Slováci sa napriek spoplatneniu nechcú Markízy a Joj vzdať, ukázali reálne skúsenosti
Diskusia k článku: Slováci sa napriek spoplatneniu nechcú Markízy a Joj vzdať, ukázali reálne skúsenosti
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prečo si nepozrieť reklamu ked platím
Od: itJan
|
Pridané:
2017-07-21 11:20:36
môj operátor mi ani nedal na výber jednoducho zvýšil a hotovo
ide konkrétne o Tes-Media. Ked som tam volal povedali že môžem odstúpiť od zmluvy, len ja nemam na vyber ked potrebujem od nich len internet, pri uzatváraní zmluvy som dostal TV kanáli zadarmo k internetu
takže musim teraz priplatiť za to čo som dostal zadarmo, na argument že ja TV nepotrebujem mi povedali že sa to nedá
som rad že s nami stale vydrb...avaju a platíme aby sme si mohli pozrieť reklamu
|