neprihlásený
|
Piatok, 26. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslava |
|
Nový rekord dojazdu produkčného elektromobilu, viac ako tisíc km
Diskusia k článku: Nový rekord dojazdu produkčného elektromobilu, viac ako tisíc km
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Rekord
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
2017-08-06 17:01:59
Predpokladajme atmosfericky benzin a bezudrzbovu retaz v rozvodoch, teda ani tu nie je pravdepodobne potrebne menit.
Co tak:
geometria riadenia,
pneumatiky,
brzdove kotuce,
platnicky na bubnovych brzdach + piestiky,
lekarnicky,
tlmice,
brzdove platnicky,
brzdove kotuce,
tycky stabilizatora,
filtre (vzduchovy, pelovy, vymena oleja = olejovy),
nezabudajme na STK a EK kazde 2 roky,
...
a to hovorime o spolahlivom aute, ktore ma najazdenych malo km, do 100 000km.
Kedysi som zivil:
Fabia 1.4 MPI 2001,
Peugeot 406 Coupe V6 3.0 benzin automat,
Opel Corsa 1.3 CDTi 2006.
Ani jedno auto nie je doslova ludove, dokonca ani 1.4 MPI, ako vsetci vravia. Praviudelne menenie tesnenia pod hlavou motora, vybrus hlavy motora, vymena retaze po 200 000km, potom uz zacne odchadzat vsetko: plastove kruzky spajajuce tycky vo dverach na ovladanie zamkov, lanko rucnej brzdy, lozika na kolesach, ... ... ...
Nepoznam auto, ktore normalne jazdi a zilo by len tankovania a vymeny oleja.
|
|
|
|
|