|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
4.9.2015 9:22
Konecne to zacina niekoho zaujimat. Browser je dnes najvacsim zrutom RAMky v PC. Dufam, ze aj ostatny sa pripoja a urobia podobne opatrenia. Flash mozu vypnut uplne. TBckari budu chodit na pobocky.
|
|
Re: 5znak
Od: Poldinko
|
Pridané:
4.9.2015 9:26
a stou volnou ramkou robis potom co ? tapetujes ?
ak potrebujes mat vela otvorených okien a zaroven inu aplikaciu vyzadujucu vela ram tak si dokup ram
neverim ze 4GB ram (co je uz par rokov bezna vybava) nestaci na pokrytie narokov niekolko desiatok tabov (viac beznemu uzivatelovi netreba - a kto to potrebuje dokupi si dalsie 4GB ramky za 20€)
|
|
Re: 5znak
Od: rock_rock
|
Pridané:
4.9.2015 9:33
Nestaci, na firemnom notebuku z ktoreho pisem mam 4 gb ram. Moj defaultny prehliadac vsade je Chrome, mam tam asi 4-5 rozsireni ktore pouzivam a poviem ti ze ta ramka nestihala. Po dlhych rokoch som si na skusku nainstaloval Operu a je to dost markantny rozdiel na tomto stroji.
|
|
Re: 5znak
Od: Poldinko
|
Pridané:
4.9.2015 10:30
na mojom firemnom staruckom ASUSE s 3GB ram mam otvorených neustale okolo 10 - 15 tabov vratane nenzranejsích ako katastralne mapy a 2 mailové stránky a 20 word dokumentov a ramky mam stale dost volnej
plus optimalizácia o 10% mi urcite nepomoze
|
|
Re: 5znak
Od: poland has the best hookers
|
Pridané:
4.9.2015 11:32
na mojom pisacom stroji s dvojgigovou ramkou som musel nastavit swap file na 4 GB, inac sa mi zjebal firefox uz po piatich minutach na /pol/.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
4.9.2015 12:13
Tiež som rozmýšlal nad swapom keď som naposledy inštaloval MINTa ale dobre som spravil že som sa na to vybodol.Teraz mám otvorených 10 tabov vo Firefoxe a žerie mi momentálne krutých 815MB.Ale celý systém dokopy 1.6 GB.Takže pri mojich 4GB RAM som stále vysmiaty :)
|
|
Re: 5znak
Od: poland has the best hookers
|
Pridané:
4.9.2015 12:54
zalezi, co pachas.
pustis si fb /+ socialfixer/ a hned to zacne naskakovat,
das si do pozadia nejaky stream alebo podcast (pripadne pustis film),
k tomu este preluskas nejake imageforum a uz zacne dochadzat pamat.
inak, win 8.1 (neoptimalizovany, lebo som lemra) mi zerie spolu s ostanymi kokotinami (antivir, ohniva stena, a podporne kokotiny) 700-800 mb ram.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.9.2015 15:13
To mas 32bit Windows? Lebo doteraz sa mi s windows 7,8,8.1 a ani s Windows 10 nepodarilo dostat pod 1.1GB u 64bit verzie.
|
|
Re: 5znak
Od: Ferikuš
|
Pridané:
4.9.2015 16:35
mne sa veru podarilo...na vypnutej mašine nežrali vôbec nič
|
|
Re: 5znak
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
4.9.2015 16:59
Ak bola vypnutá tak hej ale ak iba uspatá tak žrali furt rovnako :)) Kopec "umelcov" noťas len uspáva,hybernuje a potom sa divia že im ide baterka do preč keďže tá RAMka aj doska je stále napájaná.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: gandor
|
Pridané:
7.9.2015 10:29
Zisti si, aky je rozdiel medzi sleep a hibernate.
Hlavne kam sa ktore uklada a kolko ktore zere ;)
|
|
Re: 5znak
Od: poland has the best whores
|
Pridané:
4.9.2015 19:38
jasne...
na 2v1 pisacich strojoch by bola 64bitova verzia prilis overkill.
|
|
Re: 5znak
Od: akto79
|
Pridané:
4.9.2015 12:41
daj si Firefox tam problemy nie su
|
|
Re: 5znak
Od: akto79
|
Pridané:
4.9.2015 12:50
sice so 16GB RAM by som sa aj divil aby jej bolo nedostatok
|
|
Re: 5znak
Od reg.: raketa
|
Pridané:
4.9.2015 13:02
pouzivam vyhradne FF a problemy v nom su a to velke, vzdy po novej aktualizacii ide krasne ale len nejaky cas a potom to ide do sraciek a ked je to velmi zle tak viem, ze aktualizacia je za rohom, vzdy to tak pride ako posledna pomoc
|
|
Re: 5znak
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
4.9.2015 9:35
Presne! RAMky sú dnes lacné a useri si ich môžu kúpiť "do fúrika", tak načo optimalizovať...
Tajne dúfam, že nie si programátor.
|
|
Re: 5znak
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
4.9.2015 9:48
Ono to nemusi byt take jednoduche, ze dokup si RAM. Nie kazdy pouziva huciacu skrinu, co si sam postavil.
Vacsina dnesnych notebookov ma jeden-jediny slot, do ktoreho sa zmesti max 8 GB. A to je ten lepsi pripad. Niektore notebooky, hlavne tie z ovocneho sadu, nemaju ani ten jeden slot, ale RAM priletovanu na dosku.
Chcel by som vidiet, ako tam dokupujes RAM za 20 euro. (btw, pre tych, co aj maju sloty, 2x8GB SO-DIMM DDR3 je okolo 100).
|
|
Re: 5znak
Od: __fuxo
|
Pridané:
4.9.2015 10:02
Ja to chápem ako ironický comment ;)
|
|
Re: 5znak
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
4.9.2015 10:15
Chcel si povedať: Ja to nechápem.
|
|
Re: 5znak
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
4.9.2015 10:35
Tak si zle pochopil :).
|
|
Re: 5znak
Od: Poldinko
|
Pridané:
4.9.2015 10:33
nepotrebujes huciacu skrinu
ked si kupujes ntb preto ze je biely tak 4GB ramky musi stacit
ked chces s ntb pracovat kupis si priamo taky co ma 8GB v jednom slote s druhym volnym alebo rovno 16GB
a urcite nebudes riesit ci mam chrome 200MB alebo 300MB v ramke
ovocne noteboky pouznam - ale ktor si kupu taky s menej ako 8GB ramky tak nech necaka ze na tom pojde multimedialny sw a 200 tabov v chrome naraz
|
|
Re: 5znak
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
4.9.2015 10:55
Aha, takze ked si kupis aktualny Thinkpad T/X, Dell XPS 13 alebo Macbook Air/Pro (mensi ako 15), tak vlastne nemas ocakavat ake rozsirovanie.
Pointa bola, ze aktualne mainstreamove notebooky nerozsiris, ani nie spickove. Ja sam mam tri roky stary Thinkpad, ktory ma 16 GB RAM - a nemam na co upgradnut, pretoze aktualna ponuka je horsia.
|
|
Re: 5znak
Od: Poldinko
|
Pridané:
4.9.2015 11:01
ked si kupis 13 palcovy ntb asi nebude urceny na narocnu pracu (napriklad strih videa alebo CAD) ani hry alebo narocne vypocty
a ked potrebujes viac ako 16GB ram asi notebookova sfera nie je uplne vhodna a nezostava ti nic ine ako huciaca skrinka - alebo renderfarma ci vykonny server
|
|
Re: 5znak
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
4.9.2015 11:17
Nerobim ani strih videa, ani hry... ale pouzivam virtualky. A kedze ide o specificke aplikacie, treba pustit cely lab naraz.
A to casto na cestach (ides ty za zakaznikom, nie on za tebou), takze ziadnu huciacu skrinku so sebou vlacit nebudem. Na prenosnost je ideal 13", aktualne mam 14", lebo RAM.
Pokial pouzivas pocitac ako facebook machine, tak samozrejme tu RAM nepotrebujes a mozes si kludne kupit ten biely.
|
|
Re: 5znak
Od: akto79
|
Pridané:
4.9.2015 12:52
a pocitujes snad potrebu zväcsit pamet :)
|
|
Re: 5znak
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
4.9.2015 14:08
Nie, RAM je OK ;)
Ale pocitujem, ze sa neda upgradnut na novsi model, pretoze vsetky novsie modely su horsie.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.9.2015 11:00
a ked ten so 16GB nie je biely s cervenym stylovym pasikom na boku?
optimalizovat je dobre VZDY. ci mas alebo nemas dostatok pamate. poznam ludi ktorym 16GB nestaci. praca s grafikou, videom, pripadne aj niektore hry daju pamati dost zabrat. a pokial nieco, co mas spustene v podstate nonstop (pretoze nevidim jeden rozumny dovod prehliadac zatvarat/otvarat ako magor kazdu chvilu, len to brzdi cloveka v praci), tak by to nemalo papat stvrtinu pamate.
|
|
Re: 5znak
Od: Poldinko
|
Pridané:
4.9.2015 11:10
sam robim s grafikou a videom
ak nestrihas video v 4k stroj s 8GB ramky a dobrou grafickou kartou (napr. nVidia FX series) uplne staci na bezne editovanie
ak sa upravuje a renderuje viac 4k streamov, modeluju sa veci a robia efekty na to su ine stroje (hlavne renderfarmy) s 64GB ramkou a dvomi grafikami ale to sa bavime o profi studiach
bezny slovensky film sa postrihat na ntb s i5 procakom 8GB ramky a dedikovanou grafikou za 600€
|
|
Re: 5znak
Od: 651615
|
Pridané:
4.9.2015 15:34
nvidia fx su karty tak spred 10 rokov. ja som mal pred cca 15 rokmi nvidia fx 5600 ultra.
asi by si si mal lepsie kuknut nazvy. lebo ak myslis "nvidia quardo fx" tak to je uplne ina liga ako "nvidia fx"
|
|
Re: 5znak
Od: Ferikuš
|
Pridané:
4.9.2015 16:41
krista pána čo by ste chceli na 8GB prevádzkovať ??? však to nezaplníš ničím, taká mašina nemôže mať nedostatok pamäte ani náhodou, ste zbytočne nenažraní..../odpovede typu otvor si to a to, nejaký filmík, prerábanie videa a podobné trapošiny si nechajte/
|
|
Re: 5znak
Od reg.: roob_
|
Pridané:
5.9.2015 20:47
8GB RAM je na normalny komp co nieje pre sekretarku minimum. Ak mas SSD, tak je vhodne vypnut swap, a tam ti ani 8GB stacit nemusi. Navyse aj dnes je rama zas lacna, 16GB 2x8kit mas pod 80€.
|
|
Re: 5znak
Od: asdsdf
|
Pridané:
6.9.2015 13:41
Ja nemam huciacu skrinu. Pasivne chladenie so silverstone heligon chladicom na procaku to isti (uchladi procak do cca 75W). K tomu samozrejme vhodnu skrinu a zdroj. Ale nie je to nevyhnutnost, pri pouziti kvalitnejsich vetrakov na nizke otacky tiez vela hluku nevytvorim.
|
|
Re: 5znak
Od: Poldinko
|
Pridané:
4.9.2015 10:36
to by si radsej mal 1GB ramku a dizajn prehliadaca ako netscape ? a webove stranky len v HTML a najlepsie bez obrazkov aby to dial-up dlho nenacitaval ?
ja si radsej dokupim ramku (rovno vyberiem ntb s vacsou ramkou)
|
|
Re: 5znak
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.9.2015 11:05
nemusia byt bez obrazkov a mat dizajn z roku 35. pekny dizajn vies spravit s CSS namiesto obrazkoveho (obrazky dnes fakt uz len magor pouziva v dizajne) a nemusis tam napraskat tonu absolutne neoptimalizovaneho javascriptu. tie pekne animacie co sa tam na pozadi deju, tak tie nie su pridanou hodnotou. tych 300 AJAXov na pozadi sa da spravit davkovo v jednom. ten 5 megovy baner rozmerov 300x200 sa da aj komprimovat a zmensit na pol mega ci menej so zachovanim kvality.
ak by webdeveloperi neboli dementni kreteni (v podstate kazde decko nahodi WP, stiahne precackanu neoptimalizovanu sablonu a uz je webdeveloper), tak by dnesne stranky bezali plynule aj na 10 rokov starych strojoch bez jedineho trhnutia.
|
|
Re: 5znak
Od: Poldinko
|
Pridané:
4.9.2015 11:12
a tu sa dostavame k jadru problemu
naco mi je optimalizacia prehliadaca o 10% ked stranku ktoru otvorim mi zozerie 50x to usetrene miesto
jedine riesenie - doplnit ramku ;-)
|
|
Re: 5znak
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.9.2015 11:17
"na co mi je usetrenie 10%", no na to, lebo tazko sa zacne s lepsim cislom. 10% dnes, z tohoz vysku dalsich 10% o mesiac. a o par rokov mame +25% setrenie oproti dnesku. a stvrtina, to uz je kurva dost.
|
|
Re: 5znak
Od: akto79
|
Pridané:
4.9.2015 12:54
kto si mysli ze aky je chytry a ako usetril ze si kupil za 250€ novy notebook tak nech trpi, mal si kupi nieco lepsie
|
|
Re: 5znak
Od: astar seran
|
Pridané:
4.9.2015 13:51
aj za 250 eur sa da vcelku dobre obist, ale crysis si na tom clovek nezahra :)
|
|
Re: 5znak
Od reg.: roob_
|
Pridané:
5.9.2015 20:50
neda, dnes do vsetkeho pod 400€ pchaju premenovany atom baytrail a to je riadny grc. Intel este nikdy nemal tak zly lowend ako teraz. Navyse aj do lowend notebookov by uz vobec nemali davat HDD ale rovno 120GB SSD. A niekto by ich mal zavesit za gule do prievanu za 2jadrove i5/7...
|
|
Re: 5znak
Od: poland has the best hookers
|
Pridané:
7.9.2015 11:33
co vlastne cakas od takeho notebooku pod 300 eur?
veci typu 'pisaci stroj' + 'facebook', alebo nedajboze cad, cae a cfd?
co sa tyka intel low endu, tam patria celery, pentia.
atomy su specificky vyvinute cipy pre zariadenia, ktore maju mat dlhu vydrz; teda skor mobily, tablety, 2v1 a ine ultraprenosne veci. a tam zrovna medzi low end nepatria. to, ze ich nejaky vyrobca tlaci aj do lacnych notebookov je jeho bordel, nie intelu :)
trochu ot: intel spravil bohovy krok, ked zosuladil cislovanie atomov s intel core. teraz uz bude na prvy pohlad jasne, aky je ten atom vykonny (x3, x5, x7).
|
|
Re: 5znak
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.9.2015 10:55
prehliadac je nieco, co sa spusta a vypina (aspon teda v mojom pripade) spolu s celym pocitacom. je fajn pokial mi prehliadac nezerie tretinu pamate, ci uz popri nom spustim inu narocnu aplikaciu, hru, virtualku...
|
|
Re: 5znak
Od: dnes má meniny Rozália
|
Pridané:
4.9.2015 14:50
Najlepsi idu za nami... na pobocku.
|
|
nech sa to da aspon vypnut
Od: poldinko
|
Pridané:
4.9.2015 9:23
Preboha len nech tuto funkcionalitu dovolia vypnut.
Na co mi je 16GB ramky z toho 10 nepouzitých ? a chrome mi bude zakazdym ked sa vratim k jednej z mojich 30 tabov (po par minutach) ho nacitavt odznovu ako na nejakom podimenzovanom smartphone s 1GB RAM.
Mam vykonnejsi pocitat preto aby som mohol simultanne mat otvorených 30 tabov a editor videa a fotiek a stahovat a pouzivat obsah tých tabov (fotografie) vo videu a nie vzdy cakat kym sa stranka obnoví
respektive dufam ze sa to bude aplikovat len pri naplneni ramky
|
|
Re: nech sa to da aspon vypnut
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
4.9.2015 9:53
Pri novej funkčnosti v Chrome 45 to zrejme vôbec neovplyvní ďalšie používanie stránky, keď ide o odstraňovanie už nepoužívanej pamäte, garbage collection.
Kompletné uvoľnenie pamäte a opätovné renderovanie je zatiaľ len v testovacích verziách a ako bude nakoniec vyzerať zatiaľ ťažko povedať. U tých rozšírení sa napríklad konfiguruje uvoľnenie pamäte po rádovo mnohých minútach až hodinách nečinnosti, takže je to vhodné / určené len na naozaj dlho nepoužívané stránky a dlhšie načítanie pri prípadnom návrate k nim tak zrejme tiež nevadí.
|
|
Re: nech sa to da aspon vypnut
Od: druhú čriev vrch
|
Pridané:
4.9.2015 15:55
Keď je primárne časová, prípadne podmieňovacia spojka. Vy to používate v zmysle "keďže". ;)
|
|
Re: nech sa to da aspon vypnut
Od: b2un0
|
Pridané:
4.9.2015 21:41
Nechaj, to je DSL štylistika™.
|
|
tttbb
Od: dnes má meniny Rozália
|
Pridané:
4.9.2015 9:24
S tym flashom prinasa najvacsiu usporu pre pouzivatelov IB tatrabanky :D
|
|
Re: tttbb
Od: mif
|
Pridané:
4.9.2015 9:32
lol xD
|
|
Re: tttbb
Od: __fuxo
|
Pridané:
4.9.2015 10:06
Jj, mohli by ho prestať podporovať úplne. To by sa marketingové oddelenie zapotilo, keby z toho majú urobiť featuru :)
... vraj najlepší a oceňovaný IB, lol. Jedine tak v stredoškolských súťažiach...
|
|
re.....
Od: dando1111111
|
Pridané:
4.9.2015 9:25
ako keby to niekoho zauimalo. kazdy uz ma min 4gb pamete a tu vtuzijes iba ak ai otvoris naraz 30 stranok
|
|
Re: re.....
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
4.9.2015 10:38
Windows update asi nepoznas, vsak? :D Pouzi google s vyhladavacim pojmom: 'windows 7 "windows update" memory leak' a zistis, ze aj 3 GiB RAM pri spustenom systeme a obycajnom aktualizovani zoznamu uz nainstalovanych a dostupnych aktualizacii si ledvaj spustis internetove radio a par tabov.
Mimochodom, je na to od MS vydany fix, ktory sa ale asi standardne nesiri cez win. update.
|
|
Re: re.....
Od: Poldinko
|
Pridané:
4.9.2015 10:40
nema nic spolocne stym ci chrome zozerie 250 alebo 220 MB ramky
|
|
Re: re.....
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
4.9.2015 10:49
Nie, nema to s tym nic spolocne. Daj si do PC s Win 7 (je jedno, ci 32 ci 64 bit) len 2 GiB RAM a skus ho pouzivat spolu s prehliadacom chrome a aspon 10 tabmi s narocnejsimi webmi, ako je dsl.sk.. Som si isty, ze zacnes poskulovat po inych prehliadacoch, ktore zeru menej RAM. Ak nie, asi ti nevadi swapovanie do pagefile.sys (win).
A win update ma na to silny dopad, kedze aktualizacie vychadzaju velmi casto.
|
|
Re: re.....
Od: Poldinko
|
Pridané:
4.9.2015 10:54
kto si da Win7 na komp s 2GB ram je sadomasochista
preco by som to robil, na taky komp by som nedaval ani plnohodnotnu linuxovu distribuciu ale nejake minimalisticke distro
|
|
Re: re.....
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
4.9.2015 12:42
Zial, ludia chcu pouzivat AutoCAD a pozerat video navody na webe, a to sucasne. Pride chlapik a povie: zrychli mi PC, dakujem. Zial, bez RUMky (nie je to preklep) to nejde, nie som šaman :D.
|
|
Re: re.....
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.9.2015 11:08
niektori z nas uz davno zistili ze pocitac zvlada multitasking a tak mozeme okrem prehliadaca mat spustene v rovnakom case aj ine, pamatovo narocne aplikacie.
ja viem, je to sok, ale vazne sa to da, viac veci spustenych naraz. funguje to podobne ako viac tabov v prehliadaci, akurat to nie su taby ale ine aplikacie. je to pecka, skus si to niekedy :)
|
|
Re: re.....
Od: Ferikuš
|
Pridané:
4.9.2015 20:41
je to blbosť...na kerú riť by som mal spustené niečo žravé, ak mám spustený žravý browser....nebudem ako tupec robiť naraz dvadsať vecí predsa, viem že to je možné ale nebudem sa onanovať že moja supermašinka zvládne 100 vecí naraz a to bez straty výkonu, kedže to bez straty výkonu neni....ak zrovna niekto nemá Xeon xxxx s 18 jadrami a k tomu dvesto giga RAMky tak treba rozmýšľať a robiť normálne veci a nie pičoviny....a sťažovať sa ako debil že nejaký Chrome žerie moc pamäte...ano žerie aby bol rýchly...a on rýchly aj je
|
|
Re: re.....
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
5.9.2015 2:45
1. pretoze potrebujes pocas svojej prace so zravym programom riesit/vyladavat/nastavovat nejake informacie na internete?
zrtavost pamate mnohych (nie vsetkych) programov sa pochopit da. zravost internetoveho prehliadaca, ktoreho ulohou je zobrazit obycajnu skurvenu stranku s clankom sa pochopit neda.
osobne pre mna googlenie jednej veci predstavuje 5 otvorenych zaloziek. google s hladanym vyrazom + prvych 5 najdenych vysledkov, lebo kym si v provom zistujem ci obsahuje hladanu informaciu, tak sa mi dlasie 3 nacitavaju, aby som nestracal zbytone cas.
nepouzivanie viac nez minimum nevyhnutne potrebnych zaloziek je rovne rovnej strate casu ako ich vyuzivanie, ale celkove spomalenie prace koli zaprdenej pamati.
|
|
Re: re.....
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
5.9.2015 2:48
a este takto, ak mas pocit ze skurveny facebook ti ma zazrat 15% hardwaru, skurvene google mapy 30% hardwaru a celkovo 10 zaloziek rozlicnych stranok ma tvoj HW vytazit na maximum, tak mas asi velmi zlu predstavu o tom, ako by prehliadanie internetu malo vyzerat a ako zrave by mali byt skurvene internetove stranky.
uvedom si ze tie iste stranky, tie iste prehliadace o 10 verzii dozadu bezali rovnako rychlo na 5-10 rokov starom hardwari, ako bezia dnes na najnovsich xeonoch s 24 jadrami.
|
|
Re: re.....
Od: Ferikuš
|
Pridané:
5.9.2015 20:15
netrep...mám tu starú E5400 na 3.5GHz a stále mi beží SETI a EINSTEIN či čo za potvory aby som ten výkon PC/GPU nejak využil, neni mi ľúto nejakej elektriky,/neznášam čierne okienko ProcessExploreru/ ak sa chce niekto onanovať nad tým že mu niečo ide o miliseKUNDU neskôr tak neni vočem....
mám celkom starú mašinku a žiadny i7, a mám dosť výkonu na všetko /okrem RAmky...2GB na počítanie COSMOLOGY@home už ozaj nestačia, ale na W7 v pohode/
trtkovia čo chcú mať všetko bleskove nechť si "připlatí" na nejaký dual Xxxxx a sto GIGA RAM...to im garantuje neskutočný výkon a nerušené prehliadanie 30 tabov otvorených naraz.../fakt nechápem načo to komu je/
|
|
Re: re.....
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
5.9.2015 20:21
pretoze trtkovia ako ja multitaskuju. uz som spominal vyssie, hladanie jednej informacie u mn apredstavuje cca 5 otvorenych tabov. ked tych informacii hladas niekolko a postupne ich zapracujes do svojej prace, tak sa to lahko vyspla na 15+ tabov. do toho zistis ze potrebujes niekam odbehnut, tak si pozries google mapu (ktora fakt nie je optimalizovana) a nebodaj ak mas k tomu aj FB niekde na pozadi otvoreny, tak to uz fakt ide o nervy.
no a ak mas takto nieco rozpracovane a zrazu po tebe sef chce rychlo nieco ine, tak zas len dalsie nove taby otvaras (stare nezatvaras, pretoze sa k tomu o chvilku vratis).
ale ty si kludne pracuj s 2 tabmi, ak ti to vyhovuje.
|
|
Re: re.....
Od: fERIKUš
|
Pridané:
5.9.2015 21:47
si ty ale nafúkaný kokot...ale fakt...no kerú piču potrebuješ na "hľadanie informácie" 10 tabov??? všetko všetúčko si pohľadám v jednom okne...
internet používam od jeho začiatku...dokonca ešte skôr ako bol nejaký Web../44.181.32.4/
načo vypisuješ kokotské situácie...tebe by fakt ten 18 jadrák ani nestačil...si cicina
|
|
Re: re.....
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
5.9.2015 21:55
pretoze pouzivam pri hladani rozum. nie vzdy hned prvy link ktory v googli otvorim obsahuje hladanu onformaciu. tak si ich rovno otvorim niekolko a kym citam prvy link, zvysne sa mi nacitavaju na pozadi, cize nemusim pri kazdej jednej prijebanej stranke stracat 5 sekund kym sa to otvori.
ak stranka obsahuje dalsie externe linky, ktore mam tiez zaujem si nastudovat, ale stale som ju nedocital, tak aj tie si otvorim na pozadi. omnoho pohodlnejsie nez 10 krat mackat tlacidlo Back.
inac je pekne ze internet pouzivas od jeho zaciatku, lenze nie kazdy ma internet na to, zeby vrcholom jeho vyuzitia bolo pisat stupidne komenty na dsl.sk
btw, pri rannom citani dsl.sk tiez mavam zo 4-5 tabov (kazdy clanok otvorim v novom tabe, takze nemusim pri kazdom z nich znovu cakat kym sa nacita).
|
|
Re: re.....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
5.9.2015 22:53
a teraz si predstav, ze ja mam 2 monitory a na jednom mam operu a na druhom chrome :) co napises mne?
|
|
Re: re.....
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
6.9.2015 11:33
Tiez sa pridam:
A teraz si predstav, ze mam firemny notebook + monitor, kde mam VirtualBox pre konkretne firemne serverove developerske prostredie (3GB RAM), Chrome na firemne stranky (do 20 tabov), Opera Developer pre vyvojarske a technologicke clanky plus googlenie problemov (50+ tabov - k*rva kde je zgrupovanie tabov z verzie 12.*), Operu-Stable pre DSL.sk a ine stranky, bez ktorych spravny ITckar nedokaze zit (20+ tabov), Firefox na monitorovanie priebehu chovania mojich aplikacii (do 12 tabov).
Okrem toho musim pouzivat rozne nastroje, vyvojarske prostredia, firemny komunikator, mailovy klient, VPN, poznamkove aplikacie.
To vsetko na dennej baze. 16GB je pre mna fakt kriticka hranica.
|
|
xxxxx
Od: Dávač dnuka
|
Pridané:
4.9.2015 10:47
Tak to je úplne úžasná novinka, ale že v ňom nefunguje background-attachment:fixed tam asi nesere nikoho... :(
|
|
chrome
Od reg.: l1@p5
|
Pridané:
4.9.2015 10:47
A da sa nieco spravit s tym, co minule zakerne pustili nic netusiacim uzivatelom, ked im pomazali historiu starsiu ako 3 mesiace ?
|
|
Re: chrome
Od: real name
|
Pridané:
4.9.2015 11:08
skus zufat
|
|
Chrome RAM
Od: wata
|
Pridané:
4.9.2015 11:17
200MB a to je zapnuty len jeden TAB, no zbohom..
tymto tempom budu prehliadace zrat viac nez OS...
Neviem ako u vas, ale neraz sa mi este s 8GB RAM stalo, ze mi Win po celodennom pouzivani Chrome vypisal "low on memory"...
Cuduj sa svetu a Chrome vyzral 6GB+ RAM.
|
|
640kB staci na vsetko
Od: rolh
|
Pridané:
4.9.2015 11:39
Ak stranka ako GMAIL zozeria viac ako 200MB pamete to uz je vazne na zamyslenie, co by robili kebysi sa drzali billa ze 640kB staci na vsetko?
|
|
Re: 640kB staci na vsetko
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
4.9.2015 11:58
Na PMI-80 ti 1kB RAM stačí prakticky na všetko.
|
|
Re: 640kB staci na vsetko
Od: rolh
|
Pridané:
4.9.2015 11:59
Tam mali napisat chrome a potom ho portovat
|
|
Re: 640kB staci na vsetko
Od: Ferikuš
|
Pridané:
4.9.2015 20:49
ten kufrík som videl niekedy v 86 u Pulca na učilišti, je tu niekto taký pamätník??? aj niekto čo robil v MRS-ku ??
|
|
Re: 640kB staci na vsetko
Od: zobral si mi
|
Pridané:
4.9.2015 12:06
zobral si mi to z klavesnice...
"V komplikovanejšej webovej aplikácii ako Gmail" myslia tym, ze v aplikacii komplikovanejsej od gmailu :) alebo asi skor, ze gmail je komplikovana app?
No to ma poser... Krispin dolina, ked zobrazovanie mailboxu je komplikovana app na 200mb, tak co potom napriklad mapy so street wiev? Neslo by namiesto optimalizovania OS, enginov, prehliadacov ap. optimalizovat radsej hnusny dizajn a kod webov? Vedia si este predstavit, kolko informacie vojde do 200MB? 200 mil. pismen?
|
|
Re: 640kB staci na vsetko
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
4.9.2015 12:32
Technicka poznamka: do 200 MB sa zmenisti iba 50 mil. pismen, nie 200. Lebo Unicode - aj Japonci a Cinania chcu svoje pismenka a vsetci chcu svoje smajliky.
A nie, UCS2 nie je plnohodnotne Unicode ;)
|
|
Re: 640kB staci na vsetko
Od reg.: roob_
|
Pridané:
5.9.2015 23:02
thunderbird s 3 uctami mi zabera 93GB RAM. Ked obycajny gmail zabera 200, niekde nieco nieje s kostolnym poriadkom :)
|
|
Re: 640kB staci na vsetko
Od: sheddow
|
Pridané:
8.9.2015 23:31
kolko ze to mas tej ramky v PC ? :)
|
|
posielam kvety tým čo majú rozum
Od: Tomek ma bobek
|
Pridané:
4.9.2015 12:22
Sa divím, že tak vyspelí a technickí užívatelia, ktorí sa nenechajú sledovať na každom kroku, čiže Tí čo chodia sem na dsl.sk vôbec používajú Chrome.
Ďalej sa divím, že sa vôbec divím, že sa divia, že je nahovno...
|
|
4GB ram?
Od: pc_master
|
Pridané:
4.9.2015 13:49
4GB RAM?
http://goo.gl/c9BDkD
|
|
32 GB RAM
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
4.9.2015 17:58
Bitch please :D
|
|
padanie chromu
Od: Robo1111
|
Pridané:
4.9.2015 21:55
Neviete mi poradit ?
Nainstaloval som si najnovsi update chromu a odvtedy mi uz ani len zapnut nejde, hned pri spusteni vypise ze chrome has stopped working. Uz som ho aj odinstaloval, aj nainstalovas starsiu 44 verziu ale stale nic.
Na porazenie.
|
|
Re: padanie chromu
Od reg.: mika_
|
Pridané:
5.9.2015 11:02
skus pomazat bordel v tvojom user profile:
AppData\Local
AppData\LocalLow
AppData\Roaming
samozrejme tie, ktore sa tykaju chrome ake to su neviem kedze pouzivam operu 12.17
|
|
Re: padanie chromu
Od: Robo1010
|
Pridané:
7.9.2015 6:39
Diky ale bolo to comodo firewallom :/
|
|
Setrenie narokov
Od: vrtak_das_osmicka
|
Pridané:
5.9.2015 22:57
Neviem, preco mam pocit ako keby to setrenie zacali robit z opacneho konca.
|