Zákaz preskakovania reklamy v archíve Skylinku aj u Markízy, plošne ho zatiaľ nežiadala
Diskusia k článku: Zákaz preskakovania reklamy v archíve Skylinku aj u Markízy, plošne ho zatiaľ nežiadala
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Dáva to zmysel? Veruže nedáva
Od: Bývalý divák
|
Pridané:
2019-07-09 11:04:53
Ha-ha - no daj ešte nejaký mokrý sen marketingového manažéra, nech sa zasmejeme. Áno, takto nejako si to predstavujú zadávatelia reklamy. Lenže prax je iná. Vo chvíli keď divák zbadá reklamu, ktorej sa nedá vyhnúť, tak vypína/prepína TV, počítač či archív a s neslušnou vetou na perách odchádza preč od vysielaného obsahu aj reklamy. Marketingoví mágovia by naozaj občas mohli zliezť zo svojich výšin a overiť si, aká je prax.
Dá sa povedať, že tvorcovia obsahu by ešte mali pokutovať zadávateľov reklamy za to, že im škodia. Kvôli reklame sa totiž ich dielo častokrát ani nedostane k divákovi.
|