neprihlásený Sobota, 21. júla 2018, dnes má meniny Daniel   DonaskaKvetov.sk - donáška kvetov v SR a zahraničí Pošli kvety
Nič nie je nemožné. Telekom zvyšuje ceny existujúcim zákazníkom, časti až o 9%


Diskusia k článku: Nič nie je nemožné. Telekom zvyšuje ceny existujúcim zákazníkom, časti až o 9%

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

a kde je problem?

ty ako nespokojny zakaznik sa im mozes ozvat, ze sa ti nelubi sposob, jakym je riadeny vystup z ich procesu - teda to, co zverejnuju a mozes si vyziadat, akym sposobom bola tato zmena preskumana, zavedena, etc...

samozrejme vsetko vo forme 8D reportu /to je taky velky uradnicky kokot file, ktory zozerie vela casu a ktory je standardna reply na reklamaci/.
tento im mozes dovtedy vracat, kym ti logicky a tebe jasne v bode 4 nezdovodnia, preco to dojebali, a v bode 5 nenapisu, co s tym chcu zrobit, v bode 6 nezrobia.
a standardne sa mozes dozadovat body 4 do 5 pracovnych dni.

jestli budu picovat, co budu, napis:
"pani, vzhladom na fakt, ze odmietate komunikovat a riesit zakaznicku reklamaciu, vas tymto ziadam, vystavit hrubu nezhodu na iso clanok 9.1.2 "spokojnost zakaznika" a upovedomit o danej skutocnosti vasu certifikacnu organizaciu TUD SUD, Bratislava".

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.