Odvrátená strana IT, veľké európske aerolínie tretí deň rušia lety
Diskusia k článku: Odvrátená strana IT, veľké európske aerolínie tretí deň rušia lety
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Taká je realita
Od: Brutus1
|
Pridané:
2017-05-29 10:57:59
Konkurencia tlačí ceny (všetkých) tovarov a služieb dole. Ak chce firma prežiť, musí sa prispôsobiť (zlacnieť). Akcionári však vždy očakávajú rast zisku. Firma potom nemá iné riešenie ako znížiť náklady. IT je takmer vždy prvé na rane. Kupuje sa lacný HW a aplikácie, outsorcuje sa bezhlavo. IT manažéri majú odmeny (KPI) nastavené na zníženie nákladov (za každú cenu). Aby dostali svoje odmeny, preferujú riešenia s okamžitou a maximálnou úsporou - napr. outsorcing do Indie. Ciele sú splnené, manažéri dostanú odmeny. Po nás potopa... Neskôr takýto manažér dostane zlatého padáka a do životopisu si napíše ako "optimalizoval" náklady vo veľkej firme. S otvorenou náručou ho prijme iná firma, ktorá tiež potrebuje optimalizovať náklady...
|