neprihlásený Pondelok, 29. apríla 2024, dnes má meniny Lea
Elektrická F1 bude mať konečne väčšiu batériu, jazdci už nebudú meniť cez preteky autá


Diskusia k článku: Elektrická F1 bude mať konečne väčšiu batériu, jazdci už nebudú meniť cez preteky autá

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Co je na tom cudne? Elektromotor ma tiez vykonovu krivku. Na rozdiel od ICE, elektromotor ma najsilnejsi krutiaci moment pri nulovych otackach a potom uz len klesa. Tj najsilnejsi je prave pri pohybe z nuly. SO stupajucimi otackami jeho sila slabne a preto je logicke, ze prave pretekarske automobily, ktore jazdia v omnoho vyssich rychlostiach ako normalne automobily, sa budu snazit tuto statu krutiaceho momentu kompenzovat. Tesla povodne tiez chcela dvojstupnovu prevodovku, ale sila elektromotora bola taka, ze mali velku poruchovost, preto od toho odstupili. V kazdom pripade pri dragster pretekoch medzi Teslou a IC eautami krasne vidno, ako prevahu ma na starte a ako straca dych s rastucou rychlostou, ako klesa krutiaci moment motora.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".