej istej rieky aby zas platili AMD miliardu dolacov..
|
|
Re: Titu lok
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
23.2.2017 0:35
AMD hlavne modifikovalo zmluvu s Global Foundries, takže môžu bez problémov vyrábať u koho sa im zachce, takže ak bude dopyt s ponukou nebude problém. Mimochodom Samsung, TSMC a odnedávna dokonca aj Global Foundries majú vyššiu celkovú výrobnú kapacitu než Intel ;)
Samozrejme nábeh výroby ale chvíľu potrvá, pri súčasných extrémne náročných procesoch odhadom pol roka než budú hotové prvé kusy u iného dodávateľa...
|
|
Re: Titu lok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.2.2017 6:23
ktory iny dodavatel vie robit 14nm v pozadovanej kvalite a je vyroba odladena pre ZEN. TSMC to nevie, samsung teoreticky ano, ale samsung nerobi velke chipy..
|
|
Re: Titu lok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.2.2017 6:25
a druha vec.. AMD nie s GF modifikovalo zmluvu :) ale s Intelom, ktory im pred predajom tovarni arabom neumoznoval vyrabat v tovarnach tretich stran. Aby vobec mohli predat tovarne, tak sa ta zmluva musela prerobit a AMD velmi pomohol korupcny skandal Intelu, dostali lowace a este aj moznost vyrabat inde - vtedy zacali robit APU u TSMC, Buldozery u GF..
|
|
Re: Titu lok
Od: ASD_
|
Pridané:
23.2.2017 9:59
AMD malo na Intel páky v podobe 64bit inštrukčnej sady. Ak by Intel siahol AMD na licenciu na x86, tak by AMD mohlo spraviť to iste v podobe licencie na 64bit a v podstate by obaja skončili bez produktu, ktorý môžu predávať. A Intel by tým stratil oveľa viac ako podiel ktorý mu berie AMD.
|
|
Re: Titu lok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.2.2017 10:09
intel si kedykolvek z stvrtrocneho vreckoveho moze kupit cele AMD. Intel ale AMD potrebuje, lebo AMD ma vybornu poziciu na trhu - cca 20%. Cize predas prakticky vsetko co vyrobis za kolko $$$ len chces, a protimonopolne urady ti daju pokoj. Som veeeelmi zvedavy, co sa vykluje z aktualnej patentovej dohody na AMD graficke karty...
|
|
Re: Titu lok
Od: Menovec
|
Pridané:
23.2.2017 12:40
Intel AMD pri ničom nepotrebuje. INTELu môže konkurovať do určitej miery napríklad IBM.
|
|
Re: Titu lok
Od: ASD_
|
Pridané:
24.2.2017 10:48
Do akej miery? V serverom ultra hi-ende?
|
|
Re: Titu lok
Od: ASD_
|
Pridané:
24.2.2017 10:53
Práve tie protimonopolné úrady sú dôvod, prečo sa Intel o kúpu AMD nemusí ani pokúšať. Sekli by to už v zárodkoch.
|
|
Re: Titu lok
Od: amd-man
|
Pridané:
23.2.2017 19:01
nie, nemalo.
64 bitove procaky tu mal intel skor - ia64. tento vykradlo amd a prisposobilo na svoje... potom ho prekopal aj intel a hodil do svojich...
teda licencie sa neriesia, kedze, i64 a am64 su dostatocne odlisne na to, aby islo o stejny tech - implementacia je ina, rozsirenia su ine (am64 ma dost veci pretiahnutych z 3dnow!, i64 zase dost vysperkovanu spolupracu medzi jadrami a ht).
ale napr. instrukcne sady: mmx a neskor sse, fma a mnoho inych - tie definuju postup, nie implementaciu :) tu taka prim intel.
|
|
Re: Titu lok
Od: ASD_
|
Pridané:
24.2.2017 10:46
Keď tomu nerozumieš, tak o tom nepíš. IA64 je už mŕtve. A základ 64bitovych inštrukcii pre x86 64bit rozšírenie je o Intelu identické ako u AMD(napr. registre). To, že si každý riešil nejaké ďalšie optimalizácie po svojom nemení nič na tom, že tak ako ma Intel licenciu na x86, ma AMD práva na x86-64.
|
|
Re: Titu lok
Od: amd-man
|
Pridané:
25.2.2017 0:53
a registre mas z kade? zeby vykradnute z ia64 a sse?
|
|
Re: Titu lok
Od: Bokadin
|
Pridané:
23.2.2017 7:32
AMD uz nema ziadnu tovaren. Nemecku Fab1 predal GloFo ktory teraz maju asi 9 tovarni.
|
|
Re: Titu lok
Od: Bokadin
|
Pridané:
23.2.2017 7:28
Asi tak tazko sa im budu predavat:
http://amzn.to/2lb7IGN
1,2 a 4ty je AMD v maticnych je su prve 3 desktopovky AMD
|
|
......
Od: .....
|
Pridané:
22.2.2017 22:36
i7 7700k vs Ryzen 1700, 4,5 GHz vs 3,7 GHz. Cena +- rovnaká.
Kým neuvidím test výkonu na jedno jadro, čo je pre väčšinu hier podstatný parameter, tak neuverím, že R 1700 je, aspoň v tomto segmente, výkonnejšia.
|
|
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2017 22:38
si pozri ako ma 4GHz ZEN rovnaky 1t vykon ako 3,7Ghz intel => aky moze mat vykon 3,7 ZEN vs 4,5 i7. Strelim zbrucha, -30%.
|
|
Re: ......
Od: Klon M5
|
Pridané:
22.2.2017 22:40
Hry sú ten najmenej "podstatný" parameter.
Tie hodnoty čo si tu spomenul prakticky o ničom nehovoria. Rozhodne nie o možnostiach a schopnostiach procesora.
|
|
Re: ......
Od: kuskkta
|
Pridané:
23.2.2017 12:52
Vykon v dnesnych hrach je v tejto kategorii procesorov JEDEN Z NAJDOLEZITEJSICH parametrov. uz prosimta nepis
|
|
Re: ......
Od: Menovec
|
Pridané:
23.2.2017 13:17
Mýliš sa. je to dôležité len pre naivných kupujúcich, preto robia akože herné testy. Povedzme si na rovinu:
Aký chuj dnes používa PC na hranie?
Ak napíšeš že väčšina, tak si úplne mimo.
Koho normálneho zaujímajú hry? Nikoho!
Kto kupuje CPU či VGA podľa nejakých umelých vymyslených testov?
Len čistý chuj a debil lebo je neinformovaný truľo...
|
|
Re: ......
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
23.2.2017 13:42
Nazdar Maniak. Už si stihol vytiahnuť ďalší nick? Nezabudol si si vziať tie prášky čo ti priniesla sestrička?
|
|
Re: ......
Od: Bokadin
|
Pridané:
23.2.2017 7:43
Zalezi co hras, jasne, COD 1 ti pojde lepsie na 7700K ale take GTA V vie vyuzivat v pohode aj 8 vlakien +-.
|
|
Re: ......
Od: Cpx
|
Pridané:
24.2.2017 7:21
V GTA 5 ma 1700 cca o 30% menej max FPS a 20% menej min fps oproti 7700k.
Cinebench 11.5 SC
7700K - 2,14 OC5Ghz- 2.38
1700 - 1.53
|
|
Hahah
Od: trollot
|
Pridané:
22.2.2017 22:59
ak bude podpora ecc , rad prispejem AMD
|
|
nedostacujuci vykon
Od: Koumak
|
Pridané:
22.2.2017 23:04
Nebojte sa mile damy a mili pani, pride windows 11 a ten vam znovu ukaze, ze tie procesory maju nedostatocny vykon, aby dokazali plynulo fungovat a vyuzivat kvality a vsetky funkcie tohto dokonaleho operacneho systemu :-)
Pamatnici si urcite zaspominaju, ze to tak bolo u kazdej verzie ;-)
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: Klon M5
|
Pridané:
22.2.2017 23:12
Vždy máš možnosť vyrobiť kvalitnejší OS.
Čo Ti bráni seriózne napísať do USA pobočky Microsoftu svoje názory, postrehy, pripomienky, regionálne chyby či spôsob zmýšľania?
Neboj, nezavrú Ťa...
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: koumak
|
Pridané:
22.2.2017 23:44
neboj, vystacim si s DR-DOSom a Linuxom, tie mi bezia svizne aj na 486-tke ;-)
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: Klon M5
|
Pridané:
22.2.2017 23:53
Aj na 286-ke
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: Neviem-
|
Pridané:
23.2.2017 0:13
aj na MH7400 ...
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: Menovec
|
Pridané:
23.2.2017 12:41
Hej, aj na 24V logike.
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: kruta pravda__
|
Pridané:
23.2.2017 20:41
legendy ako 386, 486 su vsetky od intelu. AMD nema ziadne a moze ist s tymi svojmi radiatormi akurat handry fajcit
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: nemanja
|
Pridané:
24.2.2017 18:37
Tebe by bolo ozaj nutne odobrat pravo prispievat do diskusneho fora...a aj ostatnym, ktori si schovavaju svoje komplexy menejcennosti pod akoze megarychlym a megauspesnym (pardon megapredrazenym) Intelom...
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: Jemine
|
Pridané:
25.2.2017 9:28
INTEL nie je predražený. Ale ťažko nejaký slovenský obmedzenec pochopí, že postaviť modernú fabriku takých rozmerov stojí aj s technológiou niekoľko!!! miliárd dolárov!!!
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: super-man
|
Pridané:
27.2.2017 6:00
za 350 eur je 'predrazeny'?
dcp, to musis byt jaka luza, ked ani tych par euro nevies naskrabat!
si sa mal lepsie ucit.
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: JBCT?
|
Pridané:
23.2.2017 12:54
Na slovensku je pobocka. v USofA (Redmond) je centrala. Tak si vyjasni ci ma pisat na pobocku alebo centralu.
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
23.2.2017 2:35
Windows 10 je posledny OS od MS :D
http://dopice.sk/jb5
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
23.2.2017 2:36
... teda oznacenie poslednej verzie windows. Ako dlho im to vydrzi ? Mozno este 3 roky :) potom bude az Windows 1.1.
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: dnes má meniny Roman, Romana
|
Pridané:
23.2.2017 12:39
w9 preskocili, aby sa vraj nemylil s 95, 98 pri detekcii verzie podla prvej cislice. Takze 11 a 1x musia tiez, lebo by sa mylil s 1. Dalej 2x by sa mylil s 2000 no a 3x je tiez jasne. Este maju 4, 5, 6, 7, 8 ako moznost prvej cislice, no pri ich cislovani a modnych trendoch by sa mohol volat napr. windows Cool.
- Bill, napocitaj do 10.
- 1, 2, 3, 95, 98, xp, 7, 8, 10.
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: dnes má meniny Roman, Romana
|
Pridané:
23.2.2017 12:43
* 4,5,6 ako moznost...
|
|
Re: nedostacujuci vykon
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
23.2.2017 14:06
Pamatnici by ani nepovedali:
Vista Home Premium / Business 64bit:
- 1GHz 64-bit processor
- 1 GB of system memory
- Graphics card with DX9,,WDDM support, PS2, 32bit, 128MB
- 40GB HDD with 15GB free space
Windows 7 64bit:
- 1 GHz 64-bit processor
- 2 GB RAM
- HDD with 20GB free space
- DX9 with WDDM 1.0 or higher graphics card
Windows 10 64bit:
- 1 GHz 64-bit processor or SoC
- 2 GB RAM
- HDD with 20 GB free space
- DX9 with WDDM 1.0 driver graphics card
|
|
Paci sa.mi
Od: MladýPánko
|
Pridané:
23.2.2017 0:12
Slubuje vyssi vykon ok, moze byt. Ale terajsie testy mi pripominaju nejedneho "odbornika":
jozo: aku mas grafiku?
Fero: ja ma 256mb!
To je vsade to iste, marketingove cisla su vsade, ciuz pri mpixloch hlavne mobilnych fotakov, tak jadrami cpu, frekvencie, mb v gpu, atd. Nic vam ale dany parameter nepovie o skutocnom vykone ci kvalite.
|
|
cena cena
Od: 403 Forbidden
|
Pridané:
23.2.2017 7:28
329, 399 a 499 dolárov
360, 440 a 550 eur
preco je tu ten obrovsky rozdiel ???? VED TIE CENY BY MALI BYT NAOPAK !!!
a tak je to vo vsetkom !!!
|
|
Re: cena cena
Od: huanggg
|
Pridané:
23.2.2017 8:33
ked sa ti nepaci, chod si do USA kupit procesory :P
|
|
Re: cena cena
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
23.2.2017 9:27
a co tak import, dph, clo pre EU ?
|
|
Re: cena cena
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
25.2.2017 8:49
DPH, Clo atd platia aj USA(teda cielove staty), aj EU, je to preto ze sice cipy su vyrobene litograficky v EU, USA, ale potom su odoslane do azie na kompletizaciu(zapuzdrenie a zabalenie do krabicky) a posielane spat.
|
|
Re: cena cena
Od reg.: poldinko
|
Pridané:
23.2.2017 9:38
Lebo ceny v USA sa uvazdaju bez dane - lebo kazdy stat USA ma inu dan (myslim ze niekde aj nulovu)
okrem dane tam bude este aj nadhodenie lovenským obchodníkom
+ neviem ako CLO
|
|
Re: cena cena
Od: UrčiteÁno
|
Pridané:
23.2.2017 12:48
jasne,lovenským obchodníkom... http://dopice.sk/lovenskyobchodik
|
|
Please let me know i
Od: Velvet
|
Pridané:
27.2.2017 8:33
Please let me know if yo8;1u2#7&re looking for a writer for your blog. You have some really great posts and I feel I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d absolutely love to write some articles for your blog in exchange for a link back to mine. Please shoot me an e-mail if interested. Thank you!
|
|
Re: cena cena
Od: Menovec
|
Pridané:
23.2.2017 13:18
A z akého dôvodu by mali byť ceny naopak???
|
|
Ryzen a AM4
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
23.2.2017 7:48
Zeny su celkovo pokrokom, pracovali na tom procesore najvacsie mozgy, ktore v sucasnosti su. Mimo ineho aj ludia z IBM, ktori stoja za architekturami, ktore priniesli revoluciu vo svete procesorov. Kazdy sleduje dianie, caka testy, co uz tiez hovori samo za seba. Intel zacina byt nervozny comu nasvedcuje aj vratenie sa k 100+W CPU. Po dekade konecne mozeme povedat, ze AMD prislo s velmi slusnym produktom a pevne verime, ze sposobi tlak na ceny Intelu, ktory dlhe roky tazil z prvenstva. Co ma trocha mrzi je, ze tento clanok sa zaobera len procesorom. Pritom vieme ze nielen CPU je dolezite, ale aj chipsety a celkova vybavenost. Privital by som clanok o zmenach na AM4 doskach a porovnanie s aktualnymi Intel chipsetmi. Zaujala ma prave prezentacia Ryzenu s novou doskou, kde Ryzen so 16GB Ram porazil Intel s 32GB ram. U AM4 by ma tiez zaujimalo ake budu moznosti s M.2 napriklad.
|
|
Re: Ryzen a AM4
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.2.2017 8:54
Zeny su fasa, napr. Viki Odintcova
|
|
Re: Ryzen a AM4
Od: Klon M5
|
Pridané:
23.2.2017 13:52
Neexistuje nič teplejšie ako kopulácia so ženami. Ako správny a mužný chlap preferujem silných a statných mužov.
|
|
Re: Ryzen a AM4
Od: Menovec
|
Pridané:
23.2.2017 14:09
Zasa niekto provokuje, že?
|
|
Re: Ryzen a AM4
Od: Menovec
|
Pridané:
23.2.2017 14:22
Nechápem čo je na tom zlé keď má niekto rád silných a statných mužov. Ja ich mám tiež rád. Kôli tomu ale netreba provokovať. Je to len názor. Matelkovi to ale nevysvetlíš
|
|
Hladd
Od: amd_mnam
|
Pridané:
23.2.2017 8:27
Dobry rezen nemoze byt zly!
|
|
Ryzen procesory
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
23.2.2017 9:26
mam sice i7 6700k, menit sa ju nechystam, ale na benchmarky ryzena sa tesim, co ma ale viac zaujima je VEGA. Dlhe roky som mal AMD, i7 som sa rozhodol kupit lebo stary phenom x4 uz nestacil a AMD nemalo konkurenciu tej i7.Je super ze uz bude z coho vyberat. Este si pockat na dobre vybavene dosky a workstation jak vysite. Celkom si viem predstavit 2x Ryzen 7 1700x a k tomu aspon 64GB ram za cenu jedneho xeona alebo tej i7 6900k.
|
|
Re: Ryzen procesory
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.2.2017 9:48
ryzen skoro urcite nepojde do dualsocket dosky, to budes musiet kupit opteron, ked ich vydaju
|
|
Re: Ryzen procesory
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
23.2.2017 9:52
Dual CPU riesenie s Ryzen 7 1700 by bola tiez zaujimave riesenie. Mna tak rychlo napadlo, ze ako by mohol fungovat taky MacPro osadeny dvoma takymito procesormi s Vega grafikou a 32GB ram. Je to len spekulacia. Oproti Xeonom by to bolo nielen cenovo vyhodnejsie, ale spravnou volbou takychto CPU a rychlych pamati by to mozno stalo aj za uvazenie. Pracujem na MacPro velmi dlho, uz od cias dual CPU G4. Po G5, od prechodu Appla na Intel Xeon som cakal vyrazne zlepsenie. Sklamanim boli zostavy s DDR3 1033 Mhz a ani 1333Mhz nebolo to prave orechove. A to pri cene 3000+ eur za tower je dost smutne.
|
|
Re: Ryzen procesory
Od: Reikii
|
Pridané:
23.2.2017 11:04
Vzhladom na to, ze Ryzen ma zatial podporu len Dual Channel DDR4, tak dual socket by nemusel byt az taky skvely napad. Zalezi od pouzitia...
|
|
Re: Ryzen procesory
Od: ElonMusk
|
Pridané:
23.2.2017 23:39
Lebo cele posrane AMD ma furt s niecim problem!!!
|
|
Re: Ryzen procesory
Od: Menovec
|
Pridané:
23.2.2017 12:43
Tak ako si to dopísal by to riešil len čistý matelko násťročný...
|
|
posielam kvety
Od reg.: naivko
|
Pridané:
23.2.2017 11:44
nato ze je to prekurene amd tak tie ceny su trochu prehnane
|
|
Re: posielam kvety
Od: Pap1er
|
Pridané:
23.2.2017 12:34
"prekurene AMD..." hm... niekto sa ani neobťažoval čítať článok
https://goo.gl/CR8bbD
|
|
......
Od: abcdefgh
|
Pridané:
23.2.2017 17:19
A co na to hovori IT specialista Ondrej Macko ?
|
|
Re: ......
Od: GUGGGUY
|
Pridané:
24.2.2017 18:03
myslim ze tipek sa rozumi akurat tak do nejakych 30r starich technologii kedze ma nad 30 mozno vysoko nad 30
:D
|
|
...............
Od: GUGGGUY
|
Pridané:
24.2.2017 16:37
bude mar vyznam prejt na VYPRAZANY rezen z fx6300?
:D
|
|
benchmarky
Od: amd-man
|
Pridané:
3.3.2017 13:33
a hele, uz su tu prve benchmarky:
dobre:
- mrte vela jadier
- dobry multithread vykon
- v porovnani s 1000+ eur za intel, dobra cena
zle:
- singlethread vyrazne slabsi oproti intelu
- frekvencie nizsie ako konkurencia (i7 7700k)
- napicu riesenie na hry a 99% softu (ktory je bud striktne st alebo vyuziva max 4 jadra)
tldr:
- hraci maju krala i7-7700k
- poweruser voli i5-7600k alebo xeon e3
- sekretarka zase i3
- kto potrebuje nutne a nevyhnutne k zivotu velky vykon a mrte vela jadier voli xeon
- vsetci ostatni - zen sa oplati zvazit.
|
|
Úver ponúknuť žiadnu záruku: s minimálnym dokumentáciou
Od: Bakaer
|
Pridané:
26.4.2017 16:28
Úver je potrebné sa zbaviť svojich dlhov, alebo začať podnikať?
Musíte financovanie, peniaze vytvoriť alebo začať podnikať, hypotéky, pôžičky na svadbe projekty.
Oprávnené: Všetci, vrátane zahraničných rezidentov (zdravotná sestra, podnikateľ, pestúnky, obchodníci).
Môžeme poskytnúť akýkoľvek druh úveru.
Výška úveru: od 1000 do 100.000 eur.
E-mail: bakmariejust@gmail.com
|