neprihlásený Piatok, 16. novembra 2018, dnes má meniny Agnesa   DonaskaKvetov.sk - donáška kvetov v SR a zahraničí Pošli kvety
Nič nie je nemožné. Telekom zvyšuje ceny existujúcim zákazníkom, časti až o 9%


Diskusia k článku: Nič nie je nemožné. Telekom zvyšuje ceny existujúcim zákazníkom, časti až o 9%

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

a kde je problem?

ty ako nespokojny zakaznik sa im mozes ozvat, ze sa ti nelubi sposob, jakym je riadeny vystup z ich procesu - teda to, co zverejnuju a mozes si vyziadat, akym sposobom bola tato zmena preskumana, zavedena, etc...

samozrejme vsetko vo forme 8D reportu /to je taky velky uradnicky kokot file, ktory zozerie vela casu a ktory je standardna reply na reklamaci/.
tento im mozes dovtedy vracat, kym ti logicky a tebe jasne v bode 4 nezdovodnia, preco to dojebali, a v bode 5 nenapisu, co s tym chcu zrobit, v bode 6 nezrobia.
a standardne sa mozes dozadovat body 4 do 5 pracovnych dni.

jestli budu picovat, co budu, napis:
"pani, vzhladom na fakt, ze odmietate komunikovat a riesit zakaznicku reklamaciu, vas tymto ziadam, vystavit hrubu nezhodu na iso clanok 9.1.2 "spokojnost zakaznika" a upovedomit o danej skutocnosti vasu certifikacnu organizaciu TUD SUD, Bratislava".

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".